Δευτέρα 24 Μαρτίου 2014

ΣΠΙΘΕΣ ΑΙΣIΟΔΟΞIΑΣ ΜΑΡΤΙΟΥ ~ μία πρωτοπόρα ιδέα από το μέλλον

σε μία κοινωνία κατήφειας & παρακμής, βρίσκουμε τα εφόδια να αισιοδοξούμε

Είχα γράψει ένα τελείως διαφορετικό άρθρο για το ξεκίνημα της στήλης, όμως από την στιγμή που διάβασα μια δημοσίευση με κέρδισε δικαιωματικά. Σκέφτηκα πως μόνο με αυτό θα έπρεπε να ξεκινήσω τις Σπίθες Αισιοδοξίας μας!

Μπορεί να πιστεύουμε πως η ανθρωπιά και η κοινωνική αλληλεγγύη είναι σπάνιες στην εποχή μας, δεν παύουν όμως να υπάρχουν και σε έντονο βαθμό. Πολλές φορές δεν τις διακρίνουμε εύκολα, τις προσπερνάμε ή απλώς δεν γνωρίζουμε που ανθίζουν. 

Μιας και είμαι κοινωνική λειτουργός, γνωρίζω από πρώτο χέρι τις ελλείψεις της κοινωνικής πρόνοιας στην χώρα μας. Να θέλεις να βοηθήσεις σε καθημερινά πρακτικά θέματα ανθρώπους ευπαθών κοινωνικά ομάδων και να σου δένει το κράτος τα χέρια. Κάποιοι άνθρωποι όμως σπάνε αυτά τα δεσμά και γι'αυτό τους θεωρώ σπουδαίους και άξιους προς αναφορά.


Γιατί πρωτοπόρο; Γιατί εκεί εργάζονται άνθρωποι που η κοινωνία έβαλε στο περιθώριο επειδή ανήκουν σε ευπαθείς ομάδες. Άνθρωποι που έχουν όρεξη για ζωή, για εργασία, για δημιουργικότητα, ανάγκη για επικοινωνία, για αξιοπρέπεια.

το καφέ των εκλεκτών ψυχών

Η κίνησή της λοιπόν δίνει μαθήματα Ανθρωπιάς πρώτα απ'όλα και ύστερα επιχειρηματικότητας.
Σκεφτόμουν όλες εκείνες τις συνηθισμένες αλυσίδες καφέ που ανοίγουν η μία μετά την άλλη και αναρωτιόμουν γιατί να μην παίρνουν περισσότεροι αυτό το ρίσκο; Κι αυτό ισχύει και για άλλες κατηγορίες επιχειρήσεων όπου μπορούν να εργαστούν άτομα ευπαθών κοινωνικά ομάδων. Έχουν τόσα να προσφέρουν και δεν τους δίνεται αυτή η ευκαιρία. Φυσικά για όλες τις πρωτοπόρες ιδέες απαιτούνται χρήματα. Η συγκεκριμένη γυναίκα κατάφερε να πάρει δωρεά, δείχνοντας για ακόμα μία φορά πως όταν έχεις όραμα, αξίες, δυνατά θέλω και στόχους, μπορείς να τα καταφέρεις. Τίποτα δεν είναι ιδανικό και ποτέ δεν θα υπάρχουν οι κατάληλλες συγκυρίες, όλα εμείς τα δημιουργούμε ακόμα και σε περιόδους κρίσης. Τα εμπόδια αντιμετωπίζονται με σωστό προγραμματισμό, υπομονή, πίστη στα όνειρά σου, αγάπη και σεβασμό σε αυτό που κάνεις.

Ας μην διστάζουμε, ας γινόμαστε πιο τολμηροί και πιο δημιουργικοί γιατί μόνο έτσι η ζωή θα μας το ανταποδώσει με τον έναν ή με τον άλλο τρόπο.  Σκεφτείτε τι θα συνέβαινε, αν ένα σημαντικό ποσοστό του πληθυσμού μας δημιουργούσε κάτι παρόμοιο και σε άλλους τομείς.. +Katerina Verigka


σχόλια; αντιρρήσεις; ερωτήσεις;
ΠΡΟΣΘΕΣΤΕ ΤΟΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟ ΣΑΣ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΣ ΠΑΝΤΑ ΤΗΝ ΘΕΤΙΚΗ ΠΛΕΥΡΑ ΤΩΝ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ
 Διαβάστε περισσότερα.. »

Κυριακή 23 Μαρτίου 2014

BPΑΒΕΥΣΗ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ ~ τι έχω να περιμένω πια;

Σας παρουσιάζω το καλύτερο άρθρο αυτής της εβδομάδας σύμφωνα με την καθαρά υποκειμενική κρίση του yannidakis. Σημειώνεται πως η βράβευση αφορά μονάχα την ενότητα ιστολογίων και για τους χώρους τους οποίους επισκέφτηκα. Παρακάτω δημοσιεύονται και τα υπόλοιπα άρθρα τα οποία ξεχώρισα μέσα στην εβδομάδα ως δευτερεύοντες διακρίσεις για λόγους ενδεχόμενης ισοπαλίας. Το ιστολόγιο που συγκεντρώνει τις περισσότερες βραβεύσεις και διακρίσεις στο τέλος κάθε μήνα βραβεύεται στην ειδική ενότητα "ΒΡΑΒΕΥΣΗ ΙΣΤΟΛΟΓΙΩΝ".

ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ:
από: Ξάνθη Φιλοσοφείν
τίτλος: Τι έχω να περιμένω πια;

Τι έχω να περιμένω πια;

Τι ακόμα έχω να περιμένω;
Μια απειλητική αναμονή απλώνει πάντοτε τα δίχτυα της επάνω μου.
Με έπεισαν πως τα δίχτυα του χρόνου είναι χρυσά υφαντά που πρέπει αυτοβούλως να πέσω.
Ανόητη μύγα σε ιστό επίχρυσης αράχνης!
Πάντα στο ύστερα.

Στο κοχύλι του νου ηχολογάει,
Θα πας σχολείο, περίμενε...
Θα πας στρατό, περίμενε...
Θα πας πανεπιστήμιο, περίμενε...
Θα βρεις δουλεία, περίμενε...
Θα κάνεις οικογένεια, περίμενε...

Απαντώ κάθε πρωί στον καθρέπτη μου πως τα έχω κάνει όλα.
Μορφώθηκα, πολέμησα, πολλαπλασιάστηκα, αμάρτησα, καθάρθηκα.
Γέρασα.
Στόχοι ζωής δεν απόμειναν.
Δηλαδή η ζωή συνεχίζεται στο μάταιο άπειρο;
Μια ζωή εν αναμονή!
Δυό περιμέναν, πέρασαν πολλοί, μα Aυτός όχι.

Πάταξε την ελπίδα μου, απελευθέρωσε με και κάνε με να γεννιέμαι και να πεθαίνω κάθε τώρα.

Η μικρή καρδιά από το λίκνο ψιθυρίζει,
Πάρε την ύπαρξη σου στα γόνατα σου,
ταχτάρησε την πλάση όλη
και πες της νανούρισμα αφυπνιστικό.

Σπάσε την συνήθεια, κολύμπα αντίθετα στο κύμα.
Παρείσφρησε την σιγή στην σιωπή.
Πολέμησε τον φόβο με τα όπλα του.
Βγάλε το ρολόι της μνημοσύνης και της φαντασίωσης που μετρά το πριν με το μετά.
Κάνε τον πόνο αγαθό και απαγκιστρώσου.
Δες βουνά, θάλασσες, πουλιά και ανθρώπους σαν ένα.
Αποδέξου αυτό που είναι· Είσαι...
Μάθε από αγάπη να αγαπάς και όχι από ανάγκη.
Ματαίωσε με πίστη τα πιστεύω.
Όρμα στο φως σαν πεταλούδα.
Πέτα με φτερά γλάρου και βλέμμα αετού πάνω από το καλό και το κακό.

Δεν χρειάζεται να περιμένεις πια αυτό που ήδη ήλθε αλλά δεν είδες.
Αναβαπτίσου με χρώμα και ζωή.

