Τετάρτη 1 Μαΐου 2013

ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΜΕΓΑΛΗΣ ΤΕΤΑΡTΗΣ ~ όταν οι σουηδοί σε δυσφημίζουν, σου κάνουν καλό

Καληνωρίσματα. Λένε πως όταν έχεις να προστατεύσεις άλλους, φοβάσαι και γίνεσαι υπερευαίσθητος. Όταν αυτοί οι άλλοι, είναι ένα ολόκληρο έθνος, τι γίνεται;

Εμείς οι έλληνες είμαστε όντως λίγο ευαίσθητοι όταν διακυβεύεται το όνομα μας. Μπορεί να βλαστημάμε την ώρα και τη στιγμή που μένουμε σε αυτή τη χώρα, μπορεί να κατηγορούμε για τα πάντα την Ελλάδα και να εξυμνούμε τις άλλες χώρες για πράγματα που δεν ξέρουμε σίγουρα ότι κάνουν ή έχουν καλύτερα από εμάς, όταν όμως μας βρίζουν ή μας υποθάλπουν μπροστά στα μούτρα μας, μας πιάνει το άδικο, το πατριωτικό μας και αντιδρούμε. Κάποιες φορές ίσως υπερβολικά. Πόσο μάλλον την σημερινή εποχή που η ελληνική τιμή έχει ήδη σπιλωθεί πολλάκις και η χώρα δεν αντέχει άλλη δυσφήμηση.

Το πιο πρόσφατο παράδειγμα ήταν στην Σουηδία. Μία τοπική εταιρεία ψυχαγωγίας προκειμένου να διαφημίσει το πάρκο της έφτιαξε μια καμπάνια που δείχνει παιδάκια να κλαίνε επειδή το καλοκαίρι αναγκάζονται να πάνε στην Κρήτη (και όχι στο πάρκο) για διακοπές. Πρόκειται για την φωτογραφία που παραθέτω εδώ και η οποία προκάλεσε θύελλα αντιδράσεων. Γιατί τα βάζουν με την Κρήτη; Με επιθετική διαφήμιση (έτσι λένε τις διαφημίσεις που για να προωθήσουν το δικό τους προϊόν/υπηρεσία καταφέρονται εναντίον κάποιου ανταγωνιστικού) θέλουν να καταστρέψουν και την ελπίδα ανάκαμψης της ελληνικής οικονομίας που είναι ο τουρισμός; Γιατί τόσο μίσος; Και αρκετές αντιδράσεις ακόμα και από το Υπουργείο Τουρισμού.

Όπως συνήθως όμως όποιος βιάζεται σκοντάφτει. Βλέπετε, imageη καμπάνια της εταιρείας Liseberg είχε ένα παιδάκι σε μία αφίσα για την Κρήτη, ένα για τη Μαγιόρκα και ένα για περιοχή της Ιταλίας! Δυστυχώς όμως κανείς από εμάς δεν αντιλήφθηκε πως η… περιβόητη δυσφήμηση λειτούργησε σαν διαφήμιση στην τοπική κοινωνία, καθώς οι διαφημιστές επέλεξαν τους τρεις διασημότερους καλοκαιρινούς προορισμούς της Ευρώπης, απλά και μόνο για να προσπαθήσουν να συγκριθούν με αυτούς.

Μου κάνει σα να έβγαλε ξανά αυτοκίνητο η Lada και για να διαφημιστεί, έγραφε κάπου πως ο οδηγός θα κλαίει που είναι αναγκασμένος να οδηγεί μια Alfa Romeo! Τι θα καταλαβαίναμε τότε; Προφανώς θα ήταν ένας έξυπνος τρόπος να διαφημίσουμε το Lada με κάτι που εκ των πραγμάτων είναι ασυναγώνιστο! Πιστεύετε στ’ αλήθεια πως στην Alfa Romeo θα είχαν πρόβλημα με αυτήν την διαφήμιση; Επίσης πιστεύετε πως αν βλέπατε την διαφήμιση αυτή θα σχηματίζατε κακή γνώμη για την Alfa Romeo;

Πρέπει βέβαια να πούμε πως ο κλάδος της διαφήμισης λέει πως αν κάποιος δεν αντιλαμβάνεται το νόημα μίας καμπάνιας, είναι μάλλον αποτυχημένη, όσο έξυπνο κι αν είναι. Στην Σουηδία όμως “το’πιασαν” και πιστεύω πως το ίδιο έγινε και στην Ιταλία και στην Μαγιόρκα.

Ευχαριστούμε τους σουηδούς που περιέλαβαν την Κρήτη στην διαφήμιση τους, παραδεχόμενοι το μεγαλείο της ως τουριστικού προορισμού. Επίσης τους ευχαριστώ που μετά την Κρήτη επέλεξαν την Μαγιόρκα και όχι την Σμύρνη με την οποία ο ανταγωνισμός μας είναι άμεσος. Όσο για τους έλληνες που θίχτηκαν, εκτός ότι ελπίζω να αναθεώρησαν, ας ψάξουν αλλού να βρουν την αρνητική διαφήμιση που έχει υποστεί η χώρα μας. +Yanni Spiridakis 

σχόλια; αντιρρήσεις; ερωτήσεις;
ΠΡΟΣΘΕΣΤΕ ΤΟΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟ ΣΑΣ
ΓΙΑ ΤΟ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟ ΚΑΙ ΤΙ ΚΑΚΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΦΗΜΗ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ
 Διαβάστε περισσότερα.. »

Τρίτη 30 Απριλίου 2013

ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΤΡIΤHΣ ~ αποφάσισα να φτιάξω τον προσωπικό μου επίγειο παράδεισο

Καληνωρίσματα. Φέτος, για πρώτη φορά πριν ακόμα ο καιρός το επιτρέψει, άρχισα να ασχολούμαι σοβαρά με το μπαλκόνι μου. Το μπαλκόνι μια χαρά ήταν εδώ και χρόνια που το έχω φτιάξει, το έχω εξοπλίσει με έπιπλα και γλάστρες, όμως φέτος για πρώτη φορά κάνω στ’ αλήθεια σχέδια για το πως θα περνάω τον χρόνο μου σε αυτό.

Μπήκα σε αρκετές ιστοσελίδες και forums στα οποία πήρα imageαρκετές συμβουλές για το τι μπορώ να κάνω ώστε να το ανανεώσω. Όσοι με γνωρίζουν, ξέρουν ότι μπορώ να φτιάξω μερικά πολύ ωραία cocktails για να μοιραστώ με την παρέα μου εκεί, όμως δεν πρέπει να σε εμπνέει και ο χώρος; Το δικό μου μπαλκόνι είναι περίπου σαν των περισσότερων. Βλέπει λίγο στον Ψηλορείτη και βασικά την απέναντι πολυκατοικία από το ύψος του δευτέρου ορόφου όπου και μένω. Καθόλου άσχημα, ομολογώ.

Εδώ και λίγες μέρες όμως, δηλώνω ενθουσιασμένος. Αποφάσισα να βάλω συνθετικό γκαζόν στο πάτωμα, κρεμαστά φαναράκια από την οροφή, να διακοσμήσω εξωτερικά την ντουλάπα που έχω εκεί έξω και ίσως μερικά ακόμα κεράκια γύρω-γύρω. Η εικόνα που έχω στο μυαλό μου όταν ολοκληρώσω την… συντήρηση αυτή, είναι αρκετά εντυπωσιακή…

…Όμως πρώτα θα πρέπει να κάμψω την μεγάλη αντίσταση ή αν θέλετε, τον μεγάλο πειρασμό: Το χαλάρωμα στον καναπέ μπροστά απ’ την τηλεόραση. Ελάτε μην βιαστείτε να με καταδικάσετε ως βαρετό. Πάνω κάτω όλοι έχετε αυτό το εμπόδιο να υπερπηδήσετε για να δραστηριοποιηθείτε, οπότε να λείπει η κριτική!

Αν ο σημερινός (ανάλαφρος) προβληματισμός αναφέρεται στην κρίση; Ασφαλώς και ναι! Δεν σας είπα να βγείτε έξω (άσχετα με το ότι είναι το σωστό). Απλά λέω πως εφόσον λόγω κρίσης μένετε σπίτι σας, κάντε τις απαραίτητες ενέργειες ώστε να σας φτιάχνει την διάθεση και όχι να ονειρευόσαστε τελικά μία έξοδο που τελικά δεν μπορέσατε να πραγματοποιήσετε. Φτιάξτε το σπίτι σας έτσι ώστε να ανυπομονείτε να βρεθείτε σε αυτό. Και επειδή το μπαλκόνι είναι τα… “φτερά του διαμερίσματος” ξεκινήστε από εκεί. Το καλοκαίρι μας καλεί να γευτούμε το περιβάλλον από τον δικό μας, προσωπικό επίγειο παράδεισο. +Yanni Spiridakis 

σχόλια; αντιρρήσεις; ερωτήσεις;
ΠΡΟΣΘΕΣΤΕ ΤΟΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟ ΣΑΣ
ΠΕΡΙΓΡΑΦΟΝΤΑΣ ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΜΠΑΛΚΟΝΙ
 Διαβάστε περισσότερα.. »

Δευτέρα 29 Απριλίου 2013

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΑΠΡΙΛΙΟΥ ~ οι φίλαθλοι για τις ομάδες τους μέσα στο γήπεδο

Καληνωρίσματα. Όπως σχεδόν κάθε Κυριακή, έτσι και τις προάλλες βρέθηκα έξω από γήπεδο στο Ηράκλειο για να παρακολουθήσω αγώνα τοπικής ομάδας με κάποια άλλη. Στο ημίχρονο του αγώνα συνομιλούσα με έναν άγνωστο μου φίλαθλο που έτυχε να κάθεται δίπλα μου και σύντομα στη συζήτηση προστέθηκαν περισσότεροι.

