Τετάρτη 12 Φεβρουαρίου 2014

ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΕΠIKΑΙΡΟΤΗΤΑΣ ~ ο λαός διώχνει τους μετανάστες

Καληνωρίσματα από το +yannidakis 
Ένα πάρα πολύ ενδιαφέρον δημοψήφισμα διεξήχθη στην Ελβετία προ ημερών. Οι πολίτες καλούνταν να αποφασίσουν αν θα έπρεπε να μπει ένα όριο εισροής μεταναστών επί του ποσοστού του γενικού πληθυσμού στη χώρα. Ενδιαφέρον και αν θυμάμαι καλά, είχε ακουστεί κάποτε και για την Ελλάδα. Ο κόσμος ψήφισε και αποφάσισε με σχετικά μικρή διαφορά πως επιθυμεί να μπει αυτό το όριο.
  
Αυτό βέβαια δε σημαίνει πως οι Ελβετοί έτρεξαν να πραγματοποιήσουν το θέλημα του λαού τους και να imageνομοθετήσουν. Και αυτό γιατί μετά την δράση, υπάρχει και η αντίδραση. Και η αντίδραση ήταν σφοδρή και μάλιστα από το πιο έγκυρο όργανο που είναι η Ευρωπαϊκή Ένωση. Οι ευρωπαίοι λοιπόν, εξέφρασαν την δυσαρέσκεια τους αναφορικά με το αποτέλεσμα αφού ένας τέτοιος περιορισμός θα δημιουργούσε προβλήματα μεταξύ Ελβετίας και χωρών που απασχολούνται πολίτες τους σε πολυεθνικές επιχειρήσεις εκεί. Η αλήθεια είναι ότι στην Ευρώπη δεν αρέσουν τέτοιου είδους τοπικά επαναστατικά νομοθετήματα και σε κάθε περίπτωση το όργανο της Ένωσης έχει τον τρόπο να συμμορφώνει χώρες με τον έναν ή τον άλλο τρόπο. Άλλωστε αν στην Ευρώπη έχουν δίκιο, τότε πολλές (και εννοώ πολλές) πολυεθνικές θα μπορούσαν να αναθεωρήσουν την δραστηριοποίηση τους στην Ελβετία, κάτι που σίγουρα δεν αφήνει αδιάφορη την εξουσία της Ελβετίας στο όνομα του θελήματος του λαού. Μπορεί τυπικά η Ελβετία να μην ανήκει στην Ευρωπαϊκή Ένωση, όμως είναι μέρος τόσων πολλών συμφωνιών μεταξύ τους που μάλλον δεν έχει διαφορά.

Αυτό που πραγματικά προκαλεί εντύπωση είναι τα επί μέρους γεωγραφικά αποτελέσματα. Βλέπετε, στην ύπαιθρο που το πρόβλημα της μετανάστευσης είναι πιο μεγάλο, ο κόσμος ψήφισε υπέρ του ορίου, ενώ στις μεγάλες πόλεις και ειδικά τις γαλλόφωνες, το αποτέλεσμα ήταν αντίθετο. Σκεφτείτε τώρα, να βρισκόντουσαν στην Ελλάδα… Σκεφτείτε ένα τέτοιο δημοψήφισμα στην ελληνική επικράτεια. Αν λάβουμε ερεθίσματα από την άνοδο της Χρυσής Αυγής τα τελευταία χρόνια ως ένδειξη διαμαρτυρίας και όχι φασιστικής λογικής του απλού πολίτη, τότε αντιλαμβάνεται κανείς πως όσο κι αν θέλουμε να φανούμε δημοκράτες και υπέρμαχοι του διαφορετικού, μόνο αν είμαστε τυφλοί δεν βλέπουμε πως υπάρχει πρόβλημα κι αν γι’ αυτό διαμαρτύρονται στον Βορρά, τότε αντιλαμβάνεται κανείς το πρόβλημα στο Νότο.
  
Αν θέλουμε να πάμε λίγο πιο πέρα, τότε ίσως πρέπει να δεχτούμε πως το δημοψήφισμα μπορεί σημάνει μία πολύ ιστορική στροφή της Ευρώπης. Σε μία περίοδο που η Ευρώπη μαστίζεται από ανεργία, μήπως η εντοπιότητα πρέπει να στηριχτεί; Μήπως η εισροή των ξένων σε μία χώρα θα έπρεπε να είναι μετρήσιμη και τόση ώστε να μην αλλοιώνουν την πολιτιστική ταυτότητα και τις ευκαιρίες του πληθυσμού; Θα μπορούσε κάλλιστα να αποτελεί ένα Ερώτημα στην αντίστοιχη ενότητα του yannidakis, αντ’ αυτού το αφήνω προς προβληματισμό σε εσάς. +Yanni Spiridakis 

σχόλια; αντιρρήσεις; ερωτήσεις;
ΠΡΟΣΘΕΣΤΕ ΤΟΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟ ΣΑΣ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΣΗΜΕΡΙΝΟ ΘΕΜΑ
 Διαβάστε περισσότερα.. »

Τρίτη 11 Φεβρουαρίου 2014

ΘΡΥΛΟΣ ΤΟΥ BATMAN ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ ~ οι αμαζόνες μέρος του ελληνικού μύθου; :[ batman vs superman :[ gotham :[ και όλα τα τελευταία νέα

θρύλος του Batman
το πρώτο ελληνικό blog για όλα τα νέα από τον Θρύλο του Batman 73 χρόνια μετά. Παρουσίαση όλων των εξελίξεων


Καληνωρίσματα από το +yannidakis 

 ΘΕΩΡΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΘΡΥΛΟ 
ΟΙ ΑΜΑΖΟΝΕΣ ΜΕΡΟΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΜΥΘΟΥ;
Με την Wonder Woman να αποτελεί την επόμενη ηρωίδα που θα συμμετάσχει στο επερχόμενο "Batman vs Superman" μετά τους ομότιτλους ήρωες, έχει μεγάλο ενδιαφέρον να δούμε πως η πιο διάσημα ηρωίδα του κόσμου μπορεί να φτάσει σε ένα ρεαλιστικό περιβάλλον για να μας πλασαριστεί στην ταινία.

Η Wonder Woman είναι Αμαζόνα και οι αμαζόνες είναι μέρος της ελληνικής μυθολογίας. Πιο
συγκεκριμένα, η WW θα πρέπει να θεωρείται κόρη του Άρη βάση του μύθου, όμως τι θα λέγατε αν ξέρατε πως οι αρχαίοι έλληνες ήρθαν σε επαφή με όντα υπερφυσικής δύναμης που τελικά τα ονόμασαν "θεούς"; Δηλαδή αυτό το ξέρουμε ήδη, αν όμως αυτά τα όντα δεν ήταν θεοί αλλά εξωγήινοι που δεν μπορούσαν να εξηγήσουν; Κι αν αυτοί οι εξωγήινοι ήταν από έναν πλανήτη, ας τον ονομάσουμε Κρύπτωνα; Τότε, όχι μόνο ο Superman ήρθε στη Γη από ανάγκη, αλλά προγενέστεροί του ήρθαν στην Γη, έζησαν στην Γη, συναναστράφηκαν με ανθρώπους της Γης και το αποτέλεσμα αυτής της... συναναστροφής -βάση της μυθολογίας- ήταν μεταξύ άλλων οι Αμαζόνες (και ο Ηρακλής μεταξύ άλλων)!

Το σενάριο είναι το λιγότερο, ενδιαφέρον και όσο κι αν ανήκει στη σφαίρα της φαντασίας, δεν παύει να είναι -αντικειμενικά- το ίδιο αληθοφανές με τα κεφάλαια της ελληνικής Μυθολογίας. Αυτό πρακτικά σημαίνει πως στη νέα ταινία, θα μπορούσαμε να πάρουμε γερές δόσεις Ελλάδας όταν θα προσπαθούν να μας εισάγουν στον ρόλο της WW η οποία αφενός θα είναι πολύ κοντά στις δυνάμεις του Superman, με αίμα ελληνικό όμως να κυλά στις φλέβες της! Δεν είναι τυχαίο πως όταν σχολιάστηκε η ηθοποιός που ανέλαβε τον ρόλο ως ανεπαρκής λόγο μικρού... στήθους (σε αντίθεση με τα εικονογραφημένα) η ίδια έσπευσε να ενημερώσει πως στον μύθο οι Αμαζόνες, έκοβαν τον ένα μαστό για να μην τους ενοχλεί στον χειρισμό του σπαθιού στην μάχη, αν και η ίδια δεν γνωρίζει πως ίσως το "αμαζόνα" σημαίνει "με μεγάλο στήθος".

Η σημερινή υποενότητα δεν είναι άσχετη του Batman. Είναι γνωστό το φλερτ μεταξύ της WW και του Σκοτεινού Ιππότη. Άλλωστε από τώρα και για τα επόμενα χρόνια, ο κινηματογραφικός Batman θα έχει στενές σχέσεις με την WW. Συνηθίστε το και ετοιμαστείτε!

 ΕΙΚΟΝΟΓΡΑΦΗΜΕΝΑ (COMICS) 

Στο νέο τεύχος θα γίνουμε μάρτυρες της απίστευτης ομολογίας του Gordon μπροστά στον Batman για το πως αποφάσισε να υπερασπιστεί το καλό ενάντια στην διαφθορά που επικρατούσε στο αστυνομικό σώμα. Οι δύο άντρες συναντιούνται αφού ο Gordon σώνει τον ήρωα από βέβαιο θάνατο. Η συνομιλία τους αποτελεί το βασικό κορμό του τεύχους που διαβάζουμε με κομμένη την ανάσα. Πριν όμως προλάβει ο ήρωας να ξεκουραστεί τον περιμένει η απόλυτη πρόκληση αφού ο Riddler είναι έτοιμος να σκοτώσει χιλιάδες προκειμένου να πετύχει τον στόχο του. Ο Batman φτάνει στο σημείο όμως θα τραυματιστεί θανάσιμα..;

Batgirl 
Barbara Gordon is back as Batgirl--and she's going to have to face the city's most horrifying new villains as well as the dark secrets from her past! Gail Simone (BIRDS OF PREY) pens a new chapter in the life of one of Gotham City's finest heroes!

