Τρίτη 12 Νοεμβρίου 2013

ΘΡΥΛΟΣ ΤΟΥ BATMAN ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ ~ η νίκη του ανθρώπου επί του υπεράνθρωπου :[ νέα εικονογραφημένα :[ superman/batman :[ ντοκιμαντέρ :[ arkham origins

θρύλος του Batman
το πρώτο ελληνικό blog για όλα τα νέα από τον Θρύλο του Batman 73 χρόνια μετά. Παρουσίαση όλων των εξελίξεων


 ΘΕΩΡΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΘΡΥΛΟ 
Η ΝΙΚΗ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΕΠΙ ΤΟΥ ΥΠΕΡΑΝΘΡΩΠΟΥ
Με αφορμή την ανακοίνωση της Superman/Batman ταινίας (βλέπε παρακάτω) προ καιρού με έναν εξαιρετικό τρόπο ας γράψουμε επιλεκτικά μερικά πράγματα. Πράγματι, στο βιβλίο "Batman: The Dark Knight Returns" ο Frank Miller επινόησε έναν συγκλονιστικό τρόπο με τον οποίο ένας άνθρωπος θα μπορούσε να νικήσει σε μία μάχη τον διασημότερο υπεράνθρωπο του κόσμου. Τον Superman. Ίσως ο συγγραφέας να μετεξέλιξε την ιστορία του Δαυίδ και Γολιάθ.
Σε κάθε περίπτωση όμως βρήκε τον τρόπο να νικήσει με φυσικό τρόπο μια όχι απλά άνιση, αλλά και αφύσικη μάχη! Κι όμως ο Batman νίκησε τον Superman και νίκησε και τη ζωή. Όσοι έχετε διαβάσει το βιβλίο, ξέρετε τι εννοώ. Όσοι όχι ακόμα, σπεύσατε. Και ναι, ξέρουμε πως ο Batman είναι ο πιο ευφυής όλων των ηρώων ενώ αντίστοιχα ο Superman είναι ο χαζός υπηρέτης της αμερικανικής κυβέρνησης, όμως η νίκη του Σκοτεινού Ιππότη σηματοδοτεί ένα μήνυμα ελπίδας προς όλους τους αδύναμους, τους κατατρεγμένους και αυτούς που θεωρούν πως μειονεκτούν. Η δύναμη της εξουσίας και του σώματος μπορεί να αμφισβητηθεί. Η δύναμη του μυαλού όμως, ποτέ. "I want you to remember, Clark…in all the years to come…in your most private moments…I want you to remember…my hand…at your throat…I want…you to remember…the one man who beat you".

 ΕΙΚΟΝΟΓΡΑΦΗΜΕΝΑ (COMICS) 

Batgirl 
Barbara Gordon is back as Batgirl--and she's going to have to face the city's most horrifying new villains as well as the dark secrets from her past! Gail Simone (BIRDS OF PREY) pens a new chapter in the life of one of Gotham City's finest heroes!

Put on your go-go boots and get ready to "Batusi" back to the Swingin' '60s, as DC Comics reimagines the classic Batman TV series in comics form for the first time!

A new era for The Dark Knight and Gotham City begins here from writer Scott Snyder (AMERICAN VAMPIRE, BATMAN: GATES OF GOTHAM) and artist Greg Capullo. Batman and the Bat-Family continue their quest to protect the people of Gotham--and now Bruce Wayne himself enters the game!

Battling evil with his son Damian at his side, Batman now realizes the hardest part of the job may be trying to work together! The Dynamic Duo toil as father and son in this series by the creative team behind the GREEN LANTERN CORPS--Peter Tomasi and Patrick Gleason.

New adventures of the future Batman! Terry McGinnis is back in his high tech Bat-suit, patrolling the gleaming spires of Gotham under the watchful eye of Bruce Wayne, the original Dark Knight. But balancing school, personal life and crime fighting duties may be his biggest challenge.

