Παρασκευή 18 Απριλίου 2014

ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΗΣ TEΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΑΠΡΙΛΙΟΥ ~ heartbleed – το διαδίκτυο σε κρίση

παρουσίαση νέων τεχνολογιών & η χρηστικότητα & συμβολή τους στην καθημερινότητα

Πριν δυο εβδομάδες, όλες οι τεχνολογικές (και μη) ιστοσελίδες έφεραν στο φως ένα περιέργο πρόβλημα που φάνηκε να επηρεάζει αρκετές ιστοσελίδες παγκοσμίως, το Heartbleed bug. Πολλοί το προσπέρασαν θεωρώντας ότι είναι ΕΝΑ ακόμα bug της «ηλεκτρονικής» καθημερινότητάς μας το οποίο δεν τους αφορά. Και εδώ είναι το μεγάλο λάθος!


Το Διαδίκτυο βασίζεται στο πρότυπο SSL για την διασφάλιση των ηλεκτρονικών μας συναλλαγών και την κρυπτογράφηση των κωδικών μας. Όλες οι ιστοσελίδες που ξεκινάνε με HTTPS:// χρησιμοποιούν κάποια εκδοχή του SSL (τράπεζες, ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, ηλεκτρονικά καταστήματα, κλπ.). Το Heartbleed έρχεται και «χτυπάει» ακριβώς σε αυτό το κομμάτι! Δεν πρόκειται για ιό, δεν πρόκειται για ενέργεια κακόβουλων hackers αλλά πρόκειται, δυστυχώς, για λάθος στον κώδικα. Ένα τυπογραφικό λάθος που βρίσκεται πολλά χρόνια στον κώδικα του SSL και που δίνει στην δυνατότητα σε οποινδήποτε να αποκτήσει πρόσβαση στους κωδικούς και τις κρυπτογραφημένες πληροφορίες που διατηρεί ένας server στην βάση δεδομένων του. Και δεν απαιτούνται εντυπωσιακά εργαλεία ή γνώσεις για αυτό, παρά μόνο μια απλή εντολή!

Φανταστείτε λοιπόν τα εξής σενάρια (για να καταλάβουμε την έκταση και την σημαντικότητα του προβλήματος):
Σενάριο 1: Κάποιος αποκτά πρόσβαση σε μια ιστοσελίδα ηλεκτρονικού καταστήματος από το οποίο αγοράσαμε μία και μοναδική φορά πριν αρκετά χρόνια. Ο κωδικός πρόσβασης που επιλέξαμε όταν κάναμε την εγγραφή στην ιστοσελίδα, τυχαίνει να είναι ο ίδιος για το ηλεκτρονικό μας ταχυδρομείο, την τράπεζά μας καθώς και 2-3 άλλες υπηρεσίες.Οι επιπτώσεις είναι καταστροφικές!

Σενάριο 2: Κάποιοι πιο προσεκτικοί χρήστες ίσως έχουν συνηθίσει να χρησιμοποιούν διαφορετικούς κωδικούς για κάθε ιστοσελίδα. Σκεφτείτε όμως το εξής: κάποιος αποκτά πρόσβαση στο modem/router του σπιτιού μας (ακόμα και αυτές οι συσκευές χρησιμοποιούν SSL για να εμφανίσουν την ιστοσελίδα με τις ρυθμίσεις τους) και με αυτό τον τρόπο αλλάζουν τις ρυθμίσεις της σύνδεσής μας με αποτέλεσμα όλες μας οι κινήσεις να δρμολογούνται σε «ψεύτικες» ιστοσελίδες. Εκεί λοιπόν που νομίζουμε ότι βάζουμε τον κωδικό μας στην σελίδα της τράπεζάς μας, στην ουσία τον πληκτρολογούμε σε μια ιστοσελίδα που «μοιάζει» με την πραγματική αλλά ανήκει σε κάποιον hacker!

Τα σενάρια είναι αναρίθμητα και επειδή ο αριθμός των συσκευών και ιστοσελίδων που είναι ευάλωτες σε αυτό το bug είναι τεράστιος, χρειάζεται να επιδείξουμε υπερβολική προσοχή! Και το χειρότερο είναι ότι η λύση δεν είναι ακριβώς στο χέρι μας. Οι πάροχοι και οι κατασκευαστές πρέπει να προχωρήσουν σε αναβάθμιση των συστημάτων τους ώστε να διορθώσουν το χαλασμένο κομμάτι κώδικα και αυτό μπορεί να πάρει χρόνο. Μέχρι τότε, οποιαδήποτε απόπειρα αλλαγής των κωδικών μας δεν θα έχει σημασία γιατί το πρόβλημα θα υφίσταται ακόμα.

Τι μπορούμε να κάνουμε προκειμένου να προστατευτούμε όσο το δυνατόν καλύτερα;
  • · Να αλλάξουμε όλους τους κωδικούς πρόσβασης που χρησιμοποιούμε και να τους αντικαταστήσουμε με μοναδικούς, δύσκολους και πολύπλοκους κωδικούς. Προγράμματα διαχείρισης κωδικών όπως το Lastpass και το 1-Password μπορούν να βοηθήσουν σε αυτό το κομμάτι.
  • ·   Να ενεργοποιήσουμε, όπου προσφέρεται, την δυνατότητα διπλής πιστοποίσης (όπου μαζί με τον κωδικό, πρέπει να βάλουμε και ένα δεύτερο κωδικό που μας αποστέλλεται με μήνυμα στο κινητό, κλπ.).
  • · Να ελέγξουμε την κατάσταση των ιστοσελίδων που χρησιμοποιούμε για να βεβαιωθούμε ότι δεν έχουν επηρρεαστεί από το πρόβλημα αυτό. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε αυτό το εργαλείο για αυτό το σκοπό.

Σκεφτείτε το εξής: Ιστοσελίδες όπως το Dropbox, Yahoo Mail, Facebook παραδέχτηκαν ότι επηρρεάστηκαν από το Heartbleed bug και χρειάστηκε να προχωρήσουν σε διορθωτικές κινήσεις. Εσείς, ακόμα πιστεύετε ότι είστε ασφαλείς; +Vassilis Anastasiadis


σχόλια; αντιρρήσεις; ερωτήσεις;
ΠΡΟΣΘΕΣΤΕ ΤΟΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟ ΣΑΣ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΣΗΜΕΡΙΝΟ ΘΕΜΑ
 Διαβάστε περισσότερα.. »

Πέμπτη 17 Απριλίου 2014

ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΑΣ ~ ο άνθρωπος που είναι αθλητής δεν είναι άνθρωπος

Καληνωρίσματα από το +yannidakis 
Το να είσαι αθλητής είναι δύσκολο. Δεν είναι μόνο η δόξα, το χρήμα και η επιτυχία. Είναι και η άλλη πλευρά της καταπόνησης, των θυσιών και της συνεχής προσπάθειας. Μέσα σε όλα αυτά που δεν είναι στις προσθέσεις μου να αναλύσω στο κείμενο αυτό, πρέπει να σκεφτούμε και κάτι πολύ ενδιαφέρον. Την παρουσία των αθλητών σε ένα γήπεδο με δεκάδες χιλιάδες κόσμου, στον καθένα από τους οποίους δίνουν τις εξετάσεις τους.

Κι αν πρόκειται για οπαδούς της ομάδας στην οποία ανήκουν, τα προβλήματα είναι ελάχιστα. Τι γίνεται στην imageπερίπτωση που οι οπαδοί είναι αντίπαλοι; Ελάτε… στην Ελλάδα ζούμε και ξέρουμε. Μπουκάλια, κέρματα, φτυσίματα, ακόμα και κροτίδες είναι τα πιο συνηθισμένα αντικείμενα που εκσφενδονίζονται από τους οπαδούς σε αντίπαλους αθλητές. Κι αν δεν καταφέρουν να σπάσουν το σώμα, στοχεύουν στο πνεύμα. Αμέτρητα συνθήματα για το χρώμα του δέρματος, την προσωπική τους οικογενειακή κατάσταση, την οικογένεια και κάποιο χαρακτηριστικό του παρελθόντος έρχονται να εξαγριώσουν και αν αποσπάσουν τον αθλητή από τον αγώνα.