ΞΕΧΩΡΙΣΑΝ ΑΚΟΜΑ:
  1. Πλεόνασμα(!;) από ΕΛΛΗΝΩΝ ΑΦΥΠΝΙΣΗ
  2. Το δικό μου όριο αξιοπρεπούς διαβίωσης από pnevmantilogias

σχόλια; αντιρρήσεις; ερωτήσεις;
ΠΡΟΣΘΕΣΤΕ ΤΟΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟ ΣΑΣ ΠΑΝΩ ΣΤΗ ΒΡΑΒΕΥΣΗ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ
 Διαβάστε περισσότερα.. »

Σάββατο 22 Μαρτίου 2014

ΣXOΛΙΟ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ ~ κριμαία: ψήφισε ναι στην ένωση με την ρωσία

η είδηση που στιγμάτισε τη βδομάδα που πέρασε, σχολιάζεται και προβληματίζει


 η είδηση 
Το 96,77% των πολιτών της Κριμαίας εξέφρασαν την επιθυμία να ενωθούν με την Ρωσία, σύμφωνα με τα τελικά αποτελέσματα του δημοψηφίσματος στο οποίο η συμμετοχή ήταν μαζική
 το σχόλιο 
Ουσιαστικά πρόκειται για μία απόφαση που αν εφαρμοστεί θα αλλάξει τον Παγκόσμιο χάρτη και είναι τέτοια η γεωστρατηγική θέση της Κριμαίας που οι αλλαγές δεν θα αφορούν μόνο τον πολιτικό χάρτη...
Αν και σε αυτήν την ενότητα σχολιάζω τα γεγονότα, επιτρέψτε μου να κάνω και μία πρόβλεψη. Η ανεξαρτητοποίηση αυτή, ίσως ανοίξει την όρεξη κι άλλων περιοχών...
+Yanni Spiridakis 

σχόλια; αντιρρήσεις; ερωτήσεις;
ΠΡΟΣΘΕΣΤΕ ΤΟΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟ ΣΑΣ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΤΟΥ ΜΗΝΑ
 Διαβάστε περισσότερα.. »

Παρασκευή 21 Μαρτίου 2014

ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΗΣ TEΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΜΑΡΤΙΟΥ ~ διαδίκτυο ετών 25!

παρουσίαση νέων τεχνολογιών & η χρηστικότητα & συμβολή τους στην καθημερινότητα

Το 1989 ο Sir Tim Berners-Lee κατέθετε στο ερευνητικό ινστιτούτο CERN μια πρόταση που έμελλε να αλλάξει για πάντα τον τρόπο που επικοινωνούμε και ανταλλάσσουμε πληροφορίες.. κατέθετε την πρόταση για την δημιουργία του Παγκόσμιου Ιστού! Πέρασαν 25 χρόνια από τότε και το παιδί του Berners-Lee ενηλικιώθηκε και ξεπέρασε κάθε προσδοκία μας.



Σε μια αποκλειστική συνέντευξη στο περιοδικό Wired, ο εφευρέτης του Παγκόσμιου Ιστού παραδέχεται ότι πλέον, Διαδίκτυο δεν είναι οι υπολογιστές και τα καλώδια και οι διακομιστές αλλά οι άνθρωποι που το απαρτίζουν και το γεμίζουν με κάθε λογής πληροφορία. Το Διαδίκτυο είναι το μεγαλύτερο και ισχυρότερο όπλο μαζικής επικοινωνίας και έχει αποδείξει ουκ ολίγες φορές ότι μπορεί να ρίξει ακόμα και κυβερνήσεις. Είναι ένα εργαλείο της Δημοκρατίας! Αυτό το αξιοθαύμαστο επίτευγμα του όμως, είναι ταυτόχρονα και ο μεγαλύτερος φόβος του Berners-Lee. Στο αμεσότατο μέλλον (είναι σχεδόν πραγματικότητα), όλες (μα όλες!) οι συσκευές μας θα επικοινωνούν μεταξύ τους και θα είναι συνδεδεμένες στο Διαδίκτυο. Υπολογιστές, τηλέφωνα, ταμπλέτες, ψυγεία, τηλεοράσεις, φούρνοι, σπίτια, αμάξια, κλπ. Ο Παγκόσμιος Ιστός τώρα όσο ποτέ άλλοτε, χρειάζεται την υποστήριξή μας και την προστασία μας! Πρέπει να θεσπίσουμε κανόνες και να το οχυρώσουμε ώστε να μην χαθεί αυτή η απέραντη ελευθερία και η ανεξάντλητη πηγή γνώσης. Γίναμε μάρτυρες πρόσφατων φαινομένων που αποδεικνύουν ότι οι κυβερνήσεις του κόσμου προσπαθούν να το χαλιναγωγήσουν και να το φέρουν στα μέτρα τους και αυτό ακριβώς είναι που πρέπει να σταματήσουμε. Το Διαδίκτυο άνθισε λόγω της «αναρχίας» και των «άγραφων» νόμων .. λόγω της εμπιστοσύνης που έχουμε στο ότι δεν το ελέγχει κανείς και δεν το λογοκρίνει κανείς. Όλα όσα χτίσαμε, κινδυνεύουν να γκρεμιστούν αν δεν ενεργήσουμε άμεσα! Στόχος του ίδιου του δημιουργού του Διαδικτύου αλλά και της ευρύτερης επιστημονικής κοινότητας που ασχολείται με το κομμάτι αυτό είναι να «επαναπροσδιοριστεί» το Διαδίκτυο στα επόμενα χρόνια. Υπέρτατος στόχος είναι να μπορέσει να αποτελεί ακόμα εργαλείο μαζικής πληροφορίας και ανταλλαγής γνώσεων χωρίς όμως να χάσει την προσωπικότητά του και την ιδιωτικότητά του. Είναι δύσκολο αλλά τα εργαλεία που έχουμε στα χέρια μας έχουν φτιαχτεί με το βλέμμα στο μέλλον! Είναι φτιαγμένα έτσι ώστε να μπορούν να μεταλλαχτούν και να εξελιχθούν για να καλύψουν τις ανάγκες των επόμενων γενιών και να διαφυλάξουν αυτό το φοβερό εργαλείο που έχουμε στα χέρια μας. Χρόνια Πολλά λοιπόν στο αγαπημένο μας Διαδίκτυο και εις ανώτερα!

Και για να κλείσουμε με μια νότα αισιοδοξίας, να αναφέρουμε ότι πριν λίγες μέρες οι Η.Π.Α αποφάσισαν να παραδώσουν τα κλειδιά «ελέγχου» του Διαδικτύου! Η είδηση πέρασε στα ψιλά γράμματα των εφημερίδων και των ιστοσελίδων αλλά είναι ένα τρομακτικό βήμα προς την πάταξη της ηλεκτρονικής παρακολούθησης. Ο οργανισμός ICAAN που ιδρύθηκε το 1998 και ελέγχει μέχρι και σήμερα την απόδοση των ηλεκτρονικών διευθύνσεων και ονομάτων, αναμένεται να αναλάβει μεγαλύτερες ευθύνες και μάλιστα χωρίς την επιρροή των Η.Π.Α. Το σχέδιο προχωράει ήδη με γοργούς ρυθμούς και η όλη διαδικασία αναμένεται να ολοκληρωθεί τον Σεπτέμβριο του 2015.

Μακάρι αυτή η είδηση να είναι η αρχή των όσων προείπε ο Sir Tim Berners-Lee+Vassilis Anastasiadis

σχόλια; αντιρρήσεις; ερωτήσεις;
ΠΡΟΣΘΕΣΤΕ ΤΟΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟ ΣΑΣ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΣΗΜΕΡΙΝΟ ΘΕΜΑ
 Διαβάστε περισσότερα.. »

Πέμπτη 20 Μαρτίου 2014

ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΘEMΑΤΟΛΟΓΙΑΣ ~ ας προστατεύσουμε τις μητέρες που άφησε απροστάτευτες το κράτος

Καληνωρίσματα από το +yannidakis 
Δύσκολες εποχές για μητέρες. Εκεί που όλοι ζητούμε από τα νέα ζευγάρια να τεκνοποιούν για να τονώσουν το δημογραφικό πρόβλημα της χώρας μας, έρχεται η κρίση και να σου οι χωρισμοί και να οι μειώσεις στις γέννες. Λογικό. imageΠοιος άνεργος και οικονομικά μη ανεξάρτητος, παίρνει την απόφαση σήμερα να κάνει ένα παιδί. Ακόμα και οι οικογενειάρχες πως αποφασίζουν για δεύτερο παιδί όταν βλέπουν πόσο δύσκολη είναι η κατάσταση ακόμα και με αυτό το ένα;
Μετά την κρίση, η τρόικα, οι απαιτήσεις της και οι περικοπές. Συντάξεις περικόπτονται, μισθοί ψαλιδίζονται και επιδόματα εξαφανίζονται. Με αφορμή τα επιδόματα ας επιστρέψουμε πίσω στις μητέρες ή μέλλουσες μητέρες. Βλέπετε η μητέρα στην Ελλάδα μέχρι πριν λίγο καιρό απολάμβανε μέτρια προνόμια, εννοώντας πως σε άλλες χώρες ήταν λιγότερα και σε άλλες περισσότερα. Έπαιρνε μια καλή άδεια για να γεννήσει, έπαιρνε επίδομα τοκετού και κύησης. Ένα σεβαστό ποσό για τα έξοδα στο μαιευτήριο και τα πρώτα χρήματα που απαιτεί το νέο μέλος της οικογένειας.

(Ήταν) όλα καλά και όλα ωραία μέχρι που αυτές οι περικοπές έφτασαν και στον μοναδικό κλάδο που δεν έπρεπε να φτάσουν και που αφορά το μέλλον αυτής της πολύπαθης χώρας: Τα παιδιά μας. Το κράτος λοιπόν έκοψε το επίδομα τοκετού και αυτό ήταν μια απόφαση με την οποία θα έπρεπε να ζήσουμε, όπως προσπαθούν να ζήσουν με αντίστοιχες χιλιάδες εργαζόμενοι, συνταξιούχοι κλπ. Όμως η φαεινή ιδέα (τους) ήταν όχι μόνο να κόψουν το επίδομα στο εξής αλλά να ζητήσουν να τους επιστραφεί αναδρομικά από όσες το είχαν πάρει πριν περισσότερο από ένα χρόνο!

