Παρασκευή 17 Ιανουαρίου 2014

ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΗΣ TEΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ ~ roboearth σενάριο επιστημονικής φαντασίας;

παρουσίαση νέων τεχνολογιών & η χρηστικότητα & συμβολή τους στην καθημερινότητα

Αυτό το μήνα θα ασχοληθούμε με μια είδηση που, ναι μεν εμφανίστηκε στα ειδησεογραφικά πρακτορεία, αλλά ποτέ δεν έφτασε στην κουρφή των πιο αναγνωσμένων άρθρων, το δίκτυο RoboEarth!

Τι είναι όμως το RoboEarth;

Επιστήμονες από μια κοινοπραξία Ευρωπαϊκών πανεπιστημίων σε συνεργασία με την κορυφαία Ολλανδική εταιρία ηλεκτρονικών Philips ανακοίνωσε το πρώτο «Διαδίκτυο για Ρομπότ»! Το επαναστατικό αυτό δίκτυο αποτελείται από μια τεράστια βάση δεδομένων την οποία μπορούν να προσπελάσουν τα ρομπότ ώστε να ανταλλάξουν πληροφορίες, να αποκτήσουν καινούριες γνώσεις αλλά και να αλληλοβοηθηθούν. Οι επιστήμονες αποσκοπούν με αυτό τον τρόπο να αυξήσουν την αυτονομία των μηχανικών βοηθών μας μιας και το RoboEarth θα μπορεί να παρέχει όλη την πληροφορία στους «χρήστες» του. Φανταστείτε ότι στο, όχι και τόσο μακρινό μέλλον, το ρομπότ οικιακός βοηθός, που θα έχουμε σπίτι μας, θα μπορεί να διορθώνει τα λάθη του, να μαθαίνει από τους «συναδέλφους» του αλλά και να επικοινωνεί με τους «φίλους» του προκειμένου να διασκέδασει (;;) στον ελέυθερο χρόνο του! Σενάριο επιστημονικής φαντασίας; Μάλλον όχι....

RoboEarth - Copyright www.roboearth.org


Πιλοτική δοκιμή του RoboEarth
Οι επιστήμονες της κοινοπραξίας που ανέπτυξε το σύστημα πειραματίζονται τον τελευταίο καιρό στον Ιατρικό χώρο. Έχουν επιλεχθεί 4 ρομπότ τα οποία θα λάβουν μέρος σε ένα πείραμα, σκοπός του οποίου, είναι να μπορέσουν να μεταλαμπαδεύσουν την γνώση που έχουν αποκομίσει κάνοντας, το καθένα, διαφορετικά καθήκοντα. Η επιτυχής κατάληξη του πειράματος θα βρει και τα 4 ρομπότ να έχουν την ίδια γνώση και να μπορούν να αναλάβουν οποιοδήποτε από τα καθήκοντα ακόμα και αν δεν έχουν προηγούμενη εμπειρία!

 Αρχιτεκτονική RoboEarth - Copyright www.roboearth.org


Αυτό είναι το μέλλον;
Η απάντηση είναι μάλλον καταφατική αλλά δεν μπορεί να μην γεννήσει αρκετά ερωτηματικά. Μην ξεχνάμε άλλωστε τις πολλαπλές ταινίες επιστημονικής φαντασίας που δείχνουν ένα σκοτεινό και πολεμικό μέλλον όπου οι μηχανές κυριαρχούν στον πλανήτη. Άραγε προσπαθούμε απεγνωσμένα να επαληθεύσουμε όλα αυτά τα σενάρια;! Αν το καλοσκεφτούμε, πρόκειται για κάτι το επαναστατικό! Έχουμε φτάσει πλέον σε μια εποχή που τα ρομπότ όχι μόνο γίνονται κομμάτι της καθημερινότητάς μας αλλά αρχίζουν να συνδέονται και στο Διαδίκτυο προκειμένου να «μιλήσουν» το ένα στο άλλο! Οι χρήσεις της τεχνολογίας είναι άπειρες. Από ανταλλαγή πληροφοριών και εκμάθηση (όπως είδαμε πιο πάνω), μέχρι την εκμετάλλευση της επεξεργαστικής ισχύος κάποιου άλλου ρομπότ προκειμένου να ολοκληρώσουν κάποια αρκετά απαιτητική διαδικασία. Όλα γίνονται εφικτά μέσω του RoboEarth και του RobotCloud (μια εφαρμογή των ίδιων επιστημόνων που επιτρέπει την επικοινωνία μεταξύ των ρομπότ)! Ας το παραδεχτούμε όμως... δεν είναι και λίγο τρομακτικό; Ένα μέλλον στο οποίο οι μηχανές δεν θα έχουν την ανάγκη του ανθρώπου αφού θα μπορούν να μαθαίνουν μόνες τους, όπου οι άνθρωποι δεν θα μπορούν να ελέγχουν τους «μηχανικούς υπηρέτες» τους τόσο εύκολα, όπου τα ρομπότ θα μπορούν να ανεξαρτητοποιηθούν! Σίγουρα θα προσπαθήσουν να μπουν φραγμοί, μέτρα προστασίας, κλπ. αλλά... θα είναι αρκετά; +Vassilis Anastasiadis

Περισσότερες πληροφορίες για το RoboEarth μπορείτε να βρείτε εδώ

σχόλια; αντιρρήσεις; ερωτήσεις;
ΠΡΟΣΘΕΣΤΕ ΤΟΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟ ΣΑΣ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΣΗΜΕΡΙΝΟ ΘΕΜΑ
 Διαβάστε περισσότερα.. »

Πέμπτη 16 Ιανουαρίου 2014

ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΘΕΜΑΤΟΛΟΓIΑΣ ~ το πιο συγκινητικό μάθημα το έδωσε ένα παιδί


Εργάσιμη μέρα και ώρα. Κάπου μεταξύ Χριστουγέννων και Πρωτοχρονιάς. Μεγάλο τριώροφο κατάστημα παιχνιδιών τοπικής αλυσίδας (εδώ, στο Ηράκλειο). Παντού παιδιά και γονείς. Αντιλαμβάνεστε το σκηνικό έτσι; Άλλα να κλαίνε imageζητώντας επίμονα το ένα και το άλλο, άλλα να διαπραγματεύονται με τους ενήλικους για το τι και πόσα μπορούν να αποκτήσουν. Συχνά-πυκνά να ακούγεται το “όχι” άλλοτε με απολυταρχικό τρόπο και άλλοτε με συνοδευτική επιχειρηματολογία. Καλάθια να γεμίζουν με μικρά ή μεγάλα παιχνίδια και παιδιά να γεμίζουν με τα αντίστοιχα χαμόγελα. Χριστούγεννα! Η γιορτή των παιδιών!

Και ξαφνικά, ένας γονιός εισέρχεται κρατώντας στην αγκαλιά του ένα μικρό κοριτσάκι. Δε θα ήταν πολύ πάνω από δύο ετών, σίγουρα κάτω από τρία. Ο γονιός αφήνει το παιδί κάτω και αφού χαζεύουν τους διαδρόμους στο ισόγειο με τα εποχιακά –δηλαδή χριστουγεννιάτικα- κατεβαίνουν αργά και προσεκτικά τη σκάλα προς τον όροφο με τον κύριο όγκο παιχνιδιών του καταστήματος. Σκεφτείτε πως είναι για ένα παιδί να μπαίνει σε ένα τέτοιο χώρο. Μουσικές, λαμπιόνια, παιχνίδια παντού. Ακόμα κι εσύ ο ενήλικας θα λάτρευες να μπορείς να τα αποκτήσεις όλα, σωστά; Έλα… Θυμήσου πως ένιωθες πριν μερικά χρόνια.

Το παιδάκι κοιτάει εντυπωσιασμένο το θέαμα και ο γονιός λυγίζει τα γόνατα φτάνοντας στο ύψος του για να του θυμίσει την αποστολή τους. Εκείνο του απαντάει σε κάποια ερώτηση λέγοντας: “σα πάλουμε ζωλάκια για τα παιδάκια. Που έχουν ανάγκη. Που δεεεε μπορούν να παίζουν”. Ο γονιός κοιτάζει με ικανοποίηση και παίρνει ένα καλαθάκι. Περιηγούνται τους διαδρόμους περνώντας ανάμεσα στην απόλυτη πρόκληση: Τα παιχνίδια που ξεχείλιζαν στα ράφια και τα παιδάκια που διάλεγαν τα δικά τους. Κι όμως, τους βλέπω να κοιτούν τιμές και χρηστικότητα των δώρων και να γεμίζουν το καλάθι με ένα σωρό μικρά παιχνιδάκια, προφανώς συμβολικής αξίας. Δυο-τρεις φορές, ο γονιός διέκοπτε τα ψώνια για να θυμίζει στο παιδί του τον λόγο που βρίσκονται εκεί σήμερα.

Σε λίγες ώρες, το καλάθι έχει αρκετά πράγματα και ο γονιός ανεβαίνει τις σκάλες με το μικρό του και το καλαθάκι οδεύοντας προς το ταμείο. Λίγο πριν, μία νεαρή υπάλληλος τον σταματάει για να του πει χαμηλόφωνα: “Συγχαρητήρια για αυτό που κάνετε. Μακάρι κι άλλοι να σας ακολουθούσαν”. Ο γονιός της χαμογέλασε και συνέχισε. Στο ταμείο περίμενε όπως όλοι στην ουρά. Και δεν ήταν τυχαία. Είχε τριγύρω ένα σωρό πειρασμούς της τελευταίας στιγμής για κάθε μικρό παιδάκι. Εκεί να δείτε τσακωμούς από παιδάκια που λύγιζαν στην επιθυμία για κάτι ακόμα και την μετέπειτα –πολλές φορές αγενή- άρνηση των γονιών τους. Το παιδάκι κοιτούσε, ενίοτε άγγιζε τους… πειρασμούς, όμως δεν ζήτησε τίποτα.