Put on your go-go boots and get ready to "Batusi" back to the Swingin' '60s, as DC Comics reimagines the classic Batman TV series in comics form for the first time!

Battling evil with his son Damian at his side, Batman now realizes the hardest part of the job may be trying to work together! The Dynamic Duo toil as father and son in this series by the creative team behind the GREEN LANTERN CORPS--Peter Tomasi and Patrick Gleason.

New adventures of the future Batman! Terry McGinnis is back in his high tech Bat-suit, patrolling the gleaming spires of Gotham under the watchful eye of Bruce Wayne, the original Dark Knight. But balancing school, personal life and crime fighting duties may be his biggest challenge.

It's a brand new day for Terry McGinnis! Now enrolled at Neo-Gotham University, Terry struggles with his new life as a college student while maintaining Bruce Wayne's legacy as the Batman of the future. But a new school isn't the ONLY change for our hero...

The legendary Eisner Award-winning series BATMAN BLACK AND WHITE returns in a brand-new six-issue limited series featuring tales of The Dark Knight by some of comics' greatest writers and artists!

Meet Catwoman. She's addicted to the night. And addicted to Batman. But most of all, Catwoman is addicted to danger. She can't help herself, and the truth is--she doesn't want to. She's good at being bad, and very bad at being good. The feline fatale headlines her own self-titled series!

DC's flagship title re-launches for the first time ever, featuring Batman adventures from the acclaimed Tony Daniel (BATMAN R.I.P)! Bruce Wayne is back under the cape and cowl, ready to protect Gotham City from its deadly array of villains--from the Joker to Mr. Freeze to brand new masked murderers!

Not all of Gotham's heroes wear costumes. Batman may get all the credit for cleaning up the town, but Renee Montoya & Crispus Allen of the Special Crimes Unit are determined to do the job. Witness the gritty side of the GCPD from their perspective, as they solve crimes their own way.

Superman faces opponents who can battle him on equal terms. How did it come to this? This new series tells the story before DC's latest, highly anticipated videogame, from the makers of Mortal Kombat.

A new era in adventure begins as Batman Beyond joins the vaunted Justice League--just in time for their biggest adventure ever! Dustin Nguyen and Derek Fridolfs deliver an unprecedented series full of epic exploits.

Brace yourself for the all-new World's Greatest Super Heroes of Tomorrow...Today! Join Batman, Superman and the rest of the ever-expanding lineup as the Justice League fights for Earth's future! 

Comics superstars Geoff Johns (GREEN LANTERN) and Jim Lee (BATMAN: HUSH) unite for the first time to tell the bold beginning of the DC Universe's premier super team! The dawn of the age of heroes has begun! Learn how the Justice League formed and what launched them as the greatest team in the DCU!

Batman has lived many lifetimes and worn many different costumes in his 70+ years of existence. Legends of the Dark Knight focuses on classic, stand-alone tales of Batman by a unique group of talented creators with equally unique stories to tell!

Dick Grayson flies high once more as Nightwing in a series from writer Kyle Higgins (GATES OF GOTHAM)! And as he embraces his destiny, Haley's Circus (the big top where Dick once performed) returns to Gotham City--bringing with it murder, mystery and superhuman evil!

Tim Drake, Batman's former sidekick, gets back into the action when an international organization seeks to capture, kill or co-opt super-powered teenagers! He'll team up with Teen Titans like the powerhouse Wonder Girl and super-speedster Kid Flash to help take them down!

Based on the animated series! Robin, Superboy, Kid Flash and Aqualad star in this explosive issue kickstarting an all-new ongoing series! They're four young superheroes learning how to be a team...and maybe doing a bit of growing up along the way--but only just a little bit!

 ΠΑΡΑΓΩΓΕΣ ΚΙΝΟΥΜΕΝΗΣ ΕΙΚΟΝΑΣ 

BATMAN vs SUPERMAN
:[ Εντελώς αιφνίδια και με επίσημο δελτίο τύπου η Warner Bros ανακοίνωσε πως η πρεμιέρα της πολυαναμενόμενης ταινίας μετατίθεται για τις 6 Μαΐου 2016! Η είδηση πυροδότησε πληθώρα σχολίων σχετικά με τους λόγους της απόφασης. Σχετικά με το αν οι σεναριογράφοι αναγκάζονται να ξαναγράψουν ή απλά να αναθεωρήσουν την πλοκή, αλλά και αν αυτό αφορούσε τελικά έναν τραυματισμό του Ben Affleck. Τέλος ας μην ξεχνάμε και ένα σενάριο που είδαμε τον προηγούμενο μήνα και θέλει την παραγωγή να γυρίζει δύο ταινίες παράλληλα με την Justice League και τον Superman/Batman. Αυτά που ακούγονται πάντως αφορούν την χαλάρωση των προγραμμάτων των πρωταγωνιστών και ίσως και την προετοιμασία της εμφάνισης των χαρακτήρων που θα είναι οι πρωταγωνιστές της Justice League ταινίας.
:[ Η παραγωγή μας αποζημίωσε σύντομα αφού ανακοίνωσε τους πρώτους βασικούς δευτερεύοντες ρόλους. Έτσι ο Jesse Eisenberg θα υποδύεται τον Lex Luthor και ο Jeremy Irons τον Alfred! Μάλιστα μαθαίνουμε από έγκυρες πηγές πως ο Luthor θα είναι φαλακρός και νωρίς στην ταινία θα υποδεχτεί τον Bruce Wayne στο γραφείο του ο οποίος ενδιαφέρεται να βοηθήσει στην αναδόμηση της Metropolis. Ο Luthor θέλει να μεταφέρει την κουβέντα στην προσπάθεια του εξόντωσης του Superman που θεωρεί απειλή ενώ ο Wayne πιστεύει πως ακόμα κι αν έχει αρνητικές πτυχές θα πρέπει να λυθούν με ειρηνικό τρόπο. Μετά τη συνάντηση των δύο αντρών ο Luthor σκέφτεται ως μοναδική λύση εξόντωσης του υπερανθρώπου την επιστροφή του Batman. Ας δούμε τι είχε πει ο Jesse Eisenberg πριν καιρό σχετικά με μια αόριστη ερώτηση
:[ Ένας φίλος της ταινίας είχε την τύχη να συναντηθεί με τον Henry Cavill σε μία περιοχή του Detroit όπου βρισκόταν με τον προσωπικό του γυμναστή και διαβεβαίωσε τον φίλο πως όλα πάνε καλά με την παραγωγή, όμως αν βρισκόταν στην περιοχή τόσο καιρό νωρίτερα μήπως αυτό σημαίνει πως πάμε για... διπλά γυρίσματα;
:[ Την ίδια ώρα ο Ben Affleck έχει αρχίσει ήδη την δική του προετοιμασία. Πρώτα προσέλαβε έναν προσωπικό γυμναστή με τον οποίο είχε συνεργαστεί παλαιότερα. Πρόκειται για τον Rehan Jalali για τον οποίο είπε πως θα γίνει πιο σφιχτός από ποτέ μαζί του. Σε κάθε περίπτωση η γυναίκα του Affleck δήλωσε για τον ηθοποιό πως ξεκινάει γυρίσματα το καλοκαίρι και θα διαρκέσουν όλο το καλοκαίρι.
:[ Δηλώσεις είχαμε και από τον επικεφαλή σχεδίασης των κουστουμιών της ταινίας, Michael Wilkinson ο οποίος δεν είπε πολλά, όμως δήλωσε χαρούμενος που του δόθηκε το ελεύθερο να φτιάξει κάτι εντελώς καινούριο για την στολή της Wonder Woman, όπως επίσης και να κάνει μερικές διορθώσεις σε αυτό του Superman. Τέλος, δεν αποκάλυψε λεπτομέρειες για την στολή του Batman, δήλωσε όμως πως θα είναι κάτι εντελώς καινούριο. Το ίδιο και η σύζυγος του Affleck, Jennifer Garner που έδειξε ενθουσιασμένη με την εμφάνιση.
:[ Ολοκληρώνουμε με τις δηλώσεις του κολλητού του Affleck, Mat Damon που σημείωσε πως η στολή είναι εξαιρετική και η ιστορία καταπληκτική. Επιβεβαίωσε πως είναι ένα πολύ θετικό βήμα στην καριέρα του φίλου του.

GOTHAM
Η παραγωγή της νέας τηλεοπτικής σειράς προχωρά με γοργούς ρυθμούς, αφού μάθαμε (σε συνέχεια του προηγούμενου μήνα) πως όχι μόνο θα έχουμε σε πρωταγωνιστικό ρόλο τον μικρό Bruce αλλά εκείνος θα ζει σε ένα περιβάλλον πολύ κοντά στα πρότυπα που έθεσε ο Nolan. Μάλιστα, ο νεαρός κληρονόμος θα είναι 13 χρονών στο πρώτο επεισόδιο και αν όλα πάνε καλά με την υποδοχή της σειράς θα τον δούμε να μεγαλώνει μέσα στα επεισόδια. Μαζί του θα δούμε και τα πρώτα βήματα μερικών από τους πιο διάσημους εχθρούς του μύθου. Αξίζει άλλωστε να σημειωθεί ότι στο πρώτο επεισόδιο ο πρώτος 'κακός' που θα δούμε είναι κάποιος Oswald (προφανώς ο μετέπειτα Penguin) που θα είναι περίπου στα 20 του.
H μεγάλη είδηση βέβαια είναι πως ανακοινώθηκε ο ηθοποιός που θα ενσαρκώσει το αστυνόμο Jim Gordon. Πρόκειται για τον Ben McKenzie ο οποίος στο παρελθόν έδωσε τη φωνή του στον ίδιο τον Batman στην ταινία κινουμένων σχεδίων "Batman Year One". Ο ηθοποιός μόλις ολοκλήρωσε γυρίσματα στη σειρά που συμμετείχε και πάλι ενσαρκώνοντας αστυνομικό ενώ όπως ο ίδιος δήλωσε: "το μόνο που μπορώ να υποσχεθώ είναι πως θα κάνω τα πάντα για να μην τα θαλασσώσω. Ανυπομονώ να ξεκινήσω".
Με τα γυρίσματα να ξεκινούν τον Μάρτιο, μάθαμε ήδη πως ο Donal Logue προτάθηκε για την θέση του αστυνόμου Bullock ο οποίος είναι γνωστός περίπου στα 40 και βασικός μέντορας του Gordon.

