Δευτέρα 24 Ιουνίου 2013

ΑΝΑΔΥΟΜΕΝΗ EΛΛAΔΑ ΙΟΥΝΙΟΥ ~ οι αθλητικές επιτυχίες δείχνουν τον δρόμο προς τη δόξα

μέσα σε μια βαλτωμένη κοινωνία, μία Ελλάδα πρωτοπορεί, καινοτομεί & διαφημίζει τη χώρα. Ας την γνωρίσουμε

Καληνωρίσματα. Κάνοντας μία μικρή αναδρομή σε Ολυμπιακούς Αγώνες θα διαπιστώσει εύκολα κανείς πως Ηνωμένες Πολιτείες και Κίνα μονοπωλούν τις πρώτες θέσεις των μεταλλίων και μάλιστα με διαφορά από τις άλλες χώρες. Στ’ αλήθεια όμως η διαφορά δεν είναι τόσο σημαντική αν σκεφτεί κανείς αναλογικά. Βλέπετε η Αμερικανική χώρα έχει πάνω από τριακόσια εκατομμύρια πληθυσμό ενώ η Κίνα είναι πρώτη πληθυσμιακά με ένα δισεκατομμύριο και πάνω από τριακόσια εκατομμύρια λαού! Αναλογικά σκεφτόμενοι λοιπόν, πως να μην είναι λογικό να έχουν πρωτιές στον αθλητισμό που είναι ικανότητα, υποδομές, προπόνηση, ταλέντο και…

…ψυχή! Αυτή η ψυχή δεν δίνεται σε όλους απλόχερα. Αυτή η ψυχή είναι η αιτία που χώρες που πληθυσμιακά “δεν φαίνονται με γυμνό μάτι” καταφέρνουν όχι μόνο να βγουν από την αφάνεια αλλά και να φέρουν σημαντικές επιτυχίες.
Στην Ελλάδα ζούμε! Ξέρουμε πολύ καλά τι σημαίνει να είσαι εθνικά περήφανος για την πατρίδα σου. Θυμάστε την κατάκτηση του Ευρωπαϊκού Κυπέλου Καλαθοσφαίρισης το 1987; Ο Γκάλης, ο Γιαννάκης και τα άλλα παιδιά έκαναν για πρώτη φορά τους έλληνες να βγουν στους δρόμους και να πανηγυρίσουν αγκαλιά με ελληνικές σημαίες! Πολλά χρόνια μετά, το Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Ποδοσφαίρου του 2004 απέδειξε πως όχι μόνο η Ελλάδα ήταν σε μία εποχή απίστευτης ευημερίας, αλλά απέδειξε πως η ψυχή καμιά φορά μπορεί να υπερπηδήσει εμπόδια, προγνωστικά και διακρίσεις. Η Ελλάδα έκανε την μεγαλύτερη έκπληξη του παγκόσμιου αθλητισμού και την συνέχεια την θυμάστε όλοι:
Μερικά χρόνια μετά τα πράγματα δεν εξελίχθησαν το ίδιο περήφανα για την Ελλάδα. Ο συνήθης παθιασμένος λαός άρχισε να απογοητεύεται και πάλι με τις πολιτικές και οικονομικές συνθήκες. Φυσικά είχε πολλές αφορμές που όλοι γνωρίζουμε, όμως η ουσία είναι πως ο έλληνας άρχισε και πάλι να εκφράζει τα γνωστά συναισθήματα του για την χώρα του. Να την χλευάζει, να την υποβαθμίζει συγκρίνοντας την με άλλες, να ζει εις βάρος της και να την υποθάλπει με κάθε θεμιτό ή αθέμιτο τρόπο.

Εν καιρώ κρίσης, οι έλληνες αθλητές χωρίς κρατικές επιχορηγήσεις, χωρίς επιδόματα, με ελάχιστους χορηγούς και με πολύ ψυχή κατάφεραν να πάρουν την εκτεθειμένη –στο εξωτερικό- Ελλάδα απ’ το χέρι και να αναγκάσουν όλο τον κόσμο να δουν την ελληνική σημαία υψωμένη ξανά πολύ ψηλά, ή και τον ελληνικό εθνικό ύμνο να ηχεί σε στάδια και γήπεδα! Στο… φτωχό ελληνικό μπάσκετ, Παναθηναϊκός και Ολυμπιακός φέρνουν σχεδόν κάθε χρόνο το ευρωπαϊκό κύπελλο στην Ελλάδα. Στη γυμναστική πρόσφατα πανηγυρίσαμε χρυσά μετάλλια από παιδιά που δεν είχαν κανένα εφόδιο, ενώ ακόμα και σε μη διαδεδομένα αθλήματα, όπως η άρση βαρών για αθλητές με ειδικές ανάγκες, κατακτήσαμε και εκεί κάποια μετάλλια μεταξύ των οποίων και ένα χρυσό. Ακόμα και ο τζουντόκα μας, Ηλίας Ηλιάδης διέψευσε όσους υποστήριζαν πως έδυσε όπως και η χώρα του και κατέκτησε το χρυσό στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα της Ρωσίας.

Οι έλληνες αθλητές, οι ελληνικές ομάδες και το ελληνικό στοιχείο του αθλητισμού συνεχίζει να κρατά την ελληνική σημαία ψηλά. Οι έλληνες αθλητές που αγωνίζονται στο εξωτερικό δεν ξεχνούν να διαφημίζουν την πατρίδα και μας δείχνουν τον δρόμο προς την εθνική περηφάνια. Ήρθε η ώρα να πάρουμε την χώρα μας πίσω και σε άλλους τομείς. Οι αθλητές μας έδειξαν τον τρόπο, μας έδειξαν τι σημαίνει να έχεις ψυχή+Yanni Spiridakis 


σχόλια; αντιρρήσεις; ερωτήσεις;
ΠΡΟΣΘΕΣΤΕ ΤΟΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟ ΣΑΣ
ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΠΩΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΝΑΔΥΘΕΙ Η ΕΛΛΑΔΑ ΕΧΟΝΤΑΣ ΩΣ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΤΟΝ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟ
 Διαβάστε περισσότερα.. »

Κυριακή 23 Ιουνίου 2013

BPΑΒΕΥΣΗ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ ~ το πρόβλημα είμαι εγώ

Σας παρουσιάζω το καλύτερο άρθρο αυτής της εβδομάδας σύμφωνα με την καθαρά υποκειμενική κρίση του yannidakis. Σημειώνεται πως η βράβευση αφορά μονάχα την ενότητα ιστολογίων και για τους χώρους τους οποίους επισκέφτηκα. Παρακάτω δημοσιεύονται και τα υπόλοιπα άρθρα τα οποία ξεχώρισα μέσα στην εβδομάδα ως δευτερεύοντες διακρίσεις για λόγους ενδεχόμενης ισοπαλίας. Το ιστολόγιο που συγκεντρώνει τις περισσότερες βραβεύσεις και διακρίσεις στο τέλος κάθε μήνα βραβεύεται στην ειδική ενότητα "ΒΡΑΒΕΥΣΗ ΙΣΤΟΛΟΓΙΩΝ".

ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ:
από: Τόνοι καὶ Πνεύματα ….
τίτλος: ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΙΜΑΙ ΕΓΩ
Τρία χρόνια τώρα προσπαθώ μιλώντας, γράφοντας, μαλώνοντας ενίοτε, ν’ αποδείξω πως δεν είμαι «μνημονιακός ελέφαντας» και να διατρανώσω την πίστη μου ότι οδηγούμαστε στην απόλυτη καταστροφή. Άλλοτε με αλληγορίες, άλλοτε με σαρκασμό, κάποιες φορές εμμέσως κι άλλοτε άμεσα προσπαθώ να μεταφέρω σ’ ένα στενό ή ευρύ κύκλο ανθρώπων κάποιους προβληματισμούς μου για το μέλλον γενικότερα και ειδικότερα. Λοιδορώντας, επιτιμώντας, καγχάζοντας, απαξιώνοντας μέσω της άπειρης ή αδέξιας γραφίδας μου, για να πετύχω άραγε τι; «καλά τα λες, αλλά ποιος σε ακούει;», «πες τα χρυσόστομε», «τι βλακείες πάλι γράφεις;» και άλλα θετικά ή αρνητικά σχόλια, που με βγάζουν απ’ το βασικό στόχο μου, που δεν είναι άλλος απ’ το να φωνάξω μ’ όση δύναμη μπορώ να έχω «σταματήστε απατεώνες να μαδάτε μια χώρα».