Μία ωραία πρωία λοιπόν, μια φίλη μου έρχεται στο γραφείο μου κρατώντας ένα έντυπο του ΙΚΑ που έλεγε πως είχε διορία δεκαπέντε ημερών για να επιστρέψει τα εννιακόσια δεκαπέντε ευρώ που είχε λάβει τον Δεκέμβριο του 2012, παρακαλώ!

Άφησα την παραπάνω παράγραφο σκέτη διότι είναι αρκετή για να σε συγκλονίσει! Μπορώ να δεχτώ (άλλο θέμα αυτό) τις περικοπές, αλλά τις αναδρομικές επιστροφές; Πρακτικά μιλώντας, θα μπορούσε η φίλη μου, που είναι η μητέρα σε μια μικρομεσαία οικογένεια δύο παιδιών, να επιστρέψει εννιακόσια και πλέον ευρώ; Που ακριβώς θα τα έβρισκε όταν ήταν χρήματα τα οποία χρησίμευαν για τα έξοδα εκείνης της εποχής και ακριβώς εκεί ξοδεύτηκαν;

Η φίλη μου δεν είναι μόνη. Βρήκε κι άλλες μητέρες στο Ηράκλειο και μαζί κινητοποιήθηκαν μέσω του Εργατικού Κέντρου. Αντίστοιχα υπάρχουν χιλιάδες άλλες αδικημένες μητέρες σε όλη την Ελλάδα. Και όλες μαζί πρέπει να διαμαρτυρηθούν και να κινητοποιηθούν. Αν το κράτος αποφάσισε να κόψει κάποιο επίδομα, δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτα για αυτό. Η κυβέρνηση έχει και το καρπούζι και το μαχαίρι. Το να ζητάει όμως πίσω χρήματα που κατέβαλε πριν περισσότερο από ένα χρόνο και μάλιστα σε νέες γυναίκες που είχαν το θράσος να φέρουν παιδιά στην ζωή του τόπου μας…. ε, αυτό δεν το δέχομαι με τίποτα. Μην το δεχτείτε ούτε κι εσείς. Το yannidakis τίθεται στην διάθεση οποιουδήποτε φορέα οργανωθεί με σκοπό να αρθεί αυτή η παράλογη απαίτηση+Yanni Spiridakis 

σχόλια; αντιρρήσεις; ερωτήσεις;
ΠΡΟΣΘΕΣΤΕ ΤΟΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟ ΣΑΣ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΣΗΜΕΡΙΝΟ ΘΕΜΑ
 Διαβάστε περισσότερα.. »

Τετάρτη 19 Μαρτίου 2014

ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΕΠΙΚAIPΟΤΗΤΑΣ ~ το αεροπλάνο από την μαλαισία μας θυμίζει την ανικανότητα του ανθρώπου

Καληνωρίσματα από το +yannidakis 
Όπως όλοι μας, συγκλονίστηκα το τελευταίο διάστημα από την είδηση της εξαφάνισης του επιβατικού αεροσκάφους που εκτελούσε δρομολόγιο από την Κουάλα Λουμπούρ στο Πεκίνο. Το γεγονός με προβλημάτισε ιδιαίτερα και για άλλους πέραν των προφανών αιτιών και νομίζω πως αξίζει να λάβουμε το αντίστοιχο ερέθισμα.

Σκεφτόμουν πως αν τις προάλλες διαβάζαμε στα νέα πως η πτήση ΜΗ370 κατέπεσε στον θαλάσσιο χώρο και δεν 
imageυπάρχουν επιζώντες, θα στεναχωριόμασταν, θα σοκαριζόμασταν, άντε να ασχολιόμασταν και λίγο παραπάνω όταν μαθαίναμε τι περιείχε το μαύρο κουτί ή στην απόφαση των εμπειρογνωμόνων για τα αίτια της βλάβης. Ως εκεί. Μετά… εντάξει, πάμε παρακάτω. Ας ασχοληθούμε με κάτι άλλο συνταρακτικό που σίγουρα θα μας προσφέρει η επικαιρότητα. Γιατί λοιπόν η είδηση εκτόπισε τα γεγονότα της Ουκρανίας, τις ευρωεκλογές και καθετί που “τρέχει” στην επικαιρότητα και συνεχίζει να αποτελεί “καυτό” θέμα αυτής; Μα… εξαιτίας ακριβώς του μυστηρίου της. Που είναι το αεροσκάφος; Υπάρχει έστω και μια πιθανότητα να έχει προσγειωθεί κάπου όπου απλά δεν μπορεί να εντοπιστεί; Η θάλασσα αποτέλεσε τον υγρό τάφο τους ή κάπως κάπου επιβίωσαν; Αυτή η κινηματογραφική αβεβαιότητα είναι σίγουρη επιτυχία για να φτιάξεις επικαιρότητα. Και εμείς… την ακολουθούμε.
Ένα άλλο όμως θέμα που πραγματικά με προβληματίζει σχετικά, αφορά το μακάβριο γεγονός της αδυναμίας εύρεσης του αεροσκάφους. Ζούμε σε μια εποχή που η εξερεύνηση του διαστήματος αποτελεί πλέον στοιχείο της καθημερινότητάς μας. Εξερευνούμε τον άνθρωπο, τη γη, την θάλασσα. Μπορούμε να κατασκοπεύουμε ή να εντοπίζουμε από οχήματα έως ανθρώπους σε σταθερά σημεία ή εν κίνηση. Για να μην μακρηγορώ, μπορούμε να κάνουμε σχεδόν τα πάντα. Ακόμα και το ναυάγιο του Τιτανικού βρέθηκε μετά από τόσες δεκαετίες εξαιτίας ακριβώς της εξέλιξης της τεχνολογίας. Κι όμως… ένα αεροπλάνο που ξέρουμε περίπου που έπεσε –αν έπεσε- με πάνω από διακόσια άτομα, που βρισκόταν σε περισσότερα από τριάντα πέντε χιλιάδες πόδια, χάθηκε. Και κανείς δεν δείχνει ικανός να το βρει. Είναι δυνατό; Ναι, μάλλον είναι.

Και σε κάτι τέτοιες περιπτώσεις, είναι που σκέφτομαι και συνειδητοποιώ τελικά, πόσο μικροί και ανίκανοι είμαστε. Πως μπορούμε να καταφέρουμε τα πάντα, αλλά τελικά όχι αυτό που έχουμε ανάγκη σε μια δεδομένη στιγμή. Α, ρε άνθρωπε+Yanni Spiridakis 

σχόλια; αντιρρήσεις; ερωτήσεις;
ΠΡΟΣΘΕΣΤΕ ΤΟΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟ ΣΑΣ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΣΗΜΕΡΙΝΟ ΘΕΜΑ
 Διαβάστε περισσότερα.. »

Τρίτη 18 Μαρτίου 2014

KIΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΙΚΑ ΜΟΝΟΠΑΤΙΑ ΜΑΡΤΙΟΥ ~ άνθρωποι ενός κατώτερου θεού (12 years a slave)

αποκωδικοποιώντας τα κοινωνικά μηνύματα στις δημιουργίες της 7ης τέχνης

12 Years a Slave
Παραγωγή: 2013
ΣκηνοθεσίαSteve McQueen
Βασικοί ΧαρακτήρεςChiwetel Ejiofor, Michael K. Williams, Michael Fassbender 
Περιγραφή: Στην ταινία μας περιγράφεται η περιπέτεια ενός έγχρωμου άνδρα ο οποίος στα χρόνια που βασίλευε (19ος Αιώνας) η δουλεία στις ΗΠΑ έπεσε θύμα μιας τρομερής εις βάρος του σκευωρίας και ενώ τη μια μέρα ήταν ένας ευτυχισμένος οικογενειάρχης, την επομένη βρέθηκε να είναι δούλος χωρίς να μπορεί να αποδείξει κάτι σε σχέση με το παρελθόν του. Θα βρει λοιπόν τον τρόπο να ξεφύγει από τους  δυνάστες του;


Καλωσορίζω τους σινεφίλ του +yannidakis

Το ¨12 Years a Slave¨ είναι η ταινία που διάλεξα για σάς για τον μήνα Μάρτιο κυρίως λόγω της ηχηρής του παρουσίας στα 86α βραβεία της Αμερικανικής Ακαδημίας Κινηματογράφου όπου κατέκτησε μέσα σε όλα τα άλλα και το σπουδαιότερο βραβείο της καλύτερης ταινίας. Η ταινία μας λοιπόν ομολογουμένως μία συναισθηματικά ¨βαριά¨ ταινία από πλευράς της παρουσίασης συγκεκριμένων απάνθρωπων καταστάσεων που μας παραθέτονται όμως την κάνει σπουδαία το γεγονός ότι είναι βασισμένη σε αληθινά γεγονότα.