SON OF BATMAN
Η νέα ταινία που ετοιμάζει η WB στα κινούμενα σχέδια έρχεται κατ' ευθείαν από τα Η ταινία αναμένεται να κυκλοφορήσει την άνοιξη και προ ημερών κυκλοφόρησε το trailer.
εικονογραφημένα και θα διηγηθεί την ιστορία του Damian Wayne, του γιου του Bruce Wayne και της Talia al Ghul.


ΚΥΚΛΟΦΟΡΕΙ Η ΣΕΙΡΑ ΤΟΥ '60
Επιτέλους! Λύθηκαν όλες οι διαφορές μεταξύ της παραγωγής και της WB και πλέον η δεύτερη ετοιμάζεται για να κυκλοφορήσει ένα σετ που θα περιλαμβάνει όλα τα επεισόδια της πρώτης σειράς Batman από το 1966-1968! Η αποκάλυψη έγινε από έναν παρουσιαστή που είναι σε θέση να γνωρίζει τις κινήσεις της παραγωγής.

ΚΕΑΤΟΝ ΓΙΑ ΤΗ ΣΤΟΛΗ ΤΟΥ '89
Σε πρόσφατη συνέντευξη του ο ηθοποιός Michael Keaton μίλησε για την εμπειρία της στολής του πίσω στο 1989. Ανέφερε χαρακτηριστικά πως είναι κλειστοφοβικός και πως είχε μεγάλο πρόβλημα στην αρχή μέχρι που ένοιωσε την βαρύτητα του ρόλου. Έχει πολύ ενδιαφέρον να τον ακούσετε αλλά και την παρέμβαση του G. Oldman από την εμπειρία του στην... έκδοση του Nolan.

 ΑΛΛΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ 
LEGENDS OF THE KNIGHT
Βρισκόμαστε στην τελική ευθεία της κυκλοφορίας του ντοκιμαντέρ που δημιουργήθηκε μέσα από προσωπικές εξιστορήσεις ανθρώπων που κατάφεραν μέσα από τους συμβολισμούς του Σκοτεινού Ιππότη να εκφραστούν, να αφυπνιστούν, να πάρουν δυνάμεις, να παραδειγματιστούν και να ορθοποδήσουν. Αυτήν την περίοδο κλείνονται οι συμφωνίες για τους κινηματογράφους που θα το προβάλλουν στις ΗΠΑ, ενώ για εμάς εκτός ΗΠΑ υπάρχει η δυνατότητα προπαραγγελίας του ντοκιμαντέρ.

ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΗΜΟ Ο BATMAN
Όπως έγινε γνωστό, το αμερικανικό ταχυδρομείο θα τιμήσει την 75η επέτειο του ήρωα με ένα γραμματόσημο που θα κυκλοφορήσει στα τέλη Ιουλίου και το σχέδιο θα το υπογράφουν καλλιτέχνες της DC comics. Ο ήρωας συμπληρώνει τα 75 χρόνια παρουσίας του στην μυθοπλασία τον Μάιο.

σχόλια; αντιρρήσεις; ερωτήσεις;
ΠΡΟΣΘΕΣΤΕ ΤΟΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟ ΣΑΣ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΣΗΜΕΡΙΝΟ ΘΕΜΑ
 Διαβάστε περισσότερα.. »

Δευτέρα 10 Φεβρουαρίου 2014

ΨΗΓΜATΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ ~ διασκέδαση εντυπώσεων στην πνευματική ζωή

αποκωδικοποιώντας τα μηνύματα της θρησκείας προβληματιζόμαστε σε ζητήματα της κοινωνίας
Η ακύρωση κάποιων ψευδαισθήσεων:

1) Θέλω να γίνω πνευματικός, θέλω να γίνω ιερέας:
Νομίζω πώς η πνευματική πατρότητα πρέπει να αποδίδεται με φειδώ. Γεμίσαμε με καταπιεσμένα πλάσματα πού επιζητούν να πιάσουν στόχους, κατατρυχόμενα από εξουσιαστές πνευματικούς. Επιστρέφω στο θέμα συχνά γιατί είναι σοβαρό. Για μένα η μόνιμη ανατριχίλα είναι να ακούω έναν αδελφό να επιζητεί την πνευματική πατρότητα από τον επίσκοπο σαν να είναι επιβράβευση ή φυσική κατάληξη συμπλήρωσης κάποιου χρόνου στην ιερατεία. Αγαπάμε τους ασπασμούς εις τις αγορές και να καλούμαστε ραββί ραββί μήπως; Ας αναλογιστούμε πώς είναι αστείο. Μπορώ να πώ μετά βεβαιότητος, πώς ακόμα και το επιζητείν την ιερατική κλήση φέρνει εμπόδια και δυσκολίες. Διότι παπάς μπορείς να γίνεις και μάλιστα κανονικός παπάς με πλήρη την ιερωσύνη.Δεν λέω πώς είναι άκυρη η ιερωσύνη. Όχι βέβαια. Αλλά το «θέλω να γίνω παπάς» θα φέρει αγκάθια και τριβόλους. Θα την πληρώσεις άγρια την απαίτηση.Πρέπει να προσέχουμε τι ζητάμε τελικά από τον Θεό.Εγώ σας το λέω από πείρας γιατί επιζήτησα την ιερωσύνη.Λοιπόν φανταστείτε πόσα αγκάθια και τριβόλια πρέπει να ξεπληρώσει ένας πνευματικός.

Καὶ προσπορεύονται αὐτῷ Ἰάκωβος καὶ Ἰωάννης υἱοὶ Ζεβεδαίου λέγοντες· Διδάσκαλε, θέλομεν ἵνα ὃ ἐὰν αἰτήσωμεν ποιήσῃς ἡμῖν. 36 ὁ δὲ εἶπεν αὐτοῖς· Τί θέλετε ποιῆσαί με ὑμῖν; 37 οἱ δὲ εἶπον αὐτῷ· Δὸς ἡμῖν ἵνα εἷς ἐκ δεξιῶν καὶ εἷς ἐξ εὐωνύμων σου καθίσωμεν ἐν τῇ δόξῃ σου. 38 ὁ δὲ Ἰησοῦς εἶπεν αὐτοῖς· Οὐκ οἴδατε τί αἰτεῖσθε. δύνασθε πιεῖν τὸ ποτήριον ὃ ἐγὼ πίνω, καὶ τὸ βάπτισμα ὃ ἐγὼ βαπτίζομαι βαπτισθῆναι; 39 οἱ δὲ εἶπον αὐτῷ· Δυνάμεθα. ὁ δὲ Ἰησοῦς εἶπεν αὐτοῖς· Τὸ μὲν ποτήριον ὃ ἐγὼ πίνω πίεσθε, καὶ τὸ βάπτισμα ὃ ἐγὼ βαπτίζομαι βαπτισθήσεσθε· 40 τὸ δὲ καθίσαι ἐκ δεξιῶν μου καὶ ἐξ εὐωνύμων οὐκ ἔστιν ἐμὸν δοῦναι, ἀλλ' οἷς ἡτοίμασται. 41 καὶ ἀκούσαντες οἱ δέκα ἤρξαντο ἀγανακτεῖν περὶ Ἰακώβου καὶ Ἰωάννου. 42 ὁ δὲ Ἰησοῦς προσκαλεσάμενος αὐτοὺς λέγει αὐτοῖς· Οἴδατε ὅτι οἱ δοκοῦντες ἄρχειν τῶν ἐθνῶν κατακυριεύουσιν αὐτῶν καὶ οἱ μεγάλοι αὐτῶν κατεξουσιάζουσιν αὐτῶν. 43 οὐχ οὕτω δὲ ἔσται ἐν ὑμῖν, ἀλλ' ὃς ἐὰν θέλῃ γενέσθαι μέγας ἐν ὑμῖν, ἔσται ὑμῶν διάκονος, 44 καὶ ὃς ἐὰν θέλῃ ὑμῶν γενέσθαι πρῶτος, ἔσται πάντων δοῦλος· 45 καὶ γὰρ ὁ υἱὸς τοῦ ἀνθρώπου οὐκ ἦλθε διακονηθῆναι, ἀλλὰ διακονῆσαι καὶ δοῦναι τὴν ψυχὴν αὐτοῦ λύτρον ἀντὶ πολλῶν. Μκ ι΄35-45

2) Ο γέροντας μου ή ο πνευματικός μου;
Οι Μοναχοί έχουν Γέροντα. Οι κοσμικοί πνευματικό.Τόσο απλά.


