Τρίτη 15 Οκτωβρίου 2013

KIΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΙΚΑ ΜΟΝΟΠΑΤΙΑ ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ~ αν είχες επιλέξει κάτι διαφορετικό; (αν)

αποκωδικοποιώντας τα κοινωνικά μηνύματα στις δημιουργίες της 7ης τέχνης

Αν
Παραγωγή: 2012
Σκηνοθεσία: Χριστόφορος Παπακαλιάτης
Βασικοί Χαρακτήρες: Χριστόφορος Παπακαλιάτης, Μαρίνα Καλογήρου 
Περιγραφή::Ο Δημήτρης γνωρίζει τη Χριστίνα σε μία βραδινή έξοδο του. Ο έρωτας τους θα γεννηθεί και θα εξελιχθεί τα επόμενα χρόνια σε συμβίωση αλλά και στη δημιουργία ενός κοριτσιού που είναι ο καρπός του έρωτα τους σε πολύ δύσκολα χρόνια όπου η οικονομική κατάσταση τους χειροτερεύει όπως και τα προβλήματα τους. Τι θα γινόταν όμως Αν ο Δημήτρης τελικά έπαιρνε την απόφαση πριν 3 χρόνια να μην πήγαινε σ αυτή τη βραδινή έξοδο της γνωριμίας τους...



Για τον μήνα Οκτώβριο επέλεξα να κάνω την επανάσταση μου στην επιλογή της ταινίας. Η επιλογή μίας ελληνικής ταινίας δεν ήταν μόνο για να τονίσουμε ότι υπάρχουν και αξιόλογες επιλογές στον χώρο του ελληνικού κινηματογράφου αλλά κυρίως γιατί αυτή η ταινία μπόρεσε και με ταξίδεψε εκεί που ήθελε ο σκηνοθέτης της. Η συγκεκριμένη ταινία είναι αρκετά πρωτότυπη στην σκηνοθεσία της και θα έλεγα ότι παρότι ταινία του Παπακαλιάτη απέχει αρκετά από ότι τηλεοπτικό προϊόν που μας έχει δείξει μέχρι σήμερα (ερωτικά μπερδέματα). Το κυριότερο της προτέρημα έναντι αρκετών ελληνικών ταινιών είναι ότι είχε αρχή, μέση και τέλος στο θέμα του σεναρίου και της σκηνοθεσίας της και σε κανένα σημείο δεν την θεώρησα βαρετή. Πριν ξεκινήσω την περιγραφή της ταινίας, κρίνω σκόπιμο να σας αναφέρω ότι σύμφωνα με τα τελευταία νέα η ταινία θα βρεθεί στην προεπιλογή ταινιών ως καλύτερης ξενόγλωσσης ταινίας στα ¨Golden Globe Awards¨  2013 - 2014! Οπότε πιστεύω πως υπάρχει ένας λόγος παραπάνω να αξίζει την προσοχή σας.

Ας ξεκινήσουμε όμως να πούμε περισσότερες λεπτομέρειες για το έργο. Στην ταινία μας παρουσιάζονται δύο παράλληλες ιστορίες. Στη μία ο πρωταγωνιστής γνωρίζει και ερωτεύεται την Χριστίνα και  η σχέση τους εξελίσσεται. Στην παράλληλη ιστορία μας δείχνει την εξέλιξη της ζωής του Δημήτρη αν τελικά δεν είχε βγει εκείνο το βράδυ και δεν την είχε γνωρίσει. Στην ιστορία που γίνονται ζευγάρι μας δείχνει τα στάδια και τις δυσκολίες που περνάνε όλα τα ζευγάρια από την στιγμή της δημιουργίας της σχέσης έως και την απόφαση της συμβίωσης και ό,τι συνεπάγεται αυτό. Στην δεύτερη ιστορία μας δείχνει τι θα άλλαζε στη ζωή του πρωταγωνιστή αν δεν είχε γνωρίσει τη Χριστίνα. Έτσι,  ο πρωταγωνιστής είναι εργένης με εφήμερες σχέσεις,  ζώντας τη ζωή του, έχοντας άλλες παραστάσεις και κάποια στιγμή,  όμως, θα βρει πάλι τη γυναίκα της ζωής του μπροστά του, λίγο αργοπορημένα, αλλά θα το καταλάβει με μία ματιά.

Την ταινία την έχω χωρίσει στο μυαλό μου σε δύο ενδιαφέρουσες ενότητες. Η μία είναι η καθημερινότητα και οι δυσκολίες μιας σχέσης και η άλλη του υποθετικού Αν που θέλει να μας περάσει ο Παπακαλιάτης. Στην καθημερινότητα και τις δυσκολίες της σχέσεις υπάρχουν όλα τα αντικειμενικά προβλήματα που περνάνε όλα τα ζευγάρια στις μέρες μας. Η ανεργία,  που στις μέρες μας είναι ένα τεράστιο κεφάλαιο και η οποία καταρρακώνει την ψυχολογία και αυξάνει τα προβλήματα στη σχέση οδηγώντας την πολλές φορές σε αδιέξοδο. Από την άλλη, η καθημερινότητα φθείρει συνεχώς τον έρωτα και σε συνδυασμό με τα άλλα προβλήματα καταφέρνει να διαλύσει ακόμα και αγαπημένα ζευγάρια. Τώρα κάποιοι θα πουν ¨αν υπάρχει αγάπη όλα ξεπερνιούνται¨ κι εγώ θα πω ότι προσωπικά, ως θερμός υποστηρικτής της άποψης, δυστυχώς είναι τόσα πολλά τα προβλήματα της σύγχρονης κοινωνίας (ή τουλάχιστον εμείς τα βλέπουμε πολλά και φοβερά γιατί δεν έχουμε δει χειρότερα) που μπορούν ακόμα και δυνατές σχέσεις να λυγίσουν.

Η δεύτερη ενότητα του Αν είναι επίσης σημαντική. Κι αν δεν είχαμε βρει τον άνθρωπο που θεωρητικά είναι ο άνθρωπος της ζωής μας τι θα είχε γίνει; Το πιο πιθανό σενάριο είναι να περνούσε κάποιος χρόνος μέχρι να βρούμε κάποιον άλλο. Όμως όχι. Εγώ θέλω να είμαι περισσότερο ρομαντικός και πιστεύω ότι ακόμα και μέσω διαφορετικού μονοπατιού η τελική κατάληξη θα ήταν ίδια. Γιατί, παρότι είμαι οπαδός του δικαιώματος της επιλογής που μας έχει δώσει ο Θεός, πιστεύω ότι κάποια ανώτερη δύναμη μας δίνει αυτό που αξίζουμε, γιατί ξέρει το μονοπάτι που θα διαλέγαμε αν βρισκόμασταν σε δίλημμα. Έτσι λοιπόν, δημιουργούνται οι συμπτώσεις που υπάρχουν γιατί πρέπει να προχωρούν τη ζωή μας εκεί που θεωρητικά εμείς επιλέγουμε αλλά πρακτικά από αλλού προέρχονται.  

Η ταινία μας παρουσιάζει δύο επιλογές σε μία παράλληλη πραγματικότητα. Είναι μία πρωτότυπη ιδέα που μπορεί να μας δώσει αρκετή τροφή για σκέψη σε σχέση με τη ζωή μας. Αρκετές φορές σε κάνει να γελάς και να παραλληλίζεις τη σχέση του ζευγαριού με την δική σου καθημερινότητα και άλλοτε σε καθηλώνει και σε προβληματίζει με τέτοιο τρόπο ώστε να δεις τη ζωή σου με άλλο μάτι. Περιμένω τα σχόλια σας για την ταινία αλλά και τα νοήματα που προσφέρει. +daskalakis michael  


σχόλια; αντιρρήσεις; ερωτήσεις;
ΠΡΟΣΘΕΣΤΕ ΤΟΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟ ΣΑΣ
ΚΑΙ ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΗΝ ΤΑΙΝΙΑ ΤΟΥ ΜΗΝΑ
 Διαβάστε περισσότερα.. »

Δευτέρα 14 Οκτωβρίου 2013

ΙΣTOΡΙΚΑ ΜΥΣΤΗΡΙΑ ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ ~ το μυστήριο της αύρας που μας συνοδεύει

πίσω από το φυσικά προφανές, διεισδύουμε σε ανεξήγητα παραφυσικά μυστήρια της ιστορίας
Θέλοντας σήμερα να μιλήσω για την Ανθρώπινη Αύρα, γνωρίζω εξ αρχής πως αποκλείεται να καλύψω το θέμα με επάρκεια, όμως αυτό δεν σημαίνει πως δεν θα πετύχω τον στόχο μου που είναι να θέσω τον προβληματισμό. Πρώτα όμως σταματήστε. Κοιτάξτε γύρω σας. Το ίδιο σας το σώμα. Εν ανάγκη κοιτάξτε το είδωλο σας στον καθρέφτη. Ξέρω πως αν είχαμε διάλογο θα με διαβεβαιώνατε πως δεν βλέπετε τίποτα άλλο πέρα του σώματός σας. Κάνετε λάθος!


Γύρω από το σώμα σας υπάρχει ένα πλαίσιο ακτινοβολίας, μη ορατό στο μάτι, μη αντιληπτή από τον μέσο ανθρώπινο νου, η οποία καθορίζεται από τον χαρακτήρα, τις εμπειρίες, τα ερεθίσματα και το ποιόν σας. Πρόκειται για την αύρα. Πως ακριβώς διαχωρίζεται η αύρα; Οι… ειδικοί λένε, από τα χρώματα! Υπάρχει κόκκινη, κίτρινη, χρυσαφί κλπ. και ενώ θα βρείτε πολύ καλύτερα κείμενα να την περιγράφουν μήπως θα είχε επίσης ενδιαφέρον να δούμε ποιοι λένε πως υπάρχει η αύρα;