Άσχημη η αγωνιστική χρονιά φέτος. Πολύ λίγος κόσμος στα γήπεδα. Τι φταίει;
- Με τι λεφτά να πας να δεις αγώνα; Το ποδόσφαιρο είναι το imageάθλημα του λαού και ο απλός λαός που πάντα πήγαινε στο γήπεδο τώρα δεν έχει λεφτά για να δίνει στα… θεάματα (σ.σ. ειρωνευόμενος).
- Δεν είναι μόνο αυτό. Να πας να δεις τι; Μόνο ο Ολυμπιακός υπάρχει φέτος. Όλες οι ομάδες διαλύσανε. Ολόκληρη ΑΕΚ και της έριξε “χυλόπιτα” ο Βασιλάκης (σ.σ. Κουτσιανικούλης). Όλες οι ομάδες έχουν διαλύσει, δεν αξίζει να δεις ούτε τα ντέρμπι. Μόνο στο εξωτερικό.
- Τώρα με την κρίση, θα δεις πως φέτος θα έχει περισσότερα επεισόδια. Ο κόσμος θα ξεσπάσει στο γήπεδο και θα έχουμε πολύ βία. Τι να πας να κάνεις με το παιδί σου και τη γυναίκα σου;

Πρέπει όμως να στηρίξουμε τις ομάδες μας να μην υποβαθμιστεί περαιτέρω το προϊόν.
Αυτό ας αρχίσει από εκείνους. Ας δείξουν πως θέλουν να φτιάξουν τα πράγματα και εμείς θα το στηρίξουμε. Εδώ δε βλέπεις τι γίνεται; Ο ένας προσπαθεί να φάει από τον άλλο. Όλα είναι στημένα!

Θα ήσασταν διατεθειμένοι να δείτε την ομάδα σας στην τρίτη κατηγορία προκειμένου να διαγραφούν τα χρέη και να ξεκινήσει από την αρχή;
- Μόνο έτσι θα μπορέσουν να ξεβρωμίσουν οι ομάδες. Αλλά θα πρέπει να γίνει με την προϋπόθεση μετά να μην μπουν τα ίδια λαμόγια και ξανακαταστρέψουν τις ομάδες.
- Όχι! Να πληρώσουν αυτοί που έφεραν τις ομάδες σε αυτά τα χάλια και όχι εμείς που θέλουμε να βλέπουμε την ομάδα μας.

Αντέχεται η ήττα όταν γυρνάτε στο σπίτι ή στη δουλειά;
- Μες στο πρόγραμμα είναι όλα. Αρκεί να μην φταίει ο διαιτητής βέβαια, όπως συμβαίνει συνήθως.
- Εγώ δε θέλω πολλά-πολλά όταν χάνουμε.

Καλές επιτυχίες στις ομάδες μας παιδιά! +Yanni Spiridakis 


σχόλια; αντιρρήσεις; ερωτήσεις;
ΠΡΟΣΘΕΣΤΕ ΤΟΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟ ΣΑΣ
ΚΑΙ ΓΡΑΨΤΕ ΤΙΣ ΔΙΚΕΣ ΣΑΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΦΕΤΙΝΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ
 Διαβάστε περισσότερα.. »

ΑΝΑΔΥΟΜΕΝΗ EΛΛAΔΑ ~ παρουσίαση νέας ενότητας

 photo alphanualphadeltaupsilon3CC0muepsilonnuetaEpsilonlambdalambda3AC0deltaalpha_zps4564a434.jpg
μέσα σε μια βαλτωμένη κοινωνία, μία Ελλάδα πρωτοπορεί, καινοτομεί & διαφημίζει τη χώρα. Ας την γνωρίσουμε

Από την Δευτέρα, 27 Μαΐου 2013 και κάθε τέταρτη Δευτέρα του μήνα, θα παρουσιάζουμε έναν λόγο για να νοιώθουμε εθνικά περήφανοι πεπεισμένοι πως η χώρα άρχισε να αναδύεται!

υπογράφει ο +Yanni Spiridakis 
 Διαβάστε περισσότερα.. »

Κυριακή 28 Απριλίου 2013

ΙΣΤΟΡΙΚΗ EIΔΗΣΗ ΑΠΡΙΛΙΟΥ ~ η συμφωνία που αλλάζει τα βαλκάνια

η είδηση του μήνα παρουσιάζεται με σκοπό να διερευνηθεί η επίδραση της στην ιστορία

από euronews Σε συμφωνία κατέληξαν Σερβία και Κόσοβο

Σε ιστορική συμφωνία κατέληξαν Σερβία και Κόσοβο με τη σερβική πλευρά να διαβεβαιώνει ότι το Βελιγράδι δεν αναγνωρίζει το Κόσοβο ως ανεξάρτητο κράτος. Η νέα πρόταση της Κάθριν Άστον έγινε δεκτή από τις ηγεσίες και των δύο πλευρών οι οποίες τη μονόγραψαν.

“Θέλω να τους συγχαρώ για την αποφασιστικότητα όλους αυτούς τους μήνες, και το κουράγιο που έχουν. Είναι πολύ σημαντικό να βλέπουμε ότι και οι δύο κάνουν ένα βήμα μπροστά και έρχονται ένα βήμα πιο κοντά στην Ευρώπη” είπε η ύπατη εκπρόσωπος της ΕΕ για θέματα εξωτερικής και πολιτικής και άμυνας.

Η συμφωνία θεωρείται για τη Σερβία εισιτήριο για να λάβει τον Ιούνιο ημερομηνία για την έναρξη των ενταξιακών της διπραγματεύσεων με την ΕΕ. 

Η συμφωνία περιλαμβάνει 15 σημεία με τα οποία καθορίζεται και ο βαθμός αυτονομίας της βόρειας περιοχής του Κοσόβου, διασφαλίζοντας στους Σέρβους το δικαίωμα να διορίζουν τους αστυνομικούς διοικητές στις περιοχές όπου αποτελούν πλειοψηφία ενώ, προβλέπει και τη λειτουργία εφετείου που θα εκδικάζει, σε δεύτερο βαθμό, υποθέσεις πολιτών σερβικής εθνότητας.

Φαίνεται ότι οι δύο πλευρές βρήκαν τη χρυσή τομή συμφωνώντας να μην μπλοκάρουν η μία την ευρωπαϊκή προοπτική της άλλης.
Με αυτόν τον τρόπο, η σερβική κυβέρνηση έκανε μία ιστορική επιλογή. Αποφάσισε να εναντιωθεί στους πολίτες της και να δεχτεί μία πρόταση που εθνικά ίσως να μην ήταν η ενδεδειγμένη, ήταν όμως η πιο συμφέρουσα και ρεαλιστική. Έτσι, ουσιαστικά η Σερβία είπε "ναι" στην ευρωπαϊκή προοπτική της χώρας, που μπορεί όλοι να επιθυμούν, η μειοψηφία όμως αντιλαμβάνεται πως η συμφωνία αυτή αποτελούσε και το εισιτήριο προς τα εκεί.

Πολλοί μίλησαν για ξεπούλημα της Σερβίας στην Δύση και την Ευρώπη, όμως μήπως αυτή δεν είναι
η δουλειά του πολιτικού; Να κρίνει το εθνικό συμφέρον που πολλές φορές μπορεί να έρχεται ενάντια στο εθνικό φρόνημα; Υπάρχουν άνθρωποι κουρασμένοι από τις κακουχίες του πολέμου και από την κατάσταση που δημιουργήθηκε στα εκεί μέρη. Αυτοί οι άνθρωποι θέλουν απλώς να περάσουν στην επόμενη φάση, θέλουν να δουν κονδύλια και ανάπτυξη και όλοι γνωρίζουν πως στην αποδυναμωμένη Σερβία αυτοί οι στόχοι μπορούν να επιτευχθούν μόνο μέσω της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Η ιστορία φυσικά θα κρίνει αν η απόφαση ήταν σωστή ή όχι. Όμως κανείς δεν αρνείται πως η ιστορία άλλαξε σελίδα στο κεφάλαιο των Βαλκανίων και της Σερβίας με αυτή τη συμφωνία. Ίσως και της Ευρωπαϊκής Ένωσης... +Yanni Spiridakis 

σχόλια; αντιρρήσεις; ερωτήσεις;
ΠΡΟΣΘΕΣΤΕ ΤΟΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟ ΣΑΣ
ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΣΥΜΦΩΝΙΑΣ
 Διαβάστε περισσότερα.. »

ΙΣTOΡΙΚΑ ΜΥΣΤΗΡΙΑ ~ παρουσίαση νέας ενότητας

ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΜΥΣΤΗΡΙΑ photo IotaSigmaTauOmicronRhoIotaKappaAlphaMuUpsilonSigmaTauEtaRhoIotaAlpha_zpsb369b5c6.jpg
πίσω από το φυσικά προφανές, διεισδύουμε σε ανεξήγητα παραφυσικά μυστήρια της ιστορίας

Από την Δευτέρα, 20 Μαΐου 2013 και κάθε τρίτη Δευτέρα του μήνα στις 12:00 με ένα Μυστηριώδες ζήτημα της Ιστορίας...