3) Ημείς οι πνευματικοί, οι δε του κόσμου κοσμικοί:
Δεν μου αρέσει να χαλάω συνταγές και να ακυρώνω ψευδαισθήσεις. Δεν ηδονίζομαι με την κατάδειξη του πλαστού. Διότι κι εγώ άνθρωπος αμαρτωλός είμαι, πλήρης αδυναμίας, παιδάριον εκκοσμικευμένον, με αμφίβολη πνευματικότητα. Αλλά αν ο βασιλιάς είναι γυμνός, είναι γυμνός. Ανοησιούλες θα λέμε τώρα; Πλην των Μοναχών είμαστε όλοι κοσμικοί. Δηλαδή στον κόσμο. Δεν ανήκουμε στον κόσμο αλλά είμαστε κοσμικοί. Τα των ουρανών επιζητούμε, αλλά τα των ουρανίων δεν πολιτευόμαστε , πλην των αφιερωμένων.Η χορεία των αγίων πάντων μπορεί να μας περιμένει υπομονετικά. Είναι ακόμα νωρίς για να αναληφθούμε στους ουρανούς.

Ας μάθουμε να πίνουμε γάλα πριν αρχίσουμε την στέρεα τροφή για να μην αρρωστήσουμε. Ας μάθουμε να μπουσουλάμε πριν ανέβουμε στο βουνό. Στενοχωριέμαι για τις αφύσικες διατάξεις ορισμένων πνευματικών σε ανθρώπους του κόσμου και μάλιστα νεαρά παιδιά. Έχει περάσει η ανορθόδοξη νοοτροπία πώς ότι καλούνται να κάνουν οι Μοναχοί, πρέπει να το κάνουν και οι εν κόσμω. Γεμίσαμε άγχη, φοβίες, πτώσεις, πειρασμικά όνειρα,ανησυχίες πώς δεν πιάσουμε τέρμα, στόχους, , ανταγωνισμούς, θρησκειοποίηση της πίστης. Ποιούς στόχους; Ποιο τέρμα; Ποιού είδους αγιότητα, καθαρότητα, τελειότητα;Μια ζωή όπως την θέλουν κάποιοι του περιβάλλοντος μας; Μια ζωή ελέγχου και νοοτροπιών; Δυστυχώς ζούμε στην πνευματική ζωή μια καλογεροποίηση του εν κόσμω ορθοδόξου ήθους. 

Ησυχαστικό βίωμα κατά το μέτρον εκάστου.Να η χρυσή οδός! Ας μην κάνουμε τις ενορίες μοναστήρια και ας μην θέτουμε δυσβάσταχτα φορτία σε μη ανθεκτικούς ώμους, για να τιτλοφορούμαστε γέροντες. Αν κάποιον τον ηθελε ο Θεός να γίνει Μοναχός , θα τον είχε καλέσει.Αν δεν μισήσει τον εαυτό του ο πιστός και αρρωστήσει, θα μισήσει τον Θεό , οπωσδήποτε.

4) Δεν πιάνω τους στόχους πού μου βάζει ο πνευματικός, η ομάδα , η ενορία μου. Είμαι καταδικασμένος/η!
Όλοι οι μεγάλοι γέροντες λένε πώς η πνευματική ζωή πρέπει να γίνεται απαλά και χωρίς βία. Ας το δούν και λίγο "συμφεροντολογικά". Παλεύουμε με τις αρχές και τις εξουσίες του σκότους. Παμπόνηρες και έμπειρες . Θα βγεί η κατηγορία φτερού στο ρινγκ για βαρέων βαρών; Με την πρωτη γροθια θα βγει νοκ αουτ. Ενώ οι μικροί καθημερινοί στόχοι πετυχαίνονται ευκολότερα. Για να μην σας πώ για απουσία στόχων και σκανδαλίσω. Το θέμα είναι να αγαπήσουμε τον Θεό και να παραδοθούμε στο θέλημα Του και να θέλουμε να Του μοιάσουμε έτσι από φιλότιμο και όχι από πρωταθλητισμό.Ο Θεός δεν ζητά υπαλλήλους ουτε δούλους.Η δε γνώμη των ανθρώπων έχει μηδαμινή σημασία.Χωρίς μεν και αλλά.Ο καλός πνευματικός θα μας βοηθήσει να μην χάσουμε τον δρόμο. Καλός πνευματικός είναι αυτός πού δεν κρύβει τον Χριστό από τα παιδιά του. Ιδού η σοφία και η μεγάλη διάκριση! +Panteleimon Krouskos 

σχόλια; αντιρρήσεις; ερωτήσεις;
ΠΡΟΣΘΕΣΤΕ ΤΟΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟ ΣΑΣ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΣΗΜΕΡΙΝΟ ΘΕΜΑ




 Διαβάστε περισσότερα.. »

Κυριακή 9 Φεβρουαρίου 2014

BPΑΒΕΥΣΗ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ ~ η πραγματική παγκοσμιοποίηση

Σας παρουσιάζω το καλύτερο άρθρο αυτής της εβδομάδας σύμφωνα με την καθαρά υποκειμενική κρίση του yannidakis. Σημειώνεται πως η βράβευση αφορά μονάχα την ενότητα ιστολογίων και για τους χώρους τους οποίους επισκέφτηκα. Παρακάτω δημοσιεύονται και τα υπόλοιπα άρθρα τα οποία ξεχώρισα μέσα στην εβδομάδα ως δευτερεύοντες διακρίσεις για λόγους ενδεχόμενης ισοπαλίας. Το ιστολόγιο που συγκεντρώνει τις περισσότερες βραβεύσεις και διακρίσεις στο τέλος κάθε μήνα βραβεύεται στην ειδική ενότητα "ΒΡΑΒΕΥΣΗ ΙΣΤΟΛΟΓΙΩΝ".

ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ:
από: Μιχάλης
τίτλος: Η πραγματική παγκοσμιοποίηση
Υποτίθεται ότι, με την σειρά αυτή των αναρτήσεων, σας έπεισα ότι οι άνθρωποι σε ολόκληρο τον πλανήτη έχουν βασικότατες ψυχολογικές ομοιότητες και θα αντιδράσουν με τον ίδιο τρόπο σε ίδιες συνθήκες. Αυτό ΟΛΟΙ τείνουν να το παραβλέπουν προτιμώντας να κοιτάζουν την επιφάνεια των πραγμάτων και κάποιες εξωτερικές διαφορές.
Οπότε ρωτάω: Τι θέλουν να επιτύχουν με την παγκοσμιοποίηση αυτοί που κινούν τα νήματα;
Φυσικά θέλουν να ομογενοποιήσουν τους ανθρώπους. Θέλουν να τους κάνουν να έχουν τις ίδιες συνήθειες, να πιστεύουν στον ίδιο θεό, να καταργήσουν τα σύνορα και να δημιουργήσουν μία υπερκυβέρνηση.
Νομίζω όμως ότι δεν χρειάζεται να ανησυχείτε για αυτό. Ήδη είμαστε ομογενοποιημένοι.
Όπου και να πάτε να συναντήσετε την ίδια κακία, το ψέμα, την εκμετάλλευση, το μίσος, την υπερηφάνεια και την απληστία.
Μην μου μιλήσετε για άγιους γατί (αν και υπάρχουν) είναι σταγόνα στον ωκεανό και κυρίως βρίσκονται διασκορπισμένοι σε ΟΛΕΣ τις θρησκείες.
Μην μου μιλήσετε επίσης για την «δικιά» σας θρησκεία. Οι «καλοί» και «θρησκευόμενοι» άνθρωποι, τους οποίους ίσως να αναφέρετε, έχουν δύο πολύ σκοτεινά κίνητρα: τον φόβο και το συμφέρον. Φόβο μήπως πάνε στην κόλαση και συμφέρον για να κερδίσουν έναν αιώνιο παράδεισο.
Τελικά όλα αυτά που συμβαίνουν στον κόσμο μας και τα ονομάζουμε σε πολύ γενικές γραμμές «παγκοσμιοποίηση», δεν είναι παρά η φυσική αποκρυστάλλωση του ανώμαλου, άγριου και σκοτεινού ανθρώπινου ψυχισμού.
Τι ποιο φυσικό από το να θέλει κάποιος ΠΙΟ πολλά χρήματα, δόξα και αναγνώριση;
Κοιτάξτε τους πολιτικούς και τις πλούσιες οικογένειες (πχ Ρότσιλντ)
Τι ποιο φυσικό από το να θέλει κάποιος ΠΙΟ πολύ φαγητό, διασκέδαση, σεξ;
Κοιτάξτε πως λειτουργούν όλοι οι άνθρωποι παγκοσμίως.
Τι ποιο φυσικό από το να νομίζει κάποιος ότι είναι «ΠΙΟ» από τους υπόλοιπους επειδή ανήκει σε μία φυλή, θρησκεία ή χρώμα;
Κοιτάξτε -και πάλι- πως λειτουργούν όλοι οι άνθρωποι παγκοσμίως.
Και παρακαλώ μην μου πείτε ότι εσείς δεν θα κάνατε όλα αυτά. Κοιτάξτε μέσα σας, και αν είσαστε ειλικρινείς θα δείτε πράγματα τα οποία δεν θα ομολογούσατε σε κανέναν. Ούτε καν στον ψυχίατρό σας (αν ακολουθείτε την νέα μόδα). Ούτε καν στον εξομολόγο σας (αν ακολουθείτε την παλιά).
Η παγκοσμιοποίηση είναι ΕΔΩ και είναι ΤΩΡΑ. Και εσείς είσαστε βασικά εξαρτήματα και παράγοντες οι οποίοι δουλεύουν για την πλήρη επιτυχία της.
Και πως τα ξέρω όλα αυτά; Είναι απλό:
ΕΓΩ γνωρίζω ΠΙΟ πολλά πράγματα από εσάς, είμαι ΠΙΟ μάγκας επειδή τα ξέρω και έτσι είμαι ευχαριστημένος με τον εαυτό μου και θα ήμουνα ΠΙΟ ευχαριστημένος εάν το παραδεχόσασταν.

