Τρίτη 10 Ιουνίου 2014

ΘΡΥΛΟΣ ΤΟΥ BATMAN ΙΟΥΝΙΟΥ ~ η μεγάλη κόντρα :[ batman v superman: dawn of justice :[ gotham :[ batman day :[ σκερτσάκια

το πρώτο ελληνικό blog για όλα τα νέα από τον Θρύλο του Batman 73 χρόνια μετά. Παρουσίαση όλων των εξελίξεων


Καληνωρίσματα από το +yannidakis 

 ΘΕΩΡΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΘΡΥΛΟ 
Η ΜΕΓΑΛΗ ΗΡΩΙΚΗ ΚΟΝΤΡΑ
DC και MARVEL είναι τα δύο μεγαθήρια στον χώρο των εικονογραφημένων. Με δεκάδες χρόνια ιστορίας, μας μεταφέρουν κάθε εβδομάδα στον κόσμο των ηρώων που όλοι αγαπάμε και με τους οποίους όλοι μεγαλώσαμε. Άλλωστε ασχέτως με το ποιος είναι ο αγαπημένος μας ήρωας, όλοι διαβάζουμε, ενημερωνόμαστε και βλέπουμε τις κυκλοφορίες των άλλων.

Η DC είναι γνωστή για ήρωες όπως οι Batman, Superman, Flash, Wonder Woman, Green Lantern, Aqua man κλπ. Στην πλειοψηφία τους οι ήρωες αυτοί αποτελούν μέλη της Justice League ή Λεγεώνας των Υπερηρώων σε μια προσπάθεια των εκδοτών να ενώσουν τα σύμπαντα στα οποία κατοικεί ο κάθε ήρωας ξεχωριστά.

Η Marvel έχει ήρωες όπως οι Spiderman, Ironman, Thor, X-men, Hulk, Black Widow, πολλοί από τους οποίους έχουν φτιάξει την ομάδα Avengers, τους Εκδικητές.

Ο κόσμος τρέφει μεγάλη αγάπη για πολλούς από τους ήρωες αυτούς χωρίς να γνωρίζει κατ' ανάγκη σε ποια εταιρεία ανήκουν, όμως ο ανταγωνισμός ανάμεσα στις εταιρείες είναι τεράστιος και πλέον έχει εξελιχθεί σε κανονικό πόλεμο μετά την άνθιση των κινηματογραφικών μεταφορών τους στην μεγάλη οθόνη!

Δε θα σας κουράσω με θεωρίες και διαφορές στο Box Office. Η μεγαλύτερη κόντρα αναμένεται
να υπάρξει τον επόμενο Μάιο. Στις 6 Μαΐου 2015 η DC λανσάρει τη μεγάλη ταινία "Batman v Superman: Dawn of Justice" και ακριβώς την ίδια μέρα (!!!) η Marvel κυκλοφορεί τη νέα συνέχεια των ταινιών του Captain America. Η γνωστοποίηση αυτή έφερε πανικό ανάμεσα στους ανθρώπους του Hollywood κι όμως καμία από τις δύο εταιρείες δεν αποφάσισε να μετακομίσει σε άλλη ημερομηνία με αποτέλεσμα εκείνη την ημέρα να έχουμε τη μεγαλύτερη κόντρα που γνώρισε ποτέ ο κινηματογράφος!

Οι ίδιοι οι κινηματογραφικοί συντελεστές των ταινιών της Marvel τοποθετήθηκαν με πολλούς από αυτούς να μιλούν προκλητικά. Άλλοι είπαν ότι κάνουμε την καλύτερη ταινία που μπορούμε και δεν μας αφορά η μέρα κυκλοφορίας της κι άλλοι δήλωσαν πως όταν δύο αυτοκίνητα τρέχουν προς αντίθετες κατευθύνσεις κάποιο από τα δύο πρέπει να στρίψει και αυτό δεν θα είμαστε εμείς... Πιο προκλητικός ο Samuel L. Jackson δήλωσε πως "υπάρχει η Marvel που έχει ωραίους ήρωες και υπάρχει και η... DC που έχει ενδιαφέροντες κακούς".

Από το φθινόπωρο και μετά, ο πόλεμος θα ξεκινήσει με τις μάχες του Marketing, του viral marketing και μένει να δούμε ποια από τις δύο εταιρείες θα προετοιμάσει καλύτερα το κοινό για να υποδεχτεί την ταινία της...

...φυσικά καλή επιτυχία στην DC και στον σπουδαιότερο και πιο συμβολικό ήρωα που δημιουργήθηκε ποτέ, τον Σκοτεινό Ιππότη!

 ΕΙΚΟΝΟΓΡΑΦΗΜΕΝΑ (COMICS) 

Batgirl 
Barbara Gordon is back as Batgirl--and she's going to have to face the city's most horrifying new villains as well as the dark secrets from her past! Gail Simone (BIRDS OF PREY) pens a new chapter in the life of one of Gotham City's finest heroes!

Put on your go-go boots and get ready to "Batusi" back to the Swingin' '60s, as DC Comics reimagines the classic Batman TV series in comics form for the first time!

A new era for The Dark Knight and Gotham City begins here from writer Scott Snyder (AMERICAN VAMPIRE, BATMAN: GATES OF GOTHAM) and artist Greg Capullo. Batman and the Bat-Family continue their quest to protect the people of Gotham--and now Bruce Wayne himself enters the game!

Battling evil with his son Damian at his side, Batman now realizes the hardest part of the job may be trying to work together! The Dynamic Duo toil as father and son in this series by the creative team behind the GREEN LANTERN CORPS--Peter Tomasi and Patrick Gleason.

New adventures of the future Batman! Terry McGinnis is back in his high tech Bat-suit, patrolling the gleaming spires of Gotham under the watchful eye of Bruce Wayne, the original Dark Knight. But balancing school, personal life and crime fighting duties may be his biggest challenge.

It's a brand new day for Terry McGinnis! Now enrolled at Neo-Gotham University, Terry struggles with his new life as a college student while maintaining Bruce Wayne's legacy as the Batman of the future. But a new school isn't the ONLY change for our hero...

The legendary Eisner Award-winning series BATMAN BLACK AND WHITE returns in a brand-new six-issue limited series featuring tales of The Dark Knight by some of comics' greatest writers and artists!

Meet Catwoman. She's addicted to the night. And addicted to Batman. But most of all, Catwoman is addicted to danger. She can't help herself, and the truth is--she doesn't want to. She's good at being bad, and very bad at being good. The feline fatale headlines her own self-titled series!

DC's flagship title re-launches for the first time ever, featuring Batman adventures from the acclaimed Tony Daniel (BATMAN R.I.P)! Bruce Wayne is back under the cape and cowl, ready to protect Gotham City from its deadly array of villains--from the Joker to Mr. Freeze to brand new masked murderers!

Not all of Gotham's heroes wear costumes. Batman may get all the credit for cleaning up the town, but Renee Montoya & Crispus Allen of the Special Crimes Unit are determined to do the job. Witness the gritty side of the GCPD from their perspective, as they solve crimes their own way.

Superman faces opponents who can battle him on equal terms. How did it come to this? This new series tells the story before DC's latest, highly anticipated videogame, from the makers of Mortal Kombat.

A new era in adventure begins as Batman Beyond joins the vaunted Justice League--just in time for their biggest adventure ever! Dustin Nguyen and Derek Fridolfs deliver an unprecedented series full of epic exploits.

Brace yourself for the all-new World's Greatest Super Heroes of Tomorrow...Today! Join Batman, Superman and the rest of the ever-expanding lineup as the Justice League fights for Earth's future! 

Comics superstars Geoff Johns (GREEN LANTERN) and Jim Lee (BATMAN: HUSH) unite for the first time to tell the bold beginning of the DC Universe's premier super team! The dawn of the age of heroes has begun! Learn how the Justice League formed and what launched them as the greatest team in the DCU!

Batman has lived many lifetimes and worn many different costumes in his 70+ years of existence. Legends of the Dark Knight focuses on classic, stand-alone tales of Batman by a unique group of talented creators with equally unique stories to tell!

Dick Grayson flies high once more as Nightwing in a series from writer Kyle Higgins (GATES OF GOTHAM)! And as he embraces his destiny, Haley's Circus (the big top where Dick once performed) returns to Gotham City--bringing with it murder, mystery and superhuman evil!

Tim Drake, Batman's former sidekick, gets back into the action when an international organization seeks to capture, kill or co-opt super-powered teenagers! He'll team up with Teen Titans like the powerhouse Wonder Girl and super-speedster Kid Flash to help take them down!

Based on the animated series! Robin, Superboy, Kid Flash and Aqualad star in this explosive issue kickstarting an all-new ongoing series! They're four young superheroes learning how to be a team...and maybe doing a bit of growing up along the way--but only just a little bit!

