Καληνωρίσματα από το +yannidakis
Για περίπου μία εβδομάδα, η Γάζα έζησε πως μια παρατεταμένη και διαρκώς ανανεώσιμη εκεχειρία μπορεί να ισούται με τη λήξη των εχθροπραξιών. Λογάριαζε όμως χωρίς τον καθρέφτη της αφού η ίδια η Χαμάς ήταν που έσπασε την εκεχειρία εκτοξεύοντας τις πρώτες ρουκέτες εν μέσω διαπραγματεύσεων.
Όπως μάθαμε, το Ισραήλ έδωσε άμεσα εντολή στους διαπραγματευτές του να αποχωρήσουν από την Αίγυπτο κάτι που θεωρήθηκε από την Χαμάς, δείγμα της άρνησης των ισραηλινών να συνδράμουν ουσιαστικά στην ειρήνη. Δηλαδή αυτοί ήθελαν να πετάνε ρουκέτες και ο άλλος που στην τελική είναι και πιο ισχυρός και έχει το πάνω χέρι στον πόλεμο, να κάθεται και να μιλάει στο τραπέζι με διαιτητή τον Αιγύπτιο. Εδώ ξεχνάμε τις εικόνες πολέμου και… γελάμε!
Για να μην το κουράζω το θέμα που ξέρω πως εδώ στο yannidakis σας έχει κουράσει αρκετά, πρέπει να δηλώσω την
απογοήτευσή μου. Οι ίδιοι οι παλαιστίνιοι αντί να εξαντλήσουν τα περιθώρια πάνω στο τραπέζι των διαπραγματεύσεων, εκεί όπου οι άμαχοι μπορούν να κοιμούνται ελεύθερα τα βράδια, επέλεξαν να διακινδυνεύσουν και πάλι την ζωή των πολιτών τους. Το αποτέλεσμα ήταν άμεσο, αφού στους πρώτους τρεις νεκρούς από την επανέναρξη της ανταλλαγής ρουκετών, ήταν η σύζυγος και το ανήλικο παιδάκι ενός στρατιωτικού ηγέτη της Χαμάς. Δεν ξέρω κατά πόσο στεναχωρήθηκε ο τύπος, γιατί οι ζωές εκεί στην Μέση Ανατολή είναι μάλλον αναλώσιμες, όμως το μόνο σίγουρο είναι πως έλαβε ακριβώς την απάντηση που… γύρευε.
Ο πόλεμος δεν θα τελειώσει ποτέ εκεί, διότι όπου δεν πίπτει λόγος, πίπτει ράβδος. Και αν το λιοντάρι είναι ο βασιλιάς
των ζώων, είναι επειδή κέρδισε τη μόνη μάχη που εκείνο και οι αντίπαλοί του ξέρουν να δίνουν: Αυτή με τα νύχια και το αίμα. Γεια σου Γάζα.
σχόλια; αντιρρήσεις; ερωτήσεις;
