ΞΕΧΩΡΙΣΑΝ ΑΚΟΜΑ:
  1. Το τέρας που λέγεται εγωισμός από Πυρ, γυνή, Αλεξιάννα
  2. Για όλα φταίει ο άλλος...Ηλίθιε! από ΤΑΜΠΟΥΡΙ

σχόλια; αντιρρήσεις; ερωτήσεις;
ΠΡΟΣΘΕΣΤΕ ΤΟΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟ ΣΑΣ ΠΑΝΩ ΣΤΗ ΒΡΑΒΕΥΣΗ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ
 Διαβάστε περισσότερα.. »

Σάββατο 8 Φεβρουαρίου 2014

ΣΠΙΘΕΣ ΑΙΣIΟΔΟΞIΑΣ ~ παρουσίαση νέας ενότητας

σε μία κοινωνία κατήφειας & παρακμής, βρίσκουμε τα εφόδια να αισιοδοξούμε

Από την Δευτέρα, 24 Φεβρουαρίου 2014 και κάθε τέταρτη Δευτέρα του μήνα, η +Katerina Verigka έρχεται στο +yannidakis κουβαλώντας μαζί της μία θετική αύρα με σκοπό να αλλάξει τον τρόπο που σκεφτόμαστε.

Ελάτε κι εσείς μαζί μας στις "Σπίθες Αισιοδοξίας" και προσθέστε την θετική ενέργεια στη ζωή σας!

σχόλια; αντιρρήσεις; ερωτήσεις;
ΠΡΟΣΘΕΣΤΕ ΤΟΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟ ΣΑΣ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΣ ΠΑΝΤΑ ΤΗΝ ΘΕΤΙΚΗ ΠΛΕΥΡΑ ΤΩΝ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ
 Διαβάστε περισσότερα.. »

Παρασκευή 7 Φεβρουαρίου 2014

ΕΦAPΜΟΖΟΝΤΑΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ ~ η τετραδιάστατη εκτύπωση καταργεί τα δεδομένα

πως οι εφαρμογές της επιστήμης & της τεχνολογίας επιδρούν στην κοινωνία του σήμερα

από in
Μετά την τρισδιάστατη εκτύπωση, η «τετραδιάστατη»
Η ερευνητική υπηρεσία του αμερικανικού στρατού χρηματοδοτεί με 855.000 δολάρια το Χάρβαρντ και δύο ακόμα πανεπιστήμια για την ανάπτυξη τεχνολογιών εκτύπωσης τεσσάρων διαστάσεων, οι οποίες θα επέτρεπαν την παραγωγή αντικειμένων που αλλάζουν σχήμα ή ιδιότητες στην πορεία του χρόνου, ο οποίος είναι η τέταρτη διάσταση.
Ένας από τους περιορισμούς των 3D εκτυπωτών, οι οποίοι «τυπώνουν» αντικείμενα από αλλεπάλληλα στρώματα ενός υλικού που στερεοποιείται, είναι ότι τα παραγόμενα εξαρτήματα συχνά απαιτούν συναρμολόγηση. H 4D εκτύπωση θα μπορούσε μεταξύ άλλων να δώσει αντικείμενα που κυριολεκτικά αυτοσυναρμολογούνται.
Ένα παράδειγμα είναι ο κύβος στην εικόνα, ο οποίος παρουσιάστηκε στο συνέδριο RED από τον αρχιτέκτονα Σκάιλαρ Τίμπιτς του ΜΙΤ και παίρνει αυτόματα το τελικό του σχήμα όταν βυθιστεί στο νερό.
Στο πρόγραμμα που χρηματοδοτεί τώρα ο αμερικανικός στρατός, οι ερευνητές θα εστιαστούν στην ανάπτυξη εκτυπώσιμων υλικών σε μικροσκοπική κλίμακα.
«Αντί να κατασκευάζουμε ένα στατικό υλικό ή ένα υλικό που απλά αλλάζει σχήμα, προτείνουμε την ανάπτυξη προσαρμοστικών, βιομιμητικών σύνθετων υλικών τα οποία θα επαναπρογραμματίζουν το σχήμα τους, τις ιδιότητες και τη λειτουργικότητά τους κατά βούληση, βάσει εξωτερικών ερεθισμάτων» λέει η Άννα Μπάλας του Πανεπιστημίου του Χάρβαρντ. Τα δύο άλλα ιδρύματα που εξασφάλισαν κονδύλια του US Army Research Office είναι τα πανεπιστήμια του Πίτσμπουργκ και του Ίλινοϊ.
Άλλες ιδέες για την αξιοποίηση της τετραδιάστατης εκτύπωσης είναι γέφυρες που επουλώνονται όταν εμφανιστούν ρωγμές, καμουφλάζ που αλλάζει ανάλογα με το περιβάλλον και «προσαρμοστικοί σωλήνες» που μπορούν να μεγαλώνουν και να μικραίνουν από μόνοι τους.



Το δικό μου οπισθοδρομικό μυαλό εξακολουθεί να θεωρεί παράνοια τους τρισδιάστατους εκτυπωτές και ξαφνικά μαθαίνουμε πως τουλάχιστον στον κλάδο της έρευνας το 2014 η τάση θα αφορά την εκτύπωση τεσσάρων διαστάσεων. Προσπαθώ λοιπόν να θεωρήσω ως δεδομένο πως πλέον έχουμε τρισδιάστατους εκτυπωτές που σύντομα θα πουλιούνται στο εμπόριο και με αυτό να πορευτώ σε κάτι πραγματικά εντυπωσιακό.

Σκεφτείτε να εκτυπώνετε από τον υπολογιστή σας αντικείμενα που όχι μόνο θα αποτελούν παράγωγα προϊόντων αλλά θα συντίθενται στο πέρασμα του χρόνου! Στα αυτιά μου ακούγεται ως το τέλος των δεδομένων. Πως μπορούμε πλέον να θεωρούμε ένα αντικείμενο σταθερό όταν θα γνωρίζουμε πως θα υπάρχει η δυνατότητα να μεταλλάσσεται στον χρόνο; Σκεφτείτε ένα όπλο που τυπώνεται με την μορφή σχεδίου και σε τρεις ώρες έχει διαμορφωθεί ένα κανονικό έτοιμο προς χρήση όπλο! Τα παραδείγματα μπορούν να είναι πολλά και εγείρουν πολλούς προβληματισμούς.

Εγώ μένω και πάλι στην θεωρία του θέματος. Μιλάμε για το τέλος των δεδομένων. Τυπώνουμε αντικείμενα που μπορούν να γίνουν άλλα αντικείμενα σε λίγη ώρα κατόπιν σχετικού προγραμματισμού πριν την εκτύπωση(!) Όπως ενημερωνόμαστε είναι προφανές πως ο στρατός θα θέλει να έχει τα πρωτεία στην χρήση όπως και οι κατασκευαστικές εταιρείες, όμως όπως πάντα σε αυτές τις περιπτώσεις, καταλήγουμε στον ίδιο προβληματισμό. Είναι ωραία αυτή η νέα εφαρμογή, όμως το πόσο ακίνδυνη και ωφέλιμη θα είναι εξαρτάται από εκείνους που θα την χρησιμοποιήσουν και όχι από αυτή καθαυτή. +Yanni Spiridakis 

σχόλια; αντιρρήσεις; ερωτήσεις;
ΠΡΟΣΘΕΣΤΕ ΤΟΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟ ΣΑΣ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΣΗΜΕΡΙΝΟ ΘΕΜΑ
 Διαβάστε περισσότερα.. »

Πέμπτη 6 Φεβρουαρίου 2014

ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΘΕΜΑTOΛΟΓΙΑΣ ~ ταξίδι στον χρόνο μ’ ένα παριζιάνικο σπίτι

Καληνωρίσματα από το +yannidakis 
Πάει λίγος καιρός τώρα που έμεινα έκπληκτος με μία ανάρτηση στο διαδίκτυο. Μία κυρία του κοσμικού Παρισιού παράτησε το σπίτι που νοίκιαζε όταν ξεκίνησε ο Δεύτερος Παγκόσμιος Πόλεμος και έφυγε για τις Ηνωμένες Πολιτείες στις οποίες τελικά έζησε χωρίς να επιστρέψει, φροντίζοντας όμως να πληρώνει το ενοίκιο μέχρι που πέθανε στα ενενήντα ένα της χρόνια. Τελικά, το σπίτι άνοιξε και η εικόνα που αντίκρισαν παρέπεμπε σε μία εντυπωσιακή χρονοκάψουλα! Φυσικά δεν έχει νόημα να σχολιάσω, οπότε απλά παραθέτω τις φωτογραφίες που βρήκα.
image
Ομολογώ πως μελαγχόλησα βλέποντας τις παραπάνω φωτογραφίες. Η χλιδή, η διακόσμηση, οι κολόνιες, τα έπιπλα και μια ειδική μνεία στην κούκλα του Mickey! Ποιος ξέρει πόσο θα κόστιζαν εκείνη την εποχή όλα αυτά. Ίσως ήταν μια πλούσια της εποχής ή απλά μια φαντασμένη επιδειξιομανής από αυτές που δεν είχαν να φάνε προκειμένου να ψωνίζουν ακριβά, όμως σήμερα σχεδόν έναν αιώνα μετά δεν έχει και πολύ σημασία. Προσπαθώ να φανταστώ το μεγαλείο που ένιωσαν εκείνοι που άνοιξαν αυτή την πόρτα. Ο τρόπος που μελέτησαν το σημείο που βρισκόταν κάθε αντικείμενο.
  
