Δευτέρα 28 Οκτωβρίου 2013

ΨΗΓΜΑΤΑ ΠNEΥΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ ~ η σκέπη της παναγίας είναι αναγκαία ξανά για την σωτηρία του έθνους

αποκωδικοποιώντας τα μηνύματα της θρησκείας προβληματιζόμαστε σε ζητήματα της κοινωνίας

από ΒΙΚΙΠΑΙΔΕΙΑ Επέτειος του Όχι
Η Επέτειος του ΟΧΙ, αφορά την άρνηση της Ελλάδας στις ιταλικές αξιώσεις επί τελεσιγράφου που επιδόθηκε στις 28 Οκτωβρίου του 1940, στον Έλληνα Πρωθυπουργό, συνέπεια της οποίας ήταν η είσοδος της Χώρας στο Β΄ Παγκόσμιο Πόλεμο και η έναρξη του Ελληνοϊταλικού πολέμου του 1940. Η ημερομηνία αυτή καθιερώθηκε να εορτάζεται στην Ελλάδα κάθε χρόνο ως επίσημη εθνική εορτή και αργία. Εξάλλου, η Εκκλησία της Ελλάδος αποφάσισε, το 1952, η γιορτή της Αγίας Σκέπης να εορτάζεται την 28η Οκτωβρίου, με το σκεπτικό ότι η Παναγία βοήθησε τον Ελληνικό Στρατό στον πόλεμο της Αλβανίας.
Μπήκα στον πειρασμό να ετοιμάσω σήμερα ένα κείμενο λίγο επιθετικό. Να γράφω για ένα περήφανο “όχι” που κατέληξε σε μία ένδοξη στρατιωτική νίκη. Για έναν πόλεμο στα ελληνοαλβανικά σύνορα εναντίον ενός λαού που απλά υπέκυψε στις εντολές του Χίτλερ και του ιταλού προκειμένου να έχει καλή μεταχείριση μετά και για το πως αυτός ο λαός σήμερα από τη μια βρίσκεται στην Ελλάδα απαιτώντας να σηκώνει την ελληνική σημαία στις παρελάσεις και από την άλλη πέρα από τα σύνορα να καίει ελληνικές σημαίες σε κάθε ευκαιρία!
Όμως όχι. Θα προσπαθήσω να μείνω στον χαρακτήρα της ενότητας γράφοντας πως δεν είναι καθόλου τυχαίο πως μία πολύ σημαντική θρησκευτική εορτάζεται μαζί με μία κορυφαία εθνική εορτή, όπως ακριβώς συμβαίνει την εικοστή πέμπτη Μαρτίου οπότε και εκτός της επετείου της Επανάστασης εορτάζουμε τον Ευαγγελισμό της Θεοτόκου. Είναι τυχαία η διασύνδεση των εθνικών εορτών μας συγκεκριμένα με την Παναγία και όχι απλά με τον Χριστιανισμό; Όχι βέβαια.
Στο σημείο αυτό βέβαια πρέπει να αποσαφηνίσουμε κάτι. Αν θέλει κανείς να πιστέψει μπορεί να ακολουθήσει την πορεία του κειμένου. Αν όχι, οι αποδείξεις σε αυτό το κείμενο δεν θα είναι εκτενείς και αναλυτικές λόγω συντομίας του. Όταν συμβαίνει κάτι υπερφυσικό όπως είναι τα θαύματα, χρειάζεται καλή πίστη, ζεστή πίστη. Όταν αυτή δεν υπάρχει, δεν υπάρχει περίπτωση να βοηθήσει ακόμα και η καλύτερη ή πιο πειστική επιχειρηματολογία και απόδειξη…
Η Παναγία λοιπόν έχει αποδείξει πως τρέφει ιδιαίτερα συναισθήματα προς αυτό το έθνος. Το ελληνικό. Ήταν η οδηγήτρια στο Εν τούτω Νίκα στο Βυζάντιο, ήταν η Υπέρμαχος Στρατηγός στην επέλαση του Ελληνικού στρατού στον δεύτερο Παγκόσμιο Πόλεμο και έκτοτε είναι η μάνα κάθε έλληνα που τιμάει μία τόσο αμφίδρομη σχέση που σπάνια μπορεί κανείς να εντοπίσει σε άλλες χριστιανικές χώρες που συνήθως είναι αποκλειστικά “χριστολατρικές”. Η Παναγία κρύβεται πίσω από κάθε ευχή, κάθε ελπίδα, κάθε ξέσπασμα έλληνα και ελληνίδας που σήμερα δοκιμάζεται ξανά σαν έθνος.
Η διαφορά σήμερα είναι πως η κρίση αξιών έχει απομακρύνει την Παναγία από τα σπίτια και τις ψυχές των ελλήνων. Οι τάσεις βλέπετε είναι διαφορετικές. Οι νεοέλληνες βολεμένοι στις ανέσεις που ακόμα και η εποχή της κρίσης τους προσφέρει, έχουν χαθεί από τις ρίζες τους, δεν μεγάλωσαν με καλλιεργημένο το πνεύμα, εκτός κι αν αυτό αφορά τις τέχνες. Η Παναγία είναι πανταχού παρούσα, όμως πρέπει να την καλέσουμε, να τις ανοίξουμε τις πόρτες των σπιτιών και των καρδιών μας και τότε εκείνη θα φορέσει και πάλι την πανοπλία, θα υψώσει το λάβαρο και θα στηρίξει τον έλληνα μέχρι να ξεπεράσει την δυσχέρεια.
Μπορεί το κείμενο να μην είναι αφιερωμένο στην Παναγία, όμως ποιος διαφωνεί ότι δεν βρισκόμαστε εν μέσω ενός Τρίτου Παγκόσμιου Πολέμου; Οικονομικού αυτή τη φορά. Ποιος διαφωνεί πως οι παράπλευρες απώλειες δεν αφορούν σε δεκάδες αυτοκτονίες (λόγω της κρίσης) και στην απώλεια ηθικής και αξιών στις μέρες μας; Μήπως και σήμερα δεν απειλούμαστε ως έθνος; Μήπως και σήμερα δεν έχουμε ανάγκη από την Σκέπη Της Παναγίας; Αυτή τη φορά ο στρατός που πολεμάει δεν είναι με όπλα στα βουνά και τα σύνορα, είναι εσύ, εγώ, τα παιδιά μας, οι γέροντες, οι άρρωστοι, οι άποροι, οι άνεργοι, ακόμα και οι βουλευτές αυτού του τόπου. Χρειάζονται όλοι –τουλάχιστον όσοι πιστεύουν και ζητούν την βοήθεια Της- την Αγία Της Σκέπη, ώστε να πράξουν το δίκαιο, να επιλέξουν το σωστό και να βγάλουν όλοι μαζί, την χώρα από τον πόλεμο των συμφερόντων και της κρίσης.
Η σημερινή διπλή επέτειος είναι μια καλή ευκαιρία να σκεφτούμε πόση ανάγκη έχουμε από την βοήθεια Της και απλά… να την ζητήσουμε. Να είστε βέβαιοι πως θα ξανάρθει! +Yanni Spiridakis 

σχόλια; αντιρρήσεις; ερωτήσεις;
ΠΡΟΣΘΕΣΤΕ ΤΟΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟ ΣΑΣ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΣΗΜΕΡΙΝΟ ΘΕΜΑ
 Διαβάστε περισσότερα.. »

Κυριακή 27 Οκτωβρίου 2013

BPΑΒΕΥΣΗ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ ~ η μυρτώ της πάρου

Σας παρουσιάζω το καλύτερο άρθρο αυτής της εβδομάδας σύμφωνα με την καθαρά υποκειμενική κρίση του yannidakis. Σημειώνεται πως η βράβευση αφορά μονάχα την ενότητα ιστολογίων και για τους χώρους τους οποίους επισκέφτηκα. Παρακάτω δημοσιεύονται και τα υπόλοιπα άρθρα τα οποία ξεχώρισα μέσα στην εβδομάδα ως δευτερεύοντες διακρίσεις για λόγους ενδεχόμενης ισοπαλίας. Το ιστολόγιο που συγκεντρώνει τις περισσότερες βραβεύσεις και διακρίσεις στο τέλος κάθε μήνα βραβεύεται στην ειδική ενότητα "ΒΡΑΒΕΥΣΗ ΙΣΤΟΛΟΓΙΩΝ".

ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ:
από: ALTΕR EGO
τίτλος: Η Μυρτώ της Πάρου

Αν κάποιος ήθελε να παρουσιάσει μία εικόνα με γλαφυρότητα, αλλά λίγα λόγια θα έλεγε συνοπτικά. Ένα δεκαεξάχρονο κοριτσάκι, που κάνει διακοπές σε ένα Ελληνικό νησί με την οικογένεια του και αποφασίζει να κάνει μία βόλτα στη θάλασσα ακούγοντας μουσική από το κινητό του. Ένας Πακιστανός, που σέρνει μαζί του όλα τα κατάλοιπα και τα κόμπλεξ της καταγωγής και της θρησκείας του και ενώ ήδη έχει τακτοποιήσει την επιστροφή του στη χώρα του, αποφασίζει πως η κοπελίτσα δεν δικαιούται να κυκλοφορεί ελεύθερη και αποφασίζει να τη κλέψει, να τη βιάσει και να την κατακρεουργήσει πολτοποιώντας το κεφάλι της, με μία πέτρα για να μη μιλήσει και τον αναγνωρίσει. Μετά με πλήρη διαύγεια, μαζεύει τα πράγματα του και παίρνει το πλοίο για την Αθήνα, προκειμένου να αναχωρήσει για τη χώρα του. Συλλαμβάνεται και με απόλυτη ψυχραιμία, δηλώνει ανήλικος, αφού έχει ενημερωθεί από την αριστερή δικηγόρο του (γυναίκα να σου πετύχει) για τα δικαιώματα του, προσπαθώντας να καρπωθεί τα ευεργετήματα του νόμου. Οδηγείται στις φυλακές, με πλήρη κάλυψη του προσώπου και του ονόματος του. Στο μεταξύ, η ανήλικη δίνει μάχη για τη ζωή της χωρίς σημάδια για να επανέλθει σε μία φυσιολογική κατάσταση. Η ζωή του παιδιού και της οικογένειας, καταστρέφεται μέσα σε λίγα λεπτά. Ο Πακιστανός προστατεύεται ακόμα και μέσα στις φυλακές. Όταν δε, μεταφέρεται στη Σύρο για να δικαστεί, μετά από ενάμιση χρόνο, βρίσκει συμπαραστάτες και υποστηρικτές των δικαιωμάτων του, με τη μορφή διαδήλωσης έξω από τα δικαστήρια. Ο ΣΥΡΙΖΑ και οι συνιστώσες του έχουν κάνει και πάλι το θαύμα τους.