Βλέπετε… υπάρχουν πολλοί σκεπτικιστές που τυχόν θεάσεις της, τις αποδίδουν σε οπτασίες, επιληψίες, ναρκωτικά κλπ. κάτι το οποίο θα μπορούσα να το δεχτώ. Όμως όπου υπάρχει καπνός, υπάρχει και φωτιά και ξέρετε ο καπνός βρίσκεται σε ιστορικά κείμενα εδώ και πολλούς αιώνες! Στο Ιράν λέγεται πως αποτελεί μέρος της παράδοσης τους, όμως γιατί να μην δούμε μία πολύ πιο κοντινή σε εμάς εφαρμογή; Θυμηθείτε πως απεικονίζονται οι άγιοι στην Βυζαντινή τέχνη. Κάθε άγιος διαθέτει ένα φωτοστέφανο. Το φωτοστέφανο αυτό είναι ακριβώς η αύρα για την οποία συζητάμε! Λέγεται πως η αύρα μπορεί όχι μόνο να επηρεαστεί από τον άνθρωπο αλλά και να επηρεάσει αυτόν. Η θεωρία αυτή θυμίζει “επικίνδυνα” την διδαχή του Χριστιανισμού σύμφωνα με την οποία ο κάθε άνθρωπος έχει πνευματικώς “κολλημένο” πάνω του έναν άγγελο. Ο άγγελος αλλάζει (όπως και τα χρώματα της αύρας) ανάλογα με τις εμπειρίες, τα ερεθίσματα, τα συναισθήματα κλπ.
Προφανώς δεν μπορούμε να καταλήξουμε αν η αύρα είναι άγγελος ή ο άγγελος αύρα. Δεν μπορούμε καν να πούμε τι imageυπάρχει και τι δεν υπάρχει, όμως σκεφτείτε λίγο… Δεν σας έχει συμβεί ποτέ να βρίσκεστε μόνοι σε ένα δωμάτιο και να αισθάνεστε έντονα μία παρουσία στο χώρο; Να θέλετε να γυρίσετε πίσω και να δειλιάζετε να το κάνετε ή να γυρίζετε τελικά πίσω, όμως ακόμα κι αν βλέπετε το δωμάτιο κενό, να μην πείθεστε πως πράγματι είστε μόνοι; Μήπως κάτι υπάρχει κοντά μας –άλλωστε η αύρα δεν είναι μέσα στον άνθρωπο, αλλά γύρω από αυτόν- μήπως κάτι επηρεάζει τις κινήσεις και τις αποφάσεις μας; Μήπως… δεν είμαστε μόνοι; +Yanni Spiridakis 

σχόλια; αντιρρήσεις; ερωτήσεις;
ΠΡΟΣΘΕΣΤΕ ΤΟΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟ ΣΑΣ ΓΡΑΦΟΝΤΑΣ ΓΙΑ ΤΥΧΟΝ ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ
 Διαβάστε περισσότερα.. »

Κυριακή 13 Οκτωβρίου 2013

BPΑΒΕΥΣΗ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ ~ έλεος…

Σας παρουσιάζω το καλύτερο άρθρο αυτής της εβδομάδας σύμφωνα με την καθαρά υποκειμενική κρίση του yannidakis. Σημειώνεται πως η βράβευση αφορά μονάχα την ενότητα ιστολογίων και για τους χώρους τους οποίους επισκέφτηκα. Παρακάτω δημοσιεύονται και τα υπόλοιπα άρθρα τα οποία ξεχώρισα μέσα στην εβδομάδα ως δευτερεύοντες διακρίσεις για λόγους ενδεχόμενης ισοπαλίας. Το ιστολόγιο που συγκεντρώνει τις περισσότερες βραβεύσεις και διακρίσεις στο τέλος κάθε μήνα βραβεύεται στην ειδική ενότητα "ΒΡΑΒΕΥΣΗ ΙΣΤΟΛΟΓΙΩΝ".

ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ:
από: Μιχάλης
τίτλος: Έλεος

Έλεος…
Σιχάθηκα. Δεν αντέχω άλλο αυτήν την πλημμύρα ειδήσεων για την Χρυσή Αυγή: Να η εγκληματική οργάνωση, να η συμμορία, να η ΣΔΟΕ, να η ασυλία, να ο ναζισμός…
Και να τα τηλεπαράθυρα με τους τηλέ-μαϊντανούς και τους «έγκριτους» δημοσιογράφους.
Και να οι μεγαλοστομίες και οι «δημοκρατικές» ευαισθησίες ατόμων με βίαιη και πλήρως φασιστική και δικτατορική νοοτροπία και κοσμοθεωρία.
Και να οι γκαιμπελικές εκπομπές σε τηλεόραση και ραδιόφωνο.
-Οι άλλοι βουλευτές δεν έκλεψαν, ΔΕΝ εκβίασαν, ΔΕΝ βόλεψαν…, ΔΕΝ εκμεταλλεύτηκαν…
-Η αλβανική μαφία ΔΕΝ πουλάει προστασία στα μαγαζιά, ΔΕΝ κάνει ληστείες στις τράπεζες, ΔΕΝ σκοτώνει αστυνομικούς με καλάσνικοφ…
-Οι συμμορίες βουλγάρων, πολωνών, ρώσων, κινέζων ΔΕΝ καταπατούν κάθε νόμο που υπάρχει…
-Οι αφγανοί, μαύροι, ντόπιοι ΔΕΝ πουλάνε ναρκωτικά…
-ΔΕΝ έχει γεμίσει ο τόπος με μαύρες, αλβανίδες, βουλγάρες, ρωσίδες κλπ πόρνες…
-Συγκεκριμένοι πολιτικοί ΔΕΝ ευθύνονται για φρικτά εγκλήματα κατά του κράτους και του λαού…
-ΔΕΝ υπάρχει κανένας που να ευθύνεται για την ανεργία, τις αυτοκτονίες και την μιζέρια που έπεσε στον τόπο.
Και από πάνω βλέπω τους ψηφοφόρους-πρόβατα να κάθονται παθητικά και να αποδέχονται τα ψέματα, την υποκρισία και την αναλγησία. Όπως τα πρόβατα στο μαντρί που περιμένουν τον χασάπη αναχαράζοντας τον σανό τους.
ΕΛΕΟΣ ΡΕ, ΕΛΕΟΣ…

σχόλια; αντιρρήσεις; ερωτήσεις;
ΠΡΟΣΘΕΣΤΕ ΤΟΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟ ΣΑΣ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΣΗΜΕΡΙΝΟ ΘΕΜΑ
 Διαβάστε περισσότερα.. »

Σάββατο 12 Οκτωβρίου 2013

ΣXOΛΙΟ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ ~ είκοσι χρόνια κάθειρξη στον άκη

η είδηση που στιγμάτισε τη βδομάδα που πέρασε, σχολιάζεται και προβληματίζει


 η είδηση 
Στη φυλακή θα παραμείνουν ο πρώην υπουργός Άκης Τσοχατζόπουλος και πέντε συγκατηγορούμενοί του, μεταξύ των οποίων η σύζυγος και η κόρη του, σύμφωνα με την απόφαση του Τριμελούς Εφετείου Κακουργημάτων που δεν έδωσε ανασταλτικό αποτέλεσμα στις εφέσεις τους.
 το σχόλιο 
Αυτό θέλαμε, αυτό ζητούσαμε και αυτό πήραμε (όπως ορίζει ο νόμος). Και τώρα; Είμαστε ικανοποιημένοι; Είμαστε ευχαριστημένοι που θα πληρώνουμε την συντήρηση του κελιού του Άκη, το συσσίτιό του, το κρεβάτι του και την προαύλιση του στον Κορυδαλλό;
Μήπως ήρθε η ώρα να ζητήσουμε άλλου είδους ποινές για εκείνους που δεν σκότωσαν, δεν βίασαν κλπ.; Μήπως με κάποιο τρόπο ο Άκης πρέπει να είναι έξω από την φυλακή αποδίδοντας -με κάποιο τρόπο- τα όσα "έφαγε" πίσω στην κοινωνία; +Yanni Spiridakis 

σχόλια; αντιρρήσεις; ερωτήσεις;
ΠΡΟΣΘΕΣΤΕ ΤΟΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟ ΣΑΣ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΣΗΜΕΡΙΝΟ ΘΕΜΑ
 Διαβάστε περισσότερα.. »

Παρασκευή 11 Οκτωβρίου 2013

EK-ΠΑΙΔΕΥΟΝΤΑΣ ΤΟ ΑΥΡΙΟ ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ ~ αντίο πάνα

μία μητέρα περι-γράφει πως είναι να μεγαλώνεις την αυριανή γενιά, σήμερα

Καλησπέρα σας,


μια μεγάλη μου ανησυχία ήταν πώς το μικρό μου ζουζουνάκι θα τα καταφέρει να μείνει χωρίς την πάνα της. Διάβαζα πολλά για μεθόδους και τεχνικές όμως πιστεύω ότι τα ζουζούνια μας έχουν το δικό τους χρονοδιάγραμμα για το κάθε βήμα που μπορούν να κάνουν κάθε φορά. Άλλα αργούν να μιλήσουν, άλλα τρώνε αλεσμένα φαγητά για μικρό διάστημα και άλλα βγάζουν την πάνα τους πριν κάνουν σβήσουν τα δεύτερα κεράκια τους. Κάπου εκεί ανήκουμε και εμείς.


Η δική μας ιστορία εξελίχθηκε γρήγορα. Ένα απόγευμα Παρασκευής επισκεφτήκαμε ένα μαγαζί για να αγοράσουμε το γιο-γιο μας. Της δώσαμε 2-3 επιλογές για να διαλέξει. Η Μίνι, η αγαπημένη της είχε την τιμητική της. Διαλέξαμε ένα ακόμα σχέδιο για το σπίτι της γιαγιάς και αρχίσαμε την συζήτηση. Από αύριο η Δέσποινα θα κάνει τα πιπί της στο γιο-γιο της. Ήταν αρνητική. Ξημέρωσε το Σάββατο της εξηγήσαμε την διαδικασία και πάλι δεν ήθελε να καθίσει . Η πρώτη αστοχία ήταν γεγονός. Δεν της ξαναφορέσαμε πάνα. Την είχαμε γυμνούλα. Την δεύτερη φορά που ήθελε να κάνει πιπί πήγε μόνη της στο γιο- γιο της. Η πρώτη μέρα κύλησε ομαλά. Την δεύτερη είχαμε περισσότερες αστοχίες. Όμως από την τρίτη μέρα πήγε εξαιρετικά. Την πέμπτη μέρα αρχίσαμε και τα βρακάκια μας.


Όλη την διαδικασία την ξεκινήσαμε Σαββατοκύριακο. Συμβουλή μου είναι την διαδικασία να την αρχίζουν οι γονείς και όχι η γιαγιά ή η κυρία που προσέχει το μωρό. Η μαμά πρέπει να εξηγήσει στο παιδί την διαδικασία. Να είναι προετοιμασμένη να αφιερώσει τον χρόνο της στο παιδί. Στο διάστημα της προσαρμογής να είναι κυρίως μέσα στο σπίτι και αν βγουν να γίνει μόνο για μια ωρίτσα και αυτό χωρίς την πάνα. Να είμαστε προετοιμασμένοι για ατυχήματα καθώς είναι σχεδόν βέβαιο ότι θα έχουμε. Να έχουμε μαζί μας πάντα βρακάκια, και ρούχα για να αλλάζουμε το παιδί μας.