It's a brand new day for Terry McGinnis! Now enrolled at Neo-Gotham University, Terry struggles with his new life as a college student while maintaining Bruce Wayne's legacy as the Batman of the future. But a new school isn't the ONLY change for our hero...

The legendary Eisner Award-winning series BATMAN BLACK AND WHITE returns in a brand-new six-issue limited series featuring tales of The Dark Knight by some of comics' greatest writers and artists!

Meet Catwoman. She's addicted to the night. And addicted to Batman. But most of all, Catwoman is addicted to danger. She can't help herself, and the truth is--she doesn't want to. She's good at being bad, and very bad at being good. The feline fatale headlines her own self-titled series!

DC's flagship title re-launches for the first time ever, featuring Batman adventures from the acclaimed Tony Daniel (BATMAN R.I.P)! Bruce Wayne is back under the cape and cowl, ready to protect Gotham City from its deadly array of villains--from the Joker to Mr. Freeze to brand new masked murderers!

Not all of Gotham's heroes wear costumes. Batman may get all the credit for cleaning up the town, but Renee Montoya & Crispus Allen of the Special Crimes Unit are determined to do the job. Witness the gritty side of the GCPD from their perspective, as they solve crimes their own way.

Superman faces opponents who can battle him on equal terms. How did it come to this? This new series tells the story before DC's latest, highly anticipated videogame, from the makers of Mortal Kombat.

A new era in adventure begins as Batman Beyond joins the vaunted Justice League--just in time for their biggest adventure ever! Dustin Nguyen and Derek Fridolfs deliver an unprecedented series full of epic exploits.

Brace yourself for the all-new World's Greatest Super Heroes of Tomorrow...Today! Join Batman, Superman and the rest of the ever-expanding lineup as the Justice League fights for Earth's future! 

Comics superstars Geoff Johns (GREEN LANTERN) and Jim Lee (BATMAN: HUSH) unite for the first time to tell the bold beginning of the DC Universe's premier super team! The dawn of the age of heroes has begun! Learn how the Justice League formed and what launched them as the greatest team in the DCU!

Batman has lived many lifetimes and worn many different costumes in his 70+ years of existence. Legends of the Dark Knight focuses on classic, stand-alone tales of Batman by a unique group of talented creators with equally unique stories to tell!

Dick Grayson flies high once more as Nightwing in a series from writer Kyle Higgins (GATES OF GOTHAM)! And as he embraces his destiny, Haley's Circus (the big top where Dick once performed) returns to Gotham City--bringing with it murder, mystery and superhuman evil!

Tim Drake, Batman's former sidekick, gets back into the action when an international organization seeks to capture, kill or co-opt super-powered teenagers! He'll team up with Teen Titans like the powerhouse Wonder Girl and super-speedster Kid Flash to help take them down!

Based on the animated series! Robin, Superboy, Kid Flash and Aqualad star in this explosive issue kickstarting an all-new ongoing series! They're four young superheroes learning how to be a team...and maybe doing a bit of growing up along the way--but only just a little bit!

