Τρίτη 25 Φεβρουαρίου 2014

MYΘΟΣ ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ ~ πριν το τελευταίο παραμύθι

σύντομες ιστορίες στα όρια της φαντασίας & του ρεαλισμού χωρίς (κανονικό) τέλος
…το κρύο έξω από το δωμάτιο του ξενοδοχείου διαπερνούσε κάθε προσπάθεια ανθρώπου να ντυθεί ζεστά κι έτσι άπαντες απέφευγαν να κυκλοφορούν στον δρόμο. Ο Θοδωρής έφτασε βιαστικά έξω από το ξενοδοχείο του κρατώντας με το ένα χέρι τον χαρτοφύλακα και με το άλλο μία τσάντα από τουριστικό μαγαζί. Το σκοτάδι είχε πέσει για τα καλά στην κρύα Ουτρέχτη, όμως η είσοδος στο ξενοδοχείο έφερε φώτα και ζωντάνια στο πρόσωπο του νεαρού άντρα.

Ήταν ψηλός και αδύνατος, φορώντας ένα μακρύ παλτό και δερμάτινα γάντια. Τα μικροσκοπικά του γυαλιά ήταν γεμάτα σταγόνες από το ψιλόβροχο που έριχνε, όμως δεν έδειχνε να τον ενοχλεί ιδιαίτερα. Κατευθύνθηκε στην υποδοχή του ξενοδοχείου όπου ζήτησε την κάρτα για το δωμάτιό του. Αφού ευχαρίστησε τον υπάλληλο ανέβηκε χρησιμοποιώντας τον ανελκυστήρα, στο δωμάτιο του. Χωρίς να χάσει χρόνο, χωρίς καν να βγάλει το παλτό του, έβγαλε από τον χαρτοφύλακα τον φορητό του υπολογιστή τον οποίο και άνοιξε αμέσως. Σε λίγα δευτερόλεπτα συνδεόταν μέσω του Skype με την άλλη άκρη της Ευρώπης. Κάπου στην Λάρισα τον περίμενε ένα πανέμορφο κοριτσάκι. Από την οθόνη θα έλεγε κανείς πως δεν θα ξεπερνούσε τα τρία του χρόνια.
- “Μπαμπά, μπαμπά, ήρθες!” φώναζε μπροστά στη δική του κάμερα το κοριτσάκι.
- “Αφού στο είπα, μόλις τελειώσω θα έρθω αμέσως για να σε δω!
Μπαμπάς και κόρη μίλησαν για αρκετή ώρα, τραγούδησαν και γέλασαν, φανερώνοντας την υπέροχη σχέση τους, ενώ κάθε τόσο περνούσε από την κάμερα και η Κατερίνα, η μητέρα της μικρής τους και αντάλλαζε κουβέντες με τον σύζυγό της.
Μετά από λίγη ώρα η μικρή ξάπλωσε στο κρεβατάκι της, τα φώτα χαμήλωσαν και ο μπαμπάς της μέσα από την κάμερα άρχισε να της λέει ένα παραμύθι. Η φωνή του ήταν ψιθυριστή όμως η μικρή ένοιωθε σα να ήταν δίπλα της. Σε λίγη ώρα το κοριτσάκι είχε αφεθεί και αποκοιμηθεί, οπότε η Κατερίνα πήρε τον δικό της φορητό και τον έφερε πίσω στο σαλόνι.
- “Πως ήταν η μέρα σου”;
- “Δε με νοιάζει η κούραση. Το θέμα είναι ότι οι ρώσοι είναι πιο μπροστά από εμάς κι αν δεν βρω κάτι έξυπνο να κάνω αύριο που είναι η τελευταία ολόκληρη μέρα, θα υπάρχει πρόβλημα”.
- “Πιστεύεις ότι μπορείς να χάσεις την δουλειά σου”;
- “Όχι! Δεν εννοώ κάτι τέτοιο, αλλά ξέρεις πόσο πολύ ήθελα να πάρω αυτή τη νέα δουλειά για την οποία ανέβηκα εδώ”, εξήγησε.
- “Μην ανησυχείς. Όλα θα πάνε καλά” τον καθησύχασε εκείνη.

Ύστερα από λίγη ώρα το ζευγάρι αποχαιρετίστηκε και ο Θοδωρής έμεινε στον υπολογιστή κοιτάζοντας αρχεία της δουλειάς. Δεν ήταν πολύ μετά από αυτό, όταν χτύπησε η πόρτα. Ο Θοδωρής άνοιξε γρήγορα αντικρίζοντας έναν από τους συνεργάτες του. “Θοδωρή, πρέπει να κατέβεις κάτω. Έχουν έρθει οι Ρώσοι και τα πίνουν στο μπαρ με τους Ολλανδούς. Είμαι κι εγώ με τον Γιάννη αλλά…”. Ο Θοδωρής έγνεψε καταφατικά και αφού άλλαξε στα γρήγορα τα ρούχα του, κατέβηκε κάτω στο μπαρ του ξενοδοχείου.

Εκεί βρισκόντουσαν αρκετές παρέες όμως αρκετός θόρυβος ακουγόταν από μία συγκεκριμένη. Ήταν τρεις Ρώσοι με imageδύο Ολλανδούς και τον Γιάννη. Οι Ολλανδοί ήταν οι… οικοδεσπότες και αποτελούνταν από έναν μεσήλικο άντρα ιδιαίτερα περιποιημένο και μία γυναίκα κάτω από τα σαράντα της, με πολύ ιδιαίτερα όμορφη εμφάνιση. Ήταν ψηλή με εντυπωσιακό χτένισμα και έντονο μακιγιάζ και γεμάτο εξυπνάδα βλέμμα. Σε λίγα λεπτά η παρέα αποτελούνταν από οχτώ άτομα και ενώ όλοι έδειχναν μία καλή παρέα, τα συμφέροντα και τα υπονοούμενα μπορούσαν να γίνουν διακριτά για κάποιον που ήξερε την δουλειά.

Η ώρα περνούσε άλλοτε βαρετά κι άλλοτε με ενδιαφέρον αφού το μόνο σίγουρο ήταν πως μεταξύ των ποτών και των αστείων όλοι προσπαθούσαν να προωθήσουν τον εαυτό τους στους Ολλανδούς που ήξεραν ακριβώς τι συνέβαινε όμως έδειχναν να το διασκεδάζουν. Για το μόνο που ήταν σίγουρος ο Θοδωρής ήταν πως άπαντες ήταν ‘γερά ποτήρια’ κι έτσι όταν μετά από αρκετή ώρα ο καθένας οδηγήθηκε στο δωμάτιο του αφού ξεπροβόδισαν τους Ολλανδούς έξω από το ξενοδοχείο, ο Θοδωρής έπεσε κυριολεκτικά με τα ρούχα στο κρεβάτι, ζαλισμένος και εξουθενωμένος.

Η ησυχία του πάντως δεν κράτησε για πολύ. Η πόρτα χτύπησε απαλά και παρά την κούραση, ο Θοδωρής σχετικά ανήσυχος σηκώθηκε για να ανοίξει. Δεν ήταν όμως κάποιος από τους δύο συνεργάτης του αλλά η όμορφη Ολλανδέζα που ως τώρα ο Θοδωρής προσπαθούσε να εντυπωσιάσει για επαγγελματικούς λόγους. Τελικά, ήταν προφανές πως το κατάφερε και με το παραπάνω. Με το άνοιγμα της πόρτα εκείνη του χαμογέλασε και εισήλθε στο δωμάτιο του χωρίς πολλά λόγια ή εισαγωγές. Έχυσε το εντυπωσιακό της κορμί πάνω στην αγκαλιά του φιλώντας τον ενώ παράλληλα άρχισε να τον γδύνει. Εκείνος έκανε βήματα πίσω φτάνοντας ως το κρεβάτι του δείχνοντας ξεκάθαρα τις προθέσεις του για να την απωθήσει. Μάταια όμως, εκείνη δεν έδειχνε να δέχεται το ‘όχι’, δεν έδειχνε καν να το καταλαβαίνει, ενώ η ζαλάδα του Θοδωρή δεν του παρείχε αρκετές δυνάμεις για να αντισταθεί. Τελικά κατέληξαν να κάνουν έρωτα μέχρι το πρωί.

