Τρίτη 13 Αυγούστου 2013

ΘΡΥΛΟΣ ΤΟΥ BATMAN ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ ~ ο batman σε περιβάλλον οικονομικής κρίσης :[ επεισόδια beware the batman :[ ανακοινώθηκε η νέα ταινία με τον superman

το πρώτο ελληνικό blog για όλα τα νέα από τον Θρύλο του Batman 73 χρόνια μετά. Παρουσίαση όλων των εξελίξεων


 ΘΕΩΡΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΘΡΥΛΟ 
Ο BATMAN ΣΕ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΚΡΙΣΗΣ
*απόσπασμα*
Αν ο Batman είναι τόσο πετυχημένος ήρωας, σίγουρα το οφείλει στα εργαλεία του, στην στολή του, τον υπερυπολογιστή του και στα οχήματά του. Προφανώς τίποτα από αυτά δεν θα τα είχε χωρίς την οικονομική ευρωστία του εαυτού του ως Bruce Wayne. Το πρώτο -εύκολο- συμπέρασμα είναι πως ο Batman χρωστάει το όνομα του στα λεφτά.

Όμως είναι ακριβώς έτσι; Βλέπετε πριν ο νεαρός Bruce επιστρέψει στο Gotham, πέρασε αρκετά χρόνια ανά τον κόσμο προσπαθώντας να τον καταλάβει έτσι ώστε να μπορεί να τον
προβλέψει. Πέρασε χρόνο με εγκληματίες για να κατανοήσει το σκεπτικό, την ψυχολογία και την νοοτροπία τους. Πέρασε χρόνο με άστεγους και άπορους προσποιούμενος πως είναι κι εκείνος σαν αυτούς, με αποτέλεσμα να περάσει βράδια στο δρόμο, να κλέψει για να φάει ή να μείνει τελείως νηστικός. Ταξίδεψε σε μέρη της Άπω Ανατολής όπου μυήθηκε σε μεθόδους εγκράτειας και διαλογισμού κάτω από αντίξοες συνθήκες όπου τα λεφτά του θα ήταν παντελώς άχρηστα για να τον σώσουν. Δεν πέρασε απλά από αυτές τις δοκιμασίες, τις βίωσε με τρόπο που να τις οικειοποιηθεί.

Ποιο είναι το συμπέρασμα; Ο Bruce Wayne δεν εκπαιδεύτηκε φορώντας κάποια αλεξίσφαιρη στολή και έχοντας μερικά από τα πιο σπάνια όπλα και εργαλεία. Σκληραγωγήθηκε μέσα από εξοντωτική εκπαίδευση με τα γυμνά του χέρια και πόδια. Δεν φοβήθηκε να λερωθεί ή να ματώσει, γι' αυτό και πολλές φορές η οργή του ξεπερνά την λογική του.

Θα μπορούσε λοιπόν να συντηρηθεί σήμερα ένας Batman φτωχός ή φτωχότερος λόγω οικονομικής κρίσης; Η απάντηση είναι, ναι! Ίσως έπρεπε να περπατήσει ή να κυκλοφορεί με ένα φτηνό αυτοκίνητο (χωρίς πινακίδες), ίσως μετά από έναν τραυματισμό απλά έραβε ή μπάλωνε την στολή αντί να αλλάξει ολόκληρο το κομμάτι που φθάρθηκε, ίσως ακόμα έπρεπε μετά την μονομαχία να γυρίσει στην σκηνή για να μαζέψει τα αναλώσιμα όπλα, όμως οι ικανότητές του θα ήταν ίδιες. Γιατί "δεν είναι το ποιος είσαι, αλλά το τι κάνεις που σε ορίζει" (Batman Begins, 2005).

 ΕΙΚΟΝΟΓΡΑΦΗΜΕΝΑ (COMICS) 

Batman
*εξώφυλλο*ανάγνωση*
Πρόκειται για την πιο αξιόπιστη σειρά εικονογραφημένων που ακολουθεί την ζωή του ήρωα και περιγράφει τις πιο ρεαλιστικές και συγκλονιστικές περιπέτειες εκείνου και των συμμάχων.

Detective Comics
*εξώφυλλο*ανάγνωση*
Η σειρά αποτελεί την πιο ιστορική έκδοση της εταιρείας όπου πρωτοπαρουσιάστηκε ο ήρωας το 1939! Σε μία από τις πιο αυθεντικές μορφές του, ο Σκοτεινός Ιππότης βρίσκεται στο κυνήγι των διασημότερων εχθρών του.

Batman: The Dark Knight
*εξώφυλλο*ανάγνωση*
Η σειρά αυτή αποτελεί συμπληρωματική του Batman και ασχολείται με λίγο πιο παιδικές περιπέτειες που πάντα όμως σέβονται τον θρύλο του ήρωα και της μυθολογίας του.

Batman and Robin
*εξώφυλλο*ανάγνωση*
Για πρώτη φορά ο Robin είναι ο γιος του ήρωα, Damian Wayne. Στην σειρά αυτή δεν εξετάζουμε μόνο τις περιπέτειες του δίδυμου μέσα από τον πιο ατίθασο Robin που γνωρίσαμε, αλλά και τις δύσκολες σχέσεις πατέρα και γιου ειδικά μέσα από έναν πατέρα που δεν ξέρει καλά τον ρόλο του. Μαθήματα ζωής και περιπέτειες που αγγίζουν το στίγμα του προσωπικού με τον ανήλικο γιο του Bruce.

Batman Incorporated
*εξώφυλλο*ανάγνωση*
Η σειρά αυτή ασχολείται με τις δράσεις του Σκοτεινού Ιππότη και των συμμάχων του σε όλο τον κόσμο στην μάχη εναντίον του κακού. Το δίκτυο είναι ισχυρό όμως και οι εχθροί απ' όλο τον κόσμο παραμένουν εξαιρετικά επικίνδυνοι.

Nightwing
*εξώφυλλο*ανάγνωση*
Πρόκειται για την ανεξάρτητη καριέρα του πρώτου Robin, Dick Grayson. Ως Nightwing πλέον αποτελεί τον πιο πιστό σύμμαχο του Σκοτεινού Ιππότη έχοντας αντιγράψει πολλά από τα χαρακτηριστικά του. Συχνά οι περιπέτειες του ενώνονται με αυτές άλλων εικονογραφημένων σειρών.

Batgirl
*εξώφυλλο*ανάγνωση*
H Barbara Gordon και κόρη του αστυνόμου είναι ξανά το Batgirl. Η πλέον αναγνωρίσιμη και επιθυμητή Batgirl στις δικές της περιπέτειες πιο συχνά με γυναίκες εχθρούς και σε ιστορίες που συχνά συμπίπτουν με αυτές άλλων ηρώων.

Red Hood and the Outlaws
*εξώφυλλο*ανάγνωση*
Ο δεύτερος Robin, Jayson Todd έφυγε υπό την σκέπη του Batman όταν αποφάσισε πως το να αφιαρείς μία ζωή δεν είναι κόκκινη γραμμή. Ο εγκληματίας, παράνομος και επικίνδυνος Red Hood μαζί με μία παρέα παρανόμων μάχεται για το καλό με τον δικό του ιδιαίτερο τρόπο.

Batwoman
*εξώφυλλο*ανάγνωση*
Η Kate Kane είναι η νέα Batwoman. Γνωστή ως η πρώτη ομοφυλόφιλη ήρωας τα βάζει συχνά με γυναίκες κυρίως για να προστατεύσει το περιβάλλον της. Δεν έχει άμεση επαφή με τον Σκοτεινό Ιππότη, αλλά λειτουργεί σιωπηρά με το πλευρό του.

Batwing
*εξώφυλλο*ανάγνωση*
Πρόκειται για τον πρώτο ήρωα της ομάδας που βρίσκεται μόνιμα στην Αφρική και υπερασπίζεται τις εκεί περιοχές κόντρα σε μερικούς από τους πιο επικίνδυνους εχθρούς του υποκόσμου.

Birds of Prey
*εξώφυλλο*ανάγνωση*
Στο τεύχος 16 η Batgirl προσπαθεί να γνωρίσει στην υπόλοιπη ομάδα την γυναίκα talon που την έσωσε, όμως η ίδια δεν θα είναι τόσο φιλική όσο με τις υπόλοιπες.

Catwoman
*εξώφυλλο*ανάγνωση*
Η Selina Kyle αξίζει από μόνη της μία δική σειρά. Η Catwoman έχει τις δικές της περιπέτειες που αποτελούνται από κλοπές, συμμαχίες και προδοσίες με μη-έμπιστα άτομα και πολλές συναντήσεις με τον Σκοτεινό Ιππότη που παραμένουν ιδιαίτερα αισθησιακές και ενδιαφέρουσες!

Justice League
*εξώφυλλο*ανάγνωση*
Η ομάδα των ηρώων της DC αποτελεί την πιο αξιόπιστη λύση για την προστασία του πλανήτη από γήινες ή εξωγήινες απειλές. Με μπροστάρη τον Batman η ομάδα υπερασπίζεται τον άνθρωπο.

Young Justice
*εξώφυλλο*ανάγνωση*
Η νεαρή Justice League που μεταφέρεται από τα κινούμενα σχέδια στα εικονογραφημένα. Οι νεαροί ήρωες δίνουν την δική τους μάχη για την προάσπιση του καλού. Από τον θρύλο του Batman έχουμε τους, Nightwing, Robin και Batgirl

Legends of the Dark Knight
*εξώφυλλο*ανάγνωση*
Πρόκειται για εβδομαδιαία αστυνομική σειρά που βασίζεται στην πόλη του Gotham και τις ιστορίες της, ενώ μελετά στοιχεία από την κοινωνία, όπως η εγκληματικότητα και η οικονομική κρίση.

Ame-Comi Girls
*εξώφυλλο*ανάγνωση*
Πρόκειται για μία σύμπραξη ηρωίδων στις οποίες συμμετέχει η Batgirl και τις δράσεις τους άλλοτε υπέρ ή κατά της κοινωνίας. Τα τεύχη αυτά είναι εβδομαδιαία.

Injustice: Gods Among Us
*εξώφυλλο*ανάγνωση*
Η σειρά είναι εβδομαδιαία και αποτελεί τον προπομπό του ομώνυμου ηλεκτρονικού παιχνιδιού.

Justice League Beyond
*εξώφυλλο*ανάγνωση*
Η παρέα των ηρώων στο μέλλον σε μια εβδομαδιαία σειρά βασισμένη στο Batman Beyond.