Μου φταίνε οι πάντες και τα πάντα σε σημείο να μου ‘χουν γίνει ανυπόφοροι ακόμα κι οι φυσιογνωμίες τους, αφού νιώθω να μου προσβάλλουν την όποια αισθητική μου έχει απομείνει. Νιώθω να ‘χουν καταργηθεί τον τελευταίο καιρό η λογική, η αριθμητική, η έννοια της νεοελληνικής γλώσσας, η δημοκρατία, η ελευθερία και την ίδια ώρα να γράφω-καλή ώρα κειμενάκια- για να «ξεφτιλίζω» λεκτικά κάθε γραφικό βουλευτάκο, αρχηγίσκο ή υπουργάκο σαν να περίμενε εμένα για να εξευτελιστεί, αφού το κάνει μια χαρά και μόνος του, πολύ καλύτερα απ’ τη δική μου περιγραφή.

Δε φταίει όμως κανείς από δαύτους. Τη δουλειά τους κάνουν και μάλιστα την κάνουν πολύ καλά. Εγώ φταίω. Προσωπικά εγώ, ο ασήμαντος μέχρι πρότινος μικροαστός που ασχολούμαι με το Στουρνάρα ή τον Παπαδήμο. Φταίω που διδάσκω την «ευνομία» στα παιδιά και την υπακοή στις αρχές της νομιμότητας, με πρότυπο τις αηδίες που μαθαίνουμε από μικροί, περί «κώνειου» που ήπιε ο Σωκράτης. Φταίω που πληρώνω φόρους που με κάνουν «φόρου υποτελή» σε μια δράκα αισχρών υποκειμένων, που κατά τ’ άλλα έχουν τη «νομιμοποίηση» της εκλογής τους. Φταίω εγώ που περιμένω απ’ τον Τσίπρα και τον Καμμένο να διεκδικήσουν –άραγε τι;- και το Μιχαλολιάκο να περιφέρει τη γαλανόλευκη σαν κουρελόπανο και να πουλά πατριωτισμό ναζιστικού τύπου. Φταίω που δεν έσπασα έγκαιρα την τηλεόραση πριν γίνει η προπαγάνδα εθισμός μου, αν και ποτέ δεν είναι αργά. Φταίω που δεν αποφάσισα με τη «Μαρία», το «Νίκο», το «Γιώργο», την «Ελένη», και καθένα φυσιολογικό άνθρωπο ότι πρέπει να πιστέψουμε ότι η «Μαρία», χωρίς τα γελοία βιογραφικά του Στουρνάρα και του Παπαδήμου θα ασκήσει απείρως πιο χρηστή διοίκηση από όλα τα «νούμερα» που μας κυβερνούν με τη νομιμοποίηση που εμείς τους παρέχουμε. Φταίω που δεν έσπασα σε κοινή θέα το κωλομάγαζο απέναντι απ’ το σπίτι μου που «αγοράζει χρυσό», την πρώτη μέρα που ήρθε στη φάτσα του σπιτιού μου.

Βαρέθηκα να «κοινοποιώ» ή να μου «κοινοποιούν» αντιστασιακά, αντιμνημονιακά ευφυολογήματα που κατακεραυνώνουν τους «φασίστες», τους «νενέκους», τους «άχρηστους». Φταίω εγώ που δειλιάζω συμπλεγματικά να πω ευθαρσώς αυτό που νιώθω: «να πάτε στο διάολο όλοι σας, να πάει στο διάολο και η Ευρώπη και το ευρώ και το ευοίωνο υποτίθεται μέλλον». Το μέλλον μου περνά απ’ το παρόν. Με κενό και νεκρό παρόν, το μέλλον δε με αφορά. Οι «νεκροί» δεν έχουν κανένα μέλλον. Για πάντα είναι «νεκροί». Το μέλλον αφορά μόνο τους «ζωντανούς».

Φταίω που ξοδεύω φαιά ουσία για να ερμηνεύσω την απόφαση ου ΣΤΕ, που είναι στα νέα ελληνικά, φταίω που αγωνιώ για τη σύσκεψη των «τριών αρχηγών».

Άντε πάλι να ξαναγράψω σε δυο- τρεις  μέρες δέκα αράδες για το Στουρνάρα και τον Πάγκαλο. Αντί να τους διαολοστείλω οριστικά και τελεσίδικα.

ΞΕΧΩΡΙΣΑΝ ΑΚΟΜΑ:
  1. Κοίτα ποιοι είναι στην κυβέρνηση από πιτσιρίκος
  2. Κλείσιμο της ΕΡΤ ! από Ο θετικός , ο αρνητικός , και ο ουδέτερος
  3. στο καιρό ν’αρμένιζα και στη γη να ρίζωνα από Katabran's Blog

σχόλια; αντιρρήσεις; ερωτήσεις;
ΠΡΟΣΘΕΣΤΕ ΤΟΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟ ΣΑΣ
ΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΒΡΑΒΕΥΣΗ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ
 Διαβάστε περισσότερα.. »

Σάββατο 22 Ιουνίου 2013

ΣXOΛΙΟ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ ~ ο προκλητικός ερντογάν ξαναχτύπησε

η είδηση που στιγμάτισε τη βδομάδα που πέρασε, σχολιάζεται απ' την νυχτερινή οπτική και προβληματίζει

 η είδηση 
Με βολές εναντίον της Ευρωπαϊκής Ένωσης συνεχίζει ο πρωθυπουργός της Τουρκίας Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν τους σκληρούς τόνους έναντι των διαδηλώσεων στη χώρα του. Ο Ταγίπ Ερντογάν, αναφερόμενος στην πρόσφατη απόφαση του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου σχετικά με την κατάσταση στην Τουρκία, σχολίασε: «στηρίξατε τις αντιδημοκρατικές διαδηλώσεις στην Τουρκία και συνεπώς είστε κι εσείς αντιδημοκρατικοί. Έχετε διαφορετική αντίληψη περί ελευθερίας. Τότε κι εγώ δεν αναγνωρίζω το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο».
 το σχόλιο 
Αρκετά με την ΕΡΤ. Ας δούμε τι συνέβη αυτήν την εβδομάδα με την βαρύτητα να προκαλέσει τριγμούς στην ενταξιακή πορεία της τουρκίας στην Ευρωπαϊκή Ένωση. Για μία ακόμα φορά ο αναμορφωτής του τουρκικού έθνους, Ερντογάν, προκάλεσε, απέδειξε πόσο εριστικός μπορεί να είναι και βασικά δικαίωσε όλους εκείνους που μιλούν για έναν πολύ επικίνδυνο πολιτικό με τόσο μεγάλη ισχύ που μπορεί ακόμα και να καλύψει τον εθνικιστικό του φανατισμό.
Ασχολούμαστε με τον Ερντογάν πολλά χρόνια για να μην γνωρίζουμε την επιθετική στρατηγική του, σύμφωνα με την οποία προκαλεί για να κερδίσει εντυπώσεις και δημοτικότητα εντός τουρκίας.
Έχει αμφισβητήσει την Ολυμπιακή φλόγα, την Ελληνική Βουλή, την Διεθνή Ολυμπιακή Επιτροπή, την αρμόδια επιτροπή ελέγχου των υπό ένταξη χωρών στην Ευρωπαϊκή Ένωση και αυτή τη βδομάδα σειρά πήρε και το Ευρωκοινοβούλιο.
Μακάρι η πολιτική του υπόσταση να επικρατεί της οπαδικής του κουλτούρας. Ειδάλλως θα έχουμε πολλά θερμά επεισόδια στο Αιγαίο, στην πλατεία Ταξίμ και ποιος ξέρει; Ίσως και στα σύνορα Δύσης ή Νότου...
+Yanni Spiridakis 

σχόλια; αντιρρήσεις; ερωτήσεις;
ΠΡΟΣΘΕΣΤΕ ΤΟΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟ ΣΑΣ
ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ
 Διαβάστε περισσότερα.. »

Παρασκευή 21 Ιουνίου 2013

ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΗΣ TEΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΙΟΥΝΙΟΥ ~ καινούριος Η/Υ; ξεκίνα εγκαθιστώντας αυτές τις εφαρμογές!

παρουσίαση νέων τεχνολογιών & η χρηστικότητα & συμβολή τους στην καθημερινότητα

Έχουμε αναφερθεί στο παρελθόν στην αλλαγή Η/Υ, έχουμε καλύψει τι πρέπει να προσέξουμε κατά την μετάβασή μας από τον παλιό στον καινούριο, καιρός να δούμε ποιες είναι οι πρώτες εφαρμογές που πρέπει να εγκαταστήσουμε ώστε να ξεκινήσουμε να εκμεταλλευόμαστε τον νέο μας μηχάνημα και τις δυνατότητές του από την πρώτη κιόλας μέρα!
Ξεκινάμε από τα απολύτως απαραίτητα που είναι όλη η σειρά πολυμεσικών εργαλείων της Adobe, στην οποία βασίζονται πολλές (αν όχι όλες) ιστοσελίδες:




Στα παραπάνω, μπορούμε να προσθέσουμε και το Silverlight της Microsoft το οποίο κερδίζει συνεχώς έδαφος αλλά και την Java φυσικά.