Λίγο πριν φτάσουν στο ταμείο, ο γονιός έσκυψε πάλι στο παιδί του και το ρώτησε:
- “Γιατί πήραμε αυτά τα παιχνίδια μωρό μου”;
- “Για τα παιζάτσα που ζεν έχουν να παίτσουν. Όλα τα παιζάτσα πέπει να ’χουν παινίζια”.
- “Εσένα ποιος θα σου φέρει δώρο φέτος”;
- “Ο Βασίλης”.
Ο γονιός σηκώθηκε ξανά και ενώ δεν πρόσεξα τα μάτια του, θα ορκιζόμουν πως ήταν έτοιμος να δακρύσει από περηφάνια. Δεν χρειάζεται να αναλύσουμε περί μηνυμάτων, περί μέλλοντος και παιδείας. Αυτή η ιστορία ήταν σαφέστατη και αληθινή+Yanni Spiridakis 

Υ.Γ.
Ο Βασίλης είναι ο Άγιος Βασίλης και όπως έμαθα το δώρο που θα πάρει το παιδάκι, έρχεται από την αποθήκη και ανήκει στον γονιό του απ’ όταν ήταν μικρός.

σχόλια; αντιρρήσεις; ερωτήσεις;
ΠΡΟΣΘΕΣΤΕ ΤΟΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟ ΣΑΣ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΣΗΜΕΡΙΝΟ ΘΕΜΑ
 Διαβάστε περισσότερα.. »

Τετάρτη 15 Ιανουαρίου 2014

ΠPOΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑΣ ~ ομίχλη, καυσαέρια και… κρύος χειμώνας


Ε, η είδηση αυτή ήταν η σταγόνα που ξεχείλισε το ποτήρι. “Η ποιότητα του αέρα στις ελληνικές μεγαλουπόλεις έχει imageεπιδεινωθεί δραστικά σύμφωνα με έρευνα του Πανεπιστημίου της Νότιας Καλιφόρνια” διάβασα τις προάλλες και μου άναψαν τα τζάκια και οι σόμπες μου! Περισσότερο και ένα χρόνο τώρα έχουμε πάντοτε μέσα στην επικαιρότητα το πρόβλημα που δημιουργείται τις κρύες μέρες του χειμώνα από τα τζάκια και τους σχετικούς με αυτά, τρόπους θέρμανσης. Ξαφνικά, το περιβάλλον απειλείται, ο διάσημος καθαρός ελληνικός αέρας βάλλεται και η Ελλάδα χάνει την φυσική ομορφιά(;) της!

Βλέπετε, η Ελλάδα έτσι έχτισε την φήμη του καλού αέρα και περιβάλλοντός της. Μέσα από τις δεκαετίες που στιγματίστηκαν από πολέμους, κατοχή και υποδούλωση, οι έλληνες είχαν ανέκαθεν κλιματιστικά, καλοριφέρ και οικολογικά τζάκια. Είχαν θερμαινόμενους τοίχους και ενδοδαπέδια θέρμανση και πόρτες/παράθυρα με μόνωση! Έτσι… πού η ανάγκη να χρησιμοποιούν βλαβερά για το περιβάλλον μέσα θέρμανσης;

Αλλά ποιος νοιάζεται για κείνα τα χρόνια. Σήμερα που η Ελλάδα για πρώτη φορά στην ιστορία της ζει καταστάσεις φτώχιας, αναγκάζεται να παρανομήσει προς το περιβάλλον και προς τέρψιν ορισμένων ανθρώπων που προτιμούν να ζεσταθούν, μολύνουμε το περιβάλλον σα γνήσιοι εγωιστές ελληνάρες, αντί να ψοφήσουμε στο κρύο ή να πεθάνουμε από τις αναθυμιάσεις κάποιου πρόχειρου μέσου θέρμανσης.

Η αλήθεια είναι πως στην θέα μιας φτωχής οικογένειας που καίει ακόμα και χαρτιά για να ζεσταθεί και ενός οργάνου του πανεπιστημίου της Νότιας Καλιφόρνια που μετράει την ρύπανση από την συγκεκριμένη ενέργεια, αισθάνομαι οργή. Οργή που αυτή η είδηση μεταδίδεται στην Ελλάδα και στον κόσμο μονομερώς και χωρίς τους λόγους για τους οποίους συμβαίνει. Έτσι εύχομαι σε όλους αυτούς που αναμεταδίδουν λανθασμένα ένα γεγονός, να πάνε να γαμηθούν* και τους υπόσχομαι πως έτσι θα ζεσταθούν στα σίγουρα!

* έψαξα πίσω στην εφτάχρονη διαδρομή μου στο yannidakis και νομίζω πως είναι η πρώτη φορά που βρίζω. Απ’ την άλλη η συγκεκριμένη λέξη μπορεί να χρησιμοποιηθεί και σαν ευχή, οπότε αν νοιώσατε ότι προσβληθήκατε, δείτε το με την άλλη υπόσταση της λέξης+Yanni Spiridakis 

σχόλια; αντιρρήσεις; ερωτήσεις;
ΠΡΟΣΘΕΣΤΕ ΤΟΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟ ΣΑΣ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΣΗΜΕΡΙΝΟ ΘΕΜΑ
 Διαβάστε περισσότερα.. »

Τρίτη 14 Ιανουαρίου 2014

ΘΡΥΛΟΣ ΤΟΥ BATMAN ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ ~ αντιμετωπίζοντας τις φοβίες σου σαν εκείνον :[ όλα τα νέα από το batman vs superman :[ εξελίξεις στο gotham :[ νέες φιγούρες και όλες οι εξελίξεις

το πρώτο ελληνικό blog για όλα τα νέα από τον Θρύλο του Batman 73 χρόνια μετά. Παρουσίαση όλων των εξελίξεων


 ΘΕΩΡΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΘΡΥΛΟ 
ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΝΤΑΣ ΤΙΣ ΦΟΒΙΕΣ ΣΟΥ
Όταν είσαι παιδί, έχεις φοβίες. Είναι φυσιολογικό αυτό. Όταν μεγαλώνεις ίσως αποκτήσεις κάποιες ή κρατήσεις κάποια από την παιδική σου ηλικία. Συμβαίνει και αυτό. Ο Bruce Wayne αποφάσισε να καθορίσει την ζωή του με βάση την θανάσιμη εμπειρία του φόνου των γονιών του. Η φοβία όμως που κουβάλησε από την παιδική του ηλικία, έρχεται από ένα ατύχημα που είχε μικρός και ήταν... το σκοτάδι. Πιο συγκεκριμένα, η επίθεση από νυχτερίδες που δέχτηκε στο σκοτάδι.
Πολλοί κρυβόμαστε για να αποφύγουμε τις φοβίες μας, όμως έχει μεγάλο ενδιαφέρον να δούμε πως αντιμετωπίζει ο καθένας, αυτές. Είναι δειλία να κρύβεσαι από τις φοβίες σου; Μήπως είναι πιο αποτελεσματικό να τις αντιμετωπίσεις; Να προσπαθήσεις να θεραπευτείς από αυτές, για παράδειγμα μέσω ενός ψυχολόγου.

Στον θρύλο του Batman, ο νεαρός Bruce αποφασίζει να βουτήξει μέσα στον φόβο του.
Αποφασίζει να μπει μέσα σε μια σπηλιά και να δεχτεί μια επίθεση από σμήνος νυχτερίδων μέσα στο σκοτάδι. Δεν κοντράρετε μόνο με τις φοβίες του, αλλά αποφασίζει να τις υιοθετήσει: "bats frighten me. it's time my enemies shared my dread" (Batman Begins, 2005), "I Shall become a bat" (Batman: Year One, 1987). O άνθρωπος που αποφασίζει να πολεμήσει για τον σκοπό του υπό την σημαία εκείνου που φοβάται περισσότερο απ' όλα! Γίνεται ένα με το σκοτάδι, δρα σε αυτό και γίνεται ο άνθρωπος που φέρει μια νυχτερίδα ως αναγνωριστικό!
Ναι, έχουμε ξαναγράψει πως ο Bruce Wayne έχει ψυχολογικά προβλήματα. Όσο κομψά κι αν το δεις έχει την παράνοια μέσα του. Όμως ο χειρισμός του στον φόβο αποτελεί παράδειγμα για όλους εμάς. Σκέψου το. Κάνε το.

 ΕΙΚΟΝΟΓΡΑΦΗΜΕΝΑ (COMICS) 

Στο τεύχος αυτού του μήνα ο Bruce Wayne βρίσκεται πολύ κοντά στον θάνατο από τον Death Stroke όμως θα σωθεί από τον Gordon ο οποίος προσφέρει μία συμμαχία στον νεαρό επαναστάτη η οποία θα γίνει αντικείμενο διαμάχης αφού ο Wayne τον κατηγορεί για διαφθορά στο αστυνομικό Σώμα.
Στο μεταξύ το σχέδιο του Riddler συνεχίζεται και είναι αμφίβολο αν ο Batman ή ο Gordon (ξεχωριστά) θα το σταματήσουν.

Batgirl 
Barbara Gordon is back as Batgirl--and she's going to have to face the city's most horrifying new villains as well as the dark secrets from her past! Gail Simone (BIRDS OF PREY) pens a new chapter in the life of one of Gotham City's finest heroes!

Put on your go-go boots and get ready to "Batusi" back to the Swingin' '60s, as DC Comics reimagines the classic Batman TV series in comics form for the first time!

Battling evil with his son Damian at his side, Batman now realizes the hardest part of the job may be trying to work together! The Dynamic Duo toil as father and son in this series by the creative team behind the GREEN LANTERN CORPS--Peter Tomasi and Patrick Gleason.

