Κυριακή 20 Ιουλίου 2014

YANNIDAKIS ΓΙΑ ΤΗ ΓΑΖΑ ~ οι αντιδράσεις του κόσμου

Ξεκίνησαν οι αντιδράσεις από όλο τον κόσμο με διαδηλώσεις και εκδηλώσεις υπέρ της παύσης του πολέμου.

Περισσότεροι από 3.000 άνθρωποι διαδήλωσαν σε εργατική συνοικία του Παρισιού κατά των ισραηλινών επιθέσεων στη Γάζα.
Η αστυνομία είχε απαγορεύσει τις διαδηλώσεις, εξαιτίας επεισοδίων που ξέσπασαν την περασμένη εβδομάδα κατά τη διάρκεια διαμαρτυρίας.
Τότε, υπέστησαν ζημιές δύο συναγωγές.

Υπέρ των Παλαιστινίων διαδήλωσαν τουλάχιστον 2.000 άνθρωποι και στις Βρυξέλλες, παρά τις απαγορεύσεις των αρχών.
Ειρηνική ήταν και διαδήλωση στη Γενεύη έξω από το κτίριο των Ηνωμένων Εθνών.

Εντύπωση μου έκαναν και οι εκδηλώσεις των Ισραηλινών στο Ισραήλ υπέρ της παύσης του πολέμου.

πόλεμος Ισραήλ στην Γάζα
το yannidakis αναγκάζεται να αναστείλει την κανονική ροή του καθώς και όλες τις προγραμματισμένες δημοσιεύσεις του, κατά την πάγια τακτική του σε περιόδους πολέμου.
Ακολουθείστε μας και συμμετέχετε κι εσείς με τα σχόλια σας στις έκτακτες αναρτήσεις μας με θέμα τον πόλεμο
 Διαβάστε περισσότερα.. »

YANNIDAKIS ΓΙΑ ΤΗ ΓΑΖΑ ~ άκυρη η ανακωχή..

Μια ακόμα ελπίδα χάθηκε...

Άκαρπες απέβησαν οι προσπάθειες του Γάλλου Υπουργού Εξωτερικών, Λοράν Φαμπιούς, ο οποίος μέσα σε λίγες ώρες μετέβη σε Κάιρο, Αμμάν, Τελ Αβίβ, προκειμένου να επιτύχει την συμφωνία ανάμεσα στις αντιμαχόμενες πλευρές βάσει της αιγυπτιακής πρότασης για κατάπαυση του πυρός.

Μετά και τις συνομιλίες με τον Ισραηλινό Πρωθυπουργό Μπέντζαμιν Νετανιάχου, ο επικεφαλής της γαλλικής διπλωματίας, ανακοίνωσε ότι η πρωτοβουλία του «απέτυχε».

πόλεμος Ισραήλ στην Γάζα
το yannidakis αναγκάζεται να αναστείλει την κανονική ροή του καθώς και όλες τις προγραμματισμένες δημοσιεύσεις του, κατά την πάγια τακτική του σε περιόδους πολέμου.
Ακολουθείστε μας και συμμετέχετε κι εσείς με τα σχόλια σας στις έκτακτες αναρτήσεις μας με θέμα τον πόλεμο
 Διαβάστε περισσότερα.. »

YANNIDAKIS ΓΙΑ ΤΗ ΓΑΖΑ ~ κλιμάκωση επιθέσεων σήμερα

Κλιμακώνει τις επιχειρήσεις στη Γάζα το Ισραήλ – τουλάχιστον 350 νεκροί ενάντια σε 5 νεκρούς ισραηλινούς.
Τουλάχιστον 20 Παλαιστίνιοι σκοτώθηκαν μόνο σήμερα Κυριακή σε αεροπορικούς βομβαρδισμούς στη συνοικία Σετζάγια, στην ανατολική Γάζα, ενώ χιλιάδες κάτοικοι εγκαταλείπουν όπως όπως τις εστίες τους για να σωθούν..
Στο μεταξύ οι νεκροί είναι παντού γύρω από τις γειτονιές. Παιδιά αιμόφυρτα, ακρωτηριασμένα, διαμελισμένα και όλα νεκρά. Η γενοκτονία συνεχίζεται στην Γάζα.

πόλεμος Ισραήλ στην Γάζα
το yannidakis αναγκάζεται να αναστείλει την κανονική ροή του καθώς και όλες τις προγραμματισμένες δημοσιεύσεις του, κατά την πάγια τακτική του σε περιόδους πολέμου.
Ακολουθείστε μας και συμμετέχετε κι εσείς με τα σχόλια σας στις έκτακτες αναρτήσεις μας με θέμα τον πόλεμο
 Διαβάστε περισσότερα.. »

YANNIDAKIS ΓΙΑ ΤΗ ΓΑΖΑ ~ πόσο αίμα θα χρειαστεί;



πόλεμος Ισραήλ στην Γάζα
το yannidakis αναγκάζεται να αναστείλει την κανονική ροή του καθώς και όλες τις προγραμματισμένες δημοσιεύσεις του, κατά την πάγια τακτική του σε περιόδους πολέμου.
Ακολουθείστε μας και συμμετέχετε κι εσείς με τα σχόλια σας στις έκτακτες αναρτήσεις μας με θέμα τον πόλεμο
 Διαβάστε περισσότερα.. »

Σάββατο 19 Ιουλίου 2014

YANNIDAKIS ΓΙΑ ΤΗ ΓΑΖΑ 2η ΜΕΡΑ ~ ακάθεκτοι οι ισραηλινοί

306 οι νεκροί για τους Παλαιστίνιους εκ των οποίων το 80% είναι άμαχος πληθυσμός!
2 οι νεκροί για τους ισραηλινούς.
Δηλώσεις του προέδρου του Ισραήλ περί κλιμάκωσης και σφοδρότερης συνέχισης της επίθεσης παρά την διεθνή κατακραυγή.

πόλεμος Ισραήλ στην Γάζα
το yannidakis αναγκάζεται να αναστείλει την κανονική ροή του καθώς και όλες τις προγραμματισμένες δημοσιεύσεις του, κατά την πάγια τακτική του σε περιόδους πολέμου.
Ακολουθείστε μας και συμμετέχετε κι εσείς με τα σχόλια σας στις έκτακτες αναρτήσεις μας με θέμα τον πόλεμο
 Διαβάστε περισσότερα.. »

ΤΟ YANNIDAKIS ΣΤΟΝ ΠΟΛΕΜΟ ΣΤΗΝ ΓΑΖΑ ~ οι αντιδράσεις των ισραηλιτών πολιτών

Για το κλίμα που επικρατεί στην Ιερουσαλήμ, μια ημέρα μετά την έναρξη της χερσαίας επιχείρησης του ισραηλινού στρατού μίλησε η απεσταλμένη του euronews Βαλερί Γκοριά.

«Μπορούμε να δούμε τον εκνευρισμό, το θυμό και την ανησυχία. Τα πάντα είναι αποκλεισμένα, υπάρχουν αστυνομικές και στρατιωτικές δυνάμεις. Υπάρχουν παντού σημεία ελέγχου. Αυτό που έχει εξαγριώσει όμως πραγματικά τους κατοίκους στους δρόμους είναι τα όσα γίνονται στη Γάζα, αλλά και η πίεση που ασκείται στους κατοίκους της Ανατολικής Ιερουσαλήμ. Νωρίτερα έμαθα ότι σημειώθηκαν συμπλοκές κοντά στο τέμενος του Αλ Ακσά. Πολλοί τραυματίστηκαν και πολλοί συνελήφθησαν. Αυτό τροφοδοτεί το θυμό των Παλαιστινίων στην Ιερουσαλήμ».