Δείτε λίγο την εικόνα, από τη μία ένα κοριτσάκι ξαπλωμένο σε ένα κρεβάτι νοσοκομείου βιασμένο και κατακρεουργημένο. Με το κεφάλι του λιωμένο από τα χτυπήματα και το κορμάκι του ματωμένο παντού. Σωληνάκια και μηχανήματα σε όλα τα σημεία του σώματος του, το βοηθούν να ζήσει γιατί χωρίς αυτά είναι νεκρό. Δύο γονείς, οι οποίοι σπαράζουν και έχουν τελειώσει τη ζωή τους, σε εκείνα τα βράχια που βρέθηκε πεταμένο το παιδί τους. Το "έγκλημα" του παιδιού ήταν ότι έκανε βόλτα στη θάλασσα και ήταν κορίτσι. Το "έγκλημα" των γονιών, ότι άφησαν το κορίτσι τους να κάνει μία βόλτα σε μία παραλία της πατρίδας της. Από την άλλη έχουμε το Πακιστανό, υγιή και κραταιό. Προστατευμένο και συγχρόνως στηριζόμενο από τους οπαδούς του ΣΥΡΙΖΑ, που διαδηλώνουν για το δικαίωμα του να εισβάλλει παράνομα σε μία χώρα, το δικαίωμα του, να εκμεταλλεύεται τη δημοκρατία και την ηλιθιότητα των Ελλήνων, το δικαίωμα του να βιάζει, να κακοποιεί και να κατακρεουργεί ένα ανθρώπινο πλάσμα, μέσα στην ίδια του τη χώρα, το δικαίωμα του να μας περνάει όλους για ηλίθιους και να εφαρμόζει τα «ήθη και τα έθιμα» της πατρίδας του, που θέλουν τις γυναίκες χειρότερες και από ζώα, το δικαίωμα του να μας πετάει κατάμουτρα τη περιφρόνηση του για το πολιτισμό και τις ελευθερίες μας, το δικαίωμα του να είναι βιαστής, παρ’ ολίγο δολοφόνος και το κυριότερο όλων, το δικαίωμα του να χρησιμοποιεί τους νόμους υπέρ του.

Όποιος από το ΣΥΡΙΖΑ, δεν κατανοεί ότι όλο αυτό είναι το λιγότερο παράλογο και προκλητικό, χρειάζεται χαρτί ψυχιάτρου. Έτσι όπως πάμε, η Χρυσή Αυγή θα φαντάζει κολεγιόπαιδο μπροστά τους και το βασικότερο θα βρεθούν κάποιοι τρελοί για να αντιγράψουν τις μεθόδους τις αριστερής τρομοκρατίας και τότε να δω, που θα βρεθούν ΣΥΡΙΖΑ, ΑΝΤΑΡΣΥΑ και πολιτεία, απέναντι στις αλυσιδωτές πράξεις βίας, με θύματα ενόχους και αθώους. Εδώ κρούεται ο κώδωνας του κινδύνου για μία κοινωνία, που έχει φτάσει στα όρια της ανεξέλεγκτης οργής, απέναντι στην ανεξέλεγκτη βία που ασκούν οι λαθρομετανάστες με ειδεχθή εγκλήματα, που στη χώρα τους δεν αποτελούν καν παραπτώματα και το χειρότερο έχουν την απόλυτη κάλυψη της αριστεράς που φροντίζει να υποδαυλίζει αυτές τις συμπεριφορές. Θα φτάσουμε να μη μιλάμε για μεμονωμένες περιπτώσεις μαχαιρωμάτων αλλά για πραγματικές πράξεις αντεκδίκησης και οργανωμένες αυτοδικίες, που όσο θα τιμωρούνται μόνο αυτοί που τις διαπράττουν και όχι οι λαθρομετανάστες ή οι ηθικοί αυτουργοί που είναι ο ΣΥΡΙΖΑ και ο ΑΝΤΑΡΣΥΑ, τόσο θα εξαπλώνεται το μίσος και τόσο περισσότερο θα διεγείρεται το δημόσιο αίσθημα. Και μόνο η εικόνα του υγιούς και καλοζωισμένου Πακιστανού με τους δεκάδες υποστηρικτές από πίσω του, αρκεί για να γίνει η σπίθα που θα μας κάψει όλους, ως κοινωνία.

Η Μυρτώ της Πάρου, δεν θα γίνει ποτέ όνομα σε ένα δρόμο, ούτε καν σύνθημα στα στόματα και τα πανό των ακροαριστερών. Έχει δύο μειονεκτήματα. Είναι Ελληνίδα και ο βιαστής και παρ’ ολίγο δολοφόνος της είναι λαθροαλλοδαπός. Οι γονείς της, δεν θα δώσουν ποτέ συνέντευξη στη τηλεόραση και δεν θα πάρουν ποτέ σβάρνα τα κανάλια γιατί ο πόνος ο δικός τους, δεν είναι αριστερός. Η κόρη τους ήταν μία απλή Ελληνίδα και όχι μία αριστερή ακτιβίστρια που παρακινούσε τον κόσμο σε βίαιες πράξεις. Το δράμα της, θα μείνει νωπό μόνο στις μνήμες των δικών της ανθρώπων γιατί η πολιτεία, δεν ξεκίνησε κανένα ανθρωποκυνηγητό για να πιάσει, εκτός από το δράστη και τους ηθικούς αυτουργούς, που προσωποποιούνται, σε όλους αυτούς που εχθές διαδήλωναν για τα ανίερα δικαιώματα του. Κανένας πολιτικός δεν την επισκέφτηκε στο νοσοκομείο και κανένας δεν έκανε δηλώσεις, ούτε οργάνωσε διαδηλώσεις για τα δικά της δικαιώματα. Αλήθεια, αποτελεί δικαίωμα το να θέλεις να κυκλοφορείς στη πατρίδα σου, ελεύθερα όπου θέλεις και όποια ώρα θέλεις, χωρίς να κινδυνεύεις να δολοφονηθείς ή βιαστείς από ένα λαθρομετανάστη που η ζωή στη χώρα τους είναι τόσο ευτελής, ώστε να μη θεωρεί και τη δική σου ζωή άξια σεβασμού; Κατά το ΣΥΡΙΖΑ και τον ΑΝΤΑΡΣΥΑ, δικαιώματα έχουν μόνο οι λαθρομετανάστες και κοινωνική οργή δικαιούνται να έχουν μόνο οι αριστεροί.

Μετά αναρωτιόμαστε γιατί μετά από μία δολοφονία, τόσες φυλακίσεις και τόσα εγκλήματα που έχουν διαπράξει πρωτοκλασάτα στελέχη της Χρυσής Αυγής, εξακολουθούν τα ποσοστά της να είναι ανεβασμένα. Αν είναι τόσο δύσκολο να το καταλάβετε να σας το εξηγήσω. ΓΙΑΤΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΒΑΡΕΘΗΚΕ ΝΑ ΤΟΝ ΚΛΕΒΟΥΝ, ΝΑ ΤΟΝ ΞΥΛΟΚΟΠΟΥΝ, ΝΑ ΤΟΝ ΒΙΑΖΟΥΝ, ΝΑ ΤΟΝ ΔΟΛΟΦΟΝΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΟΥΣ ΑΡΙΣΤΕΡΟΥΣ ΝΑ ΥΠΕΡΑΣΠΙΖΟΝΤΑΙ ΤΟΥΣ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΕΣ, ΟΤΑΝ Η ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΑΠΛΑ ΦΡΟΝΤΙΖΕΙ ΝΑ ΑΝΤΙΔΡΑ ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΤΟΥ POLITICALLY CORRECT ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΙΜΩΡΕΙ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΕΓΛΗΜΑΤΙΕΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΗΘΙΚΟΥΣ ΑΥΤΟΥΡΓΟΥΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΣΥΡΙΖΑ ΚΑΙ Ο ΑΝΤΑΡΣΥΑ. Ο κόσμος ζητάει «αίμα» γιατί δεν ικανοποιείται το δημόσιο αίσθημα για δικαιοσύνη και τιμωρία. Όσο όλοι αυτοί θα είναι ελεύθεροι, να προστατεύουν τους λαθρομετανάστες εγκληματίες, τόσο θα φουντώνει η συσπείρωση προς τη Χρυσή Αυγή. Είτε σας αρέσει, είτε όχι, η Χρυσή Αυγή αποτελεί τον εγκληματικό αντίποδα, του εγκληματικού ΣΥΡΙΖΑ και του εγκληματικού ΑΝΤΑΡΣΥΑ. Είτε σας αρέσει, είτε όχι ο κόσμος πλέον εξοργίζεται απλά και μόνο με την εικόνα των λαθροαλλοδαπών που κυκλοφορούν ανενόχλητοι, αλλά πολύ περισσότερο εξοργίζεται με την εικόνα των ακροαριστερών, που τους σιγοντάρουν και φροντίζουν πάντα να κάνουν αισθητή την παρουσία τους για να προκαλούν και να δημιουργούν εκρήξεις βίας.

Υ.Γ Ι Ποτέ κάποιος ανώνυμος δεν καταχωρείται στη μνήμη των ανθρώπων γι αυτό όταν θα σκέφτεστε τη Μυρτώ της Πάρου, να θυμάστε ότι ο Πακιστανός εγκληματίας λέγεται Αχμέτ Βακάς. Αν χρειαστεί να το επαναλάβετε για να το θυμάστε να το κάνετε. Το ανθρωπόμορφο τέρας λέγεται Αχμέτ Βακάς. Αν πρέπει να κάνετε συνειρμούς για να μη το ξεχάσετε, σκεφτείτε ότι ο Αχμέτ Βακάς μπορούσε να είναι ο βιαστής και της δικής σας κόρης. Αν σας προκαλεί αποστροφή αυτή η σκέψη, φέρτε στο μυαλό σας ότι ο Αχμέτ Βακάς μπορούσε να πολτοποιήσει το κεφάλι και του δικού σας παιδιού. Κάθε φορά που θα ακούτε για κλοπή ενός κινητού να θυμάστε ότι ο Αχμέτ Βακάς, για να αποκτήσει το κινητό της Μυρτούς, τη βίασε και την κατακρεούργησε, τη χτυπούσε με μία πέτρα πέντε κιλών μέχρι να της λιώσει το κεφάλι. Εν ανάγκη σταθείτε στον καθρέπτη και επαναλάβετε Αχμέτ Βακάς ο εγκληματίας, Αχμέτ Βακάς ο βιαστής, Αχμέτ Βακάς ο επίδοξος δολοφόνος, Αχμέτ Βακάς ο μακελάρης, Αχμέτ Βακάς ο "χασάπης" της Πάρου, Αχμέτ Βακάς, Αχμέτ Βακάς, Αχμέτ Βακάς, Αχμέτ Βακάς, Αχμέτ Βακάς, Αχμέτ Βακάς, Αχμέτ Βακάς, Αχμέτ Βακάς, Αχμέτ Βακάς, Αχμέτ Βακάς, Αχμέτ Βακάς, Αχμέτ Βακάς, Αχμέτ Βακάς. Βλέπετε το όνομα του δεν θα το ακούσετε από κανένα κανάλι, αλλά εσείς πρέπει να το ξέρετε.