Σημαντικό επίσης είναι να μην "βιάσουμε" το παιδί μας αν δεν είναι έτοιμο. Υπάρχουν παιδάκια που είναι σχεδόν 4 ετών και φοράνε ακόμη πάνα. Δεν σημαίνει ότι το παιδί μας δεν είναι αρκετά έξυπνο ή ότι έχει κάποιο πρόβλημα απαραίτητα. Απλά χρειάζεται περισσότερο χρόνο για να συνειδητοποιήσει τι πρέπει να κάνει. Χρειάζεται υπομονή και σε αυτό το στάδιο της ανάπτυξης και εν προκειμένω και επιμονή. Με σωστό και ήρεμο τρόπο χωρίς φωνές και τύψεις που δεν τα καταφέρνουμε. Άλλωστε θα υπάρχουν πάντα τα σκαμπανεβάσματα που θα φέρουν ατυχήματα γιατί το μωρό μας φοβήθηκε, γιατί το μωρό μας απέκτησε αδελφάκι, γιατί το μωρό μας ξεχάστηκε την ώρα του παιχνιδιού, γιατί πήγε στον παιδικό σταθμό ή γιατί απλά δεν πρόλαβε. Μπορεί να συμβεί και στους μεγάλους, οπότε ας μην το σπουδαιολογούμε και τόσο. Αν ωστόσο δούμε ότι είναι συνεχόμενο το πρόβλημα και φυσικά το παιδί μας μεγαλώνει πολύ τότε μπορούμε να ζητήσουμε και την γνώμη ενός ειδικού. Θα μεγαλώσει το μικρούλι μας και τα μικρά αυτά προβλήματα θα φύγουν και ενδεχομένως να φέρουν μεγαλύτερα. Καλή συνέχεια!!! +Ioanna Mpourdouvali 

σχόλια; αντιρρήσεις; ερωτήσεις;
ΠΡΟΣΘΕΣΤΕ ΤΟΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟ ΣΑΣ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΣΗΜΕΡΙΝΟ ΘΕΜΑ
 Διαβάστε περισσότερα.. »

Πέμπτη 10 Οκτωβρίου 2013

ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΘEΜΑΤΟΛΟΓΙΑΣ ~ οι άνθρωποι μιας ταχύτητας πίσω ζουν ανάμεσα μας


Μου είναι δύσκολο να ξεκινήσω το σημερινό θέμα. Φοβάμαι μήπως άθελα μου προσβάλλω ενώ έχω αντίθετη πρόθεση. Όμως αποφάσισα σήμερα να γράψω για μια κατηγορία ανθρώπων που τους βλέπουμε καθημερινά ανάμεσα μας, ίσως είμαστε κι εμείς οι ίδιοι. Είναι –πως να το πω- οι άνθρωποι της “μιας ταχύτητας πίσω”, εκείνοι που αργούν να αντιληφθούν τι τους λες, που απαντούν για κάτι άσχετο, που περπατούν στον δρόμο αργά κοιτώντας το άπειρο.

Βλέπω τέτοια παιδιά να περπατούν γυρνώντας –για παράδειγμα- από το σχολείο. Περπατούν μόνα τους χωρίς νεύρο, imageχωρίς την φρεσκάδα της ηλικίας τους και ομολογώ πως τα λυπάμαι. Γιατί να είναι έτσι; Τι συμβαίνει πίσω στο σπίτι τους; Πως οι γονείς τους τα ανέθρεψαν; Είναι άραγε θύματα ενδοοικογενειακής βίας ή απλά μεγάλωσαν χωρίς να τους ενθαρρυνθεί η αυτοπεποίθηση; Αν συζητήσεις μαζί τους βλέπεις πως γνωρίζουν από ταινίες, ξέρουν από ποδόσφαιρο, όμως βρίσκονται λίγο πιο πίσω, τουλάχιστον σε ότι αφορά την κατανόηση των πραγμάτων. Έτσι, μια διαδικασία σε κάτι ίσως είναι ένα αληθινό επίτευγμα για αυτά τα παιδιά στο να τα καταλάβουν. Τα παιδιά σήμερα τα απασχολούν τα νέα gadgets, το trendy ντύσιμο, οι έρωτες και οι σχέσεις με φίλους, όμως εδώ έρωτες και άλλα παρόμοια δεν υπάρχουν και εμείς ίσως να το θεωρούμε δεδομένο, όμως… πως να αισθάνονται αυτά τα παιδιά; Να ζηλεύουν μια… κανονική ζωή ή να αισθάνονται τόσο αποκομμένοι που να έχουν παγιωμένη την άποψη πως όλα αυτά δεν τους αφορούν;

Κι όταν αυτά τα παιδιά μεγαλώσουν, συχνάζουν συνήθως στα συνοικιακά καφενεία. Εκεί που “λαμβάνουν την τιμή” να κάτσουν σε κάποιο τραπέζι παρέας που συνήθως θα κεράσει αυτούς τους αργόστροφους τύπους. Οι υπόλοιποι imageέχουν μια ζωή να τους περιμένει έξω από αυτά τα καφενεία. Μια οικογένεια, παιδιά, δουλειά, υποχρεώσεις. Εκείνοι όμως δεν έχουν τίποτα από όλα αυτά. Μένουν με τους γονείς τους οι οποίοι πλέον είναι υπερήλικες και οι όποιοι ενδεχομένως να έχουν περάσει το δικό τους δράμα με πολλές θυσίες για να μεγαλώσουν αυτού του είδους τα παιδιά. Και πάλι το ίδιο ερώτημα: Αισθάνονται ζήλεια απέναντι στους άλλους; Μήπως όταν τελειώνουν τα χαμόγελα και η παρέα, κλαίνε στο δρόμο προς το σπίτι; Ξέρετε αυτοί οι τύποι δεν παίζουν τάβλι ή χαρτιά με τους υπόλοιπους. Ο ρόλος τους είναι να κοιτούν τους άλλους στην διπλανή καρέκλα και να είναι σε ετοιμότητα για όταν θα θέλει τσιγάρα κάποιος από την παρέα, ώστε να πάνε στο πλησιέστερο ψιλικατζίδικο. Το ίδιο κι όταν ο καφετζής χρειάζεται βοήθεια και πάει λέγοντας. Ξέρετε κάτι όμως; Αν ο καφετζής πρέπει να λείψει για λίγο, είναι τα μόνο άτομα στα οποία θα εμπιστευτεί το μαγαζί για λίγο. Μπορεί να μην ξέρει να φτιάχνει καφέδες ή να σερβίρει μπύρες, όμως είναι ο μοναδικός που ξέρει πως μπορεί να εμπιστευτεί.

Αν έχετε τέτοιους γνωστούς, κάντε τους ένα δώρο. Κάτι πολύ φτηνό αλλά ιδιαίτερο. Ένα καπέλο, ψεύτικα γυαλιά ηλίου ή για τους μεγάλους, ένα κομπολόι, ένα πουκάμισο. Κάτι δηλαδή που χρησιμοποιούν οι υπόλοιποι της ηλικίας τους. Βοηθήστε αυτούς τους ανθρώπους να νοιώθουν πως συμμετέχουν, να νοιώθουν ισότιμα μέλη της παρέας και να είστε σίγουροι πως για εκείνους θα είστε ότι πιο σημαντικό στη ζωή! +Yanni Spiridakis 

σχόλια; αντιρρήσεις; ερωτήσεις;
ΠΡΟΣΘΕΣΤΕ ΤΟΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟ ΣΑΣ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΣΗΜΕΡΙΝΟ ΘΕΜΑ
 Διαβάστε περισσότερα.. »

Τετάρτη 9 Οκτωβρίου 2013

ΠPOΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑΣ ~ και στο τέλος κερδίζει πάντα η μέρκελ


Προ ημερών είχαμε μία πολύ σπουδαία εκλογική αναμέτρηση στην Ευρώπη. Αναφέρομαι στις εκλογές της Γερμανίας που μπορεί να αφορούσαν το γερμανικό κράτος, ωστόσο όλοι γνωρίζουμε πως κουμάντο στην Ευρωπαϊκή Ένωση κάνει η Γερμανία και άρα το εκλογικό αποτέλεσμα θα είχε σημαντικές επιπτώσεις και στην Ευρώπη. Και θα έχει…

Από τις εκλογές μπορούμε να προσπεράσουμε τις αμέτρητες αναλύσεις που διαβάσαμε και ξαναδιαβάσαμε και να imageκαταλήξουμε σε μερικά πολύ πρακτικά και σημαντικά συμπεράσματα και το πρώτο είναι το προφανές. Η Μέρκελ νίκησε! Και η Μέρκελ νίκησε με πλειοψηφία που πολλοί αμφισβητούσαν ή δεν περίμεναν. Αυτό δείχνει πως η Αγγέλα παρέσυρε το εκλογικό σώμα με την ευρωπαϊκή επιρροή της και λιγότερο με τις προγραμματικές της δηλώσεις για το γερμανικό κράτος. Βλέπετε, το πρόγραμμα για τα επόμενα χρόνια δεν περιέχει ιδιαίτερες ενέργειες για την παιδεία ή την τόνωση της ανάπτυξης. Φυσικά το ζήτημα της ανεργίας είναι ως μη γενόμενο: Για τη Γερμανία μιλάμε!

Μπορεί η Μέρκελ να κέρδισε, όμως αυτό δε σημαίνει πως επιστρέφουμε στην κατάσταση που γνωρίζαμε ως τώρα. Η Μέρκελ έχασε ένα πάρα πολύ σημαντικό κομμάτι της πίτας από τα Δεξιά. Πολλοί Δεξιοί ψηφοφόροι διαμαρτυρήθηκαν για την προσήλωση στην Ευρώπη (άσχετα αν ουσιαστικά κερδίζουν σαν κράτος από αυτή), διαμαρτυρήθηκαν για τις συνεχόμενες βοήθειες προς την Ελλάδα (άσχετα αν κάθε ευρώ το παίρνουν πίσω και με το παραπάνω εξαιτίας των υπέρογκων τόκων) και στράφηκαν σε αντιευρωπαϊκές δυνάμεις. Αποτέλεσμα; Η είσοδος ενός μικρού κόμματος, αυτό των ευρωσκεπτιστικών του Λούκε, στη Βουλή! Με πολιτικές κατά του ευρώ και πολλών πολιτικών συγκλίσεως, κατάφερε να κερδίσει εκείνους που έχασε η Μέρκελ και πλέον μπήκε στην Βουλή από την οποία θα μπορεί να ασκεί περισσότερη κριτική και έλεγχο.