Ερωτηθείσα για τις ειρηνικές κινητοποιήσεις απάντησε: «Οι ειρηνικές κινητοποιήσεις είναι πολύ περιορισμένες στο Ισραήλ. Η διαδήλωση που είδαμε χτες διοργανώθηκε από μια φιλοπαλαιστινιακή οργάνωση. Ανάμεσα στους εκατοντάδες συμμετέχοντες είδαμε πολύ λίγους Παλαιστινίους. Μας είπαν πως τα όσα συμβαίνουν στη Γάζα προκαλούν θυμό στα μέλη και των δύο κοινοτήτων για να συμμετάσχουν σε αυτές τις κινητοποιήσεις. Λίγο πιο μακριά όμως διαδήλωνε ομάδα εξτρεμιστών που φώναζαν ότι η Γάζα πρέπει να ισοπεδωθεί. Και αυτοί όμως είναι μειονότητα, μια πολύ μικρή μειονότητα. Οι Ισραηλινοί ανησυχούν. Οι Παλαιστίνιοι δεν καταλαβαίνουν πως το Ισραήλ, που διαθέτει τον πέμπτο πιο ισχυρό στρατό στον κόσμο μπορεί να κάνει επίδειξη ισχύος και να χρησιμοποιήσει βία κατά ανθρώπων που είναι ανυπεράσπιστοι και που σύμφωνα με τους Ισραηλινούς χειραγωγούνται από τη Χαμάς»..


πόλεμος Ισραήλ στην Γάζα
το yannidakis αναγκάζεται να αναστείλει την κανονική ροή του καθώς και όλες τις προγραμματισμένες δημοσιεύσεις του, κατά την πάγια τακτική του σε περιόδους πολέμου.
Ακολουθείστε μας και συμμετέχετε κι εσείς με τα σχόλια σας στις έκτακτες αναρτήσεις μας με θέμα τον πόλεμο
 Διαβάστε περισσότερα.. »

Παρασκευή 18 Ιουλίου 2014

ΤΟ YANNIDAKIS ΣΤΟΝ ΠΟΛΕΜΟ ΣΤΗ ΓΑΖΑ ~ οι σκηνές του πολέμου

αυτό είναι ο πόλεμος. Μία βόμβα, πολλά νεκρά παιδιά με τα ματωμένα ποδαράκια τους ξαπλωμένα και τα χεράκια να κρέμονται από το φορείο.
Και μετά... κλάμα...

πόλεμος Ισραήλ στην Γάζα
το yannidakis αναγκάζεται να αναστείλει την κανονική ροή του καθώς και όλες τις προγραμματισμένες δημοσιεύσεις του, κατά την πάγια τακτική του σε περιόδους πολέμου.
Ακολουθείστε μας και συμμετέχετε κι εσείς με τα σχόλια σας στις έκτακτες αναρτήσεις μας με θέμα τον πόλεμο
 Διαβάστε περισσότερα.. »

ΤΟ YANNIDAKIS ΣΤΟΝ ΠΟΛΕΜΟ ΣΤΗΝ ΓΑΖΑ ~ περί εμπλοκής της ΕΕ

Διάβασα στο news24 ένα εξαιρετικό άρθρο σχετικά με την (μη) εμπλοκή της Ευρωπαϊκής Ένωσης στον πόλεμο.
Η απάντηση μου είναι η εξής:
εξαιρετικό το κείμενο.
όμως ενώ το ξεκινάτε, δεν το συνεχίζετε... Τι στ' αλήθεια μπορεί να κάνει η Ε.Ε.;
κι εγώ δεν είμαι ευχαριστημένος με την ανακοίνωση αλα ΠΑΕ ομάδας, όμως τι;
Έχεις εσύ όρεξη σαν έλληνας, σαν ευρωπαίος, να εμπλακείς πρακτικά (δηλαδή στρατιωτικά) σε μία τέτοια υπόθεση;
Θα σε ενδιέφερε να ζεις από δω και μπρος με τον φόβο μιας τρομοκρατικής επίθεσης στο μετρό ή εγώ εδώ στην Κρήτη να βλέπω όλες τις τουριστικές αφίξεις να ακυρώνονται υπό τον φόβο της εμπλοκής μου;
Αν ψάξουμε βαθιά μέσα μας... δε νομίζω ότι επιλέγουμε εμπλοκή σε αυτήν την μάχη. Η οργή μας υπέρ των παλαιστινίων, μένει σε διαδηλώσεις στις πλατείες και σε αναρτήσεις στα κοινωνικά δίκτυα.

πόλεμος Ισραήλ στην Γάζα
το yannidakis αναγκάζεται να αναστείλει την κανονική ροή του καθώς και όλες τις προγραμματισμένες δημοσιεύσεις του, κατά την πάγια τακτική του σε περιόδους πολέμου.
Ακολουθείστε μας και συμμετέχετε κι εσείς με τα σχόλια σας στις έκτακτες αναρτήσεις μας με θέμα τον πόλεμο
 Διαβάστε περισσότερα.. »

ΤΟ YANNIDAKIS ΣΤΗ ΓΑΖΑ ~ πρώτη μέρα επιθέσεων


πόλεμος Ισραήλ στην Γάζα
το yannidakis αναγκάζεται να αναστείλει την κανονική ροή του καθώς και όλες τις προγραμματισμένες δημοσιεύσεις του, κατά την πάγια τακτική του σε περιόδους πολέμου.
Ακολουθείστε μας και συμμετέχετε κι εσείς με τα σχόλια σας στις έκτακτες αναρτήσεις μας με θέμα τον πόλεμο
 Διαβάστε περισσότερα.. »

ΤΟ YANNIDAKIS ΣΤΟΝ ΠΟΛΕΜΟ ΣΤΗΝ ΓΑΖΑ ~ έναρξη χερσαίων επιχειρήσεων


Ο πρωθυπουργός του Ισραήλ Μπέντζαμιν Νετανιάχου έδωσε εντολή για την έναρξη της χερσαίας επιχείρησης, τονίζοντας ότι στόχοι θα είναι θέσεις των μαχητών της Χαμάς σε όλη τη Λωρίδα της Γάζας.

Αυτόπτες μάρτυρες και κάτοικοι της Γάζας αναφέρουν βομβαρδισμούς από ξηράς, θαλάσσης και αέρος.

Είχε προηγηθεί η λήξη της πεντάωρης εκεχειρίας που συνοδεύτηκε από ομοβροντία ρουκετών από τη Γάζα και ισραηλινές επιδρομές.

Τρία παιδιά σκοτώθηκαν από την ισραηλινή επιδρομή στο κέντρο της Γάζας, λίγο μετά τη λήξη της εκεχειρίας.

Ο ισραηλινός στρατός δημοσίευσε βίντεο από αεροπορικό βομβαρδισμό εναντίον ομάδας μαχητών της Χαμάς από τη Γάζα, οι οποίοι υποστηρίζει ότι προσπάθησαν να εισβάλουν στο Ισραήλ από ένα τούνελ.

To βίντεο δείχνει την ομάδα των 12 μαχητών να βομβαρδίζεται από ισραηλινό αεροσκάφος. Σύμφωνα με τις ισραηλινές αρχές τουλάχιστον έξι από αυτούς είναι επιβεβαιωμένα νεκροί.

Από όταν άρχισαν οι εχθροπραξίες στις 8 Ιουλίου περισσότεροι από 230 Παλαιστίνιοι έχουν σκοτωθεί. Τα θύματα είναι στην πλειοψηφία τους άμαχοι και παιδιά.

Στο Ισραήλ ένας άνθρωπος σκοτώθηκε από θραύσματα ρουκέτας που είχε εκτοξευθεί από τη Λωρίδα της Γάζας.

Την ίδια ώρα οι ισραηλινοί πανηγυρίζουν...




πόλεμος Ισραήλ στην Γάζα
το yannidakis αναγκάζεται να αναστείλει την κανονική ροή του καθώς και όλες τις προγραμματισμένες δημοσιεύσεις του, κατά την πάγια τακτική του σε περιόδους πολέμου.
Ακολουθείστε μας και συμμετέχετε κι εσείς με τα σχόλια σας στις έκτακτες αναρτήσεις μας με θέμα τον πόλεμο
 Διαβάστε περισσότερα.. »

YANNIDAKIS ΣΤΟΝ ΠΟΛΕΜΟ ~ αλλαγή ροής αναρτήσεων λόγω πολέμου

Αγαπητοί αναγνώστες καλημέρα,
όπως ίσως θα έχετε πληροφορηθεί, εδώ και λίγες ώρες το Ισραήλ εξαπολύει επίθεση χερσαίων δυνάμεων στην Γάζα, μιλάμε δηλαδή για κανονικό πόλεμο.

Όπως θα ξέρετε οι παλιοί, γνωστοποιώ και στους καινούριους πως σε περιόδους πολέμου, το yannidakis αναστέλλει την κανονική ροή των αναρτήσεων του και ασχολείται μόνο με τον εκάστοτε πόλεμο. Θυμηθείτε πρόσφατα την επίθεση στην Λιβύη, πάλι στην Γάζα, στο Ιράκ κ.ο.κ.