υπογράφει ο +Yanni Spiridakis 
 Διαβάστε περισσότερα.. »

Σάββατο 27 Απριλίου 2013

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ~ το yannidakis αλλάζει


Όλα ξεκίνησαν την πρωταπριλιά όταν στην σχετική μου ανάρτηση ανέφερα πως κλείνω την σελίδα, χωρίς ωστόσο να μπορέσω να σας ξεγελάσω... όλους! Λίγες ώρες μετά φρόντισα μέσω νέας δημοσίευσης να παραδεχτώ την πλάκα μου αλλά και να σας ετοιμάσω για μερικές αλλαγές στην διάρθρωση του yannidakis

Σήμερα ήρθε η ώρα να σας παρουσιάσω αυτές τις αλλαγές που ακολουθούν το μοτίβο και παράλληλα την αυστηρή μου πολιτική περί έμφασης στην ποιότητα και όχι στην ποσότητα. Έτσι, από την 1η Μαΐου:
  • Αναστέλλονται οι καθημερινές και μηνιαίες βραβεύσεις ιστολογίων της ενότητας "Βράβευση Ιστολογίων"
  • Η ενότητα "σχόλιο τσι μέρας" μεταφέρεται κάθε σαββατοκύριακο στις 12:00 το μεσημέρι και καταργείται από τις υπόλοιπες μέρες της εβδομάδας.
  • Παύση λειτουργίας της ενότητας "Case Study"
  • Παύση λειτουργίας της ενότητας "Διάδραση"
  • Παύση λειτουργίας της ενότητας "Συνέντευξη"
  • Παύση λειτουργίας της ενότητας "Κυματίζοντας Σκέψεις"
  • Παύση λειτουργίας της ενότητας "Ιστορικές Ειδήσεις"
  • Μεταφορά της ενότητας "Ψήγματα Πνευματικότητας" κάθε δεύτερη Δευτέρα του μήνα.
  • Μεταφορά της ενότητας "Μουσικοί Κωδικοί" κάθε πρώτη Τρίτη του μήνα.
  • Μεταφορά της ενότητας "Θρύλος του Batman" κάθε δεύτερη Τρίτη του μήνα.
  • Μεταφορά της ενότητας "Κινηματογραφικά Μονοπάτια" κάθε τρίτη Τρίτη του μήνα.
  • Μεταφορά της ενότητας "Μύθος" κάθε τέταρτη Τρίτη του μήνα.
  • Λανσάρισμα νέας ενότητας με θέμα μυστήρια και παραφυσικά φαινόμενα κάθε τρίτη Δευτέρα του μήνα.
  • Λανσάρισμα νέας ενότητας με θέμα ελληνικές καινοτομίες κάθε τέταρτη Δευτέρα του μήνα.
Το τελευταίο Σαββατοκύριακο του Απριλίου θα σας παρουσιάσω το όνομα το λογότυπο και την περιγραφή κάθε μιας από τις νέες ενότητες που ελπίζω να βρείτε ενδιαφέρουσες. Στο μεταξύ περιμένω τις παρατηρήσεις, προτάσεις και ερωτήσεις σας για τις παραπάνω αλλαγές. +Yanni Spiridakis 

σχόλια; αντιρρήσεις; ερωτήσεις;
ΠΡΟΣΘΕΣΤΕ ΤΟΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟ ΣΑΣ
ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΣΗΜΕΡΙΝΟ ΘΕΜΑ
 Διαβάστε περισσότερα.. »

Παρασκευή 26 Απριλίου 2013

ANΘΡΩΠΙΝΑ ΒΙΩΜΑΤΑ ΑΠΡΙΛΙΟΥ ~ μη φοβάσαι, μίλα!

μαθήματα από καθημερινές ιστορίες ανθρώπων που άλλαξαν τις ζωές τους


Γειά σας και σήμερα αγαπητοί αναγνώστες. Δεν θα μπορούσα να βρω καλύτερο τίτλο για να περιγράψω το μήνυμα που σήμερα θα ήθελα να περάσω σε όλους εσάς. Πόσο σημαντικό είναι τελικά με ένα απλό τηλεφώνημα, ανώνυμο ή ακόμα και επώνυμο να μπορείς να σώσεις μια ζωή ή μια οικογένεια. 

Κάπου εκεί λοιπόν σε μια μεγάλη πόλη ζούσε μια οικογένεια με ένα μικρό παιδάκι στην ηλικία των 8 μηνών περίπου. Σχεδόν καθημερινά οι γείτονες άκουγαν φωνές από το σπίτι και συνεχόμενο κλάμα μωρού. Οι περισσότεροι απ’αυτούς αδιαφορούσαν σκεπτόμενοι ότι δεν τους αφορά τι συμβαίνει σ’αυτή την οικογένεια. Μέρα με την μέρα το πρόβλημα γινόταν ολοένα και μεγαλύτερο, ώσπου ένας από τους γείτονες μίλησε. Τηλεφώνησε στην κοινωνική υπηρεσία της περιοχής και ανάφερε όσα πίστευε πως διαδραματίζονταν στο σπίτι, με επώνυμη καταγγελία. 

Με εντολή εισαγγελέα και συνοδεία αστυνομικού, η κοινωνική λειτουργός έφτασε στο σπίτι. Χτύπησε την πόρτα, αλλά απόκριση καμία. Κάτι όμως της έλεγε ότι δεν πρέπει να απομακρυνθεί και να παραμείνει στο σπίτι, μέχρι κάποιος να ανοίξει ή να επιστρέψει σ’αυτό. Λίγη ώρα αργότερα, άκουσε το κλάμα του μωρού το οποίο συνέχισε να κλαίει για τα επόμενα δέκα λεπτά. Μη μπορώντας να περιμένει άλλο αποφάσισαν μαζί με τον αστυνομικό να σπάσουν την πόρτα. Μπαίνοντας μέσα αντίκρισαν ένα φρικτό θέαμα: οι δύο γονείς ξαπλωμένοι στο καναπέ του σαλονιού, ημίγυμνοι, μη έχοντας τις αισθήσεις τους υπό την επήρεια αλκοόλ και ναρκωτικών ενώ το μωρό γυμνό στο πάτωμα πεινασμένο για δύο μέρες. Αμέσως τύλιξαν το μωρό και οδηγήθηκε στο νοσοκομείο, ενώ οι γονείς, αφού ανέκτησαν τις αισθήσεις τους οδηγήθηκαν στην αστυνομία. Τέτοια περιστατικά λαμβάνουν χώρα καθημερινά  δίπλα μας, στην γειτονιά μας, στη πολυκατοικία μας, ακόμα και στο σπίτι μας. 

Αν όλοι μας σκεφτόμαστε με την λογική ότι το πρόβλημα του διπλανού μας δεν μας αφορά, τότε είναι μεγάλο λάθος. Ο καθένας μας μπορεί, και είναι σημαντικό, να αναφέρει τέτοιου είδους καταστάσεις σε πληθώρα υπηρεσιών κάνοντας μια ανώνυμη ή επώνυμη καταγγελία, είτε αυτό αναφέρεται σε κακοποίηση ή παραμέληση παιδιού, βία στην οικογένεια, αλκοόλ, ναρκωτικά και πολλά άλλα. Υπάρχουν γραμμές βοήθειας που μπορούμε να βρούμε στο ίντερνετ ή να δούμε στη τηλεόραση. Επίσης μπορούμε να καλέσουμε την κοινωνική υπηρεσία της περιοχής μας ή να επικοινωνήσουμε με το πλησιέστερο αστυνομικό τμήμα.

Κάποιες γραμμές βοήθειας είναι οι ακόλουθες:
Κάθε ζωή έχει αξία και εμείς μπορούμε να τη σώσουμε. +entita matsinska

σχόλια; αντιρρήσεις; ερωτήσεις;
ΠΡΟΣΘΕΣΤΕ ΤΟΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟ ΣΑΣ
ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΣΗΜΕΡΙΝΟ ΘΕΜΑ
 Διαβάστε περισσότερα.. »

Πέμπτη 25 Απριλίου 2013

ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣMOΣ ΠΕΜΠΤΗΣ ~ οι προστάτες των ελληνικών συνόρων

Καληνωρίσματα. Δεν έχω περάσει πολλές φορές τα σύνορα οδικός. Οι μετακινήσεις μου στο εξωτερικό γίνονται κατά βάση με το αεροπλάνο και μία φορά μέσω του πλοίου όταν ταξίδευα στην Βενετία.

Στις δύο φορές που ταξίδεψα οδικός στην Βουλγαρία και την Κωνσταντινούπολη έγινα μάρτυρας μιας καθημερινής ταλαιπωρίας για πολλούς διερχόμενους οδηγούς που δεν ήταν άλλη από την “ουρά” στα σύνορα. Διαβατήρια, έλεγχοι για ναρκωτικά, όπλα, λαθρομετανάστες και οτιδήποτε παράνομο θα μπορούσε να μεταφερθεί από τη μία χώρα στην άλλη, αποτελούν τις αιτίες της μεγάλης καθυστέρησης που εκείνη τη στιγμή αναρωτιέσαι γιατί είναι δα τόσο απαραίτητη.