Υ.Γ ΙΙ Αναζητώντας πληροφορίες για τον Waqas Ahmed (Αχμέτ Βακάς) φτάσαμε σε ένα τουρκοσκοπιανό φόρουμ που ενισχύει την φιλία ανάμεσα στις δήθεν "εθνοτικές" μειονότητες των ψευδεπίγραφων "Μακεδόνων" και των "Τούρκων" που ζουν στην Ελλάδα, όπως τους αποκαλεί το site http://turkeymacedonia.wordpress.com/2010/03/10/immigrants-in-greece/. Στη βινιέτα παρουσιάζονται οι χάρτες της Τουρκίας και της ψευδεπίγραφης "Μακεδονίας", των Σκοπίων δηλαδή. "Turkey & Macedonia,Turkish and Macedonian friendship" αναγράφεται στο λογότυπο. Στην ιστοσελίδα παρουσιάζεται θέμα για τη λαθρομετανάστευση στην Ελλάδα. Και ποιο «καλόπαιδο» φιλοξενείται σε συνέντευξη για τους μετανάστες που έρχονται στην Ελλάδα από τους Τούρκους δουλέμπορους; Ο κύριος Waqas Ahmed. Είναι ο ίδιος. Ο Αχμέτ Βακάς. Από το χωριό Gujrat του Πακιστάν. Η συνέντευξη είναι μια τυπική ιστορία ενός "βασανισμένου μετανάστη", κυνηγημένου από το αστυνομικό σύστημα μιας χώρας που το 50% των κατοίκων της, όπως λέει, είναι ρατσιστές. Αλήθεια γνωρίζει το υπουργείο Προστασίας του Πολίτη για τη συνέντευξη του «δράκου» της Πάρου στο ανθελληνικό site;

ΞΕΧΩΡΙΣΑΝ ΑΚΟΜΑ:
  1. Η απάτη της εξέλιξης από Μιχάλης

σχόλια; αντιρρήσεις; ερωτήσεις;
ΠΡΟΣΘΕΣΤΕ ΤΟΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟ ΣΑΣ ΠΑΝΩ ΣΤΗ ΒΡΑΒΕΥΣΗ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ
 Διαβάστε περισσότερα.. »

Σάββατο 26 Οκτωβρίου 2013

ΣXOΛΙΟ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ ~ η μαρία των φαρσαλών

η είδηση που στιγμάτισε τη βδομάδα που πέρασε, σχολιάζεται και προβληματίζει


 η είδηση 
Το τεστ DNA αποκαλύπτει την αλήθεια για τη «Μαρία των Φαρσαλών» - «Αναγνώρισα τους Ρομά που άφησα το παιδί». Η περιφερειακή εισαγγελία της πόλης Καζανλάκ διέταξε να αρχίσει προανάκριση για συμμετοχή της φερόμενης ως μητέρας της μικρής Μαρίας σε εμπορία βρεφών. 
 το σχόλιο 
Ο λόγος φυσικά για την μικρή τετράχρονη κατάξανθη και πρασινομάτα Μαρία για την οποία δεν ήθελα να αναφερθώ καθόλου, αλλά πρόκειται για την είδηση της εβδομάδας σ' όλη την Ευρώπη οπότε...
Θα αρκεστώ να σχολιάσω πως είναι από τις ελάχιστες φορές που όντως έπρεπε να υπάρξει τόσο μεγάλη προβολή από τα Μέσα αφού ο αρχικός σκοπός ήταν να εντοπιστούν οι βιολογικοί της γονείς. Η εμπορία βρεφών είναι έγκλημα. Όταν όμως ο ίδιος ο γονέας πουλάει το παιδί του...
Έχει μεγάλη διαφορά από το να μπει στο μαιευτήριο και να κλέψει ένα βρέφος.
Το θέμα είναι αυτό. Και μόνο αυτό. Αν τώρα το παιδί αποδειχθεί πως ανήκει σε αυτήν την βουλγάρα τσιγγάνα, έχει καλώς. Ας μην σοκαριζόμαστε από τα χρώματα των ανθρώπων, ε; +Yanni Spiridakis 

σχόλια; αντιρρήσεις; ερωτήσεις;
ΠΡΟΣΘΕΣΤΕ ΤΟΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟ ΣΑΣ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΤΟΥ ΜΗΝΑ
 Διαβάστε περισσότερα.. »

Παρασκευή 25 Οκτωβρίου 2013

ANΘΡΩΠΙΝΑ ΒΙΩΜΑΤΑ ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ ~ μαμά φοβάμαι, δεν θέλω να πάω σχολείο

μαθήματα από καθημερινές ιστορίες ανθρώπων που άλλαξαν τις ζωές τους


Γειά σας και πάλι αγαπητοί αναγνώστες. Το σημερινό θέμα με το οποίο θα ασχοληθούμε αφορά τους μικρούς μας φίλους, τα παιδιά και τα προβλήματα που μπορεί να αντιμετωπίσουν στον δεύτερο θεσμό κοινωνικοποίησης που δεν είναι άλλο από το σχολείο.


Πολλές φορές έχω ακούσει τους γονείς να λένε πως κάποιοι μαθητές  «πειράζουν» τα παιδιά τους στο σχολείο ή πως κάποιο παιδάκι σχολίασε το δικό τους με άσχημο τρόπο πληγώνοντας το. Αυτές είναι οι πιο ήπιες μορφές «πειράγματος». Τα πράγματα γίνονται πιο δύσκολα και χειρότερα όταν το παιδί γυρίσει από το σχολείο με μώλωπες, με σπασμένα τα γυαλιά του, με σκισμένα ρούχα, με εκδορές ή με οποιονδήποτε άλλο τρόπο πληγωμένα. Φυσικά μιλάμε για το φαινόμενο της ενδοσχολικής βίας.

Πως όμως θα καταλάβουμε αν το παιδί μας αντιμετωπίζει φαινόμενα ενδοσχολικής βίας αν δεν μας το πει το ίδιο;

Τα πρώτα σημάδια κακοποίησης παρουσιάζονται όταν το παιδί γυρίζει συχνά στο σπίτι με εκδορές (γδαρσίματα) μελανιές, χτυπήματα στο κεφάλι, στα πόδια και τα χέρια, τα οποία τις περισσότερες φορές τα κρύβει για να μην αναγκαστεί να δώσει εξηγήσεις  στην οικογένειά του. Φυσικά όλα τα παιδιά χτυπούν πάνω στο παιχνίδι, όμως η συχνότητα που τα εντοπίζουμε μπορούν να μας βάλλουν σκέψεις, όταν ειδικά συνδυάζονται και με περίεργες και ασυνήθιστες συμπεριφορές. Παιδιά που δέχονται βία στο σχολείο συνήθως παρουσιάζουν διαταραχές στην συμπεριφορά τους, κλείνονται στον εαυτό τους ή αντίθετα έχουν έντονες αντιδράσεις και επιθετική συμπεριφορά. Αυτές οι έντονες ψυχολογικές του μεταπτώσεις οφείλονται στο ότι το παιδί συνήθως ντρέπεται γι’αυτό που του συμβαίνει και παράλληλα φοβάται να το αντιμετωπίσει μόνο του. Επίσης πολλές φορές μπορεί να είναι ενοχικό και να θεωρεί ότι ευθύνεται το ίδιο για ότι συμβαίνει. Αυτό οφείλεται στο ότι έχει μάθει να επιπλήττεται και να τιμωρείται μόνο όταν κάνει κάτι λάθος. Η απότομη πτώση της επίδοσής του στα μαθήματα, η έλλειψη όρεξης και η άρνηση του να πάει το πρωί στο σχολείο είναι κάποια από τα σημάδια που θα πρέπει να μας προβληματίσουν. Πάρα πολλοί μαθητές σε όλο τον κόσμο δέχονται επιθέσεις εκφοβισμού και βίας στο σχολείο. Το γεγονός, όμως, αυτό δεν σημαίνει ότι έχουν κάνει κάτι λανθασμένο που να δικαιολογεί την εκδήλωση τέτοιου είδους συμπεριφορών εναντίον τους.  Πολλές φορές στόχος γίνεται το "διαφορετικό", το οποίο μπορεί να αφορά σε οποιοδήποτε ανθρώπινο γνώρισμα, είτε εξωτερικό είτε εσωτερικό. Για παράδειγμα το χρώμα του δέρματος, η εθνικότητα, το φύλο, το βάρος, η σχολική επίδοση, η κοινωνική συστολή. Με την έννοια αυτή ο καθένας μπορεί να γίνει στόχος εκφοβιστικών και βίαιων συμπεριφορών σε κάποια φάση της ζωής του και συνεπώς το συγκεκριμένο φαινόμενο μας αφορά όλους.


Πως μπορώ να προφυλάξω το παιδί μου από τα χειρότερα;

Ο έγκαιρος εντοπισμός του προβλήματος σίγουρα αποτελεί και το μεγαλύτερο μέρος της λύσης του. Από τη στιγμή που ο γονέας παρατηρήσει τα πρώτα σημάδια, δηλαδή σημάδια στο σώμα του παιδιού αρκετά συχνά σε συνδυασμό με έντονες αλλαγές στη συμπεριφορά του, θα πρέπει να πλησιάσει το παιδί με ψυχραιμία και να συζητήσει μαζί του για το πως πέρασε την ημέρα του στο σχολείο. Συχνά τα παιδιά που δέχονται βία ντρέπονται να εκμυστηρευθούν το πρόβλημά τους γιατί φοβούνται πως ευθύνονται αυτά για το κακό αυτό και ότι θα δεχθούν την επίπληξη του γονέα. Οι γονείς λοιπόν εξοπλισμένοι με μεγάλη υπομονή και αγάπη πρέπει να προσπαθήσουν να κερδίσουν την εμπιστοσύνη του παιδιού τους. Σημαντική είναι η συνεργασία με το σχολείο για να πληροφορηθείτε για την έκταση και τη σοβαρότητα του περιστατικού καθώς και για τους τρόπους αντιμετώπισής του. Να του εξηγήσετε ότι το να μιλήσει στους ενήλικες για περιστατικά βίας και εκφοβισμού δεν αποτελεί «κάρφωμα». Ακούστε προσεκτικά τι έχει να σας πει το παιδί σας για τα συναισθήματά του και για τις ανάγκες του. Παρακολουθείστε την εξέλιξη της κατάστασης αλλά και την υγεία του παιδιού σας. Αν το παιδί σας παραπονιέται για μεγάλο χρονικό διάστημα ότι έχει σωματικούς πόνους, αν παρατηρείτε ότι έχει δυσκολίες στον ύπνο ή αν αρνείται επίμονα να πάει στο σχολείο, επισκεφτείτε έναν ειδικό ψυχικής υγείας για παιδιά. +entita matsinska 


σχόλια; αντιρρήσεις; ερωτήσεις;
ΠΡΟΣΘΕΣΤΕ ΤΟΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟ ΣΑΣ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΣΗΜΕΡΙΝΟ ΘΕΜΑ
 Διαβάστε περισσότερα.. »

Πέμπτη 24 Οκτωβρίου 2013

ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΘEMAΤΟΛΟΓΙΑΣ ~ η μέρα ως σύμμαχος και η ώρα ως εχθρός


Ίσως έχει να κάνει με την ηλικία, ίσως με τις επιλογές σας, ίσως με την φιλοσοφία σας σαν άνθρωποι. Όμως θα έχετε παρατηρήσει πως όσο περνάει ο καιρός ο διαθέσιμος χρόνος για να επιτελέστε όλα αυτά που έχετε για να φέρετε εις πέρας, μικραίνει και για να είμαστε ρεαλιστές, μάλλον που αυτά με τα οποία ασχολείστε γίνονται ή περισσότερα με την πάροδο του χρόνου ή πιο πολύπλοκα.

Σκέφτομαι έναν τυπικό οικογενειάρχη που ξαφνικά στο σπίτι του υπάρχουν παιδιά που δεν τον αφήνουν να imageπαρακολουθήσει την αγαπημένη του εκπομπή στην τηλεόραση, να κοιμηθεί το μεσημέρι ή να απολαύσει τον καφέ του με φίλους. Σκέφτομαι και μία τυπική υπάλληλο σε ένα γραφείο όπου λόγω περικοπής δαπανών ή και απόλυσης ενός συναδέλφου, επιμερίζεται περισσότερες εργασίες και καθήκοντα στην δουλειά και πλέον ο χρόνος φαντάζει πολύ λίγος να τα χωρέσει όλα αυτά.

Κι όμως! Μπορεί το δάνειο σας να επιμηκυνθεί, η προθεσμία σας να παραταθεί, ο διαθέσιμος χρόνος όμως απλά δεν αλλάζει. Ποτέ. Ποτέ όμως. Αν είστε από τους τύπους που χαζεύουν που και που θα τον δείτε να μειώνεται, αλλά για να αυξηθεί… μπα!