Τώρα η Μέρκελ πρέπει να βρει τις δυνάμεις με τις οποίες θα συνεργαστεί για να συγκροτήσει τη νέα γερμανική κυβέρνηση. Αυτό δεν είναι το πρόβλημα. Όλοι ξέρουμε πως η Μέρκελ κάνει κουμάντο και τα υπόλοιπα είναι λεπτομέρειες. Το ίδιο ισχύει και στην Ευρώπη άλλωστε. Εξάλλου μία αλλαγή πολιτικής ηγεσίας σήμερα, ίσως είχε αρνητικά αποτελέσματα για την Ελλάδα. +Yanni Spiridakis 

σχόλια; αντιρρήσεις; ερωτήσεις;
ΠΡΟΣΘΕΣΤΕ ΤΟΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΑΖΟΝΤΑΣ ΤΙΣ ΓΕΡΜΑΝΙΚΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ
 Διαβάστε περισσότερα.. »

Τρίτη 8 Οκτωβρίου 2013

ΘΡΥΛΟΣ ΤΟΥ BATMAN ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ ~ Ο ΣΕΒΑΣΜΟΣ ΣΤΟΝ BATMAN :[ ΝΕΑ ΣΕΙΡΑ :[ SUPERMAN/BATMAN :[ BEWARE THE BATMAN :[ BATMAN ORIGINS :[ THE DARK KNIGHT TRILOGY :[ ΠΟΛΛΕΣ ΑΚΟΜΑ ΕΚΔΟΣΕΙΣ

το πρώτο ελληνικό blog για όλα τα νέα από τον Θρύλο του Batman 73 χρόνια μετά. Παρουσίαση όλων των εξελίξεων


 ΘΕΩΡΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΘΡΥΛΟ 
Ο ΣΕΒΑΣΜΟΣ ΣΤΟΝ BATMAN
Ουσιαστικά αποτελεί προσωπική μου εμπειρία. Αφορά ένα παιδάκι που έχω πολύ συχνά στο σπίτι μου. Εκείνο, ηλικίας ενάμιση-δύο χρόνων ανακάλυψε γρήγορα μία φιγούρα του Batman που είχα στολισμένη σε κάποιο έπιπλο. Το παιδάκι γνωρίζει το σήμα καθώς κοσμεί διάφορα αντικείμενα στο σπίτι μου, αλλά και ορισμένα ρούχα μου.

Έτσι σαν αστείο ξεκίνησε να παίρνει την συγκεκριμένη φιγούρα και να αναγνωρίζει (στις
πρώτες της λέξεις) ότι αυτός είναι ο "Μπάτμαν(ι" όπως τον αποκαλεί). Αυτό είναι αρκετά χαριτωμένο μέχρι στο σημείο όπου ήθελε με επιμονή να τον ακούει να της μιλάει. Έτσι κι εγώ, υποδύθηκα μια πολύ χοντρή φωνή ενός τύπου που μιλάει με αυστηρότητα. Το παιδάκι ως εκ θαύματος άρχισε να τον ακούει τερματίζοντας επί τόπου τα όποια πείσματα συνηθίζει με τους γονείς της κι εμένα στην καθημερινότητά της. Μιλάμε για πλήρη υπακοή σε μία... κούκλα δεκαπέντε εκατοστών! "Κάνε μπάνιο", "φάε το γιαούρτι σου", "φόρεσε τα ρούχα σου" και όλα τα υπερβολικά για τα γούστα του!

Αναρωτιέμαι ακόμα... γιατί; Τι τόσο σοβαρό χαρακτηριστικό έχει αυτός ο χαρακτήρας ακόμα και πλαστικός και μικροσκοπικός που να εμπνέει τόσο σεβασμό και δέος; Είναι τυχαίο; 

 ΕΙΚΟΝΟΓΡΑΦΗΜΕΝΑ (COMICS) 

Batman
*εξώφυλλο*ανάγνωση*
Πρόκειται για την πιο αξιόπιστη σειρά εικονογραφημένων που ακολουθεί την ζωή του ήρωα και περιγράφει τις πιο ρεαλιστικές και συγκλονιστικές περιπέτειες εκείνου και των συμμάχων.

Detective Comics
*εξώφυλλο*ανάγνωση*
Η σειρά αποτελεί την πιο ιστορική έκδοση της εταιρείας όπου πρωτοπαρουσιάστηκε ο ήρωας το 1939! Σε μία από τις πιο αυθεντικές μορφές του, ο Σκοτεινός Ιππότης βρίσκεται στο κυνήγι των διασημότερων εχθρών του.

Batman: The Dark Knight
*εξώφυλλο*ανάγνωση*
Η σειρά αυτή αποτελεί συμπληρωματική του Batman και ασχολείται με λίγο πιο παιδικές περιπέτειες που πάντα όμως σέβονται τον θρύλο του ήρωα και της μυθολογίας του.

Batman and Robin
*εξώφυλλο*ανάγνωση*
Για πρώτη φορά ο Robin είναι ο γιος του ήρωα, Damian Wayne. Στην σειρά αυτή δεν εξετάζουμε μόνο τις περιπέτειες του δίδυμου μέσα από τον πιο ατίθασο Robin που γνωρίσαμε, αλλά και τις δύσκολες σχέσεις πατέρα και γιου ειδικά μέσα από έναν πατέρα που δεν ξέρει καλά τον ρόλο του. Μαθήματα ζωής και περιπέτειες που αγγίζουν το στίγμα του προσωπικού με τον ανήλικο γιο του Bruce.

Batman Incorporated
*εξώφυλλο*ανάγνωση*
Η σειρά αυτή ασχολείται με τις δράσεις του Σκοτεινού Ιππότη και των συμμάχων του σε όλο τον κόσμο στην μάχη εναντίον του κακού. Το δίκτυο είναι ισχυρό όμως και οι εχθροί απ' όλο τον κόσμο παραμένουν εξαιρετικά επικίνδυνοι.

Nightwing
*εξώφυλλο*ανάγνωση*
Πρόκειται για την ανεξάρτητη καριέρα του πρώτου Robin, Dick Grayson. Ως Nightwing πλέον αποτελεί τον πιο πιστό σύμμαχο του Σκοτεινού Ιππότη έχοντας αντιγράψει πολλά από τα χαρακτηριστικά του. Συχνά οι περιπέτειες του ενώνονται με αυτές άλλων εικονογραφημένων σειρών.

Batgirl
*εξώφυλλο*ανάγνωση*
H Barbara Gordon και κόρη του αστυνόμου είναι ξανά το Batgirl. Η πλέον αναγνωρίσιμη και επιθυμητή Batgirl στις δικές της περιπέτειες πιο συχνά με γυναίκες εχθρούς και σε ιστορίες που συχνά συμπίπτουν με αυτές άλλων ηρώων.

Red Hood and the Outlaws
*εξώφυλλο*ανάγνωση*
Ο δεύτερος Robin, Jayson Todd έφυγε υπό την σκέπη του Batman όταν αποφάσισε πως το να αφιαρείς μία ζωή δεν είναι κόκκινη γραμμή. Ο εγκληματίας, παράνομος και επικίνδυνος Red Hood μαζί με μία παρέα παρανόμων μάχεται για το καλό με τον δικό του ιδιαίτερο τρόπο.

Batwoman
*εξώφυλλο*ανάγνωση*
Η Kate Kane είναι η νέα Batwoman. Γνωστή ως η πρώτη ομοφυλόφιλη ήρωας τα βάζει συχνά με γυναίκες κυρίως για να προστατεύσει το περιβάλλον της. Δεν έχει άμεση επαφή με τον Σκοτεινό Ιππότη, αλλά λειτουργεί σιωπηρά με το πλευρό του.

Batwing
*εξώφυλλο*ανάγνωση*
Πρόκειται για τον πρώτο ήρωα της ομάδας που βρίσκεται μόνιμα στην Αφρική και υπερασπίζεται τις εκεί περιοχές κόντρα σε μερικούς από τους πιο επικίνδυνους εχθρούς του υποκόσμου.

Birds of Prey
*εξώφυλλο*ανάγνωση*
Στο τεύχος 16 η Batgirl προσπαθεί να γνωρίσει στην υπόλοιπη ομάδα την γυναίκα talon που την έσωσε, όμως η ίδια δεν θα είναι τόσο φιλική όσο με τις υπόλοιπες.

Catwoman
*εξώφυλλο*ανάγνωση*
Η Selina Kyle αξίζει από μόνη της μία δική σειρά. Η Catwoman έχει τις δικές της περιπέτειες που αποτελούνται από κλοπές, συμμαχίες και προδοσίες με μη-έμπιστα άτομα και πολλές συναντήσεις με τον Σκοτεινό Ιππότη που παραμένουν ιδιαίτερα αισθησιακές και ενδιαφέρουσες!

Justice League
*εξώφυλλο*ανάγνωση*
Η ομάδα των ηρώων της DC αποτελεί την πιο αξιόπιστη λύση για την προστασία του πλανήτη από γήινες ή εξωγήινες απειλές. Με μπροστάρη τον Batman η ομάδα υπερασπίζεται τον άνθρωπο.

Young Justice
*εξώφυλλο*ανάγνωση*
Η νεαρή Justice League που μεταφέρεται από τα κινούμενα σχέδια στα εικονογραφημένα. Οι νεαροί ήρωες δίνουν την δική τους μάχη για την προάσπιση του καλού. Από τον θρύλο του Batman έχουμε τους, Nightwing, Robin και Batgirl

Legends of the Dark Knight
*εξώφυλλο*ανάγνωση*
Πρόκειται για εβδομαδιαία αστυνομική σειρά που βασίζεται στην πόλη του Gotham και τις ιστορίες της, ενώ μελετά στοιχεία από την κοινωνία, όπως η εγκληματικότητα και η οικονομική κρίση.

Ame-Comi Girls
*εξώφυλλο*ανάγνωση*
Πρόκειται για μία σύμπραξη ηρωίδων στις οποίες συμμετέχει η Batgirl και τις δράσεις τους άλλοτε υπέρ ή κατά της κοινωνίας. Τα τεύχη αυτά είναι εβδομαδιαία.

Injustice: Gods Among Us
*εξώφυλλο*ανάγνωση*
Η σειρά είναι εβδομαδιαία και αποτελεί τον προπομπό του ομώνυμου ηλεκτρονικού παιχνιδιού.

Justice League Beyond
*εξώφυλλο*ανάγνωση*
Η παρέα των ηρώων στο μέλλον σε μια εβδομαδιαία σειρά βασισμένη στο Batman Beyond.