Οι μόνιμες προγραμματισμένες ενότητες που θα επηρεαστούν, είναι
σήμερα, η "Επιστήμη της Τεχνολογίας" του Βασίλη Αναστασιάδη,
σάββατο, το "Σχόλιο της Εβδομάδας" του Γιάννη Σπυριδάκη, 
κυριακή, η "Βράβευση της Εβδομάδας" του Γιάννη Σπυριδάκη (οι βραβεύσεις θα γίνουν απλά δεν θα αναρτηθούν)
δευτέρα, "Ιστορικά Μυστήρια" του Γιάννη Σπυριδάκη
τρίτη, "Μολυβένιο Στρατιωτάκι" της Κατερίνας Σοπίδη
τετάρτη, "Προβληματισμός Επικαιρότητας, του Γιάννη Σπυριδάκη
εικάζω πως έως την Τετάρτη όλα θα έχουν "τελειώσει". Ανάλογα με τις εξελίξεις θα έχουμε επέκταση της έκτακτης λειτουργίας ή άρση της πιο νωρίς..

ΠΩΣ ΝΑ ΣΥΜΜΕΤΕΧΕΤΕ

Το yannidakis δεν σταματάει αυτό το διάστημα. Καθ' όλη την διάρκεια των εχθροπραξιών θα υπάρχει ροή σχετικών ενημερώσεων καθώς και προσωπικών τοποθετήσεων όλων μας των συντακτών, χωρίς προγραμματισμένη ροή. Μείνετε συντονισμένοι και σχολιάστε στις διάφορες αναρτήσεις, τις σκέψεις και τις αντιδράσεις τις, κατόπιν κοινοποιήστε τις δημοσιεύσεις στα κοινωνικά σας δίκτυα.

Περιμένω την ανταπόκριση σας και την ευαισθητοποίηση σας στο σοβαρό ζήτημα του πολέμου στον οποίο πάντα χάνουν οι άμαχοι.
Ευχαριστώ πολύ, +Yanni Spiridakis 

πόλεμος Ισραήλ στην Γάζα
το yannidakis αναγκάζεται να αναστείλει την κανονική ροή του καθώς και όλες τις προγραμματισμένες δημοσιεύσεις του, κατά την πάγια τακτική του σε περιόδους πολέμου.
Ακολουθείστε μας και συμμετέχετε κι εσείς με τα σχόλια σας στις έκτακτες αναρτήσεις μας με θέμα τον πόλεμο
 Διαβάστε περισσότερα.. »

Πέμπτη 17 Ιουλίου 2014

ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΘΕΜΑΤOΛOΓΙΑΣ ~ ο σύλλογος φροντίδα που εξιλέωσε μια παλιά αμαρτία

Καληνωρίσματα από το +yannidakis
Στο γραφείο μου περνούν καθημερινά πολλοί περαστικοί που είτε ζητούν μερικά ψιλά, κάποια ελεημοσύνη, πωλούν χαρτομάντιλα ή στυλό και διάφορα άλλα. Υπάρχει όμως και η κατηγορία εκείνων που περνούν για να πωλήσουν εκ μέρους άλλων. Πως να αρνηθείς όταν έρχονται από συλλόγους κοινωφελών συμφερόντων ή δράσεων που προάγουν το κοινό καλό και προστατεύουν τους αδύναμους; Συνήθως είτε δίνω ένα εντελώς συμβολικό ποσό απλά και μόνο γιατί δε θα δεχόμουν να αρνηθώ είτε αν πρόκειται για κάποιο αντίτιμο μεγαλύτερο, αναγκάζομαι να αρνηθώ για οικονομικούς λόγους.


Τις προάλλες όμως πέρασε μια κυρία από τον σύλλογο Φροντίδα. Δεν ήξερα, όμως έψαξα κι έμαθα πως η “Φροντίδα” imageασχολείται με παιδάκια που έχουν το σύνδρομο down. Πολλά από αυτά δεν έχουν τους πόρους για να λάβουν την σωστή θεραπεία ενώ πολλά δεν έχουν πρόσβαση σε υλικό που απευθύνεται στις ανάγκες τους. Είναι κρίμα. Μεγάλο κρίμα.

Βλέπετε, στο Δημοτικό το σχολείο μου συστεγαζόταν με το σχολείο των παιδιών αυτών. Τα ονομάζαμε ‘τέρατα’ και είτε τα πειράζαμε είτε μας πείραζαν αυτά και τα φοβόμασταν. Σε κάθε περίπτωση σήμερα αντιλαμβάνομαι πως κανείς ποτέ δεν μας έμαθε τον σεβασμό και τις ειδικές ανάγκες των παιδιών αυτών. Όταν μετά από χρόνια αντιλήφθηκα το κρίμα μου, ένοιωσα τύψεις, λυπήθηκε και οργίστηκα όχι τόσο με μένα -γιατί έκανα ότι έκαναν όλα τα παιδιά- αλλά με τους δάσκαλους και τους γονείς μου.
Επιστρέφω στην κυρία από τον σύλλογο Φροντίδα που μου είπε ότι με ένα λαχνό μπορώ να συμμετέχω στην προσπάθεια τους ή με την αγορά ενός
όπα! Μόλις η κυρία άρχισε να λέει για αγορές, σφίχτηκα, έκανα πίσω και σκέφτηκα πως άλλη μία ακόμα πωλήτρια θέλει να δώσω λεφτά που δεν μου περισσεύουν. Ήταν θέμα δευτερολέπτων, αστραπιαίων σκέψεων να αρχίσω να της εξηγώ πως θα αρκεστώ στον λαχνό γιατί μου είναι δύσκολο να διαθέσω χρήματα για…
…Μια στιγμή. Η κυρία αυτή πουλούσε παραμύθια. Ένα καλαίσθητο παραμύθι γραμμένο εθελοντικά και διηγούμενο μια ιστορία εμπνευσμένη από την ζωή ενός παιδιού με σύνδρομο down. Η τυπική μου άρνηση που θα έκανε τα πάντα πιο εύκολα πήρε παράταση, ζήτησα να ρίξω μια ματιά στο παραμύθι. Δεν ήθελα να πεισθώ για την ποιότητά του, απλά να “αγοράσω” χρόνο για να σκεφτώ. Ένα παραμύθι πουλούσε η κυρία! Ένα παραμύθι που λατρεύουν τα παιδιά και πιθανότατα θα αγοράσουμε όλοι κάποια στιγμή από ένα βιβλιοπωλείο για να το διαβάσει το παιδί μας, το ανηψάκι μας, το εγγόνι μας και πάει λέγοντας. Η κυρία πουλούσε ένα πραγματικά χρήσιμο δώρο που είχε δημιουργηθεί εθελοντικά για αυτά τα παιδάκια. Ένοιωσα πως το λιγότερο που είχα να κάνω ήταν να αγοράσω ένα. Το αγόρασα. Η κυρία με ευχαρίστησε και έφ…
…Ακαριαία σκέφτηκα πως θα μπορούσα να αγοράσω άλλο ένα. Για άλλο ένα παιδάκι. Της ζήτησα να επιστρέψει και μου δώσει ένα ακόμα.


Στο τέλος της ημέρας φρόντισα τα παραμύθια να φτάσουν στους σωστούς αποδέκτες. Τα παιδιά θα διαβάσουν και θα ενθουσιαστούν με το παραμύθι. Αυτή τη φορά τους το προσέφεραν τα παιδάκια με down. Και τα άλλα προσέφεραν σε αυτά. Τα μεν δεν έλυσαν το ζήτημα της ψυχαγωγίας τους για πάντα και τα δε δεν έλυσαν το ζήτημα της επιβίωσης τους. Όμως συνεργάστηκαν, το ένα προσέγγισε το άλλο και εγώ ένοιωσα χορηγός σε όλο αυτό. Δοκιμάστε κι εσείς μια τέτοια… χορηγία! +Yanni Spiridakis 

σχόλια; αντιρρήσεις; ερωτήσεις;
ΠΡΟΣΘΕΣΤΕ ΤΟΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟ ΣΑΣ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΣΗΜΕΡΙΝΟ ΘΕΜΑ
 Διαβάστε περισσότερα.. »

Τετάρτη 16 Ιουλίου 2014

ΠΡΟΒΛHΜAΤΙΣΜΟΣ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑΣ ~ οι ανοιχτές κυριακές του επιχειρηματία είναι ευκαιρία

Καληνωρίσματα από το +yannidakis
Ξεκινάει αυτές τις ημέρες ίσως η πρώτη (μέχρι την επόμενη) σοβαρή προσπάθεια της εφαρμογής του πλάνου για ανοιχτά καταστήματα όλες τις Κυριακές του χρόνου. Το μέτρο πιλοτικά ξεκινάει από συγκεκριμένους δήμους της χώρας όμως ο σκοπός είναι να εξαπλωθεί παντού και για πάντα.