Το επόμενο πρωί, ο Θοδωρής ξύπνησε με πονοκέφαλο όντας εντελώς γυμνός κάτω από τα σκεπάσματα. Παρότι δεν ήταν κανείς μαζί του θυμόταν τι είχε συμβεί άσχετα αν οι τύψεις του δεν τον άφηναν να το παραδεχτεί στη συνείδησή του. Η μέρα θα ήταν δύσκολη κι έτσι δεν έχασε χρόνο. Συναντήθηκε με τους συνεργάτες του για να μεταβούν στο κτίριο της εταιρείας του. Ήταν η τελευταία ημέρα και νύχτα διαμονής και προσπάθειας να κερδίσουν τους ρώσους και πράγματι η μέρα πέρασε με συναντήσεις, πηγαδάκια και παρουσιάσεις ως το βράδυ. Λίγο πριν οι εκπρόσωποι ελλήνων και ρώσων αποχωρήσουν, η ξανθιά με την οποία πέρασε το βράδυ του ο Θοδωρής, τον πλησίασε και του είπε σχεδόν ψιθυριστά: “Έχεις τον τρόπο να κερδίσεις την δουλειά”. Παράλληλα είχε τοποθετήσει ένα μικρό χαρτάκι στην εξωτερική τσέπη από το σακάκι του.

Στο δρόμο για το ξενοδοχείο ο Θοδωρής είδε το χαρτάκι. Έγραφε μία διεύθυνση και την ώρα 21:00. Φτάνοντας στο κατώφλι του ξενοδοχείου ο Θοδωρής έμεινε σιωπηλός. Είπε στους συνεργάτες του πως δεν θα τους ακολουθήσει γιατί έπρεπε να πάει για να αγοράσει κάτι. Μπήκε σε ένα ταξί και αναχώρησε για την διεύθυνση αυτή. Ήταν ένα διαμέρισμα σε μία πολυτελής πολυκατοικία δύο ορόφων. Με πολύ δισταγμό αποφάσισε να ανέβει, χτύπησε την πόρτα και είδε την γνωστή κοπέλα να του ανοίγει την πόρτα φορώντας μια λεπτή σατέν ρόμπα που διέγραφε καθαρά το σχήμα του γυμνού της στήθους.

Του ζήτησε να κάτσει και του προσέφερε ποτό. Άρχισε να του λέει διάφορα πράγματα τα οποία ουδέποτε πρόσεξε ο Θοδωρής. Ήξερε για ποιον λόγο βρισκόταν εκεί όμως το μυαλό του ήταν πολύ μακριά. Πράγματι, εκεί στη Λάρισα, η μικρή του κόρη περίμενε με αγωνία τον μπαμπά της στο Skype, όμως εκείνος παρέμενε εκτός σύνδεσης και μετά από πολύ ώρα η μαμά της αποφάσισε να την βάλει για ύπνο με την μικρή να χύνει μερικά δάκρυα απογοήτευσης.

Την ίδια ώρα η κοπέλα δεν έχασε καθόλου χρόνο. Άρχισε να γδύνει αργά τον Θοδωρή ερεθίζοντάς τον στα πιο απόκρυφα σημεία του, ενώ παράλληλα η ρόμπα άρχισε να γλιστράει από το σώμα της αποκαλύπτοντας πως δεν φορούσε εσώρουχα από μέσα. Ο Θοδωρής με ελάχιστη συμμετοχή καθόταν στον δερμάτινο καναπέ της ενώ αυτή ανέβηκε πάνω του πνίγοντάς τον με το πλούσιο στήθος της. Είναι πολύ πιθανό να είχε αντιληφθεί τον καταναγκαστικό χαρακτήρα της συμμετοχής του Θοδωρή όμως μάλλον αυτό επιδρούσε αντίθετα πάνω της, αφού κατέληξαν να κάνουν έρωτα ξανά και ξανά σχεδόν ως τα ξημερώματα.

Την επόμενη μέρα ο Θοδωρής αναχώρησε με τους συνεργάτες του για Ελλάδα. Ο Θοδωρής ήταν αντιπρόσωπος Θεσσαλίας και Μακεδονίας, ο Γιάννης νότιας Ελλάδας και ο τρίτος της παρέας ήταν υπεύθυνος για την Αττική. Φτάνοντας στην Αθήνα όλοι έπρεπε να περάσουν από τα κεντρικά γραφεία για να δώσουν τις εκθέσεις τους σχετικά με την έκβαση του ταξιδιού. Η διαδικασία δεν κράτησε πολύ κι έτσι ο Θοδωρής μπήκε στο αυτοκίνητό του για να φύγει για την Λάρισα. Ήταν περασμένες οχτώ όμως του είχε υποσχεθεί η Κατερίνα πως θα κρατήσει την κορούλα τους ξύπνια για να χαιρετήσει τον μπαμπά της και να προλάβει να της πει το καθιερωμένο παραμύθι!

Ο Θοδωρής έτρεχε στο δρόμο, όμως το βασικότερο πρόβλημά του ήταν οι εικόνες που αναπαρήγαγε στο μυαλό του imageαπό το ταξίδι. Η πρώτη στιγμή αδυναμίας του, η δεύτερη απόφαση που πήρε, προδίδοντας γυναίκα και κόρη. Αμέσως αμέτρητες τύψεις τυραννούσαν τον πρωταγωνιστή που ένοιωθε το στομάχι του να πονάει και τον λαιμό του να σφίγγεται. Σε μια προσπάθειά του να να λύσει λίγο την γραβάτα, έχασε τον έλεγχο του αυτοκινήτου και προσέκρουσε με δύναμη πάνω σε έναν στύλο φωτισμού. Το αμάξι μετατράπηκε σε μια άμορφη μάζα, ενώ διερχόμενα αυτοκίνητα κάλεσαν τις πρώτες βοήθειες. Για τον απεγκλωβισμό του Θοδωρή χρειάστηκε η πυροσβεστική ενώ ο άτυχος οδηγός ήταν ζωντανός, χωρίς τις αισθήσεις του.
Μεταφέρθηκε αμέσως στο νοσοκομείο και σύντομα ειδοποιήθηκε η οικογένειά του που έτρεξε να τον επισκεφτεί. “Είναι πολύ σοβαρά. Χτύπησε το κεφάλι του και βρίσκεται στο χειρουργείο. Οι επόμενες δύο ημέρες θα είναι κρίσιμες” εξήγησε ο γιατρός αντικρίζοντας τη νεαρή γυναίκα και την μικρή του κόρη να κλαίνε γοερά. Μετά από αρκετές ώρες ο Θοδωρής βγήκε από το χειρουργείο όντας σε καταστολή. “Θα παραμείνει σε κώμα μέχρι να γίνει ένα θαύμα. Λυπάμαι, μα κάναμε ότι μπορούσαμε” απολογήθηκε ο γιατρός στην Κατερίνα η οποία ξέσπασε εκ νέου σε λυγμούς.

Τις επόμενες ημέρες, εβδομάδες, μήνες και χρόνια ο Θοδωρής ήταν ζωντανός, όμως παρέμεινε σε κώμα. Η Κατερίνα συνέχισε την ζωή της, η μικρή του κόρη μεγάλωσε, παντρεύτηκε και έκανε το ίδιο. Η εταιρεία του ανέλαβε τελικά την δουλειά, με τους δύο συνεργάτες του να τίθενται υπεύθυνοι. Όσο για τον Θοδωρή; Δεν μπόρεσε να ξαναμιλήσει, δεν μπόρεσε να κουνηθεί, δεν μπόρεσε καν να ανοιγοκλείσει τα μάτια του. Οι αναμνήσεις του όμως ήταν εκεί. Ήταν το μόνο που λειτουργούσε στον οργανισμό του. Για το υπόλοιπο της ζωής του θα διηγούνταν το παραμύθι που δεν είπε στην κόρη του το τελευταίο βράδυ που δεν ανέβηκε στο ξενοδοχείο, θα διηγούνταν το παραμύθι που δεν πρόλαβε να πει στην κόρη του κατευθυνόμενος από την Αθήνα στην Λάρισα. Το παραμύθι αυτό θα ήταν η τελευταία και μόνιμη ανάμνηση του μέχρι την ημέρα που η κόρη του αποφάσισε να τον αποσυνδέσει από την τεχνητή υποστήριξη.