New adventures of the future Batman! Terry McGinnis is back in his high tech Bat-suit, patrolling the gleaming spires of Gotham under the watchful eye of Bruce Wayne, the original Dark Knight. But balancing school, personal life and crime fighting duties may be his biggest challenge.

It's a brand new day for Terry McGinnis! Now enrolled at Neo-Gotham University, Terry struggles with his new life as a college student while maintaining Bruce Wayne's legacy as the Batman of the future. But a new school isn't the ONLY change for our hero...

The legendary Eisner Award-winning series BATMAN BLACK AND WHITE returns in a brand-new six-issue limited series featuring tales of The Dark Knight by some of comics' greatest writers and artists!

Meet Catwoman. She's addicted to the night. And addicted to Batman. But most of all, Catwoman is addicted to danger. She can't help herself, and the truth is--she doesn't want to. She's good at being bad, and very bad at being good. The feline fatale headlines her own self-titled series!

DC's flagship title re-launches for the first time ever, featuring Batman adventures from the acclaimed Tony Daniel (BATMAN R.I.P)! Bruce Wayne is back under the cape and cowl, ready to protect Gotham City from its deadly array of villains--from the Joker to Mr. Freeze to brand new masked murderers!

Not all of Gotham's heroes wear costumes. Batman may get all the credit for cleaning up the town, but Renee Montoya & Crispus Allen of the Special Crimes Unit are determined to do the job. Witness the gritty side of the GCPD from their perspective, as they solve crimes their own way.

Superman faces opponents who can battle him on equal terms. How did it come to this? This new series tells the story before DC's latest, highly anticipated videogame, from the makers of Mortal Kombat.

A new era in adventure begins as Batman Beyond joins the vaunted Justice League--just in time for their biggest adventure ever! Dustin Nguyen and Derek Fridolfs deliver an unprecedented series full of epic exploits.

Brace yourself for the all-new World's Greatest Super Heroes of Tomorrow...Today! Join Batman, Superman and the rest of the ever-expanding lineup as the Justice League fights for Earth's future! 

Comics superstars Geoff Johns (GREEN LANTERN) and Jim Lee (BATMAN: HUSH) unite for the first time to tell the bold beginning of the DC Universe's premier super team! The dawn of the age of heroes has begun! Learn how the Justice League formed and what launched them as the greatest team in the DCU!

Batman has lived many lifetimes and worn many different costumes in his 70+ years of existence. Legends of the Dark Knight focuses on classic, stand-alone tales of Batman by a unique group of talented creators with equally unique stories to tell!

Dick Grayson flies high once more as Nightwing in a series from writer Kyle Higgins (GATES OF GOTHAM)! And as he embraces his destiny, Haley's Circus (the big top where Dick once performed) returns to Gotham City--bringing with it murder, mystery and superhuman evil!

Tim Drake, Batman's former sidekick, gets back into the action when an international organization seeks to capture, kill or co-opt super-powered teenagers! He'll team up with Teen Titans like the powerhouse Wonder Girl and super-speedster Kid Flash to help take them down!

Based on the animated series! Robin, Superboy, Kid Flash and Aqualad star in this explosive issue kickstarting an all-new ongoing series! They're four young superheroes learning how to be a team...and maybe doing a bit of growing up along the way--but only just a little bit!

 ΠΑΡΑΓΩΓΕΣ ΚΙΝΟΥΜΕΝΗΣ ΕΙΚΟΝΑΣ 
BATMAN vs. SUPERMAN
:[ Τον περασμένο μήνα ασχοληθήκαμε με την είδηση του ρόλου της Wonder Woman από την Gal Gadot. Αυτόν τον μήνα έχουμε την τοποθέτηση της ίδιας για το νέο της ρόλο. Ακούστε τις δηλώσεις της στις οποίες περιγράφει τον τρόπο με τον οποίο το έμαθε αλλά και απαντάει στην κριτική ότι δεν έχει μεγάλο στήθος όπως απαιτεί ο ρόλος, λέγοντας πως κανονικά οι Αμαζόνες έκοβαν τον ένα μαστό για να μην τις ενοχλεί στην μάχη. Ωστόσο διευκρινίζει πως έχει ήδη ξεκινήσει πρόγραμμα γυμναστικής και πως παίρνει βάρος.
:[ Η πιο σημαντική είδηση του μήνα όμως αφορά το σενάριο, καθώς όπως μάθαμε η παραγωγή προσέλαβε και τον σεναριογράφο Chris Terrio γνωστό για το σενάριο του Argo με το οποίο ο Ben Affleck απέσπασε 3 oscars. Υπήρξαν διάφορες απόψεις σχετικά με την εν λόγω πρόσληψη, ωστόσο όλα δείχνουν πως ήταν συμπληρωματική καθ' υπόδειξη του Affleck και απλά θα προσδώσει περισσότερη ποιότητα.
:[ Χωρίς να είναι επίσημο αφού κυκλοφόρησε μόλις χθες, ο διακριτικός τίτλος της ταινίας που θα χρησιμοποιείται θα είναι ο "Milo and Sage". Πρόκειται για μια ψεύτικη ονομασία που επιτρέπει στην παραγωγή να ετοιμάζει τα γυρίσματα χωρίς να τραβάει τα βλέμματα των δημοσιογράφων (συνήθως) χωρίς επιτυχία.
:[ Μία επίσης φρέσκια φήμη θέλει να υπάρχει μια κατασκευή ενός σπιτιού δίπλα στην λίμνη Otsikita στο Μίτσιγκαν. Όπως έχουν ενημερωθεί οι τοπικές αρχές, εκεί θα γυριστεί μία σκηνή κάπου στον Φεβρουάριο και σε αυτή τη σκηνή το σπίτι που χτίστηκε θα καταστραφεί. Αναμένεται να δούμε τι θα προκύψει!
:[ Σημειώστε πως από μέρα σε μέρα θα έχουμε επίσημες ανακοινώσεις από την WB (τίτλος, ηθοποιοί, χαρακτήρες), ωστόσο είναι πλέον σχεδόν επίσημο πως θα έχουμε δύο "κακούς" στην ταινία. Και οι δύο έρχονται από τον κόσμο του Superman και ο ένας φαντάζει ως η πιο φυσιολογική προσθήκη σε ταινία Superman αφού θα είναι ο Lex Luthor (ας μην ξεχνάμε τις αναφορές της προηγούμενης ταινίας) και ο δεύτερος ο Doomsday γεγονός που θα δώσει μία πιο ιδιαίτερη και δύσκολη διάσταση στην υπόθεση. Με άλλα λόγια, κάποια στιγμή οι δύο ήρωες θα πρέπει να σταματήσουν να μαλώνουν για να αντιμετωπίσουν τις απειλές του κακού..
:[ Ωστόσο ειδήσεις είχαμε και από το μέτωπο της παραγωγής, αφού ξέρουμε πως το νέο Batmobile σχεδιάστηκε στο διάσημο 'Studio X' της General Motors ενώ η κατασκευή θα γίνει τον Φεβρουάριο στο Hollywood σε εργαστήρια της ίδιας εταιρείας. Κατόπιν θα ταξιδέψει στο Ντιτρόιτ για να συμμετέχει στα γυρίσματα. Μάλιστα μαθαίνουμε πως κατά το καλοκαίρι θα έχουμε και την πρώτη σκηνή καταδίωξης με το όχημα! Μένει να μάθουμε πως θα είναι το όχημα και τι θα μπορεί να κάνει. Ας μην ξεχνάμε πως πλέον θα έχουμε να κάνουμε και με παραφυσικά (βλέπε Superman).
:[ Οι μεγαλύτερες φήμες αφορούν των Bryan Cranston ο οποίος έχει βουίξει ο τόπος πως θα είναι ο νέος Lex Luthor. Σε αυτό το τελευταίο υπάρχει πολύς καπνός άρα πολύ πιθανή και η φωτιά... Σημειώστε αυτήν την είδηση καθώς είναι θέμα χρόνου να επισημοποιηθεί.
:[ Αυτό που σίγουρα ξέρουμε είναι πως το σενάριο ολοκληρώθηκε αφού σε συνέντευξη της Amy Adams (Lois Lane), δήλωσε πως διάβασα προ ημερών το σενάριο αφού τα γυρίσματα ξεκινούν πολύ σύντομα, ωστόσο απέφυγε να απαντήσει απαντήσεις σχετικά.
:[ Αυτό το διάστημα οι φήμες οργίαζαν περί της συμμετοχής του ηθοποιού Joaquin Phoenix σε κάποιον ρόλο κακού. Ο ηθοποιός βέβαια συνήθως αποφεύγει μεγάλες παραγωγές, όμως ο ηθοποιός αποφεύγει μεγάλες παραγωγές οπότε θα περιμένουμε επίσημες ανακοινώσεις. Τα ίδια πάντως ακούστηκαν και για τον Jason Momoa.
:[ Όπως ανακοινώθηκε από την υπεύθυνη παραγωγής, Michelle Grinnell ο προϋπολογισμός της παραγωγής για τα γυρίσματα στο Ντιτρόιτ ανέρχεται στα 131 εκατομμύρια δολάρια. Φυσικά οι συνολικές δαπάνες με την μετα-παραγωγή αναμένεται να είναι πολύ περισσότερες, ωστόσο τονίζεται πως η ταινία θα δημιουργήσει 6000 νέες θέσεις εργασίας στην πόλη που μαστίζεται από κρίση και ανεργία.
:[ Σε δηλώσεις του ο παραγωγός Wesley Coller με τον οποίο έχει συνεργαστεί πολλές φορές ο σκηνοθέτης Zack Snyder ανέφερε πως δε δίνει σημασία στις επικρίσεις που δέχεται η παραγωγή για τις επιλογές της, ενώ όπως είπε η επιλογή της Wonder Woman ως μέρος της ταινίας έγινε με μεγάλη ικανοποίηση και η αποδοχή της θα καθορίσει και μια ενδεχόμενη ανεξάρτητη παραγωγή με εκείνη.
:[ Ολοκληρώνουμε με κάτι πιο ανάλαφρο. Έγινε μια δημοσκόπηση ανάμεσα σε γνωστούς ηθοποιούς για το ποιον από τους Batman/Superman προτιμούν. Και ναι, έχουμε νικητή. Δείτε τον.


ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΓΙΑ ΤΟ 'GOTHAM'
Έχουμε εξελίξεις στην τηλεοπτική σειρά "Gotham" που αναμένεται να ξεκινήσει τα γυρίσματα τον Μάρτιο και να κάνει την πρεμιέρα του το Φθινόπωρο. Ο σκηνοθέτης που προσλήφθηκε για το πρώτο επεισόδιο είναι ο Danny Cannon. Ωστόσο ακόμα δεν ξέρουμε τίποτα για τους ηθοποιούς.

JUSTICE LEAGUE: WAR
*Αυτός θα είναι ο τίτλος της καινούριας ταινίας κινουμένων σχεδίων της DC με την WB όπου θα παρουσιάζονται οι βασικοί ήρωες της DC. Για αρχή βλέπουμε δύο καταδιωκόμενους Batman και Green Lantern να αγωνίζονται για την ασφάλεια του Gotham στο πρώτο trailer που κυκλοφόρησε. Η κυκλοφορία αναμένεται στις 4 Φεβρουαρίου, όμως μπορεί κανείς να το παραγγείλει από σήμερα.

 ΑΛΛΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ 

ΦΙΓΟΥΡΕΣ ΠΑΙΧΝΙΔΙΩΝ/ΣΥΛΛΕΚΤΩΝ
902171-product-featureΗ Hot Toys κυκλοφόρησε τρεις φιγούρες με το οπλοστάσιο του ήρωα από την τριλογία. Πρόκειται για τον Alfred, Bruce Wayne, Batman μαζί με το πτυσσόμενο οπλοστάσιο που υπήρχε και η στολή. Η λεπτομέρεια είναι απίστευτη όπως και τα ανταλλακτικά ανάλογα με την κίνηση και τον μορφασμό κάθε φιγούρας!!! Δείτε τις εικόνες για να καταλάβετε. Προφανώς αφορά συλλέκτες καθώς η τιμή όλου του πακέτου φτάνει τα 625 δολάρια! Αν και πωλείται και μεμονωμένα σε περίπτωση που θέλετε να τα παραγγείλετε. Η κυκλοφορία του αναμένεται τον Οκτώβριο.

BATMAN ASYLUM ΣΤΑ LEGO
Κυκλοφόρησε λίγο πριν τα Χριστούγεννα (για ευνόητους λόγους) μία σειρά της +LEGO με θέμα το #Arkham Asylum. Σε αυτό θα δούμε όλους τους ήρωες από το ηλεκτρονικό παιχνίδι της τριλογίας του Batman Arkham αλλά και το αντίστοιχο ίδρυμα. Θα τα βρείτε στη σειρά LEGO Shop Home   Themes   DC Universe™ Super Heroes   Batman™: Arkham Asylum Breakout

ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ ΔΡΟΜΟΥ ΤΗΣ DC
Μια απίστευτη έκπληξη περίμενε όσους αντίκρισαν ένα εγκαταλελειμένο κτίσμα στο Βέλγιο. Κάποιοι είχαν γεμίσει τους τοίχους με #graffiti εμπνευσμένο από "Batman: The Animated" και το "The Dark Knight Rises". Δείτε όλες τις φωτογραφίες και θαυμάστε τον καλλιτέχνη του δρόμου της +DC Comics

σχόλια; αντιρρήσεις; ερωτήσεις;
ΠΡΟΣΘΕΣΤΕ ΤΟΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟ ΣΑΣ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΣΗΜΕΡΙΝΟ ΘΕΜΑ
 Διαβάστε περισσότερα.. »

Δευτέρα 13 Ιανουαρίου 2014

ΨΗΓΜΑΤΑ ΠNEΥΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ ~ η ανανέωση της εκκλησίας ξεκινά απ’ την κορυφή

αποκωδικοποιώντας τα μηνύματα της θρησκείας προβληματιζόμαστε σε ζητήματα της κοινωνίας

από euronews
Τη γνώμη των πιστών για την επιχειρούμενη ανανέωση της Εκκλησίας επιχειρεί να καταγράψει το Βατικανό.
Για πρώτη φορά η Καθολική Εκκλησία διενεργεί μια παγκόσμια έρευνα γνώμης, καλώντας τα μέλη της να πάρουν θέση σε ζητήματα ταμπού, όπως οι προγαμιαίες σχέσεις, ο έλεγχος των γεννήσεων και οι γάμοι των ομοφυλόφιλων.
Στο ερωτηματολόγιο περιλαμβάνονται 39 ερωτήσεις, χωρισμένες σε 8 θεματικές ενότητες
Η ανανέωση της Εκκλησίας αποτελεί για χρόνια όχι μόνο ένα ταμπού αλλά μία απαγορευμένη λέξη στους κόλπους των συντηρητικών. Και δεν αναφέρομαι μόνο στον κλήρο αλλά και στους ίδιους τους πιστούς που σε κάθε ευκαιρία αποδεικνύουν την προσήλωση τους ακόμα και στους πιο υπερβολικούς κανονισμούς της θρησκείας.

Ο κόσμος και η κοινωνία όμως εξελίσσεται και μία πολύ καλή δικαιολογία για τους νέους πιστούς που δεν προσέρχονται στο εκκλησίασμα ή απλά αποφεύγουν να συμμετέχουν στα Μυστήρια και της δράσης της Εκκλησίας είναι η μη εξέλιξη, η προσκόλληση και ο συντηρητισμός. Πολλοί ιερείς κατά το παρελθόν και σήμερα έχουν τοποθετηθεί υπέρ της ανανέωσης και μάλιστα, έχουν εφαρμόσει πρακτικές με τις οποίες απευθύνουν κάλεσμα στη νεολαία, όμως το να έρχεται ο ίδιος ο Πάπας και να ξεκινά καμπάνια τέτοιας ανανέωσης, νομίζω πως στέλνει ένα πολύ θετικό μήνυμα.

Ένα μήνυμα που μπορούν να ακολουθήσουν και άλλοι κορυφαίοι θρησκευτικοί ηγέτες, όπως ο δικός μας Οικουμενικός Πατριάρχης. Ένας άνθρωπος που έχει τη διαύγεια και ελπίζω και την φρόνηση να αλλάξει σελίδα στην Εκκλησία. Δεν είναι εύκολο. Χρειάζεται ιδιαίτερη βούληση ώστε να ξεπεράσεις τα κακώς κείμενα, την γραφειοκρατία και τις συντηρητικές τάξεις, όμως ας μη ξεχνάμε τι έκανε ο ίδιος ο Χριστός στον Χριστιανισμό: Τον ανανέωσε! Θα χαρώ να διαβάσω προτάσεις (σας) ανανέωσης. +Yanni Spiridakis 

σχόλια; αντιρρήσεις; ερωτήσεις;
ΠΡΟΣΘΕΣΤΕ ΤΟΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟ ΣΑΣ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΣΗΜΕΡΙΝΟ ΘΕΜΑ
 Διαβάστε περισσότερα.. »

Κυριακή 12 Ιανουαρίου 2014

BPΑΒΕΥΣΗ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ ~ αλαζονεία

Σας παρουσιάζω το καλύτερο άρθρο αυτής της εβδομάδας σύμφωνα με την καθαρά υποκειμενική κρίση του yannidakis. Σημειώνεται πως η βράβευση αφορά μονάχα την ενότητα ιστολογίων και για τους χώρους τους οποίους επισκέφτηκα. Παρακάτω δημοσιεύονται και τα υπόλοιπα άρθρα τα οποία ξεχώρισα μέσα στην εβδομάδα ως δευτερεύοντες διακρίσεις για λόγους ενδεχόμενης ισοπαλίας. Το ιστολόγιο που συγκεντρώνει τις περισσότερες βραβεύσεις και διακρίσεις στο τέλος κάθε μήνα βραβεύεται στην ειδική ενότητα "ΒΡΑΒΕΥΣΗ ΙΣΤΟΛΟΓΙΩΝ".

ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ:
από: BLOGGERS ΕΝΩΜΕΝΟΙ ΠΟΤΕ ΝΙΚΗΜΕΝΟΙ
τίτλος: αλαζονεία.
Απ’ όλα τα πολλά θανάσιμα αμαρτήματα του εκσυγχρονισμού, τη βουλιμία, τη λαγνεία της εξουσίας, την αρπαγή και την απάτη, τη διχαλωτή γλώσσα του ψεύδους, ένα κυρίως κοσμεί όλα τα άλλα: η αλαζονεία.