Ας δούμε τις υπόλοιπες εφαρμογές ανά κατηγορία:

Διαδίκτυο:
Google Chrome – δεν υπάρχει πιο γρήγορο, σταθερό πρόγραμμα για την πλοήγηση στο Διαδίκτυο αυτή τη στιγμή. Οι δυνατότητες που προσφέρει, όπως το να έχουμε διαφορετικά προφίλ για κάθε χρήστη και να τα συγχρονίζουμε μεταξύ συσκευών είναι κορυφαίες, ενώ οι άπειρες εφαρμογές που διατίθενται μέσα από Google Store θα καλύψουν και θα ικανοποιήσουν και τον πιο απαιτητικό χρήστη.
Thunderbird – από τους δημιουργούς του Firefox, το Thunderbird είναι ένα πολύ καλό πρόγραμμα για την διαχείριση του ηλεκτρονικού μας ταχυδρομείου.
Trillian – όλοι μας έχουμε έστω ένα λογαριασμό σε κάποιο πρόγραμμα instant messaging (msn, yahoo, κλπ.). Με το Trillian μπορούμε να βάλουμε όλους τους λογαριασμούς μας κάτω από μια στέγη και να μην χρειάζεται να τρέχουμε 2-3 διαφορετικά προγράμματα κάθε φορά.

Πολυμέσα:
VLC Player – απλά, το πληρέστερο πρόγραμμα αναπαραγωγής πολυμεσικών αρχείων με διαφορά. Συμβατό με όλους τους τύπους αρχείων μουσικής, βίντεο, κλπ και με δυνατότητα αναπαραγωγής Διαδικτυακού ραδιοφώνου.

Ασφάλεια:
Essentials – το καλύτερο αντιβιοτικό πρόγραμμα αυτή τη στιγμή. Γρήγορο, ενημερωμένο και αποτελεσματικό.
Malwarebytes – το πιο δυνατό πρόγραμμα αναζήτησης και διαγραφής malware, backdoor, Trojan και οτιδήποτε άλλο δεν θεωρείται απλός ιός.

Σουίτα γραφείου:
OpenOffice – γιατί, καλό το Microsoft Office αλλά, δεν είναι δωρεάν! Το OpenOffice είναι συμβατό με όλα τα αρχεία Microsoft Office και παρέχει πολλές από τις δυνατότητες της δημοφιλούς σουίτας της Microsoft.

Διάφορα:
IrfanView – το καλύτερο πρόγραμμα για άνοιγμα και επεξεργασία εικόνων.
Dropbox – το πιο δημοφιλές πρόγραμμα για αποθήκευση αρχείων στο «σύννεφο».
CCleaner – το νούμερο 1 πρόγραμμα για συντήρηση του Η/Υ. Διαγράφει παλιά αρχεία, καθαρίζει και συντηρεί την registry των Windows και κρατάει τον Η/Υ σε άριστη κατάσταση.

Τα παραπάνω είναι μόνο μερικά από τα πολλά προγράμματα που κάποιος μπορεί να εγκαταστήσει στον Η/Υ του για να καλύψει τις ανάγκες του. Θεωρώ ότι αυτά είναι τα απολύτως απαραίτητα εργαλεία, αυτά που πρέπει να έχουμε όλοι μας ανεξαρτήτως. Φυσικά, είναι όλα δωρεάν και αν ενδιαφέρεστε να τα κατεβάσετε, αντί να πρέπει να πάτε στην ιστοσελίδα του κάθε κατασκευαστή, μπορείτε απλά να πάτε εδώ: www.ninite.com


Στην ιστοσελίδα αυτή μπορείτε να επιλέξετε όλα όσα σας ενδιαφέρουν και να κατεβάσετε ένα και μόνο αρχείο το οποίο θα τα εγκαταστήσει μαζικά στον Η/Υ σας και θα σας γλυτώσει ώρες αναζήτησης στο Διαδίκτυο.

Η άποψή σας και η συνεισφορά σας στο συγκεκριμένο κείμενο είναι ιδιαίτερα ευπρόσδεκτη και θα χαρώ πολύ να μάθω ποια εργαλεία/προγράμματα εσείς θεωρείτε σημαντικά και αναπόσπαστο κομμάτι της ενασχόλησής σας με τον υπολογιστή! +Vassilis Anastasiadis

σχόλια; αντιρρήσεις; ερωτήσεις;
ΠΡΟΣΘΕΣΤΕ ΤΟΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟ ΣΑΣ
ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΣΗΜΕΡΙΝΟ ΘΕΜΑ
 Διαβάστε περισσότερα.. »

Πέμπτη 20 Ιουνίου 2013

ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΘΕΜΑTOΛOΓΙΑΣ ~ υπάρχουν άνθρωποι που πρέπει να γίνουν πολιτικοί

Καληνωρίσματα. Πριν μερικές ημέρες είχα την ευκαιρία να συνομιλήσω με τον πρόεδρο ενός μικρού χωριού κάπου στο Λασίθι. Ο άνθρωπος –συνταξιούχος πια- αποφάσισε να αποσυρθεί από την πόλη όπου διέμενε όλη την ενεργή ζωή του και να επιστρέψει στο χωριό του αρνούμενος να συμβιβαστεί με τα χαρακτηριστικά της νωθρότητας του συνταξιούχου. Γεμάτος ζωή και όρεξη για δουλειά αποφάσισε να διοχετεύσει τον πολύ ελεύθερο χρόνο του στον τόπο που τον μεγάλωσε και αγάπησε όσο τίποτα κι έτσι έγινε πρόεδρος, εξαργυρώνοντας έτσι την αγάπη του κόσμου.

Αξίζει να διαχωρίσουμε τους προέδρους από τους προέδρους. Βλέπετε, για κάποιους ανθρώπους η “καρέκλα” imageείναι αυτοσκοπός. Είναι το εισιτήριο για μια ζωή προνομίων, σεβασμού και αξιωμάτων. Είναι η απαρχή μιας πολιτικής καριέρας ανθρώπων που αποζητούν την δόξα και το χρήμα. Ξέρουμε πολλούς τέτοιους ανθρώπους. Ξέρουμε πολιτικούς που εισήλθαν στον πολιτικό στίβο εκμεταλλευόμενοι το γνωστό όνομα του επίσης πολιτικού πατέρα τους ή χρησιμοποιώντας διασυνδέσεις και γνωριμίες. Φαίνονται αυτοί οι άνθρωποι. Διακρίνονται από τις προτεραιότητες τους γιατί θέτουν σε προτεραιότητα το πολιτικό κόστος αντί της θυσίας για το κοινό καλό.

Λίγο πιο κάτω όμως στην πολιτική ιεραρχία, κρυμμένοι σε πολιτιστικούς συλλόγους, σε κοινότητες και χαμηλές θέσεις του δημοσίου βίου, βρίσκονται άνθρωποι που αγαπούν τον τόπο τους, αγαπούν τον συμπολίτη τους και έχουν όρεξη και ιδέες για να προσφέρουν στο πόστο που θα υπηρετήσουν. Στην πολιτική δεν μετράει τόσο η ηλικία. Έχω δει ανθρώπους πολύ νεώτερους από τον κύριο πρόεδρο του χωριού στο οποίο αναφέρθηκα στην πρώτη παράγραφο, οι οποίοι δείχνουν και αισθάνονται πιο κουρασμένοι. Ο συγκεκριμένος κύριος μιλάει για τα σχέδια του με έναν αφοπλιστικό ενθουσιασμό που βάζει κάτω όλη την δική μου γενιά των τριαντάρηδων. Υπάρχουν άνθρωποι τόσο προσηλωμένοι στο έργο τους που ξοδεύουν όλο τον προσωπικό τους χρόνο και όσα από τα χρήματα τους μπορούν, προκειμένου να βοηθήσουν.

Ποτέ δεν έχω μιλήσει αρνητικά για την πολιτική γενικά. Ποτέ δεν είπα πως θέλω να βάλω βόμβα στην Βουλή για να βλάψω και τους τριακόσιους. Πιστεύω πως πίσω από τις κάμερες και τα φώτα, υπάρχουν πολιτικοί παρασκηνίου που εργάζονται για τον τόπο τους με φιλότιμο και ηθική. Βρείτε τέτοιους ανθρώπους, ενθαρρύνετε τους να ασχοληθούν με την πολιτική και που ξέρετε; Ίσως εν καιρώ βελτιώσουμε το πολιτικό προϊόν της χώρας! +Yanni Spiridakis 

σχόλια; αντιρρήσεις; ερωτήσεις;
ΠΡΟΣΘΕΣΤΕ ΤΟΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟ ΣΑΣ
ΦΕΡΝΟΝΤΑΣ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ
 Διαβάστε περισσότερα.. »

Τετάρτη 19 Ιουνίου 2013

ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤHΤAΣ ~ ζήτω η νέα ερτ που θα έρθει

Καληνωρίσματα. Τρίτη, ώρα έντεκα και είκοσι και ξαφνικά η τηλεόραση μου μαυρίζει, γίνεται πιο φτωχή, δεν είναι τόσο ελεύθερη όπως άλλωστε είχα αρχίσει να υποπτεύομαι. Και όπως σε όλους, τα τηλεοπτικά και ραδιοφωνικά κανάλια της Ελληνικής Ραδιοφωνίας και Τηλεόρασης έκλεισαν με υπουργική απόφαση.
Αρκετά νωρίτερα, χιλιάδες κόσμου διαδήλωσαν έξω από το Μέγαρο της ΕΡΤ και ανάμεσα σε αυτούς πολιτικές δυνάμεις όπως ο κύριος Τσίπρας και άλλα πολιτικά πρόσωπα που εκδήλωσαν την αντίθεση τους στην απόφαση της κυβέρνησης και την στήριξη τους στους απολυμένους εργαζομένους.