Στην ταινία ο σκηνοθέτης μας μεταφέρει στις ΗΠΑ του μεσαίωνα στα χρόνια της δουλείας (1841) όπου ο Σόλομον (Chiwetel Ejiofor) ενώ όπως προαναφέραμε στην περίληψη ζούσε τη ζωή του σαν ένα φυσιολογικός οικογενειάρχης, πέφτει θύμα απαγωγής και γίνεται δούλος. Πωλείται σε δουλοπάζαρα και επί χρόνια υπηρετεί αφεντικά που στις περισσότερες περιπτώσεις δεν έδειχναν ίχνος ελέους στους δούλους τους και τους επέβαλαν σε φριχτά βασανιστήρια για μηδαμινές αιτίες. Οι ιδιοκτήτες άλλες φορές τους αντιμετώπιζαν στυγνά σαν μηχανές παραγωγικής διαδικασίας και άλλες ξεσπούσαν πάνω τους όλα τα προσωπικά τους προβλήματα γιατί δεν θεωρούνταν στην ουσία άνθρωποι με δικαιώματα αλλά κτήματα τους. Ο Σολομον λοιπόν θα βρεθεί αντιμέτωπος με όλη αυτή τη κτηνωδία και παρότι μορφωμένος δεν μπορούσε να αποδείξει κάτι από όσα είχε, πριν μπλεχτεί από τη απαγωγή γιατί πολύ πιθανόν να έμπλεκε σε χειρότερες περιπέτειες, που θα είχαν ως συνέπεια την απώλεια της ζωής του. Αυτό που έπρεπε να κάνει λοιπόν ήταν υπομονή μέχρι να βρεθεί η κατάλληλη αφορμή, η οποία τελικά βρέθηκε μετά από 12 χρόνια...

Το 12 Years a Slave όπως και το ¨42¨ που σας είχα παρουσιάσει στο παρελθόν έχουν να κάνουν με το φαινόμενο του ρατσισμού το οποίο ήταν για αρκετά χρόνια μάστιγα κατά των έγχρωμων συνανθρώπων μας που στην ουσία τους κατέτασσε σε χαμηλότερου επιπέδου όντων κάτι που φυσικά με το πέρασμα των χρόνων σχεδόν εξαλείφθηκε. Στο 12 Years a Slave o Σόλομον, ένας άξιος και μορφωμένος έγχρωμος άνδρας μας διδάσκει πως πρέπει να συμπεριφέρεται κάποιος ο οποίος μπλέκεται σε μία βασανιστική πλεκτάνη. Η δύναμη της υπομονής του και της αφοσίωσης παρά τις τεράστιες αντιξοότητες τον έκαναν να αισθάνεται δυνατός περιμένοντας να έρθει η μέρα της λύτρωσης. Η λύτρωση άργησε πολύ. 12 χρόνια μακριά από τους ανθρώπους που αγαπάει κανείς είναι πολλά όμως η πίστη του και η επιμονή του τον έκαναν να περάσει ανώδυνα - τουλάχιστον σε σχέση ασφάλεια της ζωής- του όλα αυτά τα ¨σκοτεινά¨ χρόνια.

Το 12 Years a Slave για μένα θεωρείται μία αρκετά ¨βαριά¨ συναισθηματικά ταινία. Σχεδόν στα 3/4 της ταινίας μας παρουσιάζονται οι κτηνωδίες που ζούσαν οι έγχρωμοι συνάνθρωποι μας επί πολλά χρόνια όμως περιλαμβάνει σπουδαία νοήματα τα οποία πρέπει να μας προβληματίσουν γιατί τα γεγονότα που μας παρουσιάζονται συνέβαιναν στην πραγματικότητα. Σας προτείνω να δείτε την ταινία (τουλάχιστον όσοι έχετε γερό στομάχι) και θα ήθελα τη γνώμη σας επί των νοημάτων της.+daskalakis michael

σχόλια; αντιρρήσεις; ερωτήσεις;
ΠΡΟΣΘΕΣΤΕ ΤΟΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟ ΣΑΣ ΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΤΑΙΝΙΑ ΤΟΥ ΜΗΝΑ


 Διαβάστε περισσότερα.. »

Δευτέρα 17 Μαρτίου 2014

ΙΣTOΡΙΚΑ ΜΥΣΤΗΡΙΑ ΜΑΡΤΙΟΥ ~ ο μυστηριώδης αρειανός βράχος και η συγκάλυψη(;)

πίσω από το φυσικά προφανές, διεισδύουμε σε ανεξήγητα παραφυσικά μυστήρια της ιστορίας

Καληνωρίσματα από το +yannidakis 
Εδώ και λίγο καιρό ο Opportunity που αποτελεί ένα μηχανοκίνητο όχημα που έστειλε η NASA στον Άρη, έστειλε κάποιες φωτογραφίες. Όλα καλά ως εδώ. Σε φωτογραφίες που έστειλε λίγο αργότερα φάνηκε το ίδιο σημείο από το οποίο απουσίαζε ένας βράχος. Όχι, δεν είναι λεπτομέρεια. Δεν είναι δυνατό ένας βράχος να μετατοπίζεται από μέρα σε μέρα χωρίς προηγουμένως να υπάρχει ανωμαλία στις καιρικές συνθήκες. Μία απλή παρατήρηση ήταν ικανή να προκαλέσει σάλο και να αναπτύξει πολλές θεωρίες συνωμοσίας.
Πριν όμως μας ανοίξει η όρεξη για διάφορα σενάρια(…) ας δούμε τι είπαν οι ειδικοί. Αρχικά η NASA παρουσίασε το γεγονός ανάμεσα σε πολλά άλλα που αφορούσαν την αποστολή τους στον Άρη. Πολλές θεωρίες, βαρετή φυσική και χημεία μέχρι που καταλήγουμε στην παρατήρηση. Εκεί δεν υπάρχει αμφιβολία για την διαφορά από εικόνα σε εικόνα οπότε όλοι απαιτούν μια εξήγηση. Όσο αυτή καθυστερεί να δοθεί, τόσο περισσότερο καλλιεργούνται οι διάφορες παρανοϊκές (ή μη) θεωρίες. Ο χρόνος κυλούσε εις βάρος της NASA μέχρι που τελικά αποφάσισε να δημοσιοποιήσει τα… αποτελέσματα της έρευνάς της για το θέμα στα οποία με σιγουριά καταλήγει πως ο βράχος πατήθηκε από τις ρόδες του οχήματος με συνέπεια να μετατοπισθεί και να διαφοροποιηθεί το τοπίο στην φωτογραφία που ακολούθησε. Μάλιστα μας έδειξαν σημάδια από τις ρόδες του οχήματος για του λόγου το αληθές.

Είναι όμως αυτό αρκετό; Δηλαδή εσείς πεισθήκατε πως πράγματι είδαμε το ίδιο σημείο ακριβώς με τον τρόπο τον οποίο μας αναφέρουν οι υπάλληλοι της αμερικανικής διαστημικής υπηρεσίας; Λυπάμαι, μα εμένα μου ακούγεται σαν ζήτημα καλής θελήσεως. Αν θέλουμε το πιστεύουμε, αν δεν θέλουμε, όχι! Ωστόσο, πρέπει να παραδεχτούμε πως είναι αστείο να συζητάμε για το τι είναι αλήθεια και τι ψέματα σχετικά με τα όσα ανακοινώνει η NASA και οι λοιπές υπηρεσίες άλλων χωρών. Βλέπετε, αυτοί έχουν τα γένια, αυτοί και τα χτένια. Αν υπάρχει κάτι μυστήριο εκεί έξω, μόνο αυτοί μπορούν να το δουν και αν έχουν αποφασίσει ότι εμείς δεν πρέπει –για κάποιο λόγο- να το μάθουμε και πάλι αυτοί θα το αποφασίσουν. Καλώς ή κακώς μάθαμε για τον περιβόητο βράχο και η μετατόπισή του, στάθηκε ικανή να αφυπνίσει την περιέργεια ανάμεσά μας. +Yanni Spiridakis 

σχόλια; αντιρρήσεις; ερωτήσεις;
ΠΡΟΣΘΕΣΤΕ ΤΟΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟ ΣΑΣ ΚΑΙ ΓΡΑΨΤΕ ΤΙ ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ ΟΤΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΕΚΕΙ
 Διαβάστε περισσότερα.. »

Κυριακή 16 Μαρτίου 2014

BPΑΒΕΥΣΗ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ ~ normal is boring

Σας παρουσιάζω το καλύτερο άρθρο αυτής της εβδομάδας σύμφωνα με την καθαρά υποκειμενική κρίση του yannidakis. Σημειώνεται πως η βράβευση αφορά μονάχα την ενότητα ιστολογίων και για τους χώρους τους οποίους επισκέφτηκα. Παρακάτω δημοσιεύονται και τα υπόλοιπα άρθρα τα οποία ξεχώρισα μέσα στην εβδομάδα ως δευτερεύοντες διακρίσεις για λόγους ενδεχόμενης ισοπαλίας. Το ιστολόγιο που συγκεντρώνει τις περισσότερες βραβεύσεις και διακρίσεις στο τέλος κάθε μήνα βραβεύεται στην ειδική ενότητα "ΒΡΑΒΕΥΣΗ ΙΣΤΟΛΟΓΙΩΝ".

ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ:
από: Positive Thinking Greece
τίτλος: Normal is boring

Θυμάμαι στην παιδική μου ηλικία πάντα φοβόμουν να μιλάω πολύ μήπως πετάξω καμιά χαζομάρα, μήπως με παρεξηγήσουν και προσπαθούσα να είμαι ένα νορμάλ παιδί σύμφωνα με τα.. πρότυπα της κοινωνίας μας. Οι ανασφάλειες στο φουλ, όπως και η εσωτερική καταπίεση γιατί το μυαλό μου και η καρδιά μου δεν συμβάδιζαν.
Μέσα στο μυαλό μου γινόταν καταιγισμός ιδεών, φαντασίας και όλα έμεναν ανεκμετάλλευτα στο σκοτάδι. Ευτυχώς όχι για πολύ, ανακάλυψα τον εαυτό μου, ελευθερώθηκα και πλέον δεν με νοιάζει τι λένε για μενα και πως θα φανούν όσα εκφράζω κι όσα κάνω. Δε μπορείτε να φανταστείτε για τι απελευθέρωση μιλάω.. δοκιμάστε το γιατί μας έφαγαν οι ανασφάλειες, τα πρέπει και τα μη!!

Ποιος ορίζει λοιπόν στην κοινωνία μας το νορμάλ; Και γιατί δηλαδή να ορίζεται αφού είναι εντελώς υποκειμενικό για τον καθένα..! Το να είσαι (ή να παριστάνεις) τον νορμάλ άνθρωπο είναι πέρα για πέρα βαρετό.. Και φυσικά δεν εννοώ το ανάποδο, να.. παριστάνεις συνέχεια τον φευγάτο εξαιτίας κάποιων σκοπών.. Προσπάθησε απλώς να αφήσεις ελεύθερο τον εαυτό σου, με όλες τις πλευρές του να ξεδιπλωθεί.. Το να προσπαθείς να είσαι αρεστός και να ψάχνεις για επιβεβαίωση δεν είναι μόνο μάταιο, είναι και επικίνδυνο. Γιατί κάπου εκεί χάνεις τον εαυτό σου. Γίνεσαι αυτό που θα ήθελαν οι άλλοι να δουν σε σενα και όχι αυτό που πραγματικά είσαι. Και η ώρα της αποκάλυψης, αν έρθει ποτέ, θα είναι πιο οδυνηρή για σενα γιατί δεν θα έχεις κανέναν δίπλα σου.

Αν είσαι ο εαυτός σου, έχεις ήδη βγει κερδισμένος κι ας μην το βλέπεις στην αρχή. Γιατί σαφώς είναι ο δύσκολος δρόμος. Δεν θα είσαι πάντα ευχάριστος, έχεις και σκοτεινές πλευρές που κατά την διάρκειά τους ανακαλύπτεις τις δυνάμεις σου και τι ανθρώπους θέλεις δίπλα σου. Και αφού έχεις επιλέξει αυτόν τον δρόμο τότε θα έχεις και κατανόηση για όσους ακόμα έχουν το θάρρος να είναι ο εαυτός τους.

Μήπως ήρθε η ώρα να αγκαλιάσεις όλες τις πλευρές
της προσωπικότητάς σου και όσες σε εμποδίζουν
να τις αλλάξεις με δική σου θέληση;
Μήπως ήρθε η ώρα να αφεθείς, να αφήσεις όσα
σε βαραίνουν και να χαράξεις τα δικά σου μονοπάτια;
Το να είσαι διαφορετικός είναι πολύ όμορφο,
το να είσαι λίγο "περίεργος" δεν είναι ντροπή!

" Ο αληθινός εαυτός σου δεν είναι μια μαριονέτα που
εκφοβίζεται από την ζωή.
Ο κρυμμένος βαθειά, αληθινός εαυτός σου,
είναι ολόκληρο το σύμπαν.
Πραγματικά δεν σε εντυπωσιάζει το γεγονός
                  ότι είσαι ένα απίστευτα σύνθετο πλάσμα;"  Alan Watts

ΞΕΧΩΡΙΣΑΝ ΑΚΟΜΑ:
  1. -Γειά σου, είμαι ο Αλέξης. -Γειά σου Αλέξη, είμαι ο Μπερκίν από Κόκκινος Τύπος

σχόλια; αντιρρήσεις; ερωτήσεις;
ΠΡΟΣΘΕΣΤΕ ΤΟΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟ ΣΑΣ ΠΑΝΩ ΣΤΗ ΒΡΑΒΕΥΣΗ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ
 Διαβάστε περισσότερα.. »

Σάββατο 15 Μαρτίου 2014

ΣXOΛΙΟ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ ~ νέα στοιχεία για το εξαφανισμένο μπόινγκ

η είδηση που στιγμάτισε τη βδομάδα που πέρασε, σχολιάζεται και προβληματίζει


 η είδηση 
Μπόινγκ 777, έχει εξαφανιστεί από το περασμένο Σάββατο από την Κουάλα Λουμπούρ, κι ενώ πετούσε βορειοανατολικά κατά μήκος του Κόλπου της Ταϊλάνδης και κατευθυνόταν προς το Πεκίνο. Συνεχίζονται με αμείωτη ένταση οι έρευνες
 το σχόλιο 
Ετοίμασα ένα πολύ ενδιαφέρον κείμενο για το θέμα που θα δημοσιευτεί την ερχόμενη Τετάρτη στον "Προβληματισμό Επικαιρότητας" και αν θέλετε, επιστρέψτε στο yannidakis τότε.
Στο μεταξύ ας εστιάσουμε στο ότι σήμερα συμπληρώνεται μία εβδομάδα στην οποία -ας αφήσουμε τους αγνοούμενους και πιθανότατα νεκρούς- αμέτρητοι φίλοι, συγγενείς και άλλα στενά πρόσωπα των 239 επιβαινόντων, οι οποίοι... μπορείτε να φανταστείτε πως νοιώθουν; Σκεφτείτε ότι οι περισσότεροι από αυτούς ήταν εκεί για διακοπές.
Απλά, μπείτε στην θέση τους.
+Yanni Spiridakis  

σχόλια; αντιρρήσεις; ερωτήσεις;
ΠΡΟΣΘΕΣΤΕ ΤΟΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟ ΣΑΣ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΤΟΥ ΜΗΝΑ
 Διαβάστε περισσότερα.. »

Παρασκευή 14 Μαρτίου 2014

EK-ΠΑΙΔΕΥΟΝΤΑΣ ΤΟ ΑΥΡΙΟ ΜΑΡΤΙΟΥ ~ περιμένοντας αδερφάκι


μία μητέρα περι-γράφει πως είναι να μεγαλώνεις την αυριανή γενιά, σήμερα

Χαίρεται από το +yannidakis.
Την προηγούμενη βδομάδα είχαμε πάει με την κόρη μου σε ένα πάρτι γενεθλίων. Η μαμά της εορτάζουσας στον πέμπτο μήνα της δεύτερης εγκυμοσύνης της και το κοριτσάκι μόλις γινόταν δύο. Κάθε φορά που αναφερόμασταν στην κοιλίτσα της μαμάς το άλλο παιδάκι έδειχνε να στεναχωριέται. Μεγάλωσα σε μία οικογένεια που ήμασταν τέσσερα αδέρφια. Σύμφωνα με τα λεγόμενα της μαμάς αλλά και από όσο θυμάμαι εγώ δεν είχαμε προβλήματα ανταγωνισμού και ζήλιας.

Παρόλα αυτά είναι λογικό για το πρώτο παιδί να αισθανθεί ότι χάνει τα πρωτεία. Είναι όμως στο χέρι μας να κάνουμε το παιδί μας να αγαπήσει και εκείνο το αδερφάκι του; Οι παιδοψυχολόγοι αναφέρουν ότι πρέπει να μιλάμε για το μωράκι στο μεγαλύτερο παιδί κυρίως στο τρίτο τρίμηνο της εγκυμοσύνης. Να του ζητάμε κατανόηση που δεν μπορούμε να το σηκώσουμε αγκαλιά αλλά να του λέμε να πάμε για παράδειγμα στον καναπέ όπου εκεί θα μπορούμε να κάνουμε πολλές αγκαλίτσες. Να προετοιμάσουμε μαζί κάποια πράγματα του μωρού, όπως μερικά ρουχαλάκια εξηγώντας του ότι το ίδιο κάναμε και για εκείνο, όμως τώρα ευτυχώς έχουμε βοήθεια. Να το προετοιμάσουμε για την απουσία μας από το σπίτι, όσο θα είμαστε στο μαιευτήριο, να του εξηγήσουμε γιατί θα λείπουμε και ότι όταν επιστρέψουμε θα κρατάμε το μωράκι μαζί μας.

Οι ειδικοί λένε ότι οι περισσότεροι γονείς πέφτουν στην παγίδα ζητώντας από το πρωτότοκο παιδάκι να παίξει τον ρόλο του μεγάλου αδερφού ή αδερφής. Αυτό το χαρακτηρίζουν ως ένα μεγάλο λάθος διότι σε καμιά περίπτωση δεν πρέπει να κάνουμε το παιδί μας να αισθανθεί ότι δεν είναι παιδί. Μια φίλη μου μητέρα τριών παιδιών μου είπε ότι και πάλι την μεγαλύτερη προσοχή μας την έχει το μεγάλο μας παιδί, εκείνο ανοίγει τον δρόμο. Το δεύτερο και το τρίτο μας δείχνει ότι είναι εκεί εντυπωσιάζοντάς μας, δείχνοντάς μας τα επιτεύγματά του.