Οι αντιδράσεις είναι γνωστές. “Μας σκλαβώνουν, μας ζητούν τα πάντα, δεν είναι αυτή η λύση, σήμερα αυτό και αύριο ποιος ξέρει τι άλλο” και πολλά ακόμα. Ο κόσμος βρίσκεται σε πολύ κακή κατάσταση, τα λεφτά βγαίνουν δύσκολα και η απαίτηση αυτή δεν θα προσμετρήσει θετικά τουλάχιστον άμεσα στους καταστηματάρχες. Είναι λογικό λοιπόν να είναι επιφυλακτικοί και αντιδραστικοί.


Προφανέστατα η δική μου άποψη θα είναι επηρεασμένη από τις δικές μου εμπειρίες και τη δική μου καθημερινότητα. Βλέπετε, εγώ εδώ και πολλά χρόνια εργάζομαι κάθε μέρα της εβδομάδας χωρίς πάνω από εφτά διαλείμματα (αργίες) τον χρόνο. Προλαβαίνω να πάω την Κυριακή στην εκκλησία, φροντίζω να έχω λίγο αλλά ποιοτικό χρόνο με την οικογένεια μου, κλέβω στιγμές για να ξεκουράζομαι και να ηρεμώ και στο τέλος αγωνίζομαι για να φέρω στο σπίτι μου το μεροκάματο της επιβίωσης.
image
Πολλές φορές έχω ζηλέψει όσους καθόντουσαν τις Κυριακές. όμως το έβλεπα μόνο από την μία μεριά. Όλοι αυτοί δεν είχαν ποτέ την ευκαιρία να προσπαθήσουν να εργαστούν μία ακόμα ημέρα. Πόση διαφορά θα έκανε αυτό στον τζίρο τους; Αυτό ίσως είναι το σημαντικότερο ζήτημα. Και πιστέψτε με αυτό αφορά τον καθένα ξεχωριστά και όχι την τάση της αγοράς. Είναι θέμα διοίκησης επιχειρήσεων και marketing το κατά πόσο ο καθένας θα εκμεταλλευτεί αυτό το καινούριο εργαλείο που του προσφέρεται. Για κάποιους θα περάσει ανεκμετάλλευτο μέσα από τα χέρια τους και για άλλους θα είναι η ευκαιρία που ζητούσαν. Όχι, δεν αναφέρομαι σε θεαματικές αυξήσεις τζίρου, αλλά σε αυτήν την τόνωση, την ανάσα που είχαν πολλοί ανάγκη. Αυτό το λίγο που μπορεί να είναι μια απλήρωτη δόση, ένας στόχος, μία πρόσθετη ανάγκη.


Σε όσοι είναι απόλυτοι με το θέμα, δεν πρόκειται να τους αλλάξω γνώμη. Όμως η Κυριακή με ανοιχτά τα καταστήματα έχει πολλαπλά οφέλη που δεν ανέφερα σήμερα, καθώς ο προβληματισμός αφορούσε καθαρά τους επιχειρηματίες. Είναι ένα βήμα ανάπτυξης και ας ακούγεται αντιλαϊκό. Είμαι κι εγώ άνθρωπος που εργάζομαι όλες τις μέρες και βρήκα τον τρόπο να περνάω ποιοτικές στιγμές. Πριν απ’ όλα θυμηθείτε πως και πόσες Κυριακές πέρασαν ανεκμετάλλευτες από εσάς που δεν δουλεύατε έως τώρα... +Yanni Spiridakis 

σχόλια; αντιρρήσεις; ερωτήσεις;
ΠΡΟΣΘΕΣΤΕ ΤΟΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟ ΣΑΣ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΣΗΜΕΡΙΝΟ ΘΕΜΑ
 Διαβάστε περισσότερα.. »

Τρίτη 15 Ιουλίου 2014

KIΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΙΚΑ ΜΟΝΟΠΑΤΙΑ ΙΟΥΛΙΟΥ ~ μπορούμε να ημερώσουμε το "δράκο" της προκατάληψης μέσα μας (how to train your dragon)

αποκωδικοποιώντας τα κοινωνικά μηνύματα στις δημιουργίες της 7ης τέχνης

Παραγωγή: 2010
ΣκηνοθεσίαDean DeBlois, Chris Sanders
Βασικοί ΧαρακτήρεςJay Baruchel, Gerard Butler, Christopher Mintz-Plasse
Περιγραφή: Ένας νεαρός Βικινκ προσπαθεί να πείσει τους πάντες και κυρίως τον πατέρα του ότι είναι ικανός να σκοτώσει κι εκείνος Δράκους (ο αιώνιος τους εχθρός τους στο νησί). Μια μέρα χωρίς να το καταλάβει έρχεται αντιμέτωπος με ένα λαβωμένο δράκο από τους πιο ισχυρούς του είδους. Πως θα αντιμετωπίσει ο μικρός Hiccup τις φοβίες του; 

Καλωσορίζω τους σινεφίλ του +yannidakis

Για τον μήνα Ιούλιο επέλεξα να σας προτείνω μια διαφορετική ταινία απ' ότι έχω παρουσιάσει μέχρι σήμερα. Δεν μπορώ να σας κρύψω την αδυναμία μου στις ταινίες κινουμένων σχεδίων οι οποίες εκτός από τα σπουδαία γραφικά έχουν να μας προσφέρουν συγκινήσεις αλλά και σπουδαία νοήματα. Μία από αυτές τις ταινίες είναι και το How to Train Your Dragon το οποίο περιφρονούσα να δω για αρκετό καιρό αλλά στο τέλος εμπιστεύτηκα τις πολύ καλές κριτικές που της είχαν δοθεί. Άλλος ένας λόγος φυσικά ήταν να δω αν αξίζει να δω το δεύτερο της μέρος της ταινίας το οποίο προβάλλεται αυτές τις μέρες στους κινηματογράφους.

Στην ταινία λοιπόν ο κεντρικός μας πρωταγωνιστής είναι ο Hiccup ο οποίος παρότι είναι γιος του αρχηγού της φυλής των Βίκινγκς και ανίκητου σε κάθε είδους μάχη αδυνατεί να πείσει για τις πολεμικές ικανότητες του ιδίου. Στο νησί που κατοικεί η συγκεκριμένη φυλή δέχεται καθημερινά επιδρομές από επικίνδυνους δράκους οι οποίοι φαίνονται ανίκητοι αλλά οι πολεμοχαρείς Βίκινγκς δεν το βάζουν κάτω. Ο μικρός Hiccup λοιπόν που ήθελε όσο τίποτα άλλο να αποδείξει στον πατέρα του ότι αξίζει να πολεμάει κι αυτός απέναντι στους δράκους κατασκεύαζε συνεχώς πολεμικές εφευρέσεις για να σκοτώσει κάποιον από αυτούς και να αναδειχθεί ως άξιος μαχητής της φυλής. Με μία από τις εφευρέσεις του κατάφερε να αιχμαλωτίσει ένα από τους πιο επικίνδυνους δράκους και μέρα με τη μέρα να τον κάνει φίλο του μαθαίνοντας παράλληλα θετικά στοιχεία για τους δράκους που κανείς δεν ήξερε. Τι θα κάνει όμως όταν θα χρειαστεί να σκοτώσει έναν δράκο για να μπορέσει να γίνει ένας άξιος μαχητής Βίκινγκ;

Στην ταινία μας οι δημιουργοί της προσπαθούν να μας περάσουν όμορφα νοήματα για εχθρούς που σαν προκατάληψη έχουμε στο μυαλό μας χωρίς να θέλουμε να τους αντιμετωπίσουμε κατάματα και να δούμε την πραγματικότητα της ύπαρξης τους. Έτσι ζούσαν και οι Βίκινγκς στην ταινία. Πάντα εγωιστικά έβλεπαν σαν τον χειρότερο εχθρό τους, τους δράκους και όταν ο μικρός Hiccup προσπάθησε να τους δείξει την αλήθεια η προκατάληψη τους τύφλωνε τα μάτια και δεν μπορούσαν να διανοηθούν κάτι αντίθετο από αυτό που πίστευαν και είχε ριζώσει στο μυαλό τους. 