 ΠΑΡΑΓΩΓΕΣ ΚΙΝΟΥΜΕΝΗΣ ΕΙΚΟΝΑΣ 
BATMAN V SUPERMAN: DAWN OF JUSTICE
Όλα όσα περιμέναμε από την ταινία έγιναν πραγματικότητα τον μήνα που μας πέρασε. Ας τα πάρουμε με σειρά σημαντικότητας:
:[ Έχουμε τίτλο! Η ταινία θα ονομάζεται "Batman v Superman: Dawn of Justice" και ειδική
γλωσσολόγοι εξήγησαν πως η σειρά των ονομάτων υποδηλώνει πως ο Batman θα επιτίθεται στον Superman και όχι το αντίθετο. Επίσης, η συνοδεία του "dawn of justice" αποτελεί καθαρή εισαγωγή του ότι ουσιαστικά αυτή η ταινία αποτελεί προάγγελο της σειράς ταινιών Justice League...
:[ Έχουμε λογότυπο! Κάπως έτσι το περιμέναμε άλλωστε και δείχνει το σήμα της νυχτερίδας σαφώς επηρεασμένο από το "The Dark Knight Returns" του Frank Miller, απλά αυτή τη φορά συνοδεύεται από το λογότυπο του Superman από την προηγούμενη δική του ταινία, ολίγον τι κατεστραμμένα στην άκρη...
:[ Έχουμε ιστοσελίδα! Ναι, το batmanvsupermandawnofjustice.com είναι γεγονός ακόμα κι αν προς το παρόν δεν έχει τίποτα άλλο...
:[ Έχουμε εικόνα του Batman! Επιτέλους βλέπουμε τον Ben Affleck να φορά τη νέα μετά-Nolan
στολή. Η στάση του σώματος δείχνει καθαρά πως ο νέος Batman θα σέβεται τον μύθο και από κει και μετά η στολή έχει το λογότυπο που μας παρουσιάστηκε, ενώ ίσως είναι η πιο στενή στολή που έχουμε δει ποτέ και που πρέπει να ανήκει σε έναν εξαιρετικά μυώδη άντρα. Να γιατί ο Affleck έχει γίνει διπλάσιος... Επίσης, όπως μας αποκαλύπτει ο Kevin Smith, η στολή έχει γκρίζο χρώμα κάτι το οποίο δεν φαίνεται στην μονόχρωμη φωτογραφία και θα μοιάζει κατά πολύ με αυτήν από το τρίτο βιβλίο "The Dark Knight Returns" του Frank Miller, που θα δείτε εδώ.
:[ Έχουμε εικόνα του νέου Batmobile. Είδαμε αρκετά στοιχεία του αυτοκινήτου και τον προηγούμενο μήνα, τώρα όμως το βλέπουμε δίπλα στον... οδηγό του! Επίσης για πρώτη φορά βλέπουμε ένα πρότυπο του αυτοκινήτου που είναι σημαντικό γιατί είναι η μοναδική εικόνα που μας το δείχνει ολόκληρο.
:[ Όπως έγινε γνωστό ο Michael Wilkinson πήγε στο Las Vegas προκειμένου να βρει αντικείμενα που θα χρησιμοποιηθούν στην ταινία. Χωρίς να είναι επίσημο, ανέβασε σε προσωπικό του δίκτυο ένα βραχιόλι κάτι που μας λέει πως θα είναι αυτό που θα φορά η Wonder Woman.
:[ Είναι πάρα πολύ πιθανό να βλέπουμε και την πρώτη teaser φωτογραφία της στολής του Superman. Είναι σε φάση που φτιάχνεται ωστόσο παίρνουμε μια πρώτη γεύση.
:[ Και μια είδηση επί του πιεστηρίου. Όπως μαθαίνουμε, αυτή τη βδομάδα θα γυριστεί μία σκηνή στην LexCorp. Θα πρόκειται για ένα υπερσύγχρονο κτίριο υψηλής αισθητικής και κουλτούρας ενώ μπορείτε να δείτε το κτίριο στην σχετική φωτογραφία. Είναι πάρα πολύ πιθανό να υπάρχει στη σκηνή και ο ίδιος ο Lex, κάτι που θα σας πω τον επόμενο μήνα. Τέλος για την επόμενη εβδομάδα, ακούγεται μία σκηνή που θα περιέχει μεγάλο αριθμό στρατιωτών για τον οποίο προσλάβανε πολλούς κομπάρσους.

GOTHAM
Τον προηγούμενο μήνα είδαμε αφίσες, παρουσιάσεις χαρακτήρων και όλα όσα θέλαμε να ξέρουμε για την σειρά. Αυτόν τον μήνα και ενώ τα γυρίσματα συνεχίζονται, παίρνουμε και μία πολύ ενδιαφέρουσα συνέντευξη από τους συντελεστές της σειράς!

 ΑΛΛΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ 
Η ΜΕΡΑ ΤΟΥ BATMAN
Όπως είχαμε διευκρινίσει και τον προηγούμενο μήνα ορίστηκε η μέρα του Batman για τις 23 ημερολόγιο που κάνει αναδρομή από το 1939 έως σήμερα σε όλες τις σημαντικές στιγμές του ήρωα.
Ιουλίου και δημοσιεύτηκαν περισσότερες λεπτομέρειες για το πως θα εορταστεί από την DC αυτή η μέρα. Ουσιαστικά θα έχουμε την έκδοση του νέου εικονογραφημένου Batman που θα διανέμεται δωρεάν ενώ κατά τόπους στις ΗΠΑ θα υπάρχει ειδικές εκδηλώσεις. Στο μεταξύ η DC κυκλοφόρησε ένα

BANECAT
Ένας ιδιοκτήτης... γάτας μετέτρεψε το κατοικίδιο του σε... Bane και έφτιαξε δύο ερασιτεχνικά επεισόδια με τις ατάκες του κινηματογραφικού Bane. Απίστευτοςο τύπος!
Δείτε τα: επεισόδιο 1 | επεισόδιο 2

ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΗ ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ ΤΙΤΛΩΝ ΑΡΧΗΣ
Κανείς δεν ξεχνάει την πιο μακρά και πιο πετυχημένη σειρά κινουμένων σχεδίων "Batman: The animated series". Ένας ερασιτέχνης αντέγραψε τις σκηνές των τίτλων αρχής και τους γύρισε με κανονικούς ηθοποιούς. Δείτε τι έφτιαξε. Δείτε και το κανονικό.

Ο ALFRED ΣΕ ΜΙΑ ΣΠΑΡΤΑΡΙΣΤΗ ΚΩΜΩΔΙΑ
Κυκλοφόρησε μία σκηνή ανάμεσα στους πρωταγωνιστές της νέας ταινίας "The Trip to Italy". Σε αυτήν την σκηνή οι δύο ηθοποιοί μιμούνται την φωνή του Alfred από το The Dark Knight Rises προσφέροντας σπαρταριστό γέλιο. Μην χάσετε αυτή τη σκηνή!!!

O BANE ΞΑΝΑΧΤΥΠΑ
Τον χαρακτήρα του Bane επέλεξαν σε μια γνωστή σειρά κινουμένων σχεδίων για ενήλικες στις ΗΠΑ, ώστε να επιτεθούν σε ένα διανομέα μεταφορικής. Δείτε τη σκηνή.

BATMAN: AKHMAN KNIGHT
Mπορεί η κυκλοφορία του παιχνιδιού να πήρε μια μικρή παράταση, ωστόσο οι παραγωγοί μας αποζημιώνουν με έναν νέο trailer το οποίο περιλαμβάνει τις δυνατότητες του νέου Batmobile.
 Διαβάστε περισσότερα.. »

Δευτέρα 9 Ιουνίου 2014

ΑΝΑΔΥΟΜΕΝΗ EΛΛAΔΑ ΙΟΥΝΙΟΥ ~ οι καθημερινοί άνθρωποι

μέσα σε μια βαλτωμένη κοινωνία, μία Ελλάδα πρωτοπορεί, καινοτομεί & διαφημίζει τη χώρα. Ας την γνωρίσουμε

Καληνωρίσματα από το +yannidakis
H αλήθεια είναι πως σήμερα δεν ήξερα τι να γράψω. Δεν βρήκα τίποτα καλό που να αναδύεται στην Ελλάδα αυτό το διάστημα. Αρχικά απογοητεύτηκα όπως απογοητεύονται οι περισσότεροι από εμάς και ύστερα ξεκινούν την αγαπημένοι συνήθεια της μιζέριας. Όμως ύστερα σκέφτηκα πως κάτι θα πρέπει να αλλάζει, να διορθώνεται, έστω να έχει θετική ενέργεια εκεί έξω.

Κι έτσι αποφάσισα να κάνω ακριβώς αυτό: Να βγω εκεί έξω! Και το έκανα.
  • Είδα ανθρώπους να περπατούν γρήγορα αγχωμένοι για να προλάβουν τις προθεσμίες τους, να φτάσουν έγκαιρα στον προορισμό τους και να πετύχουν τον στόχο της στιγμής. Παραγωγική τάξη, σκέφτηκα και ικανοποιημένος έστρεψα το βλέμμα μου λίγο πιο πέρα.
  • Εκεί, βρήκα ηλικιωμένους ανθρώπους να κουβαλούν ψώνια και παρά την κούραση της ζωής να περπατούν κι εκείνοι με έναν σοβαρό και πολύ συγκεκριμένο σκοπό. Είναι οι βοηθοί, οι υποστηρικτές της νεότερης γενιάς. Οι άνθρωποι που μας κρατούν τα παιδιά μας, μας κάνουν τις αγγαρείες που εμείς δεν προλαβαίνουμε, που μας δανείζουν ή μας δωρίζουν μέρος της σύνταξης τους όταν υπάρχει ανάγκη και εκείνοι που μας συμβουλεύουν από τα χρόνια της εμπειρίας τους.
  • Πιο δίπλα περνούσαν δυο καλοντυμένες κυρίες γεμάτες από τσάντες. Να και η αγορά που κινείται! Κρίνοντας από τις τσάντες, είχαν αγοράσει ρούχα, καλλυντικά, αλλά και διάφορα άλλα. Κανείς δεν ξέρει αν οι κοπέλες αγόραζαν από το περίσσευμα ή το υστέρημά τους, όμως ήταν βέβαιο πως δεν ήταν κρυμμένες σε κάποιο δωμάτιο μετρώντας τα ψιλά στον κουμπαρά. Ξόδευαν και βοηθούσαν την αγορά να… επανεκκινηθεί έδωσαν την δική τους ανάσα ζωής στην οικονομία της χώρας.
  • Καθώς κατέβαινα τον δρόμο πέρασα από ένα σχολείο. Ήταν στιγμή διαλείμματος και ακουγόταν η γνωστή φασαρία από τις φωνές των παιδιών. Όπως όμως διέσχιζα περιμετρικά τα κάγκελα, είδα ένα κορίτσι να έχει απομονωθεί και καρφωθεί στα κάγκελα κοιτώντας προς τα έξω. Το βλέμμα της ήταν απλανές. Ναι, σίγουρα μπορεί μόλις να την είχε χωρίσει το αγόρι της, μπορεί να την πρόσβαλε ο καθηγητής της ή να μάλωσε με την κολλητή της, όμως εγώ είδα στα μάτια της κάτι άλλο. Είδα ένα ανήσυχο ύφος, είδα μια βιασύνη εκείνου που θέλει να αναλάβει τις τύχες του αύριο για να το αλλάξει. Να το διορθώσει. Να το μέλλον μας, σκέφτηκα και συνέχισα να περπατάω…