Θυμίζει κάτι από μια αρχαία αρένα όπου ο μονομάχος έπρεπε να παλέψει με το λιοντάρι και η συντριπτική πλειοψηφία υποστήριζε το… λιοντάρι! Ακόμα κι έτσι, σήμερα δεν έχουμε μονομάχους αλλά επαγγελματίες αθλητές που λίγο-πολύ προσπαθούν και μένουν ανεπηρέαστοι του τι ακούγεται από τις κερκίδες. Ίσως θα ήταν ευθύνη του διαιτητή να φροντίσει να προστατεύσει τους παίκτες αυτούς, ίσως θα έπρεπε να αναζητήσουμε αλλού τη λύση.

Αυτό δε σημαίνει ότι όλοι οι άνθρωποι-αθλητές μπορούν να συγκρατούνται το ίδιο. Ο Ze Eduardo που σήμερα παίζει imageστον ΟΦΗ, όταν άκουσε να τον βρίζουν ρατσιστικά λόγω του χρώματός τους, πήρε τη μπάλα και αποχώρησε για τα αποδυτήρια ενώ ο αγώνας εξελισσόταν! Ο Eric Cantona έμεινε στην ιστορία όταν πήδηξε στην κερκίδα για να κλωτσήσει έναν φίλαθλο. Εξάλλου έχουμε δεκάδες περιπτώσεις ποδοσφαιριστών που χειρονομούν ή επιστρέφουν βρισιές στους οπαδούς. Το τελευταίο κρούσμα αφορά τον Σοφοκλή Σχορτσιανίτη που βγάζει το ψωμί του στην πιο μεγάλη ομάδα του Ισραήλ. Ένα ελληνόπουλο που κατά καιρούς έχει ακούσει πολλά για το χρώμα του δέρματός του και την οικογένεια του, όμως έθεσε ένα όριο κι αυτό ξεπεράστηκε όταν κάποιος αντίπαλος “φίλαθλος” του φώναζε κατά τη διάρκεια του αγώνα βρισιές για τη γυναίκα του και απειλές ότι θα βιάσει την κόρη και το γιο του. Αυτό, ήταν το όριο του μεγαλόσωμου αθλητή και όταν ξεπεράστηκε όρμησε στην κερκίδα γρονθοκοπώντας τον “φίλαθλο” αυτό. Θέλετε τη γνώμη μου; Πολύ καλά έκανε! Ο παίκτης τιμωρήθηκε φυσικά καθώς απαγορευόταν να δράσει έτσι, όμως αλήθεια, αν δεν ήταν αθλητής άλλα ένας τυχαίος περαστικός που άκουγε αυτά τα αίσχη, θα έπρεπε να παραμείνει αμέτοχος;

Κάτι αντίστοιχο συμβαίνει και όταν οι πρωταγωνιστές των... εχθροπραξιών είναι οι ίδιοι οι παίκτες. Θα πρέπει να αρχίζουν να αντιμαχούν λεκτικά και να βιαιοπραγούν μεταξύ τους την ώρα που όλος ο κόσμος του παρακολουθεί και μάλιστα μέσα σε αυτούς, μικρά παιδιά που παραδειγματίζονται από τα ινδάλματά τους; Άλλη περίπτωση, άλλη αντίδραση;
Ο αθλητής είναι πιόνι και όχι άνθρωπος; Είναι μηχάνημα χωρίς αισθήματα; Είναι ένα ον που θα δεχτεί απειλές για την οικογένεια που δημιούργησε και συντηρεί προσφέροντας το ταλέντο του στο πρωτάθλημα μιας μακρινής χώρας και μάλιστα χαμογελώντας απλά επειδή έτυχε να κερδίσει στον αγώνα; Τι είναι ο αθλητής και ποια πρέπει να είναι τα όρια του; +Yanni Spiridakis 

σχόλια; αντιρρήσεις; ερωτήσεις;
ΠΡΟΣΘΕΣΤΕ ΤΟΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟ ΣΑΣ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΣΗΜΕΡΙΝΟ ΘΕΜΑ
 Διαβάστε περισσότερα.. »

Τετάρτη 16 Απριλίου 2014

ΠΡΟΒΛHMΑΤΙΣΜΟΣ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑΣ ~ το πρώτο θετικό βήμα που είδα για το κυπριακό

Καληνωρίσματα από το +yannidakis 
Εδώ και δεκαετίες γίνεται πολύς λόγος για τις σχέσεις των δύο εμπλεκόμενων στην Κύπρο: Τους ελληνοκύπριους και τους τουρκοκύπριους. Στο παρόν κείμενο δεν σκοπεύω να σας κάνω μαθήματα ιστορίας ή να θίξω παλαιότερα ζητήματα, απλά θα θυμίσω πως ανά τακτά χρονικά διαστήματα έλληνες και τούρκοι διπλωμάτες και πολιτικοί, τουρκοκύπριοι και κύπριοι προσπαθούν να βρουν λύσει στο περιβόητο κυπριακό ζήτημα, συνήθως υπό την επιτήρηση διεθνών οργανισμών. Αποτέλεσμα; Μηδέν!

Για πρώτη φορά όμως διάβασα κάτι που στη δική μου τη λογική ακούγεται θετικό. Πρόκειται για το μόνο βήμα που θα imageμπορούσε να είναι ουσιαστικό, προοδευτικό ως προς την λύση του κυπριακού. Ένα τέτοιο βήμα θα μπορούσε να είναι μόνο προς τα πίσω. Πράγματι, η τουρκοκυπριακή πλευρά αποφάσισε να καταργήσει την πρωινή ορκωμοσία των μαθητών από τα δημοτικά. Η ορκωμοσία αυτή είναι ότι πιο εθνικιστικό μπορείτε να ακούσετε ποτέ. Κάθε πρωί τα παιδάκια αναγκάζονται να τραγουδούν δυνατά αυτόν τον ύμνο με ότι αυτό συνεπάγεται για την ψυχολογία τους και για τις προοπτικές τους μεθαύριο σαν υπεύθυνοι ανήλικοι πολίτες. Συμπληρώνω πως μέρος της απόφασης σημειώνει πως τελικά δεν θα λειτουργήσει μία θεολογική σχολή, όπως αρχικά προβλεπόταν.

Η κατάσβεση του μίσους, τα βήματα πίσω που ανέφερα και κυρίως η πρόθεση της κυβέρνησης του ψευδοκράτους μας γεμίζει αισιοδοξία. Τα προβλήματα προφανώς δεν λύθηκαν, όμως μία κίνηση προς την θετική κατεύθυνση πρέπει να αναγνωριστεί, ακόμα κι αυτή δεν κοστίζει ουσιαστικά σε πολιτικό επίπεδο για τους τούρκους. Αντίθετα, σημειώνω πως δεν πρόκειται για μία νίκη των ελλήνων επί των τούρκων. Αν μπούμε σε αυτήν την διαδικασία σκέψης θα έχουμε κάνει λάθος. Η φιλονικία δεν οδηγεί πουθενά σε αυτήν την περίπτωση.

Ας μην μείνουμε εκεί όμως. Ας περιμένουμε περισσότερα και ουσιαστικότερα εκατέρωθεν βήματα. Το κυπριακό πρέπει να λυθεί και αν το καλοσκεφτούμε δεν είναι τόσο δύσκολο, είναι απλά ζήτημα καλής θελήσεως. Σε διαφορετική περίπτωση, κρίνω πως και οι δύο λαοί θα είναι καταδικασμένοι+Yanni Spiridakis 

σχόλια; αντιρρήσεις; ερωτήσεις;
ΠΡΟΣΘΕΣΤΕ ΤΟΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟ ΣΑΣ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΣΗΜΕΡΙΝΟ ΘΕΜΑ
 Διαβάστε περισσότερα.. »

Τρίτη 15 Απριλίου 2014

ΘΡΥΛΟΣ ΤΟΥ BATMAN ΑΠΡΙΛΙΟΥ ~ ξεκίνησε η 75η επέτειος του batman :[ gotham η σειρά :[ έρχεται το gotham knight :[ e-shop

το πρώτο ελληνικό blog για όλα τα νέα από τον Θρύλο του Batman 75 χρόνια μετά. Παρουσίαση όλων των εξελίξεων


Καληνωρίσματα από το +yannidakis 

 ΘΕΩΡΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΘΡΥΛΟ 

ΞΕΚΙΝΗΣΕ Η 75η ΕΠΕΤΕΙΟΣ ΤΟΥ ΒΑΤΜΑΝ
1939-2014. Μετά από 75 χρόνια ο θρύλος του Batman παραμένει πιο ισχυρός και ηχηρός από ποτέ. Η Warner Bros. και η DC Comics τιμώντας τον πιο συμβολικό ήρωα, ξεκινάει το έτος Batman το οποίο θα κρατήσει όλους τους μήνες του 2014 αρχής γενομένης από τις 30 Μαρτίου οπότε και ήταν η επέτειος του πρώτου τεύχους που κυκλοφόρησε ποτέ με τον τότε Bat-Man και με αποκορύφωμα τον Ιούλιο οπότε και θα θεσπιστεί η "ημέρα Batman"!