Όμως για μισό λεπτό. Όλοι αυτοί δεν ήταν που κατηγορούσαν την διοίκηση και τους εργαζόμενους της ΕΡΤ για τον τρόπο λειτουργίας της; Για τους παχυλούς μισθούς, την διαφθορά και την αδιαφάνεια στις προσλήψεις και την λειτουργία της; Όλοι αυτοί δεν ήταν που κατηγορούσαν την ΕΡΤ για στήριξη στην κυβέρνηση και μεθοδευμένη δημοσιογραφία; Δεν ήταν εναντίον της επειδή αγόραζε τα δικαιώματα της eurovision ή επειδή δεν αγόραζε τα δικαιώματα των αγώνων της Εθνικής;

Όλοι αυτοί λοιπόν τώρα έτρεξαν κατά χιλιάδες και φαίνεται μια συγκινητική αυθόρμητη αντίδραση όμως μήπως πρώτα να σκεφτούμε το γιατί έγιναν όλα αυτά; Η κυβέρνηση απαντά πως επιθυμεί την εξυγίανση των δημόσιων υπηρεσιών. Επιθυμεί κερδοφόρες και όχι ζημιογόνες κρατικές επιχειρήσεις και πως από κάπου έπρεπε να ξεκινήσει. Εγώ λοιπόν συντάσσομαι με την κυβέρνηση. Σε τρεις μήνες θα ανοίξει ξανά η ΕΡΤ με νέα δεδομένα, νέες συμβάσεις, όλα από το μηδέν και φυσικά είναι στο χέρι της κυβέρνησης να μην επαναλάβει τα λάθη του παρελθόντος. Οι μισθοί να είναι λογικοί και το προσωπικό το απολύτως απαραίτητο. Αν λοιπόν σε τρεις μήνες έχουμε μία υγιής ΕΡΤ, αλήθεια μας απασχολεί που δεν θα την παρακολουθούμε καλοκαιριάτικα;

Και ο κόσμος; Πάνω από δύο χιλιάδες απολυμένοι που θα πάρουν με τις αποζημιώσεις τους αλλά μετά; Μετά λοιπόν, τους δίνεται η ευκαιρία να αιτηθούν εργασία στην νέα ΕΡΤ. Αν το σενάριο της εξυγίανσης είναι αλήθεια (και γιατί να μην είναι) τότε με αξιοκρατικά κριτήρια αυτοί που αξίζουν θα προσληφθούν και αυτοί που έτσι κι αλλιώς θα λειτουργούσαν εις βάρος της επιχείρησης θα αναζητήσουν την τύχη τους αλλού. Απλά και ξεκάθαρα! Εξυγίανση είναι να σωθεί η επιχείρηση και όχι να ελεούνται εργαζόμενοι που δεν ήταν ποτέ απαραίτητοι…

Μέχρι το Σεπτέμβριο θα έχουμε καλοκαίρι. Δεν έχουμε ανάγκη από τηλεόραση, πόσο μάλλον την ΕΡΤ και άλλωστε θα επωφεληθούμε από αυτά τα τέσσερα-πέντε ευρώ που δεν θα μας χρεώνουν στον λογαριασμό του ρεύματος. Ραντεβού τον Σεπτέμβριο! +Yanni Spiridakis 

σχόλια; αντιρρήσεις; ερωτήσεις;
ΠΡΟΣΘΕΣΤΕ ΤΟΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟ ΣΑΣ
ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΣΗΜΕΡΙΝΟ ΘΕΜΑ
 Διαβάστε περισσότερα.. »

Τρίτη 18 Ιουνίου 2013

KIΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΙΚΑ ΜΟΝΟΠΑΤΙΑ ΙΟΥΝΙΟΥ ~ η παρέμβαση του θεού στη ζωή του ανθρώπου (life of pi)

αποκωδικοποιώντας τα κοινωνικά μηνύματα στις δημιουργίες της 7ης τέχνης

Life of Pi
Παραγωγή: 2012
Σκηνοθεσία:
Βασικοί Χαρακτήρες: , ,
Περιγραφή::O Pi ένα αγόρι με ιδιαίτερες πνευματικές αρετές, φεύγει με την οικογένεια του από την Ινδία όπου ζούσαν, με προορισμό τον Καναδά για να πουλήσουν τα ζώα του ζωολογικού τους κήπου. Στη διαδρομή το καράβι που επέβαιναν βυθίζεται έπειτα από μια σφοδρή καταιγίδα και ο Pi κατορθώνει να επιζήσει επιβιβαζόμενος σε μία σωστική λέμβο, συγκατοικώντας βέβαια με μια άγρια τίγρη της Βεγγάλης. Πως θα καταφέρει να επιβιώσει και τι διδάγματα  θα διδαχθεί από την περιπέτειά του;


‘’Η Ζωή του Πι¨ όπως εύκολα μεταφράζεται στα Ελληνικά για μένα ήταν μια ΣΠΟΥΔΑΙΑ ταινία. Ίσως θα την ξεχώριζα μέσα στις ωραιότερες από πλευράς σκηνοθεσίας, σεναρίου και εικονογραφίας από όσες έχω δει μέχρι σήμερα. Προφανώς δεν μπορώ να σας αναλύσω γραπτώς τις όμορφες εικόνες αλλά ούτε και την σκηνοθεσία τα οποία είναι αξιοθαύμαστα στοιχεία της ταινίας αλλά αυτό που θα προσπαθήσω να σας μεταφέρω είναι τα σπουδαία νοήματα που με άκρως καθηλωτικό τρόπο καταφέρνει να μας περάσει ο σκηνοθέτης Ang Lee.   

Η ιστορία του έργου μας μεταφέρει στην Ινδία όπου ζούσε ο Πι με την οικογένεια του οι οποίοι ήταν  και ιδιοκτήτες ενός ζωολογικό κήπου. Ο Πι ήταν ένα ιδιόμορφο αγόρι. Η ιδιομορφία του ήταν στο γεγονός ότι ήθελε να  ζήσει και να μάθει πως και σε τι πίστευαν οι θρησκείες στον κόσμο γιατί ήθελε να βρει τι πραγματικά είναι ο Θεός. Στην συνέχεια της ιστορίας ο Πι και η οικογένεια του αναγκάζονται να φύγουν από την Ινδία και να μεταναστεύσουν στον Καναδά μαζί με τα ζώα τους όπου και είχαν βρει αγοραστή για να τα πουλήσουν. Το βράδυ όμως εξαιτίας των πάρα πολύ δυσμενών καιρικών συνθηκών το πλοίο βυθίζεται και και παίρνει μαζί του εκτός των άλλων τη οικογένεια του Πι με τα περισσότερα ζώα που μετέφεραν μαζί τους.

Ο Πι πάλεψε να κρατηθεί ζωντανός και μετά από επίπονες προσπάθειες βρέθηκε σε μια σωστική λέμβο με μία τίγρη στη μέση του Ωκεανού. Μετά από αμέτρητες προσπάθειες και πολλές ημέρες επιμονής κατάφερε να ημερώσει την ατίθαση τίγρη κι εκεί που φαινόταν ότι όλα ήταν τελειωμένα και για τους δύο που άρχιζαν να υποσιτίζονται σαν από θαύμα βλέπουν μπροστά τους ένα νησί -σαν όαση στην έρημο- στη μέση του πουθενά όπου είχε άφθονο φαγητό και για τους δυο. Ο Πι το είδε σαν σημάδι από το Θεό -σαν θαύμα- για να συνεχίσουν την προσπάθεια της επιβίωσης. Ώσπου όντως μετά που έφυγαν από το νησί κατάφεραν να ξεβραστούν στις ακτές του Μεξικό. Ο Πι αφού σώθηκε ομολόγησε ότι όσο κι αν έψαξε για αυτό το νησί που του έδωσε την ελπίδα της επιβίωσης στη μέση του ωκεανού ποτέ δεν βρήκε ένα σημάδι του πουθενά.