Αυτόν τον μήνα, η “Αναδυόμενη Ελλάδα” δεν γράφτηκε από κάποιο στατιστικό, από κάποιον δείκτη που άρχισε να ανεβαίνει ή από κάποιο ευχάριστο γεγονός. Γράφτηκε από τους ανθρώπους. Από αυτούς που κυκλοφορούν ανάμεσα μας. Κανείς τους δεν είναι ξέγνοιαστος, κανείς τους δεν περνάει άνετα ή ευχάριστα, όλοι όμως προσπαθούν και ο καθένας προσπαθεί για το καλύτερο+Yanni Spiridakis 

σχόλια; αντιρρήσεις; ερωτήσεις;
ΠΡΟΣΘΕΣΤΕ ΤΟΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟ ΣΑΣ
ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΣΗΜΕΡΙΝΟ ΘΕΜΑ
 Διαβάστε περισσότερα.. »

Κυριακή 8 Ιουνίου 2014

BPΑΒΕΥΣΗ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ ~ σύγχρονα παραμύθια (πολιτισμός)

Σας παρουσιάζω το καλύτερο άρθρο αυτής της εβδομάδας σύμφωνα με την καθαρά υποκειμενική κρίση του yannidakis. Σημειώνεται πως η βράβευση αφορά μονάχα την ενότητα ιστολογίων και για τους χώρους τους οποίους επισκέφτηκα. Παρακάτω δημοσιεύονται και τα υπόλοιπα άρθρα τα οποία ξεχώρισα μέσα στην εβδομάδα ως δευτερεύοντες διακρίσεις για λόγους ενδεχόμενης ισοπαλίας. Το ιστολόγιο που συγκεντρώνει τις περισσότερες βραβεύσεις και διακρίσεις στο τέλος κάθε μήνα βραβεύεται στην ειδική ενότητα "ΒΡΑΒΕΥΣΗ ΙΣΤΟΛΟΓΙΩΝ".

ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ:
από: Μιχάλης
τίτλος: Σύγχρονα παραμύθια (πολιτισμός)

Οι άνθρωποι ευχαριστιούνται με τα παραμύθια. Τους αρέσει να τους δουλεύουν. Υιοθετούν ένα παραμύθι, το κάνουν σημαία, και αισθάνονται σαν να έχουν πιάσει «τον πάπα από τα γένια».
Το πρώτο και καλύτερο σύγχρονο παραμύθι είναι ότι είμαστε πολιτισμένοι. Αν και έχω κάνει παρόμοια ανάρτηση πιο παλιά, η επανάληψη είναι μήτηρ (μάδερ στα νεοελληνικά) πάσης μαθήσεως.
Είμαστε παντελώς διεστραμμένα και σατανικά άτομα, τα οποία καυχώνται ότι είναι πολιτισμένα. Έχουμε διδαχθεί να πιστεύουμε ότι το γεγονός της κατοχής τεχνολογίας είναι ταυτόχρονα και απόδειξη πολιτισμού.
Έχετε αντίρρηση;
Κοιτάξτε γύρω σας και πείτε μου:
1) Τον πέμπτο μετά Χριστόν αιώνα, ο Αττίλας κατέσφαξε και λήστεψε την Ευρώπη και έμεινε στην ιστορία σαν σφαγέας. Περίπου χίλια χρόνια αργότερα οι Ευρωπαίοι κατέσφαξαν και λήστεψαν τους Ινδιάνους στην Αμερική, έχοντας τεχνολογία και πολιτισμό πολύ ανώτερο από τους Ούνους του Αττίλα.
Πιστεύετε ότι τα καράβια, η τεχνολογία και τα πυροβόλα όπλα των Ισπανών τους κάνουν καλύτερους από τους Ούνους;
2) Στον δεύτερο παγκόσμιο πόλεμο πολλοί Γερμανοί επιστήμονες έκαναν αποτρόπαια ιατρικά πειράματα σε κρατούμενους των στρατοπέδων συγκέντρωσης.
Πιστεύετε ότι οι Γερμανοί είναι πιο πολιτισμένοι από τους Ούνους επειδή έπιναν σαμπάνια, άκουγαν κλασσική μουσική και χόρευαν βαλς μετά την «δουλειά» στα στρατόπεδα;
3) Κάθε χρόνο αυξάνονται οι άνθρωποι που πεινάνε. Έχουν φτάσει πλέον το ένα δισεκατομμύριο παγκοσμίως. Στην Ευρώπη πετάμε στα σκουπίδια 150 εκατομμύρια τόνους τρόφιμα.
Πιστεύετε ότι είμαστε πιο πολιτισμένοι από τους Ούνους επειδή πετάμε στα σκουπίδια το ένα τρίτο των τροφών που καταναλώνονται στον «αναπτυγμένο Βορρά»;
Πιστεύετε τελικά ότι είμαστε σήμερα πιο πολιτισμένοι από τους ανθρώπους των σπηλαίων, μόνο και μόνο επειδή έχουμε πανάκριβους πυραύλους και αεροπλάνα, τηλεοράσεις και υπολογιστές, δορυφόρους και ηλεκτρικό ρεύμα, «θαυμαστά» φάρμακα και ιατρική τεχνολογία, ατομικές βόμβες, επειδή μπορούμε να καταστρέφουμε το περιβάλλον και επειδή μπορούμε να κάνουμε εγχειρήσεις καρδιάς;

σχόλια; αντιρρήσεις; ερωτήσεις;
ΠΡΟΣΘΕΣΤΕ ΤΟΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟ ΣΑΣ ΠΑΝΩ ΣΤΗ ΒΡΑΒΕΥΣΗ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ
 Διαβάστε περισσότερα.. »

Σάββατο 7 Ιουνίου 2014

ΣXOΛΙΟ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ ~ υπερψηφίστηκε η άρση ασυλίας μιχαλολιάκου, λαγού και παππά

η είδηση που στιγμάτισε τη βδομάδα που πέρασε, σχολιάζεται και προβληματίζει


 η είδηση 
Μετά από μια επεισοδιακή συνεδρίαση, η Βουλή είπε "ναι" στην άρση ασυλίας του Ν. Μιχαλολιάκου, του Χ. Παππά και του Ι. Λαγού. Ύβρεις και απειλές από τους τρεις υπόδικους βουλευτές
 το σχόλιο 
Δε θέλω να σχολιάσω την απόφαση περί άρσης. Αυτή έτσι κι αλλιώς ήταν αναμενόμενη. Το αξιοσημείωτο ήταν η μετάβαση των κρατούμενων βουλευτών στην Βουλή υπό τις ιαχές αμέτρητων οπαδών τους και αργότερα η φαρσοκωμωδία μέσα στη Βουλή με βρισιές και απειλές μεταξύ αυτών και Αριστερών αντιπάλων τους.
Πωπω! Αυτοί οι άνθρωποι όπου πάνε κάνουν σαματά, όχι δηλαδή πως πολλές φορές δεν προκαλούνται (για να τα λέμε όλα) με κάτι τύπους σαν τον Τσατσόπουλο.
Η απογοήτευση ξέρετε ποια είναι; Αυτό που είπε ο πρόεδρος Μιχαλολιάκος μπαίνοντας στην αίθουσα της Βουλής: "Αφήστε με, είμαι ο πρόεδρος του τρίτου κόμματος". Άντε πες τίποτα τώρα...
+Yanni Spiridakis 

σχόλια; αντιρρήσεις; ερωτήσεις;
ΠΡΟΣΘΕΣΤΕ ΤΟΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟ ΣΑΣ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ
 Διαβάστε περισσότερα.. »

Παρασκευή 6 Ιουνίου 2014

ΕΦAPΜΟΖΟΝΤΑΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΙΟΥΝΙΟΥ ~ νέα κατάσταση στην ύλη αλλάζει όλα όσα ξέραμε;

πως οι εφαρμογές της επιστήμης & της τεχνολογίας επιδρούν στην κοινωνία του σήμερα