Warner Bros. και DC Comics προχωρούν σε μία ποικιλία δραστηριοτήτων με εκδόσεις,
παραγωγές, έκτακτες εμφανίσεις και ειδικούς σχεδιασμούς ακόμα και στη στολή του ήρωα, που θα τιμήσει την μεγάλη επέτειο του Σκοτεινού Ιππότη. Φυσικά ξεχωρίζει το ειδικό σύμβολο-λογότυπο που σχεδιάστηκε για να τιμήσει την επέτειο αυτή και που χαρακτηρίζεται από λιτές και ρεαλιστικές γραμμές ακριβώς όπως ο ήρωας θα ήταν στην πραγματικότητα.

Η ενότητα θα συνεχίσει να ασχολείται με τον χαρακτήρα και να αποκωδικοποιεί τις πτυχές της μυθοπλασίας του, ενώ παράλληλα θα σας ενημερώνω για οτιδήποτε σχετίζεται με την μεγάλη αυτή επέτειο. Είναι χαρακτηριστικό πως το δελτίο τύπου της εταιρείας είναι απόλυτα κατατοπιστικό και μπορείτε να το διαβάσετε. Στο μεταξύ θα μπορείτε να ενημερώνεστε από την επίσημη ιστοσελίδα του Batman που είναι ειδικά διαμορφωμένη για την επέτειο.

 ΕΙΚΟΝΟΓΡΑΦΗΜΕΝΑ (COMICS) 

Batgirl 
Barbara Gordon is back as Batgirl--and she's going to have to face the city's most horrifying new villains as well as the dark secrets from her past! Gail Simone (BIRDS OF PREY) pens a new chapter in the life of one of Gotham City's finest heroes!

Put on your go-go boots and get ready to "Batusi" back to the Swingin' '60s, as DC Comics reimagines the classic Batman TV series in comics form for the first time!

A new era for The Dark Knight and Gotham City begins here from writer Scott Snyder (AMERICAN VAMPIRE, BATMAN: GATES OF GOTHAM) and artist Greg Capullo. Batman and the Bat-Family continue their quest to protect the people of Gotham--and now Bruce Wayne himself enters the game!

Battling evil with his son Damian at his side, Batman now realizes the hardest part of the job may be trying to work together! The Dynamic Duo toil as father and son in this series by the creative team behind the GREEN LANTERN CORPS--Peter Tomasi and Patrick Gleason.

New adventures of the future Batman! Terry McGinnis is back in his high tech Bat-suit, patrolling the gleaming spires of Gotham under the watchful eye of Bruce Wayne, the original Dark Knight. But balancing school, personal life and crime fighting duties may be his biggest challenge.

It's a brand new day for Terry McGinnis! Now enrolled at Neo-Gotham University, Terry struggles with his new life as a college student while maintaining Bruce Wayne's legacy as the Batman of the future. But a new school isn't the ONLY change for our hero...

The legendary Eisner Award-winning series BATMAN BLACK AND WHITE returns in a brand-new six-issue limited series featuring tales of The Dark Knight by some of comics' greatest writers and artists!

Meet Catwoman. She's addicted to the night. And addicted to Batman. But most of all, Catwoman is addicted to danger. She can't help herself, and the truth is--she doesn't want to. She's good at being bad, and very bad at being good. The feline fatale headlines her own self-titled series!

DC's flagship title re-launches for the first time ever, featuring Batman adventures from the acclaimed Tony Daniel (BATMAN R.I.P)! Bruce Wayne is back under the cape and cowl, ready to protect Gotham City from its deadly array of villains--from the Joker to Mr. Freeze to brand new masked murderers!

Not all of Gotham's heroes wear costumes. Batman may get all the credit for cleaning up the town, but Renee Montoya & Crispus Allen of the Special Crimes Unit are determined to do the job. Witness the gritty side of the GCPD from their perspective, as they solve crimes their own way.

Superman faces opponents who can battle him on equal terms. How did it come to this? This new series tells the story before DC's latest, highly anticipated videogame, from the makers of Mortal Kombat.

A new era in adventure begins as Batman Beyond joins the vaunted Justice League--just in time for their biggest adventure ever! Dustin Nguyen and Derek Fridolfs deliver an unprecedented series full of epic exploits.

Brace yourself for the all-new World's Greatest Super Heroes of Tomorrow...Today! Join Batman, Superman and the rest of the ever-expanding lineup as the Justice League fights for Earth's future! 

Comics superstars Geoff Johns (GREEN LANTERN) and Jim Lee (BATMAN: HUSH) unite for the first time to tell the bold beginning of the DC Universe's premier super team! The dawn of the age of heroes has begun! Learn how the Justice League formed and what launched them as the greatest team in the DCU!

Batman has lived many lifetimes and worn many different costumes in his 70+ years of existence. Legends of the Dark Knight focuses on classic, stand-alone tales of Batman by a unique group of talented creators with equally unique stories to tell!

Dick Grayson flies high once more as Nightwing in a series from writer Kyle Higgins (GATES OF GOTHAM)! And as he embraces his destiny, Haley's Circus (the big top where Dick once performed) returns to Gotham City--bringing with it murder, mystery and superhuman evil!

Tim Drake, Batman's former sidekick, gets back into the action when an international organization seeks to capture, kill or co-opt super-powered teenagers! He'll team up with Teen Titans like the powerhouse Wonder Girl and super-speedster Kid Flash to help take them down!

Based on the animated series! Robin, Superboy, Kid Flash and Aqualad star in this explosive issue kickstarting an all-new ongoing series! They're four young superheroes learning how to be a team...and maybe doing a bit of growing up along the way--but only just a little bit!

 ΠΑΡΑΓΩΓΕΣ ΚΙΝΟΥΜΕΝΗΣ ΕΙΚΟΝΑΣ 

GOTHAM
:[ Ξεκίνησαν τα γυρίσματα της σειράς και παράλληλα κυκλοφόρησαν επίσημες αφίσες με τους βασικούς ήρωες της ταινίας. Ας τις δούμε μαζί με τις επίσημες περιγραφές τους:
:[ Ας δούμε και μερικές φωτογραφίες από τα πρόσφατα γυρίσματα.
:[ Για πρώτη φορά βλέπουμε και επί τω έργω την Smith.
:[ Πολύ ενδιαφέρον και σε αυτό το σετ φωτογραφιών από τα γυρίσματα από τη στιγμή της δολοφονίας των γονιών του Bruce και όχι μόνο
:[ Επίσης να γνωστοποιήσω πως ο ηθοποιός Cory Michael Smith θα ενσαρκώσει τον Edward Nygma ο οποίος κάποια στιγμή θα γίνει The Riddler.

BATMAN vs SUPERMAN
Ξεκινάει η παραγωγή σε λιγότερο από ένα μήνα και τα νέα ακόμα δεν είναι ιδιαίτερα. Ας δούμε τι είχαμε τον τελευταίο μήνα...
:[ Ο Jeremy Irons που θα υποδυθεί τον Alfred δήλωσε πως δεν μπορεί να περιμένει την ημέρα που θα ξεκινήσει γυρίσματα. Δήλωσε πως έχει διαβάσει το σενάριο και είναι ενθουσιασμένος για τη συνεργασία του με τον Affleck.
:[ Στο ήδη πλούσιο δυναμικό των ομάδων που θα συμμετέχουν στην ταινία, προστέθηκαν οι Holly Hunter, Callan Mulvey και Tao Okamoto. Ωστόσο για να μην ψάχνουμε άδικα, έχει ήδη ανακοινωθεί πως οι χαρακτήρες που θα υποδυθούν θα δημιουργηθούν ειδικά για την ταινία.
:[ Παράλληλα όπως έγινε γνωστό από τον ίδιο τον Ben Affleck και τον γυμναστή του, ο Bruce θα είναι μυώδης ακολουθώντας ένα εξαντλητικό πρόγραμμα γυμναστικής, ωστόσο θα παραμείνει γήινος ήρωας!
:[ Τέλος, η παραγωγή δήλωσε πως αναζητά άτομα για να δουλέψουν ως κομπάρσοι στα γυρίσματα του Μίτσιγκαν. Οι ενδιαφερόμενοι πατούν εδώ.