Οπότε τι γίνεται; Τι κάνουμε; Δεν μπορούμε να επιστρέψουμε το παιδί μας στον πελαργό που το έφερε, ούτε να παραιτηθούμε από τη δουλειά μας –που με νύχια και με δόντια κρατάμε- οπότε πρέπει να τα κάνουμε όλα! Και η μία λύση για να το καταφέρουμε, είναι φτιάχνοντας ένα πρόγραμμα. Α! Η λέξη κλειδί εδώ και πολλά χρόνια για τον γράφων.
  • Πρόγραμμα Ετήσιο. Με όλες τις επιδιώξεις και τους στόχους για τη χρονιά. Ένα συγκεκριμένο ποσό αποταμίευσης, έναν ταξιδιωτικό προορισμό για φέτος, μία αλλαγή στην διακόσμηση του σπιτιού και πάει λέγοντας.
  • Πρόγραμμα Μηνιαίο. Με τον καταμερισμό όλων των πάγιων εξόδων και το περιθώριο υπόλοιπου ενδεχομένως κέρδους. Τον προγραμματισμό εκδρομών ή άλλων εκδηλώσεων σε τυχόν αργίες ή σημαντικές ημέρες προσωπικές και μη. Τον προγραμματισμό προσωπικών επιδιώξεων σε υλικό και σχεσιακό επίπεδο.
  • Πρόγραμμα Ημερήσιο. Πρόκειται για το πρόγραμμα με τις μικρότερες αποκλίσεις, αλλά τον μεγαλύτερο βαθμό δυσκολίας και πολυπλοκότητας. Εδώ, έχεις εικοσιτέσσερις ώρες για να το εφαρμόσεις. Μετά από αυτές, πάει και τελείωσε! Αν δεν έχεις προβλέψει τις (όχι δεν είναι) ευκόλως εννοούμενες εργασίες, όπως είναι οι νεκροί χρόνοι, του τεντώματος, του πλυσίματος, του πρωινού, του μπάνιου, της αναμονής στο λεωφορείο ή στην κίνηση, τότε το πρόγραμμα σου είναι ήδη καταδικασμένο. Δώσε σε κάθε εργασία ένα περιθώριο διεκπεραίωσης και ένα περιθώριο απροόπτου. Αν δεν συμβεί (το απρόοπτο) έχεις κερδίσει. Αν συμβεί να θυμάσαι πως βιώνεις την εξαίρεση. Τέλος, μην ξεχνάς ποτέ να συμπεριλάβεις στο πρόγραμμα σου την ξεκούραση. Είτε αυτή αφορά μία ενδιάμεση ξεκούραση, είτε τον βραδινό ύπνο, ποτέ μην πιστέψεις πως ένα σωστό πρόγραμμα έχει ώρα έναρξης και τέλους.

Ποτέ δεν θα καταδικάσω όσους δεν ακολουθούν κάποιοι πρόγραμμα κι όμως με κάποιον τρόπο καταφέρουν να είναι συνεπείς στις υποχρεώσεις τους. Τους θαυμάζω και μπράβο τους. Επειδή όμως για μένα το πρόγραμμα και η συνέπεια είναι ευλογία, προτιμώ να πατώ πιο γερά στο έδαφος. Η μέρα είναι σύμμαχος και η ώρα εχθρός. Καλή μάχη! +Yanni Spiridakis 

σχόλια; αντιρρήσεις; ερωτήσεις;
ΠΡΟΣΘΕΣΤΕ ΤΟΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟ ΣΑΣ ΚΑΙ ΓΡΑΨΤΕ ΑΝ ΕΣΕΙΣ ΔΙΑΤΗΡΕΙΤΕ ΚΑΠΟΙΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ, ΠΩΣ ΤΟ ΦΤΙΑΧΝΕΤΕ ΚΑΙ ΠΩΣ ΚΑΤΑΦΕΡΝΕΤΕ ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΣΥΝΕΠΕΙΣ
 Διαβάστε περισσότερα.. »

Τετάρτη 23 Οκτωβρίου 2013

ΠΡOBΛΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΑΣ ~ γιατί εμένα μ’ αρέσει η μπάλα που παίζει η εθνική ελλάδος


Η παρέα μου και η καθημερινότητα μου στη δουλειά και μη, κατακλύζεται από ανθρώπους που έχουν άποψη για τη μπάλα. Σωστή ή λάθος, όταν ασχολείσαι με το ποδόσφαιρο τουλάχιστον εικοσιπέντε χρόνια, ε… έχεις το δικαίωμα να εκφραστείς. Πόσο μάλλον που τα τελευταία χρόνια παρακολουθούμε (λόγω των συνδρομητικών καναλιών) και πολύ ξένο ποδόσφαιρο.

Αυτό το διάστημα λοιπόν που η Εθνική Ελλάδος έδινε αγώνες για την απ’ ευθείας πρόκριση της στα τελικά του Παγκοσμίου Κυπέλου στη Βραζιλία το καλοκαίρι, έτυχα σε συζητήσεις ανθρώπων που εξέφραζαν την απέχθεια τους για την Εθνική Ελλάδος. Το κακό ποδόσφαιρο, την αδυναμία να βάλει εύκολα γκολ, την κακή ανάπτυξη και κυκλοφορία και πάει λέγοντας. Άκουσα απίστευτες απόψεις περί “άμπαλων’ και ατάλαντων ποδοσφαιριστών και άκουσα κριτικές για τον προπονητή που είναι άσχετος, που η ομάδα δεν στήνεται σωστά και που υπάρχει εμμονή με παίκτες, όπως ο Σαμαράς στην ενδεκάδα.

Θέλω να πω πως είμαι αηδιασμένος με την αχαριστία όλων όσων εκφράζουν τέτοιες απόψεις. Είμαι αηδιασμένος που imageδεν μπορούν κάποιοι να καταλάβουν πως αναφέρονται στην δέκατη πέμπτη ομάδα σε όλο τον κόσμο! Καμιά φορά τα νούμερα και η αλήθεια θίγουν… οπότε καλό είναι να τα έχουμε υπόψη μας. Βλέπετε η Εθνική Ελλάδος δεν έπαιξε και σε αυτά τα προκριματικά καλή μπάλα, όμως τερμάτισε ως η καλύτερη δεύτερη και των δέκα ομίλων με εικοσιπέντε βαθμούς που μάζεψε με οχτώ νίκες, μία ισοπαλία (και έχοντας μία ήττα). Δέχτηκε μόλις τέσσερα τέρματα και είχε από τις καλύτερες άμυνες.

Και εδώ είναι και δυο αλήθειες της υπόθεσης. Η Ελλάδα δεν φημίζεται για το επιθετικό της ποδόσφαιρο διότι δεν έχει επιθετικούς “πρώτης γραμμής”. Η πιο ακριβοπληρωμένοι παίκτες της είναι αμυντικοί. Είτε μιλάμε για τον Παπασταθόπουλο που αγωνίζεται στην δεύτερη του γερμανικού πρωταθλήματος και Champions League, Dortmund, είτε για τον νεαρό Κυριάκο Παπαδόπουλο που πριν τραυματιστεί τον ζητούσε η μισή Ευρώπη, είτε για τον έμπειρο Τοροσίδη που πήρε πλουσιοπάροχη μεταγραφή στην δεύτερη και αήττητη Roma, οι έλληνες αμυντικοί αποτελούν σχεδόν, αστέρια του ευρωπαϊκού ποδοσφαίρου.

Ας μην ξεχνάμε πως πολλές ομάδες έχτισαν Εθνικές με αλβανούς (Ελβετία), αφρικανούς (Γαλλία) και ανατολικοευρωπαίους και αφρικανούς (Γερμανία) χωρίς να υπολογίζουν το εθνικό κόστος. Η Ελλάδα πορεύεται με το καλύτερο υλικό που διαθέτει στο σύστημα που της ταιριάζει. Και αυτό είναι αμυντικό! Είναι το σπάσιμο των νεύρων του αντιπάλου, είναι η καταστροφή του ρυθμού, είναι οι αντεπιθέσεις που θα βγάλει ο Σαμαράς που έχει τον διασκελισμό δύο παικτών (και αν δεν σας αρέσει, να τα βάλετε με scouting της Barcelona που τον θέλει τα Χριστούγεννα ή με τον κόσμο της Celtic που τον θεωρούν τοπικό ήρωα), είναι τα στημένα που κάνουν ακόμα και τους αμυντικούς να σκοράρουν. Είναι όλα αυτά που έφεραν την Εθνική πρώτη στην Ευρώπη το 2004 και έκτοτε σχεδόν σε κάθε τελική φάση μεγάλης διοργάνωσης. Είναι όλα αυτά που έβγαλαν εκατομμύρια ελλήνων να πανηγυρίζουν στους δρόμους και για πρώτη φορά (στο ποδόσφαιρο) να υποστηρίζουν την εθνική τους ομάδας. Και να σου πω και κάτι άλλο; Αν τελικά είσαι τόσο άμπαλος και μπορείς πάραυτα να κοροϊδεύεις μερικά από τα σημαντικότερα σωματεία στην Ευρώπη αποσπώντας μεγάλα συμβόλαια αλλά και να έχεις επιτυχίες σαν Εθνική, τότε είσαι πολύ μάγκας! Σε παραδέχομαι και γι’ αυτό!

Για κάποιους αυτό δεν φτάνει. Κάποιοι για να ικανοποιηθούν θέλουν να βλέπουν τον Messi, να παίζει το 1-2 με τον Ronaldo και με πάσα στον Ribery να περνάει ασίστ στον Falcao που θα σκοράρει αφού θα έχουν αλλάξει όλοι μεταξύ τους τριάντα πάσες μεταξύ των οποίων και τέσσερα τακουνάκια. Αν έτσι ευχαριστιέστε, βάλτε ΟΤΕ tv και αρχίστε να βλέπετε κάνα ξένο πρωτάθλημα. Εναλλακτικά αλλάξτε υπηκοότητα και γίνετε Ολλανδός που η ομάδα τους βάζει το ελάχιστο πέντε γκολ ανά αγώνα. Εντάξει; Τα βρήκαμε; +Yanni Spiridakis 

σχόλια; αντιρρήσεις; ερωτήσεις;
ΠΡΟΣΘΕΣΤΕ ΤΟΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟ ΣΑΣ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΣΗΜΕΡΙΝΟ ΘΕΜΑ
 Διαβάστε περισσότερα.. »

Τρίτη 22 Οκτωβρίου 2013

MYΘΟΣ ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ ~ αντίστροφη μέτρηση μιας ζωής

σύντομες ιστορίες στα όρια της φαντασίας & του ρεαλισμού χωρίς (κανονικό) τέλος

Μια φορά σε έναν καιρό  ένας άντρας πλησίασε σε μία παλιά και βρώμικη πολυκατοικία. Έξω από την κεντρική της είσοδο υπήρχε μία ακόμα πόρτα που οδηγούσε στο ισόγειο διαμέρισμα της. Η πόρτα ήταν από τζάμι που δεν φαινόταν πάντως το εσωτερικό. Ο άντρας χτύπησε με ορμή την πόρτα για πολλές φορές. “Κάλλια! Είμαι ο Βασίλης. Άνοιξε μου σε παρακαλώ” φώναζε πολύ δυνατά.

Αμέσως η πόρτα άνοιξε από μια σχετικά νεαρή γυναίκα με ξανθά ξεβαμμένα μαλλιά. Μόλις η γυναίκα είδε τον imageΒασίλη, έκανε να κλείσει αμέσως ξανά την πόρτα όμως εκείνος έβαλε αρχικά το πόδι του ενδιάμεσα και ύστερα την νίκησε σπρώχνοντας πιο δυνατά και βρίσκοντας ευκαιρία να εισέλθει με το ζόρι μέσα.