Η απάντηση έρχεται συχνά-πυκνά από την ειδησεογραφία της ημέρας. Τις προάλλες διαβάζαμε πως οι αστυνομικοί βρήκαν μέσα σε ένα φορτηγό που περνούσε τα σύνορα με την Αλβανία, πάνω από πεντακόσια κιλά ναρκωτικών που ήταν μέσα σε ξύλα και κλαδιά! Η ποσότητα είναι ασύλληπτη. Μιλάμε για χιλιάδες δόσεις που θα ήταν έτοιμες να διοχετευτούν σε αμέτρητους νέους και νέες προκειμένου να κερδίσουν λίγο ακόμα χρόνο ευμάρειας μέχρι την τελική ημέρα της πτώσης, της τελικής πτώσης στον θάνατο…

Ο ρόλος των συνοριοφυλάκων είναι πολύ σημαντικός. Είναι imageοι άνθρωποι που έχουν την ευθύνη να ελέγχουν όλα και όλους όσους εισέρχονται στην πατρίδα. Σκεφτείτε πως αρκετή είναι η εγκληματικότητα εδώ στην Ελλάδα. Το εμπόριο όπλων ανθεί, η διακίνηση ναρκωτικών μαστίζει την ελληνική κοινωνία και το παραεμπόριο καταστρέφει τις ελληνικές επιχειρήσεις. Το μόνο που χρειαζόμαστε, είναι η εισαγωγή περισσότερων τέτοιων “προϊόντων” στην χώρα. Περισσότερα μέσα να καταστρέφονται καθημερινά οι νέοι και η οικονομία μας.

Πλέον τα στελέχη των συνόρων είναι εφοδιασμένα με σκυλιά και μηχανήματα πιο σύγχρονης τεχνολογίας ελέγχου των οχημάτων που περνούν τα σύνορα. Παράλληλα έρχονται αντιμέτωποι με την εφευρετικότητα και την φαντασία των διακινητών που κάθε φορά προσπαθούν να κρύψουν όλο και πιο αποτελεσματικά τα “αγαθά” τους. Δεν ξεχνάω πως πριν μερικά χρόνια, είχαν βρει στο λιμάνι του Ηρακλείου, ποσότητα ναρκωτικών ουσιών στα γεννητικά όργανα μιας τουρίστριας! Το συμπέρασμα είναι προφανές: Αξίζει τον κόπο η ταλαιπωρία στα σύνορα. +Yanni Spiridakis 

σχόλια; αντιρρήσεις; ερωτήσεις;
ΠΡΟΣΘΕΣΤΕ ΤΟΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟ ΣΑΣ
ΠΡΟΣΘΕΤΟΝΤΑΣ ΤΙΣ ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ ΣΑΣ ΑΠΟ ΣΥΝΟΡΑ
 Διαβάστε περισσότερα.. »

Τετάρτη 24 Απριλίου 2013

ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΤΕΤΑΡΤΗΣ ~ φράουλες βουτηγμένες σε αίμα σκοτώνουν την ελλάδα

Καληνωρίσματα. Υπάρχουν πολλών ειδών τρέλας. Ανάμεσα τους διακρίνουμε την κομματική, την εθνικιστική, την ρατσιστική και αυτήν λόγω κρίσης. Μία τέτοια τρέλα πρέπει να κατέβαλε τους επιστάτες στην περιοχή καλλιέργειας φράουλας στην Μανωλάδα Πύργου και άδειασαν τα όπλα τους πάνω στους εργαζόμενους που διαμαρτυρόντουσαν για την μη καταβολή των χρημάτων του μισθού τους.
Θα μπορούσε να ήταν μια στιγμή αδυναμίας ή απλής τρέλας λόγω κρίσης όπως έγραψα και παραπάνω, όμως περί σχέσεων των δολοφόνων με την Χρυσή Αυγή αλλά και το γεγονός πως οι εργάτες ήταν αλλοδαποί, δίνει μια διαφορετική διάσταση στο γεγονός. Ξαφνικά από ένα κοινό έγκλημα (αν υπάρχει κοινοτυπία στα εγκλήματα) γίνεται πολιτικό και μάλιστα λαμβάνει τεράστιες διαστάσεις που όχι απλά αμαυρώνουν τον Αγροτικό Συνεταιρισμό Φρούτων και Λαχανικών της περιοχής, όχι απλά πλήττουν το εμπόριο, αλλά ζημιώνουν ολόκληρη την Ελλάδα σε πολιτικό, τουριστικό, κοινωνικό και επικοινωνιακό επίπεδο.

Σε μια εποχή που πασχίζουμε να στείλουμε όσο το δυνατό imageκαλύτερη εικόνα στο εξωτερικό. Που προσπαθούμε να πείσουμε άπαντες πως η Ελλάδα παρά την κρίση προσφέρει ποιοτικές τουριστικές υπηρεσίες και προϊόντα υψηλής ποιότητας, σε μια χρονική περίοδο στην οποία βρισκόμαστε στην αρχή της τουριστικής σεζόν με τα μηνύματα να λένε για αύξηση 20% στην προσέλευση τουριστών, ένα γεγονός που δεν έχουμε συνηθίσει στην Ελλάδα, έρχεται να αναστρέψει το καλό κλίμα υπέρ μας.

Και αυτό δεν είναι απλές εκτιμήσεις. Από την επόμενη μέρα του συμβάντος στο διαδίκτυο και αλλού, τρέχουν καμπάνιες που παρακινούν τους καταναλωτές όλου του κόσμου να μποϊκοτάρουν τις φράουλες της Μανωλάδας. Με αιχμηρές δηλώσεις, αφίσες και άλλη προπαγάνδα δυσφημίζουν το προϊόν και όπως θα δείτε στον παραπάνω σύνδεσμο, αμαυρώνουν γενικότερα τον ελληνισμό. Δε θα τα βάλω με αυτούς, που βρήκαν έδαφος και αφορμή να σκορπίσουν την χολή τους για την Ελλάδα, αλλά με τους έλληνες ανεγκέφαλους, είτε αυτοί είναι τρεις νεαροί επιστάτες με όπλα, είτε βουλευτές που αρέσκονται στην βία, είτε καταστηματάρχες που κλέβουν τον τουρίστα μπροστά στα μάτια του! Διότι αυτοί δίνουν τροφή σε όλη αυτήν την προπαγάνδα, αυτοί σκοτώνουν την χώρα μας.
Το σημερινό μου θέμα δεν αφορά την Μανωλάδα. Τα συμβάντα εκεί ήταν απλά μια αφορμή. Οφείλουμε να απομονώσουμε και να καταστρέψουμε τα παράσιτα που αμαυρώνουν το όνομα της Ελλάδας και να βρούμε και να αναδείξουμε τα λαμπρά παραδείγματα που την δοξάζουν. +Yanni Spiridakis 

σχόλια; αντιρρήσεις; ερωτήσεις;
ΠΡΟΣΘΕΣΤΕ ΤΟΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟ ΣΑΣ
ΓΙΑ ΤΙΣ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΠΟΥ ΠΗΡΕ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ
 Διαβάστε περισσότερα.. »

Τρίτη 23 Απριλίου 2013

ΠPOΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΤΡΙΤΗΣ ~ μόνη ξανά δεν θα σ’ αφήσω

Καληνωρίσματα. Ένα από τα πιο ενδιαφέροντα πρωταθλήματα ποδοσφαίρου στην ιστορία, ολοκληρώθηκε την περασμένη Κυριακή με τις περισσότερες ομάδες να αισθάνονται ικανοποιημένες για τους δικούς τους λόγους και μία να είναι η μεγάλη χαμένη: η ΑΕΚ.

Τι είναι όμως η Α.Ε.Κ.; Είναι ένα αθλητικό σωματείο, μία imageεταιρεία, ένα κομμάτι της ελληνικής ιστορίας, μία ομάδα διασκέδασης και ψυχαγωγίας, μία ιδέα ή ένας τρόπος ζωής, όπως το ίδιο είναι και όλες οι μεγάλες ομάδες στην Ελλάδα. Καλώς ή κακώς, αυτές οι ομάδες έχουν όλα αυτά τα πολλά και αντιφατικά χαρακτηριστικά. Και είναι ικανά αυτά τα χαρακτηριστικά να σβήσουν; Να ξεχαστούν; Να διαγραφούν;

Θυμάμαι μία συνέντευξη ενός εκπροσώπου του Διεθνούς Νομισματικού Ταμείου σε ελληνικό κανάλι, κάπου στα μέσα της κρίσης, όπου έλεγε πως η Ελλάδα δεν είναι μία εταιρεία που αν έχει χρέη και δεν πάει καλά, της βάζεις λουκέτο. Είναι μία χώρα που δεν μπορεί να κλείσει ποτέ και η μόνη λύση είναι να διορθώσεις το πρόβλημα της. Ακριβώς το ίδιο συμβαίνει και με την ΑΕΚ. Δεν σβήνει, δεν κλείνει. Άλλωστε είναι υπεράνω προσώπων. Όταν ένα σωματείο υπάρχει από το 1924 διαγράφοντας σχεδόν ενενήντα χρόνια ιστορίας, γίνεται προφανές πως δεν στέκεται σε πρόσωπα, όμως αυτά τα πρόσωπα κατά καιρούς στιγματίζουν την ύπαρξη της.