SON OF BATMAN
Μία νέα παραγωγή κινουμένων σχεδίων κυκλοφορεί η DC στην οποία ο Ra's al Ghul και η κόρη του ξεκινούν ένα σχέδιο για να καταστρέψουν το Gotham. Η κόρη του όμως παράλληλα δε θέλει να κινδυνέψει ο Batman αφού πρέπει να του αποκαλύψει το μεγάλο μυστικό που είναι η ύπαρξη του κοινού τους γιου, Damian... Δείτε το πρώτο trailer!

ΣΠΑΝΙΕΣ BAT-ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
Λόγω της επετείου αυτού του μήνα, κυκλοφόρησαν 75 ανέκδοτες φωτογραφίες από τα γυρίσματα των ταινιών του ήρωα. Από τη δεκαετία του '60, έως το 1989 και την τριλογία του Nolan. Απολαύστε τις.

 ΑΛΛΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ 

ΤΟ ΑΠΟΛΥΤΟ ΜΑΓΑΖΙ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ
Η Warner Bros (κάτοχος των αντίστοιχων δικαιωμάτων) ανανέωσε το e-shop της που απευθύνεται σε οτιδήποτε έχει σχέση με τον Batman με αφορμή την επέτειο των 75 χρόνων. Μπείτε και δείτε την πλήρη και απίστευτη γκάμα προϊόντων με θέμα των Σκοτεινό Ιππότη που περιλαμβάνουν από είδη οικιακής χρήσης μέχρι παιχνίδια, ταινίες, συλλογές, ρούχα κλπ. Τα θέματα αφορούν από τις παραγωγές της δεκαετίας του '60 έως την τριλογία του Nolan και τις βασικότερες παραγωγές κινουμένων σχεδίων!

ΤΕΧΝΗ ΜΕ BATMAN
Δύο εξαιρετικά έργα τέχνης με τον Batman και τον Joker αντίστοιχα κυκλοφορούν σε προσιτή τιμή με υλικά από μέταλλο. Δείτε τα εδώ και εδώ.

BATMAN: ARKHAM KNIGHT
Η πετυχημένη σειρά ηλεκτρονικών παιχνιδιών συνεχίζεται με τους ίδιους συντελεστές. Η νέα έκδοση αφενός μας καθηλώνει με το εκπληκτικό της trailer και αφετέρου με τις ιδιαιτερότητες ανάμεσα στις οποίες η επιλογή του παίκτη να φοράει την bat-στολή από την σειρά της δεκαετίας του '60! Αν πραγματικά σας ενδιαφέρει, μπορείτε να δείτε αναλυτικά άρθρα (πηγή 1, 2, 3, 4, 5). Παράλληλα έγινε γνωστό πως μία ειδική έκδοση με όνομα "Cold, Cold Heart" κάνει την εμφάνιση της στο παιχνίδι προσθέτοντας ακόμα πιο ενδιαφέροντα γραφικά. Συνοδεύεται και από μια εικόνα υψηλής ανάλυσης.

ΧΙΟΥΜΟΡΙΣΤΙΚΑ ΣΚΕΡΤΣΑΚΙΑ
Θυμάστε την σκηνή από το Batman Begins όπου ο Batman ανακρίνει έναν αστυνομικό κρεμώντας τον ανάποδα; Ένα ερασιτεχνικό βίντεο μας δείχνει μια σπαρταριστή προσπάθεια δύο τύπων να τον μιμηθούν σατιρίζοντας και την έντονη φωνή του ως Batman. Κρατηθείτε...

ΤΑ ΚΡΥΣΦΗΓΕΤΑ ΤΩΝ ΗΡΩΩΝ
Μία εκπληκτική σύνθεση γνωστών σημείων από όπου εξορμούν οι ήρωες, συνάντησα στο διαδίκτυο. Φυσικά δεσπόζει η σπηλιά του Batman, όμως ρίξτε μια ματιά στην εικόνα για να θυμηθείτε κι άλλους γνωστούς ήρωες.

σχόλια; αντιρρήσεις; ερωτήσεις;
ΠΡΟΣΘΕΣΤΕ ΤΟΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟ ΣΑΣ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΣΗΜΕΡΙΝΟ ΘΕΜΑ
 Διαβάστε περισσότερα.. »

Δευτέρα 14 Απριλίου 2014

ΨΗΓΜΑΤΑ ΠNEΥΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΑΠΡΙΛΙΟΥ ~ πάσχα και κρίση

αποκωδικοποιώντας τα μηνύματα της θρησκείας προβληματιζόμαστε σε ζητήματα της κοινωνίας


Ξαναδιαβάζοντας κάτι τέτοιες μέρες, τα σπαρακτικά λόγια του Χριστού, βγαλμένα από μια πικραμένη καρδιά, την ώρα πού θριαμβευτικά ο ανυποψίαστος όχλος τον υποδέχεται στα αμαρτωλά Ιεροσόλυμα και γι’ αυτό πιο τραγικά, διαπιστώνω έτος κατ’ έτος πόσο διαχρονικά και δραματικά επίκαιρα είναι.

Συνηθίζουμε να μιλούμε για καιρούς αποστασίας, δίνοντας τους και ένα ζοφερό εσχατολογικό
χρώμα και ίσως αδυνατούμε να δούμε καθαρά, πώς αυτά τα έσχατα, αυτή η έννοια της έσχατης εποχής,έχει ήδη λάβει αρχή αυτό το πρώτο Πάσχα, πάνω στον Γολγοθά και μέσα από τον Κήπο των μνημείων. Γιατί πάσχα σημαίνει κρίση του κόσμου.  Ο ίδιος ο Κύριος λίγο πριν τον σταυρό, ομολογεί ενώπιον των ιουδαίων ότι «νυν κρίσις του κόσμου εστί».

Ο Σταυρός είναι η κρίση του Κόσμου. Όταν ο Πιλάτος παρουσίασε τον εξουθενημένο και εκουσίως παραδομένο Μεσσία στον όχλο, λέγοντας «Ίδε ο Άνθρωπος», ήταν σαν να έθεσε άκων ενώπιον όλων των γενεών των ανθρώπων, χριστιανών και μη, το μεγάλο και κρίσιμο ερώτημα: Δεχόμαστε, αποδεχόμαστε τον Θυσιασμένο Αμνό, τον Θεό του πόνου, της οδύνης, τους εκούσιου εξευτελισμού, της κραταιάς έως θανάτου Αγάπης ως Σωτήρα και Κύριο του Κόσμου; Όπως οι Ιουδαίοι, μεγαλωμένοι σε σιωνιστικό περιβάλλον και με μεγαλόπνοες εθνικιστικές προσδοκίες , όχι μόνο απέρριψαν τον Ιησού ως Μεσσία , αλλά και βάλθηκαν να εξουθενώσουν «το μνημόσυνον Αυτού από της γής», κατά το προφητικό λόγιο, επειδή η εικόνα και ο ρόλος Του, υπήρξε βλάσφημος για την θρησκευτικότητα τους, έτσι και εμείς λίγο πολύ, δεν θέλουμε πολλές σχέσεις με τον Θεό του Πόνου και της Θυσίας. Ο δυναμικός Θεός και μάλιστα ο Θεός πού προσφέρει την εύνοια και την χάρη στους εκλεκτούς του και τιμωρεί τους αντιπάλους μας, είναι  πλέον πρόσφορη εικόνα στις δικές μας προσδοκίες. Αυτός ο κόσμος παραμένει ασφυκτικά ανταγωνιστικός, σκληρός, οδυνηρός και αδίσταχτος. Και φυσικά υποστηρίζει τα είδωλα του μέχρι και εξουθενώσεως και πλήρους απορρίψεως κάθε άλλης εικόνας του Θεού.Και ενώ πεθαίνουμε μέσα στις πληγές μας και απεγνωσμένα ζητάμε μετάγγιση ζωής και αίματος, ενώ υπάρχει η αιώνια πρόσκληση να επισυναχθούμε κάτω από τις κεραίες του Σταυρού, κάτω από τα απλωμένα χέρια του Εσταυρωμένου, εμείς καταφέρνουμε να την αγνοούμε, να κωφεύουμε και κάποτε να χλευάζουμε έναν τέτοιο «περίεργο» Θεό.