 ΠΑΡΑΓΩΓΕΣ ΚΙΝΟΥΜΕΝΗΣ ΕΙΚΟΝΑΣ 

ΑΝΑΚΟΙΝΩΘΗΚΕ Η ΝΕΑ ΤΑΙΝΙΑ BATMAN
*ανακοίνωση*λογότυπο*παρουσίαση*δηλώσεις*συνάντηση*
Η στιγμή που όλοι περιμέναμε έφτασε! Ο Batman επιστρέφει στις κινηματογραφικές αίθουσες το 2015 και μάλιστα με τον πιο περίεργο τρόπο! Αλλά ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή.
Στο Comic-Con του περασμένου μήνα, στον χώρο παρουσίασης του Man Of Steel ανέβηκε στην έδρα, ο Zack Snyder o οποίος σκηνοθετεί την ταινία με τον διάσημο υπέρ-ήρωα. Ο τύπος είπε διάφορα, όμως κατέληξε πως ήρθε η ώρα να ανακοινώσει την παραγωγή του sequel το οποίο φυσικά για τους φίλους του εξωγήινου ήρωα θα ήταν μεγάλη χαρά αν δεν επισκιαζόταν από μία περαιτέρω πληροφορία: Ο Snyder ανέφερε πως δεν ξέρει πολλά για την επόμενη ταινία, αφού το σενάριο βρίσκεται σε εξέλιξη, όμως υποσχέθηκε να αποκαλύψει κάτι σχετικά με αυτήν. Κάλεσε στην έδρα έναν ηθοποιό ο οποίος ξεκίνησε να διαβάζει ένα απόσπασμα: "Θέλω να θυμάσαι Κλαρκ... Όλα τα επόμενα χρόνια... Στις πιο ενδόμυχες στιγμές σου... Θέλω να θυμάσαι... Τα χέρια μου στο λαιμό σου... Θέλω να θυμάσαι... Τον μοναδικό που σε νίκησε..." Ο ηθοποιός σίγησε και σε μια οθόνη πίσω του εμφανίστηκε το λογότυπο που θα βρείτε στον αντίστοιχο σύνδεσμο. Για όσους δεν καταλάβατε, αυτά είναι τα λόγια του Batman στον Superman από το "Batman: The Dark Knight Returns" του Frank Miller το 1986!
Το τι συνέβη καθώς και την παρουσίαση όσων σας έγραψα, θα την δείτε στον σύνδεσμο (δείτε την). Οπότε ας περάσουμε στα δεδομένα.
:[ Δεν πρόκειται για μία ταινία Batman, αλλά για το Sequel του Man of Steel. Το πιο λογικό ήταν να δούμε σαν εχθρό τον Lex Luthor όπως συνηθίζεται, όμως οι παραγωγοί αντί αυτού επέλεξαν τον Batman. Προσέξτε... ο Σκοτεινός Ιππότης δεν θα είναι ο συνεργάτης του εξωγήινου Superman για να νικήσουν κάποιον άλλο. Θα είναι μία ταινία στην οποία θα είναι μεταξύ τους αντίπαλοι ακριβώς όπως το απόσπασμα του βιβλίου αναφέρει. Μην ξεχνάτε βέβαια πως μιλάμε για το sequel του Superman, κάτι που σημαίνει πως δεν πρόκειται να δούμε τον Batman να νικάει, οπότε λογικά θα έχουμε μία συμβιβαστική νίκη και των δύο υπέρ του κοινού καλού...
:[ Το σενάριο γράφεται τώρα. Τα γυρίσματα θα ξεκινήσουν πριν το καλοκαίρι του 2014 και η πρεμιέρα θα γίνει το καλοκαίρι του 2015. Ο Zack Snyder θα είναι και πάλι ο σκηνοθέτης, ο David Hoyer (The Dark Knight Trilogy, Man of Steel) θα είναι στο σενάριο και οι Christopher Nolan, Emma Thomas στην παραγωγή. Τον Superman θα ενσαρκώσει ξανά (είπαμε, είναι sequel) ο Henry Cavill, όμως ο Batman ΔΕΝ θα είναι ο C. Bale. Ψάχνουμε για νέο ηθοποιό κάτι που σημαίνει πως ο Batman που θα δούμε είναι ένας Batman που δεν έχει καμία σχέση με την τριλογία. Ξεχάστε την! Λογικά θα είναι ένας Batman που είναι γνωστός στο Gotham City, έχει την αποδοχή του κόσμου και έχει τα μέσα χαρακτηριστικά του.
:[ Λίγο μετά την ανακοίνωση, πολλοί συντελεστές βρέθηκαν σε μία συνέντευξη τύπου στην οποία μεταξύ άλλων μίλησε ο Goyer και αφού εξέφρασε τον ενθουσιασμό για την συνύπαρξη των δύο ηρώων στην μεγάλη οθόνη είπε πως φαντάζεται πως "για δύο ώρες ο ένας θα δέρνει τον άλλο μέχρι στο τέλος να φιληθούν μονοιασμένοι", δείχνοντάς μας περίπου τι να περιμένουμε. Όταν ρωτήθηκε για το πως θα διαμορφωθεί ο τίτλος δεν είχε σαφή απάντηση, όμως να μερικά ενδιαφέροντα πράγματα. Η Warner Bros. έχει κατοχυρώσει το SupermanVsBatman.com και το BatmanVsSuperman.com, όμως... έχει κατοχυρώσει το BatmanVsSupermanMovie.com, όχι όμως και το SupermanVsBatmanMovie.com. Αυτό άραγε σημαίνει πως σε ένα sequel του Superman, o Batman έχει τον πρώτο λόγο; Μ' αρέσει!
:[ Αργότερα η Warner Bros. ανακοίνωσε πως το 2017 θα λανσάρει ταινία με τον Flash και το 2019 με την Justice League. Αυτό αντιλαμβάνεστε τι σημαίνει, ε; Ως το 2019 η παραγωγή θέλει να μας συστήσει όλους τους ήρωες και τους ηθοποιούς που τελικά θα ενωθούν για την υπέρτατη συμμαχία της Justice League ακριβώς όπως και στην Marvel έπραξαν με τον Iron man, τον Thor, τον Captain America και τελικά με τους Avengers πέρσι! Πρακτικά αυτό σημαίνει πως η επιλογή του ηθοποιού που θα ενσαρκώνει τον Σκοτεινό Ιππότη θα πρέπει να είναι προσεκτική καθώς θα φοράει την μάσκα τουλάχιστον ως το 2019! Αυτό επίσης σημαίνει πως για τουλάχιστον μία δεκαετία, ξεχνάμε μία ανεξάρτητη ταινία Batman.
Αυτά προς το παρόν. Ο χειμώνας που έρχεται θα είναι μεγάλος και οτιδήποτε νέο έχουμε θα το αναφέρω!
:[ Όπως έγινε γνωστό, είναι πολύ πιθανό το κύριο μέρος των γυρισμάτων να πραγματοποιηθεί στον Καναδά. Τις εκεί κινηματογραφικές εγκαταστάσεις εκμεταλλεύτηκε η Warner Bros. στο Man Of Steel και όχι μόνο έκαναν την δουλειά τους αλλά έτυχαν και καλύτερης φορολογικής αντιμετώπισης από το Καναδικό κράτος, κάτι που σημαίνει πως είναι πολύ πιθανό να το επιχειρήσουν ξανά. Πιθανές πόλεις γυρισμάτων είναι το Τορόντο και το Βανκούβερ.
:[ Πριν λίγες μέρες ο σκηνοθέτης της επερχόμενης ταινίας, Zack Snyder συναντήθηκε με τον συγγραφέα του "Batman: The Dark Knight Returns", Frank Miller που το 1986 έγραψε ένα από τα πιο ιστορικά βιβλία για την σύγκρουση των δύο ηρώων. Ο συγγραφέας προφανώς έδωσε μερικές συμβουλές και απόψεις του προς τον σκηνοθέτη εν όψει της συνέχισης συγγραφής του σεναρίου!
:[ Μόλις την περασμένη εβδομάδα διέρρευσε σε πολλές κινηματογραφικές πηγές της Αμερικής πως ο άνθρωπος που θα υποδυθεί τον Σκοτεινό Ιππότη θα είναι σαραντάρης και μάλιστα στα μέσα της δεκαετίας. Πολλοί λένε πως δεν θα πρόκειται για νέο όνομα αλλά για πρώτης σειράς κινηματογραφικό αστέρα. Δεν αναμεταδίδω κάτι άλλο γιατί είναι όλα ανάλογα με τη φαντασία του καθενός!

BATMAN ΣΤΟ MAN OF STEEL
*σύνδεσμος*εικόνα*
Τον προηγούμενο μήνα λέγαμε πως σε μία μάχη εκτός Γης, βλέπουμε στη νέα ταινία του Superman έναν δορυφόρο από την Wayne Enterprises. Δεν είναι μόνο αυτή η αιχμή του ευρύτερου DC Universe αφού σε μία μάχη αυτή τη φορά στην Γη, ένας από τους χαρακτήρες καταστρέφει ένα κτίριο όπου και αποκαλύπτεται μία αφίσα που γράφει: "Be Calm And Call Batman". Η αφίσα είναι πολύ μικρή και ίσως να μην την παρατηρήσετε αμέσως.

THE DARK KNIGHT TRILOGY
*σύνδεσμος*εικόνα*εικόνα*εικόνα*πολυμεσικό*
Σπάνιες φωτογραφίες από τα γυρίσματα του The Dark Knight δημοσίευσε ο Justo Dieguez o οποίος δίδαξε την μάχη Keysi στον Batman στην ταινία. Στις φωτογραφίες θα τον δούμε να φωτογραφίζεται με τον ήρωα αλλά και με τον Heath Ledger σε όμορφα στιγμιότυπα. Ο ίδιος έχει μάθει την μονομαχία αυτή και στους Liam Neeson, Tom Cruise, Heath Ledger and Daniel Craig. Δείτε χαρακτηριστικά της συγκεκριμένης μάχης στο παραπάνω πολυμεσικό.