 ΠΑΡΑΓΩΓΕΣ ΚΙΝΟΥΜΕΝΗΣ ΕΙΚΟΝΑΣ 
SUPERMAN/BATMAN
*σύνδεσμος*εικόνα*πολυμεσικό*
:[ Το τι ακολούθησε την ανακοίνωση του νέου Batman που θα είναι ο Ben Affleck το είδαμε τον περασμένο μήνα, όμως τι λέει ο ίδιος γι' αυτό; Σε μία εμφάνιση του σε τηλεοπτικό σταθμό ανέφερε μεταξύ άλλων, πως είναι ενθουσιασμένος με την επιλογή αυτή, αισθάνεται πως η εκδοχή που του παρουσιάστηκε από τον σκηνοθέτη όχι απλά τον ενδιέφερε αλλά φάνηκε πως του αρμόζει απόλυτα. Ξεκαθάρισε πως πάμε για κάτι πολύ διαφορετικό από ότι ο Nolan έφτιαξε ενώ ομολόγησε πως πως η παραγωγή τον προειδοποίησε πως θα λάβει αρνητικά σχόλια για την είδηση αυτή δείχνοντάς του αντίστοιχα σχόλια ηθοποιών που ανέλαβαν ρόλους και που τελικά πέτυχαν παρότι είχαν εξίσου πολύ αρνητικά σχόλια στην αρχή. Ο Affleck δήλωσε ενθουσιασμένος και εμείς περιμένουμε να πιάσει δουλειά!
:[ Κάποιος που σίγουρα ενθουσιάστηκε με την επιλογή του Ben Affleck ως Σκοτεινός Ιππότης, ήταν σίγουρα ο γιος του Samuel. Ο πιτσιρικάς όχι απλά μάθαμε πως ενθουσιάστηκε από την παραπάνω συνέντευξη, αλλά είδαμε ήδη και την πρώτη του φωτογραφία που δείχνει τον ενθουσιασμό του.
:[ Ο David Goyer, σεναριογράφος της ταινίας, τοποθετήθηκε σχετικά με το πως θα συνυπάρξουν οι δύο ήρωες μαζί ή ως αντίπαλοι. Είπε πως γνωρίζει πως υπάρχουν πολλές εκδοχές ανάλογα με το τι θέλει ο καθένας να δει, όμως δεν τις λαμβάνει υπόψη τους διότι δεν θέλει να επηρεαστεί σε αυτό που εκείνος έχει οραματιστεί. Διευκρινίζει πως είναι προφανές πως όσο καλός κι αν είναι ο Batman στην στρατηγική, αν ο Superman γυρίζει το δάχτυλο του, θα μπορεί να τον διαλύσει, όμως...
:[ O Joseph Gordon-Levitt έδωσε συνέντευξη και ρωτήθηκε για το αν θα μπορούσε να είναι εκείνος ο Batman. Εκείνος ξεκαθάρισε πως δεν υπήρχε τέτοια περίπτωση αφού η τριλογία δεν είχε περιθώρια συνέχειας, ωστόσο δήλωσε πως στηρίζει την επιλογή του Ben Affleck για τον ρόλο.
:[ Ο πρόεδρος της Warner Bros. Kevin Tsujihara, δήλωσε πως ο Affleck είναι ο τέλειος για τον ρόλο, καθώς ο batman θα είναι κουρασμένος, ανιαρός και υπερβολικά ώριμος. Παράλληλα δικαιολόγησε τις έντονες αντιδράσεις στην είδηση, με το γεγονός πως ο χαρακτήρας είναι πολύ διάσημος και αγαπητός στο κοινό.
:[ Ο ηθοποιός Josh Brolin αποκάλυψε πως του είχε ζητηθεί να είναι αυτός ο Batman ως πιο μεγάλος και ώριμος. Τελικά ο ρόλος όμως πήγε στον Affleck τον οποίο υπερασπίστηκε και δήλωσε πως έχει περιέργεια για το πως θα είναι γραμμένος ο συγκεκριμένος ρόλος.


THE DARK KNIGHT TRILOGY
*σύνδεσμος*εικόνα*πολυμεσικό*
:[Προ ημερών κυκλοφόρησε το διάσημο παιχνίδι "Grand Theft Auto 5" το οποίο και φτιάχτηκε ώστε η πίστα δρόμων του να είναι μέσα σε μία πραγματική πόλη στο Los Angeles. Όπως γνωρίζουμε και το The Dark Knight Rises γυρίστηκε σε σημεία της πόλης του Los Angeles και όπως έγινε γνωστό κάποια από τα σημεία του παιχνιδιού αποτελούν και μέρη των γυρισμάτων της ταινίας!
:[ Όλοι θυμόμαστε και λατρέψαμε την ταινία "The Dark Knight" του 2008. Ένας ιδιώτης την μετέτρεψε σε ταινία-ηλεκτρονικό παιχνίδι των 8 bit! Όσοι ζήσατε παιχνίδια της δεκαετίας του '90 θα εντυπωσιαστείτε το λιγότερο.
:[ Κυκλοφόρησε αυτές τις μέρες η συλλογή που είχαμε προλογίσει πέρσι τέτοια εποχή! Πρόκειται για την "THE DARK KNIGHT TRILOGY: ULTIMATE COLLECTOR'S EDITION" ουσιαστικά την τριλογία του Nolan σε Blu-ray. απλά αυτή τη φορά με νέα πρόσθετα δισκάκια. Σε ένα από αυτά, παίρνουμε τα δοκιμαστικά του Christian Bale για τον ρόλο του Batman, αλλά και αυτά του Cillian Murphy που τελικά πήρε τον ρόλο του Scarecrow! Για τις ταινίες δεν έχει νόημα να μιλήσουμε κι άλλο στο yannidakis, οπότε ας δούμε συνοπτικά τα πρόσθετα: α) "The Fire Rises" Πρόκειται για ένα ντοκιμαντέρ (76') στο οποίο μιλούν όλοι οι παραγωγοί για τις ταινίες. β) “Christopher Nolan and Richard Donner: A Conversation” Πρόκειται για μία συζήτηση 25' μεταξύ του Nolan και του δημιουργού των ταινιών του Superman από τη δεκαετία του ΄70. γ) "THE DARK KNIGHT IMAX Sequences", δ) "THE DARK KNIGHT RISES IMAX Sequences". Μαζί παίρνουμε μία συσκευασία των τριών οχημάτων του ήρωα στην τριλογία από μέταλλο της Hot Wheels. Παράλληλα και ένα άλμπουμ φωτογραφιών από αυτές που κυκλοφορούσαν είτε σαν αφίσες είτε σαν προώθηση (και τις οποίες είδαμε όλες στο yannidakis). Μία σειρά από μικρές αφίσες όλων των "κακών" σε ειδική έκδοση. Και τέλος ένα χειρόγραφο μήνυμα του Nolan προς όλους εσάς! Η συλλογή έχει εξαιρετική εξωτερική όψη αλλά και εντυπωσιακή εσωτερική όψη. Εγώ βρήκα και σας δίνω ένα απόσπασμα από το πως κατέληξαν στο tumpler και ένα ακόμα απόσπασμα με τους σεναριογράφους να εξηγούν το σκεπτικό του ήρωα.  Τέλος, σας αφήνω με μία φωτογραφία από όλα όσα περιέχει η συλλογή. Θυμίζω πως συνολική διάρκεια υλικού είναι 4 ώρες 31 λεπτά και πλέον μπορείτε να το βρείτε κάτω από 80€. Δείτε και την επίσημη σελίδα.

ΕΡΧΕΤΑΙ ΝΕΑ ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΗ ΣΕΙΡΑ
*σύνδεσμος*εικόνα*πληροφορίες*
Όταν μιλάμε για τον Batman τυπικά απευθυνόμαστε στην γκάμα των ηρώων που κατακλύζουν εδώ και δεκαετίες τα εικονογραφημένα και τον κινηματογράφο. Στην περίπτωσή του όμως -όσοι γνωρίζουν παραπάνω- η διαφορά είναι πως το προσωνύμιο του είναι ο "μεγαλύτερος ντετέκτιβ του κόσμου" (world's greatest detective). H διαφορά του λοιπόν είναι ότι κατά βάση οι ιστορίες του αναφέρονται στην εξιχνίαση υποθέσεων με εγκλήματα. Κλασικά στο πλευρό του βρίσκεται ο επιθεωρητής της αστυνομίας, James Gordon.
Τι γινόταν όμως στο Gotham πριν έρθει ο Bruce Wayne αποφασισμένος να βοηθήσει την πόλη του; Ως γνωστόν ήταν παραδομένη στις ορέξεις των εγκληματιών και των διεφθαρμένων με μόλις ελάχιστες εξαιρέσεις, όπως αυτής του αστυνόμου Gordon! Νέος, πολλά υποσχόμενος και προπαντός αδιάφθορος έδινε την μάχη του εναντίον των εγκληματιών και του διεφθαρμένου συστήματος ανάμεσα στο οποίο οι ίδιοι του οι συνάδελφοι!
Εκείνη η εποχή έρχεται στις μικρές οθόνες μας, μέσα από τη νέα τηλεοπτική σειρά που αυτή τη φορά έχει ως επίκεντρο το Gotham πριν ο Σκοτεινός Ιππότης κάνει την εμφάνιση του. Θα δούμε δηλαδή μία καθαρά αστυνομική σειρά στην οποία κάθε επεισόδιο θα εξερευνούμε την εξιχνίαση ενός εγκλήματος. Ας προσέξουμε κάτι όμως. Δεν μιλάμε για μια τυχαία αστυνομική σειρά, σε μια τυχαία πόλη, με τυχαίους εγκληματίες και τυχαίο πρωταγωνιστή-μπάτσο.
Μιλάμε για την πόλη του Gotham!
Μιλάμε για εγκληματίες, πολλοί από τους οποίους κάνουν τα πρώτα βήματά τους στην παρανομία και μας εισάγουν στους κακούς που εν καιρώ θα αντιμετωπίσει ο Batman. Αλήθεια δε θα θέλετε να ξέρετε πως ξεκίνησε ο Jojer, o Two-Face, ο Penguin κλπ.;
Μιλάμε -επίσης- για τον απόλυτο πρωταγωνιστή που πριν μάθε να έχει την βοήθεια του Batman, τα κατάφερνε (προφανώς) μια χαρά και μόνος: Του James Gordon! Πάντως έως τώρα δεν έχει γίνει γνωστό ποιος ηθοποιός θα τον ενσαρκώνει.
Η σειρά θα ονομάζεται "Gotham" και ενώ πρωταγωνιστής θα είναι ο Gordon, ποτέ δεν θα δούμε τον Batman όμως θα έχουμε πολλές (εισαγωγικές) ιστορίες που θα τον αφορούν... Ανυπομονείτε; 

ΕΝΩΝΟΝΤΑΙ ΟΛΟΙ ΟΙ BATMAN ΣΕ ΜΙΑ ΤΑΙΝΙΑ;
*σύνδεσμος*εικόνα*
Ο Val Kilmer διακρίνεται για το χιούμορ του και έτσι πρόσφατα πρότεινε να γυριστεί μία ταινία στην οποία ο Christian Bale θα σκοτωθεί αμέσως, αφού αυτό θα είχε πλάκα! Προσέθεσε επίσης, πως μετά από αυτό ο Michael Keaton (Batman το 1989 και 1992), ο Geroge Clooney (Batman το 1997) και ο ίδιος (Batman το 1995) θα αναπαραστίσουν τους "κακούς" ενάντια του νέου Batman (Ben Affleck). Παραδεχτείτε το... Θα είχε πλάκα! Πάντως όταν σοβαρεύτηκε, εκτίμησε πως ο Affleck θα κάνει έναν σπουδαίο Batman!