Αλλά και αυτή η Ανάσταση είναι κρίση. Πάσχα σημαίνει πέρασμα. Και είναι πέρασμα από το σκοτάδι στο φως, από τον θάνατο τον πνευματικό και σωματικό στην όντως και αιώνια ζωή. Οι πρώτες κυρίως ημέρες της Μεγάλης Εβδομάδας με τις ζωηρές εικόνες της τελικής κρίσης, του ολόφωτου νυμφώνα, του εσχατολογικού Γάμου και Δείπνου, των μωρών παρθένων, η εικόνα του Νυμφίου Χριστού και του αχάριστου δούλου, γλαφυρά σχηματίζουν το ψηφιδωτό του εσχατολογικού αυτού περάσματος. Αφού ο έσχατος εχθρός θάνατος έχει καταργηθεί πλέον, περάσαμε σε μια άλλη ποιότητα ζωής. Κάθε Πάσχα, κάθε Ανάσταση, κάθε στιγμή πού είναι πλέον πεπληρωμένη με θείο φώς αφού «νυν πάντα πεπλήρωται φωτός, ουρανός τε και γη και τα καταχθόνια» είναι μια στιγμή κρίσης της απόφασης, της πιστότητας, της επιλογής μας στην Ζωή ή τον Θάνατο. Ελεύθερα μπορούμε να συνδιαβούμε με τον Χριστό την κρίσιμη αυτή χαρακιά προς τον αθάνατο παράδεισο. Η Ανάσταση δόθηκε για τους μετόχους της. Μπορούμε ελεύθερα να επιλέξουμε το μεγάλο βήμα. Ας μην λησμονούμε τις μυστηριακές ευκαιρίες πού εικονίζουν το παντοτινό πάσχα μέσα στον αναστάσιμο της Εκκλησίας Χώρο.

Καλό Πέρασμα. Καλή Διάβαση. Καλό μεγαλοβδόμαδο και καλή Ανάσταση! +Panteleimon Krouskos 

σχόλια; αντιρρήσεις; ερωτήσεις;
ΠΡΟΣΘΕΣΤΕ ΤΟΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟ ΣΑΣ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΣΗΜΕΡΙΝΟ ΘΕΜΑ
 Διαβάστε περισσότερα.. »

Κυριακή 13 Απριλίου 2014

BPΑΒΕΥΣΗ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ ~ πάσχα της τηλεόρασης ή της εκκλησίας;

Σας παρουσιάζω το καλύτερο άρθρο αυτής της εβδομάδας σύμφωνα με την καθαρά υποκειμενική κρίση του yannidakis. Σημειώνεται πως η βράβευση αφορά μονάχα την ενότητα ιστολογίων και για τους χώρους τους οποίους επισκέφτηκα. Παρακάτω δημοσιεύονται και τα υπόλοιπα άρθρα τα οποία ξεχώρισα μέσα στην εβδομάδα ως δευτερεύοντες διακρίσεις για λόγους ενδεχόμενης ισοπαλίας. Το ιστολόγιο που συγκεντρώνει τις περισσότερες βραβεύσεις και διακρίσεις στο τέλος κάθε μήνα βραβεύεται στην ειδική ενότητα "ΒΡΑΒΕΥΣΗ ΙΣΤΟΛΟΓΙΩΝ".

ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ:
από: ΙΕΡΕΑΣ ΤΗΣ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ
τίτλος: Πάσχα της τηλεόρασης ή της Εκκλησίας;

Τα τελευταία χρόνια, έχει γίνει πια συνήθεια και έθιμο, ο κόσμος να παρακολουθεί τα Άγια Πάθη τού Χριστού και την Ανάστασή Του μόνο από την τηλεόραση.

Ακούμε να πηγαίνουν να μεταλαμβάνουν την Μεγάλη Πέμπτη για το λεγόμενο «καλό», να πηγαίνουν στον επιτάφιο πάλι για το «καλό», λίγο στην Ανάσταση για το «καλό» και βεβαίως να μην χάνουν καμία από τις ταινίες που προβάλλονται στην τηλεόραση με την ζωή τού Χριστού. Και αυτό είναι το Πάσχα για αρκετό, δυστυχώς, κόσμο.

Περιμένουν να ζήσουν την πορεία τού Θεανθρώπου Κυρίου μας, μόνο μέσα από τις εκάστοτε τηλεοπτικές υπερπαραγωγές και άλλες ταινίες. Ακόμα και τις απορίες που έχουν για κάποια θεολογικά θέματα, περιμένουν να τις λύσουν από εκεί!

Εάν κάτσει κανείς να σκεφτεί όλα αυτά, και εάν αναλογιστεί το πώς και γιατί γυρίστηκε η οποιαδήποτε ταινία με την ζωή τού Χριστού, θα καταλάβει πολλά. Θα δει πως άσημοι ή μεγάλοι ηθοποιοί, τολμούν να υποδύονται τον Χριστό, την Παναγία ή τους Αγίους και να «παίζουν» την ζωή Του, μην έχοντας η δική τους καμία σχέση με Εκείνον και την διδασκαλία Του. Ένα ολόκληρο συνεργείο και επιτελείο ανθρώπων, ασχολείται με την ζωή και την θυσία τού ίδιου τού Θεού, μην καταλαβαίνοντας τι κάνουν. Και καθώς η πλειοψηφία όλων αυτών των ανθρώπων των συνεργείων και των ηθοποιών, αποτελείται από αλλόθρησκους, αιρετικούς, ή και άθεους, λογικό είναι άλλοι να χλευάζουν, άλλοι επάνω στα γυρίσματα να διακωμωδούν, άλλοι απλά να μετρούν εργατοώρες, ζημιές ή κέρδη και άλλοι με μια τελείως στρεβλή και παρανοϊκή ευσέβεια να θεωρούν ανώτερους τούς εαυτούς των που συμμετέχουν σε μία τέτοια «θεάρεστη» υπερπαραγωγή, νομίζοντας ότι ζουν μέσα στις Θείες Γραφές.

Και να πούμε και το χειρότερο; Ο κάθε σκηνοθέτης γύριζε και γυρίζει την ταινία όπως εκείνος νομίζει καλύτερα, παραποιώντας τις Γραφές και βάζοντας δικές του ιδέες και γεγονότα, τα οποία άλλα δεν υπάρχουν και άλλα είναι τελείως αλλαγμένα. Δηλαδή προβάλλει μία δική του γραφή, ένα δικό του ευαγγέλιο. Για παράδειγμα οι σκηνοθέτες απέδιδαν ερμηνείες κατά τέτοιον τρόπο ώστε να φθάνουν π.χ. οι θεατές μέχρι και να θεωρούν αθώο τον Ιούδα ρίχνοντας έτσι ευθύνες στον ίδιο τον Θεό που δεν μερίμνησε για την σωτηρία του, αφού παρουσιάζεται σε αρκετά έργα να μην ενδιαφέρεται για τα χρήματα ή σε κάποια άλλα σαν το πρόσωπο το οποίο δυστυχώς ήταν γραφτό να κάνει αυτά που κάνει. Πολλοί κατέληγαν σε βλασφημία αφού μπλέκουν τα πρόσωπα διαστρεβλώνοντας έτσι την ζωή των αγίων (πχ στην Αγία Μαρία την Μαγδαληνή αποδίδεται ο ρόλος της πόρνης που έπλυνε τα πόδια του Χριστού, οπότε μπερδεύονται και τα πρόσωπα που βρίσκονται κάτω από τον Σταυρό του Κυρίου).