Εχει καθίσει πολύ καιρό στην εξουσία ο ίδιος εσμός. Η ίδια ορδή, τα ίδια τζάκια με τους ίδιους τζουτζέδες, ΠΑΣΟΚ και Ν.Δ., σαράντα χρόνια στην εξουσία, και κάτι καλό να είχαν μέσα τους -που για τον λαό δεν είχαν, ούτε για την πατρίδα- το έχασαν. Εγιναν

οι αμαρτίες τους έξις, από δεύτερη πρώτη φύση· και επιδίδονται σ’ αυτές με Συβαρίτικη βουλιμία, Αβδηρίτικη αναλγησία, βακχική μανία και Κλαζομένιο ήθος - σαν

αυτό το όργιο εναντίον των ανθρώπων να μην πέπρωται να τελειώσει ποτέ. Απορούν πολλοί άνθρωποι κι αναρωτιούνται, μα δεν βλέπουν γύρω τους τα αποτελέσματα των έργων τους; δεν βλέπουν τι κάνουν;

Βλέπουν! διότι αυτό που κάνουν θέλουν να γίνεται. Είναι ολετήρες ενσυνείδητοι και ιδιοτελείς, όμως επειδή επί μακρόν χορεύουν τον χορό του θανάτου των άλλων ατιμώρητοι, δεν έχουν πλέον το αίσθημα της τραγωδίας· και σαν κοινοί κύνες, όπου μυρισθούν ανθρώπινο κρέας το ξεσκίζουν. Κι επαίρονται γι’ αυτό,

το διασκεδάζουν, τη βρίσκουν να τρομοκρατούν τον λαό και να τον κοροϊδεύουν. Η εκ τούτων κι άλλων ατιμώρητων φόνων αλαζονεία τους χαρακτηρίζει τον λόγο τους, είτε πρόκειται για φερέφωνα του καθημερινού συρμού που βρίζουν (με έναν εξυπνακίστικο καθωσπρεπισμό συνήθως) όποιον αμφισβητεί τα αφεντικά τους, είτε πρόκειται για πολιτικούς που υπηρετούν αυτά τα αφεντικά.

Γράφει, λόγου χάριν, το διατεταγμένο φερέφωνο για το μυαλό της κυρίας Μακρή και το βρίσκει λειψό. Μα πιο πολύ λειψό βρίσκει το μυαλό όσων την ψήφισαν. Με την ίδια αλαζονεία ο κ. Μπίστης (που έχει περάσει από σαράντα κόμματα με τον πιο ξετσίπωτο τρόπο) κατηγορεί την κυρία Μακρή ότι φεύγει απ’ το κόμμα της, χαρακτηρίζοντας μάλιστα τους ΑΝΕΛ γενόσημο της Χρυσής Αυγής. Με την ίδια αλαζονεία διασύρεται ο κ. Πολύδωρας, με την ίδια αμετροέπεια ο κ. Βενιζέλος χαρακτηρίζει τσογλάνια τους Συριζαίους και πάει λέγοντας, ένα λέγοντας αλαζονικό, ανήθικο και χυδαίο.

Ολα αυτά τα χρόνια αυτή η αλαζονεία υφήρπε ή, σε κρίσιμες στιγμές, γινόταν αφόρητα εμφανής. Τώρα έχει ανεβεί στον μιναρέ και δεν κατεβαίνει με τίποτα. Διότι αυτή η μανιασμένη αλαζονεία είναι το τελευταίο όπλο της απελπισίας που νιώθουν όσοι καταλαβαίνουν ότι ο καιρός τους τελειώνει και ότι η λογοδοσία που θα τους ζητηθεί ζυγώνει.

Απ’ όλες τις αμαρτίες τους καμμιά δεν μπορούν να βγάλουν μπροστά, παρά μόνον την αλαζονεία. Αυτή είναι η ασπίδα πίσω απ’ την οποία μάχονται την τελευταία τους μάχη. Ολο και πιο σκόρπιοι, όλο και πιο ασύνταχτοι, όλο και πιο φοβισμένοι. Ξέρουν ότι κάθε μέρα που κερδίζουν, παρενδύοντας τις ολέθριες πράξεις τους σε τάχα αναγκαία κακά, έρχονται όλο και πιο κοντά στο τέλος τους. Κι αυτούς που τώρα βρίζουν τον λαό, σύντομα θα τους δείτε ικέτες στα πόδια του, ότι βεβαίως-βεβαίως δεν έφταιγαν αυτοί, ότι δεν ήταν βαλτοί, αλλά ότι άλλοι τους... βάλανε.

Κατά τον ίδιο τρόπο που βουλευτές της Ν.Δ. και του ΠΑΣΟΚ σκίζονταν στα πάνελ υπέρ του λαού, ψηφίζοντας στη Βουλή εναντίον του, κατά τον ίδιο ακριβώς τρόπο, όταν πέσει πάνω στα κεφάλια τους το έργο τους, θα ρίχνουν στάχτη στα μαλλιά τους και θα γλύφουν τον λαό επικαλούμενοι φθηνές δικαιολογίες. Διότι

η άλλη πλευρά της αλαζονείας είναι η ξεφτίλα. Κι αυτήν την ξεφτίλα θα πρέπει να λάβουν ποινή όσοι βάψανε τα χέρια τους στα μέτρα και τα μνημόνια, στη δήωση της ίδιας τους της πατρίδας. Αυτοί που έπρατταν, ή ψήφιζαν ή έλεγαν έτσι, ώστε σήμερα 1.500.000 να ’ναι άνεργοι, 1.000.000 απλήρωτοι, εκατομμύρια απελπισμένοι, παιδιά που κρυώνουν και πεινάνε, γέροντες που σκύβουν το κεφάλι βουρκωμένοι.

ΞΕΧΩΡΙΣΑΝ ΑΚΟΜΑ:
  1. Η ατυχία του να είσαι Έλληνας... από Πυρ, γυνή, Αλεξιάννα
  2. ΣΥΝΑΓΕΡΜΟΣ ή ΣΙΩΠΗΤΗΡΙO; από ΘΑΝΟΣ ΕΥΗ koukfamily

σχόλια; αντιρρήσεις; ερωτήσεις;
ΠΡΟΣΘΕΣΤΕ ΤΟΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟ ΣΑΣ ΠΑΝΩ ΣΤΗ ΒΡΑΒΕΥΣΗ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ
 Διαβάστε περισσότερα.. »

Σάββατο 11 Ιανουαρίου 2014

ΣXOΛΙΟ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ ~ καταργήθηκε το 25ευρω στα νοσοκομεία, έρχεται αύξηση στα τσιγάρα

η είδηση που στιγμάτισε τη βδομάδα που πέρασε, σχολιάζεται και προβληματίζει


 η είδηση 
Αποσύρθηκε το μέτρο του εισιτηρίου των 25 ευρώ για νοσήλια στα δημόσια νοσοκομεία, με εγκύκλιο που εξέδωσε το βράδυ της Τρίτης ο υπουργός Υγείας Άδωνις Γεωργιάδης. Ως ισοδύναμο μέτρο ορίστηκε η αύξηση στην τιμή των τσιγάρων και του καπνού κατά 5 λεπτά, ως «φόρος υπέρ του ΕΣΥ».
 το σχόλιο 
Υπάρχουν διάφοροι τρόπο με τους οποίους μπορεί να σχολιαστεί η εξέλιξη αυτής της είδησης. Αφενός μπορεί κανείς να πει πως η κυβέρνηση προχώρησε σε μία κίνηση πανικού μόλις είδε τις αντιδράσεις και απέδειξε πως ασκεί επιπόλαια την εξουσία της.
Αφετέρου είναι πολύ σημαντικό στις μέρες μας να μην υπάρχουν εγωισμοί. Παρατηρήθηκαν οι αντιδράσεις, έγινε κατανοητό το παράλογο του ζητήματος και γρήγορα βρέθηκε αντισταθμικός παράγοντας.
Άλλωστε μην ξεχνάτε πως όλοι αυτοί που μετά από τόσες αυξήσεις στα τσιγάρα εξακολουθούν να καπνίζουν, θα βρεθούν μια μέρα στα νοσοκομεία. Ας έχουν προπληρώσει!
+Yanni Spiridakis 

σχόλια; αντιρρήσεις; ερωτήσεις;
ΠΡΟΣΘΕΣΤΕ ΤΟΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟ ΣΑΣ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΤΟΥ ΜΗΝΑ
 Διαβάστε περισσότερα.. »

Παρασκευή 10 Ιανουαρίου 2014

EK-ΠΑΙΔΕΥΟΝΤΑΣ ΤΟ ΑΥΡΙΟ ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ ~ νιώθεις τύψεις για το παιδί σου;

μία μητέρα περι-γράφει πως είναι να μεγαλώνεις την αυριανή γενιά, σήμερα

Καλή και Ευλογημένη Χρονιά.

Ξέρετε πόσες φορές έχω νιώσει τύψεις που εργάζομαι, τύψεις που μιλάω στο τηλέφωνο, τύψεις
που κάνω δουλειές, τύψεις που δεν ασχολούμαι μαζί της συνεχώς... Την επόμενη της Πρωτοχρονιάς κάναμε μία καλή πράξη για να μάθει η γιγαντούλα μας να μοιράζεται και να δει την άλλη πλευρά της ζωής, όσο μπορεί να καταλάβει.

Με πολύ χαρά επισκεφτήκαμε ένα Ίδρυμα που είναι της Πρόνοιας και φιλοξενούν παιδιά τα οποία τα έχουν πάρει με εισαγγελική παρέμβαση από τους γονείς τους. Πρόσωπα σκυθρωπά, πρόσωπα χαμογελαστά άλλα μαρτυρούσαν πόσο πολύ έχουν κακοποιηθεί και άλλα πόσο πολύ θέλουν να ξεχάσουν το παρελθόν τους. Μου έκανε εντύπωση η προσπάθεια τους, ο τρόπος που προσέγγισαν την Δέσποινα, ο τρόπος που δεχόντουσαν τα δωράκια τους. Δεν ήταν κάτι το σπουδαίο αλλά για αυτά τα παιδιά ήταν κάτι. 