σχόλια; αντιρρήσεις; ερωτήσεις;
ΠΡΟΣΘΕΣΤΕ ΤΟΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟ ΣΑΣ ΠΑΝΩ ΣΤΟΝ ΜΥΘΟ ΤΟΥ ΜΗΝΑ
 Διαβάστε περισσότερα.. »

Δευτέρα 24 Φεβρουαρίου 2014

ΣΠΙΘΕΣ ΑΙΣIΟΔΟΞIΑΣ ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ ~ η δράση

σε μία κοινωνία κατήφειας & παρακμής, βρίσκουμε τα εφόδια να αισιοδοξούμε

Καλώς ορίσατε στο +yannidakis 
Αισιοδοξία.. Μία λέξη που χρησιμοποιείται συχνά τελευταία, άλλοτε εκνευρίζει και άλλοτε δημιουργεί ελπίδα. Είναι όμως πολύπλευρη και εξαρτάται από το πως λειτουργεί στην πράξη. Γιατί, η αληθινή αισιοδοξία πηγάζει από βαθειές πεποιθήσεις και όχι επιφανειακά συναισθήματα. Έχουμε ήδη χορτάσει από θεωρία και οι περισσότεροι πλέον έχουμε ανάγκη από πράξεις. Η δράση είναι η μόνη λύση σε ό,τι μας απασχολεί. Δεν χρειάζεται να πετυχαίνουν πάντα οι πράξεις μας. Ίσα ίσα που οι αποτυχίες μας δυναμώνουν και μας οδηγούν σε καλύτερα μελλοντικά αποτελέσματα. 

Τι μεσολαβεί από την αισιοδοξία μέχρι τη δράση; Εκείνες οι σπίθες που θα δώσουν την ώθηση.
Τις προκαλούμε εμείς και μόνο εμείς. Δεν γίνεται να περιμένουμε πάντα από τους άλλους.
Είναι αναγκαίο να κάνουμε την αρχή, να δοκιμάζουμε, να αλλάζουμε, να ανακαλύπτουμε. 
Πώς αλλιώς θα το βιώσουμε εάν δεν αυτοπαρακινηθούμε; 

Οι δικές μας σπίθες, θα έχουν διάρκεια, συνέχεια και εξέλιξη όταν μεταδωθούν και σε άλλους. Έτσι, θα δυναμώσουν μέσω της αλληλεπίδρασης. Κατά αυτό τον τρόπο και η κοινωνία μας χρειάζεται αυτές τις σπίθες, χρειάζεται ανθρώπους να αλληλεπιδρούν μεταξύ τους, όχι απλώς να αισιοδοξούν.



Καλώς ήλθατε στη νέα στήλη του +yannidakis, Σπίθες Αισιοδοξίας!
Εδώ δεν θα μιλάμε απλώς για θέματα αισιοδοξίας.
Θα βιώνουμε τις πράξεις αισιοδοξίας που πηγάζουν από μια άλλη νοοτροπία.
Θα εμπνέουμε και θα εμπνεόμαστε.
Θα αναφέρουμε παραδείγματα καθημερινής αισιοδοξίας από ανθρώπους καθημερινούς που έκαναν την διαφορά, που από το τίποτα έφτιαξαν τον δικό τους παράδεισο και το μετέδωσαν.
Για την δύναμη της συλλογικής προσπάθειας, της ομαδικής συνεργασίας και της κοινωνικής προσφοράς.

Το ταξίδι μας ξεκινάει και το εισιτήριο είναι ελεύθερο! +Katerina Verigka 

σχόλια; αντιρρήσεις; ερωτήσεις;
ΠΡΟΣΘΕΣΤΕ ΤΟΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟ ΣΑΣ ΚΑΛΩΣΟΡΙΖΟΝΤΑΣ ΜΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ 
 Διαβάστε περισσότερα.. »

Κυριακή 23 Φεβρουαρίου 2014

BPΑΒΕΥΣΗ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ ~ το εκκρεμές

Σας παρουσιάζω το καλύτερο άρθρο αυτής της εβδομάδας σύμφωνα με την καθαρά υποκειμενική κρίση του yannidakis. Σημειώνεται πως η βράβευση αφορά μονάχα την ενότητα ιστολογίων και για τους χώρους τους οποίους επισκέφτηκα. Παρακάτω δημοσιεύονται και τα υπόλοιπα άρθρα τα οποία ξεχώρισα μέσα στην εβδομάδα ως δευτερεύοντες διακρίσεις για λόγους ενδεχόμενης ισοπαλίας. Το ιστολόγιο που συγκεντρώνει τις περισσότερες βραβεύσεις και διακρίσεις στο τέλος κάθε μήνα βραβεύεται στην ειδική ενότητα "ΒΡΑΒΕΥΣΗ ΙΣΤΟΛΟΓΙΩΝ".

ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ:
από: ΙΔΟΥ
τίτλος: Το εκκρεμές

Πότε είμαστε στα πάνω μας και πότε στα κάτω μας. Κλυδωνιζόμαστε πάνω σε ένα εκκρεμές όλη μέρα. Αρκεί να μας πουν μία καλή κουβέντα και στιγμιαία χαιρόμαστε. Αρκεί να μας κοιτάξουν άγρια και στιγμιαία στενοχωριόμαστε. Έρμαια των άλλων. Και ειδικά των Εγώ μας. Όλα κινούνται μέσα στα αντίθετα.
Χαρά-λύπη, ευτυχία-δυστυχία, γοητεία-απογοήτευση, ηδονή-οδύνη, ευγένεια-αγένεια, πάνω-κάτω, μικρό-μεγάλο, μέσα-έξω, ψηλό-κοντό, ηλιθιότητα-εξυπνάδα, καλό-κακό, αγιοσύνη-διαβολιά, όμορφο-άσχημο, αδύνατο-χοντρό, πλούσιο-φτωχό, πολύ-λίγο, ζενίθ-ναδίρ………
Τι ζητάμε;
Να μετριάζουμε τις αντιθέσεις, να ελαττώνουμε την κίνηση του εκκρεμούς σιγά σιγά, βήμα βήμα, μέχρι να το ακινητοποιήσουμε. Αυτό είναι ισορροπία. Όλα τα άλλα είναι ανισορροπία.
Όλοι θέλουμε να είμαστε ισορροπημένοι. Οι περισσότεροι νομίζουν μάλιστα πως ήδη είναι. Μέχρι να αυτοπαρατηρηθούν. Τότε τα πράγματα αλλάζουν.
Γιατί η πραγματικότητα ξεπερνάει και την πιο τολμηρή φαντασία, όπως είπε και ο Επίκτητος.

ΞΕΧΩΡΙΣΑΝ ΑΚΟΜΑ:
  1. Κυριακή της Απόκρεω εβδομάδος: Κρίση από ΙΕΡΕΑΣ ΤΗΣ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ

σχόλια; αντιρρήσεις; ερωτήσεις;
ΠΡΟΣΘΕΣΤΕ ΤΟΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟ ΣΑΣ ΠΑΝΩ ΣΤΗ ΒΡΑΒΕΥΣΗ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ
 Διαβάστε περισσότερα.. »

Σάββατο 22 Φεβρουαρίου 2014

ΣXOΛΙΟ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ ~ τις μελανότερες στιγμές της πολιτικής της ιστορίας ζει η ουκρανία