από cretalive 
Νέα μεγάλη επιτυχία από το ΙΤΕ και την Κρήτη
Η ανομοιογένεια φάσεων των χημικά ομογενών ηλεκτρονικών συστημάτων είναι μια καθοριστική παράμετρος, που μπορεί να οδηγήσει σε ελεγχόμενες λειτουργικές ιδιότητες των υλικών, όπως είναι η υπεραγωγιμότητα υψηλής θερμοκρασίας Tc χαλκούχων οξειδίων και η γιγαντιαία μαγνητοαντίσταση μαγγανιούχων οξειδίων. Στα πλαίσια της παρούσας εργασίας, ερευνητικές ομάδες από το Ινστιτούτο Jozef Stefan (Σλοβενία) και το Ινστιτούτο Ηλεκτρονικής Δομής και Λέιζερ (Ελλάδα) έχουν ανακαλύψει μια καινούργια ανομοιογενή κατάσταση της ύλης, η οποία παρατηρήθηκε σε συγκεκριμένα μαγνητικά συστήματα έντονων αντισιδηρομαγνητικών αλληλεπιδράσεων, τριγωνικής τοπολογίας πλέγματος.
Για το σκοπό αυτό, πολυκρυσταλλικές κόνεις τέτοιων συστημάτων συνετέθηκαν στο εργαστήριο με χημικές μεθόδους υπό ελεγχόμενες συνθήκες και, ακολούθως, χαρακτηρίστηκαν με σύγχρονες πειραματικές διατάξεις.  Η μελέτη με την ακτινοβολία ακτίνων-Χ συγχρότρου κατέδειξε την ανομοιογένεια της δομής, ενώ ταυτόχρονα η ηλεκτρονική πολυπλοκότητα του συστήματος αποκαλύφτηκε, χρησιμοποιώντας πειραματικές τεχνικές που καλύπτουν ένα ευρύ φάσμα διεγέρσεων των σπιν (Hz έως GHz).
Το εν λόγω δημοσιευμένο άρθρο στην επιστημονική επιθεώρηση Nature Communications αποδεικνύει πως, παρόλο που ένας μαγνήτης μπορεί να στερείται βαθμών ελευθερίας, το φαινόμενο της γεωμετρικής όχλησης (geometrical frustration) που παρατηρείται στο μαγνητικό πλέγμα του, δύναται να προκαλέσει το σχηματισμό μεμονωμένων περιοχών σε νανοκλίμακα.  Αυτό έχει άμεσο αποτέλεσμα και σε άλλες συγγενείς ιδιότητες, βελτιώνοντας τις προοπτικές της συγκεκριμένης κατηγορίας υλικών για εφαρμογές σε σύγχρονες ηλεκτρονικές συσκευές.


Δεν έχω καμία πρόθεση να κάνω τον έξυπνο, έτσι εξ αρχής θα δηλώσω πως δεν κατάλαβα (σχεδόν) τίποτα από το
κείμενο! Ωστόσο μελετώντας λίγο περισσότερο την πλήρη έκθεση, μιλάμε για κάτι πραγματικά πολύ πρωτοποριακό που μπορεί να ανατρέψει από πολλές απόψεις τα δεδομένα σε θεωρητικό και πρακτικό βαθμό.

Ερευνητές του Ινστιτούτου Ηλεκτρονικής Δομής και Λέιζερ στο Ίδρυμα Τεχνολογίας και Έρευνας στο Ηράκλειο, έδειξαν μία διαφορετική κατάσταση της ύλης υπό συνθήκες. Αυτό υποθέτω πως πρακτικά σημαίνει πως μπορούμε να μελετήσουμε τις ιδιότητες ενός αντικειμένου οι οποίες τελικά θα διαφέρουν από τις ήδη γνωστές. Αυτό είναι εντυπωσιακό αν σκεφτεί κανείς πως ανοίγει έναν τεράστιο δρόμο μελέτης των πραγμάτων που έως τώρα δεν είχαμε ιδέα.

Και εφόσον μιλάμε για μελέτη, είναι καλό να μιλήσουμε και για δυνατότητες. Τι καινούριο θα μπορούμε να κάνουμε με τις ιδιότητες που θα προκύψουν; Θα μιλάμε για ύλη που με άλλη ύλη θα μπορεί να δημιουργήσει κάτι καινούριο ή δυνάμεις που θα λειτουργούν με διαφορετικό σκεπτικό και άρα θα μπορούν να λειτουργήσουν διαφορετικά; Σε κάθε περίπτωση μια νέα επιστημονική πόρτα έρευνας, μελέτης και δημιουργίας, άνοιξε και παρουσιάζει μεγάλο ενδιαφέρον να δούμε πως θα μας οδηγήσει. +Yanni Spiridakis 

σχόλια; αντιρρήσεις; ερωτήσεις;
ΠΡΟΣΘΕΣΤΕ ΤΟΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟ ΣΑΣ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΣΗΜΕΡΙΝΟ ΘΕΜΑ
 Διαβάστε περισσότερα.. »

Πέμπτη 5 Ιουνίου 2014

ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΘEMΑΤΟΛΟΓΙΑΣ ~ ο κόσμος ωρίμασε τα κόμματα όχι;

Καληνωρίσματα από το +yannidakis 
Είναι από τις ελάχιστες φορές που η γνώμη του λαού καθορίζει πολιτικές. Μετά από μια δημοσκόπηση της Metron Analysis που έδειξε πως ο ελληνικός λαός προτιμά την ευρεία σύνεση των Αριστερών και Δεξιών δυνάμεων για την έξοδο της χώρας από την κρίση.


Αυτό από τη μια αυτό δείχνει μια πρωτοφανή επίδειξη ωριμότητας εκ μέρους του κόσμου που δείχνει να αφήνει πίσω του εποχές φανατικής πόλωσης για κόμματα που εξυπηρετούσαν πελατειακές σχέσεις, διαφθορά και τελικά την καταστροφή της χώρας. Φυσικά εξαιρώ τα πολιτικά άκρα που αλληλοσκοτώνονται με κάθε ευκαιρία. Αν ο κόσμος άρχισε να σκέφτεται με γνώμονα το συμφέρον της χώρας, τότε όλοι μπορούμε να ελπίζουμε. Αν άρχισε να βλέπει πρόσωπα αντί για ονόματα, πολιτικές αντί για χρώματα και ιδεολογίες αντί για συνθήματα, τότε κάτι αλλάζει, κάτι που μπορεί να μας γεννήσει προοπτικές.


Είναι όμως και τα κόμματα. Αυτά ακολουθούν. Θα αργήσουν να πάρουν το μήνυμα γιατί εξακολουθούν να πιστεύουν imageπως η εξουσία που έχουν σημαίνει αλαζονεία και κυριαρχία. Κάποια στιγμή όμως έρχεται η τιμωρία και αυτό πρέπει να το πιστέψουμε και εμείς και αυτοί αφού έχουμε το τρανό παράδειγμα του ΠΑΣΟΚ. Η αλήθεια είναι ότι η Νέα Δημοκρατία θα μπορούσε να ανοίξει παράθυρο συνεργασίας με τον ΣΥΡΙΖΑ αφού κάτι τέτοιο θα σήμαινε πως θα διατηρηθεί στην εξουσία έστω και με παραχωρήσεις. Στο άλλο όμως στρατόπεδο μία λάθος (ή όχι) δήλωση του Γλέζου περί συνεργασίας υπό προϋποθέσεις, ήταν αρκετή να φανατίσει τους πάντες στο κόμμα και την Αριστερά γενικότερα. Γιατί;


Μπορούμε να το ερμηνεύσουμε ως ανωριμότητα, μπορούμε να πούμε και πως ο ΣΥΡΙΖΑ είναι τόσο κοντά στο να πιάσει ένα μακρινό όνειρο, που θα κάνει τα πάντα για να το πετύχει και σίγουρα δε θα θυσιαστεί με μια συνεργασία. Κι αν αυτό έρχεται σε αντίθεση με τις προθέσεις του λαού; Μα ποιος σας είπε πως ο ΣΥΡΙΖΑ είναι η φωνή του λαού; Ποιος σας είπε πως μόλις (αν) έρθει στην εξουσία θα λύσει όλα τα προβλήματα του λαού και δεν θα κοιτάξει να ικανοποιήσει πρώτα όλους αυτούς που τόσα χρόνια τον στήριζαν στα δύσκολα χρόνια του κόμματος; Ποιος σας είπε πως θα επικρατήσει η διαφάνεια και πως όταν έρθει η ώρα να μας εκπροσωπήσει στην Ευρώπη και τον κόσμο μπροστά στις ασφυκτικές διπλωματικές πιέσεις των εταίρων μας, θα συνεχίσει στην φιλολαϊκή του πολιτική;


Περιμένουμε τις εξελίξεις με ενδιαφέρον, αλλά περισσότερο απ’ όλα περιμένουμε αυτούς που τις δρομολογούν να εισακούσουν τον κόσμο που ζητά σύνεση, συνεννόηση και συνεργασία. Ας ωριμάσουν –κι αυτοί- επιτέλους. +Yanni Spiridakis 

σχόλια; αντιρρήσεις; ερωτήσεις;
ΠΡΟΣΘΕΣΤΕ ΤΟΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟ ΣΑΣ ΚΑΙ ΠΡΟΒΛΕΨΤΕ ΑΝ ΤΟ ΕΝΔΕΧΟΜΕΝΟ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ ΕΙΝΑΙ ΠΙΘΑΝΟ
 Διαβάστε περισσότερα.. »

Τετάρτη 4 Ιουνίου 2014

ΠPOΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑΣ ~ σε τι μας ωφέλησε η επιστροφή της ελλάδας στις αγορές;

Καληνωρίσματα από το +yannidakis 
Δεν είμαι σίγουρος για την ποιότητα του κειμένου μου, αφού στο θέμα που θα θίξω έχω εδώ και καιρό σκόρπιες σκέψεις που δε θέλω να παραλείψω. Βλέπετε… Η Ελλάδα βγήκε στις αγορές και μπορεί να μην έπεσε (σήμερα) η ανεργία, μπορεί να μην μειώθηκαν (σήμερα) οι άστεγοι, όμως αυτό δεν μπορεί παρά να είναι κάπως θετικό.