Έτσι λοιπόν ο Πι συμβολίζει τον κάθε ένα από εμάς ο οποίος ψάχνει σημάδι από το Θεό να δει ότι υπάρχει και ο Θεός εμφανίζεται εκεί που δεν το περιμένεις, εκεί που ούτε καν περνάει από το μυαλό σου ότι κάτι μπορεί να συμβεί με τη βοήθεια Του. Στην ιστορία του Πι έγιναν τα αδύνατα δυνατά. Εκεί που θεωρούσε τον εαυτό του νεκρό από την τίγρη, κατάφερε να επιζήσει και να την ημερώσει, εκεί που πίστευε ότι θα πέθαινε από υποσιτισμό εμφανίστηκε το νησί μπροστά του. Έτσι είναι και τα σημάδια της βοήθειας του Θεού, απρόσμενα, ασύλληπτα από τον κοινό νου αλλά και ταυτόχρονα τόσο λυτρωτικά.

Σας προτείνω ανεπιφύλακτα να δείτε την ιστορία του Πι, που αν και εμπνευσμένο από μυθιστόρημα καταφέρνει να προσθέσει ένα ακόμα λιθαράκι στον τρόπο που σκεφτόμαστε την ύπαρξη ή μη μίας ανώτερης δύναμης και να μας φέρει στο μυαλό δικά μας βιώματα που ίσως δεν το αντιληφθήκαμε αλλά έγιναν με την βοήθεια αυτής. +daskalakis michael


σχόλια; αντιρρήσεις; ερωτήσεις;
ΠΡΟΣΘΕΣΤΕ ΤΟΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟ ΣΑΣ
ΚΑΙ ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΗΝ ΤΑΙΝΙΑ ΤΟΥ ΜΗΝΑ
 Διαβάστε περισσότερα.. »

Δευτέρα 17 Ιουνίου 2013

ΙΣTOΡΙΚΑ ΜΥΣΤΗΡΙΑ ΙΟΥΝΙΟΥ ~ οι δροσουλίτες και η παράλογη επιστήμη

ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΜΥΣΤΗΡΙΑ photo IotaSigmaTauOmicronRhoIotaKappaAlphaMuUpsilonSigmaTauEtaRhoIotaAlpha_zpsb369b5c6.jpg
πίσω από το φυσικά προφανές, διεισδύουμε σε ανεξήγητα παραφυσικά μυστήρια της ιστορίας
Καληνωρίσματα. Φανταστείτε να βρίσκεστε σε διακοπές σε ένα κατάλυμα κοντά στη θάλασσα και να αποφασίζετε να ξυπνήσετε νωρίς για να απολαύσετε την πρωινή δροσούλα πίνοντας τον καφέ σας. Ξαφνικά, ακούτε πέταλα αλόγων, βαριά στρατιωτικά βήματα και ξίφη να χτυπάνε μεταξύ τους. Σηκώνετε το κεφάλι και βλέπετε στο βάθος της παραλίας σκιές στρατιωτών και ιππέων να διασχίζουν την παραλία. Μαντεύω πως βρίσκεστε το Φραγκοκάστελλο, τον Μάιο ή Ιούνιο και γίνεστε μάρτυρες ενός εκ των πιο ιστορικών μυστηρίων!

η ιστορία
Ας κάνουμε όμως πρώτα λίγη ιστορία. Σε εκείνο το σημείο, στα Σφακιά που βρίσκονται στην νότια δυτική Κρήτη, μία από τις πιο διάσημες μάχες της επανάστασης, έλαβε μέρος τον Μάιο του 1828. Τότε, εξακόσιοι κρητικοί και μη, στρατιώτες υπό τις οδηγίες του αρχηγού Χατζή Μιχάλη Νταλιάνη ρίχτηκαν στην μάχη εναντίον οχτώ χιλιάδων τούρκων στρατιωτών με σκοπό την απελευθέρωση της περιοχής στα πλαίσια της επανάστασης. Μετά από μία εβδομάδα δριμύτατων μαχών, οκτακόσιοι τούρκοι αλλά και ο Νταλιάνης και τριακόσια τριάντα πέντε παλικάρια του, σκοτώθηκαν στην μάχη και οι υπόλοιποι αιχμαλωτίστηκαν, με αποτέλεσμα τα πτώματα των νεκρών ελλήνων να μείνουν άταφα και να σκεπαστούν από την άμμο που με τον νοτιά σηκωνόταν.

το μυστήριο
Τι απέγιναν τα πτώματα αυτά; Η πρώτη τους imageκαταγεγραμμένη εμφάνιση ήταν το 1890 όταν τούρκοι στρατιώτες έγιναν μάρτυρες εκατοντάδων φαντασμάτων να προχωρούν παρατεταγμένοι από την παραλία προς το παραπλήσιο μοναστήρι του Αγίου Χαράλαμπου, για τουλάχιστον δέκα λεπτά. Η επόμενη φορά που το φαινόμενο παρατηρήθηκε σύμφωνα με ιστορικές καταγραφές ήταν όταν οι γερμανοί κατακτητές που είχαν στρατοπεδεύσει στην περιοχή, ξύπνησαν από τους ήχους των βηματισμών, των αλόγων και των όπλων και αιφνιδιασμένοι ως ήταν, άρχισαν να πυροβολούν ουσιαστικά στον αέρα! Έκτοτε έχουμε μαρτυρίες κάθε χρόνο ντόπιους οι οποίοι λόγω της πρωινής δροσιάς ονόμασαν το φαινόμενο “Δροσουλίτες”, τουρίστες και ερευνητές.

η εξήγηση
Όταν όμως μιλάμε για ερευνητές, είμαστε έτοιμοι να ακούσουμε πως η επιστήμη εξηγεί το φαινόμενο. Όταν λοιπόν υπάρχει νότιος άνεμος και σχετική υγρασία βοηθείται η διάθλαση του φωτός με τέτοιο τρόπο ώστε να παρατηρείται το φαινόμενο της οφθαλμαπάτης. Τι είναι όμως η οφθαλμαπάτη; Η δικαιολογία της επιστήμης για πράγματα που δεν μπορεί να εξηγήσει! Κατά μία άλλη θεωρία, η εμφάνιση των Δροσουλίτων δεν είναι τίποτα άλλο παρά ο αντικατοπτρισμός Λιβύων καμηλιέρηδων απέναντι από την Μεσόγειο, στην Αφρική, όμως αναρωτιέμαι πως στ’ αλήθεια κανείς μπορεί να ισχυριστεί πως μόνο εκείνη την εποχή, το ανθρώπινο μάτι μπορεί να δει τι κάνουν στην αντίπερα όχθη της Μεσογείου, σχεδόν χίλια χιλιόμετρα μακριά, χάρη στην αντανάκλαση του ηλίου!
ιστορικό μυστήριο;
Έχετε πολλούς λόγους να επισκεφθείτε τα Σφακιά και να προχωρήσετε ως το Φραγκοκάστελλο. Η περιοχή είναι εξαιρετική και η επιλογή ως τουριστικό προορισμό θα σας μείνει αξέχαστο, όμως μην ξεχάσετε να κάνετε τον κόπο να βρεθείτε στο ακριβές σημείο την αυγή κοιτώντας την ανατολή. Αν με εμπιστεύεστε, πάρτε μαζί σας μία πυξίδα: Θα διαπιστώσετε πως αυτό που νομίζατε πως είναι η ανατολή είναι στην πραγματικότητα ο βορράς, όποτε μόνο με την πυξίδα θα προσανατολιστείτε με ακρίβεια. Το αν θα δείτε τους Δροσουλίτες, δεν το ξέρω. Σας το εύχομαι. Το αν θα πιστέψετε στον μύθο τους, εξαρτάται από εσάς. Το ιστορικό μυστήριο θα είναι για πάντα εκεί… +Yanni Spiridakis 

σχόλια; αντιρρήσεις; ερωτήσεις;
ΠΡΟΣΘΕΣΤΕ ΤΟΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟ ΣΑΣ
ΚΑΙ ΜΟΙΣΤΑΣΤΕΙΤΕ ΤΗ ΔΙΚΗ ΣΑΣ ΘΕΩΡΙΑ
 Διαβάστε περισσότερα.. »

Κυριακή 16 Ιουνίου 2013

BPΑΒΕΥΣΗ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ ~ θέλουμε δημοκρατία;

Σας παρουσιάζω το καλύτερο άρθρο αυτής της εβδομάδας σύμφωνα με την καθαρά υποκειμενική κρίση του yannidakis. Σημειώνεται πως η βράβευση αφορά μονάχα την ενότητα ιστολογίων και για τους χώρους τους οποίους επισκέφτηκα. Παρακάτω δημοσιεύονται και τα υπόλοιπα άρθρα τα οποία ξεχώρισα μέσα στην εβδομάδα ως δευτερεύοντες διακρίσεις για λόγους ενδεχόμενης ισοπαλίας. Το ιστολόγιο που συγκεντρώνει τις περισσότερες βραβεύσεις και διακρίσεις στο τέλος κάθε μήνα βραβεύεται στην ειδική ενότητα "ΒΡΑΒΕΥΣΗ ΙΣΤΟΛΟΓΙΩΝ".

ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ:
Ένα πράγμα που μοιάζει να μην έχει αντιληφθεί -ή κάνει πως δεν έχει αντιληφθεί – ο Αντώνης Σαμαράς είναι πως η ΕΡΤ ανήκει, θεωρητικά τουλάχιστον, στους Έλληνες πολίτες. Οπότε, οι μόνοι που έχουν το δικαίωμα να αποφασίσουν αν θα μπει λουκέτο στην ΕΡΤ είναι οι Έλληνες πολίτες και όχι ο Σαμαράς και οι λακέδες του. 

Χτες, ο Αντώνης Σαμαράς κατηγόρησε τους εργαζόμενους της ΕΡΤ πως φωνάζουν για τα προνόμιά τους και όχι για τα δικαιώματα του λαού, όπως κάνουν, για παράδειγμα, ο Μπόμπολας, ο Βαρδινογιάννης, ο Αλαφούζος και οι άλλοι καναλάρχες, τους οποίους, αν και έχουν κανάλια χωρίς άδεια, νέμονται παράνομα δημόσιες συχνότητες και δεν πληρώνουν τον ειδικό φόρο για τις τηλεοπτικές διαφημίσεις, όχι μόνο δεν τους άγγιξε καμία κυβέρνηση μέχρι σήμερα αλλά ο Σαμαράς τους κάνει ένα ωραίο δώρο, βάζοντας λουκέτο στα μόνα νόμιμα κανάλια της χώρας.

Δηλαδή, οι εργαζόμενοι στην ΕΡΤ δεν ανήκουν στον λαό, όπως δεν ανήκαν πιο πριν στο λαό οι καθηγητές, οι εργαζόμενοι στο Μετρό, οι ναυτεργάτες και τόσοι άλλοι.

Ποιος είναι αυτός ο λαός, τέλος πάντων; Από ποιους αποτελείται;

Ένα καλό βήμα θα ήταν να σταματήσουμε να μιλάμε για λαό. Το κάνουν οι πολιτικοί -όλων των πολιτικών χώρων-, για να τσουβαλιάσουν και να ακυρώσουν τους πολίτες.

Λαός, στα αρχαία ελληνικά, σημαίνει μάζα. Και η μάζα είναι για τα μπάζα.

Ας μιλάμε για πολίτες. Με υποχρεώσεις και δικαιώματα.

Ο Αντώνης Σαμαράς εξέφρασε χτες την απορία του για το ότι δεν υπήρξε τέτοια αντίδραση -όπως για την ΕΡΤ-, όταν έκλεισαν ιδιωτικά κανάλια και εφημερίδες και υπήρξαν χιλιάδες άνεργοι.

Κάνει λάθος. Υπήρξε αντίδραση. Αλλά, αφενός κάποια από τα ΜΜΕ που έβαλαν λουκέτο υπήρχαν μόνο εξαιτίας των υπηρεσιών που πρόσφεραν στις κυβερνήσεις της Νέας Δημοκρατίας και του ΠΑΣΟΚ -και των άλλων επιχειρηματικών δραστηριοτήτων των ιδιοκτητών τους- και αφετέρου αυτά τα ΜΜΕ δεν ανήκαν στους Έλληνες πολίτες.

Επίσης, αν κάποιος δεν αντιδρά για κάποιο χρονικό διάστημα, δεν σημαίνει ότι δεν θα αντιδράσει ποτέ.

Οι Έλληνες δεν αντέδρασαν για αιώνες στους Τούρκους. Κάποια στιγμή, όμως, επαναστάτησαν.

«Επαναστάτησαν οι σκλάβοι, Αντωνάκη μου!»

Ο Αντώνης Σαμαράς, αν και προσπαθεί διαρκώς να πείσει για το μεγαλείο της ψυχής του, απέδειξε χτες πως είναι εκδικητικός: είπε πως οι εργαζόμενοι της ΕΡΤ απεργούσαν κάθε φορά που ο ίδιος έκανε σημαντική επίσκεψη σε ξένη χώρα.

Οι «σημαντικές» επισκέψεις του Αντώνη Σαμαρά δεν απέδωσαν τίποτα και αυτό δεν οφείλεται στην απεργία των εργαζομένων στην ΕΡΤ.

Ίσως, οι δημοσιογράφοι της ΕΡΤ να μην κάλυψαν τις «σημαντικές» επισκέψεις του Αντώνη Σαμαρά όπως θα ήθελε ο ίδιος αλλά, από την άλλη, δεν είπαν και αυτό που πραγματικά συνέβαινε: οι επισκέψεις του Αντώνη Σαμαρά σε ξένες χώρες ήταν μόνο επισκέψεις και δεν απέφεραν τίποτα στη χώρα μας.

Ο Αντώνης Σαμαράς έμεινε πάρα πολλά χρόνια στο περιθώριο και αυτό του δημιούργησε απωθημένα.

Στο μυαλό του, θα έπρεπε να τον είχαμε κάνει πρωθυπουργό πριν από 20 χρόνια. Άλλωστε, από τότε τον «ετοίμαζαν».

Συμπεριφέρεται σαν να έχει την απόλυτη πλειοψηφία. Δεν την έχει. Είναι ο λιγότερο δημοφιλής πρωθυπουργός της Μεταπολίτευσης, έχει πάρει το μικρότερο εκλογικό ποσοστό που πήρε εκλεγμένος πρωθυπουργός από το 1974 και μετά, και κυβερνά με την στήριξη δυο ξοφλημένων πολιτικών, του Ευάγγελου Βενιζέλου και του Φώτη Κουβέλη.

Επίσης, είναι γελοία όλη αυτή η πόζα από κάποιον που, απλά, εκτελεί σαν σκυλάκι τις εντολές της Τρόικας.

Το ημερολόγιο γράφει 13 Ιουνίου 2013.

Η χώρα χρεοκόπησε πριν από τρία χρόνια. Τα αποτελέσματα της χρεοκοπίας τα γνωρίζουμε. Τα βιώνουμε.

Όλο αυτό το διάστημα, στο τραπέζι μπήκαν διλήμματα, ψευτοδιλήμματα, νομίσματα και άλλα πολλά.

Επικράτησε σύγχυση. Ο θυμός περίσσεψε.

Ο αυταρχισμός και η αλαζονεία του Αντώνη Σαμαρά και το επικείμενο πάντρεμά του με την Χρυσή Αυγή ξεκαθαρίζουν το τοπίο.

Η εκτροπή είναι ορατή.

Η Βουλή είναι διακοσμητική.

Το ερώτημα σήμερα είναι αν θέλουμε Δημοκρατία ή όχι. Και θα πρέπει να απαντήσουμε εμείς.

Δεν μπορούμε πια να κάνουμε τους ανήξερους. Ξέρουμε. Τα ξέρουμε όλα.

Αν θέλουμε Δημοκρατία, θα πρέπει να αγωνιστούμε για την Δημοκρατία.

Όχι ως λαός. Ως πολίτες.

Συνειδητά.

Θέλουμε Δημοκρατία;

ΞΕΧΩΡΙΣΑΝ ΑΚΟΜΑ:
  1. ΜΑΘΉΜΑΤΑ ΔΙΟΊΚΗΣΗΣ ΜΕ...ΕΞΥΠΝΟ ΤΡΟΠΟ από Μαζί στα Νότια Προάστια
  2. ΣΟΥΤΙΕΝ: Ο άρτος ο επιούσιος της ελληνικής τηλεόρασης από Η Αλήθεια να Λέγεται
  3. Τέλος Εποχής . Έτσι Απλά. από Τελευταία σελίδα αριστερά

σχόλια; αντιρρήσεις; ερωτήσεις;
ΠΡΟΣΘΕΣΤΕ ΤΟΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟ ΣΑΣ
ΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΒΡΑΒΕΥΣΗ
 Διαβάστε περισσότερα.. »

Σάββατο 15 Ιουνίου 2013

ΣΧΟΛΙΟ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ ~ γιατί να κλείσει έτσι η ερτ;

η είδηση που στιγμάτισε τη βδομάδα που πέρασε, σχολιάζεται απ' την νυχτερινή οπτική και προβληματίζει