BEWARE THE BATMAN
*σύνδεσμος*εικόνα*
*επεισόδιο 1: Hunted* Στο πρώτο επεισόδιο της σειράς γνωρίζουμε τους πρώτους ήρωες. Ο Batman είναι νέος και με ελάχιστη κοινωνική ζωή. Θα διαπιστώσουμε πως στις μάχες του δεν βγαίνει πάντα νικητής έχοντας πολλά να βελτιώσει. Βοηθός του είναι ο Alfred, πρώην πράκτορας της Mi6 καθώς δεν εκτελεί μόνο χρέη υπηρέτη αλλά συμμετέχει συχνά στις εξορμήσεις του ήρωα, οπλοφορεί και μάχεται. Οι πρώτοι και βασικοί του αντίπαλοι είναι ο Mister Toad και ο Professor Pyg οι οποίοι είναι συνεργάτες με έφεση στις ληστείες. Ο ήρωας θα καταφέρει να τους ακινητοποιήσει σε μία εξαίρετη εισαγωγική ιστορία. Μου άρεσε όμως η περιπέτεια, δεν είναι τελικά τόσο κακό που έχουμε "κακούς" που δεν είναι τόσο διάσημοι στον θρύλο, ο ήρωας είναι όσο σοβαρός θα θέλαμε, τα εφέ είναι εξαιρετικά, η μουσική άψογη!
*επεισόδιο 2: Secrets* Μετά από έναν τραυματισμό του Alfred στο πρώτο επεισόδιο καλεί την Tatsu Yamashiro ως οδηγό του αν και την προορίζει για κανονική συνεργάτιδα του ακόμα και με την μάσκα του Batman. Εκείνη γνωρίζοντας τον Bruce Wayne δεν ενθουσιάζεται με τη νέα της δουλειά όπως και ο νέος της εργοδότης που δεν πείθεται πως την έχει ανάγκη. Ύστερα θα ανακαλύψει πως αποτελεί κόρη ενός πρώην συνεργάτη του Alfred στην Mi6 και άρα ικανή για οτιδήποτε. Την ίδια ώρα, γνωρίζουμε την Magpie που αποτελεί πρώην τρόφιμο ψυχιατρείου με διαταραχή προσωπικότητας που την κάνει άκρως επικίνδυνη. Στο σημείο αυτό ο Batman θα βρεθεί αντιμέτωπος με τον αστυνόμο Gordon που ακόμα δεν έχει το ανώτερο αξίωμα που γνωρίζουμε πως στον θρύλο κατέχει. Οι σχέσεις τους προς το παρόν είναι αντίπαλες όμως μία άτυπη συνεργασία τους, ρίχνει στο παρασκήνιο την κόντρα τους.
*επεισόδιο 3: Tests* Σε αυτό το επεισόδιο ο Σκοτεινός Ιππότης έρχεται αντιμέτωπος για πρώτη φορά με τον Anarky ο οποίος αποτελεί μία νέμεση με μοναδικό στόχο το χάος αντί της τάξης, της καταστροφής αντί της ηρεμίας. Πρόκειται για μία αντίθεση που προκάλεσε μεν τον ήρωα, δεν ήταν όμως αρκετά έξυπνος όσο αυτός. Την ίδια ώρα ο Bruce Wayne δοκιμάζει την Tatsu Yamashiro σχετικά με τις προτροπές του Alfred να την προσλάβω ως βοηθό του.
*επεισόδιο 4: Safe*O Wayne παρουσιάζει μία σπουδαία ανακάλυψη ενός επιστήμονα που σχετίζεται με την παροχή ενέργειας στον κόσμο, όμως την ίδια μέρα, ο επιστήμονας θα πλησιάσει στο να γίνει θύμα απαγωγής από την Λεγεώνα των δολοφόνων. Κατά την καταδίωξη, μαθαίνουμε πως η Tatsu Yamashiro ανήκε στην εκεί ομάδα με το όνομα Katana και πρόδωσε τα μέλη της προσποιούμενη τη νεκρή.

 ΑΛΛΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ 

BATMAN: ARKHAM ORIGINS
*σύνδεσμος*πακέτο*trailer*εικόνα*εικόνα*εικόνα*online multiplayer trailer*
Το παιχνίδι που αναμένεται με μεγάλο ενδιαφέρον και αποτελεί prequel των προηγούμενων παιχνιδιών, μας έφερε αυτό τον μήνα αρκετές ενημερώσεις. Το παιχνίδι κυκλοφορεί 25 Οκτωβρίου και το trailer που κυκλοφόρησε μας βάζει για τα καλά στην δράση. Εξάλλου στο Comic-Con φέτος είδαμε και μερικές εικόνες από το παιχνίδι. Το σημαντικό στοιχείο αυτού του μήνα πάντως, είναι πως το παιχνίδι θα κυκλοφορήσει και σε ειδική έκδοση που θα κοστίζει 99$ και η οποία θα περιέχει ένα μεγάλο κουτί με ολογραφίες του Batman και του Joker, συλλεκτικές φιγούρες τους, πλαστική τρισδιάστατη θήκη, ένα βιβλίο με αφιέρωμα στην δημιουργία του παιχνίδιου και δύο κωδικούς που ξεκλειδώνουν μυστικές πίστες! Να σημειώσουμε πως προ ημερών κυκλοφόρησε και το trailer της online συμμετοχής πολλών παικτών παράλληλα.
ΠΡΩΤΟΣ Ο BATMAN ΣΤΟ YOUTUBE
*σύνδεσμος*
Όπως έγινε γνωστό, μετά από μετρήσεις προβολών με ήρωες συμπληρώθηκε η πρώτη δεκάδα των διασημότερων ηρώων. Πρώτος είναι ο Batman με το συγκλονιστικό νούμερο των τριών τρισεκατομμυρίων προβολών που αντιστοιχούν σε 71.000 ώρες προβολών! Παράλληλα η λέξη "Batman" είναι πρώτη μεταξύ των ηρώων στην μηχανή αναζήτησης της google, ενώ μέχρι το 2008 αμέσως μετά βρισκόταν και το "The Dark Knight"! Δείτε στον σύνδεσμο την πλήρη λίστα της δεκάδας!
ΦΙΓΟΥΡΕΣ
*σύνδεσμος*εικόνα*εικόνα*
Αυτό το μήνα σας παρουσιάζω τις νέες παρουσιάσεις της Mattel από φιγούρες και παιχνίδια του ήρωα μέσα από γενικές εκδόσεις από το DC Universe
ΟΜΟΙΩΜΑ
*σύνδεσμος*εικόνα*παραγγελία*
Ένα εξαιρετικό ομοίωμα όπλου του Batman από το "Batman: Arkham Origins" κυκλοφορεί σύντομα και μπορείτε να το προπαραγγείλετε. Προσοχή γιατί χρειάζεται ειδική άδεια για μεταφορά από Αμερική επειδή το ομοίωμα μπορεί να χρησιμοποιηθεί σαν αληθινό όπλο.
ΠΑΠΟΥΤΣΙΑ BATMAN
*σύνδεσμος*
Τελικά ο Batman μπορεί να αποτελεί έμπνευση και για απλούς ερασιτέχνες της δημιουργίας! Μετά το λανσάρισμα της επίσημης Converse μίας σειράς υποδημάτων της σειράς, All-Star, τώρα ο καθένας μπορεί να σχεδιάσει τα παπούτσια που θέλει. Μία φίλη και αναγνώστρια έφτιαξε μερικά πολύ ωραία σχέδια παπουτσιών με θέμα τον Batman, άλλοτε με τον Joker κι άλλοτε με την Catowman. Μπορείτε να τα δείτε!

σχόλια; αντιρρήσεις; ερωτήσεις;
ΠΡΟΣΘΕΣΤΕ ΤΟΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟ ΣΑΣ
ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΣΗΜΕΡΙΝΟ ΘΕΜΑ
 Διαβάστε περισσότερα.. »

Δευτέρα 12 Αυγούστου 2013

ΨΗΓΜΑΤΑ ΠNEΥΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ ~ η βαρύτητα της γυναίκας στον χριστιανισμό

αποκωδικοποιώντας τα μηνύματα της θρησκείας προβληματιζόμαστε σε ζητήματα της κοινωνίας

«Ουκ ένι Ιουδαίος ουδε Έλλην, ουκ ένι δούλος ουδε ελεύθερος, ουκ ένι άρσεν και θήλυ΄ πάντες γαρ υμείς είς εστε εν Χριστώ Ιησού.» (Προς Γαλάτας Επιστολή 3/γ 28)
«Καθώς ο Ιωακείμ και η Άννα δεν επροτίμησαν το αρσενικόν από το θηλυκόν, έτσι και η ευγενία σας να μην προτιμάτε τα αρσενικά παιδιά σας από τα θηλυκά, διατί όλα πλάσματα του Θεού είνε.» (άγιος Κοσμάς ο Αιτωλός, από την Ζ΄ Διδαχή)

Τον Δεκαπενταύγουστο γιορτάζουμε μία από τις σημαντικότερες χριστιανικές εορτές που είναι φυσικά η Κοίμηση της Θεοτόκου. Η σημαντικότητα που έχει πάρει αυτή η γιορτή στην Ορθοδοξία πηγάζει από την εκτίμηση που η Εκκλησία και οι πιστοί τρέφουν προς το πρόσωπο της Παναγίας. Είναι μόνο επειδή είναι η μητέρα Του Θεού; Μήπως αφορά και την υπόσταση της; Βλέπετε, αποτελεί το σημαντικότερο γυναικείο πρόσωπο στην ιστορία της θρησκείας μας.
Προσπαθώντας να αντιληφθούμε γιατί πρέπει καν να μπούμε στην διαδικασία να διαχωρίσουμε την Παναγία ως προς το φύλλο της, είναι σημαντικό να σκεφτούμε σε ποια εποχή έζησε. Ας μην ξεχνάμε πως στην εποχή εκείνη η γυναίκα είχε μία ιδιαιτέρως υποβαθμισμένη θέση στην κοινωνία. Φανταστείτε δε, μία γυναίκα που γεννάει ένα παιδί χωρίς να είναι παντρεμένη! Την κοινωνική αυτή κάλυψη προσέφερε ο Ιωσήφ, οπότε εμείς δεν θα εμβαθύνουμε. Θα μείνουμε στο ότι η Μαρία απλά κατάφερε να διακριθεί πνευματικά και ιστορικά μέσα σε μία εποχή που η γυναίκα δεν είχε προνόμια ή αξιώματα.

Θα είχε πολύ ενδιαφέρον να εξετάσουμε την θέση γυναίκας στην ιστορία γεωγραφικά. Ας μην ξεχνάμε πως τα πρώτα γυναικεία προνόμια εντοπίζονται στην Μινωική Κρήτη όπου η γυναίκα όχι μόνο είχε εξουσία αλλά και λατρευόταν σαν θεά από τον κόσμο. Διαχρονικά η Κρήτη διατηρούσε υψηλή κοινωνική θέση για την γυναίκα, γεγονός που έφθειραν οι επιρροές που είχε το νησί από τους εκάστοτε κατακτητές. Όμως το θέμα αυτό ανήκει σε μία άλλη δημοσίευση.

Σε ότι αφορά το πως η Εκκλησία βλέπει την γυναίκα, θυμάμαι μία φράση ενός ιερέα και εκπαιδευτικού στο σχολείο μου, που συγκράτησα όλα αυτά τα χρόνια και νομίζω πως καλύπτει το όλο σημερινό θέμα. Ο πατέρας Σισαμάκης μου είχε πει στο περιθώριο του μαθήματος: “Όλα τα κακά ξεκίνησαν από την γυναίκα και όλα τα καλά ξεκίνησαν πάλι από τη γυναίκα”. Με το πρώτο εννοεί την ιστορία στο βιβλίο της Γένεσης στην Καινή Διαθήκη όπου η Εύα δίνει το μήλο (της αμαρτίας) στον Αδάμ, ενώ με το δεύτερο εννοεί φυσικά την Παναγία που γέννησε τον Μεσσία που έσωσε τον κόσμο! Παρατηρείτε λοιπόν πως με βάση αυτήν την θεωρία ο χριστιανισμός θέλησε αφενός να εξισορροπήσει το καλό και το κακό στην γυναίκα και αφετέρου να αναδείξει την τεράστια δύναμη της θέλοντας να της δώσει την εξουσία να ξεκινήσει δύο από τις σημαντικότερες ιστορίες στον Χριστιανισμό, αλλά και δύο από τις σημαντικότερες θεωρίες του, όπως η αμαρτία και η συγχώρεση!

Ξεχνάτε τι λένε σήμερα για τις γυναίκες; “Πίσω από έναν επιτυχημένο άντρα κρύβεται μία σπουδαία/έξυπνη/δυναμική γυναίκα”. Αυτό ακριβώς δεν συμβαίνει και στον Χριστιανισμό; Ο Αδάμ δάγκωσε το μήλο και ο Ιησούς λύτρωσε τους ανθρώπους, όμως ποιος κρύβεται πίσω από την δράση των δύο αυτών ιστορικών προσώπων; Δύο γυναίκες!