Ας πάμε λίγο πίσω, όταν η Ελλάδα αποσυρόταν από τις αγορές και ξεκινούσαν τα σενάρια περί χρεωκοπίας. Από τότε πέρασε καιρός στον οποίο όλοι οι πολιτικοί και οικονομικοί αναλυτές έθεταν την επιστροφή στις αγορές ως ένα σημείο αναφοράς πέραν του οποίου θα ξεκινούσε η επιστροφή σε καλύτερες μέρες. Αυτή η μέρα –που φάνταζε αρκετά ουτοπική τότε- ήρθε και ενώ δεν έλυσε τα προβλήματά μας, θεωρητικά θα αποτελέσει την απαρχή της διαδικασίας εξεύρεσης των λύσεων αυτών.

Πρέπει βέβαια να τονίσουμε πως το ότι η Ελλάδα βγήκε νωρίτερα στις αγορές απ’ ότι αναμενόταν δεν οφείλεται στην διάνοια του Σαμαρά και του επιτελείου του, ούτε στο ότι λυπήθηκαν τον καταπονημένο ελληνικό λαό οι… εταίροι μας. Απλά να, οι εκλογές έρχονται και μία τέτοια είδηση θα ωθούσε σημαντικά την κυβέρνηση χωρίς αμφιβολία. Στο εξωτερικό η κυβέρνηση Σαμαρά τυγχάνει σπουδαίας εμπιστοσύνης επειδή αφενός ακολούθησε πιστά όλες τις συμφωνίες του μνημονίου και αφετέρου συνέχισε να νομοθετεί φτάνοντας στην Ελλάδα του σήμερα (είτε αυτό είναι καλό είτε κακό). Ποιος θα ρίσκαρε σε μια τόσο σημαντική περίοδο να χάσει τον πρωθυπουργό και να ξεκινήσει συνεργασία με έναν τύπο σαν τον Τσίπρα που δεν ξέρει τι θέλει. Εξάλλου, η Ελλάδα θα έβγαινε στις αγορές λίγο αργότερα. Οπότε, τι τώρα, τι μετά!

Και φτάνουμε στα οφέλη. Ποια οφέλη; Δε θα σας κρυφτώ, ούτε θα πιάσω να αντιγράψω καμιά οικονομική ανάλυση imageπου βρήκα στο διαδίκτυο. Το μοναδικό όφελος που κατάλαβα με σιγουριά είναι ψυχολογικό. “Ναι ρε! Επιστρέψαμε” σκέφτηκα χωρίς να δώσω σημασία στις υπόλοιπες λεπτομέρειες. Από κει και ύστερα ξαναλέω πως αυτό που μετράει είναι πως φτάσαμε σε έναν στόχο. Έναν στόχο που είχαμε θέσει. Τον πετύχαμε και τώρα περιμένουμε να δούμε να υλοποιούνται περισσότεροι, όπως ας πούμε το ξεπάγωμα των μισθών που έχουν καθηλωθεί, η μείωση της ανεργίας, η επανεκκίνηση του κατασκευαστικού τομέα και τα αναπτυξιακά έργα.

Η Ελλάδα επέστρεψε στις αγορές και αυτό από μόνο του φυσικά και δεν πρέπει να μας αρκεί, όμως μεθαύριο που θα είμαστε στο εξωτερικό, κανείς δεν έχει το δικαίωμα να μας κοιτά σαν παρακατιανούς, όπως έως τώρα… +Yanni Spiridakis 

σχόλια; αντιρρήσεις; ερωτήσεις;
ΠΡΟΣΘΕΣΤΕ ΤΟΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟ ΣΑΣ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΣΗΜΕΡΙΝΟ ΘΕΜΑ
 Διαβάστε περισσότερα.. »

Τρίτη 3 Ιουνίου 2014

ΜOYΣΙΚΟΣ ΚΩΔΙΚΟΣ ΙΟΥΝΙΟΥ ~ έχασα στον αγώνα με τον εαυτό μου (race against myself)

ταξιδέψτε στον Μουσικό Κωδικό ακούγοντας το κομμάτι συγχρόνως 
Μόλις συνειδητοποίησα μία στάλα ιδρώτα να κυλάει στο στέρνο μου. Δεν ήταν από την σωματική εργασία μου. Ήταν από το άγχος που σκληραίνει την καρδιά μου και από την σκέψη για τις αποτυχίες της ζωής. Αυτά τα ‘θέλω’ που κάποτε ήταν όνειρα κι όταν ήρθε η ώρα να πραγματοποιηθούν πάντα φαινόντουσαν μακριά από εκεί που έφτανα. Κι όμως λέω τον εαυτό μου ‘εργάτη’ και πάλευα κόντρα στον άνεμο, κόντρα στις πιθανότητες, ακόμα κι όταν κανείς δεν (με) (το) πίστευε. Αλλά να… τίποτα.

Έκανα ότι μπορούσα. Προσπάθησα περισσότερο απ’ όσο νόμιζα ότι άντεχα και δέχτηκα περισσότερα απ’ ότι νόμιζα ότι μπορούσα να υποστώ. Στον δρόμο όμως είδα να είμαι πίσω σε έναν αγώνα. Έναν αγώνα που αναρωτιόμουν αν δίνω μαζί σου. Όχι. Τελικά εγώ. Εγώ έφταιγα για όλα. Εγώ ήμουν αυτός που αγωνιζόμουν με τον ίδιο μου τον εαυτό! Και το έβλεπα στην πορεία πως έμενα από καύσιμα. Έβλεπα να μένω πίσω να διαλύω τα συστατικά μου και κατέληξα να γράφω για τη θλίψη μου και να αναζητώ μουσικές να μελοποιήσω την απογοήτευση. Δεν έχει μείνει τίποτα πια –μετά από όλη αυτήν την διαδρομή- παρά αυτό με το οποίο ξεκίνησα, μείον τα όνειρα και ελπίδες.

Νοιώθω καλά όμως. Ξέρω πως προχώρησα μέχρι εκεί που γινόταν. Ξέρω πως ακολούθησα το μονοπάτι της αντοχής μέχρι που δεν υπήρχε πιο πέρα, όμως ο αγώνας δεν τελείωσε ποτέ. Συνεχίστηκε σε μία κούρσα που έτρεχα με τον ίδιο μου τον εαυτό. Μια κούρσα που μάλλον έχασα. Δεν μπόρεσα να φτάσω το στόχο. Δεν μπόρεσα να κάνω ότι έπρεπε. Δεν μπόρεσα να πετύχω τον στόχο. Δεν μπόρεσα να τερματίσω την κούρσα με τον εαυτό μου. Έχασα. +Yanni Spiridakis 

σχόλια; αντιρρήσεις; ερωτήσεις;
ΠΡΟΣΘΕΣΤΕ ΤΟΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟ ΣΑΣ AΠΟΚΩΔΙΚΟΠΟΙΩΝΤΑΣ ΚΙ ΕΣΕΙΣ ΤΟΝ ΜΟΥΣΙΚΟ ΚΩΔΙΚΟ ΤΟΥ ΜΗΝΑ
 Διαβάστε περισσότερα.. »

Δευτέρα 2 Ιουνίου 2014

EPΩΤΗΜΑ ΙΟΥΝΙΟΥ ~ στην απόλυτη ποδοσφαιρική γιορτή ο νικητής θα είναι…


Καληνωρίσματα από το +yannidakis
Αν είσαι πολίτης αυτού του πλανήτη κάπου σε αυτόν τον κόσμο, σίγουρα θα έχεις ασχοληθεί έστω και μία φορά έστω imageκαι κατά λάθος με το ποδόσφαιρο αυτές τις ημέρες. Κι αν όχι, να είστε βέβαιοι πως θα το κάνετε προσεχώς Ναι, γιατί το Παγκόσμιο Κύπελλο ξεκινάει σε λίγες μέρες και δεν είναι ένα απλό αθλητικό γεγονός αλλά ένα παγκόσμιο κοινωνικό φαινόμενο.

Σκέψου απλά πως οι αθλητές που αγωνίζονται εκεί αξίζουν δισεκατομμύρια ή τουλάχιστον με τόσα αμείβονται… Οι θεατές που θα παρακολουθήσουν τους αγώνες θα έχουν ταξιδέψει απ’ ολόκληρο τον πλανήτη στα γήπεδα αυτά. Οι χορηγοί, οι διαφημίσεις και όλα τα οικονομικά εξωαγωνιστικά που θα αφορούν την διοργάνωση αγγίζουν πολλά-πολλά εκατομμύρια, ενώ οι αγώνες θα μεταφερθούν από το κάθε γήπεδο σε κάθε τηλεοπτικό δέκτη σε κάθε γωνιά του πλανήτη! Οι άντρες –ανάλογος σε ποιο γεωγραφικό σημείο βρίσκονται- θα ξενυχτούν (όπως οι έλληνες), θα αποφεύγουν την δουλειά ή τα μαθήματα στο πανεπιστήμιο και οι γυναίκες θα αρχίσουν να γκρινιάζουν κάνοντας παράλληλα υπομονή: ένας μήνας είναι, θα περάσει!