Πιστέψτε με δεν γράφω αυτό το κείμενο για να εγκωμιάσω εμένα ή το παιδί μου. Μας έλεγε η
υπεύθυνη στο Ίδρυμα ότι έχουν πολλούς εθελοντές που πάνε τα παιδάκια βόλτα, δάσκαλοι που πάνε και τα διαβάζουν, οικογένειες που τα ντύνουν, παιδιά που τους χαρίζουν βοηθητικά βιβλία και παιχνίδια, εγκυκλοπαίδειες. Γράφω αυτό το κείμενο για όσους το διαβάσουν για να δουν την άλλη πλευρά της ζωής για να απενοχοποιηθούν, για να πάνε τα παιδιά τους να επισκεφτούν τόσα και τόσα παιδάκια που βρίσκονται σε ανάλογη θέση. Για να δουν τα παιδιά τους ότι εκείνα ζουν πολύ καλά, για να δουν τα παιδιά τους ότι εκείνα παίρνουν αγάπη, για να δουν τα παιδιά τους πόσα χειρότερα υπάρχουν, για να μάθουν να είναι ευγνώμων, να χαίρονται την κάθε στιγμή, για να μάθουν να αναγνωρίζουν τις θυσίες των γονιών τους, για να ζουν όμορφα και ειρηνικά. 
Για μας η καθημερινότητά μας ώρες ώρες είναι αφόρητη. Για εκείνα όμως; Συγχωρέστε με αν σας "αναστάτωσα" εσωτερικά. Πιστέψτε με ότι η εικόνα αυτών των παιδιών έχει χαραχθεί και στην ψυχούλα της γιγαντούλας μας. Όταν την ρωτάω αν της άρεσε εκεί που πήγαμε μου λέει "έχουν ανάγκη, δεν μου άρεσε", Άλλες φορές μου λέει "να τους πάμε γλυκό. Θέλω να πάμε". Καλή Χρονιά με περισσότερη αγάπη και λιγότερες ενοχές. +Ioanna Mpourdouvali 

σχόλια; αντιρρήσεις; ερωτήσεις;
ΠΡΟΣΘΕΣΤΕ ΤΟΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟ ΣΑΣ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΣΗΜΕΡΙΝΟ ΘΕΜΑ
 Διαβάστε περισσότερα.. »

Πέμπτη 9 Ιανουαρίου 2014

ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣMOΣ ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΑΣ ~ φτωχοί λαοί σε πλούσια γη

Καληνωρίσματα. Η ζωή είναι γεμάτη από ειρωνείες. Αυτό είναι σίγουρο. Οι έξυπνοι και ικανότεροι επιβάλλονται των προικισμένων. Τι ζήτησε ο Θεός; Ας μην βάλουμε και Εκείνον στην εξίσωση γιατί το πράγμα θα μπερδέψει ακόμα παραπάνω. Βλέπουμε λοιπόν χώρες που τους ανήκει γη η οποία είναι πλούσια, όμως ο λαός τους παραμένει φτωχός. Κάποτε, τα ανεπτυγμένα κράτη καταλάμβαναν και αυτές τις χώρες. Θυμηθείτε την Ολλανδία, την Αγγλία και την Γαλλία στην Αφρική και τόσα ακόμα παραδείγματα.

Σήμερα, κάτι τέτοιο δεν χρειάζεται. Ας δούμε μερικά παραδείγματα γιατί. Το 98% του διαμαντιού και το 57% του χρυσού που παράγεται σε όλο τον πλανήτη βρίσκεται στην ήπειρο με τον πιο φτωχό λαό, την Αφρική δηλαδή. Στην Κένυα που για εδώ και καιρό βρίσκεται σε κατάσταση εκτάκτου ανάγκης λόγω του λιμού, χρησιμοποιούνται εκατομμύρια λίτρα νερού για να καλλιεργήσουν τα τριαντάφυλλα που εξάγονται στην Ευρώπη. Η χώρα είναι πρώτη σε καλλιέργεια του άνθους αυτού, όμως ποιο το κέρδος για τον λαό; Κανένα! Στη λίμνη Βικτόρια στην Τανζανία υπάρχουν αμέτρητες ποσότητες ψαριών με πρώτες τις πέρκες. Η πέρκα εξάγεται στον υπόλοιπο κόσμο από τις εκεί βιομηχανίες που απασχολούν τους ντόπιους ψαράδες για λιγότερο από ένα δολάριο την ημέρα και τους κάνουν δώρο τα κόκαλα και τα κεφάλια από τα ψάρια. Η Νιγηρία βρίσκεται ανάμεσα στις έξι χώρες με το περισσότερο πετρέλαιο στον κόσμο κι όμως στην ίδια χώρα το 72% του πληθυσμού βρίσκεται κάτω από το όριο της φτώχειας. Το ίδιο και στο Κονγκό όπου εξάγεται το κοβάλτιο που χρησιμοποιείται στις ηλεκτρικές συσκευές. Εκεί οι κάτοικοι εργάζονται με αντάλλαγμα τη ζωή τους και λίγη τροφή. Στην δε Ακτή Ελεφαντοστού συντελείται η απόλυτη ειρωνεία αφού στην περιοχή καλλιεργείται το 40% της παγκόσμιας παραγωγής κακάο από το οποίο βγαίνει η σοκολάτα! Για να είναι  πιο φτωχή η παραγωγή, οι καλλιεργητές απασχολούν παιδιά για χωρίς καν να τα πληρώνουν, μέχρι να αρρωστήσουν οπότε τα αντικαθιστούν με άλλα. Από εκεί βγαίνει η περίφημη ελβετική σοκολάτα που λατρεύουν τα παιδιά της Δύσης, αλλά σιχαίνονται αυτά της Αφρικής. Ωστόσο στην Ελβετία δεν υπάρχει ίχνος καλλιέργειας κακάο!
Σε μία χώρα που θεωρητικά ανήκει στην Δύση, την Ελλάδα, κάτι παρόμοιο συντελείται, αφού αν υπολογίσει κανείς το πετρέλαιο, το φυσικό αέριο που βρίσκονται στο υπέδαφος της Ελλάδας, αλλά και ο ορυκτός πλούτος της χώρας μας, όπως αναλυτικά είχα παρουσιάσει στο yannidakis) και την ενέργεια (ήλιος, άνεμος κλπ.) θα καταλήξει εύκολα στο συμπέρασμα πως οι έλληνες είναι άδικα εγκλωβισμένοι στα χρέη προς την τρόικα και τις χώρες της Ευρώπης. Τα λεφτά που θα κερδίζαμε από την εκμετάλλευση των παραπάνω θα μας εξασφάλιζαν πολύ περισσότερα από αυτά που χρωστάμε.

Για κάποιον λόγο όμως η λογική δεν επικρατεί και η πλούσια γη κατοικείται από φτωχούς λαούς που πέφτουν συνεχώς θύματα εκμετάλλευσης. Γιατί; +Yanni Spiridakis 

σχόλια; αντιρρήσεις; ερωτήσεις;
ΠΡΟΣΘΕΣΤΕ ΤΟΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟ ΣΑΣ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΣΗΜΕΡΙΝΟ ΘΕΜΑ
 Διαβάστε περισσότερα.. »

Τετάρτη 8 Ιανουαρίου 2014

ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΕΠΙΚΑIPΟΤΗΤΑΣ ~ η ελλάδα πραγματικό αφεντικό της ευρώπης


Εδώ και μερικές ημέρες η Ελλάδα βρίσκεται στο τιμόνι της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Ήρθε και πάλι η σειρά μας για να αναλάβουμε την προεδρία της Ευρώπης με εξάμηνη θητεία και ενώ όλοι γνωρίζουμε πως πρόκειται για μια καθαρά τυπική υπόθεση αφού το κουμάντο γίνεται από τους γνωστούς ηγέτες και ισχυρούς και όχι από την εκάστοτε προεδρεύουσα, αυτή τη φορά ισχύει κάτι εντελώς διαφορετικό που αναθερμαίνει το ενδιαφέρον της υπόθεσης.

Βλέπετε, για πρώτη φορά τέθηκε υπό αμφισβήτηση η ικανότητα μιας χώρας να εκπληρώσει τα (όποια) καθήκοντά imageτης. Για πρώτη φορά ακούστηκε πως μπορεί να προσπεραστεί η Ελλάδα και να αναλάβει το επόμενο κράτος-μέλος. Όμως εδώ είναι η Ελλάδα και αν θυμάστε από τότε που υπάρχει καταγεγραμμένη ιστορία, όποτε βρισκόμασταν καταδικασμένη σε αποτυχία τα καταφέρναμε και διαπρέπαμε. Δεν ξεχνάω τους Ολυμπιακούς Αγώνες του 2004 που ακόμα και δύο χρόνια πριν απειλούσαν πως θα μας τους αφαιρέσουν εξαιτίας των καθυστερήσεων στην πρόοδο των έργων. Αποτέλεσμα; Μια εξαιρετική και άρτια διοργάνωση!

Η προεδρία λοιπόν αμφισβητήθηκε και αυτό αποτελεί την υπέρτατη πρόκληση για τους Έλληνες. Αν την υποχρέωση αυτή την είχαμε πέρσι τα πράγματα θα ήταν πολύ-πολύ δύσκολα. Φέτος όμως, αχνοφαίνονται πολύ θετικά σημάδια. Ενδείξεις που μας κάνουν να αισιοδοξούμε. Από φέτος σας λέω με σιγουριά πως δεν είμαστε η χώρα της “φάπας”. Ξεκινάμε με το περιβόητο πρωτογενές πλεόνασμα, είμαστε έτοιμοι (σχεδόν) να επιστρέψουμε στις αγορές και έχουμε το σθένος να αντικρύσουμε τους υπόλοιπους ευρωπαίους πολίτες ως εκείνοι που υποφέραμε (και συνεχίζουμε) πολύ για τα λάθη μας. Πλέον μπορούμε να αντικρύσουμε ισότιμα και πάλι τους ευρωπαίους συμπολίτες μας γιατί κανείς από αυτούς δεν μπορεί πλέον να μας καταλογίσει τίποτα.