η είδηση 
Τέλος εποχής για τη δημόσια τηλεόραση. Το κλείσιμο της ΕΡΤ με στόχο την αναδιάρθρωσή της ανακοίνωσε ο εκπρόσωπος τύπου της κυβέρνησης Σίμος Κεδίκογλου. Μιλώντας με πολύ σκληρά λόγια, έκανε λόγο για "μοναδική περίπτωση αδιαφάνειας και σπατάλης" και τόνισε ότι η δημόσια Ραδιοφωνία και Τηλεόραση, θα ξαναλειτουργήσει με λιγότερους εργαζόμενους.
 το σχόλιο 
Την Τετάρτη στον Προβληματισμό Επικαιρότητας θα αναφερθώ εκτεταμένα στην άποψη μου επί του θέματος, όμως δεν μπορούσα να μην αναφερθώ στην ΕΡΤ σήμερα, καθώς κανένα άλλο θέμα δεν πλησίασε το συγκεκριμένο. Έτσι λοιπόν, αξίζει να αναφέρουμε πως μπορεί η ΕΡΤ να έκλεισε για 3 μήνες με σκοπό να ανοίξει ξανά ως μία υγιής επιχείρηση με μισθούς που ανταποκρίνονται στην σημερινή πραγματικότητα, μπορεί να μην λείψει ουσιαστικά σε κανέναν τους μήνες του καλοκαιριού, όμως το να απολύσεις τόσες εκατοντάδες άτομα σε μία μόλις ημέρα, ε... είναι κάπως! Όχι τόσο κάπως που να δικαιολογεί έναν μεγάλο υβριστή της ΕΡΤ όπως ήταν ο Τσίπρας να ξημεροβραδιάζεται έξω απ' το Ραδιομέγαρο ως ξαφνικός υπέρμαχος της, αλλά μένει αυτή η πικρή γεύση που από το 2009 ότι καλό έχει γίνει από τις κυβερνήσεις έχει επισκιαστεί από τον λάθος τρόπο που παρουσιάστηκε και εφαρμόστηκε...
+Yanni Spiridakis 

σχόλια; αντιρρήσεις; ερωτήσεις;
ΠΡΟΣΘΕΣΤΕ ΤΟΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟ ΣΑΣ
ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ
 Διαβάστε περισσότερα.. »

Παρασκευή 14 Ιουνίου 2013

EK-ΠΑΙΔΕΥΟΝΤΑΣ ΤΟ ΑΥΡΙΟ ΙΟΥΝΙΟΥ ~ έξω με το παιδί

μία μητέρα περι-γράφει πως είναι να μεγαλώνεις την αυριανή γενιά, σήμερα

Μετά τις σπουδές μου άρχισα κατευθείαν να εργάζομαι. Έκανα μια μικρή παύση λόγω της μικρής μου και εδώ και περίπου ένα χρόνο είμαι πάλι στην ενεργό δράση. Όπως καταλαβαίνετε οι ώρες για μένα είναι από απειροελάχιστες ως μηδαμινές. Και ενώ παλιά παρόλο που εργαζόμουν είχα την δυνατότητα και την "ησυχία" όταν βγαίνω έξω να διασκεδάζω, να συζητάω κ.ο.κ. τώρα κουβαλάω μαζί μου ότι μπορείτε να φανταστείτε για το παιδί. Και πρόσφατα διαπιστώσαμε ότι όταν βγαίνω έξω η διασκέδασή μου είναι πολύ διαφορετική  και αφορά κυρίως τον χρόνο που περνάω με το παιδί μου και όχι απαραίτητα την υπόλοιπη παρέα. 

Δεν είναι τυχαία η λέξη πρόσφατα που χρησιμοποίησα. Όταν ήταν πιο μικρή επειδή κοιμόταν περισσότερο κατά την διάρκεια της ημέρας, όταν βγαίναμε έξω ο χρόνος που το παιδί με χρειαζόταν ήταν λιγότερος και αυτό θα αφορούσε μια αγκαλιά ή ένα παιχνιδάκι που θα την ικανοποιούσε επαρκώς, ενώ παράλληλα εγώ θα είχα τον χρόνο να μιλήσω με τους φίλους κτλ. Πλέον είναι σε μια φάση που δεν μπορεί να καθίσει σε ένα μέρος. Τα άλλα παιδάκια που βλέπει την αποσπούν, οι κατάλληλα διαμορφωμένοι για παιδιά χώροι της κεντρίζουν το ενδιαφέρον και οι έξοδοι μας έχουν καταλήξει να είναι περισσότερος χρόνος με το παιδί παρά με την παρέα. 

Δεν ξέρω κατά πόσο περάσατε αυτό το στάδιο και πως αντιδρούσατε.  Για μένα είναι μια
διασκεδαστική εμπειρία ο χρόνος μου μαζί της όταν είμαστε έξω. Οι τσουλήθρες που κάνει, ο ενθουσιασμός της όταν καταφέρνει κάτι μόνη της και μου λέει "κοίτα-κοίτα" με ένα χαμόγελο απίστευτο, οι θόρυβοι που ανακαλύπτει και μου λέει "άκου-άκου", η περιέργειά της να "γευτεί" κάθε τι καινούριο και η θέλησή της να το μοιραστεί μαζί μου, η ανάγκη που αισθάνομαι ότι με έχει όχι μόνο βοηθάω αλλά και για να την επαινώ στα κατορθώματα της. Τρελαίνομαι με την αντίδρασή της με τα άλλα παιδάκια αλλά και με την τάξη που της αρέσει να επικρατεί με παιχνίδια που χρησιμοποιεί κοκ. Ο τρόπος που προσπαθεί να επικοινωνήσει με τους μικρούς και μεγάλους ανθρώπους. Οι απαντήσεις της σε ερωτήματα που της κάνουν όπως πώς σε λένε κ.ο.κ.

Παρατηρώ ότι αρκετοί γονείς είναι έτσι. Όμως βλέπω και γονείς να δυσανασχετούν, να καταπιέζουν τα παιδιά να κάθονται μαζί με τους μεγάλους. Εν μέρει θα μου άρεσε και θα με βόλευε κιόλας αν η κορούλα μου μπορούσε να κάτσει σε μια θέση για πάνω από δέκα λεπτά. Όμως αν καθόταν εγώ θα αισθανόμουν έτσι; Θα περνούσα το ίδιο όμορφα μαζί της έξω; Θα μπορούσα να ανακαλύψω αυτόν τον χρόνο ωραίου παιχνιδιού όταν θα ήμασταν σπίτι;  Νομίζω όχι. Περιμένω τις δικές σας εμπειρίες με τα παιδιά σας όταν είστε εκτός σπιτιού. Αισθάνεστε όμορφα ή καταπιεσμένοι; Μοιράζεστε κατά κάποιον τρόπο με τον σύζυγό σας αυτές τις όμορφες στιγμές ή εκείνος "μαγνητίζεται" από την παρέα σας; Εις το επανειδείν. +Ioanna Mpourdouvali 
 Διαβάστε περισσότερα.. »

Πέμπτη 13 Ιουνίου 2013

ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΑΣ ~ οι φεμινίστριες αντιδρούν για την barbie που πρέπει να είναι το πρότυπο κάθε κοριτσιού

Καληνωρίσματα. Πριν λίγο καιρό η εταιρεία EMS Entertainment εγκαινίασε ένα θεματικό πάρκο στην Γερμανία που απεικονίζει ένα τεράστιο σπίτι της διάσημης κούκλας Barbie. Το σπίτι αυτό έχει είσοδο για τους επισκέπτες και μέσα εκτός από τα εκθέματα, μπορεί κανείς να συμμετέχει σε παιχνίδια κλπ.
Πριν προχωρήσουμε όμως, ας δούμε λίγο τι είναι η Barbie. Σίγουρα, κάτι πολύ παραπάνω από μία απλή κούκλα, δεν συμφωνείτε; Ας πούμε κάθε κοριτσάκι που μεγαλώνει “ιδανικά” πρέπει να κατέχει τουλάχιστον μία τέτοια κούκλα. Αντίθετα αν βρεθεί ποτέ κανένα αγοράκι να παίζει συγκεκριμένα με μία κούκλα Barbie, κάτι δεν πάει καλά με την ανατροφή του, με τους γονείς του, το περιβάλλον τους ή τις ορμόνες του… Είναι λοιπόν η Barbie ένα πρότυπο, μία σταθερά από την οποία γαλουχείται η παιδική ηλικία στον Δυτικό κόσμο; Καλώς ή κακώς, ναι. Η Barbie μπορεί να μεταφέρει υποσυνείδητα την ιδανική γυναίκα, αποτελεί όμως και την σύντροφο πολιτισμικότητας του παιδιού. Πριν τριάντα χρόνια μία τέτοια κούκλα κυκλοφορούσε με μίνι φούστα και ένα σκυλάκι. Σήμερα, θα την δείτε με τη στολή πιλότου και βαλιτσάκι με φορητό υπολογιστή…

Σε κάθε περίπτωση, κανείς δεν αρνείται πως η Barbie μεταφέρει ένα πρότυπο, μία τάση, μία μόδα για τη σύγχρονη γυναίκα διαχρονικά. Γι’ αυτό και την ημέρα των εγκαινίων του εν λόγω μουσείου, πλήθος κόσμου μαζεύτηκε απ’ έξω υποστηρίζοντας την καμπάνια που είχε δημιουργηθεί νωρίτερα από φεμινιστικές οργανώσεις και προέτρεπε τον κόσμο να καταλάβει το σπιτάκι-μουσείο-πάρκο. Τα αιτήματα τους αφορούσαν την δύναμη που η κούκλα κατέχει στην βούληση της γυναίκας ακόμα κι αν αυτή σήμερα είναι ένα κοριτσάκι. Όπως οι ίδιες οι φεμινίστριες δήλωσαν: “Σε αυτόν τον κόσμο έχουν να επιλέξουν μόνον ανάμεσα σε δύο καριέρες. Του μοντέλου ή της ποπ σταρ!”.