Ας ετοιμαστούμε και εδώ στο yannidakis για το περιβόητο Μουντιάλ και ας προβλέψουμε τον νικητή του, τον Παγκόσμιο Πρωταθλητή! Χωρίς πολλά λόγια η ενδεκάδα επιλογών που εγώ σας δίνω, είναι:
  1. Ελλάδα. Το ξέρω ότι υπερβάλλω, αλλά θα αν το έκανα πίσω στο 2004, θα με έπαιρνε κανείς στα σοβαρά;
  2. Βραζιλία. Το ποδόσφαιρο επιστρέφει σπίτι του και οι οικοδεσπότες είναι πάντοτε φαβορί…
  3. Αργεντινή. Ένα από τα φαβορί ταξιδεύει στο σπίτι του ποδοσφαιρικού εχθρού, όμως τόσο κοντά στο σπίτι της.
  4. Γερμανία. Αν θυμάμαι καλά, η πρώτη χώρα που προκρίθηκε (και τόσο εύκολα) στην διοργάνωση!
  5. Ισπανία. Η πιο πετυχημένη ομάδα τα τελευταία χρόνια. Θα υπερασπιστεί τον τίτλο της;
  6. Βέλγιο. Τα τελευταία χρόνια ανέδειξε εξαιρετικούς παίκτες και έφτιαξε ένα πολύ ποιοτικό σύνολο. Λες;
  7. Πορτογαλία. Και μόνο ότι έχεις στις τάξεις της τον καλύτερο ποδοσφαιριστή του κόσμου, αρκεί. Αρκεί;
  8. Γαλλία. Ένα διαχρονικό φαβορί. Αν και με αποτυχημένη αποτελέσματα τελευταία, θα μπορέσει να επανέλθει;
  9. Αγγλία. Γέννησε και συνεχίζει να αναπτύσσει το ποδόσφαιρο, δυστυχώς όμως δεν έχει δυνατή εθνική ομάδα.
  10. Ιταλία. Η Ιταλία είναι παραδοσιακή χώρα στα Μουντιάλ. Λέτε να επιστρέψει στις επιτυχίες;
  11. Η ομάδα έκπληξη. Μπορεί κάποια να μπει “σφήνα” στην δεκάδα που επέλεξα παραπάνω;
Η γιορτή του ποδοσφαίρου και του αθλητισμού ξεκινάει και εγώ θα περιμένω τις επιλογές σας, μέχρι την Κυριακή, 29
Ιουνίου, όταν μάλιστα θα έχουμε σαφή εικόνα των ομάδων. Τα αποτελέσματα της ψηφοφορίας θα ανακοινωθούν την Δευτέρα, 30 Ιουνίου στις 12:00 και έως τότε ψηφίζετε στην ηλεκτρονική ψηφοφορία, πάνω και δεξιά της σελίδας στο πτυσσόμενο μενού με το σύμβολο που βλέπετε εδώ. Καλή μπάλα, καλή επιτυχία Ελλάδα, καλή επιτυχία ποδόσφαιρο+Yanni Spiridakis 

σχόλια; αντιρρήσεις; ερωτήσεις;
ΠΡΟΣΘΕΣΤΕ ΤΟΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟ ΣΑΣ ΨΗΦΙΖΟΝΤΑΣ ΣΤΗΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ ΠΑΝΩ ΚΑΙ ΔΕΞΙΑ ΤΗΣ ΣΕΛΙΔΑΣ ΠΑΤΩΝΤΑΣ ΤΟ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟ ΕΙΚΟΝΙΔΙΟ
 Διαβάστε περισσότερα.. »

Κυριακή 1 Ιουνίου 2014

BPΑΒΕΥΣΗ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ ~ η αξία της εναρμόνισης με τη χαλαρότητα της ζωής

Σας παρουσιάζω το καλύτερο άρθρο αυτής της εβδομάδας σύμφωνα με την καθαρά υποκειμενική κρίση του yannidakis. Σημειώνεται πως η βράβευση αφορά μονάχα την ενότητα ιστολογίων και για τους χώρους τους οποίους επισκέφτηκα. Παρακάτω δημοσιεύονται και τα υπόλοιπα άρθρα τα οποία ξεχώρισα μέσα στην εβδομάδα ως δευτερεύοντες διακρίσεις για λόγους ενδεχόμενης ισοπαλίας. Το ιστολόγιο που συγκεντρώνει τις περισσότερες βραβεύσεις και διακρίσεις στο τέλος κάθε μήνα βραβεύεται στην ειδική ενότητα "ΒΡΑΒΕΥΣΗ ΙΣΤΟΛΟΓΙΩΝ".

ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ:
από: Ξάνθη Φιλοσοφείν
τίτλος: Η αξία της εναρμόνισης με τη χαλαρότητα της ζωής

Ο κόσμος μας· τόσο όμορφος, τόσο τέλεια πλασμένος! Γιατί όμως τόσος πόνος γύρω μας; Η δυστυχία των ανθρώπων ολοένα μεγαλώνει. Η αθλιότητα των ανθρώπων έρχεται σε τραγική αντίθεση μ’ αυτή την ομορφιά του κόσμου. Η αντίθεση όμως δεν υπάρχει στον ίδιο τον εξωτερικό κόσμο· η αντίθεση υπάρχει μόνον μέσα  στο μυαλό του ανθρώπου. Γιατί λοιπόν το μυαλό μας δημιουργεί τόση δυστυχία;

Κοίταξε τα δέντρα στο γειτονικό δάσος. Το καθένα τους έχει μια ξεχωριστή ομορφιά χωρίς να προσπαθεί να ξεχωρίσει απ’ τα υπόλοιπα. Ανάμεσα τους δεν υπάρχει κανένα σπουδαιότερο, κανένα ιδιαίτερα όμορφο δέντρο. Το μικρότερο και το μεγαλύτερο δεν συγκρίνονται μεταξύ τους και φυσικά δεν υποφέρουν από κανένα σύνδρομο κατωτερότητας ή ανωτερότητας. Μόνο ο άνθρωπος υποφέρει από τέτοια σύνδρομα διότι το ιδανικό γι’ αυτόν είναι η επιτυχία. Το μυαλό του έχει εξασκηθεί εδώ και χιλιετίες να είναι πιο επιδέξιο, πιο ανταγωνιστικό, πιο φιλόδοξο. Όσο κι αν αυτές οι ιδιότητες φαντάζουν αθώες έχουν προκαλέσει ως επακόλουθο όλη τη δυστυχία που βλέπουμε γύρω μας...

Όλες οι κουλτούρες, οι πολιτικές ιδεολογίες και, το πιο σημαντικό, τα εκπαιδευτικά μας συστήματα βασίζονται σε μια θεμελιώδη αρχή, κι αυτή είναι το πώς να γίνουμε πιο επιτυχημένοι από τους άλλους. Τη στιγμή όμως που αρχίζουμε να αγωνιζόμαστε για την επιτυχία, η οποία έχει πλέον γίνει ο σκοπός της ζωής κάθε ανθρώπου, προκαλούμε δυστυχία τριγύρω μας. Η φιλοδοξία μας ωθεί να ξεχωρίσουμε, να γίνουμε πιο πλούσιοι από τους άλλους, πιο ισχυροί από τους άλλους, με μεγαλύτερο κύρος από τους υπόλοιπους. Τα πάντα βασίζονται στη σύγκριση με τους υπόλοιπους. Και για να γίνουμε πλουσιότεροι, χρειαζόμαστε έναν ωκεανό φτώχειας γύρω μας. Για να αποκτήσουμε κύρος και δύναμη πρέπει να καταστρέψουμε την υπερηφάνεια και την αξιοπρέπεια χιλιάδων ανθρώπων. Για να αποκτήσουμε εξουσία πρέπει να υποβιβάσουμε τους υπόλοιπους σε οικονομική, πολιτική, ψυχολογική ή πνευματική δουλεία.

Πως θα αλλάξει αυτός ο κόσμος; Πως θα αλλάξει ο νους του ανθρώπου; Πως θα μετανοήσει ο άνθρωπος; Τόσες πολλές προσπάθειες με μηδαμινό αποτέλεσμα… Πόσο λιγότερη δυστυχία υπάρχει σήμερα; Πόσο πιο ανθρώπινος, πιο ευχάριστος έγινε ο κόσμος χάρη στις προσπάθειές μας; Μα ας αφήσουμε επιτέλους τον κόσμο για λίγο. Οι σκληρές μας προσπάθειες τι πρόσφεραν σε μας τους ίδιους; Πόσο πιο ώριμοι γίναμε, πιο χαρούμενοι, πιο ήρεμοι με τη ζωή; Πόσο σπουδάσαμε τον εαυτό μας; Πόσο διεισδύσαμε στα μυστήρια της ύπαρξης μας; Ποια η ωφέλεια απ’ όλα αυτά; Απλά κουραστήκαμε πολύ, εξαντληθήκαμε κι ίσως ακόμη οι προσπάθειες μας αυτές αν δεν ήταν συνειδητές να αποδείχτηκαν επικίνδυνες για πολλούς συνανθρώπους μας χωρίς να το γνωρίζουμε.