Σε αντίθεση με άλλες θρησκείες –ιδιαίτερα τον Μουσουλμανισμό- στον Χριστιανισμό η γυναίκα έχει διαχρονικά περίοπτη θέση μέσα και από τις μάρτυρες και αγίες που δοξάζονται με ισάξια τιμή και ευλάβεια με αυτή των αντρών αγίων. Αυτό δεν σημαίνει πως στην διάρθρωση της Εκκλησίας δεν θα βρούμε φυλετικές αδικίες για την γυναίκα. Όμως μην ξεχνάμε πως η εξέλιξη της Εκκλησίας συσχετίζεται άμεσα με την κοινωνία στην οποία υπάρχει. Οι περιορισμοί στην γυναίκα σε κάθε εποχή επηρέαζαν και την Εκκλησία, οπότε είναι λογικό να μην μιλάμε για την απόλυτη ισότητα.

Πνευματικά και Θρησκευτικά όμως, η γυναίκα αποτελεί σοβαρό κεφάλαιο στον Χριστιανισμό και έτσι δεν είναι καθόλου τυχαίος ο τρόπος που θα γιορτάσουμε μεθαύριο την Κοίμηση της Θεοτόκου στους ιερούς ναούς της χώρας μας! +Yanni Spiridakis 

σχόλια; αντιρρήσεις; ερωτήσεις;
ΠΡΟΣΘΕΣΤΕ ΤΟΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟ ΣΑΣ
ΓΙΑ ΤΗΝ ΓΥΝΑΙΚΑ ΣΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ
 Διαβάστε περισσότερα.. »

Κυριακή 11 Αυγούστου 2013

BPΑΒΕΥΣΗ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ ~ ένα γράμμα

Σας παρουσιάζω το καλύτερο άρθρο αυτής της εβδομάδας σύμφωνα με την καθαρά υποκειμενική κρίση του yannidakis. Σημειώνεται πως η βράβευση αφορά μονάχα την ενότητα ιστολογίων και για τους χώρους τους οποίους επισκέφτηκα. Παρακάτω δημοσιεύονται και τα υπόλοιπα άρθρα τα οποία ξεχώρισα μέσα στην εβδομάδα ως δευτερεύοντες διακρίσεις για λόγους ενδεχόμενης ισοπαλίας. Το ιστολόγιο που συγκεντρώνει τις περισσότερες βραβεύσεις και διακρίσεις στο τέλος κάθε μήνα βραβεύεται στην ειδική ενότητα "ΒΡΑΒΕΥΣΗ ΙΣΤΟΛΟΓΙΩΝ".

ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ:
από: netakias.com
τίτλος: #Alithines_Istories Ένα γράμμα…
Φίλε μου Γιώργο γεια σου

Ίσως και να μην θυμάσαι καν το όνομά μου, έχουν περάσει πολλά χρόνια φίλε … 27 για την ακρίβεια.

Θυμάμαι, την τελευταία χρονιά … τον Ιούνιο του ’86, όταν τα είπαμε για λίγο, για τελευταία φόρα, από κοντά (πού να το ξέραμε ; ). Πώς έγραψες στις Πανελλήνιες, περνάς πουθενά, τι θα κάνεις … ;

Κι έπειτα … μας «ρούφηξε» η ζωή. Σπουδές, φοιτητική ζωή, το άγχος των εξεταστικών, η ορκωμοσία κι έπειτα τα βιογραφικά, οι συνεντεύξεις, τα πήγαιν’ έλα για δουλειά από εταιρία σ’ εταιρία. Τα κατάφερα όμως Γιώργο. Καλή δουλειά, στο αντικείμενό μου, σε μια υγιέστατη επιχείρηση και με πολύ καλό μισθό. Μακριά από την πόλη μας όμως, στην Αθήνα, εκεί που σπούδασα, μακριά κι από τη μάνα μου (τον πατέρα μου -θυμάσαι ; – τον είχα χάσει στα 17), αλλά … δε βαριέσαι (σκέφτηκα) θα την επισκεπτόμουν συχνά. Παντρεύτηκα στα 35, πριν 10 χρόνια, με μια υπέροχη κοπέλα, (ο έρωτας της ζωής μου), λογίστρια σε μια εταιρία που επισκεπτόμουν τακτικά για τις ανάγκες της δουλειάς μου. Τα παιδιά, δεν άργησαν να έρθουν. Δίδυμα τα πρώτα, κοριτσάκια, κοντεύουν τα 10 τώρα, κι ο «δεύτερος άντρας» της οικογένειας, πριν 6 χρόνια, που ήρθε αναπάντεχα αλλά συμπλήρωσε την απόλυτη ευτυχία που ζούσα.

Και όπως ήταν λογικό, με τις ανάγκες της οικογένειας να μεγαλώνουν, αλλά και με 2 καλούς μισθούς στο σπίτι, πριν 5 χρόνια (το 2009 ) αποφασίσαμε με την Αγγελική (έτσι λένε τη γυναίκα μου), να αγοράσουμε ένα τριάρι στην Αγ. Παρασκευή. Με στεγαστικό δάνειο φυσικά, πού να βρεθούν τα μετρητά ! Έδωσα και το αυτοκινητάκι που είχα γιατί, όπως καταλαβαίνεις, δε μας χωρούσε πλέον, και πήρα ένα μεγαλύτερο, 2.000 κυβικά, από αυτά τα πολυμορφικά, μεταχειρισμένο. Να μας χωράει και να αντέχει σκέφτηκα και τα ταξίδια μέχρι την Καβάλα, να βλέπω τη μάνα μου, να βλέπει τα εγγόνια της, να χαρεί λιγάκι (έπρεπε να την έβλεπες πώς φωτιζόταν το πρόσωπό της ρε φίλε, όταν άνοιγε την αγκαλιά της να μας υποδεχθεί τα καλοκαίρια που ανεβαίναμε για διακοπές).

Μη σε κουράζω όμως ρε Γιώργο. Πριν 2 χρόνια περίπου , το 2011, ήρθε η καταστροφή. Πρώτα η εταιρία που δούλευα, κήρυξε πτώχευση και μας απέλυσε όλους, 87 άτομα Γιώργο. Από τη μια στιγμή στην άλλη ! Υπερβολικός δανεισμός μάθαμε, αδυναμία εξυπηρέτησης χρέους, συσσωρευμένες υποχρεώσεις προς προμηθευτές κι άλλα τέτοια. Αντιδράσαμε. Όλοι. Τουλάχιστον τις αποζημιώσεις μας ! Τίποτε ! Προηγούνται το Δημόσιο, οι ασφαλιστικοί φορείς και οι τράπεζες. Έπειτα οι προμηθευτές, κι αν έμενε κάτι από την εκκαθάριση … εμείς. Μέχρι και σήμερα, δεν έχω πάρει ούτε ένα ευρώ !

Για λίγους μήνες τα βγάζαμε πέρα με το μισθό της Αγγελικής και το δικό μου επίδομα του ΟΑΕΔ. Κόψαμε τις εξόδους μας, κόψαμε τα μικροδωράκια στα παιδιά που τα έκαναν και γέμιζε το σπίτι χαμόγελα, κόψαμε τους καφέδες τα Σαββατοκύριακα στην παραλιακή, κλειστήκαμε μέσα. Που και που ερχόταν ένα φιλικό ζευγάρι τα βράδια για καμιά πίτσα στο μπαλκόνι, καμιά ταινία, μπιρίμπα, να περνά η ώρα, οι μέρες, να παίρνουμε θάρρος, ότι ζούμε.

Αρχές του 2012, η Αγγελική απολύθηκε. Μειώσεις προσωπικού για να ανταπεξέλθει η εταιρία της στα υπέρογκα έξοδα.

Μέχρι εκείνη την ημέρα, μπορούσα να στέκομαι ακόμη στα πόδια μου. Με το μισθό της, οι δόσεις για το σπίτι και το αυτοκίνητο έβγαιναν με  μεγάλη δυσκολία. Βοηθούσαν και λίγο τα πεθερικά και η μάνα μου αλλά … συνταξιούχοι όλοι τους, τους πετσόκοψαν κι αυτούς, πώς να έχουμε απαιτήσεις ;

Σήμερα φίλε είμαι απελπισμένος. Δεν μπορώ πλέον να πληρώσω τίποτε. Ούτε το στεγαστικό (το αυτοκίνητο ευτυχώς το έχω ξεπληρώσει με τη βοήθεια των πεθερικών μου), ούτε τα χαράτσια, ούτε τους φόρους (με «πιάνουν» λόγω … τεκμηρίων ! ), ούτε την ασφάλεια και τα τέλη κυκλοφορίας, ούτε φυσικά τον φόρο πολυτελείας που έμαθα ότι θα πληρώσω πάλι για το αυτοκίνητο. Η μάνα μου παίρνει τηλέφωνο και κλαίει, έχω να την δω κοντά 3 χρόνια, πώς ν΄ανέβω  στην Καβάλα ; Βενζίνες, διόδια … εδώ δεν έφθαναν για να φάμε, πόσο μάλλον τώρα που είμαστε και οι δύο άνεργοι.

Θα σκεφθείς «πού με θυμήθηκε τώρα αυτός ;». Δεν ξέρω Γιώργο. Ήθελα κάπου να τα πω. Κοιτάζω την Αγγελική και δεν μπορώ να καταλάβω αν αυτό που βλέπω στα μάτια της είναι αγάπη ή απαξίωση, λύπη ή ελπίδα, προσμονή ή εγκατάλειψη.

Της είχα υποσχεθεί μια υπέροχη ζωή. Όχι πείνα κι εξαθλίωση. Δεν ντρέπομαι να το πω ρε Γιώργο. Ναι, έρχονται μέρες που πεινάμε. Αγοράζουμε με ότι μας δίνουν τα πεθερικά μου, τα άκρως απαραίτητα για τα παιδιά, και δεν φτάνουν. Δεν φτάνουν Γιώργο. Κρύβομαι στην τουαλέτα και με πόνο κρατάω τη φωνή μου για να μην ουρλιάξω. Κοιτάω τον εαυτό μου στον καθρέφτη και δεν αναγνωρίζω πλέον ίχνος αξιοπρέπειας και αυτοσεβασμού. Και ντρέπομαι, ντρέπομαι τη γυναίκα μου, ντρέπομαι τα παιδιά μου, τους φίλους μου, τους συγγενείς, όλους.

Σου γράφω για να ξεφύγω. Νιώθω στιγμές που τρελαίνομαι.

Μόνη λύση, να φύγω, να φύγουμε. Εξωτερικό. Δεν ξέρω πού. Τα κορίτσια μου (οι αγάπες μου) δεν θέλουν. Θα χάσουν τις φίλες τους στο σχολείο, ο μικρός βλέπει τις αδελφές του να κλαίνε και μπήγει κι αυτός τις φωνές, λες και γνωρίζει, λες και παίρνει δύναμη απ’ το δικό μου στήθος, που θέλει να κάνει ακριβώς το ίδιο … να βάλει τις φωνές !