Δεν ξέρω κατά πόσο σας έπεισα για το μεγαλείο της στιγμής, όμως για μια στιγμή σκεφτείτε. Φανταστείτε το δικό σας σπίτι να κλείνει σήμερα και να ανοίγει πάλι μετά από εκατό χρόνια από το δισέγγονό σας. Τι θα δει εκεί; Φανταστείτε τις κονσέρβες που θα είχατε φυλαγμένες και τις φωτογραφίες σας. Τα δισκάκια με την μουσική και τις ταινίες σας, τα ρούχα σας και τα διακοσμητικά σας. Τα έπιπλα και τα φωτιστικά σας. Ένας άνθρωπος από το μέλλον έρχεται και βλέπει πράγματα πολύ μακριά από αυτόν. Σε μία εποχή που όλα είναι διαφορετικά. Που ακόμα και η τεχνολογία του σήμερα θα του φαίνεται τόσο μακρινή, τόσο απαρχαιωμένη. Άραγε με τι θα καταπιαστεί γνωρίζοντας πως όλα αυτά, τα βουτηγμένα σε σκόνη αντικείμενα ήταν μέρος της καθημερινότητάς σας;
  
Οι εικόνες αυτές εμένα μου προσέφεραν ένα υπέροχο ταξίδι στον χρόνο. Κάπως μελαγχολικό ίσως και νοσταλγικό. Αν μπορούσαν όλα αυτά τα αντικείμενα να μιλήσουν θα μπορούσαν να διηγηθούν πολλές ιστορίες χαράς, έρωτα, αλλά και μοναξιάς. Άραγε τι να άκουγαν έξω από αυτά τα παράθυρα; Μεθυσμένους μποέμ να κυκλοφορούν αγκαλιά στους μεταμεσονύκτιους δρόμους; Βομβαρδισμούς μεταξύ γάλλων και γερμανών; Κόρνες σύγχρονων αυτοκινήτων και φωνές διαδηλωτών κατά της παγκοσμιοποίησης; Εσείς ταξιδέψατε; +Yanni Spiridakis 

σχόλια; αντιρρήσεις; ερωτήσεις;
ΠΡΟΣΘΕΣΤΕ ΤΟΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟ ΣΑΣ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΣΗΜΕΡΙΝΟ ΘΕΜΑ
 Διαβάστε περισσότερα.. »

Τετάρτη 5 Φεβρουαρίου 2014

ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΕΠΙΚΑΙPOΤΗΤΑΣ ~ δούναι και λαβείν ελλάδας-τουρκίας στα θρησκευτικά ζητήματα


Καληνωρίσματα από το +yannidakis 
O λόγος που άργησα χαρακτηριστικά να γράψω για το συγκεκριμένο θέμα, είναι πως αμφέβαλλα για το τι θα μπορούσα να προσθέσω για το χιλιοειπωμένο ζήτημα της χρήσης του ναού της Αγίας Σοφίας στην Κωνσταντινούπολη. Κατά καιρούς βέβαια, μας δίνονται αρκετές αφορμές, όμως αναρωτιέται κανείς αν αξίζεις να γράψεις μερικά ακόμα γραμμές για ένα θέμα που δείχνει παγιωμένο μέχρι αηδίας.

Κι όμως… “Το «λυπημένο τζαμί της Αγίας Σοφίας» ελπίζει ότι «θα δει να χαμογελά ξανά» ο ο αντιπρόεδρος της imageκυβέρνησης της Τουρκίας Μπουλέντ Αρίντς, ο οποίος εξέφρασε την επιθυμία να ακολουθηθεί το παράδειγμα άλλων μνημείων και να γίνει ξανά η Αγία Σοφία μουσουλμανικός χώρος λατρείας”. Και μάλιστα πρέπει να ξέρετε πως η δήλωση αυτή δεν είναι καθόλου τυχαία. Είναι απλά ο επόμενος σταθμός μίας πολιτικής που ξεκίνησε πριν λίγο καιρό όταν δύο ακόμα πρώην χριστιανική ναοί που είχαν γίνει μουσεία, λειτούργησαν ως τζαμιά! Οι… γείτονες έχουν θρησκευτικό όραμα. Έχουν πολλούς πιστούς που αναζητούν χώρους για να στεγάσουν και τέλος πάντων έχουν όρεξη να οξύνουν τα πνεύματα. Το κάνουν συχνά, το έκαναν πάντα και συνεχίζουν να το κάνουν!

Αυτή τη φορά όμως, υπάρχουν κι άλλες παράμετροι στην όλη υπόθεση. Υπάρχουν οι δικές τους αιτιάσεις από την χριστιανική Ελλάδα για την δική τους θρησκεία. Οι τούρκοι ζητούν να μπορούν να εκλέγουν οι ίδιοι μουφτή στην Θράκη και έχω ξαναγράψει πως δεν φαντάζει τόσο παράλογο αυτό. Έχουν ζητήσει τζαμιά στην Αθήνα, στην Μακεδονία και ελευθερίες στους μουσουλμάνους που κατοικούν στην Ελλάδα. Και αυτό είναι μάλλον θεμιτό, δεν είναι όμως εξασφαλισμένο.  Και όσο δεν είναι μπορεί να γίνει αντικείμενο διαπραγμάτευσης. Και μάλιστα, έχει ήδη γίνει, βασιζόμενος στις αιτιάσεις περί επαναλειτουργίας της Σχολής της Χάλκης.

Άρα… αυτοί θέλουνε. Εμείς θέλουμε και κάπου στην μέση καλούμαστε να δούμε ποιος θα είναι ο πιο σκληρός διαπραγματευτής. Για να μην κοροϊδευόμαστε είναι ζήτημα πολιτικής βούλησης και επειδή εμείς οι πολίτες συνήθως βλέπουμε τα πράγματα πιο απλά, εγώ νομίζω πως πρέπει να τους πούμε πως η Αγία Σοφία δεν γίνεται τζαμί, η Χάλκη λειτουργεί ξανά και κανένας άλλος πρώην θρησκευτικός ναός δεν γίνεται τζαμί. Σε αντάλλαγμα θα έχουν τον μουφτή τους και τα τζαμιά τους. Αν τους αρέσει. Α! Να πω και κάτι άλλο λίγο πιο προσωπικό: Αν η Αγία Σοφία γίνει τζαμί, αυτό είναι αιτία πολέμου. Κι αν θες να βοηθήσεις να μην γίνει, να ξέρεις ότι μπορείς+Yanni Spiridakis 

σχόλια; αντιρρήσεις; ερωτήσεις;
ΠΡΟΣΘΕΣΤΕ ΤΟΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟ ΣΑΣ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΣΗΜΕΡΙΝΟ ΘΕΜΑ
 Διαβάστε περισσότερα.. »

Τρίτη 4 Φεβρουαρίου 2014

ΜOYΣΙΚΟΣ ΚΩΔΙΚΟΣ ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ ~ ταξίδι στην φαντασία του παιδιού (frankenweenie)

ταξιδέψτε στον Μουσικό Κωδικό ακούγοντας το κομμάτι συγχρόνως 
Αλήθεια έχεις ποτέ ταξιδέψει με τη φαντασία ενός μικρού παιδιού; Έχεις προσπαθήσει να μπεις στο πολύπλοκο μυαλό; Εκεί όπου όλα φαντάζουν μαγικά; Εκεί που όλα τα απλά είναι ανεξήγητα και όλα τα πολύπλοκα φαντάζουν απλά; Φρέναρες ποτέ τον ανεξέλεγκτο νου σου για να συμπορευτείς με αυτόν ενός μικρού παιδιού; Πως να είναι άραγε;

Να είναι η Αμερική ένας τόπος λίγο πιο πέρα από το σπίτι ή ένα σπίτι μακρινό; Να είναι το αεροπλάνο ένα διαστημόπλοιο που κάνει πολύ θόρυβο και σε ταξιδεύει ως την Θεσσαλονίκη; Να είναι η γιαγιά ένας άνθρωπος που κοιτάει πάντα εντυπωσιασμένος; Μπορούν τα λούτρινα κουκλάκια να είναι οι φίλοι και οι γνωστοί; Οι μαχητές του καλού και οι πριγκίπισσες; Έχεις μπει ποτέ σε σπίτι φτιαγμένο από μαξιλάρια; Ένιωσες την θαλπωρή και την αγάπη που είχε μέσα; Παρατήρησες ποτέ πως ένας λεκές από σοκολάτα είναι απλά μια ζωγραφιά στα ρούχα; Λίγη μπογιά στο χαλί είναι απλά μια διακοσμητική βούλα;

Διερωτήθηκες πόσο χαζό είναι να μαλώνεις με τον άλλο, όταν λίγη μουσική και μια αγκαλιά μπορεί να φέρει περισσότερα χαμόγελα; Θυμάσαι την τελευταία φορά που είπες ‘όχι’ σε ένα παιδί; Ήταν τόσο σημαντικό να ανακόψεις τον ενθουσιασμό του; Ήταν τόσο λάθος μια βόλτα στο πάρκο ή πέντε λεπτά ακόμα στην τηλεόραση; Αν διερωτάσαι ακόμα, τότε κοίτα ένα παιδί το βράδυ που κοιμάται. Μύρισε την μυρωδιά του και νιώσε την αγνότητα που εκπέμπει.

Έτσι κι αλλιώς, το πιο κοντά που θα φτάσεις ποτέ στο μυαλό ενός παιδιού είναι μέσα από ένα παραμύθι. Όχι από αυτά που είναι γραμμένα στο βιβλία. Ένα δικό σου που δεν θα το έχεις σκεφτεί, που θα το διηγείσαι δημιουργώντας το, την ίδια ώρα. Που θα χαράζεις την πλοκή του ανάλογα με το βλέμμα που αντικρίζεις μπροστά σου. Ένα παραμύθι, μία περιπέτεια με άγνωστους πρωταγωνιστές που γίνονται η καλύτερη συντροφιά στα όνειρα ενός παιδιού το βράδυ που θα ακολουθήσει. Μην αγνοήσεις τις τελευταίες στιγμές μαζί του πριν το καληνυχτίσεις. Θα είναι η συντροφιά του για ολόκληρο το βράδυ. Οι σκέψεις και τα συναισθήματα που του άφησαν και μαζί με το αγαπημένο του κουκλάκι ένα άγνωστο ταξίδι μέσα από τα σκεπάσματα ξεκινάει. Σε αυτό το ταξίδι οι νεκροί ανασταίνονται, τα playmobil παίζουν με την Barbie και οι μπαμπάδες μπορούν να κάνουν μαγικά που κανείς άλλος δε δύναται.