Ας παραδειγματιστούμε τώρα απ’ την ομορφιά, την απλότητα, την αθωότητα και την ηρεμία της φύσης. Ας δούμε ότι βαδίζουμε ενάντια στην εξωτερική αλλά και στην εσώτερή μας φύση. Πηγαίνουμε ενάντια στο ρεύμα της ίδιας της ζωής γι’ αυτό τα πράγματα όλο και δυσκολεύουν. Εάν δε κολυμπούσαμε κόντρα στο ρεύμα θα απολαμβάναμε τη δροσιά του νερού στο σώμα μας, την ζωντάνια του ίδιου του ποταμού, την πολυχρωμία της χλωρίδας στις όχθες του, τον απαλό ψίθυρο του αέρα στο πρόσωπό μας, θα χανόμασταν στα μαγικά ηλιοβασιλέματα, και θα λουζόμασταν τις υπέροχες αστροφεγγιές. Θα εναρμονιζόμασταν με τη φύση και η ζωή μας θα γινόταν φυσικά χαλαρή μέσα σε μια κατάσταση ελευθερίας. Έτσι, το μαύρο βέλο που σκιάζει το αυτόφωτο το άστρο μας θα αφαιρούσαμε, ώστε να πλημμυρίσει με το φως της αγάπης τα μάτια όλου του κόσμου.

Τη στιγμή όμως που γινόμαστε αφύσικοι εμφανίζονται μέσα μας η ανησυχία, η αβεβαιότητα και η αγωνία και το άστρο αυτό θαμπώνει. Μπορεί βέβαια να βρίσκουμε πολύ καλούς και μη εγωιστικούς λόγους για να αγωνιούμε, όπως είναι η εξάλειψη της δυστυχίας και της φτώχιας από τον κόσμο, η εξασφάλιση της ειρήνης στην πλάση ή η πνευματική πρόοδος της ανθρωπότητας. Ο δρόμος για την κόλαση όμως είναι πολλές φορές στρωμένος με πολύ καλές προθέσεις. Η αγωνία για την επίτευξη του στόχου και η προσκόλληση σ’ αυτόν μάλλον εμποδίζει την προσέγγισή του. Αυτό που βοηθάει είναι η βαθιά κατανόηση της χαλαρότητας της ζωής και η εναρμόνισή μας μ’ αυτήν. Τότε θα μπορούμε να επιτύχουμε πολλά χωρίς να κουραζόμαστε ιδιαίτερα. Η χαλάρωση τελικά είναι αυτή που θα μας μεταμορφώσει εσωτερικά ώστε να γίνουμε ο μαγνήτης που θα έλξει γύρω μας τους συνοδοιπόρους εκείνους που διψούν για το φωτερό αυτό εσωτερικό μας ύδωρ έτσι ώστε να μοιραστούμε μαζί τους όλες τις χαρές και τις ομορφιές της ζωής. Ίσως κάπως έτσι δειλά – δειλά να ξεκινήσει η γλυκιά άνοιξη της ανθρωπότητας.

ΞΕΧΩΡΙΣΑΝ ΑΚΟΜΑ:
  1. Η Παναγιά, η Εμποροπανηγυριώτισσα, να βάλει το χέρι της! από My Pillow Book

σχόλια; αντιρρήσεις; ερωτήσεις;
ΠΡΟΣΘΕΣΤΕ ΤΟΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟ ΣΑΣ ΠΑΝΩ ΣΤΗ ΒΡΑΒΕΥΣΗ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ
 Διαβάστε περισσότερα.. »

Σάββατο 31 Μαΐου 2014

ΣXOΛΙΟ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ ~ ιστορική συνάντηση βαρθολομαίου πάπα φραγκίσκου

η είδηση που στιγμάτισε τη βδομάδα που πέρασε, σχολιάζεται και προβληματίζει


 η είδηση 
Για πρώτη φορά μετά από μισό αιώνα οι προκαθήμενοι της Ορθόδοξης και Καθολικής Εκκλησίας συναντήθηκαν στους Αγίους Τόπους κι επισφράγισαν το καλό κλίμα με κοινή διακήρυξη οκτώ σημείων.
 το σχόλιο 
Ήδη ακούγεται πως η πρώτη επίσημη προσέγγιση θα είναι η κοινή ημερομηνία Πάσχα στο εξής, όμως η διάθεση προσέγγισης των δύο Εκκλησιών είναι πλέον δεδομένη.
Καιρός δεν ήταν; Πιστεύουμε στον ίδιο Θεό και οι διαφορές μας δεν είναι πνευματικές αλλά γραφειοκρατικές (περίπου).
Σε μία εποχή που ο κόσμος διαιρείται η Εκκλησία πρέπει να δείξει το παράδειγμα της ενότητας!
+Yanni Spiridakis 

σχόλια; αντιρρήσεις; ερωτήσεις;
ΠΡΟΣΘΕΣΤΕ ΤΟΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟ ΣΑΣ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ
 Διαβάστε περισσότερα.. »

Παρασκευή 30 Μαΐου 2014

EPΩΤΗΜΑ ΜΑΙΟΥ ~ παρουσίαση αποτελεσμάτων ψηφοφορίας


Καληνωρίσματα από το +yannidakis
Τον Μάιο το Ερώτημα ασχολήθηκε με την επικαιρότητα και συγκεκριμένα με τις εκλογές. Εσείς είχατε τη δυνατότητα να ψηφίσατε ακόμα και μετά τις εκλογές, σε κάθε περίπτωση πάντως το αποτέλεσμα διαμορφώθηκε από νωρίς και παρουσιάζει ενδιαφέρον στην παρουσίασή του αφού το ερώτημα δεν αφορούσε το τι θα ψηφίσει ο καθένας, αλλά τα κριτήρια με τα οποία θα επιλέξει.

Νικήτρια απάντηση αναδείχτηκε η –κατά τη γνώμη μου- αυτονόητη των τοπικών κριτηρίων. Ναι μεν βρέθηκε πρώτηimage με 37,2% όμως αποδείχτηκε πως το ποσοστό που συγκέντρωσε έδωσε πολύ χώρο και για τις άλλες επιλογές. Ο κόσμος στις τοπικές εκλογές δεν ψήφισε και με άλλα πέραν των τοπικών κριτηρίων και αναρωτιέμαι κατά πόσο αυτό έκανε καλό στην κάθε περιοχή.

Πολύ κοντά με 32,1% βλέπουμε εκείνους που αποφάσισαν να ψηφίσουν με κομματικά κριτήρια. Αλήθεια παρατηρήσατε πως οι περισσότεροι υποψήφιοι ήταν ανεξάρτητοι; Πως πλέον τα κόμματα δεν πρέπει και δεν κάνουν κουμάντο στα τοπικά ενός δήμου; Κι όμως κάποιοι στο πρόσωπο ενός υποψηφίου έβλεπαν έναν δήμαρχο και αυτό είναι λάθος!

Ακολούθησαν αυτοί που δεν θα πήγαιναν να ψηφίσουν καθόλου, με ποσοστό 17,8% οι οποίοι το δήλωσαν ξεκάθαρα πως δεν ενδιαφέρονται για τον τόπο τους. Δεν προβληματίζονται ή αγχώνονται ή ελπίζουν για ένα συγκεκριμένο αύριο στην πόλη ή το χωριό τους. Στο yannidakis ήταν κάτι λιγότερο από 20% όμως το πραγματικό 40% ήταν πέρα για πέρα απογοητευτικό τελικά…

Τέλος, 12,9% συγκέντρωσε η παλικαρίσια παραδοχή κάποιον πως θα ψήφιζαν με βάση τις διασυνδέσεις και τους γνωστούς τους. Κακά τα ψέματα, προσωπικά πιστεύω πως αυτό το ποσοστό θα ήταν πολύ μεγαλύτερο αν όλοι έλεγαν την αλήθεια, αλλά…

Προχωράμε τη Δευτέρα, 02/06/2014 με το επόμενο Ερώτημα για τον Ιούνιο όπως πάντα στις 12:00 στο yannidakis. +Yanni Spiridakis 

σχόλια; αντιρρήσεις; ερωτήσεις;
ΠΡΟΣΘΕΣΤΕ ΤΟΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΑΖΟΝΤΑΣ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
 Διαβάστε περισσότερα.. »

Πέμπτη 29 Μαΐου 2014

ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΕΠIKAΙΡΟΤΗΤΑΣ ~ οι νικητές, οι χαμένοι & τα 4 μόνο κόμματα που πρέπει να υπάρχουν

Καληνωρίσματα από το +yannidakis 
Είχα πολύ όρεξη για σήμερα να αναλύσω κι εγώ το εκλογικό αποτέλεσμα, όμως υποθέτω πως τόσες μέρες έχετε μπουχτίσει με αυτά οπότε υπόσχομαι να είμαι σύντομος και περιεκτικός, γιατί όπως και να το κάνομε υπάρχουν και νικητές και χαμένοι και ας μην ακούγεται πολύ αυτό.

Ο μεγάλος νικητής των εκλογών όσο κι αν θέλουμε να το κρύψουμε, είναι η Χρυσή Αυγή ως το μόνο κόμμα που imageαύξησε τα ποσοστά του! Αν σκεφτεί κανείς την δημοσιογραφική προπαγάνδα και τις αποκαλύψεις των εγκληματιών στις τάξεις της, τότε η νίκη είναι ακόμα μεγαλύτερη και πιο εντυπωσιακή!

Ο επόμενος μεγάλος νικητής είναι η Ελιά. Το ΠΑΣΟΚ (για να μην κοροϊδευόμαστε) κατάφερε να ξεπεράσει το 8% όταν όλοι συμφωνούσαν πως η επόμενη μέρα του ήταν ο παραγκωνισμός, η αφάνεια και τελικά η διάλυση. Η Ελιά ήταν η βασική συνιστώσα της Νέας Δημοκρατίας που μπορεί να έμεινε δεύτερο κόμμα, όμως με τόση μικρή διαφορά όχι μόνο δεν κινδύνεψε η κυβερνητική της πλειοψηφία αλλά δεν αντιμετώπισε και κανένα άλλο εσωκομματικό ή εξωκομματικό κίνδυνο αφού τελικά φέρεται και ως η κερδισμένη στις τοπικές εκλογές!