Η παραπάνω ταινία είναι από τα κινούμενα σχέδια που μπορούν να δουν χωρίς δισταγμό μικροί και μεγάλοι φίλοι του κινηματογράφου γιατί πρώτα απο όλα προσπαθεί να μας περάσει συγκεκριμένα νοήματα αλλά παράλληλα καταφέρνει να μας συγκινήσει. Σας προτείνω λοιπόν ανεπιφύλακτα πριν πάτε να δείτε το επόμενο μέρος της ταινίας στους κινηματογράφους να δείτε το πρώτο της μέρος για να σας βάλει στο νόημα του τι θα ακολουθήσει και φυσικά όπως πάντα περιμένω τις εντυπώσεις σας. +daskalakis michael 


σχόλια; αντιρρήσεις; ερωτήσεις;
ΠΡΟΣΘΕΣΤΕ ΤΟΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟ ΣΑΣ ΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΤΑΙΝΙΑ ΤΟΥ ΜΗΝΑ
ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΣΗΜΕΡΙΝΟ ΘΕΜΑ
 Διαβάστε περισσότερα.. »

Δευτέρα 14 Ιουλίου 2014

PEΤΡΟΣΠΕΚΤΙΒΑ ΙΟΥΛΙΟΥ ~ γιάννης καλαμίτσης ο μεγάλος απών της πρωινής ραδιοφωνικής ζώνης

κάθε πρόσωπο ή γεγονός του παρελθόντος, κρύβει ένα μήνυμα προβληματισμού για το μέλλον

Γιάννη Καλαμίτσης
31/10/1939 - 03/11/2013
Ο Γ. Καλαμίτσης ήταν ραδιοφωνικός παραγωγός, στιχουργός και συγγραφέας επιθεωρήσεων.

Καλώς σας βρήκα στο +yannidakis 
 Γεννήθηκε στον Πειραιά 31/10/1939. Διατηρούσε από το 1990 πρωινή ραδιοφωνική εκπομπή με
τίτλο ''Πρωινές χειρηλασίες'' με μεγάλη ακροαματικότητα. Αρχικά ασχολήθηκε το επάγγελμα του πατέρα του που ήταν έμπορος υφασμάτων και γυναικείων ενδυμάτων. Ξεκίνησε να σπουδάζει αρχιτεκτονική στον Καναδά αλλά εγκατέλειψε τον κλάδο. Συνεργάστηκε με πολύ γνωστούς καλλιτέχνες και έγραψε επιθεωρήσεις και στίχους που είχαν μεγάλη επιτυχία. Ασχολήθηκε ερασιτεχνικά με το ποδόσφαιρο (δήλωνε φίλος της Προοδευτικής), τη ζωγραφική, την οινοποιία και την ξυλουργική και ήταν αναρχικός στις ιδέες του.

Ήταν ραδιοφωνικός παραγωγός στο πέρασμα του στα ''ερτζιανά''. Γεννήθηκε 31/10/1939 και πέθανε 03/11/2013 (74 ετών). Γεννήθηκε σε μια γειτονιά του Πειραιά και προτού καθιερωθεί στο μυαλό όλων ως ραδιοφωνικός παραγωγός, όντας ανήσυχο πνεύμα, έψαχνε για αρκετά χρόνια την επαγγελματική του σταδιοδρομία μη έχοντας ένα σταθερό επάγγελμα με το οποίο να ταυτίζεται.

Από το 1990 διατηρούσε στη συχνότητα του Αντ1 την εκπομπή ''Πρωινές Χειρηλασίες''. Με την εκπομπή αυτή ταυτίστηκε βρίσκοντας τον ίδιο του τον εαυτό. Κατά τη διάρκεια των χρόνων άλλαξε αρκετές ραδιοφωνικές στέγες. Δε δήλωνε δημοσιογράφος. Του άρεσε να συντροφεύει τους ανθρώπους που τον άκουγαν πιστά 20 περίπου χρόνια.

Η σχέση με τους ακροατές του ήταν ιδιαίτερη. Είχε σχέση λατρείας μαζί τους. Ήταν συνεπής σε αυτά που έλεγε και έκανε. Δεχόταν πολλά τηλεφωνήματα. Δε δίσταζε να έρθει σε επαφή με αυτούς είτε μέσα από την εκπομπή, είτε τηλεφωνώντας τους προσωπικά μετά το κλείσιμο της εκπομπής, είτε με το να τους συναντά. Και δεν το επιχειρούσε μόνο για να λάβει τα θετικά και κολακευτικά τους σχόλια αλλά για να τους βοηθήσει ψυχολογικά και ευρύτερα να τους δώσει οποιαδήποτε πληροφορία εκείνοι χρειάζονταν. Είχε όλη την καλή θέληση, εξαιτίας του αγαθού του χαρακτήρα, να ασχοληθεί με κάθε ένα ακροατή ξεχωριστά παρά τον φόρτο εργασίας του, μιας και δεν ήταν μονάχα ραδιοφωνικός παραγωγός.

 Ήταν επίσης θεατρικός συγγραφέας και έγραφε επιθεωρήσεις οι οποίες είχαν μεγάλη απήχηση στο κοινό. Ωστόσο έγραφε και στίχους για τραγούδια καθώς η μουσική ήταν ένα έμφυτό του πάθος. Πιο γνωστό το ''Υπάρχουν άνθρωποι που ζουν μονάχοι''. Συγχρόνως, κάθε μέρα στην εκπομπή έβγαζε ''επί τόπου'' σατιρικούς στίχους με τη μελωδία τους τραγουδιού Ζουμ ζουμ σχολιάζοντας με τον τρόπο αυτό πάντα την πολιτική επικαιρότητα.
Εξαιτίας της δυναμικής και ''νεαρής'' του προσωπικότητας είχε πολλούς σταθερούς φίλους αλλά και πολλούς εχθρούς γιατί δε δίσταζε να πει την άποψη του χωρίς φανφαρολογίες και πυροτεχνήματα διότι ήταν πάντα ευθύς και ορισμένες φορές εριστικός, χωρίς να προσβάλλει ποτέ κάποιον, γιατί σεβόταν οποιουδήποτε την προσωπικότητα.

Ο Καλαμίτσης υπήρξε παντρεμένος. Συνειδητά επέλεξε να μην κάνει παιδιά εξαιτίας ενός εκ γενετής προβλήματος υγείας. Τα τελευταία χρόνια ζούσε κοντά στον Μαραθώνα γιατί η Αθήνα δεν του άρεσε, ήταν σαν αξιοπαθούσα κόρη. Τον γέμιζε να βρίσκεται πιο κοντά στη φύση με τη σύζυγό του και τα κατοικίδια τους. Η Αθήνα του προκαλούσε ένα αίσθημα θλίψης και μιζέριας.

Υπήρξε υπόδειγμα ανθρώπου και γνώρισε αυτή την επιτυχία γιατί ήταν εύστοχος και ο κόσμος ταυτιζόταν με τα όσα ξεστόμιζε. Έδινε σπάνια συνεντεύξεις κι έτσι κρατούσε ακμαίο το ενδιαφέρον των ακροατών του. Η καλοσύνη του τον έκανε να έχει καθαρή τη συνείδησή του και τον καθιστούσε έναν ευτυχή άνθρωπο. Ο θάνατός του ''στοίχισε'' τόσο στο περιβάλλον των φανατικών ακροατών του όσο και στο εργασιακό του περιβάλλον μιας και είχε κερδίσει το σεβασμό όλων. +Nastazia A 

σχόλια; αντιρρήσεις; ερωτήσεις;
ΠΡΟΣΘΕΣΤΕ ΤΟΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟ ΣΑΣ
ΓΥΡΝΩΝΤΑΣ ΚΙ ΕΣΕΙΣ ΤΟ ΡΟΛΟΙ ΠΙΣΩ
 Διαβάστε περισσότερα.. »

Κυριακή 13 Ιουλίου 2014

BPΑΒΕΥΣΗ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ ~ το δάκρυ του καλλιτέχνη

Σας παρουσιάζω το καλύτερο άρθρο αυτής της εβδομάδας σύμφωνα με την καθαρά υποκειμενική κρίση του yannidakis. Σημειώνεται πως η βράβευση αφορά μονάχα την ενότητα ιστολογίων και για τους χώρους τους οποίους επισκέφτηκα. Παρακάτω δημοσιεύονται και τα υπόλοιπα άρθρα τα οποία ξεχώρισα μέσα στην εβδομάδα ως δευτερεύοντες διακρίσεις για λόγους ενδεχόμενης ισοπαλίας. Το ιστολόγιο που συγκεντρώνει τις περισσότερες βραβεύσεις και διακρίσεις στο τέλος κάθε μήνα βραβεύεται στην ειδική ενότητα "ΒΡΑΒΕΥΣΗ ΙΣΤΟΛΟΓΙΩΝ".

ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ:
από: Υπόγεια Τάξη
τίτλος: Το δάκρυ του καλλιτέχνη

Κλεισμένος εδώ και μήνες μέσα σε ένα δωμάτιο με μουσικά όργανα, βιβλία, ταινίες και πινέλα ψάχνει ο καλλιτέχνης να βρει άλλο ένα απάτητο μονοπάτι της ψυχής του, ψάχνει μία νότα που θα τον ησυχάσει, ένα στιχάκι που θα απαλύνει τον πόνο των καιρών.

Ταξιδεύει μέσα από τα βιβλία σε κόσμους τρελών ποιητών, σε κόσμους δολοφονημένων φιλοσόφων, ταξιδεύει μέσα σε νότες μιας αρχαίας άρπας, ταξιδεύει μέσα σε ήχους μιας ηλεκτρικής κιθάρας, μα η φωτιά σιγοκαίει τα σωθικά του.

Τα νέα από τον πέρα κόσμο τρυπώνουν σαν το σαράκι στον κόσμο του μέσα από το γυαλί και του πληγώνουν την καρδιά.

Τον πνίγει το αίμα που κυλά πάνω στην γη, αίμα από παιδάκια, αίμα από μάνες, αίμα από αθώους εξαπατιμένους στρατιώτες, αίμα από ανθρώπους που ξεχάσαν την ψυχή τους σε κάποια πουλημένη ελπίδα, αίμα από ανθρώπους που πούλησαν την ψυχή τους στην ηδονή της σάρκας.

Ανάβει ένα ακόμη τσιγάρο και πιάνει την κιθάρα, μα τα δάχτυλα δεν μπορούν να συντονιστούν με τους ήχους της ψυχής, ανοίγει ένα βιβλιαράκι με ποιήματα μα δεν μπορεί να διαβάσει τις λέξεις που έχουν αντέξει στου χρόνου την φθορά.

Κάνει ένα βήμα πίσω, ξεκολλάει με δύναμη από πάνω του τον καλλιτέχνη και αρχίζει να τον ρωτάει σαν άνθρωπος πλέον.

Άραγε πόσα τραγούδια έχουν γραφτεί εδώ και χιλιάδες χρόνια που προσπάθησαν να ομορφαίνουν τον κόσμο μας;

Άραγε πόσοι ποιητές έχουν γράψει με την μελάνι της ψυχής τους ποιήματα που φανέρωσαν την αγάπη μπροστά στα μάτια μας;

Άραγε πόσοι ζωγράφοι έχουν παντρέψει τον αόρατο κόσμο τους με την φρικτή μας πραγματικότητα, προσφέροντάς μας τον παράδεισο μέσα σε ένα κάδρο;

Άραγε πόσοι φιλόσοφοι μάτωσαν μέσα σε νοήματα, πάλεψαν με την λογική και τελικά μας πρόσφεραν αλήθειες που θα έχτιζαν έναν κόσμο καλύτερο;

Άραγε όλοι αυτοί οι τρελοί που προσπάθησαν να αλλάξουν τον κόσμο από ένα πεδίο μάχης σε έναν παράδεισο με λίγες λέξεις, ήταν στην πραγματικότητα τρελοί που πιστεύανε πως θα αλλάξουν τον κόσμο;

Ξαναπήρε τον καλλιτέχνη, τον κόλλησε στον εαυτό του και πέταξε τον άνθρωπο στον έξω κόσμο να πεθάνει με τους ομοίους του.

Σε κείνο τον κόσμο που από φόβο οι άνθρωποι δεν τον αλλάζουν και συνεχίζουν να γράφουν τις ίδιες ματωμένες σελίδες της ιστορίας τους, μέχρι να αυτο-αφανιστούν τελείως από το πρόσωπο της γης.

ΑΝ δεν είναι φόβος τότε θα είναι η πιο τρελή μορφή παραφροσύνης που κυρίευσε τον ανθρώπινο νου.

Όχι δεν είναι αρρώστια απαντάει μόνος του, είναι ο φόβος που κουβαλάει από την ώρα που γεννιέται ο οποιοσδήποτε σαν άνθρωπος και υπό την σκιά του ζούσε και ζει.

Από φόβο δεν καταστρέφει κάθε μορφής όπλου που έχει ο ίδιος κατασκευάσει και ας μην είχε εχθρό ποτέ του.

Και είναι τόσα πολλά και τόσα διαφορετικά που απορεί ο καλλιτέχνης μα ποιος είναι αυτός ο εχθρός που μας απειλεί;

Γιατί τόσο αίμα στο όνομα του θεού, του έθνους, της ιδεολογίας;

Γιατί αυτοί που βλέπουν και νιώθουν τον κόσμο όμορφο χαρακτηρίζονται τρελοί, ρομαντικοί και εκτός πραγματικότητας;

Και ενώ ο καλλιτέχνης ρωτάει και ξαναρωτάει , η ανθρώπινη του μορφή αργοπεθαίνει για να μην απαντήσει ποτέ, πεθαίνει και ας φοβότανε τον θάνατο από την πρώτη του ανάσα.


Καθώς η ανθρωπιά του καλλιτέχνη αφήνει την τελευταία της ανάσα, ένα δάκρυ κυλά από τα μάτια του, ένα δάκρυ που του ανοίγει την πόρτα για ένα ακόμη μονοπάτι της ψυχής του.


Ένα μονοπάτι με νότες της ψυχής, με όμορφα στιχάκια, με ποιήματα να δίνουν πνοή στην ζωή,

με κόσμους χτισμένους μέσα σε βιβλία, με ιστορίες που έχουν για τέλος την αρχή της αγάπης.

Την αγάπη που τόσο πολύ πολέμησε με το μυαλό του για να την κρατήσει μέσα στην ψυχή του και να βλέπει τον κόσμο με τα δικά της μάτια…………….


Πιάνει την κιθάρα και οι νότες τον τραβούν στην δικιά τους πλάνη, μα λίγο πριν χαθεί ο καλλιτέχνης ψελλίζει: καλύτερα τρελός και ρομαντικός παρά λογικός οικονομικός αιχμάλωτος……..

ΞΕΧΩΡΙΣΑΝ ΑΚΟΜΑ:
  1. Παράξενοι που είναι οι άνθρωποι... από Ό,τι θυμάμαι χαίρομαι...
  2. Η άλλη όψη της ηλικίας. από Positive Thinking Greece 

σχόλια; αντιρρήσεις; ερωτήσεις;
ΠΡΟΣΘΕΣΤΕ ΤΟΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟ ΣΑΣ ΠΑΝΩ ΣΤΗ ΒΡΑΒΕΥΣΗ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ
 Διαβάστε περισσότερα.. »

Σάββατο 12 Ιουλίου 2014

ΣXOΛΙΟ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ ~ βραζιλία - γερμανία 1-7