η είδηση που στιγμάτισε τη βδομάδα που πέρασε, σχολιάζεται και προβληματίζει


 η είδηση 
Η Πέμπτη ήταν μια από μελανότερες ημέρες στην πολιτική ιστορία της Ουκρανίας. Με τον καταιγισμό των πυρών μπήκε η ταφόπλακα στην εκεχειρία μεταξύ κυβέρνησης και αντιπολίτευσης, που είχε ανακοινωθεί λίγες ώρες πριν ξεσπάσουν τα αιματηρά επεισόδια. Διαδηλωτές και αστυνομικοί δίνουν μάχη σώμα με σώμα στους δρόμους του Κιέβου. Η πλατεία Ανεξαρτησίας φλέγεται. Μέλη της Μπερκούτ, των ουκρανικών δυνάμεων ασφαλείας πυροβολούν εν ψυχρώ τους διαδηλωτές με αυτόματα όπλα. Δεκάδες είναι οι νεκροί, ανάμεσά τους και πολλοί αστυνομικοί.
 το σχόλιο 
Eπειδή εδώ στην Ελλάδα ξέρουμε καλά από συγκρούσεις διαδηλωτών και αστυνομίας και ξέρουμε καλά από βία και διαδηλώσεις ενάντια στην κυβέρνηση, κάνω μοιραία συγκρίσεις. Είναι -για παράδειγμα- δυνατό να δινόταν ποτέ εντολή από την κυβέρνηση να πυροβολούν διαδηλωτές οι αστυνομικοί; Φανταζόσασταν κάτι τέτοιο εδώ;
Όμως ακόμα κι εκεί. Είναι δυνατό σε μία ευρωπαϊκή πρωτεύουσα να υπάρχει τέτοια μεταχείριση; Τέτοια προσέγγιση στην κρίση αυτή; Είναι απάνθρωπο και τα αποτελέσματα μεταφράζονται σε δεκάδες νεκρούς (με τελευταίο θύμα μια 21χρονη νοσοκόμα που φορούσε ιατρικά διακριτικά όταν πυροβολήθηκε).
Ελπίζω το επόμενο Σάββατο η Ουκρανία να μην είναι στην επικαιρότητα. Να αφήσουμε τους ανθρώπους να τα βρουν στα τραπέζια των διαπραγματεύσεων.
+Yanni Spiridakis 

σχόλια; αντιρρήσεις; ερωτήσεις;
ΠΡΟΣΘΕΣΤΕ ΤΟΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟ ΣΑΣ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ
 Διαβάστε περισσότερα.. »

Παρασκευή 21 Φεβρουαρίου 2014

ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΗΣ TEΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ ~ δωρίστε τον επεξεργαστή σας στην επιστήμη!

παρουσίαση νέων τεχνολογιών & η χρηστικότητα & συμβολή τους στην καθημερινότητα

Πώς θα σας φαινόταν αν το κινητό σας μπορούσε να βοηθήσει στην εύρεση θεραπείας για τον καρκίνο;! Ή στην εύρεση εξωγήινης ζωής;! Συμμετέχοντας στο πρόγραμμα BOINC, ίσως και να μπορέσετε να βοηθήσετε σε αυτό τον τομέα!


Το BOINC (Berkeley Open Infrastructure for Network Computing) είναι μια πλατφόρμα ανοιχτού λογισμικού, που αναπτύχθηκε από το πανεπιστήμιο Berkeley των ΗΠΑ στην οποία χρήστες από όλο τον κόσμο μπορούν να συνδεθούν και να «δωρίσουν» την επεξεργαστική ισχύ των Η/Υ και κινητών τους σε διάφορα projects. Τα projects αυτά απαιτούν τρομερή επεξεργαστική ισχύ για να κάνουν όλους τους απαιτούμενους υπολογισμούς και να επεξεργαστούν όλα τα δεδομένα. Αντί τα ερευνητικά ινστιτούτα να χρειάζεται να χτίσουν έναν υπερ-υπολογιστή, συλλέγουν την ισχύ πολλών μικρότερων υπολογιστών και έχουν τα ίδια αποτελέσματα (με σαφώς λιγότερα χρήματα)! Το BOINC σχεδιάστηκε το 2002 με αφορμή το πρόγραμμα SETI@Home, αλλά πολύ σύντομα, οι προγραμματιστές του αντιλήφθηκαν την επιρροή του και απόφασισαν να το επεκτείνουν και σε άλλους ερευνητικούς τομείς και ινστιτούτα. Αυτή την στιγμή (δεδομένα από το 2013), το BOIC αριθμεί σχεδόν 600.000 ενεργούς λογαριασμούς και επεξεργάζεται περίπου 9.2 petaFLOPS!!



Πώς δουλεύει όμως το BOINC και τι μπορείτε να κάνετε για να βοηθήσετε; Πολύ απλά, επισκεφτείτε την επίσημη ιστοσελίδα, κατεβάστε το δωρεάν πρόγραμμα, εγγραφείτε με το email σας και επιλέξτε σε ποιο project επιθυμείτε να «δωρίσετε» την επεξεργαστική σας ισχύ. Το πρόγραμμα τρέχει ειδικούς αλγόριθμους που καταλαβαίνουν πότε ο Η/Υ είναι σε αδράνεια και τότε (και μόνο τότε) του αναθέτουν δουλειά. Το ίδιο μπορείτε να κάνετε και στο κινητό σας τηλέφωνο (το πρόγραμμα θα είναι πολύ σύντομα διαθέσιμο αλλά μόνο για συσκευές Android). Αν πάλι, επιθυμείτε να συμμετέχετε σε παραπάνω από ένα projects, τότε ίσως θα πρέπει να κατεβάσετε ένα πρόγραμμα διαχείρισης όπως τα GridRepublic και BAM!.

Τα δυο πιο διάσημα (και ίσως και πιο παλιά) projects που υπάρχουν στην κοινότητα αυτή είναι το SETI@Home το οποίο ερευνά το διάστημα για ίχνη εξωγήινης ζωής (και το οποίο είναι ο νονός του BOINC) και το World Community Grid το οποίο, μεταξύ άλλων, βοηθά στην έρευνα για την καταπολέμηση του καρκίνου. Αν κάνετε κλικ στους υπερ-συνδέσμους θα μπορέσετε να μεταβείτε στις αντίστοιχες ιστοσελίδες και να πάρετε μια καλύτερη ιδέα για την συνεισφορά των προγραμμάτων αυτών. Αν πάλι θέλετε να δείτε σε ποιούς άλλους τομείς μπορείς να συνεισφέρετε, τότε μπορείτε να βρείτε μια πλήρη λίστα εδώ.


Είναι πραγματικά εντυπωσιακό το πόσο έχει προχωρήσει η τεχνολογία των προσωπικών μας συσκευών! Το BOINC και όλη η ιδέα πίσω από τις τεχνολογίες Grid Computing και Volunteer Computing εμφανίστηκαν όταν έκαναν δειλά – δειλά την εμφάνισή τους οι πρώτοι προσωπικοί Η/Υ εξοπλισμένοι με δυνατούς, για την εποχή, επεξεργαστές. Πλέον, τα κινητά τηλέφωνα και οι ταμπλέτες μας έχουν τέτοια επεξεργαστική ισχύ που έπεισε την ομάδα πίσω από το BOINC να τα συμπεριλάβει στο “δίκτυό” της! Αν λοιπόν θέλετε και εσείς να βάλετε ένα μικρό λιθαράκι στην πανεπιστημιακή έρευνα και να μπορείτε να καυχιέστε ότι βοηθήσατε στο να βρέθει θεράπεια σε κάποια ασθένεια (ή ακόμα και ο ΕΤ ο εξωγήινος!) τότε δεν έχετε παρά να εγκαταστήσετε το BOINC! Στο κάτω – κάτω, όταν κοιμάστε, το κινητό σας δεν κάνει απολύτως τίποτα.....! +Vassilis Anastasiadis

σχόλια; αντιρρήσεις; ερωτήσεις;
ΠΡΟΣΘΕΣΤΕ ΤΟΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟ ΣΑΣ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΣΗΜΕΡΙΝΟ ΘΕΜΑ
 Διαβάστε περισσότερα.. »

Πέμπτη 20 Φεβρουαρίου 2014

ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΘΕΜΑΤOΛOΓΙΑΣ ~ τα κείμενα που με επανέφεραν στην συγγραφική τάξη

Καληνωρίσματα από το +yannidakis 
Την περασμένη εβδομάδα διάβασα δύο αναρτήσεις από φιλικά ιστολόγια, εντελώς διαφορετικές σε θέμα, με imageεντελώς ξεχωριστή κατάληξη και στόχο και από δύο πολύ διαφορετικούς συντάκτες. Το μόνο κοινό τους είναι ότι τους γνωρίζω εικονικά μέσω των ιστολογίων μας. Με τον Μιχάλη γνωριζόμαστε αρκετά από τα 8 χρόνια που πλησιάζει το yannidakis και με την Βάσια εδώ και λίγο καιρό. Με διαφορά λίγων ημερών λοιπόν και οι δύο μου θύμισαν κάτι που έτεινα να ξεχάσω. Μου θύμισαν πως είναι το φρέσκο, αυθόρμητο, αγνό και αληθινό blogging και με γύρισαν καμπόσα χρόνια πίσω.