Προφανώς ηττημένος μπορεί να θεωρείται ο ΣΥΡΙΖΑ που το μόνο ποσοστό που συγκέντρωσε και που του δίνει τη δυνατότητα να είναι πρώτο κόμμα, είναι αυτό των ψηφοφόρων του ΠΑΣΟΚ. Οι συνεχείς αντιφάσεις των στελεχών του ΣΥΡΙΖΑ, του αφαίρεσαν το δικαίωμα όχι απλά να πάει πιο καλά αλλά και να μπορεί να σταθεί ως ένα σοβαρό κόμμα που θα μας πείθει για την υπεύθυνη πολιτική του.

Κατά τη γνώμη μου μεγάλη ήττα υπέστησαν και τα μικρά κόμματα. Δείτε τι έπαθε η Δημ.Αρ. και οι Ανεξάρτητοι Έλληνες για παράδειγμα. Κατά τη γνώμη μου τα αποτελέσματα των εκλογών κατέδειξαν πως στην Ελλάδα δεν χρειάζονται πολλά κόμματα, πολλοί πολιτικοί και πολλοί βουλευτές. Επίσης είναι λάθος να μιλάμε για την Νέα Δημοκρατία ως Δεξιά και τον ΣΥΡΙΖΑ ως Αριστερά. Θα πρέπει να έχουμε δύο μεγάλους πόλους με βάση την φιλο-ευρωπαϊκή πολιτική ή την μη φιλο-ευρωπαϊκή πολιτική και ύστερα να έχουμε ένα-δυο ακόμα κόμματα που θα εκφράζουν ακραίες ιδέες, όπως οι ακροδεξιοί και οι εθνικιστές και αντίστοιχα, οι κομουνιστές και οι αναρχικοί.

Σε περίπτωση όμως που δεν το καταλάβατε από τις πρώτες παραγράφους, μιλάμε για ευρωεκλογές και σε αυτές τα πράγματα ήταν μάλλον ξεκάθαρα, αφού το Λαϊκό Κόμμα βγήκε με άνεση πρώτο στην Ευρώπη ακολουθούμενο από τους Σοσιαλιστές και τους Φιλελεύθερους, καμία έκπληξη δηλαδή, πέρα από το ότι όλοι τους δείχνουν να έχουν εκτεθεί από την αποχή και την αντίδραση του λαού στα αντικοινωνικά μέτρα και πολιτικές λιτότητας.
Συμπέρασμα δεν υπάρχει! Η Ευρώπη βγαίνει σιγά-σιγά από την κρίση και δεν είναι θέμα των κομμάτων το πως θα υποδεχτεί αυτήν την νέα εποχή. Είναι θέμα όλων το πως θα συμβάλλουμε στην αλλαγή της σελίδας. Οι επιλογές μας ήταν ξεκάθαρες. Από δω και πέρα τι κάνουμε όλοι μας+Yanni Spiridakis 

σχόλια; αντιρρήσεις; ερωτήσεις;
ΠΡΟΣΘΕΣΤΕ ΤΟΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟ ΣΑΣ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΣΗΜΕΡΙΝΟ ΘΕΜΑ
 Διαβάστε περισσότερα.. »

Τετάρτη 28 Μαΐου 2014

ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΘEMAΤΟΛΟΓΙΑΣ ~ φτιάχνουμε το νέο κόμμα που όλοι έχουμε ανάγκη

Καληνωρίσματα. «Το ΠΑΣΟΚ έκλεισε τον κύκλο του, ο ΣΥΡΙΖΑ δεν είναι ικανός να κυβερνήσει και η Δεξιά στην Ελλάδα έχει ακόμη πιο σοβιετικού τύπου αντίληψη για το κράτος και από το ΠΑΣΟΚ». Θέλω πρώτα να σκεφτείτε πόσο πολύ μπορείτε να διαφωνείτε με αυτήν την φράση. Προσωπικά καθόλου. Νομίζω πως αν το καλοσκεφτείτε, ελάχιστοι διαφωνούν με αυτήν. Τώρα μπορώ να σας αποκαλύψω πως πρόκειται για πρόσφατη δήλωση του Γιάννη Μπουτάρη. Ουσιαστικά ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης κατέδειξε την ανάγκη ίδρυσης ενός νέου ισχυρού κεντροαριστερού κόμματος.

Για να δούμε πόσο χρήσιμη μπορεί να είναι αυτή η πρόταση στις μέρες μας. Μετά την ουσιαστική διάλυση του ΠΑΣΟΚ (αλλά και πιο πριν) πολλά πρώην στελέχη των πρώην μεγάλων κομμάτων, αποφάσισαν να ιδρύσουν κόμματα,
image κινήματα και πάει λέγοντας. Ειλικρινά δεν έχω καμία όρεξη να αραδιάσω εδώ τα μικρά και μεγάλα ονόματα των φιλοδοξιών τους. Τι κατάφεραν; Τίποτα! Μπορεί να αποδυναμώνουν εν μέρει τα μεγάλα κόμματα ως ένα βαθμό όμως δεν καταφέρνουν τον στόχο τους που είναι ένα καλό ποσοστό δημοτικότητας ικανό να τους βάλει στην Βουλή σε επόμενες εκλογές. Φωτεινή εξαίρεση το κόμμα του Καμμένου και του Κουβέλη που έγινε και κυβέρνηση τρομάρα του! Οι πολιτικοί μπορεί να φτιάχνουν κόμματα και να παίζουν σαν αλητάκια στην αλάνα της πολιτικής (σκακιέρας) όμως ο λαός; Οι ψηφοφόροι; Εμείς;

Πρέπει να ενστερνιστούμε τις δικές τους εγωιστικές φιλοδοξίες και να τρέξουμε να τους ψηφίσουμε στη νέα τους τρέλα; Αρκετά δεν γευτήκαμε από την πολιτική τους σταδιοδρομία όσο ανήκαν στα μεγάλα κόμματα; Τι μένει; Η ανάγκη να στραφούμε κάπου όπου μπορούμε να ελπίζουμε. Η άποψη μου κατά των εξεγέρσεων και των επαναστάσεων και της βίας και τέτοιων ακραίων αντιδράσεων, είναι γνωστή. Μέσα από πολιτικές ιδέες και διεξόδους πιστεύω ότι μπορεί να βρεθεί μία χρυσή τομή για την εξομάλυνση της καταπόνησης της κοινωνίας και την συνέπεια των δεσμεύσεων μας στην Ευρώπη και τους δανειστές μας.


Πως μπορεί να γίνει αυτό; Στ’ αλήθεια μέσω ενός νέου κόμματος με Κεντροαριστερά φιλοσοφία που στις μέρες μας μπορεί να εκφράσει την συντριπτική πλειοψηφία του λαού. Όσοι αντιλαμβάνονται την κατάσταση στην οποία βρισκόμαστε, δεν θα ζητήσουν ούτε την μείωση της ανεργίας στο 1% ούτε την αύξηση των μισθών στα χίλια ευρώ! Αυτό που ο κόσμος ζητάει είναι να φύγει ο πολιτικός από το κάστρο της Βουλής, να λύσει την γραβάτα του και να συνομιλήσει με τον πολίτη και όχι τον διεφθαρμένο συνδικαλιστή. Να του εξηγήσει τα περιθώρια που έχει και να μαζί να βρουν μία λύση που θα είναι μεν επίπονη αλλά όχι καταδικαστική για τον μέσω πολίτη που πλέον ξέρετε, ε; Δεν αποκαλείται μικρομεσαίος. Απλά μικρός. Και φτωχός.

Δυστυχώς αυτό δεν μπορούν να το επιτύχουν οι γνωστοί πολιτικοί του σήμερα. Οι μεν έχουν καταστρέψει την εικόνα τους με την αλαζονεία της εξουσίας και οι δε υπόσχονται πράγματα που κάθε λογικός άνθρωπος γνωρίζει πως δεν μπορούν να πραγματοποιήσουν κι αν το τολμήσουν θα μας καταστρέψουν. Χρειαζόμαστε νέους ανθρώπους, επιστήμονες στην υγεία και την οικονομία. Χρειαζόμαστε ανθρώπους που προέρχονται από τον λαό και όχι από τα τζάκια των βορείων προαστίων, ώστε να γνωρίζουν πως είναι να ζεις στην εποχή της κρίσης. Χρειαζόμαστε ανθρώπους με ηγετικές ικανότητες και ρεαλιστικές προσεγγίσεις και είμαι πεπεισμένος πως τέτοιοι άνθρωποι υπάρχουν, απλά δεν ενδιαφέρονται να ασχοληθούν με την πολιτική όπως είναι. Ας τους βρούμε, ας τους προωθήσουμε. Ας φτιάξουμε όλοι μαζί αυτό το κόμμα της Κεντροαριστεράς που έχουμε ανάγκη. +Yanni Spiridakis 

σχόλια; αντιρρήσεις; ερωτήσεις;
ΠΡΟΣΘΕΣΤΕ ΤΟΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟ ΣΑΣ
ΚΑΙ ΠΡΟΤΕΙΝΕΤΕ ΙΔΕΕΣ ΓΙΑ ΕΝΑ ΤΕΤΟΙΟ ΝΕΟ ΚΟΜΜΑ
 Διαβάστε περισσότερα.. »