η είδηση που στιγμάτισε τη βδομάδα που πέρασε, σχολιάζεται και προβληματίζει


η είδηση
Η Γερμανία διέσυρε την Βραζιλία μέσα στο σπίτι της με 7-1 και προκρίθηκε με εντυπωσιακό τρόπο στον 8ο τελικό Μουντιάλ της ιστορίας της. Αύριο ο μεγάλος τελικός εναντίον της Αργεντινής
το σχόλιο
Η Γερμανία ήταν σε όλη την διοργάνωση πάρα πολύ καλύτερη ομάδα και η νίκη ήρθε φυσιολογικά και μάλιστα και η έκταση του αποτελέσματος ήρθε κι αυτή φυσιολογικά. 
Δεν λυπήθηκα την Εθνική Βραζιλίας γιατί έπαθε ότι άξιζε να πάθει, ποδοσφαιρικά μιλώντας. Λυπήθηκα τον λαό της Βραζιλίας που η διοργάνωση αυτή ήταν για εκείνους τα πάντα. Για σχεδόν ένα μήνα ξέχασαν τα (πολλά) τους προβλήματα και φόρεσαν την κίτρινη φανέλα. Η ήττα αυτή ήταν για αυτούς ότι αν γκρεμιζόντουσαν όλα μας τα μουσεία εδώ (ή σα να έκλειναν όλες οι καφετέριες...). Κρίμα που αυτός ο ταλαίπωρος λαός προδόθηκε από αυτό που αγαπούσε περισσότερο απ' όλα, την κακή Εθνική τους ομάδα.
+Yanni Spiridakis 

σχόλια; αντιρρήσεις; ερωτήσεις;
ΠΡΟΣΘΕΣΤΕ ΤΟΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟ ΣΑΣ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ
 Διαβάστε περισσότερα.. »

Παρασκευή 11 Ιουλίου 2014

EK-ΠΑΙΔΕΥΟΝΤΑΣ ΤΟ ΑΥΡΙΟ ΙΟΥΛΙΟΥ ~ μεγάλες προσδοκίες

μία μητέρα περι-γράφει πως είναι να μεγαλώνεις την αυριανή γενιά, σήμερα

Μαμάδες και μπαμπάδες του +yannidakis 
Σε μια συζήτηση πρόσφατα ανακάλυψα πόσο πολύ αγχώνουμε τα παιδιά μας άθελά μας. Ναι εμείς οι γονείς που τα αγαπάμε και θέλουμε το καλό τους. Μας αρέσει τα παιδιά μας να είναι καλά σε όλα. Καλοί μαθητές, καλοί στην άθληση, καλοί στις ξένες γλώσσες, "μέσα" στις παρέες, να επηρεάζουν θετικά και να μην επηρεάζονται από "άτακτα" παιδιά, να είναι καλοσυνάτα, να μας αγαπούν να μας φροντίζουν κτλ. κτλ.. Μια άπειρη λίστα με τα δικά μας θέλω. Δεν ξέρω όμως αν εμείς σκεφτόμαστε τα δικά τους θέλω και αν τα δικά τους θέλω έρχονται σε αντιπαράθεση με τα δικά μας τότε τι συμβαίνει;   

Θα μου πείτε είμαστε οι γονείς, θέλουμε το καλό τους. Μα φυσικά και έτσι είναι. Απλά καμιά φορά σκέφτομαι μήπως ότι δεν ζήσαμε εμείς θέλουμε να το ζήσουν τα παιδιά μας, να ζούμε την
ζωή μας μέσα από τη δική τους. Και ποτέ μου δεν είχα σκεφτεί όλο αυτό το άγχος που τους μεταφέρουμε μέχρι που συζήτησα με μια μαμά. Ένα αγόρι στη αρχή της εφηβείας του, με δύο γονείς καταξιωμένους στο επάγγελμά τους και εκείνο να έχει στο μυαλό του τις μεγάλες προσδοκίες των γονιών του. Αν θα καταφέρει να τους "εντυπωσιάσει", αν θα καταφέρει τα δικά τους θέλω για εκείνον να τα εκπληρώσει. Ανησυχεί όμως όχι μόνο για τον ίδιο αλλά και για τους γονείς του που είναι λίγο πιο μεγάλοι σε ηλικία. αν θα είναι καλά οι ίδιοι, αν θα τους έχει κοντά του σε όλα του τα βήματα και πόσο πολύ τον αγχώνει το ενδεχόμενο να συμβεί κάτι κακό στους γονείς του και πως εκείνο θα "επιβιώσει", κάτι που σε πρόσφατα συμβάντα ανακάλυψα και εγώ με την σχεδόν 3 ετών κόρη μου.

Μεγάλες προσδοκίες έχουμε από τα παιδιά μας μα και εκείνα θέλουν να μας τις πραγματοποιήσουν τις δικές μας προσδοκίες. Όμως τελικά ο πιο όμορφος δρόμος για αυτό είναι ο δρόμος της ελεύθερης βούλησης. Δείχνουμε στα παιδιά μας τα δικά μας θέλω όμως τα αφήνουμε ελεύθερα να χαράξουν τον δικό τους δρόμο. Όπως όταν είναι μωρά, τους κρατάμε το χέρι, ξέρουμε ότι στα πρώτα τους βήματα θα πέσουν όμως πεισμώνουν, και επιμένουν και στο τέλος δεν περπατούν απλά, αλλά τρέχουν. Όλοι οι γονείς αγαπάμε τα παιδιά μας σημασία έχει όμως να τα αγαπάμε αλλά να μην τα καταπιέζουμε. Να μην τους μεταφέρουμε τις δικές μας αγωνίες και τα δικά μας άγχη για εκείνα. Είναι προτιμότερο να είναι ευτυχισμένα παρά καταπιεσμένα. Και μιας και είμαστε στην καρδιά του καλοκαιριού ας τα αφήσουμε τώρα λίγο ελεύθερα από εξτρά ξένες γλώσσες, ας χαρούμε και ας διασκεδάσουμε με τα μικρά και ας έρθουμε πιο κοντά με τα μεγάλα. Είμαστε φίλοι τους αυτό θέλουν να ξέρουν. Μικρά βήματα για μεγάλες αποστάσεις χέρι-χέρι... Καλή συνέχεια! +Ioanna Mpourdouvali 

σχόλια; αντιρρήσεις; ερωτήσεις;
ΠΡΟΣΘΕΣΤΕ ΤΟΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟ ΣΑΣ
ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΣΗΜΕΡΙΝΟ ΘΕΜΑ
 Διαβάστε περισσότερα.. »

Πέμπτη 10 Ιουλίου 2014

ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΘΕΜΑΤOΛOΓΙΑΣ ~ η ελλάδα αποδεδειγμένα στην κορυφή της ιστορίας και η απογοήτευση του σήμερα

Καληνωρίσματα από το +yannidakis 
Ποιος άλλος; Το Τεχνολογικό Ινστιτούτο στη Μασαχουσέτη (ΜΙΤ) δημιούργησε πρόσφατα μια απίστευτη βάσηimage δεδομένων με την ονομασία “Πάνθεον” (Pantheon) στην οποία προσμετρούνται με αντικειμενικά κριτήρια η επίδραση των ανθρώπων διαχρονικά και γεωγραφικά.

Σε αυτήν, μπορεί κανείς να ανακαλύψει τους διασημότερους ανθρώπους της Φιλανδίας, να βρει από ποιον κλάδο προέρχονται οι πιο δημοφιλείς άνθρωποι της Κίνας, αλλά και να κάνει το αντίστροφο, όπως είναι να αναζητήσει τους διασημότερους ανθρώπους κάποιου κλάδου (π.χ. αθλητές) ανεξάρτητα από τον χρόνο και τον τόπο. Τα φίλτρα είναι σχεδόν απεριόριστα και αν “παίξετε” λίγο με τη βάση δεδομένων θα γίνεται γνώστες εντυπωσιακών πληροφοριών. Μία από αυτές είναι η απόλυτη έρευνα που αναζητά τους πιο διάσημους ανθρώπους από τότε που άρχισε να καταγράφεται η ιστορία έως σήμερα, σε όλο τον κόσμο. Σε αυτήν την απόλυτη έρευνα η Ελλάδα βρίσκεται με τεράστια διαφορά πρώτη, αφού στην πρώτη θέση βρίσκει κανείς τον Αριστοτέλη, τον οποίο ακολουθεί ο Πλάτωνας και αν εξαιρέσουμε τον Ιησού που βρίσκεται στην τρίτη θέση, η συνέχεια βρίσκει τον Σωκράτη στην τέταρτη θέση και τον Μέγα Αλέξανδρο στην πέμπτη! Στην πρώτη ενδεκάδα θα βρούμε και τον Όμηρο και τον Πυθαγόρα!