Υπάρχουν άνθρωποι όπως ο Μίμης Παπαϊωάννου και ο Θωμάς Μαύρος που σύνδεσαν το όνομα τους με ένδοξες ημέρες της ομάδες και άλλοι όπως ο Ντούσαν Μπάγεβιτς και ο Στέλιος Μανωλάς που έγραψαν τις πιο χρυσές σελίδες του συλλόγου. Σήμερα όμως μας απασχολούν άνθρωποι όπως ο Αδαμίδης, ο Τροχανάς, ο Ψωμιάδης, που αποδεικνύουν πως μπορεί η ΑΕΚ να μην είναι πρόσωπα, όμως τα πρόσωπα που την απαρτίζουν κάθε φορά την ισχυροποιούν ή την καταστρέφουν.

Τώρα αυτή η ομάδα καλείται να αγωνιστεί για πρώτη φορά στην ιστορία της, στην δεύτερη κατηγορία του ελληνικού ποδοσφαίρου. Αυτό όμως και πάλι δε σημαίνει πως είναι το τέλος, πολύ απλά επειδή δεν υπάρχει τέλος! Βλέπετε η έδρα της ΑΕΚ θα μπορούσε να είναι στην Κωνσταντινούπολη, αλλά ιδρύθηκε από Πολίτες στην προσφυγική Νέα Φιλαδέλφεια. Αντίστοιχα το σε ποια κατηγορία αγωνίζεται η ομάδα αφορά τα άτομα τα οποία απασχολούνται κάθε φορά με αυτήν… Ας μην ξεχνάμε πως στην θέση της ΑΕΚ βρέθηκε πρόσφατα ο Άρης, ο ΟΦΗ και παλαιότερα η Λάρισα. Ακόμα, Ομάδες όπως η Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ και η Γιουβέντους, όπως η Ρίβερ Πλέιτ και η Μίλαν, έχουν ζήσει τη διαδρομή από τα ψηλά στα χαμηλά και αντίστροφα. Το πιο πρόσφατο παράδειγμα ιστορικού υποβιβασμού ήταν πέρσι όταν οι ιστορικοί Rangers της Σκωτίας υποβιβάστηκαν λόγω χρεών στην τέταρτη κατηγορία της χώρας.
Κάτι που μας φέρνει σε ένα ελπιδοφόρο σενάριο, αυτό του υποβιβασμού στην τρίτη κατηγορία που κατά διαβολική σύμπτωση, από του χρόνου θα είναι ερασιτεχνική και αν η ομάδα αγωνιστεί εκεί θα διαγραφεί το μεγαλύτερο μέρος των χρεών της. Αν γίνει αυτό θα είναι πολύ πιο εύκολο για έναν επενδυτή να έρθει και να αναλάβει μία ομάδα “μαγαζί-γωνία”. Το μόνο που θα πρέπει να διασφαλιστεί αυτά τα δύο χρόνια που λογικά θα είναι σε χαμηλές κατηγορίες, είναι η στήριξη όσων την αγαπούν. Του κόσμου που θα πρέπει να γεμίζει κάθε Κυριακή το γήπεδο και να στηρίξει όσο ποτέ άλλοτε την ομάδα αποδεικνύοντας στα δύσκολα την αγάπη του, των παικτών που θα πρέπει να παίζουν και για τη φανέλα και της όποιας διοίκησης προκύψει που θα ξέρει πως ήρθε η ώρα να επιστρέψουν σε αυτήν την ομάδα ότι της αξίζει και κάποτε εκλάπη από υπεξαιρέσεις και κακοδιαχείριση. “Το πλοίο φτάνει σ’ άλλο λιμάνι […] Πέρασε η μπόρα, πέρασε. […] Άνοιξε τα φτερά σου […] Μόνη ξανά δεν θα σ’ αφήσω”. +Yanni Spiridakis 

σχόλια; αντιρρήσεις; ερωτήσεις;
ΠΡΟΣΘΕΣΤΕ ΤΟΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟ ΣΑΣ
ΠΕΡΙΓΡΑΦΟΝΤΑΣ ΣΚΕΨΕΙΣ ΚΑΙ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ ΟΠΟΙΑ ΟΜΑΔΑ ΚΙ ΑΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΕΤΕ
 Διαβάστε περισσότερα.. »

Δευτέρα 22 Απριλίου 2013

CASE STUDY ΑΠΡΙΛΙΟΥ ~ όταν το φτηνό είναι ποιοτικό (Bic)

Καληνωρίσματα. Ως μαθητής στο σχολείο είχα ακούσει για την φήμη ενός διάσημου καθηγητή στην μουσική που ήταν στο σχολείο για πολλά χρόνια. Ήταν ο “Βικ”. Λίγο αργότερα διαπίστωσα πως το όνομα του καθηγητή ήταν Ζαχαρενάκης και το “Βικ” ήταν απλά ένα παρατσούκλι. Έχετε ακούσει στην αρχή της χρονιάς που κάθε καθηγητής εισηγείται τι χρειάζεται για το μάθημά του; Στυλό, μαρκαδόρους, τετράδια κλπ.; Ο Ζαραρενάκης ήθελε ένα πεντάγραμμο και έναν στυλό Βικ!

Η εταιρεία Bic δεν είναι ελληνική, όμως αποτελεί μέρος της imageκαθημερινότητάς μας από τη δεκαετία του ‘70 με τα πιο γνωστά της προϊόντα όπως τα στυλό, τα οι αναπτήρες και τα ξυριστικά. Η φιλοσοφία της εταιρείας ήταν η πιο άμεση που μπορεί κανείς να βρει στην αγορά: η αμεσότητα! Έφτιαξε προϊόντα απλά στον σχεδιασμό και την χρήση, οικονομικά και εύχρηστα. Επικεντρώθηκε στην αξιοπιστία τους διασφαλίζοντας πως δεν θα σπάσουν, δεν θα κολλήσουν, δε θα είναι ελαττωματικά και κατάφεραν να γίνουν προσιτά διοχετεύοντας τα στην παγκόσμια αγορά με όπλο το πολύ χαμηλό κόστος τους, που ποτέ δεν θυσίασε την ποιότητα και αποδοτικότητα.

Είναι χαρακτηριστικό πως το 79% των σαράντα έξι imageεκατομμυρίων προϊόντων της Bic φτιάχνονται σε δικά της εργοστάσια, ένα από τα οποία υπάρχει στην Ελλάδα που από το 1974 παράγει όλα τα είδη ξυριστικών της, εκεί. Μόνο πέρσι περισσότερα από εννιακόσια σαράντα εκατομμύρια ξυριστικά εξήχθησαν από την Ελλάδα σε εκατόν πενήντα τρεις χώρες! Δεν είναι τυχαίο πως η γενικότερη προσεκτική στρατηγική πολιτική της εταιρείας, έχει ως αποτέλεσμα να εξακολουθεί να έχει κέρδη ακόμα και σε περίοδο κρίσης.

Το μαύρο ανθρωπάκι με τα κίτρινα ρούχα έχει καταφέρει να εισχωρήσει στα σπίτια μας σε τεράστιες ποσότητες των imageδιαφόρων ειδών της απλά επειδή ακόμα κι αν δεν τα αγοράσουμε (-“έχεις έναν στύλο”; –“κράτα τον” και -“έχετε φωτιά”: –“κρατήστε τον, έχω πολλούς”), τα βρίσκουμε ελεύθερα και σε τεράστιες ποσότητες. Τα έχουμε συνηθίσει, τα χρησιμοποιούμε γιατί είναι προσιτά, εύκολα στη χρήση και σχεδόν δωρεάν. Δεν θα είναι το δώρο μας στα γενέθλια ενός φίλου, θα είναι όμως σίγουρα ο πιστός, κρυφός και παρασκηνιακός φίλος που βγάζει την σκληρή δουλειά. Ο “Βικ” ντε! +Yanni Spiridakis 

σχόλια; αντιρρήσεις; ερωτήσεις;
ΠΡΟΣΘΕΣΤΕ ΤΟΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟ ΣΑΣ
ΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΠΙΟ… ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΜΑΣ ΣΥΝΗΘΕΙΑ
 Διαβάστε περισσότερα.. »

σxόλιο τσι κυριακής ~ αποφάσισαν υπέρ της οπλοκατοχής

σχόλιο τσι μέρας
η είδηση που στιγμάτισε τη βδομάδα που πέρασε, σχολιάζεται απ' την νυχτερινή οπτική και προβληματίζει

 η είδηση 

Κατά του μέτρου για την αυστηροποίηση της οπλοκατοχής ψήφισαν και τέσσερις γερουσιαστές των Δημοκρατικών. Ομπάμα: «Hμέρα ντροπής» η απόρριψη του σχεδίου για την οπλοκατοχή. Ο αμερικανός Πρόεδρος Μπαράκ Ομπάμα, μιλώντας μετά την απόρριψη από την αμερικανική Γερουσία του μέτρου που θα καθιστούσε υποχρεωτικούς τους ελέγχους του «ιστορικού» όσων επιθυμούν να αγοράσουν όπλο, κατήγγειλε με κατηγορηματικό τρόπο τη στάση μιας «μειονότητας» γερουσιαστών. Για την ψήφισή του το μέτρο αυτό χρειαζόταν 60 ψήφους, αλλά μόνον 54 γερουσιαστές ψήφισαν υπέρ, ενώ 46 ψήφισαν κατά. Τέσσερις Δημοκρατικοί ψήφισαν κατά.