Η γυναίκα μου … αδύναμη και άβουλη πλέον (ποιος να το περίμενε ; ), έχει αφεθεί στις αποφάσεις μου, «ότι πεις» μου λέει, και καταλαβαίνω το σπάσιμο της φωνής της όταν πνίγει το λυγμό.

Κι η μάνα μου ; Η μάνα μου ρε φίλε. Ποιος της το λέει ; Πώς θα την αφήσω εδώ, στην Ελλάδα, μόνη της ; Πώς θα το αντέξει ; Κι αν δεν ; Κι αν «φύγει» κι εμείς λείπουμε ; Μόνη της !!

Δεν ξέρω Γιώργο. Δεν έχω από πού να πιαστώ.

Κάθε μου γράμμα, στο παρελθόν, τελείωνε με ένα «α» … «υγεία».

Σήμερα, κάποια μέρα, φοβάμαι ότι θα τελειώσει μ’ ένα «ω» … «φεύγω».

Σημείωμα : το γράμμα αυτό θα μπορούσε ν’ ανήκει σ’ εκατοντάδες χιλιάδες Έλληνες. Σ’ εσένα.

ΞΕΧΩΡΙΣΑΝ ΑΚΟΜΑ:
  1. America: φίλοι ή εχθροί; από TO DOMINO
  2. Γνωρίζω τι είναι ηθικά καλό, γνωρίζω ότι πρέπει να το πράξω, και όμως επιλέγω το κακό - γιατί; από ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΑΕΤΟΣ

σχόλια; αντιρρήσεις; ερωτήσεις;
ΠΡΟΣΘΕΣΤΕ ΤΟΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟ ΣΑΣ
ΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΒΡΑΒΕΥΣΗ
 Διαβάστε περισσότερα.. »

Σάββατο 10 Αυγούστου 2013

ΣXOΛΙΟ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ ~ συνελήφθη γερμανός κατάσκοπος των τούρκων

η είδηση που στιγμάτισε τη βδομάδα που πέρασε, σχολιάζεται απ' την νυχτερινή οπτική και προβληματίζει


 η είδηση 
Μια πολύ σοβαρή υπόθεση κατασκοπείας στη Χίο αποκάλυψε η ελληνική αστυνομία, έπειτα από συστηματικές έρευνες. Συγκεκριμένα, ένας 72χρονος Γερμανός υπήκοος συνελήφθη την Παρασκευή με την κατηγορία ότι κατασκόπευε συστηματικά για χάρη των Τούρκων εγκαταστάσεις, έργα, στρατόπεδα κ.λ.π. στο νησί τα οποία φωτογράφιζε και παρέδιδε σε υπηκόους Τουρκίας.
 το σχόλιο 
Σαν ταινία μου ακούγεται! Συμβαίνουν αυτά στις μέρες μας; Κι όμως ναι! Χωρίς να θέλουμε κάνουμε συνειρμούς. Ένας Γερμανός υποκλέπτει την Ελλάδα και την καταδίδει στην τουρκία; Το θέμα είναι τι γίνεται από δω και πέρα. Δεν πρέπει να τιμωρηθεί κατηγορηματικά; Δεν έχουμε μυστικές υπηρεσίες να αναζητήσουν τους τούρκους που έπαιρναν τις πληροφορίες; Εν ανάγκη ας το κάνουν με την μέθοδο της κατασκοπείας!

σχόλια; αντιρρήσεις; ερωτήσεις;
ΠΡΟΣΘΕΣΤΕ ΤΟΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟ ΣΑΣ
ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ
 Διαβάστε περισσότερα.. »

Παρασκευή 9 Αυγούστου 2013

EK-ΠΑΙΔΕΥΟΝΤΑΣ ΤΟ ΑΥΡΙΟ ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ ~ μεγάλωσες παιδάκι μου

μία μητέρα περι-γράφει πως είναι να μεγαλώνεις την αυριανή γενιά, σήμερα

Χαίρεται. Πριν ακριβώς δύο εβδομάδες ο μικρός μας άγγελος έσβησε τα δεύτερα της κεράκια.  Τα συναισθήματα που είχαμε ήταν πολύ παράξενα. Από την μία πήραμε απόφαση πως μεγαλώνει και από την άλλη ακόμα για εμάς παραμένει μωρό. Πέρασε η μέχρι τώρα ζωή μας μαζί της σαν κινηματογραφική ταινία και πλέον δεν ξέρουμε τι να διαλέξουμε από το τότε ή το τώρα. Πάντα έλεγα ότι μου αρέσουν περισσότερο τα μωρά μέχρι ενός έτους, όμως με την πάροδο του καιρού δεν ξέρω τι να διαλέξω.


Η μικρή πλέον δεν είναι μωρό αλλά δεν είναι και μεγάλο παιδάκι. Έχει ακόμα ανάγκη την μαμά και τον μπαμπά για να την φροντίζουν, όμως από την άλλη είναι και περισσότερο ανεξάρτητη. Θέλει να παίρνει μέρος σε συζητήσεις επαναλαμβάνοντας αυτά που λέμε. Της αρέσει να ταΐζει, να περιποιείται την μαμά και τον μπαμπά και είναι σε θέση να τους βοηθήσει, όπως να τους φέρει τα «παπά τους». Είναι σε θέση να εκφράζει την ενόχλησή της και να πει τι είναι αυτό που θέλει. Είναι σε θέση να εκφράσει τον πόνο της και να πει που πονάει. Είναι ουσιαστικά ένας μεγάλος άνθρωπος σε μικροσκοπικές διαστάσεις.

Αυτό που με τρελαίνει είναι όταν εκφράζει την αγάπη της. Πλέον όχι με το χαμόγελο ή κουνώντας έντονα τα χεράκια και τα ποδαράκια αλλά όταν μας αγκαλιάζει και μας σφίγγει έντονα φιλώντας μας ταυτόχρονα. Το πρώτο "σε αγαπάω" ακούστηκε σαν αρμονική ορχήστρα πριν μερικές ημέρες! Και το ταξίδι συνεχίζεται... Το μικρομέγαλο παιδάκι μας εξακολουθεί να εξερευνά το περιβάλλον σαν να βιάζεται να κατακτήσει από τώρα αυτόν τον πολύπλοκο μα όμορφο κόσμο.

Οι σκέψεις μου για το ταξίδι της ζωής της συνεχίζονται. Μπορώ να γράφω άπειρα λόγια για όσα η μικρή μου κορούλα, κάνει και μας κάνουν φοβερή εντύπωση. Δεν ξέρω ακόμα τι είναι αυτό που προτιμώ. Αν μου αρέσει περισσότερο το τότε ή το τώρα. Όμως αν πριν από δύο χρόνια μου έλεγε κάποιος ότι θα είμαι μαζί της 2 ώρες σε ένα κομμωτήριο και θα απολαμβάνει όσα εκεί εξελίσσονται δεν θα το πίστευα. Και εκεί είναι που πιστεύω ότι είναι καλύτερα το τώρα με το τότε. Τότε δε θα γινόταν να την πάρω μαζί μου τώρα όμως γίνεται να μας ακολουθήσει παντού και μάλιστα συμμετέχοντας με τον δικό της τρόπο. Και αυτό είναι που δένει ακόμα περισσότερο τον δεσμό μας. Νομίζω ότι μπορεί να μας βολεύει  να έχουμε κάπου να αφήσουμε τα  μωρά μας αλλά αντίστοιχα εκείνα τα «βολεύει» να είναι μαζί μας, γιατί πολύ απλά, τα παιδιά μας θέλουν εμάς τους γονείς τους. Περιμένω τις δικές σας εμπειρίες. Καλό υπόλοιπο καλοκαιριού. +Ioanna Mpourdouvali 

σχόλια; αντιρρήσεις; ερωτήσεις;
ΠΡΟΣΘΕΣΤΕ ΤΟΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟ ΣΑΣ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΣΗΜΕΡΙΝΟ ΘΕΜΑ
 Διαβάστε περισσότερα.. »

Πέμπτη 8 Αυγούστου 2013

ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΘEMΑΤΟΛΟΓΙΑΣ ~ κανόνες για τουρίστες, πρεσβευτές της χώρας τους

Καληνωρίσματα. Σας έχω ξαναγράψει πως ταξιδεύω στις Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής από τα τρία μου, σχεδόν κάθε χρόνο. Τα ταξίδια ήταν πάντοτε μέσα στις συνήθειες μου και από μικρός ένοιωσα αυτό που λένε για τους ταξιδιώτες πως αλλάζουν συμπεριφορά και προσαρμόζονται στο μέρος που πάνε.

Οι τουρίστες λοιπόν πρέπει να έχουν έναν κώδικα σωστής imageσυμπεριφοράς στον τόπο που ταξιδεύουν. Ας ξεκινήσω όμως ανάποδα. Οι Έλληνες είναι άψογοι ως τουρίστες (αλλά και ως μετανάστες). Αν και πολύ ασεβείς προς τον τόπο τους, στο εξωτερικό δεν μολύνουν, δεν προκαλούν, δεν αδιαφορούν για τους κανονισμούς που διέπουν τα περιβάλλοντα που επισκέπτονται και γενικά εφαρμόζουν μία μυστηριωδώς άψογη συμπεριφορά.