BEWARE THE BATMAN
*σύνδεσμος*εικόνα*
*επεισόδιο 8: Allies* Όσο περνάει ο καιρός, τόσο η σειρά βελτιώνεται. Πλέον έχουμε έναν εξαιρετικό ντετέκτιβ που αυτή τη φορά έχει να αντιμετωπίσει την απαγωγή της κόρης του Gordon, Barbara. Ο Gordon που επισήμως θέλει να πιάσει τον Batman, αναζητά απεγνωσμένος τρόπους να τον καλέσει. Εντελώς τυχαία θα σκεφτεί να βάλει σε έναν προβολέα της αστυνομίας το σήμα του ώστε να έχει το γνωστό αποτέλεσμα στον ουρανό του Gotham. O ήρωας θα ανταποκριθεί κι έτσι οι δύο άντρες θα συνάψουν ανακωχή μόνο για αυτήν την υπόθεση. Ο Batman θα βρει την κόρη του Gordon όμως περιορίζει πολύ τη δράση της νέας του βοηθού που πλέον θα ονομάζεται Katana. Εκείνη διδάσκεται πως η αγαπημένη φράση του νέου της μέντορα είναι "όχι λόγια, αλλά έργα" και θα αποφασίσει αυτοβούλως να τον βοηθήσει. Οι δύο τους θα σώσουν την κοπέλα και θα την παραδώσουν στον πατέρα της πριν η αστυνομία φτάσει. Ο Batman μη θέλοντας να φανεί πως ο Gordon τον άφησε να ξεφύγει, του περνάει χειροπέδες για να φαίνεται ότι αφοπλίστηκε από τον ήρωα, όταν τον ρωτάει γιατί το κάνει αυτό, του δίνει μία απάντηση βγαλμένη από το 'The Dark Knight': "Δεν είμαι ήρωας. Είμαι ένας εθελοντής φρουρός και θα είμαι υπηρέτης του Gotham σε αυτό που χρειάζεται ακόμα κι αν δεν με συμφέρει".
*επεισόδιο 9: Control* η Λεγεώνα των Δολοφόνων ξαναχτυπά προσπαθώντας να ανακτήσει τον έλεγχο της εταιρείας πληροφοριών του Wayne. Αυτή τη φορά στοχεύουν στον προστατευόμενο της Katana η οποία θα βρεθεί επίσης στο στόχαστρο ενός άντρα που απειλεί με τον έλεγχο της νόησης των ανθρώπων. Θύματα θα πέσουν και οι ήρωες όμως την τελευταία στιγμή ο Σκοτεινός Ιππότης θα εφαρμόσει το μάθημα που προηγουμένως είχε παραδώσει στην μαθητευόμενη του Katana: Πάντα το μυαλό πρέπει να υπερισχύει έναντι του συναισθήματος!
*επεισόδιο 10: Sacrifice* Ο Anarky επιστρέφει για να κοροϊδέψει και τον ήρωα με την Katana και την Lady Shiva. Σκοπός του είναι η καταστροφή του Gotham με δηλητήριο, ο ήρωας θα καταφέρει να σώσει την κατάσταση διδάσκοντας την Katana το υπέρτατο μάθημα της θυσίας. Μάλιστα η ίδια εθελοντικά προθυμοποιείται να σώσει την πόλη θυσιάζοντας τη ζωή της, όμως ο ήρωας θα καταφέρει να την σώσει. Την ίδια ώρα ο Gordon για πρώτη φορά επιλέγει να δώσει χρόνο στον Batman αντί να τινάξει ένα κτίριο στον αέρα, προ του κινδύνου να καταστραφεί η πόλη. Επίσης για πρώτη φορά ο Batman εξηγεί στην Katana πόσο πολύτιμη είναι γι' αυτόν. Το επεισόδιο κλείνει με την εισαγωγή στον ερχομό του Ra's al Ghul ο οποίος έρχεται μέσα σε ένα φορτίο όντας μουμιοποιημένος αρχικά.
*επεισόδιο 11: Instinct* Oι Professor Pyg και Mister Toad επιστρέφουν και μαζί τους η μανία κατά όσων εκμεταλλεύονται το δέρμα των ζώων. Από διασημότητες μέχρι σχεδιαστές μόδας και πλούσιους. Όπως πάντα ο Batman και η Katana θα δώσουν μία ακόμα μάχη που θα στεφθεί με επιτυχία μόλις την τελευταία στιγμή. Σε αυτό το επεισόδιο η συεργάτιδα του Batman θα μάθει να εμπιστεύεται το ένστικτό της!

 ΑΛΛΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ 
ΝΕΑ ΣΕΙΡΑ ΕΝΔΥΜΑΤΩΝ
*αγορά*εικόνα*
Η σειρά "Under Armour’s Alter Ego T-shirts" επιστρέφει με νέα σχέδια που αφορούν φυσικά τον Σκοτεινό Ιππότη. Η σειρά περιλαμβάνει ρουχισμό για κάθε ηλικία και φύλλο και θα βρείτε κάτι που σας ενδιαφέρει!

ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΜΕ ΤΑ ΟΧΗΜΑΤΑ ΤΟΥ BATMAN
*σύνδεσμος*εικόνα*πολυμεσικό*εικόνα*
Αρκετά με τα ηλεκτρονικά παιχνίδια με θέμα τον Σκοτεινό Ιππότη. Ένα νέο arcade παιχνίδι φτάνει τον Νοέμβριο με θέμα τα οχήματα του ήρωα. Ο χρήστης θα μπορεί να χρησιμοποιήσει σχεδόν όλα τα οχήματα του Batman σε ένα παιχνίδι που περιμένουμε πως και πως!

Η ΠΑΝΟΠΛΙΑ ΤΟΥ BATMAN
*σύνδεσμος*εικόνα*εικόνα*
Μία -αλλά εννοούμε μία, αφού δεν φτιάχτηκε δεύτερο κομμάτι- πανοπλία από την εποχή των... σταυροφοριών κυκλοφορεί εδώ και λίγο καιρό. Το παράξενο είναι πως η πανοπλία αφορά τον Batman που αν ήταν ιππότης (Σκοτεινός Ιππότης) σίγουρα θα ήταν ντυμένος έτσι! Το κομμάτι δεν είναι μόνο διακοσμητικό αφού ο αγοραστής μπορεί να το φορέσει αφού πρώτα το αποκτήσει στα 7.224,33€ και να το παραγγείλει μόνο αν βρίσκεται στις ΗΠΑ!

BATMAN: ARKHAM ORIGINS
*σύνδεσμος*trailer1*trailer2*παρουσίαση*
Το παιχνίδι κυκλοφορεί τέλος του μήνα και η αναμονή φτάνει στο τέλος της. Μέχρι την 25η Οκτωβρίου όμως, παίρνουμε δύο ακόμα trailers. Στο πρώτο βλέπουμε τις νέες στολές με τις οποίες ο χρήστης μπορεί να χειριστεί τον Batman και μπορεί να είναι αυτή του Knightfall αλλά και από την κλασική τηλεοπτική σειρά! Στο δεύτερο βλέπουμε τον Deathstroke μαζί με ένα εντυπωσιακό 100-1 game mode!. Μαζί, σας δίνω μία εξαιρετική παρουσίαση του παιχνιδιού όπου θα δούμε ακριβώς πως παίζεται και τι προσφέρει. Θα δούμε χάρτες, την σπηλιά, τον τρόπο που μιλάει ο ήρωας με τον Alfred και πάρα πολλές πληροφορίες που διηγείται ο ειδικός ενώ τις δείχνει στο παιχνίδι.

ΔΟΚΙΜΑΖΟΥΜΕ ΤΟ TUBLER
*πολυμεσικό*
O παρουσιαστής Jay Leno είχε την ευκαιρία να οδηγήσει το Tumbler της τριλογίας σε μία από τις εκπομπές του. Αφού μάθαμε μερικά πράματα για το όχημα, όπως ότι χρειάστηκε ένα χρόνο να φτιαχτεί, σχεδόν ένα εκατομμύριο και ότι έφτιαξαν 7 κομμάτια από τα οποία πλέον υπάρχει μόνο ένα, το οδήγησε, κουφάθηκε από τον θόρυβο που έβγαζε, αλλά απόλαυσε μια εξαιρετική εμπειρία. Δείτε το σχετικό πολυμεσικό.

ΤΟ USB ΤΟΥ BATMAN
*σύνδεσμος*εικόνα*πολυμεσικό*
Κυκλοφόρησε η νέα σειρά αποθηκευτικών 8GB Robin MIMOBOT με τον Batman, Robin, Catwoman και άλλους! Μάλιστα μπορείτε να τα δείτε και ζωντανά...

σχόλια; αντιρρήσεις; ερωτήσεις;
ΠΡΟΣΘΕΣΤΕ ΤΟΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟ ΣΑΣ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΣΗΜΕΡΙΝΟ ΘΕΜΑ
 Διαβάστε περισσότερα.. »

Δευτέρα 7 Οκτωβρίου 2013

EPΩΤΗΜΑ ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ ~ αναζητώντας τον εχθρό ανάμεσα στην βία ή και τον φασισμό

Το τελευταίο διάστημα δεν υπάρχει κανένας που να μην έχει ασχοληθεί έστω και λίγο με τα τεκταινόμενα της Χρυσής Αυγής. Πολλοί άκουσα, άλλοι σχολίασαν, εκφράστηκαν, τοποθετήθηκαν, μάλωσαν και νομίζω, ελπίζω πως κατάφεραν να διαμορφώσουν άποψη σχετικά με τον εθνικισμό, τους χρυσαυγίτες, την βία, την πολιτική έκφραση και οτιδήποτε σχετικό. Σε κάθε περίπτωση μία βόλτα από τον “Προβληματισμό Επικαιρότητας” και “Προβληματισμό Θεματολογίας” ευελπιστώ πως θα σας βοηθήσει αν όχι να διαμορφώσετε άποψη, τουλάχιστον να συμμετέχετε στην παρακάτω ψηφοφορία.

Αν το καλοσκεφτούμε δεν είναι πολλά τα τινά για το αύριο της όλης υπόθεσης. Το χειρότερο που μπορεί να συμβεί για το ακροδεξιό κίνημα είναι να διαλυθεί! Να διωχθούν όλα τα βασικά μέλη του κόμματος, κάτι που προϋποθέτει πως η εγκληματική οργάνωση θα αποδειχθεί πως ήταν συνώνυμη με το ίδιο το κόμμα! Αν τελικά συμβεί αυτό, τότε η Χρυσή Αυγή αποτελεί παρελθόν και οι ψηφοφόροι της θα κινηθούν στο κεντρώο χώρο. Πολύ πριν τα μέλη της δικαστούν, μπορούμε να αρχίσουμε από το τι εσείς πιστεύετε ότι μπορεί να γίνει ή ότι πρέπει να γίνει.

Διότι αν δεν διαλυθεί το κόμμα, ίσως θα πρέπει να κριθεί σκόπιμο να διαχωρίσουμε την πολιτική υπόσταση του κόμματος ως εθνικιστικού με την δράση ορισμένων μελών του που ήταν όχι απλά παραβατική αλλά και εγκληματική. Σε αυτήν την περίπτωση προφανώς ζητάμε να τιμωρηθούν οι εγκληματίες αφήνοντας την ιδεολογική εκπροσώπηση του κόμματος σε νέους εκφραστές που δεν έχουν… ποινικό μητρώο!

Για στατιστικούς λόγους και μόνο θα προσέθετα και μία τρίτη κατηγορία. Αυτή των υπαρχόντων φασιστών που ίσως -ρε παιδί μου- να υπάρχουν και να γουστάρουν να βλέπουν βία. Ίσως γι’ αυτούς να αποτελεί τρόπο έκφρασης ή μάλλον αντιπαράθεσης, αλλά ως εκεί. Δεν έχει νόημα να γράψουμε κάτι άλλο σε αυτήν την επιλογή.