Δεν ασχολήθηκα τόσο με το θέμα το οποίο ανέπτυξαν. Πρώτα κοίταξα τον εαυτό μου. Θυμήθηκα όλα αυτά τα imageπολιτικά, κοινωνικά, καταθλιπτικά, επιστημονικά, τεχνολογικά, καλλιτεχνικά θέματα με τα οποία ασχολούμαι καθημερινά κάνοντας το yannidakis ξανά και ξανά όλο και πιο σκληρό, πιο απομακρυσμένο από την προσωπική μου καθημερινότητα. Ο Μιχάλης με τη Βάσια έγραψαν για τον εαυτό τους, για τις συνήθειες τους, αποκάλυψαν μέρη του σπιτιού τους, του εαυτού τους, των αδυναμιών τους και της καθημερινότητά τους. Ανέβασαν φωτογραφίες από το σπίτι τους και άρα πολύ προσωπικές και μίλησαν για τον άνθρωπο, τις αδυναμίες τους και τα συναισθήματά τους όχι με αοριστολογίες και θεωρητικές προτάσεις, αλλά με χειροπιαστές περιγραφές από την καθημερινότητά τους.

Ο Μιχάλης και η Βάσια, μου υπενθύμισαν τι σημαίνει να διατηρείς προσωπικό ιστολόγιο. Ίσως στο yannidakis να έχω περισσότερους καθημερινούς αναγνώστες και να ασχολούμαι περισσότερα χρόνια από τους δύο φίλους μου με τα ιστολόγια, όμως αισθάνθηκα πως σήμερα και οι δύο τους με επανέφεραν στην… συγγραφική τάξη. Ίσως αφέθηκα να πιστεύω πως επειδή δεν αναδημοσιεύω ειδήσεις, δεν αντιγράφω άλλους και δεν ασχολούμαι με κουτσομπολιό και άλλα θέματα που “πουλάνε” διαθέτω κάποιο… ανώτερο ιστολόγιο. Ανοησίες… Μιχάλη και Βάσια σας ευχαριστώ. Η βράβευση ήταν η λιγότερη δυνατή αναγνώριση του δώρου σας προς εμένα. +Yanni Spiridakis 

σχόλια; αντιρρήσεις; ερωτήσεις;
ΠΡΟΣΘΕΣΤΕ ΤΟΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟ ΣΑΣ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΣΗΜΕΡΙΝΟ ΘΕΜΑ
 Διαβάστε περισσότερα.. »

Τετάρτη 19 Φεβρουαρίου 2014

ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗTAΣ ~ η ρωσία στο επίκεντρο αλλά για λάθος λόγους

Καληνωρίσματα από το +yannidakis 
Είμαι σίγουρος ότι το τελευταίο διάστημα θα ακούσατε πολλές ειδήσεις, ρεπορτάζ και σχετικά θέματα για την ασφάλεια στη Ρωσία, το ενδεχόμενο τρομοκρατικών απειλών, τα δρακόντεια μέτρα ασφαλείας και κάποιες αποτυχίες στις δοκιμές ασφαλείας των τοπικών δυνάμεων. Φτάσαμε στο σημείο να ακυρώσουν το ταξίδι τους προς τα κει κάποιοι επίσημοι προσκεκλημένοι που αγνοώ αν τελικά έφτασαν ως εκεί.

Με σιγουριά επίσης πιστεύω πως κάτι θα πήρε τ’ αυτί σας για τους πουριτανούς ρώσους που δεν δέχονται ομοφυλόφιλους στον τόπο τους. Μην φανταστείτε πως δεν υπάρχουν ρώσοι ομοφυλόφιλοι απλά είναι λίγο πιο εκδηλωτικοί όταν δημοσιοποιούν την αντίθεσή τους σε αυτούς. Θεωρείται πως στην Ελλάδα οι τοπικές κοινωνίες είναι δεκτικές στο ίδιο θέμα; Προφανώς όχι, απλά δεν διαφημίζουν την αντίθεσή τους οι επίσημες αρχές για να μην στιγματιστούν. Ε, οι ρώσοι το κάνουν και όσο κι αν ακούγεται ρατσιστικό, πουθενά δεν δήλωσαν πως αν ομοφυλόφιλοι εντοπιστούν στην Ρωσία θα διωχθούν, θα κακοποιηθούν και θα προβληθούν.

Ίσως έτυχε να ακούσετε πως μέχρι την τελευταία στιγμή στη Ρωσία έβλεπες εργοτάξια και παντού εργάτες να ετοιμάζουν όπως-όπως τις τελευταίες πινελιές σε διάφορα έργα, κτίρια και άλλες εγκαταστάσεις. Αν αυτό σας θυμίζει εποχές 2004 με την Αθήνα να βρίσκεται μέσα ένα μήνα από την απόλυτη καταδίκη όλου του κόσμου στην αποθέωση, τότε πρέπει να έχετε πέσει μέσα!

Α! Ξέχασα να αναφέρω πως η Ρωσία είναι στην επικαιρότητα αυτές τις ημέρες επειδή διεξάγονται στην πόλη Σότσι, οι imageχειμερινοί Ολυμπιακοί Αγώνες. Λίγοι μίλησαν για αυτούς. Αν θέλετε να μάθετε, ανατρέξτε στην ψαγμένη αθλητική ειδησεογραφία μακριά από πρώτους τίτλους. Αν πάλι θέλετε να διαβάσετε για το τι πήγε στραβά στην τελετή έναρξης με μια απλή διαδικτυακή αναζήτηση θα μάθετε όλα τα εμπορικά ευτράπελα. Και για να σταματήσω την ειρωνική διάθεση του σημερινού προβληματισμού μου, η Ρωσία διεξάγει αρτιότατους και εντελώς ασφαλείς Ολυμπιακούς Αγώνες. Πρέπει να σεβαστούμε την χώρα στην οποία καίει αυτές τις μέρες η φλόγα που άναψε στην Αρχαία Ολυμπία και να σταματήσουμε αυτόν τον πόλεμο. Καλή επιτυχία Ρωσία. Ευχαριστούμε+Yanni Spiridakis 

σχόλια; αντιρρήσεις; ερωτήσεις;
ΠΡΟΣΘΕΣΤΕ ΤΟΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟ ΣΑΣ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΣΗΜΕΡΙΝΟ ΘΕΜΑ
 Διαβάστε περισσότερα.. »

Τρίτη 18 Φεβρουαρίου 2014

KIΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΙΚΑ ΜΟΝΟΠΑΤΙΑ ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ ~ τι θα αλλάζαμε αν ξαναζούσαμε στιγμές του παρελθόντος; (about time)

αποκωδικοποιώντας τα κοινωνικά μηνύματα στις δημιουργίες της 7ης τέχνης

About Time
Παραγωγή: 2013
ΣκηνοθεσίαRichard Curtis
Βασικοί ΧαρακτήρεςDomhnall Gleeson, Rachel McAdamsBill Nighy 
Περιγραφή: Ένας νεαρός ο Tim (Domhnall Gleeson) ζει ευτυχισμένες στιγμές με την οικογένεια και τους φίλους του ώσπου μία μέρα ο πατέρας του (Bill Nighy), του αποκαλύπτει ότι αυτός αλλά και όλοι οι άνδρες πρόγονοι του είχαν την ικανότητα να πηγαίνουν πίσω στο χρόνο και να ξαναζούν στιγμές της ζωής τους. Πως ο Tim θα χειριστεί αυτό του το χάρισμα, και τι μαθήματα θα διδαχθεί από αυτό;


Καλωσορίζω τους σινεφίλ του +yannidakis

Είμαι πολύ χαρούμενος γιατί για τον Ιανουάριο του 2014 έχω να σας παρουσιάσω το About Time το οποίο αντικειμενικά είναι μία από τις καλύτερες ταινίες που έχω δει και περιλαμβάνει σπουδαία νοήματα. Η ταινία ίσως σας θυμίσει το ''Click'' με τον Adam Sandler όπου ο πρωταγωνιστής είχε ένα τηλεκοντρόλ με το οποίο μπορούσε να προχωράει τη ζωή του πιο γρήγορα του και να την πηγαίνει στο μέλλον χάνοντας έτσι σπουδαίες στιγμές της ζωής του που επέλεξε να παρακάμψει. Παρόλα αυτά όπως θα καταλάβετε και παρακάτω στην ανάλυση της ταινίας το ''About Time'' σίγουρα θα σας αφήσει με ένα διαφορετικό πολύ θετικό μήνυμα στο μυαλό και αρκετό υλικό προς σκέψη.