 ΠΑΡΑΓΩΓΕΣ ΚΙΝΟΥΜΕΝΗΣ ΕΙΚΟΝΑΣ 
SUPERMAN/BATMAN
Επιγραμματικά όλες οι ειδήσεις και οι εξελίξεις γύρω από την επερχόμενη ταινία Superman και Batman με πρεμιέρα το καλοκαίρι το 2015.
:[ Ο Hans Zimmer τοποθετήθηκε σχετικά με την ταινία και δήλωσε πως θα πρέπει να το σκεφτεί αν θα συνθέσει τη μουσική, καθώς σε καμία περίπτωση δεν θα ήθελε να ταυτιστεί με τη μουσική του από την τριλογία. Επίσης δήλωσε υποστηρικτής του Affleck.
:[ Κι όμως τα γυρίσματα ξεκίνησαν! Στο γήπεδο football του πανεπιστημίου East Los Angeles College, κομπάρσοι και απλός κόσμος έκατσε στις κερκίδες, φόρεσε μπλουζάκια. Ο αγώνας είναι μεταξύ των ομάδων Gotham City University και Metropolis State University και για πρώτη φορά παίρνουμε ένα στοιχείο ταύτισης των δύο εικονικών πόλεων! Στα γυρίσματα (και εδώ) οι παίκτες αφήνουν τον αγώνα για να μαλώσουν και να εμπλακούν, ενώ υπάρχει πλούσιο φωτογραφικό υλικό, που συνεχώς εμπλουτίζεται.
:[ Κυκλοφόρησαν και οι πρώτες φήμες σχετικά με το νέο Batmobile που ακούγεται πως θα είναι στην εμφάνιση μιας παλιάς Cadillac και η οποία κατασκευάζεται από τους δημιουργούς του Tumbler της τριλογίας. Παράλληλα πως επίσης ένα παλιό αυτοκίνητο θα είναι το υπηρεσιακό του Bruce Wayne και θα αποδώσει φόρο τιμής στο πρώτο Batmobile του 1943.
:[ Ο ηθοποιός Affleck μίλησε ξανά σχετικά με τον σάλο που επικρατεί μετά την ανάληψη του ρόλου. Αποκάλυψε μάλιστα πως ήταν αρνητικός στην αρχή αφού πίστευε πως δεν ταίριαζε. Όταν ο Snyder του αποκάλυψε το σκεπτικό του για έναν ώριμο και μεγάλο Bruce, τότε πείστηκε και υπέγραψε.
:[ Σύμφωνα με πληροφορίες οι ιθύνοντες της ταινίας προσανατολίζονται στο βιβλίο "Batman: Noel" για την δημιουργία της στολής του ήρωα, ενώ εξετάζουν και την στολή από το "Injustice: Gods Among Us".
:[ Και επίσημα η Warner Bros. άνοιξε γραφεία παραγωγής για την ταινία. Η είδηση έγινε γνωστή με επίσημο δελτίο τύπου.
:[ Η είδηση ότι η παραγωγή ξεκίνησε αναζητήσεις για μία γυναίκα πρωταγωνίστρια, έβαλε φωτιά στα σενάρια περί του ρόλου της Wonder Woman. Άλλωστε θα αποτελεί έναν πρώτης τάξεως τρόπο ώστε να προετοιμαστούμε στην ταινία Justice League. Τα πράγματα σοβάρεψαν όταν η ηθοποιός Jaimie Alexander δήλωσε η ίδια πως ενδιαφέρεται για τον ρόλο και πως πιθανότατα θα συζητηθεί το θέμα των διαπραγματεύσεων. Τα σενάρια πάντως δίνουν και παίρνουν με τρία ακόμα ονόματα να ακούγονται πολύ έντονα. Πρόκειται για τις Olga Kurylenkο, Gal Gadot και Elodie Yung. Η Alexander απομακρύνεται εξαιτίας της συμμετοχής της στο Thor της Marvel, ενώ όλες οι άλλες ηθοποιοί λέγεται πως έχουν ήδη περάσει από δοκιμές.
:[ Είναι πολύ πιθανό να είχαμε και το γύρισμα μιας δεύτερης σκηνής στο Yorkville. Στο σημείο εκείνο στην πρώτη ταινία ήταν η φάρμα των Kent και προ ημερών υπήρχαν ταμπέλες απαγόρευσης διέλευσης καθώς και μεγάλα φώτα στο βάθος, όπως και κινητικότητα κάτι που ίσως υποδυκνείει το αληθές.
:[ Σύμφωνα με έγκυρες πηγές εκτός τους δύο ήρωες και τη γυναίκα -που ίσως είναι η Wonder Woman- η παραγωγή αναζητά και έναν νεαρό άντρα που θα υποδυθεί τον Dick Grayson ως Nightwing! Υπάρχει νόημα σε όλο αυτό, αφού ο Batman θα εμφανιστεί ώριμος, κουρασμένος και θα έχει ανάγκη ένα στήριγμα. Μένει να ανακοινωθεί και επίσημα... Προς το παρόν ακούστε το σκεπτικό. Να πούμε πως για τον ρόλο μεγάλο φαβορί θεωρείται ο ηθοποιός Adam Driver ο οποίος έχει σχεδόν το ίδιο ύψος με τον Ben Affleck. Να πούμε πως την είδηση συνοδεύει και η φήμη πως στην ταινία Bruce Wayne και Dick Grayson θα έχουν πολύ καιρό να ειδωθούν και ίσως δεν έχουν τις καλύτερες σχέσεις.
:[ Σύμφωνα με προχθεσινές δηλώσεις του ο  παρουσιαστής Kevin Smith είδε την νέα στολή του Batman με τον ίδιο τον Ben Affleck να την φοράει! Πρόκειται για πάρα πολύ ωραία στολή για την οποία όμως δεν αποκάλυψε τίποτα. Τουλάχιστον ξέρουμε πως είναι έτοιμη..