Ήταν ένα κακοδιατηρημένο διαμέρισμα ιδιαίτερα ακατάστατο. Τα πιάτα ήταν άπλυτα και η τηλεόραση ήταν σαν να ήταν ανοιχτή εδώ και ώρες, ξεχασμένη. Στο πάτωμα υπήρχαν παιδικά παιχνίδια παρατημένα και στους τοίχους η υγρασία είχε καταστρέψει το μεγαλύτερο μέρος τους. Ο Βασίλης μπήκε λαχανιασμένος και τα νερά που έτρεχαν από πάνω του έκαναν λάσπη το βρώμικο και φτηνό πάτωμα.
- “Άκουσε με! Δε θέλω τίποτα από εσένα. Πες ότι δεν είμαι εδώ. Ήρθα να πάρω κάτι που πριν πολλά χρόνια είχα κρύψει εδώ. Το παίρνω και φεύγω” είπε εκείνος καθησυχαστικά.
- “Μη φωνάζεις ρε αλήτη! Το παιδί κοιμάται μέσα και αν ξυπνήσει σου υπόσχομαι πως θα σε σκοτώσω. Τι θες από το σπίτι μου. Τι είναι αυτό που ψάχνεις ρε"; ρώτησε γεμάτη μίσος εκείνη.

Ο Βασίλης μπήκε στο υπνοδωμάτιο που κάποτε κοιμόταν με την Κάλλια και άρχισε να πατά δυνατά τις άκρες μίας-μίας από τις τάβλες του πατώματος, χωρίς ωστόσο να δίνει σημασία στο τι του έλεγε η Κάλλια που τον είχε ακολουθήσει συνεχίζοντας να βγάζει μένος εναντίον του. Αυτό γινόταν για τα επόμενα πέντε λεπτά ώσπου η Κάλλια που δεν είχε ικανοποιήσει καμία ερώτηση της, άρχισε να τον σπρώχνει και να τον κλωτσάει εμποδίζοντας τον να ψάξει περισσότερο. “Παράτα με μωρή” της είπε ψιθυριστά ενώ την έσπρωξε μακριά του με αποτέλεσμα εκείνη να πέσει απότομα στο πάτωμα και να χτυπήσει απαλά στο κεφάλι.

Λίγα δευτερόλεπτα αφότου συνήλθε έφυγε από το σωμάτιο αφήνοντας τον Βασίλη να ψάχνει διεξοδικά τις τάβλες. Σε κάποια στιγμή, έχοντας μετακινήσει το κρεβάτι, διαπίστωσε πως μία από τις τάβλες ανταποκρίθηκε στην πίεση που άσκησε το πόδι του. Τότε έσκυψε και με τα νύχια του προσπαθούσε να την αφαιρέσει. Δεν είχε ιδιαίτερο αποτέλεσμα η προσπάθεια του όποτε κατευθύνθηκε προς την κουζίνα με σκοπό να πάρει ένα μαχαίρι που θα τον βοηθούσε, όμως αυτό που αντίκρισε ήταν η Κάλλια να βγαίνει από την κουζίνα με ένα μεγάλο μαχαίρι που έφερνε από την κουζίνα έχοντας το στραμμένο προς εκείνον και έχοντας πάρει φόρα κατά πάνω του. Εκείνος προσπάθησε να προφυλαχτεί κι έτσι η επίθεση της Κάλλιας είχε σαν αποτέλεσμα να δεχτεί το μαχαίρι στο μπράτσο αποτέλεσμα της προσπάθειας του να το αποφύγει. Η Κάλλια που είχε πάρει φόρα έχασε την ισορροπία της και έπεσε πάνω σε έναν καναπέ ενώ το μαχαίρι έπεσε ανάμεσα τους.

Ο Βασίλης έσκυψε και το σήκωσε παίρνοντας το μέσα στο δωμάτιο. Πλέον αιμορραγούσε από δύο σημεία και το πάτωμα ήταν γεμάτο από λάσπες, νερά και αίμα, όμως ο σκοπός έδειχνε να είναι πιο εφικτός από ποτέ. Το μαχαίρι βοήθησε τον Βασίλη να αφαιρέσει την τάβλα και στα κλεφτά σήκωσε από κάτω της ένα USB. Ο Βασίλης το έβαλε στην τσέπη του και έβαλε την τάβλα πίσω στη θέση της.

Αμέσως έκανε να τρέξει για να φύγει, όταν η Κάλλια τον εμπόδισε και πάλι λέγοντάς του:
- “Δεν είναι αυτό που ψάχνεις. Δώσε μου το εμένα”.
- “Τι είναι αυτά που λες; Δεν ξέρεις καν τι είναι αυτό” απάντησε υποτιμητικά.
- “Αυτό είναι κενό. Το έχω εγώ το κανονικό” επέμεινε.
- “Φύγε σκρόφα! Δεν σε αφήνω να με καταστρέψεις και πάλι. Τρεις φορές σε μία νύχτα κόντεψα να χάσω τη ζωή μου” είπε σπρώχνοντας την πάνω στον καναπέ από τον οποίο είχε νωρίτερα σηκωθεί και έφυγε και πάλι μέσα στη βροχή.

Λίγο νωρίτερα

Ο άντρας περπατούσε μέσα στη βροχή με βήμα που θύμιζε βάδην στον στίβο. Έχοντας το κεφάλι σκυμμένο imageπερπατούσε μέσα στα άγρια μεσάνυχτα με μοναδικό φως κάτι φανάρια που πέρασε πριν λίγο. Ύστερα από μερικά τετράγωνα διαπίστωσε πως δεν υπήρχε πια φως πουθενά. Ούτε φανάρια, ούτε δημόσιος φωτισμός, ούτε καν φώτα από τα γύρω μπαλκόνια. Δεν είχε χρόνο να σκεφτεί. Έπρεπε να βιαστεί γιατί ο χρόνος κυλούσε εναντίον του.

Εκείνη την ώρα δεν περίμενε κανείς κίνηση στους δρόμους, όμως ποτέ δεν παρατήρησε πως τόση ώρα δεν είχε περάσει ούτε ένα αυτοκίνητο! Πέρασε από το μυαλό του, όταν είδε έναν τύπο να κάθεται οκλαδόν στην άκρη του πεζοδρομίου. Ήταν σκυφτός με βρώμικα ρούχα και η μόνη του προφύλαξη από την βροχή ήταν ένας χοντρός μάλλινος σκούφος:
Σε παρακαλώ. Δώσε μου μερικά ψιλά. Δεν έχει περάσει κανείς για ώρες και…”.
Ο ήρωας της ιστορίας φρόντισε να προσπεράσει τον ζητιάνο χωρίς να κοιτάξει προς το μέρος του, πριν όμως απομακρυνθεί ένοιωσε την σκιά του πίσω του και γύρισε στιγμιαία. Ο τύπος ερχόταν πίσω του φωνάζοντας: “στο είπα και ευγενικά” και αμέσως έβγαλε ένα μαχαίρι κινούμενος προς το μέρος του. Εκείνος άρχισε να επιταχύνει ώσπου το γοργό βήμα έγινε τρέξιμο, όμως ο ζητιάνος τον ακολουθούσε συνεχώς. ‘Ίσως δεν θα ήταν κακή ιδέα να πεθάνω εδώ’ σκέφτηκε έχοντας ήδη χάσει τα λογικά του και γύρισε στον διώκτη του. Εκείνος προέταξε το μαχαίρι πάνω στο μάγουλο του, όμως στην προσπάθεια του άντρα να αμυνθεί είχε σηκώσει το πόδι του με τόση δύναμη που βρήκε τον αντίπαλο του στο σαγόνι με τέτοια ορμή που τον άφησε αναίσθητο να κείτεται. Δεν ήταν ώρα για χάσιμο. Συνέχισε να τρέχει.

Λίγο νωρίτερα

Ο άντρας με δερμάτινο μπουφάν κρεμόταν κυριολεκτικά από την ταράτσα της οροφής. Σφιχτά από τα μανίκια, τον κρατούσαν δύο άντρες με κοντομάνικες στενές μπλούζες που διέγραφαν τα τεράστια μπράτσα τους. Ήταν και οι δύο με ξυρισμένο κεφάλι και ο ένας είχε ένα έντονο σχέδιο τατουάζ στο μπράτσο. Τα άγρια πρόσωπα τους είχαν βραχεί από την ασταμάτητη βροχή που έλουζε κάθε γωνιά του μυώδες κορμιού τους. Και στα χέρια τους ένας άντρας, γύρω στα σαράντα με ταλαιπωρημένο πρόσωπο γεμάτο ρυτίδες και πολλά ατημέλητα μαλλιά που πλέον είχαν κολλήσει στο κεφάλι από τη βροχή.
- “Χωρίς αυτό, του είσαι άχρηστος. Αν δεν το έχεις, μας είπε να σε αφήσουμε να πέσεις” ακούστηκε ο ένας από αυτούς με αγριεμένη φωνή.
- “Σου είπα ότι το έχω! Άσε με να στο φέρω. Αλλά πρέπει να πάω μόνος μου. Αν δεν είμαι εδώ ως την αυγή, σκότωσε με” απάντησε με τρεμάμενη φωνή ο αιωρούμενος άντρας.
Η παράκληση του είχε αποτέλεσμα. Οι δύο άντρες τον σήκωσαν και αφού τον επανέφεραν στο επίπεδο της ταράτσας, τον έσπρωξαν σωριάζοντάς τον δυο-τρία μέτρα μακριά. Αυτός σηκώθηκε με λυγισμένα γόνατα και έφυγε κοιτώντας τους τρομαγμένος.

Και τελικά

Ο Βασίλης άρχισε να τρέχει με μανία πίσω στο μέρος που είχε δώσει το ραντεβού. Μετά από αρκετή ώρα έφτασε κατάκοπος και έχοντας χάσει αρκετό αίμα. Ανέβηκε στην ταράτσα όπου τον περίμεναν τρεις άντρες. Ήταν οι δύο τιμωροί που τον είχαν αφήσει ελεύθερο νωρίτερα και ένας καλοντυμένος τύπος που πάντως δεν νοιαζόταν αν η βροχή έλουζε το ακριβό του κουστούμι. Ο τύπος έβγαλε μια μικρή φορητή συσκευή και μόνο τότε έμεινε κάτω από το στέγαστρο.

Ο Βασίλης τον πλησίασε με τη συνοδεία των άλλων αντρών και του παρέδωσε το USB. Εκείνος το έβαλε μέσα γουρλώνοντας σε δευτερόλεπτα τα μάτια του. Χωρίς να πει τίποτα, το αφαίρεσε και το σύνδεσε ξανά. Η απογοήτευση του ήταν προφανής στα μάτια του και σύντομα μετατράπηκε σε οργή που έκανε τα μάτια του έτοιμα να εκραγούν. Αμέσως σήκωσε τα μάτια, κάνοντας νόημα στους μπράβους του να τον κρεμάσουν και πάλι από την οροφή όπως και έκαναν.