Η επιστροφή στο σπίτι πρέπει να γίνει με τέτοιο τρόπο ώστε να μην φοβίσει το πρώτο παιδί. Ένα παιχνιδάκι-δώρο είναι ο καλύτερος τρόπος για να "γλυκάνουμε" την περίσταση. Ένα δώρο που το πάει το μωρό στο σπίτι στο αδερφάκι του. Κάπου διάβασα ότι καλύτερο είναι να κρατάει ο μπαμπάς το μωρό και η μαμά το δώρο. Συνήθως το μωράκι βλέποντας ένα μεγαλύτερο παιδάκι ρίχνει ένα χαμόγελο, άραγε από ένστικτο; Σιγά σιγά θα αγαπηθούν. Αυτό είναι το σίγουρο στο δικό μας χέρι είναι να τα καθοδηγούμε. Καλό μεσημέρι! +Ioanna Mpourdouvali 

σχόλια; αντιρρήσεις; ερωτήσεις;
ΠΡΟΣΘΕΣΤΕ ΤΟΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟ ΣΑΣ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΣΗΜΕΡΙΝΟ ΘΕΜΑ
 Διαβάστε περισσότερα.. »

Πέμπτη 13 Μαρτίου 2014

ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΘΕΜΑTOΛOΓΙΑΣ ~ η δημοσιογραφία το επάγγελμα που καλώς παρεξηγήθηκε

Καληνωρίσματα από το +yannidakis 
Ακόμα και αυτή τη στιγμή που αποφάσισα να γράψω για αυτό το θέμα, είμαι κάπως διστακτικός. Δεν έχει σημασία που βρίσκομαι στο δικό μου ιστολόγιο μετά από περισσότερα από δέκα χρόνια ερασιτεχνικής και επαγγελματικής σταδιοδρομίας στην γραφή. Βλέπετε, θέλω να σας αποκαλύψω πως κάποτε, ήθελα να ασχοληθώ με την δημοσιογραφία. Σήμερα, μάλλον ντρέπομαι να το μοιράζομαι γιατί είναι πολύ πιθανό να κατηγορηθώ.

Γιατί όμως ρε παιδιά να συμβαίνει αυτό; Ο δημοσιογράφος δεν είναι εγκληματίας, δεν είναι κλέφτης, δεν ζει εις 
imageβάρος της κοινωνίας. Στο μόνο που στοχεύει είναι η παρουσίαση των γεγονότων ή ανάλυση αυτών. Όσοι ζούμε στην πραγματικότητα βέβαια, γνωρίζουμε πως τα παραπάνω δεν είναι όλη η αλήθεια. Οι προσωπικές πεποιθήσεις και τα συμφέροντα επηρεάζουν συχνά τον επαγγελματία και ενώ αυτό δεν είναι σωστό, δεν είναι πρέπον, εντούτοις είναι γεγονός. Ίσως μάλιστα να είναι ένας από τους λόγους που δεν ακολούθησα το επάγγελμα αυτό και αντ’ αυτού άρχισα να χτίζω την εφτάχρονη ζωή –σήμερα- του yannidakis που παραδέχεται πως ναι, είναι υποκειμενικό.

Η τακτική των δημοσιογράφων όμως να υποστηρίζουν συγκεκριμένες πλευρές και να φιλτράρουν τις ειδήσεις μπορεί να τους εξυπηρέτησε μερικώς με οικονομικές ή άλλες απολαβές όμως στο τέλος τους επέστρεψε πίσω. Οι δημοσιογράφοι είναι στ’ αλήθεια πολύ συχνά θύματα σε σκηνικά στα οποία απλά υπάρχουν για να καλύψουν ειδήσεις. Δεν ξεχνάω ποτέ πόσες εκατοντάδες(!) θύματα μετράει η δημοσιογραφία κάθε χρόνο ανά τον κόσμο, κυρίως σε εμπόλεμες ζώνες. Δολοφονίες, βιασμοί, βασανισμοί, ξυλοδαρμοί, απαγωγές και ψυχολογικοί βιασμοί αποτελούν αρκετά καλοί λόγοι να αναθεωρήσει κανείς τις συνθήκες εργασίας ενός δημοσιογράφου.
Μπορεί να μην έγινα δημοσιογράφος, όμως τους ξέρω, συναναστρέφομαι μαζί τους, γνωρίζω εκείνους που είναι στον χώρο εδώ και δεκαετίες, μερικούς που έχουν κάνει το ξεκίνημά τους και πρόσφατα γνώρισα την +maria aggou, μια νέα κοπέλα γεμάτη φιλοδοξίες, όρεξη και αγάπη για τον χώρο που άρχισε τις σπουδές της και παράλληλα θα γράφει για εμάς εδώ, ως συντάκτρια της σελίδας. Μπορεί να μην ξανακούσετε ποτέ τη Μαρία και την κάθε Μαρία, ίσως όμως την καμαρώσουμε κάποτε να παρουσιάζει ένα δελτίο ειδήσεων. Σε κάθε περίπτωση ζητάμε, απαιτούμε να μην φορέσει ποτέ τα γυαλιά που φιλτράρουν την είδηση και να υπηρετήσει την είδηση φροντίζοντας την πλήρη και εντυπωσιακή της παρουσίαση. Αυτό αρκεί για έναν καλό δημοσιογράφο.

Ας δώσουμε λοιπόν μια δεύτερη ευκαιρία στην δημοσιογραφία. Είναι (ένα ωραίο) επάγγελμα, κάποιοι το λένε και λειτούργημα. Όσο υπάρχουν νέοι άνθρωποι και αδιάφθοροι επαγγελματίες, μπορούμε να ελπίζουμε+Yanni Spiridakis 

σχόλια; αντιρρήσεις; ερωτήσεις;
ΠΡΟΣΘΕΣΤΕ ΤΟΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟ ΣΑΣ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΣΗΜΕΡΙΝΟ ΘΕΜΑ
 Διαβάστε περισσότερα.. »

Τετάρτη 12 Μαρτίου 2014

ΠΡΟΒΛHMΑΤΙΣΜΟΣ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑΣ ~ μήπως τελικά έπρεπε να χρωστάω;

Καληνωρίσματα από το +yannidakis 
Διαβάσαμε αυτές τις μέρες πως η κυβέρνηση προωθεί ένα νομοσχέδιο ελάφρυνσης των “κόκκινων δανείων”. Μέσες-άκρες, όσοι χρωστούν δόσεις θα έχουν την ευκαιρία να ωφεληθούν από μία σειρά ελαφρύνσεων και έτσι θα μπορέσουν να τακτοποιήσουν και να ρυθμίσουν τις εκκρεμότητές τους. Καλό νέο φυσικά αυτό, όμως…

…επιτρέψτε μου να μιλήσω για τον εαυτό μου. Γιατί εγώ ανήκω σε μια μερίδα πολιτών που κατάφεραν και προς το 
imageπαρόν καταφέρνουν ακόμα να πληρώνουν την Εφορία, την Ασφάλεια, τις δόσεις των δανείων τους, το χαράτσι, την ΔΕΗ και η λίστα (μου) είναι τεράστια. Δεν το κατάφεραν όσο εύκολα ακούγεται (αν και δεν νομίζω πως ακούγεται εύκολα), αλλά θέτοντας προτεραιότητες. Σκεφτείτε δηλαδή πως πρώτα εξασφάλιζαν το απαραίτητο ποσό για να πληρώσουν τα παραπάνω και ύστερα -με ότι περίσσευε- ικανοποιούσαν όσες ανάγκες της οικογένειας προλάβαιναν και δεν αναφέρομαι σε ένδυση και διασκέδαση, αλλά σε υλικά πρώτης ανάγκης. Όταν κι αυτό το σύστημα όδευε σε αδιέξοδο, βρήκαν τις τράπεζες και προχώρησαν σε διακανονισμό του ποσού των δόσεων τους και από κει συνέχισαν να στερούν από την οικογένεια τους και από την κοινωνικότητα τους.