Παραποιούν σύμβολα και γεγονότα καθώς βλέπουμε σε κάποιες ταινίες η Ανάσταση να γίνεται χωρίς να καταλάβουν οι φρουροί τίποτε, σεισμός, σχίσμα στο καταπέτασμα του Ναού και ανάσταση νεκρών δεν υπάρχουν, και σε άλλες βλέπουμε τον Κύριό μας αντί του Σταυρού, να κουβαλάει ένα οριζόντιο κομμάτι ξύλου. Άλλοι πάλι για να δείξουν και καλά τον ζεστό ανθρώπινο χαρακτήρα του Χριστού τον έδειχναν ημίγυμνο να παίζει τόπι με τους Αποστόλους! Και βεβαίως δεν αναφερόμαστε σε ακρότητες άλλων ταινιών όπου στην μανία του ο άνθρωπος να λάβει άφεση αμαρτιών, προβάλλονται μονοφυσιτικές και βλάσφημες ιδέες, κατεβάζοντας τον Θεό Δημιουργό στο πλέον ελεεινό επίπεδο του δημιουργήματος. Ευτυχώς αυτές οι τελευταίες (για την ώρα) δεν προβάλλονται κατά την περίοδο της Μεγάλης Εβδομάδος. Μέσα από τις ταινίες λοιπόν, (σε άλλες λιγότερο και σε άλλες περισσότερο) παρουσιάζονται και περνούν εικόνες και μηνύματα που είναι στρεβλά, ψεύτικα και ανακριβή, τα οποία είναι αποτέλεσμα της τελείως ανθρωποπαθούς λογικής των σκηνοθετών.

 Όπως λοιπόν καταλαβαίνουμε, σαφώς και μπορεί κάποιος να δει αυτές τις καλογυρισμένες κατά τα άλλα ταινίες, βάζοντας όμως, στην άκρη τα παραποιημένα γεγονότα και κρατώντας μόνο τις ωραίες εικόνες, εξηγώντας ταυτόχρονα και στα παιδιά του κάποια πράγματα για να ξέρουν και αυτά την αλήθεια. Πέραν όμως, αυτού, υπάρχει και κάτι άλλο. Επειδή τα ωραία σκηνικά και οι αληθοφανείς εικόνες που ταξιδεύουν σε εκείνη την εποχή ελκύουν και καθηλώνουν τον τηλεθεατή εθίζοντάς τον στο να θέλει να βλέπει την ταινία, θα αναφέρω και το εξής: Προσωπικά, όταν συνειδητοποίησα ότι έβλεπα τα θεία πάθη καθισμένος στον καναπέ μου, πίνοντας και τον καφέ μου ή μασουλώντας το κουλουράκι μου, τότε πραγματικά έφριξα για τον εαυτό μου. Παρακολουθούσα με ράθυμο και ασεβή τρόπο τα πάθη τού ίδιου τού Θεού, ασχέτως εάν δάκρυζα και λυπόμουν. Κατάλαβα ότι έβλεπα απλά έναν ήρωα μιας ταινίας. Φανταστείτε οικογένειες που έχουν αναθέσει την κατάνυξη του Θείου Πάθους στην τηλεόραση και μόνο, τι αποκομίζουν και τι διδάσκονται τα παιδιά τους!

Εάν θέλουμε να ζήσουμε πραγματικά την πορεία τού Χριστού στα Πάθη και στην Ανάσταση, εάν θέλουμε να βηματίσουμε μαζί Του, να είμαστε δίπλα Του και σε Εκείνον και στην Παναγία μας, τότε ο μόνος δρόμος είναι η παρουσία μας στις Ακολουθίες της Αγίας και Μεγάλης Εβδομάδος μέσα στην Εκκλησία μας. Εκεί, με την πρέπουσα σεμνή και ταπεινή στάση μας, διαβάζοντας και κατανοώντας τα λόγια των Ακολουθιών, ακούγοντας τον θρήνο της Παναγίας Μητέρας Του και βλέποντας μπροστά μας την Αγία Τράπεζα, πάνω στην οποία ακουμπά σε κάθε Λειτουργία ο ίδιος ο Χριστός, καταλαβαίνουμε ότι δεν υπάρχει άλλο μέρος στο οποίο θα μπορούσαμε να είμαστε πιο κοντά Του. Την στιγμή που βρισκόμαστε μπροστά στο Άγιο Θυσιαστήριο βρισκόμαστε και μπροστά στον Χριστό. Πού αλλού, λοιπόν, θα μπορούσαμε να βρισκόμαστε τις Άγιες αυτές ημέρες και πού αλλού η ψυχή μας θα συμβαδίσει με τον Χριστό; Και με τι δέος και με ποια συστολή και ταπείνωση καρδιάς θα ζούσαμε τα Θεία Πάθη; Με την βολή του καναπέ, την απόλαυση του καφέ και τις χαζοκουβέντες ενδιάμεσα των … αγίων ταινιών; Άραγε ποιος Χριστιανός παλαιότερα διανοούνταν τέτοιο Πάσχα και σε ποιον να τα έλεγες αυτά και να μην σε περνούσε για τρελό; Άνθρωποι κουρασμένοι, βιοπαλεστές που δούλευαν όλη την ημέρα σε εργοστάσια, τσαγκαράδικα και μαγαζιά, έτρεχαν να παραβρεθούν στις Ακολουθίες των ημερών για να είναι κοντά στον Χριστό.

Εκείνοι οι αμόρφωτοι και … παρακατιανοί πρόγονοί μας ήξεραν που θα βρουν τον Χριστό, ήξεραν που θα Τον συναντήσουν, ήξεραν που θα ανταμώσουν την Μητέρα Του για να κλάψουν μαζί Της και συνάμα να παρηγορηθούν από Εκείνη και από τον Γιό Της. Εύχομαι κι ελπίζω αυτό το Πάσχα και κάθε Πάσχα, όλοι μας να βρεθούμε εκεί που πρέπει και όπως πρέπει και να ανταμώσουμε τον Χριστό, την Παναγία μας και όλους τους Αγίους μας, που διακαώς μας περιμένουν για την Ανάσταση. Καλό Πάσχα.

ΞΕΧΩΡΙΣΑΝ ΑΚΟΜΑ:
  1. Ψηφοπόρνοι από Στον τοίχο

σχόλια; αντιρρήσεις; ερωτήσεις;
ΠΡΟΣΘΕΣΤΕ ΤΟΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟ ΣΑΣ ΠΑΝΩ ΣΤΗ ΒΡΑΒΕΥΣΗ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ
 Διαβάστε περισσότερα.. »

Σάββατο 12 Απριλίου 2014

MOΛΥΒΕΝΙΟ ΣΤΡΑΤΙΩΤΑΚΙ ~ παρουσίαση ενότητας

Τα όπλα των πολεμιστών είναι οι εικόνες που κουβαλάνε στην ψυχή τους από όσα αγάπησαν. Εδώ θα δημοσιεύω τις δικές μου

Από την Τρίτη, 29 Απριλίου και κάθε τέταρτη Τρίτη του μήνα, η Κατερίνα Σοπίδη θα σας μεταφέρει σε έναν κόσμο εικόνων και θα σας θέτει τον δικό της προβληματισμό χωρίς λόγια, αλλά με... σκίτσα. Τα δικά της σκίτσα...
 Διαβάστε περισσότερα.. »

Παρασκευή 11 Απριλίου 2014

EK-ΠΑΙΔΕΥΟΝΤΑΣ ΤΟ ΑΥΡΙΟ ΑΠΡΙΛΙΟΥ ~ πάσχα των παιδιών

μία μητέρα περι-γράφει πως είναι να μεγαλώνεις την αυριανή γενιά, σήμερα

Χαίρεται από το +yannidakis!
Σε μία εβδομάδα περίπου θα γιορτάσουμε την Ανάσταση Tου Κυρίου. Θα νιώσουμε μικροί και μεγάλοι την κατάνυξη μέσα στις εκκλησίες, θα κοινωνήσουμε και φυσικά κάθε μαμά και γιαγιά θα φτιάξει τα γλυκά της, θα βάψει τα αυγά της, θα στρώσει το γιορτινό της τραπέζι για να υποδεχτεί συγγενείς. Αυτές οι μέρες είναι ότι πρέπει για τα παιδιά μας. Μακριά από το σχολείο τα μεγαλύτερα παιδιά, με ένα σχετικό άγχος τα ακόμα μεγαλύτερα για την προετοιμασία των εξετάσεων και στην απόλυτη ξεγνοιασιά και αναμελιά τα μικρούλια παιδάκια. Το καλύτερο μέρος για το Πάσχα φυσικά και είναι το χωριό. 