THE DARK KNIGHT RETURNS
Κυκλοφόρησε μόνο σε Bluray η ειδική "Batman: The Dark Knight Returns’ Deluxe Edition" που περιλαμβάνει και τα δύο μέρη της ταινίας κινουμένων σχεδίων που αποτελεί τη μεταφορά του ομώνυμου βιβλίου του Frank Miller. Η συλλογή είναι διαθέσιμη για αγορά.

ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΝΤΟΚΙΜΑΝΤΕΡ
Ένα εξαιρετικό ντοκιμαντέρ κυκλοφόρησε την 25η Οκτωβρίου από την DC που έφτιαξε μια ταινία με τίτλο "NECESSARY EVIL: SUPER-VILLAINS OF DC COMICS", στην οποία σκιαγραφούνται όλοι οι κακοί που εμφανίζονται στους ήρωες της DC. Η ψυχοσύνθεση τους, άγνωστες πτυχές του χαρακτήρα τους και πολλές συνεντεύξεις από τους δημιουργούς, τους γραφίστες, τους συγγραφείς και τους ηθοποιούς που τος ενσάρκωσαν. Η ταινία κυκλοφορεί σε BluRay και μπορείτε να την προμηθευτείτε από εδώ. Δείτε και το trailer.

BEWARE THE BATMAN
Μετά την αναίτια διακοπή προβολής των εβδομαδιαίων επεισοδίων, η DC ανακοίνωσε πως προς το παρόν θα προβάλλει επαναλήψεις από άλλη σειρά. Δια στόματος ενός εκ των ηθοποιών της σειράς μάθαμε πως οι προβολές θα συνεχιστούν από τον Ιανουάριο.

JUSTICE LEAGUE WAR
Ευχάριστα νέα από την DC που προχωράει στην έκδοση μίας νέας ταινίας κινουμένων σχεδίων με θέμα την ομάδα ηρώων της DC. Η ταινία κυκλοφορεί 4 Φεβρουαρίου 2014 σε Blu-Ray/DVD και θα συμπεριλαμβάνει τους Batman, Superman, Wonder Woman, Green Lantern, Flash, Shazam, Cyborg. Η αφίσα είναι εντυπωσιακή και μέχρι τότε μπορούμε να απολαύσουμε το πρώτο trailer.

THE DARK KNIGHT TRILOGY
Όσοι από εσάς έχουν πρόσβαση στα τηλεοπτικά κανάλια της nova, σας ενημερώνω πως η ταινία "The Dark Knight Rises" θα προβληθεί στο novacinema 2 απόψε, Τρίτη 12/11 στις 23:50 και θα υπάρχει επανάληψη προβολής στο ίδιο κανάλι, την Δευτέρα 18/11 στις 05:55. Η ταινία φέρει τον διακριτικό τίτλο "Ο σκοτεινός ιππότης: Η επιστροφή" και ακολουθείται από την εξής περιγραφή: 'Ενας αδίστακτος τρομοκράτης σπέρνει τον πανικό στο Γκόθαμ Σίτι, αναγκάζοντας τον Μπάτμαν να βγει από την οκταετή αυτοεξορία του και να έρθει αντιμέτωπος με τους χειρότερους 'δαίμονές' του...'

 ΑΛΛΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ 
ARKHAM ORIGINS
Κυκλοφόρησε προ ημερών το πολυααμενόμενο ηλεκτρονικό παιχνίδι "Batman: Arkham Origins" το οποίο ουσιαστικά ολοκληρώνει μια μυθική τριλογία αποτελώντας πάντως prequel των δύο trailer που δείχνει πως μια Χριστουγεννιάτικη εποχή έγινε μια επική μάχη. Αυτό που κρατάμε όμως είναι ένα σύντομο trailer που δείχνει χωρίς λόγια την πονεμένη διαδρομή του Bruce από μικρό παιδί στον μεγάλο Batman. Η μεγάλη καινοτομία όμως είναι πως θα δούμε το παιχνίδι διαθέσιμο σε κάποια έκδοσή του και σε συσκευές iOs και Android και μάλιστα με εντυπωσιακά χαρακτηριστικά όπως μαρτυρεί το εν λόγω trailer. Ήδη πάντως μπορείτε να το ψάξετε στο iOS και να το κατεβάσετε. Όπως είδαμε από το παιχνίδι, ανάμεσα στους 'κακούς' βρίσκεται και ο Electrocutioner σε μία εντυπωσιακά... κακή συμμετοχή! Παράλληλα σε μία από τις παρουσιάσεις του παιχνιδιού ο ηθοποιός Troy Baker που ενσαρκώνει τον Joker στο παιχνίδι, υποδύθηκε τον χαρακτήρα του, σκορπώντας ντελίριο ενθουσιασμού στους παρευρισκόμενους που τον χειροκρότησαν όρθιοι. Το παιχνίδι μπορείτε να το βρείτε σε κάθε διαθέσιμη μορφή gameing και σίγουρα θα το απολαύσετε! Στο μεταξύ επειδή υπάρχει πολύ πλούσιο υλικό με πολυμεσικά, εικόνες και φωτογραφίες που τις δημοσίευα σιγά-σιγά, μπορείτε να τις βρείτε όλες συγκεντρωμένες στην media page του παιχνιδιού. Όσοι το έχετε αποκτήσει και ψάχνετε υποστήριξη και βοήθεια θα την βρείτε εδώ.
προηγούμενων. Κοντά στην κυκλοφορία του εντάθηκε και η διαφημιστική καμπάνια. Πρώτα ένα

BATMAN PHONE
Για δεύτερη φορά η ΝΟΚΙΑ δείχνει κοντά στον Σκοτεινό Ιππότη καθώς όπως ανακοινώθηκε, λανσάρεται σύντομα το Lumia 1320 Windows phone. Παράλληλα είναι πιθανό να υπάρχει ειδική έκδοση και στο phablet 1520 με θέμα τον ήρωα!

ΤΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ ΤΩΝ ΗΡΩΩΝ
Τι επάγγελμα θα έκαναν οι γνωστοί ήρωες αν είχαν ανάγκη τα λεφτά; Δείτε αυτήν την αστεία έμπνευση με την απόλυτη στον Σκοτεινό Ιππότη που... απλά δεν χρειάζεται να δουλέψει!

σχόλια; αντιρρήσεις; ερωτήσεις;
ΠΡΟΣΘΕΣΤΕ ΤΟΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟ ΣΑΣ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΣΗΜΕΡΙΝΟ ΘΕΜΑ
 Διαβάστε περισσότερα.. »

Δευτέρα 11 Νοεμβρίου 2013

ΨΗΓΜΑΤΑ ΠNEΥΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ ~ τελικά πόσο καλός (νομίζεις πως) είσαι;

αποκωδικοποιώντας τα μηνύματα της θρησκείας προβληματιζόμαστε σε ζητήματα της κοινωνίας