Την ίδια στιγμή, ένας άντρας εισήλθε στην ταράτσα. Ήταν σκυφτός με ατημέλητος με βρώμικα μαλλιά. Μισό λεπτό… Ήταν ο ζητιάνος που κυνηγούσε τον Βασίλη! “Έχω αυτό που ψάχνετε” είπε με νόημα στους παρευρισκόμενους. Οι μπράβοι επανέφεραν τον Βασίλη στο δάπεδο και ο ένας από αυτούς πλησίασε τον ζητιάνο για να πάρει ότι είχε να του δώσει. Ο ζητιάνος όμως σήκωσε το μαχαίρι του και το κάρφωσε στην καρδιά του μπράβου που λύγισε, γονάτισε και σωριάστηκε αιμόφυρτος χάμω. Την ίδια στιγμή ο άλλος μπράβος επιτέθηκε στον ζητιάνο μπροστά στα έκπληκτα μάτια του Βασίλη και αφού τον αφόπλισε πολύ εύκολα, τον πέταξε με δύναμη κάτω από την οροφή.

Λίγο πριν το ενδιαφέρον επιστρέψει στον Βασίλη, η Κάλλια έκανε την εμφάνιση της στην ταράτσα. Ο Βασίλης δεν πίστευε στα μάτια του! Η Κάλλια έβγαλε από την τσέπη της ένα USB και είπε: “Άφησε τον και θα στο δώσω”. Ο τύπος με την φορητή συσκευή σκέφτηκε για λίγο και της απάντησε: “Φέρε το και αν είναι ότι ψάχνω, θα φύγετε και οι δύο”. Ύστερα έκανε νόημα στον άλλο μπράβο του για να παραλάβει το USB. Ο Βασίλης πλησίασε τον τύπο με το φορητό έχοντας μεγάλη περιέργεια να δει αν ήταν όντως ότι εξ αρχής έψαχνε. Η προσοχή και των δύο αποσπάστηκε όταν η Κάλλια έβγαλε το μαχαίρι που είχε στην κουζίνα και το κάρφωσε στην πλάτη του μπράβου. Εκείνος χωρίς να προλάβει να αντιδράσει έπεσε κάτω σε μια λίμνη αίματος.

Ο άντρας με τη φορητή συσκευή που ένοιωθε πλέον την απειλή, έβγαλε από την τσέπη του ένα όπλο και αιφνιδιάζοντας το ζευγάρι, πυροβόλησε πολλές φορές εναντίον της Κάλλιας που έπεσε ακαριαία νεκρή από τα πυρά. Ο Βασίλης όμως, που είχε πάρει θέση σχεδόν δίπλα στον άγνωστο τύπο, τον έσπρωξε με δύναμη ρίχνοντας κάτω και το όπλο και την φορητή συσκευή. Ύστερα έσκυψε από πάνω του και άρχισε να τον χτυπάει με μανία στο πρόσωπο μέχρι που δεν αντιδρούσε καθόλου στα χτυπήματα και που το πρόσωπο του είχε καλυφτεί με αίματα.

Ο Βασίλης πήρε το USB από κάτω, το ήλεγξε στην φορητή συσκευή και αφού επιβεβαίωσε πως ήταν αυτό που έψαχνε εξ αρχής, κατέβηκε κάτω. Στον δρόμο επισκέφτηκε ένα περίπτερο και παρέδωσε το εξάρτημα στον περιπτερά. Εκείνος το ήλεγξε γρήγορα και παρέδωσε στον Βασίλη μια μεγάλη τσάντα γεμάτη με λεφτά. Ο Βασίλης την πήρε και επέστρεψε σε αυτό που κάποτε ήταν το σπίτι του.

Μπήκε μέσα και πλησίασε το υπνοδωμάτιο που κοιμόταν ένα παιδάκι περίπου τεσσάρων χρονών. Έμοιαζε σαν άγγελος! Ο Βασίλης υποσχέθηκε να κερδίζει πίσω τον χρόνο που είχε χάσει με τον γιο του. Αρχίζοντας από την ημέρα που σε λίγα λεπτά θα έλουζε με τις ακτίνες της την πόλη.

σχόλια; αντιρρήσεις; ερωτήσεις;
ΠΡΟΣΘΕΣΤΕ ΤΟΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟ ΣΑΣ ΠΑΝΩ ΣΤΟΝ ΜΥΘΟ ΤΟΥ ΜΗΝΑ
 Διαβάστε περισσότερα.. »

Δευτέρα 21 Οκτωβρίου 2013

ΑΝΑΔΥΟΜΕΝΗ EΛΛAΔΑ ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ ~ η σύγχρονη νεολαία ξεκινάει από τις ρίζες της

μέσα σε μια βαλτωμένη κοινωνία, μία Ελλάδα πρωτοπορεί, καινοτομεί & διαφημίζει τη χώρα. Ας την γνωρίσουμε

Τα τελευταία είκοσι με τριάντα χρόνια η καθημερινότητα στην Ελλάδα έχει αλλάξει άρδην. Το ξέρετε, το έχετε ζήσει, το έχετε εφαρμόσει οι ίδιοι. Μια παραδοσιακή και εν πολλοίς, συντηρητική κοινωνία όπως αυτή της Ελλάδας εξελίχθηκε και ξαφνικά μετατράπηκε σε μία πιο σύγχρονη και ελεύθερη, με πολλά ερεθίσματα και επιρροές. Προφανώς την μερίδα του λέοντος κατέχει πλέον η Δυτική κοινότητα της οποίας περιορισμούς θα βρούμε ελάχιστους.

Η τεχνολογία εισχώρησε σύντομα στα σπίτια μας και πλέον οι χρόνοι που τα νέα επιτεύγματα της, έρχονται στην χώρα
μας είναι ελάχιστοι. Οι έλληνες καταλήξαμε να εθιζόμαστε στο διαδίκτυο ή το “έξυπνο κινητό” μας, όπως ακριβώς συμβαίνει και στους χρήστες του εξωτερικού. Και η τεχνολογία έφερε έναν νέο τρόπο στις επικοινωνίες. Αν και στην εξέλιξη της επικοινωνίας θα μπορούσαμε να γράψουμε πάρα πολλά, δεν είναι άστοχο να γενικεύσουμε, λέγοντας απλά πως πλέον μπορούμε να εκμηδενίσουμε αποστάσεις, ερχόμενοι σε επαφή με τα αγαπημένα μας πρόσωπα ακόμα κι αν αυτά βρίσκονται χιλιόμετρα μακριά. Η επικοινωνία όμως έφερε και νέες γνωριμίες, νέες τάσεις επικοινωνίας και νέα πρότυπα επικοινωνίας. Δείτε τους νέους σήμερα, το πως αλληλεπιδρούν στα κοινωνικά δίκτυα και πως μεταφέρουν αυτή την αλληλεπίδραση στην καθημερινότητά τους στο σχολείο, τις παρέες και τη συμπεριφορά τους.


Αυτή η υιοθέτηση του Δυτικού τρόπου ζωής έφερε νέα πρότυπα στο ντύσιμο, στις σχέσεις, στο χτένισμα και σε πολλά ακόμα πράγματα. Έτσι, βλέπουμε έναν νέο σήμερα να γυρίζει από το σχολείο μυρίζοντας κολόνια, έχοντας ιδιαίτερο χτένισμα και με πολύ προσεγμένο ντύσιμο που θυμίζει σελίδες περιοδικών μόδας! Έχει σκουλαρίκι στο αυτί και τη μύτη, τατουάζ στην πλάτη και εντυπωσιακά γυαλιά ηλίου. Κυκλοφορεί με τσαντάκι στον ώμο και με κινητό πέντε ιντσών στην παλάμη.

Αυτός ο νέος την Κυριακή το μεσημέρι θα δεχτεί να καθίσει στο τραπέζι της οικογένειας για το μεσημεριανό, ακόμα κι αν όλες τις υπόλοιπες μέρες κανείς δεν συναντά κανέναν από την οικογένεια. Αυτός ο νέος θα φορέσει τη φόρμα για να βοηθήσει τον πατέρα του να μαζέψει τις ελιές τον χειμώνα ή θα πάει μαζί του στα αμπέλια για τον τρύγο του Σεπτέμβρη. Αυτός ο νέος θα ακυρώσει την βόλτα με τους φίλους του γιατί πρέπει να μείνει το βράδυ στο νοσοκομείο που νοσηλεύεται ο παππούς του. Είναι ο νέος που αν οι γονείς του αποφασίσουν πως απόψε δεν επιτρέπεται να πάρει το αμάξι για την βραδινή του βόλτα, θα περπατήσει. Είναι ο νέος που περπατάει στους δρόμους που έχουν σκουπίδια, που επιστρέφοντας από τη διασκέδαση του θα φάει πατσά ή σουβλάκι, είναι ο νέος που όσο κι αν χορεύει τα βράδια τα διάφορα, beats, το κέφι του πάντα εκτοξεύεται αν βρεθεί στο κέφι ενός ζεϊμπέκικου.

Είναι ο έλληνας νέος. Είναι αυτός που όποιος κι αν είναι σήμερα, μόλις γυρίσει σπίτι, είναι συνήθως αυτός που ήμασταν κι εμείς κάποτε. Αυτός ο νέος είναι ο συνδετικός κρίκος της παλιάς, παραδοσιακής Ελλάδας με τη νέα. Αυτός θα επιλέξει τι χαρακτηριστικά της Ελλάδας που του παραδώσαμε θα κουβαλήσει στο αύριο μαζί του μεταλαμπαδεύοντάς τα παράλληλα στην επόμενη γενιά. Είναι αυτός ο νέος που θα τα παντρέψει με το σήμερα και αύριο της σύγχρονης εποχής με αποτέλεσμα να δώσει το νέο πρόσωπο αυτής της χώρας. Και ξέρετε κάτι; Όσο κι αν έχω πολλές ενστάσεις για τους χειρισμούς και τις αντιλήψεις αυτού του νέου, ελπίζω σ’ αυτόν. Απαιτώ να δημιουργήσει μια νέα πιο ελκυστική Ελλάδα. Είναι η σειρά του να προσπαθήσει να αναδύσει την Ελλάδα! +Yanni Spiridakis 

σχόλια; αντιρρήσεις; ερωτήσεις;
ΠΡΟΣΘΕΣΤΕ ΤΟΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟ ΣΑΣ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΣΗΜΕΡΙΝΟ ΘΕΜΑ
 Διαβάστε περισσότερα.. »

Κυριακή 20 Οκτωβρίου 2013

BPΑΒΕΥΣΗ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ ~ υιοθέτησα ένα γείτονα και 7 με 9 ξέρετε πού θα είμαι

Σας παρουσιάζω το καλύτερο άρθρο αυτής της εβδομάδας σύμφωνα με την καθαρά υποκειμενική κρίση του yannidakis. Σημειώνεται πως η βράβευση αφορά μονάχα την ενότητα ιστολογίων και για τους χώρους τους οποίους επισκέφτηκα. Παρακάτω δημοσιεύονται και τα υπόλοιπα άρθρα τα οποία ξεχώρισα μέσα στην εβδομάδα ως δευτερεύοντες διακρίσεις για λόγους ενδεχόμενης ισοπαλίας. Το ιστολόγιο που συγκεντρώνει τις περισσότερες βραβεύσεις και διακρίσεις στο τέλος κάθε μήνα βραβεύεται στην ειδική ενότητα "ΒΡΑΒΕΥΣΗ ΙΣΤΟΛΟΓΙΩΝ".

ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ:
από: Δάφνη Χρονοπούλου
τίτλος: Υιοθέτησα ένα γείτονα― και 7 με 9 ξέρετε πού θα είμαι

― Δάφνη σήμερα σου έχουμε δώρο, μου είπαν στην περασμένη βάρδια μου τα παιδιά που δουλεύουν στην αποθήκη της Ανακύκλωσης.
Νόμιζα πως θα ήταν βιβλία (που παρεμπιπτόντως θα το ξαναπώ: τα ξεχωρίζω και σας περιμένουν όποτε έρθετε, δωράκι από μας για σας). Δεν ήταν βιβλία και τον κοίταξα με παράπονο, υπέθεσα πως με πείραζε γιατί συχνά όταν διαχωρίζω απελπίζομαι αν κάποιος που δεν ήξερε έχει κλείσει σε σακούλα κάτι βρώμικο (γι αυτό το θέμα θα σας πω πιο πολλά πιο κάτω).
Αλλά δεν ήταν φάρσα το δώρο, είχε κρυφτεί. Κι όταν εμφανίστηκε, κόκκινο ριγέ και χνουδωτό, σκίρτησε η καρδιά μου από χαρά. Τους είχα σκάσει τόσο καιρό με το όνειρό μου, επαναλαμβάνοντας πως μας είναι απολύτως απαραίτητο κι είναι ντροπή να έχει στους δρόμους αδέσποτα κι εμείς, τόσοι άνθρωποι, να μη μπορούμε να στεγάσουμε μπλα μπλα και μπλά και με καταλάβατε: Αποκτήσαμε Γατάκι. Το οποίο είχε φάει ήδη σολομό, κοιμάται μέσα τα βράδια και αλητεύει ανάμεσα στους κάδους όλη την ημέρα.
Τώρα το νέο μου όνειρο είναι να φυτέψουμε ένα δενδράκι έξω από την πόρτα. Δεν ξέρω ακόμα τι μα αδειάζω συχνά τα νερά που τυχαίνει  τα μαγαζιά να μας τα στέλνουν μισογεμάτα και κάθε φορά λυπάμαι που δεν έχουμε κάτι να μεγαλώνει απ΄αυτά σαν την ιδέα μας.

Είμαστε χρήσιμοι οι εθελοντές διότι βοηθάμε (όσοι θέλουμε) στο ξεχώρισμα ανακυκλώσιμων όποτε κάποιος βιαστικός τα φέρνει αδιαχώριστα αλλά και επειδή υποδεχόμαστε κι εξηγούμε τι μαζεύουμε και πώς σε όσους θέλουν να συμμετέχουν αλλά δε γνωρίζουν πώς να το κάνουν. Είναι πολύ βολικό φτάνοντας να βρουν κάποιο γνωστό τους πρόθυμο να εξηγήσει.

Γι αυτό αποφάσισα ότι αν ακόμα δεν έχετε έρθει είναι χρήσιμο να σας πω τι μαζεύουμε διαχωρισμένα κατά κατηγορίες. Σας περιγράφω τα καλάθια-κάδους μας:

―μαλακά πλαστικά (μπουκάλια νερού/ αναψυκτικών)
―σκληρά πλαστικά
―σακούλες πλαστικές
―εφημερίδες
―περιοδικά
―χαρτί λευκό (π.χ. φωτοτυπίες, αποδείξεις, επιστολές)
―χαρτί γυαλιστερό, χαρτόνι, χάρτινες σακούλες
―αλουμίνιο (π.χ. 'κουτάκια' μπύρας, αναψυκτικών)
―σίδερο (π.χ. κονσέρβες)

Τα δυό τελευταία με διασκεδάζει να τα ξεχωρίζω πλησιάζοντάς τα στο μαγνήτη στον οποίο κολλά το σίδερο (καπάκια μπύρας κ.λ.).

Το άλλο που με διασκεδάζει είναι η μεγάλη ζυγαριά κι αν έρθετε στη βάρδια μου δε θα μου γλιτώσετε, θα σας ζυγίσω.

Αυτό που δε με διασκεδάζει όμως είναι η μυρωδιά όταν κάποιος έχει ξεχάσει να ξεπλύνει το μπουκάλι με γάλα και  το ξέχασε να σαπίζει στη σακούλα ώσπου να μας το φέρει. Ή το μπουκάλι του λαδιού που στάζει ή ό,τι σαπίζει και λερώνει τα υπόλοιπα. Τα ανακυκλώσιμα συμπιέζονται, γίνονται δέματα και αποστέλλονται αλλά πρέπει να είναι καθαρά. Γι αυτό συστήνω, αν δεν έχετε μαγαζί, να επιλέξετε τι καταναλώνετε πολύ και να μαζεύετε κυρίως αυτό. Π.χ. νερά που όλοι εδώ πίνουμε εμφιαλωμένα, ή περιοδικά ή ό,τι.
Επίσης, μια και δεν ανακυκλώνουμε το τέτραπακ όλοι εμείς πια μάθαμε να το αποφεύγουμε όπως αποφεύγουμε και τις πολλές σακούλες όταν ψωνίζουμε.

Όπως κάθε Δευτέρα σε λίγες ώρες, θα πάω στη βάρδια μου. Αν έχετε όρεξη είστε ευπρόσδεκτοι να προσφέρετε, εκτός των ανακυκλώσιμών σας και λίγο χρόνο. Ζητάμε εθελοντές.
Το άλλο που ζητάμε είναι υιοθεσίες. Όχι γατιών μόνο αλλά γειτόνων. Απόψε πηγαίνοντας με τα δικά μου θα περάσω από ένα φίλο που έχει μηχανή και θα τον ταλαιπωρούσε να κουβαλάει. Δεν είμαι η μόνη, το 'Υιοθέτησε Ένα Γείτονα' είναι ένας ακόμα τρόπος να καθαρίσουμε τον τόπο που ζούμε και να συμβάλουμε καθένας όσο κι όπως μπορεί.
Ακολουθήστε μας
και για απορίες και ξενάγηση
σήμερα  7-9 μ.μ. θα είμαι εγώ εκεί
και σας περιμένω.

ΞΕΧΩΡΙΣΑΝ ΑΚΟΜΑ:
  1. Μερικά πράγματα που μου έμαθε ο χρόνος.. από Vasia is writing...
  2. Σέξι και όποια αντέξει… #1 από A Player's Blog

σχόλια; αντιρρήσεις; ερωτήσεις;
ΠΡΟΣΘΕΣΤΕ ΤΟΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟ ΣΑΣ ΠΑΝΩ ΣΤΗ ΒΡΑΒΕΥΣΗ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ
 Διαβάστε περισσότερα.. »

Σάββατο 19 Οκτωβρίου 2013

ΣXOΛΙΟ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ ~ στον τσίπρα το χρίσμα της ευρωπαϊκής αριστεράς

η είδηση που στιγμάτισε τη βδομάδα που πέρασε, σχολιάζεται και προβληματίζει


 η είδηση 
Πλώρη για τα... ευρωπαϊκά σαλόνια βάζει ο Αλέξης Τσίπρας καθώς αναμένεται σήμερα το προεδρείο του Κόμματος της Ευρωπαϊκής Αριστεράς να ανάψει το πράσινο φως για τη θέση του υποψήφιου προέδρου της Κομισιόν.
 το σχόλιο 
Πρέπει πρώτα να δηλώσουμε περήφανοι που ένα ελληνόπουλο, ένα δικό μας παλικάρι θα είναι υποψήφιο για την προεδρική θέση της Κομισιόν! 
Βέβαια, θα έχει πολύ πλάκα να γίνει το θαύμα και ο Τσίπρας να γίνει και πρόεδρος (αν και σχεδόν αδύνατο δεδομένης της ανόδου της δεξιάς στην Ευρώπη). Τι θα γινόταν τότε αν στην Ελλάδα καταδίκαζε το μνημόνιο και υποσχόταν την κατάργηση του και στα έδρανα της Ευρώπης -κάτω από αφόρητες πιέσεις- αναγκαζόταν να μετριάσει τις απόψεις του, σεβόμενος την ευρωπαϊκή κοινή πολιτική;
Ε, ρε γλέντια! +Yanni Spiridakis 

σχόλια; αντιρρήσεις; ερωτήσεις;
ΠΡΟΣΘΕΣΤΕ ΤΟΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟ ΣΑΣ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΤΟΥ ΜΗΝΑ
 Διαβάστε περισσότερα.. »

Παρασκευή 18 Οκτωβρίου 2013

ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΗΣ TEΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ ~ η μάχη της οικιακής ψυχαγωγίας

παρουσίαση νέων τεχνολογιών & η χρηστικότητα & συμβολή τους στην καθημερινότητα

Αυτό το μήνα θα μεταφερθούμε στο σαλόνι του σπιτιού μας και θα ασχοληθούμε με τον «πόλεμο» της ψυχαγωγίας. Η ερώτηση Xbox ή PlayStation είναι από μόνη της ικανή να προκαλέσει ατελειώτες συζητήσεις, αλλά εμείς σήμερα θα ασχοληθούμε με τις δυο καινούριες κονσόλες που ετοιμάζονται να κυκλοφορήσουν τον επόμενο μήνα. Θα το κάνουμε μάλιστα τελείως αμερόληπτα, χωρίς να προτιμήσουμε καμία από τις δυο εταιρίες.


Πριν 6 μήνες περίπου, η Sony και η Microsoft ανακοίνωσαν τους διαδόχους των παιχνιδομηχανών τους, το PlayStation 4 και το Xbox One αντίστοιχα. Είναι η πρώτη φορά που οι δυο κονσόλες θα βγουν ταυτόχρονα στην αγορά, κάτι που κάνει την σύγκριση ανάμεσά τους ακόμα πιο σημαντική μιας και εκεί θα κριθούν πολλά Χριστουγεννιάτικα δώρα γονιών! Ας δούμε όμως τι προσφέρουν οι δυο κονσόλες:

  • Σχεδιασμός: Και οι δυο κονσόλες θυμίζουν συσκευές βίντεο δεκαετίας ’80 από σχεδιαστικής άποψης. Δυο μαύρα παραλληλόγραμμα κουτιά, χωρίς καμία αισθητική και χωρίς τίποτα το ξεχωριστό. Φυσικά και οι δυο εταιρίες ισχυρίζονται ότι η ομορφιά κρύβεται στο εσωτερικό των κουτιών τους..
  • Τεχνικά Χαρακτηριστικά: Και οι δυο κονσόλες κάνουν χρήση του υπερ-σύγχρονου επεξεργαστή Jaguar της AMD που έχει αρχιτεκτονική 64-bit και διαθέτει 8 πυρήνες (με την Microsoft να χρησιμοποιεί μια ελαφρώς τροποποιημένη εκδοχή του). Ο επεξεργαστής γραφικών προέρχεται επίσης από την AMD και αν και είναι ελαφρώς διαφορετικός στην κάθε κονσόλα, πάλι η κεντρική ιδέα είναι ακριβώς η ίδια. Η AMD κατάφερε και συμπίεσε τον επεξεργαστή γραφικών στο ίδιο chip με τον κεντρικό επεξεργαστή κάτι που έχει ως αποτέλεσμα την καλύτερη ψύξη αλλά και απόδοση των δυο επεξεργαστών. Μια ουσιαστική διαφορά είναι στην μνήμη που «φοράνε» οι δυο κονσόλες. Η Microsoft επέλεξε 8GB χωρητικότητα με αρχιτεκτονική DDR3, ενώ η Sony χρησιμοποιεί 8GB χωρητικότητα αλλά με αρχιτεκτονική DDR5 επιλογή που προσφέρει μεγαλύτερη ευελιξία στους προγραμματιστές στο μέλλον.
  • Χειριστήριο και «Κάμερα»: Εδώ, οι δυο εταιρίες δεν προσφέρουν τίποτα καινούριο. Είναι γνωστό άλλωστε ότι δεν αλλάζεις ποτέ μια πετυχημένη συνταγή και τα χειριστήρια των Xbox και PlayStation ήταν ανέκαθεν επιτυχημένα, το καθένα στο δικό του τομέα. Αυτό που αλλάζει όμως είναι η απόφαση των δυο εταιριών να προσφέρουν στο βασικό πακέτο της κονσόλας και την δικιά τους εκδοχή «κάμερας ανίχνευσης κινήσεων». Οι Microsoft Kinect 2.0 και Sony PlayStation Eye είναι οι νέες γενιές κάμερας που προσφέρουν μια εντελώς διαφορετική αλληλεπίδραση με τα παιχνίδια και είναι ικανές να μαγνητοσκοπούν τις κινήσεις μας και να τις μεταφέρουν στο παιχνίδι. Το Kinect 2.0 θα προσφέρει ανάλυση 1080p, ενώ το PlayStation Eye θα προσφέρει 2 κάμερες η κάθε μια με ανάλυση 1280x800.
  • Παιχνίδια: Το ζουμί, ο λόγος ύπαρξης και το κυριότερο πεδίο σύγκρισης για να είμαστε ειλικρινής. Εντυπωσιακή γκάμα παιχνιδιών θα συνοδέψει την κυκλοφορία και των δυο κονσολών και ο «πόλεμος» της αποκλειστικότητας θα είναι πολύ αμφίρροπος.
    • Xbox One: Ryse: Son of Rome, Dead Rising 3, Forza Motorsport 5, Killer Instinct, LocoCycle, Kinect Sports Rivals και Call of Duty: Ghosts (με έξτρα αποκλειστικό υλικό).
    • PlayStation One: Killzone Shadow Fall, DriveClub, Knack, Diablo 3, Watch Dogs, Assassin’s Creed 4: Black Flag.
  • Προστασία DRM: Εδώ, είχαμε στροφή 180 μοιρών από την Microsoft που αποφάσισε να αφαιρέσει τους περιορισμούς που είχε εισαγάγει στην πώληση μεταχειρισμένων παιχνιδιών αλλά και στην υποχρεωτική σύνδεση της κονσόλας στο Διαδίκτυο. Τελικά, όπως επίσημα ανακοίνωσαν και οι δυο εταιρίες, οι χρήστες θα μπορούν να πουλάνε ελεύθερα τα μεταχειρισμένα τους παιχνίδια και θα μπορούν να παίζουν στην κονσόλα τους ακόμα και αν δεν υπάρχει σύνδεση Internet.
  • Τιμή / Ημερομηνία Κυκλοφορίας: Για όσους λοιπόν γλυκάθηκαν από όλα τα παραπάνω και επιθυμούν να αγοράσουν μια (ή και τις δυο!) από τις κονσόλες, αυτή είναι η πιο σημαντική παράγραφος του κειμένου! Το Xbox One θα κοστίζει 500 ευρώ, ενώ το PlayStation One 400 ευρώ. Θα χρειαστεί να κάνετε πολύ υπομονή γιατί οι φήμες λένε ότι τα πρώτα κομμάτια έχουν ήδη προ-πωληθεί οπότε ίσως το Χριστογεννιάτικο δώρο σας για φέτος να αργήσει λίγο!


Σε κάθε περίπτωση όμως, μιλάμε για δυο πολύ δυνατές συσκευές με τεχνικά χαρακτηριστικά που θα ζήλευαν πολλοί ηλεκτρονικοί υπολογιστές πριν λίγα χρόνια. Βλέπουμε ότι η λεπτή διαχωριστική γραμμή μεταξύ προσωπικού Η/Υ και οικιακής ψυχαγωγίας γίνεται ακόμα πιο λεπτή (και αυτό φαίνεται και από την τρομερή πλέον αλληλεπίδραση των κονσολών με το Διαδίκτυο και τα κοινωνικά δίκτυα). Θα είναι μια πολύ ενδιαφέρουσα μάχη η οποία θα κριθεί στις λεπτομέρεις και μακάρι να οδηγήσει σε ακόμα πιο πολλές καινοτομίες στο μέλλον! +Vassilis Anastasiadis

σχόλια; αντιρρήσεις; ερωτήσεις;
ΠΡΟΣΘΕΣΤΕ ΤΟΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟ ΣΑΣ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΣΗΜΕΡΙΝΟ ΘΕΜΑ
 Διαβάστε περισσότερα.. »

Πέμπτη 17 Οκτωβρίου 2013

ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΘEMΑΤΟΛΟΓΙΑΣ ~ τίποτα δεν μας έμαθε η κρίση


Ένα πρόσφατο άρθρο της εφημερίδας “ΝΕΑ ΚΡΗΤΗ” ήρθε να με προβληματίσει σήμερα. Βασικά δεν είναι προβληματισμός σήμερα, είναι η έκφραση της απογοήτευσης μου! Αν και το φύλασσα σαν συμπέρασμα για την τελευταία παράγραφο: Αναρωτιέμαι αν από αυτήν την κρίση τόσων χρόνων, κανείς –μα κανείς- δεν έμαθε τίποτα;

Στο κείμενο αναφέρει πως και φέτος η αμπελουργοί της Κρήτης αναζητούσαν εργάτες για τον τρύγο. Τα μεροκάματα imageδεν ξεπερνούσαν τα τριάντα ευρώ όμως σε πολλές περιπτώσεις ήταν ακόμα και είκοσι. Ποιος είπε ότι οι αμπελουργοί σήμερα βρίσκονται σε καλή οικονομική κατάσταση; Σε κάθε περίπτωση πάντως, τα μεροκάματα –μικρά ή μέτρια- υπήρχαν και στην χώρα της ανεργίας του 25% κανείς δεν μπορούσε να βρει εργάτη! Κανείς δεν μπορούσε να βρει έλληνα εργάτη. Αντίθετα, με τους ξένους η δουλειά έγινε μια χαρά!

Γιατί όμως ο έλληνας δεν πάει να τρυγήσει όπως και τον χειμώνα δεν πάει να κλαδέψει;
  1. Είναι ο έλληνας που ποτέ δεν πήγε σε αυτήν την δουλειά. Δεν την ξέρει και προφανώς δεν θέλει να την μάθει διότι κάπου στο συρτάρι έχει ένα πτυχίο χωμένο και ως παραλίγο… επιστήμονας, ε, δεν μπορεί να ασχοληθεί με την αγροτική ζωή. Προτιμάει την αφαίμαξη της σύνταξης ή του μεροκάματου των γονιών του. Είναι πιο έγκριτο να επισκέπτεται την καφετέρια στο κέντρο της πόλης με ξένα λεφτά κάνοντας ένα ψεύτικο εφέ, παρά να βγάλει το πρώτο τίμιο μεροκάματο του!
  2. Είναι κι αυτός που ξέρει την δουλειά. Εργαζόταν σ’ αυτή, την οποία είχε είτε ως κύρια είτε ως δευτερεύουσα για μερικές περιόδους τον χρόνο. Τότε όμως, το μεροκάματο ήτανε στα πενήντα ευρώ την ημέρα. Άξιζε τον κόπο. Σήμερα, τα είκοσι ευρώ φαντάζουν πολύ λίγα για να ανταμείψουν την προϋπηρεσία και την τεχνική κατάρτιση του άλλοτε εργάτη, που τελικά προτιμάει να ζει σαν ζητιάνος χωρίς αξιοπρέπεια βολοδέρνοντας στα καφενεία της γειτονιάς.
ευδιάκριτη ελπίζω η ειρωνεία μου παραπάνω

Δεν αντέχω και θα επιμείνω στον προβληματισμό/απογοήτευση: Μα καλά; Δεν μας έμαθε τίποτα αυτή η κρίση; Μετά από τόσα χρόνια και τόση ανεργία, εξακολουθούμε να αναζητούμε το εύκολο χρήμα την ίδια ώρα που βλέπουμε πως ότι αποκτήσαμε έτσι, μας το παίρνουν με φόρους και περικοπές; Γιατί; Γιατί να αυτοτιμωρείται αυτός ο λαός με την ίδια του την στάση ζωής; Πόσα χρόνια αλλαγών στην παιδεία χρειάζονται για να μάθει; +Yanni Spiridakis 

σχόλια; αντιρρήσεις; ερωτήσεις;
ΠΡΟΣΘΕΣΤΕ ΤΟΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟ ΣΑΣ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΣΗΜΕΡΙΝΟ ΘΕΜΑ
 Διαβάστε περισσότερα.. »

Τετάρτη 16 Οκτωβρίου 2013

ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑΣ ~ το νέο apple είναι η σημαντικότερη είδηση του μήνα, ηλίθιοι καταναλωτές

Με το που γράφω αυτές τις λέξεις, ξέρω πως υποπίπτω στο λάθος να ασχοληθώ με κάτι που δεν θα ήθελα ποτέ… Πρόκειται για την κυκλοφορία του νέου i-phone, του πολυαναμενόμενου νέου i-phone, που όχι μόνο ετοίμασε με κάθε επισημότητα την παρουσίαση του, αλλά λάνσαρε και μία πιο φτηνή έκδοση για εκείνους που θέλουν αλλά δεν έχουν την οικονομική δυνατότητα να μπουν στον μαγικό χώρο της Apple. Επιτέλους! Και εσύ φτωχέ και άνεργε μπορείς να αποκτήσεις το νέο φτηνό i-phone και να μην ντρέπεσαι για το κινητό που έως σήμερα έχεις προσβάλλοντας την δημόσια αισθητική.
Η είδηση μάλιστα είναι τόσο σημαντική που κατάφερε να εκτοπίσει το διάγγελμα του Obama προς τον αμερικανικό λαό με το οποίο ενημέρωνε πως παγώνει την επιχείρηση επίθεσης στην Συρία προς χάριν της διπλωματίας (υπό την αφόρητη πίεση του λαού, των ρώσων και λοιπών), αλλά και την συμπτωματικά ίδια μέρα της επετείου της τρομοκρατικής επίθεσης των Δίδυμων Πύργων. Δεν μπορεί λοιπόν, θα ήταν πιο σημαντικό, ε;
Πέρα από την πλάκα λοιπόν, είναι θλιβερό σε μία τόσο δύσκολη περίοδο να μαθαίνουμε πως το λανσάρισμα μίας imageπανάκριβης συσκευής για ολίγους, μπορεί να επισκιάσει την επικαιρότητα της μιας τόσο κρίσιμης για την ανθρωπότητα, εποχής όπου μαστίζεται από πολέμους, σκάνδαλα και προπαντός ύφεση. Προσωπικά ντρέπομαι και αν και δεν σας κρύβω πως θα μπορούσα κι εγώ να πέσω θύμα μιας προπαγάνδας του marketing, οφείλω να κατηγορήσω την Apple που προετοίμαζε τον κόσμο για το i-phone των φτωχών και τελικά κατέληξε σε ένα μοντέλο που απλά έχει πλαστικό κάλυμμα απ’ έξω και αυτό μειώνει την τιμή περίπου εκατό ευρώ, διαμορφώνοντας την τιμή του στα εξακόσια ευρώ… Μόνο!!!
Δεν θα έλεγα ότι τα έχω με την Apple. Οι άνθρωποι είναι επιχειρηματίες και προφανώς χειρίζονται την δημοσιότητα, τα κοινωνικά δίκτυα με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Και μπράβο τους! Όμως οι καταναλωτές-πρόβατα, οι αποβλακωμένοι καταναλωτές της ύλης; Αυτοί με εξοργίζουν με την συμπεριφορά τους σήμερα. Κύριοι καταναλωτές: Καλό αποβλάκωμα! +Yanni Spiridakis 

σχόλια; αντιρρήσεις; ερωτήσεις;
ΠΡΟΣΘΕΣΤΕ ΤΟΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟ ΣΑΣ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΣΗΜΕΡΙΝΟ ΘΕΜΑ
 Διαβάστε περισσότερα.. »