imageΤο ίδιο φαίνεται να μην συμβαίνει με τους κατά τ’ άλλα “στρατιώτες” Κινέζους που μάλλον… ξεφεύγουν όταν βρίσκονται σε διακοπές. Δεν εξηγείται αλλιώς πως ο αντιπρόεδρος της κυβέρνησης της Κίνας εξέδωσε ολόκληρα μαθήματα συμπεριφοράς προς τους συμπατριώτες του που θα ταξιδέψουν για τουρισμό. Μάλιστα τους επέπληξε επειδή όπως είπε: “μιλούν δυνατά σε δημόσιους χώρους, χαράσσουν γράμματα και σύμβολα σε μνημεία, περνούν τον δρόμο με κόκκινο, φτύνουν παντού και έχουν συμπεριφορά που είναι απολίτιστη”. Δημοσίευμα βρετανικής εφημερίδας αναφέρει πως οι κινέζοι πέρσι ξόδεψαν στις διακοπές τους περισσότερα από εκατό δύο δισεκατομμύρια δολάρια και να ξέρετε πως πολλά από αυτά έφτασαν στην Ελλάδα, καθότι το κινέζικο ρεύμα στους ελληνικούς τουριστικούς προορισμούς αυξάνεται και ισχυροποιείται. Πλέον οι Κινέζοι αποτελούν έναν από τους βασικότερους “πελάτες” του ελληνικού τουρισμού. Προσωπικά είχα πάντοτε εξαιρετική άποψη για την συμπεριφορά τους και από την παρουσία τους στην Ελλάδα, αλλά και σε άλλες περιοχές όπως το Παρίσι, το Λονδίνο κλπ. που τους είχα δει. Ο αντιπρόεδρος βέβαια θα ξέρει καλύτερα!
Αλήθεια όμως, τι πρέπει να κάνει ένας τουρίστας για να τηρεί έναν άτυπο κανονισμό τουριστικής δεοντολογίας; Το βασικότερο για μένα είναι ο σεβασμός τους προφανείς κανόνες.
  • Όχι στα σκουπίδια σε δρόμους, πλατείες, παραλίες κλπ.
  • Όχι στις υπερβολές κατά την διασκέδαση και την κατανάλωση αλκοόλ. Θυμηθείτε τα παραδείγματα βρετανών στην Χερσόνησο Ηρακλείου και στο Φαληράκι Ρόδου.
  • Σεβασμός στα επισκέψιμα μνημεία και μουσεία. imageΑυτό σημαίνει πως σεβόμαστε τις ουρές στην έκδοση εισιτηρίων κ.α., δεν αγγίζουμε τα εκθέματα, εννοείται πως δεν τα χαράσσουμε, εξυπακούεται πως δεν αφαιρούμε υλικό απ’ αυτά (ομολογώ πως έχω κόψει ένα κομματάκι ελιάς από την αρχαία Ολυμπία). Δεν φωνάζουμε στον διπλανό μας ή ακόμα χειρότερα στο τηλέφωνο μας σε έναν χώρο που επικρατεί ησυχία (όπως το μουσείο), σεβόμαστε τις συνήθειες των ντόπιων στις πλατείες, στους δρόμους κλπ.
  • Σεβασμός στους τοπικούς κανόνες δεοντολογίας. Στους Αγίους Τόπους δεν θα πηγαίνατε με καυτό κοντό παντελόνι ή με το πάνω μέρος από το μαγιό σας. Το ίδιο και σε κάποια τοπική εκκλησία. Γενικά, προσπαθήστε να μην μοιάζετε απόλυτα με τουρίστες. Σας τιμάει να έχετε ενημερωθεί για τον τοπικό πληθυσμό και να  προσπαθείτε να προσαρμόζεστε αισθητικά και όχι μόνο, σε αυτόν.
  • Μην προσβάλλετε τους ντόπιους. Εντάξει, στην χώρα σας μπορεί οι αστικές συγκοινωνίες να είναι πιο εξελιγμένες, όμως δεν χρειάζεται να το τονίζετε στους ντόπιους! Μην μπείτε στην διαδικασία να λέτε: “Α, έτσι το έχετε εσείς εδώ; Μμμμ, στην δική μου χώρα είναι έτσι και έτσι”. Ωραία, είναι πιο ωραία στον τόπο σας, αλλά τι κερδίζετε με το να μειώσετε τον ντόπιο;
  • Μην ξεχνάτε από που έρχεστε. Είστε μικροί πρέσβειρες της χώρας προέλευσης σας. Αν είστε αντιπαθητικοί τύποι, οι ντόπιοι με τους όποιους θα συναναστραφείτε (ξενοδοχείο, τοπικό εστιατόριο κλπ.) θα είναι υπερβολικοί λέγοντας: “οι έλληνες είναι πολύ εκνευριστικοί…”. Αν αντίθετα είστε φιλικοί, ανεκτικοί σε ένα τυχόν πρόβλημα και μάθετε και δυο-τρεις εκφράσεις της τοπικής γλώσσας θα τους κλέψετε την καρδιά κάπως έτσι: “οι έλληνες είναι φοβερός λαός! Γνώρισα έναν τύπο που…”.
Μπορεί φέτος να είναι δύσκολο να ταξιδέψετε λόγω των οικονομικών σας, όμως θα έρθει πάλι η εποχή που θα το κάνετε και δεν πρέπει να ξεχνάτε τίποτα από τα παραπάνω. Στο μεταξύ δείξτε στους δικούς μας τουρίστες πόσο φιλικός λαός είμαστε και “αναγκάστε” τους να επιθυμούν να επιστρέψουν και του χρόνου στην Ελλάδα+Yanni Spiridakis 

σχόλια; αντιρρήσεις; ερωτήσεις;
ΠΡΟΣΘΕΣΤΕ ΤΟΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟ ΣΑΣ
ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΣΗΜΕΡΙΝΟ ΘΕΜΑ
 Διαβάστε περισσότερα.. »

Τετάρτη 7 Αυγούστου 2013

ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗTAΣ ~ η καινούρια γλάστρα της ευρώπης λέγεται λιθουανία και μ’ αρέσει

Από την πρώτη Ιουλίου η Λιθουανία ανέλαβε για το επόμενο εξάμηνο την προεδρία της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Το ενδιαφέρον είναι πως αποτελεί την πρώτη πρώην σοβιετική χώρα που αναλαμβάνει την προεδρία και το αδιάφορο είναι πως ανέλαβε μία τιμητική προεδρία που όμως δεν έχει καμία αξία. Κάτι σαν τον Πρόεδρο της Ελληνικής Δημοκρατίας, ένα πράγμα: Η απόλυτη γλάστρα!
image
Πάραυτα οι Λιθουανοί έχουν στόχους –όπως λένε- και μάλιστα μεγαλεπήβολους. Στόχους όπως κάθε χώρα κάθε πρώτη του Ιουλίου και του Ιανουαρίου αντίστοιχα.
  1. Θέλουν να εργαστούν για την επιστροφή της ανάπτυξης και την μείωση της ανεργίας. Αναρωτιέμαι βέβαια τι πιο συγκεκριμένο έχουν στο μυαλό τους αφού εδώ και περισσότερα από τέσσερα χρόνια η κεντρική διοίκηση της Ευρώπης δεν καταφέρνει τίποτα κοντά σε αυτό και παρά το ότι και αυτοί τον ίδιο στόχο έχουμε, κοινός στόχος όλων μας γαμώτο, τελικά δεν καταφέρνουν τίποτα πέρα από λιτότητα. Μια χώρα τριών εκατομμυρίων λοιπόν θέλει να πετύχει κάτι που φαντάζει αδύνατο. Θα καλοδεχόμασταν πάντως μία ενδιαφέρουσα προσέγγιση σε αυτό.
  2. Ο επόμενος στόχος θα είναι η στήριξη της ένωσης της Ουκρανίας με την Ευρωπαϊκή Ένωση. Αυτό μάλιστα. Φαντάζει ως τον μοναδικό ρεαλισιτκό και ειλικρινή στόχο, αφού ως μία πρώην σοβιετική χώρα θέλει να βοηθήσει μία γειτονική της να ακολουθήσει την ευρωπαϊκή πορεία που θα διευκολύνει συνεργασίες, εμπόριο, μεταφορές και άλλα στοιχεία. Νομίζω πως η ένταξη της Ουκρανίας είναι καθολικά αποδεκτή κι έτσι ίσως αυτό το εξάμηνο υπάρξει μία εξέλιξη.
  3. Η πρόεδρος της Λιθουανίας μίλησε για την αυξανόμενη επιρροή της Ρωσίας στην Ευρώπη και εδώ θα ήθελα να μοιραστώ τον προβληματισμό μου μαζί σας. Πως μπορεί να εργαστεί η Ευρώπη σε αυτό. Είναι γνωστό πως η συνεργασία –ας πούμε στην ενέργεια- μεταξύ Κοινότητας και Ρωσίας είναι σε ιδιαίτερα υψηλό στάδιο, παράλληλα όμως υπάρχουν και πολλά αγκάθια στις σχέσεις των δύο εταίρων. Θα μπορέσει η Λιθουανία να τα εξομαλύνει; Αυτό ναι, θα ήταν μια μεγάλη επιτυχία!
Αν και ξαναλέω ο θεσμός της προεδρίας της Ευρωπαϊκής Ένωσης είναι τυπικός και εντελώς άτυπος, χωρίς ουσία, εγώ ενδιαφέρομαι να δω πως η Λιθουανία θα μπορέσει να μεταδώσει λίγο από την νοοτροπία της στην υπόλοιπη Ευρώπη. Αποτελεί ένα κομμάτι της Κοινότητας που οφείλουμε να γνωρίσουμε λόγω και της διαφορετικότητας και του πολιτισμού του. +Yanni Spiridakis 

σχόλια; αντιρρήσεις; ερωτήσεις;
ΠΡΟΣΘΕΣΤΕ ΤΟΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟ ΣΑΣ
ΚΑΛΩΣΟΡΙΖΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΠΡΟΕΔΡΙΑ ΤΗΣ ΛΙΘΟΥΑΝΙΑΣ
 Διαβάστε περισσότερα.. »

Τρίτη 6 Αυγούστου 2013

ΜOYΣΙΚΟΣ ΚΩΔΙΚΟΣ ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ ~ το αόρατο στήριγμά σου (will you be there)

ταξιδέψτε στον Μουσικό Κωδικό ακούγοντας το κομμάτι συγχρόνως
Ένα μωρό βρέθηκε ξαφνικά στον κόσμο. Δεν ρωτήθηκε αν ήθελε ή αν ταίριαζε στην εποχή του κι έτσι το μόνο που ζήτησε είναι κάποιον να του παρέχει ασφάλεια. Ο γονιός το κράτησε και μαζί πέρασαν τα πρώτα χρόνια της ζωής. 

Το παιδί περπάτησε το μονοπάτι που όλοι του υπέδειξαν. Δεν σκέφτηκε να ζήσει μια ζωή όπως την ονειρευόταν. Θεώρησε δεδομένο το πεπρωμένο του και προδιαγεγραμμένους τους στόχους του, έτσι το μόνο που ζήτησε από φίλους ήταν να τον στηρίζουν στα μικρά βήματα που θα κάνει. Ζήτησε να διατηρήσει το ίδιο μέγεθος αγάπης που λάμβανε από την οικογένεια του.

Ο νέος ένοιωσε για πρώτη φορά κούραση. Έμαθε πως είναι να μαθαίνεις τη ζωή ενώ δουλεύεις για να ζεις. Ζήτησε ένα πλευρό να πλαγιάζει για να ξαποστάσει και ζήτησε κάποιον να του υποδεικνύει τα λάθη του. Είδε τον εαυτό του να λοξοδρομεί και ευχήθηκε να είναι πάντα μαζί του κάποιος που θα τον επαναφέρει στον σωστό δρόμο.

Ο άντρας έκανε λάθη και μέσα από αυτά έμαθε πως πρέπει να είναι πιστός στην φιλοσοφία του και προσηλωμένος στον στόχο του. Έμαθε πως η ζωή δεν χαρίζεται και όταν δεν μπορείς να περπατήσεις, τότε το κάθε σου βήμα έχει αξία. Έμαθε πως δεν έχει σημασία αν θα κερδίσεις, αρκεί να έχεις παλέψει μέχρι το τέλος.