 το σχόλιο 
Η Αμερική με αυτήν την απόφαση, απέδειξε για ποιον λόγο είναι ακόμα στο στόχαστρο της ελευθερίας και της ειρήνης. Σε μία χώρα ροντέο, η κατάσταση ξέφυγε όταν τα τελευταία χρόνια τα κρούσματα άρχισαν να πληθαίνουν. Ο καθένας που είχε προβλήματα, έπιανε ένα όπλο που πολύ εύκολα είχε νωρίτερα αποκτήσει και άρχιζε να το αδειάζει σε σχολεία, πλατείες, αθλητικές και πολιτιστικές εκδηλώσεις, σε κινηματογράφους και νοσοκομεία. Η ευνόητη κυβερνητική αντίδραση θα ήταν φυσικά ο περιορισμός και ο έλεγχος της οπλοκατοχής, όμως πρώτα η συντηρητική γερουσία έθεσε βέτο στο αρχικό σχέδιο που παρουσίασε ο Ομπάμα και ύστερα αποφάσισε να απορρίψει ακόμα και αυτό, το... "κουρεμένο". Τι μήνυμα έστειλε η γερουσία των ΗΠΑ; Σκοτώστε ελεύθερα!

σχόλια; αντιρρήσεις; ερωτήσεις;
ΠΡΟΣΘΕΣΤΕ ΤΟΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟ ΣΑΣ
ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΣΗΜΕΡΙΝΟ ΣΧΟΛΙΟ
 Διαβάστε περισσότερα.. »

Κυριακή 21 Απριλίου 2013

ΘΡΥΛΟΣ ΤΟΥ BATMAN ΑΠΡΙΛΙΟΥ ~ η ανθρώπινη πλευρά του ήρωα :[ ο θάνατος του robin :[ νέα σειρά :[ 12 σχετικά θέματα :[ παρουσίαση των comics του μήνα

θρύλος του Batman
το πρώτο ελληνικό blog για όλα τα νέα από τον Θρύλο του Batman 73 χρόνια μετά. Παρουσίαση όλων των εξελίξεων


 ΘΕΩΡΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΘΡΥΛΟ 
Ο ΠΑΤΕΡΑΣ BATMAN
*απόσπασμα*αφιέρωμα στον θάνατο*
Όσοι παρακολουθείτε την στήλη γνωρίζετε πως ο Bruce Wayne είναι πατέρας του μικρού Damian.
Ενός αγοριού που έκανε κατά λάθος με την επί χρόνια εχθρό του, Talia al Ghul. Εδώ και περισσότερο από ένα χρόνο διαβάζαμε τις περιπέτειες του "Batman and Robin" το οποίο παρουσιάζαμε κάθε μήνα όχι μόνο για τις ιστορίες του εικονογραφημένου αλλά κυρίως για τις πρωτόγνωρες σχέσεις του ήρωα με τον γιο του που μετέπειτα έγινε ο νέος Robin.

Εδώ και ένα μήνα ο Damian έχει πεθάνει και διαβάζουμε σε όλες τις ιστορίες του Σκοτεινού Ιππότη στα comics έναν άνθρωπο που έχει καταβληθεί από παραφροσύνη και βρίσκεται εκτός ελέγχου. Ένας άνθρωπος που δεν διστάζει να χτυπήσει βάναυσα τον ίδιο τον Tim Drake, που δεν εμφανίζεται σπίτι του αναζητώντας το πτώμα του γιου του κλπ. Ο λόγος που γράφω αυτήν την υποενότητα είναι για να παρουσιάσω και να τονίσω τα ανθρώπινα χαρακτηριστικά του χαρακτήρα αυτού. Ένας άνθρωπος που υποφέρει από μια τόσο συγκλονιστική απώλεια είναι λογικό να χάσει τον έλεγχο των πράξεων του.

Όμως ας είμαστε εδώ λίγο γνώστες του τι λέμε. Ο Batman ουδέποτε υπήρξε ο πλέον συγκρατημένος χαρακτήρας. Η μοναδική του εγκράτεια ήταν στο ότι ποτέ δεν σήκωσε το πιστόλι για να σκοτώσει. Όμως αυτό δεν το έκανε εξαιτίας της ηθικής αρετής του (που θα δούμε κάποιον άλλο μήνα), αλλά λόγω των ψυχολογικών προβλημάτων του. Έγινε Batman επειδή σκοτώθηκαν οι γονείς του, έτσι δεν θα ήθελε ο Batman να σκοτώσει κάποιον. Και μεταξύ μας αυτό, δεν είναι και τόσο λογικό. Δηλαδή, ποιος δεν θα ήθελε να σκοτώσει τον Joker; Όσοι έχετε διαβάσει comics ξέρετε τι εννοώ...

Ο Batman όμως βρίσκεται εκτός ελέγχου και το οφείλει στην απώλεια του γιου του. Γυρνώντας στο παρελθόν, ο ίδιος έχει τύψεις. Δεν ήταν ποτέ ο ιδανικός πατέρας. Δεν έδινε χώρο στον γιο του να αναπτυχθεί. Ήταν υπερπροστατευτικός, δεν του έδινε πολλές πρωτοβουλίες και γνωρίζοντας πως είναι ο μέντορας του ώστε να γίνει ένας καλός Robin, ξεχνούσε πως είναι και ο πατέρας του που θα έπρεπε να παίζει μαζί του, να τον στηρίζει και να τον αγαπά.

Σε μια πράξη εξιλέωσης, λουσμένος από απέραντες τύψεις, του αγόρασε ένα σκύλο για να παίζει.
Όμως μπορούμε να εξαγοράσουμε την αγάπη και την στοργή του παιδιού μας; Προφανώς όχι. Και ο Batman μπορεί να το ξεχνούσε επειδή δεν ήταν έτοιμος και επειδή δεν ήξερε ποτέ πως να κάνει τον πατέρα, όμως του το θύμιζε ο Alfred. Ακόμα κι έτσι πάντως, ο Bruce κατάλαβε τι σημαίνει να είσαι πατέρας, μόνο όταν έχασε τον γιο του.

Είναι ανάγκη να περιμένουμε την μη αναστρέψιμη κατάσταση για να φτάσουμε στην ορθή συμπεριφορά; Μπορεί να είμαστε υπέροχοι άνθρωποι με καθολική αποδοχή στο ευρύ κοινό. Μπορεί οι πράξεις μας να είναι αξιοθαύμαστοι στο κοινωνικό σύνολο. Να είμαστε καλοί στην δουλειά μας και να ασχολούμαστε με τα κοινά, όμως τι νόημα έχουν όλα αυτά, αν όταν γυρνάμε στο σπίτι βλέπουμε στο πρόσωπο του παιδιού μας ένα άγνωστο αντικείμενο; Τι νόημα έχει αν δεν έχουμε κερδίσει πρώτα τον σεβασμό του παιδιού μας; Πως θα ένοιωθε κανείς αν δεν προλάβαινε να γίνει αρκετά καλός πριν πεθάνει; Όλοι λέμε πως θα βάλουμε μια νέα αρχή στις σχέσεις μας, θα μιλήσουμε με το παιδί μας όταν τελειώσει μία περίοδος συμφόρησης του χρόνου μας. Πως όμως είμαστε τόσο σίγουροι πως αναβάλλοντας κάτι τόσο σημαντικό θα μπορέσουμε να ανταπεξέλθουμε σε αυτό αργότερα;

Ο Bruce δεν πρόλαβε. Ο Damian πέθανε πολύ νωρίς. Εμείς όμως προλαβαίνουμε να μάθουμε, να αναθεωρήσουμε και να μην βρεθούμε εκτεθειμένοι στην ζωή.

 ΕΙΚΟΝΟΓΡΑΦΗΜΕΝΑ (COMICS) 

Batman
*εξώφυλλο*ανάγνωση*
Αυτόν τον μήνα ο Batman καλείται να αποκαλύψει τον δράστη πίσω μια μυστήρια αυτοκτονία. Ένας γνωστός αρχιτέκτονας σκηνοθετεί την αυτοκτονία του ή ένας κλώνος του δολοφονεί την αυθεντική του έκδοση; Όπως θα αποκαλυφθεί πίσω απ' όλα αυτά βρίσκεται ο Clayface όπου μας παρουσιάζεται το πως αλλάζει τα κύτταρα του ώστε να μπορεί να μεταμορφωθεί. Οι έρευνες θα οδηγήσουν τον ήρωα σε μία υπερφυσική δεσμίδα φωτός υπεύθυνη και για άλλες ψεύτικες αυτοκτονίες. Έτσι, καλεί σε βοήθεια τον Superman, ο οποίος πάντως δεν θα είναι ιδιαίτερη βοήθεια του Σκοτεινού Ιππότη. Άλλωστε το επόμενο θύμα του Clayface θα είναι ο ίδιος ο Bruce Wayne που αποπειράται να ληστέψει μία τράπεζα, να απαγάγει μία κοπέλα και να σκοτώσει τον Gordon. Είναι όμως στ' αλήθεια εκείνος;

Detective Comics
*εξώφυλλο*ανάγνωση*
Η σειρά αποτελεί την πιο ιστορική έκδοση της εταιρείας όπου πρωτοπαρουσιάστηκε ο ήρωας το 1939! Σε μία από τις πιο αυθεντικές μορφές του, ο Σκοτεινός Ιππότης βρίσκεται στο κυνήγι των διασημότερων εχθρών του.

Batman: The Dark Knight
*εξώφυλλο*ανάγνωση*
Η σειρά αυτή αποτελεί συμπληρωματική του Batman και ασχολείται με λίγο πιο παιδικές περιπέτειες που πάντα όμως σέβονται τον θρύλο του ήρωα και της μυθολογίας του.