Θυμάμαι όταν ήμουν μικρή που το χωριό μας γέμιζε με παιδιά. Οι γονείς τα έστελναν στους παππούδες και στις γιαγιάδες και κάπου κατά την Μ.Πέμπτη έρχονταν και οι γονείς. Αν το παιδί μου ήταν μεγαλύτερο θα το έστελνα μόνο του στο χωριό μου και ευχαρίστως μετά τις επαγγελματικές υποχρεώσεις να πηγαίναμε και εμείς. Τα παιδιά χαίρονται πολύ να ασχολούνται με ότι και οι μεγάλοι. Επομένως ευκαιρία να απασχολήσετε τα μικρά σας και να επωφεληθείτε από τα μεγαλύτερα σας. Βάλτε τα παιδιά στο πνεύμα των ημερών. Την Μ.Πέμπτη μετά την πρωινή λειτουργία βράστε και βάψτε μαζί τα αυγουλάκια. Ενισχυθείτε με υπομονή γιατί σίγουρα θα έχετε απρόοπτα. Αγοράστε νερομπογιές, αυτοκόλλητα πασχαλινά, που τόσο πολύ τους αρέσουν να τα κολλάνε και φτιάξτε παρέα το πασχαλινό καλάθι με τα αυγουλάκια. Αν έχετε χρόνο και υπομονή μπείτε στον πειρασμό μαζί να φτιάξετε και τα πασχαλινά κουλουράκια. Μπορείτε ταυτόχρονα τους διηγείστε ιστορίες από τα δικά σας παιδικά χρόνια που τα φτιάχνατε μαζί με την μαμά σας και την γιαγιά σας.

Εφεύρετε και παιχνίδια, ειδικά αν είστε στο χωριό και έχετε και πολλά παιδάκια στην γειτονιά να κρύβετε αυγουλάκια σε διάφορα μέρη και να τα βρίσκετε. Φτιάξτε τους λιχουδιές με τα φρέσκα αυγουλάκια από τις κοτούλες που λίγο πολύ όλοι βρίσκουμε στα χωριά και στις επαρχιακές πόλεις. Επιβραβεύστε τα για την βοήθειά τους και είμαι σίγουρη ότι θα θυμούνται πολύ αυτή την μέρα. Μην ξεχάσετε και το Πάσχα να κάνετε την καλή σας πράξη. Πάντα να τους δείχνουμε ότι πρέπει να βοηθάμε αυτούς που δεν έχουν όσα εμείς είτε είναι λίγα είτε είναι πολλά. Αγοράστε κάποια παιχνιδάκια, ζητήστε τους να διαλέξουν πιο παιχνίδι δεν θέλουν πλέον, πάρτε κάποια από τα κουλουράκια ή τα βαμμένα σας αυγά και πηγαίνετε τα σε κάποιο ίδρυμα ή σε οποιοδήποτε σπίτι που ξέρετε ότι έχουν ανάγκη. Δώστε τους χαρά και χρόνο μαζί σας γιατί η αλήθεια είναι ότι στους τρελούς ρυθμούς της καθημερινότητάς μας, τους λείπουμε. 

Μην σταθείτε όμως μόνο σε αυτά. Σίγουρα τα πιο μεγάλα παιδιά θα μας ρωτήσουν γιατί ο Χριστούλης φοράει στέμμα στα μαλλιά του, γιατί έχει αίματα, γιατί είναι πάνω στον σταυρό, γιατί είναι λυπημένος. Η κόρη μου παρόλο που είναι 2,5 ετών με έχει ήδη ρωτήσει. Αναλόγως την ηλικία του παιδιού απαντάμε από το ότι είναι λυπημένος γιατί δεν είναι εκεί η μαμά του μέχρι και την αλήθεια, ότι είναι εκεί γιατί θυσιάστηκε για εμάς. Ας τα νηστεύσουμε λίγο, ας τα μεταλάβουμε, ας τα κρατήσουμε στην εκκλησιά μετά την Ανάσταση του Κυρίου, ας τα βγάλουμε λίγο από το πρόγραμμά τους άλλωστε και ο Κύριος αξίζει μια θυσία. Και ας θυμόμαστε ότι είναι ευκαιρία να δούμε τα παιδιά μας, να περάσουμε χρόνο μαζί τους, να γεμίσουμε τις άδειες μπαταρίες μας. Καλή και Ευλογημένη Ανάσταση σε κάθε σπιτικό. +Ioanna Mpourdouvali 

σχόλια; αντιρρήσεις; ερωτήσεις;
ΠΡΟΣΘΕΣΤΕ ΤΟΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟ ΣΑΣ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΣΗΜΕΡΙΝΟ ΘΕΜΑ
 Διαβάστε περισσότερα.. »

Πέμπτη 10 Απριλίου 2014

ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΘΕΜΑΤΟΛΟΓIAΣ ~ λύτρωση το ξέσπασμα σε έναν άγνωστο

Καληνωρίσματα από το +yannidakis 
Είμαι λοιπόν τις προάλλες σε ένα supermarket για μερικά ψώνια της εβδομάδας. Ικανοποιημένος βλέπω τη λίστα μου imageνα συγκεντρώνεται σιγά-σιγά ώσπου φτάνω στον διάδρομο με τα ζυμαρικά. Εκεί, ξέρω πως θέλω να αγοράσω πένες, ωστόσο έχοντας ήδη βάλει στο καρότσι την μάρκα που αγοράζω πάντα, παρατηρώ ακριβώς δίπλα μια άλλη (επίσης ελληνική αφού αυτό είναι αδιαπραγμάτευτο) να δίνει τις πένες σε προσφορά ‘1+1 δώρο’. Αμέσως σκέφτομαι… “γιατί όχι” και βάζω δύο πακέτα της προσφοράς έναντι το ένα που είχα βάλει νωρίτερα.

Την κίνησή μου αυτή παρατηρεί μία κυρία μάλλον κάπου στα πενήντα, όχι περιποιημένη αλλά από τις κινήσεις της καταλάβαινες πως δεν ήταν καμιά κακομοίρα. “Είδες την προσφορά και άλλαξες, ε; Είδες πως μας καταντήσανε; Εκεί που δεν κοιτούσαμε, παρά μόνο ότι μας άρεσε, τώρα κοιτάμε το παραμικρό μήπως βρούμε μια μικρή προσφορά για να επωφεληθούμε έστω μερικά ευρώ”. Δεν είπε μόνο αυτά. Μιλούσε απανωτά για κάτι λιγότερο από πέντε λεπτά και από ευγένεια σε μια παντελώς άγνωστη δεν θέλησα να την διακόψω παρότι δεν είχα καμία όρεξη να ακούσω άλλο…

Παρατήρησα πως αν και μου συνέβη πρώτη φορά σε ένα παρόμοιο μέρος, δεν ήταν η πρώτη φορά που συναντώ παρόμοια αντίδραση. Την έχω ξαναδεί στην ουρά της τράπεζας, σε στάσεις λεωφορείων από τις οποίες τυχαίνει να περνώ, σε καφενειακές συζητήσεις κλπ. Ο κόσμος δεν έχει γίνει μόνο γκρινιάρης και μίζερος, έχει και την απόλυτη ανάγκη να εκφράσει την γκρίνια του στον άλλο. Σε αυτόν τον τυχαίο άνθρωπο που δεν έχει απολύτως καμία σημασία ποιος είναι, όμως αποτελεί τον ιδανικό στόχο ενός ευκαιριακού ξεσπάσματος. Αυτή είναι η νέα τάση της κοινωνίας που πρέπει να μας προβληματίσει και ίσως είναι μια καλή αφορμή να γίνουμε καλύτεροι ακροατές. Εκτιμώ πως αυτό θα ωφελήσει κι εμάς. +Yanni Spiridakis 

σχόλια; αντιρρήσεις; ερωτήσεις;
ΠΡΟΣΘΕΣΤΕ ΤΟΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟ ΣΑΣ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΣΗΜΕΡΙΝΟ ΘΕΜΑ
 Διαβάστε περισσότερα.. »

Τετάρτη 9 Απριλίου 2014

ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑΣ ~ συμπεράσματα από τους πρόσφατους κυβερνητικούς πανηγυρισμούς

Καληνωρίσματα από το +yannidakis 
Τις περασμένες ημέρες είχαμε τις συνεδριάσεις στην Αθήνα του Eurogroup και του ECOFIN. Η Ελλάδα ως προεδρεύουσα στην Ευρωπαϊκή Ένωση έδωσε λαμπρή παράσταση στην οποία και πρωταγωνίστησε αν και δεν ήταν το θέμα της το κύριο βασικό.