Στα της ταινίας μας λοιπόν έχουμε τον Tim, τον πρωταγωνιστή μας ο οποίος όπως προανέφερα στην περίληψη μαθαίνει ένα απίστευτο, τρελό γεγονός το οποίο του εκμυστηρεύεται ο πατέρας του, ότι όλοι οι άνδρες της οικογενείας από πάππου προς πάππου είχαν την ικανότητα αν βρισκόντουσαν σε ένα σκοτεινό σημείο του σπιτιού, έχοντας την κατάλληλη αυτοσυγκέντρωση, να μεταφέρονται σε κάποια χρονική στιγμή του παρελθόντος και να την ξαναζήσουν!. Ο Tim λοιπόν δεν χάνει ευκαιρία και το δοκιμάζει για να μπορέσει να βελτιώσει την συναισθηματική του ζωή και να ρίξει την κοπέλα που ερωτεύτηκε πρώτη φορά στη ζωή του χωρίς όμως αποτέλεσμα. Ο πρωταγωνιστής μας στη συνέχεια πηγαίνει να ξεκινήσει την εξάσκηση του επαγγέλματος του δικηγόρου στο Λονδίνο όπου και βρίσκει την γυναίκα της ζωής του εκμεταλεύοντας στο έπακρο την ικανότητα του να γυρίζει και να διορθώνει λάθη του παρελθόντος. Τι θα γίνει όμως όταν ο αγαπημένος ένα αγαπημένο του άτομο πεθαίνει αιφνιδίως από καλπάζουσα μορφή καρκίνου; Τι θα αλλάξει στο πως βλέπει την κάθε στιγμή της ζωής του;

Στα νοήματα τώρα της ταινίας σίγουρα αυτό που θα συνειδητοποιήσουμε είναι ότι ακόμα και αν μπορούσαμε να αλλάξουμε κάποιες στιγμές του παρελθόντος μας σίγουρα αυτό δεν θα μας έκανε πιο ευτυχισμένους γιατί δεν θα ήμασταν αυτοί που είμαστε. Αυτό που λένε ¨ζήσε και αγάπησε την ζωή όπως έρχεται¨ και ¨μην ζεις κοιτόντας τα λάθη του παρελθόντως¨ είναι μεγάλο πράγμα. Αυτό που σίγουρα πιστεύω μέσα από την καρδιά μου είναι ότι η κάθε μας στιγμή είναι μοναδική και πρέπει να τη ζήσουμε με τη μοναδικότητα που της αξίζει.

Το ¨About Time'' είναι μια σπουδαία ταινία και θα σας βοηθήσει να δείτε τη ζωή σας με άλλο πρίσμα. Από σκηνοθετικής άποψης μας προσφέρεται μια ιστοριούλα τρυφερή με αρκετές δόσεις χιούμορ οπότε ο χρόνος που θα σπαταλήσετε για να τη δείτε δεν θα νιώσετε ότι πήγε στράφι. Περιμένω τα μηνύματά σας για την εν λόγω ταινία είτε αυτά είναι θετικά είτε αρνητικά. +daskalakis michael 

σχόλια; αντιρρήσεις; ερωτήσεις;
ΠΡΟΣΘΕΣΤΕ ΤΟΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟ ΣΑΣ ΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΤΑΙΝΙΑ ΤΟΥ ΜΗΝΑ


 Διαβάστε περισσότερα.. »

Δευτέρα 17 Φεβρουαρίου 2014

ΙΣTOΡΙΚΑ ΜΥΣΤΗΡΙΑ ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ ~ η εξαφάνιση των δεινοσαύρων θα παραμείνει αναπάντητη

πίσω από το φυσικά προφανές, διεισδύουμε σε ανεξήγητα παραφυσικά μυστήρια της ιστορίας

Οι δεινόσαυροι μας συναρπάζουν. Ίσως είναι επειδή υπήρξαν τα μεγαλύτερα πλάσματα που ακούμπησαν ποτέ τον πλανήτη μας, ίσως επειδή ο άνθρωπος δεν πρόλαβε να συνυπάρξει μαζί τους, ίσως επειδή τα απολιθώματα που μας άφησαν ανά τον πλανήτη ήταν τόσο εντυπωσιακά που μας εξήραν. Το ενδιαφέρον για την ζωή τους, κατέληξε σε ένα μυστήριο για την εξαφάνισή τους. Πως λοιπόν εξαφανίστηκαν οι δεινόσαυροι;

Είδα ένα πολυμεσικό για αυτό το θέμα και ενώ δεν μπορεί κανείς να το χαρακτηρίσει εντυπωσιακό, διδακτικό ή έστω ενδιαφέρον, ωστόσο ήταν αρκετό να θέσει τον προβληματισμό για σήμερα. Το ίδιο κι εγώ σήμερα. Δεν χρειάζεται να μπω σε κουραστικές λεπτομέρειες και αναλύσεις θεωριών. Μια απλή και σύντομη έκθεση του προβληματισμού αρκεί. Βλέπετε, έχουν γραφτεί ολόκληρα βιβλία για τις θεωρίες εξαφάνισης των δεινοσαύρων. Άλλες υποστηρίζουν πως αφανίστηκαν από επέμβαση των εξωγήινων, άλλες πως σκοτώθηκαν μαζικά από μετεωρίτες, άλλες επιμένουν πως η εποχή των παγετώνων πάγωσαν τους δεινόσαυρους, άλλοι υποστηρίζουν πως η επέμβαση Του Θεού έφερε το τέλος της εξέλιξης τους, ενώ κάποιοι υπολογίζουν πως η έκρηξη ηφαιστείων ήταν θανάσιμη.

Θεωρίες που βασίζονται σε μελέτες γεωγραφικές, γεωλογικές, φυσικής και μαθηματικές, απόψεις και υποψίες, όμως στο τέλος της ημέρας κανείς δεν πείθει κανέναν και τα ενδεχόμενα είναι (σχεδόν) το ίδιο πιθανά. Πως άλλωστε θα μπορούσαμε να ξέρουμε τι τόσο καταστροφικό συνέβη πριν εκατοντάδες χιλιάδες χρόνια; Είναι πράγματι ένα μυστήριο το πως ένα τόσο τεράστιο πλάσμα αφανίστηκε. Ειδικά όταν βλέπουμε σημερινά είδη να αντέχουν μέσα στο χρόνο παρά τις απειλές που δέχονται. Οπότε; Τι πραγματικά έγινε; Τι ή μάλλον… ποιος εξαφάνισε τους δεινοσαύρους; +Yanni Spiridakis 

σχόλια; αντιρρήσεις; ερωτήσεις;
ΠΡΟΣΘΕΣΤΕ ΤΟΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟ ΣΑΣ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΣΗΜΕΡΙΝΟ ΘΕΜΑ
 Διαβάστε περισσότερα.. »

Κυριακή 16 Φεβρουαρίου 2014

BPΑΒΕΥΣΗ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ ~ αντιγράφοντας τον εαυτό μου

Σας παρουσιάζω το καλύτερο άρθρο αυτής της εβδομάδας σύμφωνα με την καθαρά υποκειμενική κρίση του yannidakis. Σημειώνεται πως η βράβευση αφορά μονάχα την ενότητα ιστολογίων και για τους χώρους τους οποίους επισκέφτηκα. Παρακάτω δημοσιεύονται και τα υπόλοιπα άρθρα τα οποία ξεχώρισα μέσα στην εβδομάδα ως δευτερεύοντες διακρίσεις για λόγους ενδεχόμενης ισοπαλίας. Το ιστολόγιο που συγκεντρώνει τις περισσότερες βραβεύσεις και διακρίσεις στο τέλος κάθε μήνα βραβεύεται στην ειδική ενότητα "ΒΡΑΒΕΥΣΗ ΙΣΤΟΛΟΓΙΩΝ".

ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ:
από: Vasia is writing
τίτλος: Αντιγράφοντας τον εαυτό μου #1 !!.

Λένε πως είναι κακό να αντιγράφεις! Όταν όμως αντιγράφεις τον εαυτό σου, δεν θεωρείται αντιγραφή ακριβώς. Απλώς μια επανάληψη, που είναι και μήτηρ πάσης μαθήσεως ! Το παρακάτω κείμενο είναι από το love korydallos (το άλλο μου blogάκι) ..

Όταν τα παιδιά σε κάνουν να κλαις.

Μαθαίνει την αγάπη από σένα , κι ύστερα πηγαίνει σχολείο και φροντιστήριο ...
και μεγαλώνει κι αφουγκράζεται τις αγωνίες σου 
τα άγχη σου και τις πικρές αναποδιές μέσα στη μέρα σου ...

Κι ύστερα , 
ένα βράδυ που το παραμελείς άθελα σου , γιατί λες τον πόνο σου και τον καημό σου στο τηλέφωνο 
αναζητώντας αγάπη και συμπαράσταση από τους φίλους σου...
εκεί στην πόρτα είναι κρεμασμένη μια ταμπέλα .... ένα πινακάκι που του είχες χαρίσει για να γράφει..
Με ένα μήνυμα για σένα... 


κι άλλο ένα κολλημένο στο ψυγείο , σε χαρτί γραμμένο εκείνο ...
Να κρύβει όλη την αγάπη και την συμπαράσταση  ...
και να  διδάσκει τώρα πια αυτός εσένα...



Πως είναι να αγαπάς! 
Κι ας είναι ανορθόγραφα γραμμένο...
Φέτος έμαθε τα πρώτα του Αγγλικά , του συγχωρείς αυτό το λάθος...
Τον εαυτό σου ίσως να μην συγχωρήσεις  
Για εκείνο το τηλεφώνημα που κράτησες πολύ 
κι έκανες τα ''Σ' αγαπώ" του 
Να περιμένουν τόσο μέχρι να τα δεις...
Δακρύζεις..

Όμως, μια στιγμή! .... εσύ του το 'μαθες  να λέει "σ'αγαπώ" ..
Γιαυτό στο επιστρέφει , τώρα που το χρειάζεσαι! 
Κι αυτό είναι ευτυχία..

Τον αγκαλιάζεις 
Φιλί και καληνύχτα! 

ΞΕΧΩΡΙΣΑΝ ΑΚΟΜΑ:
  1. Το ανθρώπινο ενυδρείο από Μιχάλης

σχόλια; αντιρρήσεις; ερωτήσεις;
ΠΡΟΣΘΕΣΤΕ ΤΟΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟ ΣΑΣ ΠΑΝΩ ΣΤΗ ΒΡΑΒΕΥΣΗ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ
 Διαβάστε περισσότερα.. »

Σάββατο 15 Φεβρουαρίου 2014

ΣXOΛΙΟ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ ~ μαγειρέματα πλεονάσματος 811 εκατ. ευρώ

η είδηση που στιγμάτισε τη βδομάδα που πέρασε, σχολιάζεται και προβληματίζει


 η είδηση 
Σε 811 εκατ. ευρώ ανήλθε το πρωτογενές πλεόνασμα του κρατικού προϋπολογισμού σύμφωνα με τα όσα ανακοίνωσε ο αναπληρωτής υπουργός Οικονομικών Χ. Σταϊκούρας. Πρόκειται για σχεδόν διπλάσιο ποσό συγκριτικά με τον Ιανουάριο του 2013 αλλά χαμηλότερο έναντι του στόχου.
 το σχόλιο 
Κάνοντας μια βόλτα στους δρόμους της πόλης, δεν βλέπεις το τέλος της κρίσης. Είναι εδώ και συνεχίζει να βασανίζει τις σκέψεις κάθε μέσου έλληνα.
Όμως αν κάπως όλα αυτά πρέπει να φτάσουν στο τέλος, το τέλος θα αρχίζει κάπως έτσι. Ποιος να μας το έλεγε ότι θα συζητούσαμε σήμερα για πλεόνασμα, όσο κι αν αυτό είναι.
Τρανή απόδειξη πως γίνεται. Όλα γίνονται και φέτος πρέπει να είναι η τελευταία χρονιά που η κρίση μυρίζει σε κάθε γωνιά.
+Yanni Spiridakis 

σχόλια; αντιρρήσεις; ερωτήσεις;
ΠΡΟΣΘΕΣΤΕ ΤΟΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟ ΣΑΣ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΤΟΥ ΜΗΝΑ
 Διαβάστε περισσότερα.. »

Παρασκευή 14 Φεβρουαρίου 2014

EK-ΠΑΙΔΕΥΟΝΤΑΣ ΤΟ ΑΥΡΙΟ ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ ~ παιδιά και ασφάλεια μέσα στο αυτοκίνητο

μία μητέρα περι-γράφει πως είναι να μεγαλώνεις την αυριανή γενιά, σήμερα

Καλησπέρα σας, τώρα που γράφω τούτο το άρθρο είμαι επηρεασμένη από 2 γεγονότα της σημερινής ημέρας. Πηγαίναμε με το αυτοκίνητο να πάρουμε την φίλη της κόρης μου από το σπίτι της και συναντάμε έναν μπαμπά να οδηγεί το αυτοκίνητό του και το μικρότερο από 2 ετων αγοράκι του να πηγαίνει από το πισω κάθισμα στο μπροστινό, και το χειρότερο να μην το μαλώνουν για αυτή του την κακή συμπεριφορά. Κάνοντας αυτή την σκέψη με επικέπτεται μια δεύτερη: προφανώς για να το κάνει αυτό το παιδί δεν έχει διδαχθεί το σωστό. 

Όλοι οι γονείς λίγο πολύ έχουμε έρθει αντιμέτωποι με κάποιο συμβάν όταν είναι η ώρα να βάλουμε το παιδάκι μας στο κάθισμά του. Κάποιες φορές θέλουν εκείνα να κάνουν ότι οδηγούν, μεγαλώνοντας θέλουν εκείνα να κάθονται δίπλα μας ως συνοδηγοί, να πιάνουν το τιμόνι μας και γενικότερα να νιώθουν ότι έχουν ενεργό ρόλο στην οδήγηση του αυτοκινήτου μας. Η κόρη μου 2,5 ετών παρακαλώ μου λέει συχνά, "όταν μεγαλώσω θα μου δίνεις το αυτοκίνητό σου να κάνω βόλτες,  να πηγαίνω στο βενζινάδικο, να πηγαίνω για ψώνια". 

Θεωρώ απαράδεκτο παιδιά να είναι στα πόδια των γονιών τους όταν οδηγούν. Παιδιά να κάθονται σε αυτοκίνητο χωρίς να είναι δεμένα. Ακόμα και όταν δεν υπάρχει κάθισμα αυτοκινήτου ας βάλουμε στα παιδιά μας ζώνη και ας κάτσουμε δίπλα τους. Θεωρώ απαράδεκτο παιδιά να είναι ανεβασμένα πάνω σε μηχανάκια χωρίς κράνος. Ας μην μεταφέρουμε μωράκια στα χέρια μας, μέσα σε καλαθούνες, κ.ο.κ.