Batman and Red Robin
*εξώφυλλο*ανάγνωση*
Ο Batman ακόμα δεν μπορεί να συμφιλιωθεί με την ιδέα πως ο γιος του πέθανε κι έτσι κινεί τα νήματα για να τον εντοπίσει και να τον επαναφέρει στην ζωή. Οι εκτός ελέγχου δράσεις του ανησυχούν τον Alfred που θα επιστρατεύσει τον Tim Drake, Red Robin πλέον, για να βοηθήσει τον κάποτε μέντορά του. Ο νεαρός πρώην βοηθός του θα τον εντοπίσει όμως θα διαπιστώσει πως είναι παράφρων. Η προσπάθεια του να τον πείσει να γυρίσει στην ζωή του, θα εξελιχθεί σε μονομαχία μεταξύ των δύο ηρώων.

Batman Incorporated
*εξώφυλλο*ανάγνωση*
Η σειρά αυτή ασχολείται με τις δράσεις του Σκοτεινού Ιππότη και των συμμάχων του σε όλο τον κόσμο στην μάχη εναντίον του κακού. Το δίκτυο είναι ισχυρό όμως και οι εχθροί απ' όλο τον κόσμο παραμένουν εξαιρετικά επικίνδυνοι.

Nightwing
*εξώφυλλο*ανάγνωση*
Πρόκειται για την ανεξάρτητη καριέρα του πρώτου Robin, Dick Grayson. Ως Nightwing πλέον αποτελεί τον πιο πιστό σύμμαχο του Σκοτεινού Ιππότη έχοντας αντιγράψει πολλά από τα χαρακτηριστικά του. Συχνά οι περιπέτειες του ενώνονται με αυτές άλλων εικονογραφημένων σειρών.

Batgirl
*εξώφυλλο*ανάγνωση*
H Barbara Gordon και κόρη του αστυνόμου είναι ξανά το Batgirl. Η πλέον αναγνωρίσιμη και επιθυμητή Batgirl στις δικές της περιπέτειες πιο συχνά με γυναίκες εχθρούς και σε ιστορίες που συχνά συμπίπτουν με αυτές άλλων ηρώων.

Red Hood and the Outlaws
*εξώφυλλο*ανάγνωση*
Ο δεύτερος Robin, Jayson Todd έφυγε υπό την σκέπη του Batman όταν αποφάσισε πως το να αφιαρείς μία ζωή δεν είναι κόκκινη γραμμή. Ο εγκληματίας, παράνομος και επικίνδυνος Red Hood μαζί με μία παρέα παρανόμων μάχεται για το καλό με τον δικό του ιδιαίτερο τρόπο.

Batwoman
*εξώφυλλο*ανάγνωση*
Η Kate Kane είναι η νέα Batwoman. Γνωστή ως η πρώτη ομοφυλόφιλη ήρωας τα βάζει συχνά με γυναίκες κυρίως για να προστατεύσει το περιβάλλον της. Δεν έχει άμεση επαφή με τον Σκοτεινό Ιππότη, αλλά λειτουργεί σιωπηρά με το πλευρό του.

Batwing
*εξώφυλλο*ανάγνωση*
Πρόκειται για τον πρώτο ήρωα της ομάδας που βρίσκεται μόνιμα στην Αφρική και υπερασπίζεται τις εκεί περιοχές κόντρα σε μερικούς από τους πιο επικίνδυνους εχθρούς του υποκόσμου.

Birds of Prey
*εξώφυλλο*ανάγνωση*
Στο τεύχος 16 η Batgirl προσπαθεί να γνωρίσει στην υπόλοιπη ομάδα την γυναίκα talon που την έσωσε, όμως η ίδια δεν θα είναι τόσο φιλική όσο με τις υπόλοιπες.

Catwoman
*εξώφυλλο*ανάγνωση*
Η Selina Kyle αξίζει από μόνη της μία δική σειρά. Η Catwoman έχει τις δικές της περιπέτειες που αποτελούνται από κλοπές, συμμαχίες και προδοσίες με μη-έμπιστα άτομα και πολλές συναντήσεις με τον Σκοτεινό Ιππότη που παραμένουν ιδιαίτερα αισθησιακές και ενδιαφέρουσες!

Justice League
*εξώφυλλο*ανάγνωση*
Η ομάδα των ηρώων της DC αποτελεί την πιο αξιόπιστη λύση για την προστασία του πλανήτη από γήινες ή εξωγήινες απειλές. Με μπροστάρη τον Batman η ομάδα υπερασπίζεται τον άνθρωπο.

Young Justice
*εξώφυλλο*ανάγνωση*
Η νεαρή Justice League που μεταφέρεται από τα κινούμενα σχέδια στα εικονογραφημένα. Οι νεαροί ήρωες δίνουν την δική τους μάχη για την προάσπιση του καλού. Από τον θρύλο του Batman έχουμε τους, Nightwing, Robin και Batgirl

Legends of the Dark Knight
*εξώφυλλο*ανάγνωση*
Πρόκειται για εβδομαδιαία αστυνομική σειρά που βασίζεται στην πόλη του Gotham και τις ιστορίες της, ενώ μελετά στοιχεία από την κοινωνία, όπως η εγκληματικότητα και η οικονομική κρίση.

Ame-Comi Girls
*εξώφυλλο*ανάγνωση*
Πρόκειται για μία σύμπραξη ηρωίδων στις οποίες συμμετέχει η Batgirl και τις δράσεις τους άλλοτε υπέρ ή κατά της κοινωνίας. Τα τεύχη αυτά είναι εβδομαδιαία.

Injustice: Gods Among Us
*εξώφυλλο*ανάγνωση*
Η σειρά είναι εβδομαδιαία και αποτελεί τον προπομπό του ομώνυμου ηλεκτρονικού παιχνιδιού.

Justice League Beyond
*εξώφυλλο*ανάγνωση*
Η παρέα των ηρώων στο μέλλον σε μια εβδομαδιαία σειρά βασισμένη στο Batman Beyond.

 ΠΑΡΑΓΩΓΕΣ ΚΙΝΟΥΜΕΝΗΣ ΕΙΚΟΝΑΣ 

ΞΑΝΑ ΣΤΟ ΡΑΦΙ ΤΟ JUSTICE LEAGUE MOVIE
*σύνδεσμος*εικόνα*
Όπως σας είχα ενημερώσει τον περασμένο μήνα, η Warner Bros. ήταν πολύ κοντά σε συμφωνία με τους Nolan και Bale για να συμμετέχουν στην Justice League ταινία, όμως όπως έγινε γνωστό οι δύο πλευρές δεν τα βρήκαν καθώς όπως αναφέρουν οι φήμες, ο Nolan δεν κατάφερε να διασφαλίσει την ομαλότητα της τριλογίας κι έτσι έκανε πίσω. Τώρα η ταινία μπαίνει και πάλι στο ράφι, καθώς ακούγεται πως το πολυαναμενόμενο "Man of Steel" θα έχει στόχο τριλογίας και άρα ως τότε ίσως μην δούμε τίποτα με... Batman μέσα.

THE DARK KNIGHT RISES
*σύνδεσμος*hardy*πολυμεσικό*
:[ Μια ευχάριστη έκπληξη περίμενε τον Tom Hardy όταν ένας μικρούλης θαυμαστής του ντυμένος Bane, ζήτησε να βγουν μαζί φωτογραφία. Ο ηθοποιός όχι απλά δεν του χάλασε χατήρι, αλλά ξαναμπήκε στο πετσί του ρόλου για μία αξέχαστη πόζα!
:[ Ένας πολύ... προσεκτικός τύπος έφτιαξε ένα πολυμεσικό στο οποίο παραλληλίζει σκηνές από την τριλογία που μοιάζουν μεταξύ τους. Παραθέτει τις σκηνές παράλληλα και θα εντυπωσιαστείτε από την ομοιότητα τους. Πραγματικά αξίζει να του ρίξετε μια ματιά.
:[ Ολοκληρώθηκαν τα κινηματογραφικά βραβεία του MTV όπου η ταινία είχε πολλές υποψηφιότητες σε σκηνές που ποτέ δεν περιμέναμε πως θα έχανε, όπως η καλύτερη σκηνή μάχης (Batman vs. Bane). Κι όμως ο κόσμος ψήφισε και ψήφισε ακατανόητα! Οι.... "Εκδικητές" της Marvel κέρδισαν τα περισσότερα βραβεία και μάλιστα η ταινία του Nolan δεν πήρε τίποτα...

ΕΠΕΣΤΡΕΨΕ Ο VAL KILMER ΩΣ BATMAN
*σύνδεσμος*εικόνα*πολυμεσικό*
Πιο συγκεκριμένα στην τηλεοπτική σειρά του BBC "Life's Too Short" έκανε έκτακτη εμφάνιση ο ηθοποιός που υποδύθηκε τον Σκοτεινό Ιππότη το 1995 στο Batman Forever. Συγκεκριμένα μπήκε στο γραφείο ενός "φίλου" του για κάνει έκπληξη στην γραμματέα του φορώντας την μάσκα του ήρωα. Εκείνη ενθουσιάστηκε μεν, αλλά της ήταν πολύ δύσκολο να μαντέψει ποιος ήταν πίσω από τη μάσκα. Η σκηνή είναι σπαρταριστή, αν και με το γνωστό αγγλικό... χιούμορ!