Τέλος, επιλέγω να προεκτείνω το ζήτημα της Χρυσής Αυγής σε ζήτημα της βίας γενικότερα. Μήπως το ξεκίνημα των διώξεων κατά των άκρα δεξιών πρέπει να συνεχιστεί και με το κυνήγι και την πάταξη της βίας και από τα άκρα Αριστερά; Εγώ δεν λέω ότι επίσης κοινοβουλευτικά κόμματα της Αριστεράς έχουν στις τάξεις τους ομάδες βίας, όμως μόνο ένας άσχετος δεν γνωρίζει ότι –τουλάχιστον εξωκοινοβουλευτικές- παρατάξεις προωθούν την βία που σε πολλά παραδείγματα έχει προκαλέσει απώλειες ανθρώπων, όπως αστυνομικών ή απλών εργαζομένων (υπόθεση Marfin κλπ.).

Αρκετά προβληματιστήκαμε αυτές τις μέρες, ήρθε η ώρα να εκφράσουμε και τις απόψεις μας πάνω στο ζήτημα. Ψηφίστε από την ηλεκτρονική ψηφοφορία πάνω και δεξιά της σελίδας, πατώντας από το δεξιό πτυσσόμενου μενού το εικονίδιο που εικονίζεται εδώ και επιλέξτε την απάντηση που σας εκφράζει περισσότερο. Συμπληρωματικά μπορείτε να εκφράσετε και το σκεπτικό σας ή να αιτιολογήσετε την επιλογή σας στην ηλεκτρονική ψηφοφορία στον χώρο των σχολίων παρακάτω. Τα αποτελέσματα θα ανακοινωθούν στο τέλος του μήνα σε ειδική ανάρτηση.

σχόλια; αντιρρήσεις; ερωτήσεις;
ΠΡΟΣΘΕΣΤΕ ΤΟΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟ ΣΑΣ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑ ΤΟΥ ΜΗΝΑ ΑΦΟΥ ΨΗΦΙΣΕΤΕ ΣΤΗΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΤΟ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟ ΕΙΚΟΝΙΔΙΟ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΠΑΝΩ ΚΑΙ ΔΕΞΙΑ ΤΗΣ ΣΕΛΙΔΑΣ
 Διαβάστε περισσότερα.. »

Κυριακή 6 Οκτωβρίου 2013

BPΑΒΕΥΣΗ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ ~ Ιστορίες ιντερνετικής τρέλας

Σας παρουσιάζω το καλύτερο άρθρο αυτής της εβδομάδας σύμφωνα με την καθαρά υποκειμενική κρίση του yannidakis. Σημειώνεται πως η βράβευση αφορά μονάχα την ενότητα ιστολογίων και για τους χώρους τους οποίους επισκέφτηκα. Παρακάτω δημοσιεύονται και τα υπόλοιπα άρθρα τα οποία ξεχώρισα μέσα στην εβδομάδα ως δευτερεύοντες διακρίσεις για λόγους ενδεχόμενης ισοπαλίας. Το ιστολόγιο που συγκεντρώνει τις περισσότερες βραβεύσεις και διακρίσεις στο τέλος κάθε μήνα βραβεύεται στην ειδική ενότητα "ΒΡΑΒΕΥΣΗ ΙΣΤΟΛΟΓΙΩΝ".

ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ:
από: TO DOMINO
τίτλος: Ιστορίες ιντερνετικής τρέλας

Το ελληνικό ίντερνετ έκανε και πάλι το θαύμα του. «Ελεύθερος με περιοριστικούς όρους ο Άκης» λέει. Η είδηση διαδόθηκε αστραπιαία, μέσω  δεκάδων sites και blogs. Αναγνώστες την σχολίασαν, ως πραγματική. Η αλήθεια βέβαια ήταν διαφορετική, καθώς ο πρώην υπουργός παραμένει κρατούμενος. Και ανοίγει πάλι η συζήτηση: Πόση ελευθερία- ανωνυμία χρειάζεται στο διαδίκτυο;


Η ιστορία της… απελευθέρωσης του Άκη Τσοχατζόπουλου είναι απλή. Κάποιος blogger ανέβασε ένα άρθρο του 2012 (διαβάστε αναλυτικότερα εδώ), πριν καν ο πρώην υπουργός καταλήξει στον Κορυδαλλό. Με μια σημαντική λεπτομέρεια: παρουσίασε ως φρέσκια την είδηση, με… φρέσκια ημερομηνία επίσης (28/9/2013). Η είδηση ανά μεταδόθηκε, χωρίς διασταύρωση προφανώς, με την παραδοσιακή μέθοδο του copy-paste. Προκάλεσε όπως είναι φυσικό έκπληξη, αντιδράσεις και πολλά ιντερνετικά σχόλια. Η είδηση φυσικά δεν ήταν αληθής και μετά από αρκετές ώρες «κατέβηκε» από τα περισσότερα ιστολόγια.

Αυτή η ψεύτικη είδηση δείχνει το πόσο χαοτικά είναι τα δεδομένα, στον μαγικό κόσμο του διαδικτύου. Ο καθένας μπορεί να γράψει ότι θέλει, όποτε θέλει, ανώνυμα και χωρίς πολλά «γιατί και πως». Να το δημοσιεύσει σε κάποιο site ή blog και αυτό να αναπαραχθεί ταχύτατα. Μπορεί ακόμα να θίξει κάποιον, είτε εσκεμμένα, είτε λόγω απροσεξίας.

Μπορεί δηλαδή, να γράψει κάποιος ότι «ο τάδε είναι κλέφτης». Ο θιγμένος πως μπορεί να προστατευτεί σε περίπτωση που δεν αληθεύουν οι κατηγορίες; Δεν μπορεί να προστατευτεί ή τουλάχιστον είναι πολύ δύσκολο. Θα πρέπει να ψάξει μέσω των αρμόδιων Αρχών να βρει ποιος κρύβετε πίσω από το εκάστοτε ιστολόγιο. Ο ιδιοκτήτης του ιστολογίου, λογικά… θα πουλήσει τρέλα και η ιστορία θα τραβήξει πολύ. Η δικαιοσύνη στην Ελλάδα -ως γνωστόν- αργεί, οπότε ακόμα και αν μετά από 1-2 ή 10 χρόνια βγει τελεσίδικη απόφαση από το δικαστήριο, το κακό θα έχει γίνει. Διότι για όλο αυτό το ενδιάμεσο χρονικό διάστημα, ο «τάδε» θα υπομένει την ρετσινιά του κλέφτη.

Γίνεται εύκολα κατανοητό, ότι θα ήταν καλύτερο για όλους να μπουν κάποια, υποτυπώδη έστω,  πλαίσια στον -χαοτικό- τρόπο με τον οποίο δημοσιεύονται ειδήσεις ή «ειδήσεις» στο διαδίκτυο. Όχι πλαίσια τα οποία θα περιορίζουν τον συντάκτη στο τι θα γράψει. Ο καθένας πρέπει να είναι ελεύθερος να γράφει και να λέει την γνώμη του, πάνω σε οποιοδήποτε θέμα. Αλλά, πλαίσια που θα ορίζουν ότι, για παράδειγμα, κάθε ιστολόγιο θα πρέπει να διαθέτει μια τυπική «ταυτότητα» στην οποία θα αναγράφεται η συντακτική ομάδα ή ο ιδιοκτήτης.

Και εμείς στο Domino, κατά καιρούς, έχουμε καυτηριάσει πρόσωπα και καταστάσεις. Εδώ αποκαλύψαμε τον εκδότη της «μαϊμού» Ραδιοτηλεόρασης και το θέμα έφτασε μέχρι την βουλή. Εδώ μιλήσαμε για τα πάρε-δώσε των (αμέτρητων) ακινήτων της εκκλησίας. Εδώ ασκήσαμε έντονη κριτική για την τραγική κατάσταση που επικρατεί σε πολλές δημόσιες υπηρεσίες, όπως στο ΙΚΑ και στον ΟΑΕΔ Καλλιθέας, για τον οποίο μάλιστα γράψαμε επικριτικό άρθρο, λίγες μέρες πριν πέσει το… ξύλο μεταξύ αγανακτισμένων πολιτών εκεί.

Σε όλες αυτές τις περιπτώσεις όμως, γράψαμε ότι γράψαμε, με το όνομα μας. Με έντονα γράμματα, στην κορυφή κάθε κειμένου. Πρώτον, για να μπορούν οι αναγνώστες να μας κρίνουν. Δεύτερον, για να μπορεί ο θιγμένος σε κάθε περίπτωση να μας βρει, και να αμυνθεί νομικά αν γράψουμε αναλήθειες. Έχουμε επιπλέον, την ειδική κατηγορία «Editors- επικοινωνία» στην οποία υπάρχουν σύντομα βιογραφικά των συντακτών μας και mails επικοινωνίας.

ΥΓ: Επίσης, αυτές τις μέρες έκαναν πάλι την εμφάνιση τους οι γνωστές θεωρίες… των ψεκασμών. Τι κι αν οι ειδικοί έχουν εξηγήσει κατ’ επανάληψη ότι κάποιοι ορισμένοι τύποι αεροπλάνων (τι να κάνουμε βρε αδερφέ) αφήνουν πιο έντονα σημάδια καπνού από πίσω τους. Οι συνωμοσιολόγοι επιμένουν: μας ψεκάζουν οι εχθροί των Ελλήνων, το κατεστημένο, οι εξωγήινοι. Όλοι αυτοί βεβαίως που γράφουν ανάλογα διαδικτυακά κείμενα και εκφράζουν την σιγουριά τους ότι μας ψεκάζουν, δεν βάζουν το όνομα τους κάτω από το «αποκαλυπτικό» άρθρο τους. Υπάρχουν ωστόσο και κάποιοι που τα λένε επώνυμα, χωρίς ταμπού και προκαταλήψεις. «Υπάρχουν λευκές γραμμές που μένουν στον ουρανό για 4 με 7 μέρες» λέει πιλότος στο βίντεο που μπορείτε να δείτε εδώ.

ΞΕΧΩΡΙΣΑΝ ΑΚΟΜΑ:
  1. Πρακτικές… από Τόνοι καὶ Πνεύματα ….
  2. Μοιράζοντας... από Στα Μονοπάτια τ'Ουρανού..