Επιλέγω να μην ασχοληθώ με τους στόχους της ελληνικής προεδρίας σε αυτό το κείμενο. Ως συνήθως είναι τυπικοί και και γενικά μη πραγματοποιήσιμοι. Όμως αν καταφέρουμε να θέσουμε υπό συζήτηση το ζήτημα της ΑΟΖ και της μετανάστευσης, τότε θα είναι επιτυχία. Δεν μιλάμε για λύσεις. Έστω για τοποθετήσεις. Σε πολιτικό επίπεδο είναι αρκετό. Άλλωστε ότι κι αν περιέχει η ατζέντα της Ελλάδας μην ξεχνάτε πως πλησιάζουν ευρωεκλογές και πως εκεί θα είναι στραμμένο το ενδιαφέρον της κεντρικής ευρωπαϊκής διοίκησης. Αν και θα ασχοληθούμε με τις ευρωεκλογές σε άλλον προβληματισμό δεν μπορούμε να αγνοήσουμε πως αυτές διεξάγονται ενόσω η Ελλάδα θα βρίσκεται στο τιμόνι της Ένωσης. Και εδώ, υπάρχουν περιθώρια κέρδους για την χώρα μας. Αν οι έλληνες προσέλθουν στις κάλπες και δεν αγνοήσουν τις κλασικά, υποτιμημένες ευρωεκλογές, τα κέρδη θα είναι πολλαπλά.

Θα χαρακτήριζα την ελληνική προεδρία στην Ευρώπη, κομβική. Κομβική για την Ελλάδα και το κύρος της, κομβική και για την Ευρώπη και την αξιοπιστία της. Η Ελλάδα πρέπει να πετύχει σαν προεδρεύουσα αφού τα οφέλη δε θα είναι μόνο ευρωπαϊκά αλλά και εθνικά. Νοιώστε το λίγο… Η Ελλάδα είναι η πρωτεύουσα της Ευρώπης. Ναι, γίνεται. Ναι, το αξίζει. Άλλωστε «Ενωμένοι πλέουμε πιο μακριά». +Yanni Spiridakis 

σχόλια; αντιρρήσεις; ερωτήσεις;
ΠΡΟΣΘΕΣΤΕ ΤΟΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟ ΣΑΣ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΣΗΜΕΡΙΝΟ ΘΕΜΑ
 Διαβάστε περισσότερα.. »

Τρίτη 7 Ιανουαρίου 2014

ΜOYΣΙΚΟΣ ΚΩΔΙΚΟΣ ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ ~ μένοντας στο παρελθόν (yesterday)


ταξιδέψτε στον Μουσικό Κωδικό ακούγοντας το κομμάτι συγχρόνως 
Βρίσκοντας τον εαυτό μου σε ένα κενό σκέψεων και πράξεων, βρήκα τον χρόνο να θυμηθώ το χθες. Τότε που όλα μου τα προβλήματα και οι έννοιες ήταν τόσο μακριά. Τότε που δεν είχε νόημα η απογοήτευση, επειδή όλα τα υλικά περίμεναν από εμένα να τα πλάσω, να τα σχεδιάσω, να τα κάνω πραγματικότητα. Στο χθες που οι σκέψεις αφορούσαν το αύριο και το σήμερα έφευγε τόσο γρήγορα χτίζοντάς το.

Τώρα έφτασαν όλα. Τα προβλήματα και τα αδιέξοδα. Τα λάθη και οι μηδενισμοί. Ξαφνικά κοιτάω μια άγνωστη σιλουέτα στον καθρέφτη που δεν μοιάζει καν στον μισό άντρα από αυτόν που αναγνώριζα πάνω μου. Κοιτάζω σε μένα μια ζωή άγνωστη. Σκέψεις και συνήθειες που ποτέ δεν φανταζόμουν και παντού πίσω μου να με καταδιώκει μια σκιά που κρύβει στο μαύρο της ένα φάντασμα του εαυτού μου. Να που το χθες πέρασε αλλάζοντας πολύ περισσότερο από τον χρόνο.

Τι μπορεί να φταίει; Γιατί να έπρεπε να φύγει από κοντά μου εκείνη; Γιατί να εξαφανιστεί; Ποτέ δεν κατάφερε να μου απαντήσει, ίσως γιατί και η ίδια δεν ήξερε. Ίσως να είναι κάτι που έκανα εγώ. Το μόνο που μου έμεινε είναι η λαχτάρα για ένα χθες που πλέον πέρασε (και δεν επιστρέφει).

Χθες όλα έμοιαζαν σαν ένα παιχνίδι. Όλα ήταν τόσο εύκολα δύσκολα. Οι προκλήσεις ήταν όλες μπροστά κι εγώ τις κυνηγούσα. Τώρα δεν ξέρω από που να κρυφτώ. Το παιχνίδι τελείωσε, εσύ έφυγες, το χθες πέρασε. Η ζωή συνεχίζεται, αλλά τι να την κάνω; +Yanni Spiridakis 

σχόλια; αντιρρήσεις; ερωτήσεις;
ΠΡΟΣΘΕΣΤΕ ΤΟΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟ ΣΑΣ AΠΟΚΩΔΙΚΟΠΟΙΩΝΤΑΣ ΚΙ ΕΣΕΙΣ ΤΟΝ ΜΟΥΣΙΚΟ ΚΩΔΙΚΟ ΤΟΥ ΜΗΝΑ
 Διαβάστε περισσότερα.. »

Δευτέρα 6 Ιανουαρίου 2014

EPΩΤΗΜΑ ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ ~ εσύ με ποιον μοιράζεσαι τη χαρά και τη λύπη;


Καληνωρίσματα. Ως έλληνες, δεν μας είναι ιδιαίτερα δύσκολο να βρούμε μια αφορμή να ενθουσιαστούμε, να γκρινιάξουμε ή να νευριάσουμε. Καλό ή κακό, αυτό είναι ένα χαρακτηριστικό του λαού μας και έχουμε μάθει να το βιώνουμε είτε προέρχεται από άλλους είτε πηγάζει από τα δικά μας συναισθήματα. Και ποιος έλληνας είναι μόνος σε μία έντονη στιγμή της ζωής του; Συνήθως… κανείς!
Πάντοτε υπάρχει δίπλα μας ο άνθρωπος με τον οποίο θα μοιραστούμε τα συναισθήματα μας. Εκείνος που θα γίνει δέκτης της επιτυχίας μας και του άκρατου ενθουσιασμού μας κι εκείνος που θα κληθεί να μας παρηγορήσει και να μας ηρεμήσει στα δύσκολα. Ποιός όμως είναι αυτός;
  1. Η οικογένεια. Οι άνθρωποι με τους οποίους μεγαλώσαμε. Ξέρουν τα πάντα (;) για εμάς κι έτσι είναι ίσως το πιο εύκολο πράγμα να κάνουμε. Να μοιραστούμε τις στιγμές μας μαζί τους. Είναι αυτοί που θα είναι για πάντα δίπλα μας και θα μας στηρίζουν.
  2. Οι φίλοι. Την οικογένεια δεν την διαλέγεις, τους φίλους όμως ναι. Και μπορεί πολλές φορές να ακούσαμε για φιλίες που έληξαν άδοξα, όμως ο φίλος σου. Εκείνος που ξέρεις πως είναι το συμπλήρωμα σου όταν χρειαστεί και θα είναι πάντα εκεί για σένα για να σε βοηθήσει στο πρόβλημα ή να μοιραστεί τη χαρά σου.
  3. Ο/Η σύντροφος. Το άλλο σου μισό. Ανάλογα τη φάση της σχέσης σας, ξέρεις πως είναι ο άνθρωπος με τον οποίο θα δημιουργήσεις οικογένεια. Ξέρει τα πάντα για σένα και θέλει να είναι εκεί σε κάθε στιγμή της ζωής σου.
  4. Ο τυχαίος απρόσωπος και άγνωστος. Μπορεί να είναι συνεπιβάτης στο λεωφορείο ή κάποιος που συνάντησες σε κάποιο κοινωνικό δίκτυο. Θες να του μιλήσεις όσο ανοιχτά γίνεται, διότι ξέρεις πως δεν θα έχεις συνέπειες από αυτόν, όσο υπερβολική κι αν είναι η τοποθέτηση σου. Όταν στραφείτε σε αντίθετη κατεύθυνση δε θα ξαναβρεθείτε ποτέ. Η καλύτερη ψυχοθεραπεία!
  5. Ο ίδιος μας ο εαυτός! Γιατί να στραφείς σε άλλους όταν μπορείς να μείνεις μόνος, να συγκεντρωθείς στο γεγονός και να αντιδράσεις αναλόγως; Άλλωστε ξέρεις πως ο μοναδικός που δεν πρόκειται να σε προδώσει ποτέ(;) είσαι εσύ!

Εσείς; Με ποιον μοιράζεστε τα έντονα συναισθήματά χαράς και λύπης; Επιλέξτε την απάντηση που σας ταιριάζει από το πάνω δεξιά πτυσσόμενο μενού της σελίδας με το παρακείμενο εικονίδιο.