Όμως είναι έτσι; Πρόσφατα πήγα να αγοράσω ένα δώρο στην ανιψιά μου και είδα την Barbie με γυαλιά εργαζόμενη σε γραφείο, την είδα δασκάλα, νοσοκόμα, την είδα να κάνει διακοπές με τούς φίλους της οδηγώντας το δικό της αυτοκίνητο ή και κότερο, την είδα να φοράει στολή δύτη, την είδα αστροναύτη, ή απόφοιτη πανεπιστημίου και την είδα με φόρμες, με μαγιό, ακόμα και με μπούρκα! Την είδα ξανθιά, καστανή, ακόμα και με ξυρισμένο κεφάλι, ενώ σίγουρα δεν είχε σε όλα της τα ρούχα το ροζ πάνω…

Η Barbie φέτος έγινε πενήντα τεσσάρων ετών και είναι πιο ώριμη, πιο δραστήρια και πιο ίση με τον άντρα από ποτέ. Ίση; Όχι και ίση! Ένας άντρας θα ονειρευόταν να έχει την εμφάνιση, τα χαρίσματα και τις δραστηριότητές της. Και ναι, η Barbie μπορεί κάλλιστα να αποτελεί πρότυπο για ένα σημερινό κοριτσάκι, αφού μαζί της μπορεί να πάρει όλα τα ερεθίσματα διευρυμένων και πολλαπλών προοπτικών για το μέλλον μίας αξιοθαύμαστης σύγχρονης γυναίκας. Μιας γυναίκας τόσο δραστήριας που ακόμα και οι φεμινίστριες θα ζήλευαν! +Yanni Spiridakis 

σχόλια; αντιρρήσεις; ερωτήσεις;
ΠΡΟΣΘΕΣΤΕ ΤΟΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟ ΣΑΣ
ΣΧΟΛΙΑΖΟΝΤΑΣ ΤΗΝ BARBIE ΩΣ ΠΡΟΤΥΠΟ
 Διαβάστε περισσότερα.. »

Τετάρτη 12 Ιουνίου 2013

ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΕΠΙΚΑΙΡOΤΗΤΑΣ ~ ούτε η σημερινή ελλάδα δεν πεθαίνει ποτέ. ξεκινά η δικαίωση

Καληνωρίσματα. Στον σημερινό Προβληματισμό θέλω απλά να μπω στο κεφάλι ενός μέσου αξιωματούχου της Ευρωπαϊκής Ένωσης ή του Νομισματικού Ταμείου, ενός οικονομικού αναλυτή έγκυρης οικονομικής εφημερίδας ή κάποιου στελέχους ενός διεθνή οίκου αξιολόγησης.

Τι κοινό έχουν όλοι αυτοί οι τύποι; Είναι αυτοί που για περισσότερο από τέσσερα χρόνια (2008-2012) γέμιζαν με τις δηλώσεις και τις εκθέσεις τους τις σελίδες των εφημερίδων και τον χρόνο των ειδήσεων στην Ελλάδα με προσβολές για τους πολιτικούς και τους πολίτες της χώρας μας, που βιαζόντουσαν να μας καταδικάσουν για όλα, να μας αποκλείσουν από όλα και να προβλέψουν το τέλος μας είτε από την Ένωση είτε εξαιτίας της χρεωκοπίας. Είναι αυτοί που πανικόβαλαν τις κυβερνήσεις εκείνης της περιόδου αναγκάζοντας τες να γίνουν εχθροί του λαού. Είναι αυτοί που έκοψαν κάθε όνειρο και κάθε φιλοδοξία από τους νέους της χώρας μας, που ανέκοψαν κάθε προσπάθεια ευημερίας.

Ξέχασαν όμως κάτι. Ένας δείκτης, μία μεταβλητή που δεν συμπεριλήφθηκε στις οικονομικές αναλύσεις τους, έμελλε imageνα κάνει και την διαφορά (είναι γνωστό πως αρκεί μία μεταβλητή για να αλλάξει τα πάντα σε μία εξίσωση). Ξέχασαν την αντοχή του έλληνα. Του γκρινιάρη, του “δε βαριέσαι”, του απαισιόδοξου και εγωκεντρικού έλληνα. Του έλληνα που ποτέ δεν παραδέχεται τα λάθη του, ποτέ δεν βάζει πλάτη για το γενικότερο καλό, που πάντα αναζητά τρόπους να επωφεληθεί ή να παρανομήσει για το συμφέρον του, όμως παραμένει έλληνας. Και μπορεί ο έλληνας σήμερα να έχει ζήσει μια σχετικά άνετη ζωή, όμως στο αίμα του κυλάνε πρωτοφανείς κακουχίες, επαναστάσεις, διωγμοί, γενοκτονίες και πολλά ακόμα. Αυτός ο έλληνας δεν το έκανε με τη θέληση του, όμως υπέμεινε, άντεξε και συνεχίζει να επιβιώνει.

Ότι δε σε σκοτώνει σε κάνει πιο δυνατό λένε κι έτσι η Ελλάδα, αρχίζει να βγαίνει απ’ τον βόθρο της υπόθαλψης και της σφοδρής οικονομικής επίθεσης με καθαρό κούτελο και ορθό ανάστημα. Έχοντας βάλει το νερό στ’ αυλάκι σε ότι αφορά τα χρέη της και έχοντας κάνει ένα πρώτο βήμα εξυγίανσης σε όλους τους τομείς και αλλάζοντας σιγά-σιγά τον τρόπο που διεκδικεί το ξένο χρήμα είτε με τη μορφή τουρισμού (πάνω από 40% αύξηση λένε οι προβλέψεις) είτε με τη μορφή επενδύσεων, η Ελλάδα είναι ένα βήμα από το να επιστρέψει στις αγορές έχοντας μάλιστα πλεόνασμα στον προϋπολογισμό της! Και τώρα έρχεται και η δικαίωση. Το Διεθνές Νομισματικό Ταμείο εξέδωσε έκθεση τριακοσίων ογδόντα πέντε σελίδων για την Ελλάδα στην οποία όχι μόνο την επευφημεί για τα όσα κατάφερε, αλλά σημειώνει τις λανθασμένες τακτικές του κυρίως στην εκτίμηση των συνεπειών της λιτότητας που επέβαλε. Διεθνείς οίκοι άρχισαν να μας αναβαθμίζουν και άρθρα σε έγκυρες οικονομικές εφημερίδες που άλλοτε μας καταδίκαζαν ακόμα και για τον μη τετραγωνισμού του κύκλου, τώρα μας αποθεώνουν για τα αποτελέσματα των θυσιών του ελληνικού λαού. Το κλίμα σε αυτούς τους “άσχημους” τύπους που ανέφερα στην πρώτη παράγραφο, έχει αναστραφεί και ο τουρισμός δείχνει πως σιγά-σιγά αποκαθίσταται η φήμη των ελλήνων και στην κοινή γνώμη.

Όλα αυτά δεν μειώνουν ακόμα την ανεργία, δεν αυξάνουν τις συντάξεις, όμως τον πάτο τον αγγίξαμε τόσο δυνατά που τώρα ανεβαίνουμε με φόρα και εν καιρώ θα δούμε καλύτερες ημέρες. Το πόσο καλές θα είναι αυτές, εξαρτάται πια από εμάς και τους πολιτικούς μας. Ας αξιοποιήσουμε τις δυνατότητες που αρχίζουν να διαφαίνονται στον ορίζοντα και ας βελτιώσουμε το βιοτικό μας επίπεδο. Καλή αρχή να’ χουμε. +Yanni Spiridakis 

σχόλια; αντιρρήσεις; ερωτήσεις;
ΠΡΟΣΘΕΣΤΕ ΤΟΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟ ΣΑΣ
ΚΑΙ ΓΡΑΨΤΕ ΓΙΑ ΤΟ ΠΩΣ ΒΛΕΠΕΤΕ ΤΟ ΑΥΡΙΟ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
 Διαβάστε περισσότερα.. »