Τα αποτελέσματα δείχνουν πως η Ελλάδα δεν υπήρξε απλά σημαντική ως χώρα, ουσιαστικά αποτελεί μια παραδοχή imageπως ήταν η χώρα που άλλαξε την ροή της ιστορίας όσο καμία άλλη, αφού καμία άλλη χώρα δεν έχει τόσο ή λιγότερο ψηλά τόσες πολλές προσωπικότητες που έγραψαν ιστορία και που η δραστηριότητά τους δεν άλλαξε τον σύγχρονο κόσμο τους, αλλά εξακολουθεί να επηρεάζει ως σήμερα! Είναι σαφές –μιλώντας για την Ελλάδα- πως η Ελλάδα αυτή ανήκει μόνο στα βιβλία της ιστορίας, όμως θα πρέπει να θυμόμαστε πως όταν κρίνεται ιστορικά μία χώρα δεν κοιτάει επί μέρους ιστορικές περιόδους, αλλά την γενική συνεισφορά στην ιστορία. Και να που εκεί η Ελλάδα είναι…πρώτη και με διαφορά!

Η βάση δεδομένων μας μαρτυρά όμως και ένα θλιβερό αποτέλεσμα. Αν παρατηρήσετε, σχεδόν όλη η πρώτη δεκάδα αποτελείται από άτομα που έζησαν προ Χριστού και αν κατέβετε ακόμα παρακάτω στη λίστα θα δείτε πως οι πρόσφατοι στην λίστα είναι ο Χίτλερ και ο Γκεβάρα, με τους υπόλοιπους να μας γυρνούν αρκετούς αιώνες πίσω. Γιατί; Είναι γεγονός πως η σύγχρονη ιστορία, η σύγχρονη κοινωνία αδυνατεί να αναδείξει μεγάλες προσωπικότητες. Ανθρώπους που θα μπορούσαν να αλλάξουν την ιστορία. Εγώ κάνω βέβαια μία εξαίρεση για τον τεράστιο Νέλσον Μαντέλα, αλλά όπως και να έχει όλα δείχνουν πως τα “είδωλα” του σήμερα κρατούν ένα μικρόφωνο ή κλωτσούν μία μπάλα, όμως η ιστορία και η εξέλιξη της ανθρωπότητας δεν αλλάζει έτσι…

Τα αποτελέσματα της σπουδαίας αυτής έρευνας και ανάπτυξης της βάσης δεδομένων, μας δικαιώνουν μεν, αλλά δεν μας λύνουν τα οικονομικά μας προβλήματα. Αυτό δεν έχει σημασία. Μην ξεχνάτε πως δεν είμαστε καν κουκίδες στην ιστορία και πως ακόμα κι αν καταφέρναμε να την αλλάξουμε, αυτό δε θα το μαθαίναμε πιθανότατα ουδέποτε όσο ήμασταν εν ζωή… +Yanni Spiridakis 

σχόλια; αντιρρήσεις; ερωτήσεις;
ΠΡΟΣΘΕΣΤΕ ΤΟΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟ ΣΑΣ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΣΗΜΕΡΙΝΟ ΘΕΜΑ
 Διαβάστε περισσότερα.. »

Τετάρτη 9 Ιουλίου 2014

ΠΡΟBΛΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑΣ ~ η παιδεία καίει μέσα στο καλοκαίρι

Καληνωρίσματα από το +yannidakis
Το τελευταίο διάστημα η παιδεία επέστρεψε στο προσκήνιο παρότι η εποχή δεν ενδείκνυται. Λίγο η ανάληψη του Υπουργείο από τον Ανδρέα Λοβέρδο στον πρόσφατο ανασχηματισμό, λίγο τα αποτελέσματα των πανελλήνιων εξετάσεων, έφεραν διάφορα θέματα στην επιφάνεια με τα οποία είναι η κατάλληλη στιγμή να ασχοληθούμε. Τώρα, πριν έρθει το φθινόπωρο και κάθε κίνηση γίνεται με την πίεση του χρόνου.

Φυσικά δεν αναφέρομαι στις μετατάξεις εκπαιδευτικών και θέματα που αφορούν τους εργαζομένους. Από καιρό, αδιαφορώ για τους καθηγητές διότι την πρώτη φορά που θα δεχτώ αιτήματα περί δικαιωμάτων τους, θα είναι όταν έχουν ξεκινήσει οι έλεγχοι, οι αξιολογήσεις και γιατί όχι, οι απολύσεις εκείνων που δεν κρίνονται ικανοί και επαρκείς για το ιερό και σπουδαίο επάγγελμά τους. Μην ξεχνάτε ότι την ίδια ώρα που κάποιοι κάνουν αγγαρεία μέσα στην τάξη, αμέτρητοι αδιόριστοι με υψηλό μορφωτικό επίπεδο, τεράστια όρεξη για δουλειά και ενδεχομένως υψηλές ικανότητες παιδαγωγού και διδασκάλου, περιμένουν άνεργοι και εξαθλιωμένοι για χρόνια…

Αυτό που είδαμε βασικά αφορούσε το τέλος –λέει- της απεργίας των διοικητικών στο Πολυτεχνείο, το οποίο άνοιξε και πάλι; Τι; Κάποιοι περαστικοί που τώρα διοικούν το πανεπιστήμιο αποφάσισαν να κλείσουν το ίδρυμα που πληρώνω εγώ κι εσύ απ’ το μηδαμινό μας υστέρημα; Όχι μόνο άργησε να παρέμβει (αλλά τελικά το έκανε) η εισαγγελία αλλά έπρεπε οι κυρώσεις να είναι αυστηρές, παραδειγματικές και σοκαριστικές. Τέτοιες που να μην αποφασίζει ο καθένας –είτε μιλάμε για εκπαιδευτικούς είτε για μαθητές- να κλείνει μια μέρα ένα σχολείο. Ένα σχολείο γαμώτο μου!

Και στο τέλος, τα αποτελέσματα των εξετάσεων. Όπως μαθαίνουμε οι βάσεις ανέβηκαν κι αυτό τι σημαίνει δηλαδή; Α, μην προτρέχετε. Μπορεί να σημαίνει πως
  • τα παιδιά μας είναι στουρνάρια,
  • πως το μουντιάλ ήταν πιο σημαντικό απ’ το διάβασμα,
  • πως οι καθηγητές ξαφνικά αποφάσισαν να το ‘παίξουν’ Harvard,
  • πως η δουλειά που γίνεται στις τάξεις είναι άθλια (εγώ αυτό πιστεύω),
  • πως ήρθε η ώρα να ανεβάσουμε το επίπεδο και αυτή η χρονιά μαθητών την πλήρωσε,
  • πως η οποία προσπάθεια αλλαγών έγινε χωρίς οργάνωση και πάλι οι μαθητές την πληρώσανε (και αυτό πιστεύω).

Σε κάθε περίπτωση είναι προφανές πως το εκπαιδευτικό σύστημα εξακολουθεί να πονάει. Η προσπάθεια της imageΔιαμαντοπούλου στην κυβέρνηση Παπανδρέου, έπεσε στο κενό λόγω μνημονίων και (ας μην γυρνάμε στα τότε) πάει λέγοντας. Έτσι, το χάσμα είναι τεράστιο και φαίνεται όταν οι γονείς εξακολουθούν να χρυσοπληρώνουν τα φροντιστήρια και οι μαθητές να αποτυγχάνουν! Πάντως για να τα λέμε και όλα. Δεν είναι κακό που δε θα γίνουν όλοι πανεπιστημιούχοι. Στην εποχή του σήμερα, πληρώνει η κατάρτιση και η εξειδίκευση και όχι η λαμπρότητα του πτυχίου.


Κλείνω θερμοπαρακαλώντας τον Λοβέρδο, να αφήσει την γκρίνια των καθηγητών και να ασχοληθεί με το εκπαιδευτικό σύστημα. Μπορεί να μην έχει πολύ χρόνο αφού η κυβέρνηση δεν έχει ούτε δύο χρόνια ζωής, αρκεί όμως να έχει πολύ μεγάλη βούληση. Αν την έχεις Αντρέα φτιάξε το εκπαιδευτικό σύστημα. Κάνε μας ένα δώρο που θα φανεί σε δέκα, είκοσι χρόνια! +Yanni Spiridakis 

σχόλια; αντιρρήσεις; ερωτήσεις;
ΠΡΟΣΘΕΣΤΕ ΤΟΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟ ΣΑΣ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΣΗΜΕΡΙΝΟ ΘΕΜΑ
 Διαβάστε περισσότερα.. »