Στα παιδιά μας περνάμε "μηνύματα" από πολύ μικρά. Ξέρω ότι πολλές φορές θέλουμε να φανούμε λίγο πιο ελαστικοί σε κάτι αλλά ας μην είμαστε σε αυτό το θέμα. Το σκανδιναβικό σύστημα λέει ότι τα παιδιά κάθονται σε αντίθετη φορά στο αυτοκίνητο μέχρι 2,5 ετών. Ας τους μάθουμε ότι φοράμε την ζώνη μας φορώντας την πάντα και εμείς όταν είμαστε μέσα στο αυτοκίνητο. Ζητώντας πάντα από τον συνοδηγό μας να φορέσει την ζώνη του. Ας γίνουμε εμείς το καλύτερο παράδειγμα που μπορεί να έχουν. Ας τα  μάθουμε βήμα βήμα πως να προστατεύουν τον εαυτό τους, μαθαίνοντας τους όταν είμαστε πάνω στο ποδήλατο ότι φοράμε κράνος, όταν είμαστε μέσα στο αυτοκίνητο καθόμαστε στο κάθισμά μας και φοράμε την ζώνη μας, όταν είμαστε πάνω σε μηχανάκι το κράνος μας.  Είμαι λίγο ευαισθητοποιημένη με αυτό το θέμα, μιας και με αυτόν τον τρόπο έχω χάσει ένα πολύ κοντινό συγγενικό μου πρόσωπο. Και μιας και ζω στην Κρήτη θα ήθελα να παρακαλέσω όποιον διαβάσει αυτό το άρθρο και ζει εδώ, να προσπαθήσει να αλλάζει λιγουλάκι την οδηγική του συμπεριφορά, διότι πολύ συχνά γίνονται ατυχήματα με θύματα μικρά παιδιά. Καλό μας μεσημέρι.  +Ioanna Mpourdouvali 

σχόλια; αντιρρήσεις; ερωτήσεις;
ΠΡΟΣΘΕΣΤΕ ΤΟΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟ ΣΑΣ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΣΗΜΕΡΙΝΟ ΘΕΜΑ
 Διαβάστε περισσότερα.. »

Πέμπτη 13 Φεβρουαρίου 2014

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ / ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ~ η οικογένεια του yannidakis μεγάλωσε

Καληνωρίσματα από το +yannidakis

Όσοι ακολουθούν καιρό τη σελίδα γνωρίζουν πως αυτή ακολούθησε διάφορα μοτίβα μέσα
στα χρόνια. Ασχολήθηκε με πολιτικά ζητήματα, με την επικαιρότητα, με διάφορα αφιερώματα, με την παιδεία, τις τέχνες, την μυθοπλασία, τον αθλητισμό. Έφτασε στο σημείο να αλλάξει την θεματολογία του καλύπτοντας πολέμους, αλλά και να κλείσει από την google εξαιτίας "λάσπης" ατόμων που θίχτηκαν από αυτό που εγώ ονομάζω ελευθερία του λόγου. Κατάφερε (δηλαδή εγώ) να μαλώσει με αναγνώστες, να κατηγορηθεί, αλλά και να φτιάξει φιλίες και συμμαχίες. Διακρίθηκε σε τοπικούς και διεθνείς διαγωνισμούς, συνεργάστηκε με κρατικούς φορείς, αλλά και πέρασε περιόδους αποκαρδιωτικής κάμψης. Σήμερα, τρεις μήνες πριν συμπληρώσει τα οχτώ χρόνια παρουσίας στο διαδίκτυο για ένα πράγμα δηλώνω φανατικά περήφανος: Δεν πέρασε ούτε μία μέρα χωρίς δημοσίευση και λίγο πριν την τελευταία τελεία του κάθε κειμένου, υπήρχε (και υπάρχει) πάντοτε το όνομά μου αφού ποτέ δεν κρύφτηκα πίσω απ' τα γραπτά μου.

Το +yannidakis θα παραμένει πάντοτε ένα σημαντικό κομμάτι της ζωής μου, όμως πριν δύο χρόνια αποφάσισα να το μοιραστώ. Αποφάσισα πως οι καθημερινοί προβληματισμοί μπορούν να εκφράζονται από πολλούς. Από ανθρώπους με ξεχωριστά και διαφορετικά ενδιαφέρονται και ανησυχίες. Έτσι, στην παρέα μου ήρθε ο +Niko Spiridakis και ύστερα ο +Aris Verigos, με τους οποίους είχαμε άριστη συνεργασία η οποία έληξε. Όμως οι συνεργασίες ήταν γεγονός. Στην παρέα μου προστέθηκε ο +Vassilis Anastasiadis, η +entita matsinska, o +daskalakis michael και η +Ioanna Mpourdouvali οι οποίοι μέχρι σήμερα κοσμούν την σελίδα με τα εξαιρετικά τους κείμενα και πρωτίστως με τους σημαντικούς προβληματισμούς τους στις ενότητες που διατηρούν.

Σήμερα, βρίσκομαι στην πολύ ευχάριστη θέση να σας ανακοινώσω πως η οικογένεια του +yannidakis μεγαλώνει κι άλλο. Τρεις πολύ ξεχωριστοί άνθρωποι προστίθενται στο ενεργητικό της σελίδας και δηλώνω πολύ περήφανος και χαρούμενος να τους παρουσιάζω σήμερα.

Ο πατέρας +Panteleimon Krouskos, ο ίδιος blogger και ανήσυχος άνθρωπος με έγκυρους προβληματισμούς και ουσιαστικές ερμηνείες γύρω από τον λόγο Του Θεού και της Εκκλησίας, μου κάνει την τιμή να αναλαμβάνει την ενότητα "Ψήγματα Πνευματικότητας" η οποία εξ αρχής δημιουργήθηκε για να γεφυρώσει το χάσμα μεταξύ της Εκκλησίας και εκείνων που από άγνοια αμφισβητούν το μεγαλείο που εκπροσωπεί. Η ενότητα ξαναζωντάνεψε ήδη από την προηγούμενη Δευτέρα και κάθε μήνα, την δεύτερη Δευτέρα του μήνα θα διαβάζουμε την διδασκαλία ενός άξιου εκπροσώπου Του Θεού.

Αλλάζοντας εντελώς κλίμα, δηλώνω πολύ χαρούμενος για μία συνεργασία στην οποία στηρίζω πολλές από τις φιλοδοξίες μου για την πρόοδο της σελίδας. Η +Katerina Verigka έρχεται στο yannidakis και μαζί της φέρνει μία ολοκαίνουρια ενότητα, τις "Σπίθες Αισιοδοξίας" που υπόσχονται να μας αλλάξουν τον τρόπο με τον οποίο σκεφτόμαστε. Αρκετά με την κατήφεια και τα μισοάδεια ποτήρια. Η... χορηγός θετικής σκέψης έρχεται κάθε τελευταία Δευτέρα του μήνα για να μας μάθει να αισιοδοξούμε ξανά!

Πάντα μου αρέσει να ολοκληρώνω κοιτώντας μακριά, το μέλλον. Έτσι, αποφάσισα να ανοίξω την πόρτα του yannidakis στο αύριο. Ένας νέος άνθρωπος που μπορεί να ξεκινάει τώρα την συγγραφική του εμπειρία, όμως στοχεύει μακριά μέσα από τις σπουδές της στην δημοσιογραφία είναι η +maria aggou. Η νεαρότερη της ομάδας μας, θα είναι ελεύθερη να αναπτύξει τις σκέψεις της αποτελώντας άμεση συνεργάτιδα μου στους "Προβληματισμούς Θεματολογίας" με ελεύθερη θεματολογία και μέσα από το yannidakis να ανέβει ένα σκαλοπάτι προς το συγγραφικό επίπεδο που όλοι θα της ευχηθούμε και θα την βοηθήσουμε να φτάσει κάνοντάς μας περήφανους.

Ειδική μνεία και ευχαριστίες στην γραφίστρια μας, +Anastasia Gkevreki που ανέλαβε να ταιριάξει τις λέξεις με τις εικόνες που έκαναν εξ αρχής το yannidakis ξεχωριστό.

Καλωσορίζουμε τους νέους συντάκτες του +yannidakis, τους ευχόμαστε καλή επιτυχία στο συγγραφικό τους έργο και όλοι μαζί -νέοι και παλιοί- υποσχόμαστε ποιοτικότερους προβληματισμούς και συνεχή βελτίωση. Άλλωστε, δε μένουμε μόνο εκεί... +Yanni Spiridakis 

σχόλια; αντιρρήσεις; ερωτήσεις;
ΠΡΟΣΘΕΣΤΕ ΤΟΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟ ΣΑΣ ΚΑΙ ΚΑΛΩΣΟΡΙΣΤΕ ΤΟΥΣ ΝΕΟΥΣ ΜΑΣ ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ
 Διαβάστε περισσότερα.. »