Σήμερα, διαβάζοντας αυτά τα υπέροχα νέα για τους δανειολήπτες αισθάνομαι κάπως προδομένος. Αναρωτιέμαι γιατί να έκοβα τον λαιμό μου τόσο καιρό όταν εκείνοι που είχαν άλλες πιο… προσωπικές προτεραιότητες θα την βγάλουν το ίδιο “καθαρή” με μένα στο τέλος. Μην με παρεξηγήσετε. Είναι υπέροχο να διαβάζω πως δίνεται ένας τρόπος να βοηθηθεί ο κόσμος, όμως  θεωρώ πως ο δικός μου ο κόπος, η δική μου η θυσία δεν αναγνωρίστηκε από κανέναν. Σα να πηγαίνω σε κάποιο γκισέ και ο υπάλληλος να μου αποκρίνεται με παγερή έκφραση: “μα ήσασταν υποχρεωμένος κύριε”. +Yanni Spiridakis 

σχόλια; αντιρρήσεις; ερωτήσεις;
ΠΡΟΣΘΕΣΤΕ ΤΟΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟ ΣΑΣ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΣΗΜΕΡΙΝΟ ΘΕΜΑ
 Διαβάστε περισσότερα.. »

Τρίτη 11 Μαρτίου 2014

ΘΡΥΛΟΣ ΤΟΥ BATMAN ΜΑΡΤΙΟΥ ~ η σχέση του ήρωα με τα παιδιά :[ gotham :[ arkham knight :[ και όλες οι τελευταίες εξελίξεις και κυκλοφορίες

θρύλος του Batman
το πρώτο ελληνικό blog για όλα τα νέα από τον Θρύλο του Batman 73 χρόνια μετά. Παρουσίαση όλων των εξελίξεων


Καληνωρίσματα από το +yannidakis 

 ΘΕΩΡΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΘΡΥΛΟ 

Η ΣΧΕΣΗ ΤΟΥ ΗΡΩΑ ΜΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ
Ένα από τα πιο ανόητα πράγματα που έχουν ειπωθεί για τον χαρακτήρα του Σκοτεινού Ιππότη αφορά τις σχέσεις του με τα άτομα νεαρής ηλικίας. Μία ιστορική αναδρομή στα 6 παιδιά που κατά καιρούς στρατολόγησε ως βοηθούς του, γνωστοί ως Robin, θα σας βάλει σε σκέψεις, καθότι όλοι τους ξεκίνησαν από ανήλικοι έφηβοι και μάλιστα κάποιοι πριν καν συμπληρώσουν το δέκατο έτος της ηλικίας τους!

Δεν είναι επί της παρούσης να αναλύσουμε την ζωή του καθενός από αυτά τα παιδιά. Αυτό που μπορούμε με σιγουριά να πούμε είναι πως πολύ σπάνια ο Bruce Wayne χρόνο για να εκπαιδεύσει αυτά τα παιδιά. Δεν αναφέρομαι στις πολεμικές τέχνες και τους κινδύνους που κρύβουν οι αποστολές τα βράδια, αλλά στην πατρική καθοδήγηση που κάθε παιδί χρειάζεται.

Αυτό όμως ποτέ δε σημαίνει ή δεν άφησε αιχμές περί παιδοφιλίας του Bruce. Αν πρέπει να του καταλογίσουμε κάτι, αυτό θα είναι η έκθεση ανηλίκων στον κίνδυνο. Μιλάμε για αποστολές στις οποίες κινδυνεύει η ζωή τους και μάλιστα χωρίς πάντα ο ήρωας να είναι σε θέση να προστατεύσει τον βοηθό του.

Από κει και πέρα όμως είναι σημαντικό να προσεγγίσουμε τα κίνητρα του Bruce, ο οποίος έχει ουσιαστικά "μαζέψει" παιδιά με δύσκολα παιδικά χρόνια, θύματα κάποιου συνταρακτικού -συνήθως- γεγονότος, τα οποία βρίσκονται μπροστά σε ένα προσωπικό δίλημμα: Θα αφεθούν και θα υποπέσουν σε συνήθειες όπως τα ναρκωτικά και η εγκληματικότητα ή θα βρουν ένα νόημα στη ζωή τους που θα αφορά την προστασία του κοινού καλού;

Ο Bruce ουσιαστικά δίνει αυτήν την επιλογή στους νέους. Προσφέρει το μονοπάτι που ο ίδιος
θέλησε να ακολουθήσει και στο οποίο κατέληξε γυρίζοντας ως μαθητευόμενος όλο τον κόσμο. Οι συνεργασίες του Batman ουσιαστικά λειτουργούν υπέρ της διάσωσης των παιδιών. Άλλωστε κανένα από αυτά τα παιδιά δεν ανήκε σε ευτυχισμένες οικογένειες. Κανένα δεν ήταν αυτό που λέμε "καλό παιδί". Και αυτό το βλέπουμε στον νέο χαρακτήρα που μας παρουσιάστηκε αυτό το μήνα στο εικονογραφημένο "Batman" που είναι μια νεαρή κοπέλα με το όνομα Bluebird.

Οι ανοησίες περί παιδοφιλίας είναι αστήρικτες και εκφράζονται από άσχετους του θρύλου. Ο Bruce με έναν ομολογουμένως άγαρμπο τρόπο, στρατολογεί νέους που τους διδάσκει την αυτοθυσία υπέρ του κοινού καλού. Τους κάνει υπηρέτες του κοινού καλού. Ουσιαστικά διδάσκει στα παιδιά μας, ένα παράδειγμα για την δική τους προσωπική πορεία.

 ΕΙΚΟΝΟΓΡΑΦΗΜΕΝΑ (COMICS) 

Με τη βοήθεια της νεαρής συνεργάτιδας του, Bluebird, o Batman θα εισβάλλει σε ένα καζίνο που λειτουργεί κρυφά με τη συνοχή της αστυνομίας και σε πολύ κλειστό κύκλο ατόμων που ανήκουν στον υπόκοσμο. Εκεί θα βρει πως αυτός που ελέγχει το καζίνο και τελικά και τον υπόκοσμο είναι η Selina! Ο στόχος όμως του ήρωα είναι σημαντικότερος και αφορά την σωτηρία της πόλης. Θα συνεργαστεί μαζί του η Selina;

Batgirl 
Barbara Gordon is back as Batgirl--and she's going to have to face the city's most horrifying new villains as well as the dark secrets from her past! Gail Simone (BIRDS OF PREY) pens a new chapter in the life of one of Gotham City's finest heroes!

Put on your go-go boots and get ready to "Batusi" back to the Swingin' '60s, as DC Comics reimagines the classic Batman TV series in comics form for the first time!

Battling evil with his son Damian at his side, Batman now realizes the hardest part of the job may be trying to work together! The Dynamic Duo toil as father and son in this series by the creative team behind the GREEN LANTERN CORPS--Peter Tomasi and Patrick Gleason.

New adventures of the future Batman! Terry McGinnis is back in his high tech Bat-suit, patrolling the gleaming spires of Gotham under the watchful eye of Bruce Wayne, the original Dark Knight. But balancing school, personal life and crime fighting duties may be his biggest challenge.

It's a brand new day for Terry McGinnis! Now enrolled at Neo-Gotham University, Terry struggles with his new life as a college student while maintaining Bruce Wayne's legacy as the Batman of the future. But a new school isn't the ONLY change for our hero...

The legendary Eisner Award-winning series BATMAN BLACK AND WHITE returns in a brand-new six-issue limited series featuring tales of The Dark Knight by some of comics' greatest writers and artists!

Meet Catwoman. She's addicted to the night. And addicted to Batman. But most of all, Catwoman is addicted to danger. She can't help herself, and the truth is--she doesn't want to. She's good at being bad, and very bad at being good. The feline fatale headlines her own self-titled series!

DC's flagship title re-launches for the first time ever, featuring Batman adventures from the acclaimed Tony Daniel (BATMAN R.I.P)! Bruce Wayne is back under the cape and cowl, ready to protect Gotham City from its deadly array of villains--from the Joker to Mr. Freeze to brand new masked murderers!

Not all of Gotham's heroes wear costumes. Batman may get all the credit for cleaning up the town, but Renee Montoya & Crispus Allen of the Special Crimes Unit are determined to do the job. Witness the gritty side of the GCPD from their perspective, as they solve crimes their own way.

Superman faces opponents who can battle him on equal terms. How did it come to this? This new series tells the story before DC's latest, highly anticipated videogame, from the makers of Mortal Kombat.

A new era in adventure begins as Batman Beyond joins the vaunted Justice League--just in time for their biggest adventure ever! Dustin Nguyen and Derek Fridolfs deliver an unprecedented series full of epic exploits.

Brace yourself for the all-new World's Greatest Super Heroes of Tomorrow...Today! Join Batman, Superman and the rest of the ever-expanding lineup as the Justice League fights for Earth's future! 

Comics superstars Geoff Johns (GREEN LANTERN) and Jim Lee (BATMAN: HUSH) unite for the first time to tell the bold beginning of the DC Universe's premier super team! The dawn of the age of heroes has begun! Learn how the Justice League formed and what launched them as the greatest team in the DCU!

Batman has lived many lifetimes and worn many different costumes in his 70+ years of existence. Legends of the Dark Knight focuses on classic, stand-alone tales of Batman by a unique group of talented creators with equally unique stories to tell!

Dick Grayson flies high once more as Nightwing in a series from writer Kyle Higgins (GATES OF GOTHAM)! And as he embraces his destiny, Haley's Circus (the big top where Dick once performed) returns to Gotham City--bringing with it murder, mystery and superhuman evil!

Tim Drake, Batman's former sidekick, gets back into the action when an international organization seeks to capture, kill or co-opt super-powered teenagers! He'll team up with Teen Titans like the powerhouse Wonder Girl and super-speedster Kid Flash to help take them down!

Based on the animated series! Robin, Superboy, Kid Flash and Aqualad star in this explosive issue kickstarting an all-new ongoing series! They're four young superheroes learning how to be a team...and maybe doing a bit of growing up along the way--but only just a little bit!