σχόλια; αντιρρήσεις; ερωτήσεις;
ΠΡΟΣΘΕΣΤΕ ΤΟΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟ ΣΑΣ ΨΗΦΙΖΟΝΤΑΣ ΣΤΗΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ ΠΑΝΩ ΚΑΙ ΔΕΞΙΑ ΤΗΣ ΣΕΛΙΔΑΣ ΠΑΤΩΝΤΑΣ ΤΟ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟ ΕΙΚΟΝΙΔΙΟ
 Διαβάστε περισσότερα.. »

Κυριακή 5 Ιανουαρίου 2014

BPΑΒΕΥΣΗ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ ~ τύμπανα πολέμου από τουρκία με το έμπα του 2014

Σας παρουσιάζω το καλύτερο άρθρο αυτής της εβδομάδας σύμφωνα με την καθαρά υποκειμενική κρίση του yannidakis. Σημειώνεται πως η βράβευση αφορά μονάχα την ενότητα ιστολογίων και για τους χώρους τους οποίους επισκέφτηκα. Παρακάτω δημοσιεύονται και τα υπόλοιπα άρθρα τα οποία ξεχώρισα μέσα στην εβδομάδα ως δευτερεύοντες διακρίσεις για λόγους ενδεχόμενης ισοπαλίας. Το ιστολόγιο που συγκεντρώνει τις περισσότερες βραβεύσεις και διακρίσεις στο τέλος κάθε μήνα βραβεύεται στην ειδική ενότητα "ΒΡΑΒΕΥΣΗ ΙΣΤΟΛΟΓΙΩΝ".

ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ:
από: Τόνοι καὶ Πνεύματα ….
τίτλος: «ΤΥΜΠΑΝΑ ΠΟΛΕΜΟΥ» ΑΠΟ ΤΟΥΡΚΙΑ ΜΕ ΤΟ ΕΜΠΑ ΤΟΥ 2014

Φαίνεται πως γρήγορα άρχισαν να επιβεβαιώνονται οι φόβοι που εκφραστήκαν εδώ και λίγο καιρό ότι η Τουρκία θα προσπαθήσει να εκτονώσει την μεγάλη εσωτερική της κρίση με την εξαγωγής της στο εξωτερικό και στην περίπτωση αυτή ο καλύτερος αποδεκτής της οργής του Ερντογάν, που βλέπει παντού προδότες και συνωμότες, είναι η Ελλάδα που στενάζει κάτω από την μνημονιακή της προδοτική κατοχή. Έτσι με το έμπα του 2014, ένα από τα πιο κρίσιμα έτη για την Τουρκία, πριν καλά καλά αναλάβει η Ελλάδα την προεδρία της Ευρωπαϊκής Ένωσης η Τουρκία άρχισε τις απειλές της προς την ελληνική πλευρά δείχνοντας τα «δόντια» της με προκλητικό τρόπο.

Μόλις μια μέρα μετά την πρωτοχρονιά και συγκεκριμένα στις 2 Ιανουαρίου του 2014, η φιλοκυβερνητική τουρκική εφημερίδα, Yeni Şafak, κυκλοφορεί με πρωτοσέλιδο τον χαρακτηριστικό τίτλο, «Sular ısınacak», δηλαδή, «Θα ανάψουν τα νερά» δηλαδή έρχεται μεγάλη κρίση στο Αιγαίο και στην θαλάσσια περιοχή της Κύπρου. Όπως υποστηρίζει το τουρκικό δημοσίευμα, με την ανάληψη της ελληνικής προεδρίας υπάρχει σοβαρή πιθανότητα η ελληνική πλευρά να αδράξει την ευκαιρία για να προχωρήσει στην επίσημη αναγνώριση της ΑΟΖ, δηλαδή της ελληνικής «Αποκλειστικής Οικονομικής Ζώνης» που σχετίζεται με την ύπαρξη και εκμετάλλευση των τεραστίων ενεργειακών κοιτασμάτων στο Αιγαίο και στην ανατολική Μεσόγειο στην ευρύτερη περιοχή της Κύπρου. Η Τουρκία, σύμφωνα με την φιλοκυβερνητική Yeni Şafak, δεν θα επιτρέψει με κανένα τρόπο την όποια σε αυτό το εξάμηνο ακόμα και αναφορά της ελληνικής κυβέρνησης στο μεγάλο αυτό θέμα που έχει άμεση σχέση με την ενεργητική πολιτική της Τουρκίας. Η Yeni Şafak συνεχίζοντας τις απειλές της διατυπώνει την θέση ότι η Τουρκία θα συνεχίσει απτόητη τις έρευνες για την ανακάλυψη με την προοπτική άμεσης εκμετάλλευσης των ενεργειακών κοιτασμάτων στην ανατολική Μεσόγειο και σε δεύτερη φάση και στο Αιγαίο, όπου σύμφωνα με τους Τούρκους υπάρχουν τεράστια ενεργειακά κοιτάσματα που θα συμβάλουν αποφασιστικά στην λύση του μεγάλου ενεργειακού προβλήματος της Τουρκίας. Μάλιστα η τουρκική εφημερίδα φτάνει στο σημείο να κατηγορήσει την ελληνική πλευρά ότι παρά τις έντονες τουρκικές αντιρρήσεις ακόμα δεν… έχει εγκαταλείψει τα σχέδια της για να προχωρήσει στην αποκλειστική έρευνα και εκμετάλλευση των ενεργειακών κοιτασμάτων στο Αιγαίο. Δηλαδή με λίγα λόγια η Τουρκία δεν θα επιτρέψει την Ελλάδα να εκμεταλλευτεί αυτά που της ανήκουν δικαιωματικά και με διεθνείς συνθήκες. Δηλαδή φωνάζει ο κλέφτης για…να φύγει ο νοικοκύρης.

Δεν είναι άσχετο με όλη αυτή την κατάσταση που δείχνει τις προθέσεις της Άγκυρας να εξάγει την μεγάλη εσωτερική της κρίση προς τα δυτικά και οι πρόσφατες πληροφορίες που έρχονται από το τουρκικό Επιτελείο Ναυτικού, (Haberler.com 1/1/2014), που αναφέρουν ότι η Τουρκιά θα αναπτύξει δύναμη από δέκα ολοκαίνουργια μη επανδρωμένα αεροσκάφη τύπου, GİHA, παραγωγής της τουρκικής πολεμικής βιομηχανίας, Aselsan, τα οποία θα κάνουν περιπολίες σε όλο το μήκος και το πλάτος του Αιγαίου. Με λίγα λόγια η Τουρκία προχωρεί στην μόνιμη εγκατάσταση δέκα κατασκοπευτικών αεροσκαφών που θα παρακολουθούν και θα κάνουν συνεχείς αναφορές στο τουρκικό Επιτελείο Ναυτικού όλων των ελληνικών κινήσεων στο ελληνικό Αιγαίο.

Εμείς είχαμε προειδοποιήσει ότι όσο συνεχίζεται μια ανεξέλεγκτη κρίση στην Τουρκία αυτό μπορεί να οδηγήσει το τουρκικό καθεστώς για εκτόνωση της κρίσης σε μεγαλύτερη προκλητικότητα προς εξωτερικές κατευθύνσεις. Μια Ελλάδα πλήρως αποδυναμωμένη, μια Ελλάδα υπό ευρωπαϊκή κατοχή και μια ελληνική κοινωνία καταπονημένη και εξαντλημένη από την οικονομική κρίση, φαντάζει να είναι προκλητικό δέλεαρ για κάποιους ανεγκέφαλους στην Άγκυρα, (τον τελευταίο καιρό συνεχώς πληθαίνουν τα ειρωνικά δημοσιεύματα στον τουρκικό τύπο για την κατάσταση στην χώρα μας). Ας αντιληφτούν οι κυβερνώντες, (όποιοι κι αν είναι αυτοί), ότι κάποτε τα ψέματα τελειώνουν και ότι θα πρέπει να αντιμετωπίσουν την πραγματικότητα χωρίς επικοινωνίες ηλιθιότητες γιατί εδώ κρίνονται τα πιο ζωτικά συμφέροντα της Ελλάδας και δεν θα πρέπει να υπάρξει καμία ανοχή σε όποια απαράδεκτη τουρκική πρόκληση.

ΞΕΧΩΡΙΣΑΝ ΑΚΟΜΑ:
  1. 2014...here we go από Kalli's blog

σχόλια; αντιρρήσεις; ερωτήσεις;
ΠΡΟΣΘΕΣΤΕ ΤΟΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟ ΣΑΣ ΠΑΝΩ ΣΤΗ ΒΡΑΒΕΥΣΗ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ
 Διαβάστε περισσότερα.. »

Σάββατο 4 Ιανουαρίου 2014

ΣXOΛΙΟ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ ~ καμία πρόβλεψη από τους γιατρούς για τον σουμάχερ

η είδηση που στιγμάτισε τη βδομάδα που πέρασε, σχολιάζεται και προβληματίζει


 η είδηση 
 Ο Μίχαελ Σουμάχερ νοσηλεύεται σε καταστολή μετά το σοβαρό του ατύχημα στις Άλπεις. Η κλινική του εικόνα δεν παρουσίασε κάποια αλλαγή, ενώ οι γιατροί δεν διακινδυνεύουν καμία πρόβλεψη
 το σχόλιο 
Δεν υπάρχουν πολλά να σχολιάσει κανείς στο γεγονός αυτό, όμως δεν παύει να αποτελεί την είδηση της εβδομάδας.
Ο Σουμάχερ είναι ίσως ο κορυφαίος του είδους του και όπως συνηθίζω να λέω στον κλάδο αυτό, σημασία δεν έχουν μόνο οι επιτυχίες του αλλά και το ήθος που έδειξε όλα αυτά τα χρόνια.
Εχθές είχε τα γενέθλια του και σε λίγες μέρες ίσως η ζωή του τερματιστεί. Η στήλη δεν μπορεί να συμπληρώσει τίποτα εκτός μιας υπόκλισης για έναν σπουδαίο άνθρωπο που δίνει τον μεγαλύτερο αγώνα του χωρίς να κρατάει το τιμόνι αυτή τη φορά.
+Yanni Spiridakis 

σχόλια; αντιρρήσεις; ερωτήσεις;
ΠΡΟΣΘΕΣΤΕ ΤΟΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟ ΣΑΣ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΤΟΥ ΜΗΝΑ
 Διαβάστε περισσότερα.. »