Να θυμάσαι πως δεν υπάρχουν πλούσια ή φτωχά παιδιά. Η φαντασία τους τα απελευθερώνει και όσους φραγμούς κι αν έχουν στην ζωή, ο νους ενός παιδιού ισοδυναμεί με την απόλυτη ελευθερία και τον απόλυτο πλούτο. Αν δεν μπορείς να το νοιώσεις, τότε μεγάλωσες υπερβολικά, αν πάλι θέλεις… κλείσε το τηλέφωνο και την οθόνη σου και άσε το παιδί να καθορίσει πως θα περάσετε την επόμενη ημέρα. +Yanni Spiridakis 

σχόλια; αντιρρήσεις; ερωτήσεις;
ΠΡΟΣΘΕΣΤΕ ΤΟΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟ ΣΑΣ AΠΟΚΩΔΙΚΟΠΟΙΩΝΤΑΣ ΚΙ ΕΣΕΙΣ ΤΟΝ ΜΟΥΣΙΚΟ ΚΩΔΙΚΟ ΤΟΥ ΜΗΝΑ
 Διαβάστε περισσότερα.. »

Δευτέρα 3 Φεβρουαρίου 2014

EPΩΤΗΜΑ ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ ~ οργανώνουμε τον νόμιμο αγοραίο έρωτα


Καληνωρίσματα. Λένε πως αποτελεί το πρώτο επάγγελμα. Λένε πως αυτές, στήριξαν την ανθρωπότητα σε περιόδους imageκακουχίας, όπως είναι η φτώχια, η υπανάπτυξη, ο πόλεμος κλπ. Η αλήθεια είναι πως οι ιερόδουλες αποτελούν τις πιο παρεξηγημένες επαγγελματίες που υπάρχουν. Θα είχε μεγάλο ενδιαφέρον να βρισκόμασταν μια μέρα σε έναν οίκο ανοχής, καλά κρυμμένοι, ίσα για να παρατηρούμε τους πελάτες. Αν νομίζετε πως θα βρείτε εκεί όλους τους περιθωριοποιημένους και τους εγκληματίες, κάνετε λάθος. Πολλοί πελάτες είναι εκεί διότι δεν μπορούν να ικανοποιήσουν την φυσική ανάγκη της συνουσίας κάπου αλλού. Πληρώνουν, ευχαριστούν για την υπηρεσία που τους προσφέρθηκε και αποχωρούν όμορφα και πολιτισμένα.
Αυτήν την περίοδο ωστόσο ο αγοραίος έρωτας βρίσκεται στο στόχαστρο και ενώ η δική μου πρώτη αντίδραση ήταν εξοργιστική, εντούτοις οφείλω να αναγνωρίσω πως οι επαγγελματίες έχουν δώσει πολλά δικαιώματα. Ξεχνάτε τα περιστατικά γυναικών που βρέθηκαν ακόμα και σε νόμιμους οίκους ανοχής με πλαστά δικαιολογητικά ή ακόμα χειρότερα με τον ιό HIV; Αναφέρομαι στην Αθήνα για να μην πάω πιο μακριά. Στη Γαλλία προσπαθούν να καταπολεμήσουν την πορνεία και ποινικοποιούν τον αγοραίο έρωτα. Η κίνηση αυτή στην Γαλλία και σε πολλές άλλες χώρες, προκάλεσε πολλές αντιδράσεις. Όμως ποιος θα ήταν ο αποδεκτός τρόπος λειτουργίας; Ας προτείνουμε μερικές επιλογές.
  • Πλήρη ποινικοποίηση του αγοραίου έρωτα και το τέλος στις ιερόδουλες. Σεβασμός στις γυναίκες και στο σώμα τους.
  • Απαγόρευση μόνο στις πόρνες του… πεζοδρομίου που πολλές φορές συμβάλλουν στην υποβάθμιση περιοχών ή και την αύξηση της εγκληματικότητας.
  • Νέες, ειδικές άδειες λειτουργίας σε οίκους ανοχής που θα απασχολούν και άντρες και γυναίκες οι οποίοι θα συνοδεύονται από έγκυρα πιστοποιητικά που θα ανανεώνονται τακτικά και θα ελέγχονται από τους πελάτες.
  • Αγοραίος έρωτας από ιερόδουλες στο σπίτι τους ή σε άλλο χώρο (π.χ. ξενοδοχεία) κατόπιν ραντεβού και οι οποίες θα συνοδεύονται από τα απαραίτητα έγγραφα που θα ανανεώνονται τακτικά, διασφαλίζοντας την προστασία της ιδιωτικότητας του πελάτη.
Ουσιαστικά μένει να αναρωτηθούμε αν αυτές οι γυναίκες γύρω μας, ενοχλούν την κοινωνία από την στιγμή που δεν
ξεχύνονται στους δρόμους και δεν προσβάλλουν την ποιότητα ζωής της κάθε περιοχής. Μένει να αποφασίσουμε σαν πολίτες, αν μπορούμε να αποδεχτούμε πως κάθε γυναίκα έχει το δικαίωμα να εκμεταλλεύεται το σώμα της όπως θέλει και να μην παρανομεί εφόσον δεν προσβάλλει άλλους με την απόφασή της. Επιλέξτε την απάντηση που σας ταιριάζει από το πάνω δεξιά πτυσσόμενο μενού της σελίδας με το παρακείμενο εικονίδιο.

σχόλια; αντιρρήσεις; ερωτήσεις;
ΠΡΟΣΘΕΣΤΕ ΤΟΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟ ΣΑΣ ΨΗΦΙΖΟΝΤΑΣ ΣΤΗΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ ΠΑΝΩ ΚΑΙ ΔΕΞΙΑ ΤΗΣ ΣΕΛΙΔΑΣ ΠΑΤΩΝΤΑΣ ΤΟ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟ ΕΙΚΟΝΙΔΙΟ
 Διαβάστε περισσότερα.. »

Κυριακή 2 Φεβρουαρίου 2014

BPΑΒΕΥΣΗ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ ~ ας μιλήσουμε ανοιχτά για την «ιντερνετομανία»

Σας παρουσιάζω το καλύτερο άρθρο αυτής της εβδομάδας σύμφωνα με την καθαρά υποκειμενική κρίση του yannidakis. Σημειώνεται πως η βράβευση αφορά μονάχα την ενότητα ιστολογίων και για τους χώρους τους οποίους επισκέφτηκα. Παρακάτω δημοσιεύονται και τα υπόλοιπα άρθρα τα οποία ξεχώρισα μέσα στην εβδομάδα ως δευτερεύοντες διακρίσεις για λόγους ενδεχόμενης ισοπαλίας. Το ιστολόγιο που συγκεντρώνει τις περισσότερες βραβεύσεις και διακρίσεις στο τέλος κάθε μήνα βραβεύεται στην ειδική ενότητα "ΒΡΑΒΕΥΣΗ ΙΣΤΟΛΟΓΙΩΝ".

ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ:
από: ΘΑΝΟΣ ΕΥΗ koukfamily
τίτλος: Ας μιλήσουμε ανοιχτά για την «ιντερνετομανία» 

Με αφορμή την μεγάλη της θρησκείας και των επιστημών γιορτή των τριών Ιεραρχών, «φωστήρων» της Θεολογίας και των Γραμμάτων, καλώ την προσοχή σας στο θέμα της υψηλής τεχνολογίας και της ψηφιακής πληροφορικής που συχνά μεταλλάσσεται σε παρά-πληροφόρηση.

Δεν προτίθεμαι σήμερα να δαιμονοποιήσω την υψηλή τεχνολογία ούτε και να «τρομάξω» τους αναγνώστες γονείς αλλά μάλλον να ενεργοποιήσω την προσοχή τους στους κινδύνους, ουδέν καλόν αμιγές κακού, των κομπιούτερ και μαζί τους DVD και CD τα οποία σε έγχρωμες οθόνες εντυπωσιακών και ταχυτάτων απεικονίσεων της ψηφιακής τεχνολογίας και αναμεταδόσεως μηνυμάτων θέλγουν και βοηθούν τους ειδικούς αλλά, αλλοίμονο, μπορεί και να εμπλέξουν σε “περιπέτειες” συνανθρώπους μας και των δύο φύλων και ιδιαίτερα παιδιά που διανύουν την εφηβική ηλικία.

Πρόσφατα κρούσματα παιδιών που έχουν εμπλακεί σε περιπέτειες πέφτοντας θύματα προσέγγισης από μεγάλα στην ηλικία «ανώριμα άτομα» με αντικοινωνική συμπεριφορά και σεξουαλική παθογένεια, περιήγηση των παιδιών μας σε χώρους πορνογραφικού υλικού και έκθεση σε κινδύνους παιδεραστίας ακόμη και απόπειρες αυτοκτονίας που πολλές απέτρεψε την τελευταία στιγμή η παρέμβαση των ανδρών δίωξης ηλεκτρονικού εγκλήματος της ΕΛΑΣ αποτελούν καθημερινό δημοσιογραφικό υλικό στα ελληνικά ΜΜΕ.

Μέσα στο «πνεύμα της εποχής»  της πληροφορικής (στο Ζeitgeist) εντάσσεται και το γνωστό και διαδεδομένο και στην Ελλάδα INTERNET, το διαδίκτυο, στο οποίο μπορούμε, με κάποιο κόστος, να έχουμε πρόσβαση όχι μόνο από το γραφείο μας στο Πανεπιστήμιο, την επιχείρηση ή τον οργανισμό αλλά και από το σπίτι μας τόσο εμείς όσο και τα παιδιά μας.