σχόλια; αντιρρήσεις; ερωτήσεις;
ΠΡΟΣΘΕΣΤΕ ΤΟΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟ ΣΑΣ ΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΒΡΑΒΕΥΣΗ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ
 Διαβάστε περισσότερα.. »

Σάββατο 5 Οκτωβρίου 2013

ΣXOΛΙΟ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ ~ «φλερτ» με τη χρεοκοπία στις ηπα, «κλειστή» η ομοσπονδιακή κυβέρνηση

η είδηση που στιγμάτισε τη βδομάδα που πέρασε, σχολιάζεται και προβληματίζει


 η είδηση 
Μετά την αποτυχία μιας σειράς προσπαθειών της τελευταίας στιγμής, Γερουσία και Λευκός Οίκος απέτυχαν να ξεπεράσουν το αδιέξοδο της ψήφισης του προυπολογισμού, θέτοντας σε λειτουργία το πρώτο «λουκέτο» της Ομοσπονδιακής κυβέρνησης
 το σχόλιο 
Νομίζω πως την επόμενη φορά, κανένας αμερικανός δεν επιτρέπεται να μας κάνει παρατηρήσεις για το ελληνικό Δημόσιο!
Όμως για να πω την αλήθεια, συγχαίρω την αμερικανική κυβέρνηση που έβαλε 800,000 εργαζομένους σε διαθεσιμότητα σε μία μόλις ημέρα! Την συγχαίρω διότι αντί να κοιτάξει πως θα τους πληρώσει με δανεικά, απλά τους έδωσε άδεια άνευ αποδοχών και άφησε το Δημόσιο να παραλύσει διατηρώντας μόλις το 5% των εργαζομένων σε αυτό, αλλά και το κεφάλι τους ψηλά!
Φανταστείτε αυτό να γινόταν στην Ελλάδα, έτσι; Θα είχε καεί η μισή Αθήνα!!! +Yanni Spiridakis 

σχόλια; αντιρρήσεις; ερωτήσεις;
ΠΡΟΣΘΕΣΤΕ ΤΟΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟ ΣΑΣ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ
 Διαβάστε περισσότερα.. »

Παρασκευή 4 Οκτωβρίου 2013

ΕΦAPΜΟΖΟΝΤΑΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ ~ η (νέα) δύναμη που νίκησε την βαρύτητα

πως οι εφαρμογές της επιστήμης & της τεχνολογίας επιδρούν στην κοινωνία του σήμερα

από GIZMODO Scientists Just Discovered a New Force That's Stronger Than Gravity
Scientists have long known that blackbodies produce radiation and that radiation creates a repulsive effect. However, according to a new study there's another force at play, one that acts a bit like gravity and attracts objects to the blackbody. They're calling it "blackbody force."


Blackbodies, celestial objects that are perfectly non-reflective, shift the atomic energy of molecules around them in what's known as the Stark effect. This occurs when the electric field created by the blackbody radiation sends photons into surrounding molecules and atoms that often create the repulsive energy we're used to seeing around blackbodies. However, if the energy level of the photon is just right and the radiating blackbody is less than about 6,000-degrees Kelvin, it creates an attractive force that's greater than the radiation pressure and, in some cases, greater than the force of gravity.


This new blackbody force only affects the smallest particles in the universe, though it has an effect on basic astrophysical scenarios. The Austrian team of scientists that discovered the force are particularly interested in how it affects cosmic dust. "These sub-micron-sized grains play an important role in the formation of planets and stars or in astro-chemistry," M. Sonnleitner at the University of Innsbruck told PhysOrg. "Apparently there are some open questions on how they interact with surrounding hydrogen gas or with each other. Right now we are exploring how this additional attractive force affects the dynamics of atoms and dust."


cientists have so far had a hard time replicating the effect in a laboratory, but when they do, they hope it will shed light on some fundamental questions of astrophysics. At the very least, it will be pretty cool to see a new force at work, even if it only works on tiny things.


Πριν τρέξουμε να πετάξουμε όλα τα βιβλία της Φυσικής από την βιβλιοθήκη μας, ψυχραιμία! H νέα αυτή ανακάλυψη δεν είναι ακριβώς ο ορισμός της Εφαρμογής Επιστημών με την οποία ασχολούμαστε στην ενότητα, αφού βρίσκεται σχεδόν σε φιλολογικό επίπεδο και ξέρετε τι εννοούν οι επιστήμονες όταν μιλούν για φιλολογικό επίπεδο, έτσι; Εργαστήριο, θεωρία και στην περίπτωση μας… Κοσμική Σκόνη που λίγο μας νοιάζει πως επηρεάζει το διάστημα αν σκεφτεί κανείς ότι αναφερόμαστε σε σωματίδια σχεδόν αόρατα στο γυμνό μάτι.


Εκ του ασφαλούς λοιπόν μιλώντας, μπορούμε να πανηγυρίζουμε! Ναι, γιατί βρήκαμε μία δύναμη που μπορεί να νικήσει την βαρύτητα. Μπορεί από το Γυμνάσιο ακόμα να μαθαίναμε πως η βαρύτητα είναι δυνατό να νικηθεί. Διότι στις δυνάμεις υπάρχουν αντιδυνάμεις. Αυτό είναι φυσικό. Όμως αυτό που οι αυστριακοί επιστήμονες βρήκαν αλλάζει λίγο τα δεδομένα της Φυσικής, την πρωτοκαθεδρία της βαρύτητας. Μπορεί λοιπόν η δύναμη blackbody να ελκύσει μικρά σωματίδια, όμως είναι στόχος των επιστημόνων να πειραματιστούν σε εργαστηριακές συνθήκες για ενδεχόμενες άγνωστες ιδιότητες της; Αυτή τη φορά, απαντάω με ανακούφιση: Δεν μας νοιάζει! +Yanni Spiridakis 

σχόλια; αντιρρήσεις; ερωτήσεις;
ΠΡΟΣΘΕΣΤΕ ΤΟΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟ ΣΑΣ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΣΗΜΕΡΙΝΟ ΘΕΜΑ
 Διαβάστε περισσότερα.. »

Πέμπτη 3 Οκτωβρίου 2013

ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΘΕΜΑΤΟΛΟΓIAΣ ~ το αύριο στην δημοκρατία των ιδεών φοράει κουκούλες;


Στο σημερινό μου κείμενο, θα ήθελα να μεταφερθούμε σε ένα(;) δύο(;) χρόνια από τώρα. Όταν οι δίκες του Μιχαλολιάκου και της παρέας του θα έχουν ολοκληρωθεί, οι ποινές θα έχουν ανακοινωθεί και η δικαιοσύνη θα έχει αποδοθεί. Ας δούμε τι μπορεί να συμβαίνει τότε…

ΠΟΛΙΤΙΚΑ
  • ίσως το κόμμα της Χρυσής Αυγής έχει διαλυθεί. Μπορεί να δούμε τη Νέα Δημοκρατία πιο δυνατή παίρνοντας το σημαντικό ποσό που άλλοτε κατείχε η Χρυσή Αυγή.
  • μπορεί το ποσοστό αυτό (με δεδομένο ότι διαλύθηκε η Χρυσή Αυγή) να το καρπωθεί το πιο κοντινό στην Δεξιά-άκρα Δεξιά κόμμα που είναι ο ΛΑϊκός Ορθόδοξος Συναγερμός του Καρατζαφέρη που ίσως επιστρέψει στην Βουλή.
  • μπορεί στην Χρυσή Αυγή να έρθουν νέα πρόσωπα που εκπροσωπούν την εθνικιστική ιδεολογία χωρίς την εμμονή στο έγκλημα και την βία και τελικά να επιστρέψει η εμπιστοσύνη του ποσοστού που κατείχαν το 2012.

ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ
Έχει πολύ μεγάλο ενδιαφέρον να δούμε τι θα συμβεί. Αναπολώ τις ημέρες που έβγαινα στον δρόμο και δεν φοβόμουν/ντρεπόμουν να μιλήσω ανοιχτά για τις πολιτικές μου πεποιθήσεις αλλά και το κόμμα που στηρίζω. Αν έχετε υπομονή να ψάξετε το yannidakis πέντε-έξι χρόνια πίσω, θα βρείτε και τις πολιτικές μου απόψεις (που έως και σήμερα εκθειάζω ανοιχτά) και το κόμμα που ψήφιζα και τους πολιτικούς που στήριζα.
  • Θα επιστρέψουμε σε αυτές τις εποχές όμως; Να κυκλοφορούμε χωρίς να ντρεπόμαστε αν είμαστε κομουνιστές, εθνικιστές, αν στηρίζουμε την κυβέρνηση ή αν στηρίζουμε την πολιτική του μνημονίου; Να γνωρίζουμε πως όταν συνομιλήσουμε με έναν συμπολίτη μας που έχει διαφορετική πεποίθηση, η συζήτηση θα έχει νόημα διότι θα ξεκινάει από τον εκ των προτέρων σεβασμό στο δημοκρατικό δικαίωμα του καθένα να επιχειρηματολογεί σε ότι πιστεύει ελεύθερα.
  • Πολύ φοβάμαι πως όχι. Όπως η ροή των πραγμάτων με προϊδεάζει σήμερα, προβλέπω πως αν είσαι Εθνικιστής θα κινδυνεύεις να λιντσαριστείς από τους αναρχικούς έχοντας την στάμπα του φασίστα. Αν είσαι Κομουνιστής ή Αναρχικός, ίσως σε βρουν μαχαιρωμένο σε ενέδρα και αν στηρίζεις τα κόμματα της κυβέρνησης μπορεί να γιαουρτωθείς ή να περιθωριοποιηθείς. Αυτό που τείνει να συμβεί είναι να δηλώνουμε την πολιτική μας ιδεολογία μόνο όταν φοράμε κουκούλα ή κράνος!
Σε αυτήν την δεύτερη περίπτωση αναρωτιέμαι πως πρέπει να μεγαλώσουμε τα παιδιά μας. Αν πρέπει να τους δώσουμε το θάρρος της άποψης και της σκέψης ή πρέπει να τα διδάξουμε να κρύβουν την όποια ιδεολογία τους κι αν ναι, τότε πως θα δικαιολογήσουμε αυτήν την νοοτροπία της λογοκρισίας;

Φοβάμαι για το μέλλον της κοινωνίας. Για πολλά πράγματα, όμως σε ότι αφορά το θέμα μας σήμερα, φοβάμαι να imageπρέπει να κρύψω ποιος είμαι. Θα ξέρω πως το 2013 κάποιος πέθανε επειδή ήταν αντιφασίστας, θα ξέρω πως λίγα χρόνια πριν, κάποιος σκοτώθηκε επειδή φορούσε το εθνόσημο στην στολή του και λίγο πιο πίσω κάποιο παιδί πέθανε επειδή ήταν αναρχικό. Θα ξέρω πως (προ)υπάρχει ένας φαύλος κύκλος που δεν έχει κλείσει και όχι, εγώ δεν θέλω το δικό μου το παιδί να γίνει κομμάτι αυτού του κύκλου. Προσοχή όμως: αυτό δεν σημαίνει ότι δεν θα έχει την κρίση να επιλέξει αυτό που θα υποστηρίζει… Η ελευθερία τελικά είναι σχετική. Μπορείς να την βιώνεις ή μπορείς να την νοιώθεις. +Yanni Spiridakis 

σχόλια; αντιρρήσεις; ερωτήσεις;
ΠΡΟΣΘΕΣΤΕ ΤΟΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟ ΣΑΣ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΣΗΜΕΡΙΝΟ ΘΕΜΑ
 Διαβάστε περισσότερα.. »