ΝΕΑ ΣΕΙΡΑ ΚΙΝΟΥΜΕΝΩΝ ΣΧΕΔΙΩΝ
Μπορεί η σειρά Young Justice να έφτασε στο τέλος της όμως η DC Nation προχωρά το επόμενο διάστημα στο λανσάρισμα μίας νέας σειράς κινουμένων σχεδίων με τίτλο "Teen Titans Go!" στην οποία φυσικά θα συμμετέχει η πιτσιρικαρία των γνωστών μας αγαπημένων ηρώων και ο Robin από τον θρύλο. Η σειρά θα απευθύνεται σε μικρά παιδάκια και θα περιέχει και διδακτικά μηνύματα. Στο yannidakis θα την καλύπτουμε κανονικά από τις 27 Απριλίου οπότε και ξεκινάει το πρώτο επεισόδιο!

YOUNG JUSTICE: INVASION
*σύνδεσμος*εικόνα*
*επεισόδιο 20: endgame* Στο τελευταίο επεισόδιο της σειράς, οι νεαροί ήρωες καταφέρνουν να φτάσουν στον πλανήτη όπου οι ήρωες της Justice League έχουν μόλις καταδικαστεί και φέρνοντας μαζί τους αποδεικτικά στοιχεία, αποδεικνύουν την αθωότητά τους. Οι ήρωες μοιράζουν ξανά τους ρόλους τους καθώς νέοι στόχοι και υποχρεώσεις προκύπτουν.

 ΑΛΛΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ 
BATMAN: ARKHAM ORIGINS
*σύνδεσμος*εικόνα*εικόνα*εικόνα*εξώφυλλο*συνέντευξη*
Ανακοινώθηκε και μάλιστα με μπόλικο υλικό, η κυκλοφορία του νέου παιχνιδιού που θα ολοκληρώσει την τριλογία με τίτλο "Batman: Arkham Origins". Όπως είχαμε γράψει κάποια στιγμή, το παιχνίδι αυτό δε θα είναι η συνέχεια των "Batman: Arkham Asylum" και "Batman: Arkham City" αλλά το prequel τους. Το παιχνίδι θα κυκλοφορήσει στις 25 Οκτωβρίου σε όλες τις γνωστές παιχνιδομηχανές και αναμένεται να κάνει θραύση αφού ήδη έχει πάρει εξαιρετικές κριτικές! Παραπάνω θα δείτε πολλές φωτογραφίες, αλλά και ένα πολυμεσικό έκπληξη!

ΚΙΝΟΥΜΕΝΕΣ ΕΙΚΟΝΕΣ ΕΧΘΡΩΝ
*σύνδεσμος*
1989 *joker*
1992 *penguin*catwoman*penguin*
1995 *two face*riddler*
1997 *mr. freeze*poison ivy*bane*
2005 *ra's al ghul*scarecrow*
2008 *joker*two face*
2012 *bane*talia al ghul*catwoman*
Μία απίστευτη κατασκευή κινούμενων εικόνων .gif έφτιαξε ένας γραφίστας στο οποίο παρουσιάζει όλους τους εχθρούς του Batman που έχουν εμφανιστεί και στις εφτά κινηματογραφικές ταινίες του. Επειδή δεν τους βρήκα μαζί, σας τους παραθέτω έναν-έναν με χρονική σειρά.

THE DARK KNIGHT RISES APPTIVITY
*αγορά*εικόνα*φιγούρες*πολυμεσικό δείγμα*
Αν είστε κάτοχος i-pad τότε σας παρουσιάζω τη νέα εφαρμογή-παιχνίδι στο iOS που είναι εμπνευσμένη από την τελευταία ταινία και στην οποία αφού αγοράσεις την εφαρμογή, αγοράζεις και μία ειδική φιγούρα η οποία αγγίζει την συσκευή. Υπάχουν τρεις φιγούρες και το Bat. Η κάθε φιγούρα σου επιρέπει να παίξεις με έναν διαφορετικό τρόπο. Θα βρείτε περισσότερα στην επίσημη σελίδα του προϊόντος το οποίο κοστίζει 16,49 δολάρια.

ΤΕΧΝΗ ΕΜΠΝΕΥΣΜΕΝΗ ΑΠΟ BATMAN
*σύνδεσμος*εικόνα*
Διεθνή εταιρεία γραφιστικής κυκλοφόρησε μια σπουδαία δουλειά με θέμα ήρωες της DC, η οποία είναι εμπνευσμένη από τις ταινίες της δεκαετίας του '90, αλλά και την τριλογία του Nolan. Ουσιαστικά πρόκειται για άτυπες αφίσες που πραγματικά μας εντυπωσιάζουν στην αισθητική και την ακρίβεια. Όλες μπορούν να γίνουν δικές σας μόλις με 12,95 δολάρια.

RETRO BATMAN ΣΕ COMIC
*σύνδεσμος*εικόνα*εικόνα*εικόνα*εικόνα*
Όπως έγινε γνωστό, μέσα στο καλοκαίρι η DC θα κυκλοφορήσει έναν ακόμα τίτλο εικονογραφημένων που αφορούν τον Σκοτεινό Ιππότη με υπόθεση και εικόνες εμπνευσμένες από την σειρά της δεκαετίας του '60! Στις πρώτες εικόνες που είδαμε και στ ασυννεφάκια με τους διαλόγους, διακρίνουμε εντυπωσιακή πιστότητα και ανυπομονούμε για το πρώτο τεύχος.

BATMOBILE ΣΤΗΝ ΜΑΛΑΙΣΙΑ
*πολυμεσικό*
Φίλος που βρέθηκε στην Μαλαισία, βρέθηκε μπροστά σε κάτι σαν έκθεση όπου υπήρχε ομοίωμα του αυτοκινήτου του ήρωα από την ταινία του 1997 "Batman and Robin" στο πολυμεσικό που μου έστειλε ακούγεται και η ομώνυμη μουσική από την ταινία!

ΦΙΓΟΥΡΕΣ
*σύνδεσμος*εικόνα*
Και αυτόν τον μήνα είχαμε την παρουσίαση νέων παιχνιδιών με χαρακτήρες από τον θρύλο. Πιο συγκεκριμένα η Figures Toy Company, θα κυκλοφορήσει τον Ιούλιο την σειρά των διασημότερων ηρώων. Στην σειρά που αφορά εμάς, θα βγουν οι Batman, Robin, The Joker, or The Riddler. 

σχόλια; αντιρρήσεις; ερωτήσεις;
ΠΡΟΣΘΕΣΤΕ ΤΟΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟ ΣΑΣ
ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΣΗΜΕΡΙΝΟ ΘΕΜΑ
 Διαβάστε περισσότερα.. »

σxόλιο του σαββάτου ~ υποβιβάστηκε η αεκ

σχόλιο τσι μέρας
η είδηση που στιγμάτισε τη βδομάδα που πέρασε, σχολιάζεται απ' την νυχτερινή οπτική και προβληματίζει

 η είδηση 
Η πειθαρχική επιτροπή της Super League τιμώρησε την ΑΕΚ με αφαίρεση τριών βαθμών από το πρωτάθλημα και δύο από το επόμενο, ενώ η Ένωση χάνει 0-3 το ματς με τον Πανθρακικό στα χαρτιά. Αλλά και 4000€ πρόστιμο. Οι "κιτρινόμαυροι" έχουν δικαίωμα έφεσης στη δευτεροβάθμια της ΕΠΟ
 το σχόλιο 
Καταρχάς να συμφωνήσουμε όλοι πως υπήρχε δεδικασμένο και μάλιστα με τον Παναθηναϊκό πολύ πρόσφατα, οπότε αν υπήρχε διαφορετική απόφαση θα ήταν σκάνδαλο κατά του Παναθηναϊκού και έναυσμα στους απανταχού ανεγκέφαλους, να μουντάρουν στους αγωνιστικούς χώρους, να χτυπάνε παίκτες και εγκαταστάσεις και η ομάδα τους θα τη γλιτώνει με λίγο πρόστιμο! Φυσικά το μεγάλο γεγονός είναι πως η απόφαση έχει βαθμολογικό υπόβαθρο αφού συνοδεύεται με τον ιστορικό υποβιβασμό μίας ιστορικής ομάδας. Είναι κρίμα, όμως είναι λογικό. Όπως λογικό θα ήταν αν έπεφτε και αγωνιστικά βάση της αγωνιστικής εικόνας της όλη τη χρονιά. Δεν πειράζει όμως. Στην ίδια -και χειρότερη κατάσταση- έχουν βρεθεί για τον ίδιο ή άλλους λόγους, πολλές άλλες ιστορικές ομάδες, όπως η Γιουβέντους, οι Ρέιντζερς της Σκωτίας και άλλοι. Πρέπει όμως κάποτε να μάθουμε να εφαρμόζουμε και να υπακούμε στους νόμους. Και ο Άρης κάποτε βρέθηκε εκεί και ο ΟΦΗ το ίδιο και είναι πάλι πίσω όπου ανήκουν. Το ίδιο θα συμβεί και με την ΑΕΚ. Ευχόμαστε...

σχόλια; αντιρρήσεις; ερωτήσεις;
ΠΡΟΣΘΕΣΤΕ ΤΟΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟ ΣΑΣ
ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΣΗΜΕΡΙΝΟ ΣΧΟΛΙΟ
 Διαβάστε περισσότερα.. »