Μια αχλή μυστηρίου, όμως, φαίνεται να περιβάλλει το ΙΝΤΕRΝΕΤ, όπως και άλλα στοιχεία της ψηφιακής τεχνολογίας και της εποχής των ηλεκτρονικών υπολογιστών που, εάν μη τι άλλο, του δίνει και κάποιες μαγικές διαστάσεις ενώ, εάν το δει κανείς από μια απλουστευμένη όχι όμως και χυδαία οπτική γωνιά αξιολόγησης, ουσιαστικά, πρόκειται για μια ιλιγγιώδους μεγέθους βιβλιοθήκη-εγκυκλοπαίδεια σύγχρονης ψηφιακής μορφής τεχνολογίας.

Όπως συμβαίνει και με κάθε άλλη μορφή εξέλιξης και υπέρβασης των συνόρων της ανθρώπινης γνώσης Τεχνογνωσία και Τεχνολογία εξελίσσονται  και προχωρούν πολύ πιο γρήγορα από την αναγκαία παράλληλη εξέλιξη των πλαισίων ηθικής και δεοντολογίας και θέσπισης κάποιων, έστω άγραφων, κανόνων συμπεριφοράς απέναντι στον πλούτο πληροφοριών και τη χρήση τους.

Με άλλα λόγια η πρόσβαση και η χρήση των πληροφοριών και των εικόνων που κατά δισεκατομμύρια σελίδων παρέχονται στον χρήστη του INTERNET εξασφαλίζεται εφόσον ο χρήστης “υπογράψει” πληκτρολογώντας τον δικό του κομπιούτερ ότι είναι «άνω των 18 ετών» ή μέσα στα όρια που υπαγορεύει η κείμενη νομοθεσία της χώρας του πλανήτη μας στην οποία ζει και από την οποία προσπαθεί να αποκτήσει πρόσβαση στο διαδίκτυο!..

Όπως αποδεικνύεται στην καθημερινή πρακτική της εποχής των σούπερ- ταχυτήτων των ηλεκτρονικών μας υπολογιστών εικόνες και πληροφορίες που ΔΕΝ θα ήταν βατές σε ανήλικα πρόσωπα γίνονται βατές με την πληκτρολόγηση του κομπιούτερ μας. Και εάν θέλουμε να είμαστε ειλικρινείς πρέπει να παραδεχθούμε ότι τα σημερινά παιδιά έχουν και μεγαλύτερη οικειότητα και καλύτερες γνώσεις χειρισμού Η/Υ από πολλά άτομα που θεωρούνται νομικά  “ώριμα” έχοντας διαβεί το 18ο έτος της ηλικίας τους...

Υπάρχουν, όμως, πέραν των ηθικών προβλημάτων που εγείρονται και  κάποιοι άλλου είδους “κίνδυνοι” από τη χρήση του διαδικτύου και για τα ώριμα από νομικής απόψεως άτομα;

Η απάντηση είναι, κατηγορηματικά, ΝΑΙ !...

Οι προσπάθειες των επιστημόνων συμπεριφοράς επικεντρώνονται ΚΑΙ στο χώρο της επίδρασης που μπορεί να έχει η πολύωρη και μακρόχρονη κατάχρηση του διαδικτύου στον ψυχοσυναισθηματικό κόσμο και την κοινωνική συμπεριφορά του χρήστη.

Ερευνητικές προσπάθειες τεκμηριώνουν σποραδικά κρούσματα ψυχωτικής συμπεριφοράς που συνδέεται με υπερβολική χρήση των κομπιούτερ σε άτομα με ανώριμες προσωπικότητες.

Ώριμα στην ηλικία άτομα, κυρίως όμως τα παιδιά μας, είναι περισσότερο επιρρεπή να αναπτύξουν την σύγχρονη μορφή εξάρτησης που θα μπορούσαμε να την αποκαλέσουμε «Ιντερνετομανία».

Χωρίς να οδηγηθούμε σε υστερικές αντιδράσεις μπορούμε να δεχτούμε ότι υπάρχει κάποια συγκεκριμένη συμπτωματολογία που προδίδει προβλήματα στη γένεση ή την εξέλιξή τους;

Η απάντηση είναι ότι κάποια άτομα μπορεί να θεωρηθούν εξαρτημένα από το διαδίκτυο ή «ιντερνετομανείς» εφόσον η συμπεριφορά τους περιλαμβάνει   τουλάχιστον 4 από τα ακόλουθα χαρακτηριστικά:

1) Το ιντερνέτ βρίσκεται διαρκώς στη σκέψη τους,
2) Αναλώνουν αυξανόμενα χρονικά διαστήματα για να ικανοποιήσουν την
    επιθυμία του για χρήση του ιντερνετ,
3) Παρουσιάζουν αδυναμία ελέγχου της επιθυμίας για χρήση του ιντερνετ,
4) Αισθάνονται νευρικότητα και ευερεθιστικότητα όταν προσπαθούν να
    περιορίσουν ή να κόψουν εντελώς τη χρήση του διαδικτύου,
5) Χρησιμοποιούν το ιντερνέτ ως “μέθοδο φυγής” από προβλήματα που τα
   απασχολούν ή για να ξεπεράσουν μια άσχημη ψυχική διάθεση,
6) Αναγκάζονται να πουν ψέματα σε συγγενείς και φίλους για το χρόνο
   και τα χρήματα που ξοδεύουν στη χρήση του ιντερνετ,
7) Θέτουν σε κίνδυνο μια προσωπική σχέση ή την καριέρα τους καθώς
    «κολλάνε» στον κόσμο του διαδικτύου,
8) Εξακολουθούν να παίζουν στο ιντερνέτ μολονότι έχουν ήδη ξεπεράσει
   τον προϋπολογισμό  στα έξοδα των τηλεφωνικών συνδέσεων,
9) Αισθάνονται συμπτώματα «στερητικού συνδρόμου» όταν δεν μπορούν
    να έχουν πρόσβαση στο δίκτυο,
10) Ασχολούνται με το δίκτυο περισσότερο χρόνο από αυτόν που αρχικά
    προγραμματίζουν,

Οι «ιντερνετομανείς» μοιάζουν στις δομές προσωπικότητας, στον χαρακτήρα και το  συναισθηματικό τους φάσμα με παθολογικούς παίκτες, αυτούς που όλοι αποκαλούμε τζογαδόρους όλων των μορφών, ακριβώς επειδή τους διακρίνει η γνωστή αποτυχία ελέγχου της  συμπεριφοράς τους χωρίς να βρίσκονται υπό την επίδραση ψυχοτρόπων ουσιών. Για το λόγο αυτό και οι θεραπευτική αντιμετώπισή τους έχει εμφανή υποδομή ψυχοκοινωνικής δυναμικής.

Τι κρίμα, που μέσα στο γενικότερο πλαίσιο της μοναξιάς και αλλοτρίωσης που σημάδεψε πικρόχολα το τέλος του 20ου αιώνα, καθώς βρισκόμαστε στη δεύτερη δεκαετία του 21ου αιώνα, στην Ελλάδα της μοναξιάς, κάποιοι συνάνθρωποί μας βρίσκουν καθημερινή «παρηγοριά» κολλημένοι στο μοναχικό κόσμο της συναρπαστικής έγχρωμης εικόνας ενός ψυχρού, άψυχου, κομπιούτερ....

ΞΕΧΩΡΙΣΑΝ ΑΚΟΜΑ:
  1. Για άλλα, ήθελα να γράψω από Τελευταία σελίδα αριστερά
  2. Μαμά, μπαμπά, είμαι φτωχός και τριτοκοσμικός από πιτσιρίκος

σχόλια; αντιρρήσεις; ερωτήσεις;
ΠΡΟΣΘΕΣΤΕ ΤΟΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟ ΣΑΣ ΠΑΝΩ ΣΤΗ ΒΡΑΒΕΥΣΗ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ
 Διαβάστε περισσότερα.. »

Σάββατο 1 Φεβρουαρίου 2014

ΣXOΛΙΟ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ ~ ανακοινώνεται από τη φούλαμ ο μήτρογλου

η είδηση που στιγμάτισε τη βδομάδα που πέρασε, σχολιάζεται και προβληματίζει


 η είδηση 
Ανακοινώνεται από τη Φούλαμ ο Μήτρογλου. Οι ερυθρόλευκοι αναμένεται να βάλουν στα ταμεία τους 15 εκατομμύρια ευρώ, ενώ ο ποδοσφαιριστής θα υπογράψει τετραετές συμβόλαιο συνεργασίας με συνολικές αποδοχές περίπου 10 εκατομμύρια ευρώ.
 το σχόλιο 
Προσπαθούσε να καταλάβω γιατί το κάνει αυτό στον εαυτό του. Είναι πιο καλά στη χειρότερη ομάδα του καλύτερου πρωταθλήματος από την καλύτερη ομάδα ενός κακού πρωταθλήματος; Πριν προλάβω να απαντήσω, σκέφτηκα πως θα ένοιωθα αν μου έλεγαν ότι το μηνιάτικο μου θα ήταν 21.000 ευρώ και πως κάθε εβδομάδα θα με βλέπει να παίζω όλος ο πλανήτης αυξάνοντας έτσι τις πιθανότητες μου για περαιτέρω πρόοδο.
Το πάρε-δώσε εκατομμυρίων που ακούμε στο ποδόσφαιρο είναι προκλητικό, όμως αυτή η συζήτηση είναι για άλλη φορά. Το θέμα είναι ότι όταν μια ομάδα ανοίγει τόσο πλατιά το συρτάρι της για ένα ελληνόπουλο, τότε όλο το ελληνικό ποδόσφαιρο κερδίζει.
Καλή επιτυχία Κώστα και εις ανώτερα. Μπορείς να τιμήσεις την πατρίδα σου το καλοκαίρι στο Παγκόσμιο.

σχόλια; αντιρρήσεις; ερωτήσεις;
ΠΡΟΣΘΕΣΤΕ ΤΟΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟ ΣΑΣ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΤΟΥ ΜΗΝΑ
 Διαβάστε περισσότερα.. »