 ΠΑΡΑΓΩΓΕΣ ΚΙΝΟΥΜΕΝΗΣ ΕΙΚΟΝΑΣ 
GOTHAM
Με την παραγωγή της σειράς να βρίσκεται στην τελική πλέον φάση, ο μήνας που πέρασε περιείχε ραγδαίες εξελίξεις και ενημερώσεις. Ας τις δούμε:
:[ Ο Ben McKenzie θα είναι ο Jim Gordon και βασικός χαρακτήρας της σειράς.
:[ Ο 13χρονος David Mazouz θα είναι ο μικρός Bruce.
:[Camren Bicondova θα υποδυθεί τη νεαρή Selina Kyle μετέπειτα Catwoman.
:[ Ο Robin Lord Taylor θα παίξει τον Oswald Cobblepot, μετέπειτα Penguin.
:[ Sean Pertwee για τον ρόλο του Alfred Pennyworth που θα είναι πρώην άγγλος πεζοναύτης.
:[ Η Zabryna Guevara θα παίξει τον ρόλο της αρχηγού Essen που θα είναι ουσιαστικά το αφεντικό του Gordon και ο μεσάζοντας της αστυνομίας και των πολιτικών.
:[ Η Erin Richards υποδύεται την Barbara Kean, μέλλουσα σύζυγο του Gordon και νυν γιατρό στα επείγοντα της πόλης.
:[ Επίσης, ο Donal Logue θα είναι ο ντετέκτιβ Harvey Bullock ο οποίος θα αποτελέσει τον συνεργάτη του Gordon και θα αποτελεί τον σκληροτράχηλο αστυνομικό. Ο ηθοποιός μάλιστα έκανε δηλώσεις στις οποίες αφενός ανέφερε πως ουσιαστικά η σειρά στηρίζεται στον Gordon και αυτός απλά θα σπρώχνει την πλοκή και αφετέρου έδειξε ενθουσιασμένος όχι μόνο για τη σειρά, αλλά για τον κόσμο, τα σκηνικά αλλά και το ότι θα δει από πρώτο χέρι τις πραγματικές ιστορίες όλων των διάσημων κακών.
:[ Τέλος, μάθαμε πως η Jada Pinkett Smith θα υποδυθεί την Fish Mooney, μία γκάνγκστερ, ιδιοκτήτρια κλάμπ και αφεντικό του Cobblepot που ελέγχει ουσιαστικά τη νύχτα.
Μείνετε συντονισμένοι διότι τα γυρίσματα του πρώτου επεισοδίου της σειράς ξεκινάν, 17 Μαρτίου και σίγουρα θα έχουμε αρκετά να γράψουμε ακόμα.

BATMAN vs SUPERMAN
:[ Χωρίς κάτι ιδιαίτερο κύλισε ο περασμένος μήνας, όμως ας κρατήσουμε μερικές τοποθετήσεις του σκηνοθέτη Zack Snyder που δήλωσε πως αν και δεν είναι ότι πιο ιδανικό να διαρρέουν τα νέα που αφορούν την ταινία πριν ανακοινωθούν επίσημα, αντιλαμβάνεται πως αυτό είναι μέρος της εποχής και απλά κάνει ότι μπορεί για να τα προστατεύσει.
Σε άλλη του συνέντευξη ξεκαθάρισε πως τα γυρίσματα ξεκινούν τον Απρίλιο ενώ τώρα γίνονται δοκιμές στα κουστούμια. Σημείωσε δε, πως ενημερώνεται για τις διφορούμενες αντιδράσεις του κοινού στις ανακοινώσεις των ηθοποιών, ωστόσο είναι δύσκολο να κρίνει ο καθένας όταν δεν γνωρίζει το σενάριο το οποίο εξυπηρετούν οι ηθοποιοί αυτοί.
:[ Σε δηλώσεις του, ο υπεύθυνος σχεδιαστής κουστουμιών δεν αποκάλυψε τίποτα για τη στολή του Batman, όμως δήλωσε την δυσκολία του εγχειρήματος της δημιουργίας της στολής της Wonder Woman η οποία θα φοράει ένα είδος πανοπλίας.

ΤΟ ΧΕΙΡΟΚΡΟΤΗΜΑ ΤΟΥ JOKER
Διάβαζα ένα αφιέρωμα ελληνικής ιστοσελίδας, για σκηνές διάσημων ταινιών που είχαν κάποιο σημείο στο οποίο ο πρωταγωνιστής αυτοσχεδίασε κι όμως η σκηνή αυτή έγινε ιδιαίτερα διάσημη. Μία από αυτές είναι και το The Dark Knight (2008) όπου... *στη σκηνή μέσα στο κελί της φυλακής, ο Ledger απλά άρχισε να χειροκροτά σιγά, χωρίς να αλλάξει την έκφραση του, και ο Νόλαν άφησε την κάμερα να τραβάει, δημιουργώντας μία από τις πιο ανατριχιαστικές στιγμές για τον χαρακτήρα αλλά και την ίδια την τριλογία". Το γεγονός αυτό άλλωστε, ενισχύει τις φήμες περί της προετοιμασίας του ηθοποιού για τον ρόλο του, που φτάνουν ακόμα και στα αίτια της αυτοκτονίας του, πράγματα που έχουμε αναλύσει επαρκώς.

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΜΕ ΤΟΝ ΒΑΤΜΑΝ
Ο Kevin Conroy είναι ο ηθοποιός που έχει συνδέσει το όνομά του άρρηκτα με τον ρόλο του Batman σχεδόν σε όλες τις παραγωγές κινουμένων σχεδίων και ηλεκτρονικών παιχνιδιών. Πρόσφατα έδωσε μια συνέντευξη στην οποία εξήγησε πως ο κάθε ηθοποιός που καλείται να δώσει τη φωνή του στον χαρακτήρα πρέπει να έχει μελετήσει την ιστορία του και να μην προσπαθεί τεχνικά. Δήλωσε άλλωστε πως επινόησε μόνος του την διπλή πιο σκοτεινή φωνή όταν ο χαρακτήρας φοράει τη στολή, ενώ σημείωσε πως η ενασχόληση του εδώ και περίπου 20 χρόνια με τον ήρωα τον άλλαξε και τον ωρίμασε σαν άνθρωπο. Διαβάστε την εξαιρετική συνέντευξη.

BEWARE THE BATMAN
Μπορεί ακόμα να αναζητούμε τους λόγους που η παραγωγή απέσυρε (προσωρινά) τη σειρά, ωστόσο εδώ και μερικές ημέρες κυκλοφορεί σε Blu-ray, DVD με όλα τα επεισόδια που είχαν προβληθεί, 13 στον αριθμό. Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να αγοράσουν και από εδώ.

LEGO MOVIE
Μέχρι να δούμε τελικά την ταινία, είδαμε ένα μέρος από τα γυρίσματα τα οποία τελικά δεν έχουν τίποτα να ζηλέψουν από αυτά μιας κανονικής ταινίας. Σε περίπτωση που δεν είδατε τον τίτλο, μιλάμε για την LEGO ταινία στην οποία πρωταγωνιστεί ο Batman!

 ΑΛΛΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ 
ARKHAM NIGHT
Μετά την απόλυτα επιτυχημένη τριλογία των ηλεκτρονικών παιχνιδιών με τον τίτλο Arkham, έρχεται η συνέχεια που μας φέρνει στα γεγονότα αμέσως μετά το μακελειό του ψυχιατρείου όπου σκοτώθηκε(;) ο Joker. Νέο αφεντικό ο Scarecrow με άμεσους συνεργάτες τους Two Face, Penguin και για πρώτη φορά την Harley Quinn που θα είναι playable χαρακτήρας στο παιχνίδι!
Το λανσάρισμα του παιχνιδιού που θα κυκλοφορήσει φέτος περιλαμβάνει ένα συγκλονιστικό trailer με μια τελευταία ομιλία του πατέρα του Bruce πριν πεθάνει, καθώς και την παρουσίαση ενός νέου εκθαμβωτικού Batmobile που για πρώτη φορά στα χρονικά ο παίκτης μπορεί να το οδηγήσει!
Μείνετε συντονισμένοι στην ιστοσελίδα για περισσότερα νέα και παρουσιάσεις.

Η ΒΕΡΑ ΓΑΜΟΥ ΤΟΥ BATMAN
Αν σκέφτεστε να παντρευτείτε, να μια ιδέα! Μια βέρα γάμου από 14 καράτια λευκόχρυσου κυκλοφόρησε έχοντας πάνω λεπτομέρειες της νυχτερίδας και διαμάντια. Δείτε την...

ΟΙ ΚΟΥΠΕΣ ΤΟΥ ΘΡΥΛΟΥ
Εδώ και λίγο καιρό έχουν κυκλοφορήσει φλιτζάνια τα οποία εμφανίζουν εικόνες μόλις ζεσταθούν. Πρόκειται για στιγμιότυπα από την τριλογία του Nolan αλλά και από άλλες εκδοχές του θρύλου. Οι τιμές είναι προσιτές και μπορείτε να βρείτε κι άλλα προϊόντα.
 Διαβάστε περισσότερα.. »