Μία άριστη ενάρετη ζωή ανατράπηκε από μία και μόνο σκέψη: “Είμαι μονάχα ένας άνθρωπος”.
Ο άνθρωπος τόλμησε μία αναδρομή της ζωής του από την πρώτη μέρα που θυμόταν. Μια ολόκληρη ζωή κάποιος καθόριζε τον επόμενο στόχο του. Ένοιωσε πως ήταν το κατεστημένο ή το συμφέρον, όμως δεν θυμόταν να ακολούθησε ποτέ την καρδιά του. Είχε πέσει θύμα εκμετάλλευσης ή είχε έναν ανώτερο ρόλο να επιτελέσει; Γιατί αυτός; Ποιος θα το επέλεγε; Ποιος θα τον έκρινε; Ο άντρας έσκυψε κρατώντας σφιχτά το πρόσωπο του. Ήταν τόσο μπερδεμένος. Θα μπορούσε κάποιος να του απαντήσει στα ερωτήματα του; Να τον στηρίξει στην μικρή του επανάσταση σκέψεων;

Ένα απαλό χάδι σύρθηκε στο κεφάλι του. Είναι αυτό που νιώθεις αυτήν την στιγμή. Αυτό που σε γαργαλάει σε κάποιο σημείο του σώματος σου. Του σημείου που έχεις ανάγκη να στηριχτείς (ίσως στην καρδιά σου). Είναι μία φωνή που δεν είχες παρατηρήσει. Είναι ένας θεός, ένας πατέρας ή ένας φίλος. Κάποιος που σε αγαπάει χωρίς να το βλέπεις και το μόνο που αισθάνεσαι είναι ευλογία που ασχολείται μαζί σου επειδή είσαι μοναδικός. Όταν το σώμα σου είναι βαρύ, είναι η δύναμη που σε σηκώνει κι όταν οι πληγές από τον πόνο της καθημερινότητας πονάνε, είναι ένα αδιευκρίνιστο αίσθημα παρηγοριάς που δεν ξέρεις πως ήρθε. Είναι αρκετό όμως για να ξέρεις πως ότι κι αν γίνει έχεις κάποιον δίπλα σου. Αυτό το πρόσωπο θα είναι διαφορετικό κάθε φορά. Όμως αν σταθείς για λίγο, θα παρατηρήσεις πως ποτέ δεν έπαψε να υπάρχει.

Το μωρό, το παιδί, ο νέος, ο άντρας, ο άνθρωπος έγιναν ένα και ξέσπασαν σε λυγμούς όταν κανείς δεν κοιτούσε. Όταν έρχεται η χειρότερη στιγμή που φοβάμαι, όταν οι ελπίδες μου λυγίζουν και η απόγνωση με κατακλύζει, θα είσαι ακόμα δίπλα μου; Όταν η πίστη μου δοκιμάζεται με αμφιβολίες και απογοητεύσεις, όταν λοξοδρομώ κατακλυσμένος από βία, μίσος και φόβο κι όταν κατακλύζομαι από συναισθήματα άλλοτε χαράς και άλλοτε θλίψης, σου ζητάω να είσαι πάντα δίπλα μου. Σου υπόσχομαι πως θα ζήσω προσπαθώντας για ένα καλύτερο αύριο, γιατί τώρα ξέρω πως εσύ θα βρίσκεσαι πάντα στο σήμερα (μου).

σχόλια; αντιρρήσεις; ερωτήσεις;
ΠΡΟΣΘΕΣΤΕ ΤΟΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟ ΣΑΣ ΣΤΟΝ ΜΟΥΣΙΚΟ ΚΩΔΙΚΟ
 Διαβάστε περισσότερα.. »

Δευτέρα 5 Αυγούστου 2013

EPΩΤΗΜΑ ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ ~ ποιο είναι αυτό που σε κάνει να μην ζεις χωρίς αυτό;


Καληνωρίσματα. Υποσχέθηκα στον εαυτό μου να κρατήσουμε χαλαρό το κλίμα στην ενότητα, τουλάχιστον και για αυτόν τον καλοκαιρινό μήνα κι έτσι σκέφτηκα ένα θέμα το οποίο κάλλιστα μπορεί να συσχετιστεί με τις καλοκαιρινές μας διακοπές αλλά και με την καθημερινότητα μας, για όσους δεν θα έχουμε το προνόμιο του καλοκαιρινού διαλείμματος.

Είναι γεγονός εξάλλου πως η ζωή μας όσο προγραμματισμένη κι αν είναι, όσο κι αν η ρουτίνα μας χαρακτηρίζει, έχει πάντοτε μερικά ενδιαφέροντα απρόοπτα  -καλά ή κακά- αφορμές για να αλλάζουμε το πρόγραμμα μας. Έχει στιγμές που δεν βρισκόμαστε στην άνεση και την ασφάλεια του σπιτιού μας και και μέρες που αναγκαζόμαστε να προσαρμοστούμε σε ένα ίσως ξένο περιβάλλον για λίγο. Μπορεί να είναι επειδή το επιλέξαμε (όπως στις διακοπές) ή επειδή αναγκαστήκαμε (κάποια επαγγελματική υποχρέωση ή ιατρικό απρόοπτο) κλπ.

Ακόμα κι εκείνες τις φορές όμως, έχουμε την ευχέρεια ή την ανάγκη –αν θέλετε- να κρατήσουμε κάτι μαζί μας. Κάτι που θα μας συντροφεύσει σε αυτές τις στιγμές, είτε ως εργαλείο ανάγκης, είτε ως μέσο ανακούφισης. Όλοι έχουμε τέτοια αντικείμενα. Κάποια ίσως να μην τα προσέχουμε όσο θα θέλαμε και δεν τα αναγνωρίζουμε μέχρι να τα χάσουμε ή να τελειώσουν. Τι μπορεί να είναι αυτά; Ας δούμε μερικά παραδείγματα:
  • Το κινητό μας τηλέφωνο. Λειτουργεί ως μέσο επικοινωνίας όπου κι αν είμαστε, μας συνδέει στο διαδίκτυο, μας ψυχαγωγεί με πολυμέσα και μουσική. Είναι το εργαλείο και στην πίεση και στην ηρεμία.
  • Η ταμπλέτα μας. Εντάξει ένα ακόμα προϊόν τεχνολογίας και τέλος. Ο μικρός μας φορητός υπολογιστής, μαζί μας παντού και πάντα. Τι πιο απλό;
  • Ένα βιβλίο. Διαβάζουμε ένα μυθιστόρημα πριν αποκοιμηθούμε στο κρεβάτι, μέχρι το λεωφορείο να προσεγγίσει την στάση μας, όσο περιμένουμε στο ραντεβού μας στον γιατρό, ακόμα και στην ξαπλώστρα της παραλίας. Ένας παράλληλος κόσμος λειτουργεί όπου κι αν είμαστε.
  • Τα γυαλιά ηλίου μας. Μην το κοροϊδεύετε. Υπάρχει κόσμος που τα φοράει το χειμώνα, στην συννεφιά, ακόμα και τη νύχτα. Μπορεί να μην τα έχει στα μάτια του, αλλά κρεμασμένα στην μπλούζα ή στερεωμένα στο κούτελο. Κάποιοι δαγκώνουν (από άγχος ή ανασφάλεια) την άκρη του σκελετού, ή τα παίζουν στα χέρια τους για να περάσει η ώρα.
  • Το κλασικό τσαντάκι μέσης που πλέον φοριέται και κρεμαστά στον ώμο. Είναι το αντίστοιχο της γυναικείας τσάντας. Χωράει σχεδόν όλα τα παραπάνω, χαρτιά, λεφτά, αποδείξεις, κάρτες, καλλυντικά, τσίχλες και σε ένα μήνα είναι μία μικρή αποθήκη που μπορεί να κρύβει οτιδήποτε μέσα!
Δεν συνεχίζω καθώς τα παραδείγματα είναι αμέτρητα! Τώρα σκεφτείτε: Ποιο ή ποια από όλα αυτά τα αντικείμενα δεν μπορείτε να αποχωριστείτε υπό οποιεσδήποτε συνθήκες και έχετε απόλυτη ανάγκη; Προσπαθήστε να φανταστείτε τον εαυτό σας χωρίς αυτά κι αν απλά, δεν γίνεται, τότε ξέρετεimage πως είναι αυτό/αυτά. Μετά… ψηφίστε! Επιλέξτε πάνω και δεξιά της σελίδας το εικονίδιο που βλέπετε εδώ και επιλέξτε ένα ή περισσότερα αντικείμενα με τα οποία απλά δεν μπορείτε χωρίς αυτά. Μετά είστε έτοιμοι να πάτε για διακοπές ή οπουδήποτε αλλού! Σε περίπτωση πάντως που εσείς έχετε κάποιο άλλο αντικείμενο, επιλέξτε την απάντηση “άλλο” και συμπληρώστε ποιο είναι αυτό από τον χώρο των σχολίων ακριβώς κάτω από το κείμενο αυτό. +Yanni Spiridakis 

σχόλια; αντιρρήσεις; ερωτήσεις;
ΠΡΟΣΘΕΣΤΕ ΤΟΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟ ΣΑΣ
imageΕΠΙΛΕΓΟΝΤΑΣ ΠΑΝΩ ΚΑΙ ΔΕΞΙΑ ΜΙΑ ή ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ
 Διαβάστε περισσότερα.. »

Κυριακή 4 Αυγούστου 2013

BPΑΒΕΥΣΗ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ ~ καπιταλισμός και ηλίθιοι

Σας παρουσιάζω το καλύτερο άρθρο αυτής της εβδομάδας σύμφωνα με την καθαρά υποκειμενική κρίση του yannidakis. Σημειώνεται πως η βράβευση αφορά μονάχα την ενότητα ιστολογίων και για τους χώρους τους οποίους επισκέφτηκα. Παρακάτω δημοσιεύονται και τα υπόλοιπα άρθρα τα οποία ξεχώρισα μέσα στην εβδομάδα ως δευτερεύοντες διακρίσεις για λόγους ενδεχόμενης ισοπαλίας. Το ιστολόγιο που συγκεντρώνει τις περισσότερες βραβεύσεις και διακρίσεις στο τέλος κάθε μήνα βραβεύεται στην ειδική ενότητα "ΒΡΑΒΕΥΣΗ ΙΣΤΟΛΟΓΙΩΝ".

ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ:
από: αἰέν ἀριστεύειν
τίτλος: Καπιταλισμός και ηλίθιοι
Πολλοί σήμερα διαμαρτύρονται γιά τά ὅσα τραβᾶνε λόγω τοῦ μνημονίου. Νά μέ συγχωροῦν πολύ οἱ πολλοί, ἀλλά εἶναι παντελῶς ἠλίθιοι. Οἱ λόγοι εἶναι ἐπίσης πολλοί καί θά προσπαθήσω νά κάνω μιά μικρή ἀνάλυση.
Αὐτό πού βιώνουμε στήν Ἑλλάδα σήμερα εἶναι ὁ ἄκρατος καπιταλισμός, ὁ ὁποῖος στήν Εὐρώπη καί τήν Ἀμερική -μετά ἀπό αἰῶνες ἐφαρμογῆς- θεωρεῖται ἀπό τούς πολίτες-σκλάβους τοῦ «ἀναπτυγμένου» κόσμου σάν κάτι φυσιολογικό.
1) Θυμηθεῖτε πχ τό ἐλεεινό βίντεο-διαφήμιση τοῦ μνημονίου, τό ὁποῖο ἔδειχνε τήν γριά στό κομμωτήριο νά ἐκπλήσσεται ἐπειδή μία ἑλληνίδα κομμώτρια ἔπαιρνε σύνταξη στά 55 λόγω «βαρέων καί ἀνθυγιεινῶν». Ἐπειδή δηλαδή ἡ δούλα-γριά εἶχε μεγαλώσει σέ ἕνα καθεστώς ἀπόλυτης δουλείας καί θεωροῦσε φυσιολογικό νά δουλεύει μέχρι νά μήν μπορεῖ πιά νά πάρει τά πόδια της, ἄρα ἔπρεπε καί οἱ ἑλληνίδες νά μετατραποῦν σέ σκλάβες καί νά δουλεύουν καί αὐτές μέχρι τά ἑβδομῆντα τους.
2) ΚΑΝΕΝΑΣ ΗΛΙΘΙΟΣ (ντόπιος ἤ ξένος) δέν ἀναρωτήθηκε ΠΟΤΕ σέ τί ἄραγε εἶναι πιό βολικό νά δουλεύει ἕνας γέρος τῶν 65 ἤ ἑβδομήντα χρονῶν, ἀντί νά ἀφήσει τήν θέση ἐργασίας σέ ἕναν νεώτερο, ὁ ὁποῖος ἐπιπλέον θά παντρευτεῖ καί θά κάνει καί παιδιά.
Ὁ μόνος πού βολεύεται εἶναι οἱ ἑταιρεῖες πού:
α) Κρατᾶνε ὑψηλό ποσοστό ἀνεργίας καί συμπιέζουν πρός τά κάτω τα μεροκάματα.
β) Ἔχουν ἄφθονους σκλάβους σέ «κινητικότητα». Πχ  στήν Ἀμερική, τήν πολιτισμένη, τήν ἀναπτυγμένη (καί ὅλα τα σχετικά σανά πού σᾶς ταΐζουν συνήθως) σέ παίρνουν τηλέφωνο καί σοῦ λένε: «ἔλα σήμερα γιά τρεῖς ὧρες μέ πέντε δολάρια». Ἄν δέν θές θά βρεθεῖ ἄλλος νά πάει. Καί φυσικά δέν σέ μετρᾶνε στούς ἄνεργους. Παρόλα αὐτά οἱ ἀμερικάνοι ἔχουν πάνω ἀπό 50 ἑκατομμύρια ἀνέργους, στούς ὁποίους δέν συμπεριλαμβάνονται οἱ ἄστεγοι. Καί φυσικά δέν συζητᾶμε καν γιά τό ἐπίπεδο ὑγειονομικῆς περίθαλψης πού εἶναι χειρότερο ἀπό τό δικό μας.
Καί παρακαλῶ μήν μοῦ μιλήσετε γιά ἐλλείμματα καί γιά τεμπέληδες δημόσιους ὑπάλληλους, γιατί θά πρέπει νά ἀναφέρω τήν ληστεία τοῦ χρηματιστηρίου, τό φόρτωμα τῶν ὑπηρεσιῶν μέ ὑπεράριθμους, τίς τεράστιες μίζες, τά ἄχρηστα «κοινωνικά» ἔργα, τίς ρεμοῦλες τῶν δημάρχων, τόν ὑπέρογκο δανεισμό τοῦ κράτους γιά νά συντηροῦνται ὅλα τα παραπάνω καί ὅλα αὐτά τά ὑπέροχα πού γενικά ἔχουν διαπράξει ὅλοι αὐτοί τούς ὁποίους ψηφίζετε τά τελευταῖα 50 χρόνια.
3) ΚΑΝΕΝΑΣ ΗΛΙΘΙΟΣ δέν ἐνδιαφέρθηκε τελικά νά μάθει γιά τήν ΕΟΚ ἤ δέν θυμάστε τό σύνθημα; Φυσικά οὔτε καί οἱ βολευτές, τῶν ὁποίων τό μόνο μέλημα ἦταν νά ἀποκτοῦν ψηφοθηρική πελατεία.
4) ΚΑΝΕΝΑΣ ΗΛΙΘΙΟΣ δέν ἀναρωτήθηκε τόν λόγο πού ξαφνικά ἡ ΕΟΚ ἐνδιαφέρθηκε γιά τήν «ὑγεία» τῆς οἰκονομίας μας, δίνοντας τεράστια ποσά χρημάτων ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΛΕΓΧΕΙ πού πηγαίνουν.
5) ΚΑΝΕΝΑΣ ΗΛΙΘΙΟΣ δέν ἐνδιαφέρθηκε γιά ΤΙΠΟΤΕ ἐκτός ἀπό τό νά πάρει καί ἄλλες ἐπιδοτήσεις ἤ νά τοῦ κάνουν ρουσφέτια. Θυμάστε τόν γλοιώδη δοῦλο ποῦ φιλάει τό χέρι τοῦ Βενιζέλου;
6) ΚΑΝΕΝΑΣ ΗΛΙΘΙΟΣ δέν ἀναρωτήθηκε ΓΙΑΤΙ τό δημόσιο εἶναι τόσο χάλια καί ΓΙΑΤΙ οἱ βολευτές καί τά κόμματα δέν κάνουν ΠΟΤΕ κάτι γιά νά διορθώσουν τήν κατάσταση.
7) ΚΑΝΕΝΑΣ ΗΛΙΘΙΟΣ δέν εἶπε: «Ἀφοῦ στό δημόσιο ἔχουν ὑψηλό μισθό θέλω καί ἐγώ τόν ἴδιο». Ἁπλά μέ τήν ἀνεγκέφαλη, ἠλίθια, γραικυλίστικη λογική του χωριάτη ἤθελε «νά ψοφήσει ἡ κατσίκα τοῦ γείτονα». ΜΕΧΡΙ ΠΟΥ ΗΡΘΕ Η ΣΕΙΡΑ ΤΟΥ.
8) ΚΑΝΕΝΑΣ ΗΛΙΘΙΟΣ δέν διαμαρτυρήθηκε μέ τήν ἀπαξίωση τῆς ἀστυνομίας μέχρι πού πήξαμε στούς λαθρομετανάστες, στίς συμμορίες, στά ναρκωτικά στίς ληστεῖες καί τούς φόνους καί ἄρχισε ὁ κόσμος νά φοβᾶται καί τήν σκιά του. Εἶχα δεῖ στήν τηλεόραση ἕναν τέτοιο «εἰδικό» ὁ ὁποῖος βλακωδῶς διαμαρτυρόταν πού ἡ ἀστυνομία «δέν κάνει τήν δουλειά τῆς» ἀλλά ἐπίσης τοῦ γύριζαν τά ἄντερα ὅταν ἔβλεπε τούς φασίστες τῆς ἀστυνομίας στόν δρόμο.
9) ΚΑΝΕΝΑΣ ΗΛΙΘΙΟΣ δέν καταλαβαίνει τό ἁπλό γεγονός ὅτι μέ δημοσιονομικές κομπίνες, ψέματα λοβιτοῦρες καί ἀπάτες μᾶς ἔδεσαν στό ἅρμα τῆς σκληρά καπιταλιστικῆς ΕΕ. Ἔτσι ὁ κόσμος συνεχίζει νά βλέπει τά σανοπωλεῖα τῶν ὀκτῶ καί μισῆ, πού προσφέρουν ἄφθονη ἀνοησία συνεχίζοντας νά καλύπτουν τό βασικό πρόβλημα: τό ἐλεγχόμενο ἀπό ξένα κέντρα πολιτικό σύστημα.
10) ΚΑΝΕΝΑΣ ΗΛΙΘΙΟΣ δέν θυμᾶται τά ἀμέτρητα σκάνδαλα πού ἔχουν ἐξαφανιστεῖ στήν περίφημη «τρύπα τῆς μνήμης» τοῦ Μεγάλου Ἀδελφοῦ. Ὅλοι ἀσχολοῦνται πάντοτε μέ τό τελευταῖο γεγονός ἐπιδεικνύοντας μνήμη χρυσόψαρου, ἄν καί μᾶλλον τό χευσόψαρο ἔχει περισσότερη δυνατότητα.
Κανένας γενικά δέν σκέφτεται τίποτε, δέν ρωτάει τίποτε, δέν ἀναλύει τίποτε. Τί περιμένετε νά ἀλλάξει πρός τό καλύτερο μέ αὐτήν τήν συμπεριφορά;

ΞΕΧΩΡΙΣΑΝ ΑΚΟΜΑ:
  1. Θεάρεστη η απόφαση περί ΜΗ αναγραφής του θρησκεύματος στις ταυτότητες από Η Αλήθεια να Λέγεται

σχόλια; αντιρρήσεις; ερωτήσεις;
ΠΡΟΣΘΕΣΤΕ ΤΟΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟ ΣΑΣ
ΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΒΡΑΒΕΥΣΗ
 Διαβάστε περισσότερα.. »

Σάββατο 3 Αυγούστου 2013

ΣXOΛΙΟ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ ~ επαναρχίζουν οι συνομιλίες ισραηλινών και παλαιστινίων

η είδηση που στιγμάτισε τη βδομάδα που πέρασε, σχολιάζεται απ' την νυχτερινή οπτική και προβληματίζει


 η είδηση 
Ξεκίνησαν στην Ουάσιγκτον, μετά από σχεδόν τρία χρόνια, συνομιλίες ανάμεσα σε υψηλόβαθμες αντιπροσωπίες Ισραηλινών και Παλαιστινίων. Προηγήθηκε η απόφαση της κυβέρνησης του Ισραήλ για απελευθέρωση 104 αράβων κρατουμένων, γεγονός που ωστόσο προκάλεσε αντιδράσεις στην κοινή γνώμη
 το σχόλιο 
Αυτή η είδηση είναι πράγματι ιστορική, αν συνοδευτεί από πραγματική βούληση και καλή διάθεση είναι πολύ πιθανό να γραφτεί στα βιβλία της ιστορίας. Φυσικά πρέπει να δώσουμε τα εύσημα στις αμερικανικές διπλωματικές προσπάθειες όμως από κει και ύστερα δεν μπορούμε να μην αναγνωρίσουμε την μαραθώνια προσπάθεια που ξεκίνησε.
Ανέκαθεν όταν οι άνθρωποι κάθονται στο τραπέζι των συνομιλιών αντί να επικοινωνούν με οβίδες και... παράπλευρες απώλειες, πετυχαίνουν περισσότερα. Αν αντιληφθεί η Παλαιστίνη την αδύναμη πολιτική της θέση και από την άλλη οι Ισραηλινοί δείξουν διάθεση για λίγες (εδαφικές) παραχωρήσεις, όλα θα είναι πολύ καλύτερα.
Και κάτι ακόμα. Καλό είναι οι ηγέτες των δύο κρατών να τιθασεύσουν τις αντιδράσεις των πολιτών τους. Όσο κι αν κοινωνικά δεν μπορούν να δεχτούν μία ενδεχόμενη συμφωνία, πρέπει να καταλάβουν πως είναι πολύ καλύτερα από το να σκοτώνονται κάθε μέρα αθώοι άνθρωποι και πως διαφορετική επιλογή δεν θα συμφέρει κανέναν.
+Yanni Spiridakis 

σχόλια; αντιρρήσεις; ερωτήσεις;
ΠΡΟΣΘΕΣΤΕ ΤΟΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟ ΣΑΣ
ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ
 Διαβάστε περισσότερα.. »