Η συνάντηση ήταν μεν προγραμματισμένη, όμως ας μην αγνοήσουμε πως έγινε λίγο καιρό πριν τις εκλογές που θα imageαποτελέσουν βαρόμετρο επιδοκιμασίας (ή μη) για την κυβέρνηση. Μπορεί να μην μάθουμε ποτέ τι συζητάει ο πρωθυπουργός και οι συνεργάτες του μαζί με τα στελέχη της τρόικα και της Ευρώπης, όμως μπορούμε να υποθέσουμε πως τα συγχαρητήρια στον ελληνικό λαό και την κυβέρνηση από τους ξένους και υποσχέσεις για έξοδο από την κρίση, έχουν μία προεκλογική χροιά. Είναι λογικό. Σκεφτείτε πως κανείς από αυτούς δεν θα ήθελε ξαφνικά να καλείται να συνεργαστεί με έναν αριστερό επαναστάτη, όπως για παράδειγμα ο Τσίπρας. Στο πρόσωπο του Σαμαρά έχουν βρει έναν εκπρόσωπο κράτους με τον οποίο μπορούν να συνεννοηθούν κι έτσι έχουν χρέος να τον στηρίξουν.

Όσες υπερβολές πάντως κι αν ακούστηκαν, όσα ψέματα κι αν ειπώθηκαν ή όσες σκληρές αλήθειες κι αν ωραιοποιήθηκαν στα συμπεράσματα και τις δηλώσεις εκείνων των ημερών, είναι σίγουρο πως ο πολύς καπνός προϋποθέτει φωτιά. Αν τα νούμερα φτιάχνουν, τότε ακολουθεί και η πραγματικότητα, η καθημερινότητα των πολιτών. Κι εγώ πιστεύω πως αυτό το μέλλον είναι πολύ κοντά μας, όμως σημασία έχει και η αξιοποίηση αυτού του μέλλοντος. Σε αυτό το τελευταίο κομμάτι, επιτρέψτε μου να εμπιστεύομαι περισσότερο την τρόικα και της ευρωπαϊκές πολιτικές απ’ ότι οι επιθυμίες των ελλήνων κυβερνόντων. Το να μοιράζεις από πεντακόσια ευρώ σε μερικές οικογένειες ακούγεται καλό, όμως βρίσκω πως θα ήταν πιο ουσιαστικό να ανοίξουν θέσεις εργασίας και να παρθούν περισσότερα αναπτυξιακά μέτρα.

Μπορεί να φτύσαμε αίμα, όμως αποδείξαμε με τον έναν ή τον άλλο τρόπο πως μπορούμε να καταφέρουμε περισσότερα απ’ όσα είναι κοινωνικά εφικτό. Σιχαίνομαι που θα το κάνω, όμως δανείζομαι μέρος των δηλώσεων του Σαμαρά ο οποίος είπε πως “καμία δημοκρατία δεν μπορεί να επιβιώσει εν μέσω χρόνιας κοινωνικής δυστυχίας και στερήσεων ή την κατάρρευση της μεσαίας τάξης”. Αν ο Αντώνης και η παρέα του το πιστεύουν πραγματικά αυτό, τότε αφήστε με να αισθάνομαι καλύτερα, τουλάχιστον μέχρι το όριο στο οποίο θα καλούνται να το αποδείξουν με έργα… +Yanni Spiridakis 

σχόλια; αντιρρήσεις; ερωτήσεις;
ΠΡΟΣΘΕΣΤΕ ΤΟΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟ ΣΑΣ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΣΗΜΕΡΙΝΟ ΘΕΜΑ
 Διαβάστε περισσότερα.. »

Τρίτη 8 Απριλίου 2014

ΜOYΣΙΚΟΣ ΚΩΔΙΚΟΣ ΑΠΡΙΛΙΟΥ ~ διέξοδο απ' την αληθινή ζωή (welcome to the jungle)

ταξιδέψτε στον Μουσικό Κωδικό ακούγοντας το κομμάτι συγχρόνως 

Σε θυμάμαι να βιάζεσαι να μεγαλώσεις. Να πληρώνεις λογαριασμούς και να έχεις τα δικά σου κλειδιά. Που να ήξερες πως δε θα τα χωρούσε η τσέπη σου! Ήθελες να μεγαλώσεις για να έχεις τα παιχνίδια των μεγάλων για να παίζεις. Καλώς ήρθες στην αληθινή ζωή που έχει πολλά παιχνίδια που θα σε περιμένουν γιατί είναι γνωστό τι σου αρέσει και τι ερεθίζει τις αισθήσεις σου. Άλλωστε αν έχεις χρήμα, έχεις τα πάντα αρκεί να τα ζητήσεις, χωρίς αυτό να είναι καν απαραίτητο... Θα έχεις σε τόσο μεγάλο βαθμό αυτό που θέλεις που θα εθιστείς και η κατάχρηση θα γίνει το απόλυτο βίωμα στην αξιολύπητη ζωή σου, σε σημείο που θα πέφτεις στα γόνατα για να παρακαλάς κάτι που δεν σ' αρέσει.

Μη βιάζεσαι όμως γιατί όλα θα γίνουν μέρα με τη μέρα. Στο τέλος αυτής της σύγχρονης ζωής δε θα σου έχει μείνει τίποτα μέσα σου, όμως είναι το τίμημα του να βρίσκεσαι στην κορυφή. Σκέψου να είσαι και ένα όμορφο κορίτσι που θέλει να πετύχει! Πόσο εύκολο μπορεί να γίνει όταν πληρώσεις το τίμημα. Όλα αυτά τα υπέροχα φώτα της κορυφής μπορούν να γίνουν δικά σου και θα τα γεύεσαι για καιρό, τουλάχιστον όσο συνεχίζεις να θυσιάζεις το 'είναι' σου.

Αν νομίζεις ότι βαρέθηκες ή θέλεις να κάνεις πίσω... ξέχασέ το! Δεν υπάρχει γυρισμός στην ζωή που κάθε μέρα χειροτερεύει. Ο μόνος τρόπος να επιβιώσεις είναι να μάθεις την να ζεις σαν το ζώο μέσα στην πιο επικίνδυνη ζούγκλα. Κι αν τα καταφέρεις κάποια στιγμή τότε θα σου φανερωθούν περισσότερα αγαθά, περισσότερη μαγεία και θα γίνεις αχόρταγος ζητώντας ότι τελικά θα πάθεις. Ζήτησε το και θα σου δοθεί, αλλά μετά να θυμάσαι ότι δεν υπάρχει επιστροφή...

Μια μέρα, μετά από καιρό θα ανοίξεις τα μάτια κοιτώντας έναν ψηφιακό ορίζοντα και θα αναρωτιέσαι που βρίσκεσαι. Θα κοιτάξεις γύρω σου ευχόμενος να έχεις πεθάνει. Θα θυμηθείς εκείνο το μικρό παιδάκι που διψούσε για ενηλικίωση και τώρα ζητάς εξιλέωση αναζητώντας έναν τρόπο να βγεις από τον λαβύρινθο της ζούγκλας, όμως ακόμα δεν κατάλαβες; Η ζωή δεν είναι παρά μία ζούγκλα! +Yanni Spiridakis 

σχόλια; αντιρρήσεις; ερωτήσεις;
ΠΡΟΣΘΕΣΤΕ ΤΟΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟ ΣΑΣ AΠΟΚΩΔΙΚΟΠΟΙΩΝΤΑΣ ΚΙ ΕΣΕΙΣ ΤΟΝ ΜΟΥΣΙΚΟ ΚΩΔΙΚΟ ΤΟΥ ΜΗΝΑ
 Διαβάστε περισσότερα.. »