από saint.gr
Και ιδού, κάποιος νομοδιδάσκαλος εσηκώθηκε και με τον σκοπόν να πειράξη τον Χριστόν και να αποδείξη εις αυτόν ότι δεν γνωρίζει τον νόμον του είπε· “διδάσκαλε, τι πρέπει να κάμω, δια να κληρονομήσω την αιωνίαν ζωήν;” 26 Ο Κυριος δε του είπε· “στον νόμον τι είναι γραμμένον; Πως αντιλαμβάνεσαι αυτό που διαβάζεις στον νόμον;” 27 Ο νομικός δε αποκριθείς είπε· “στον νόμον είναι γραμμένον, να αγαπάς Κυριον τον Θεόν σου με όλην σου την καρδίαν και με όλην σου την ψυχήν και με όλην σου την δύναμιν και με όλον σου τον νουν. (Ολος δε ο ευατός σου, ο νους, η καρδία, η θέλησις, η δραστηριότης σου, το πνεύμα και το σώμα, να πλημμυρίζουν από την αγάπην προς τον Θεόν). Να αγαπάς δε και τον πλησίον σου, όπως τον ευατόν σου”. 28 Είπε δε προς αυτόν ο Κυριος· “πολύ ορθά απήντησες· έτσι να κάνης και θα κληρονομήσης την αιώνιον ζωήν”. 29 Εντροπιασμένος ο νομικός διότι εφάνηκε εις τα μάτια των άλλων ότι δια ζήτημα πολύ γνωστόν ηρώτησεν τον Χριστόν, ηθέλησε να δικαιολογηθή και είπε προς τον Ιησούν· “και ποιός είναι ο πλησίον μου, που πρέπει να αγαπώ σαν τον ευατόν μου;” 30 Επήρε δε ο Ιησούς, εξ αφορμής αυτής της ερωτήσεως, πάλιν τον λόγον και είπε την παραβολήν· “Ενας άνθρωπος κατέβαινε από την Ιερουσαλήμ εις την Ιεριχώ και έπεσε εις τα χέρια ληστών, οι οποίοι, αφού του επήραν τα χρήματα, τον εγύμνωσαν, τον επλήγωσαν και έφυγαν, αφήσαντες αυτόν μισοπεθαμένον. 31 Κατά σύμπτωσιν ένας ιερεύς κατέβαινε στον δρόμον εκείνον και, μολονότι είδε τον τραυματίαν, τον επροσπέρασε, χωρίς να του δώση καμμίαν βοήθειαν. 32 Το ίδιο και κάποιος Λευΐτης, όταν έφθασε στο μέρος εκείνο, επλησίασε τον πληγωμένον, τον είδε, αλλά τον επροσπέρασε ασυγκίνητος. 33 Ενας όμως Σαμαρείτης, ο όποιος περνούσε από τον δρόμον εκείνον, ήλθε στο μέρος, όπου κατέκειτο μισοπεθαμένος ο τραυματίας, τον είδε και τον εσπλαγχνίσθηκε. 34Επλησίασε κοντά του, έδεσε με προσοχήν πολλήν τα τραύματά του, αφού προηγουμένως τα έπλυνε και τα άλειψε μα λάδι και κρασί, τον ανέβασεν στο ζώον του, τον επήγε εις κάποιο πανδοχείον και τον επεριποιήθηκε ο ίδιος. 35 Την άλλην δε ημέρα εβγήκεν από το δωμάτιον του τραυματίου, όπου είχε διανυκτερεύσει, έβγαλε δύο δηνάρια, τα έδωσε στον ξενοδόχον και του είπε· Περιποιήσου τον, με όσην επιμέλειαν ημπορείς. Και ο,τι εξοδέψεις παραπάνω, εγώ, όταν επιστρέψω από την πατρίδα μου, θα σου το πληρώσω σαν προσωπικόν μου χρέος. 36 Λοιπόν, ηρώτησε τότε ο Κυριος τον νομοδιδάσκαλον, ποιός από τους τρεις αυτούς νομίζεις, ότι εφάνηκε πραγματικός πλησίον και αδελφός δια τον άνθρωπον αυτόν, που είχε πέσει στα χέρια των ληστών;” 37 Εκείνος δε είπε· “αυτός που έκαμε πράξιν ευσπλαγχνίας και αγάπης προς εκείνον”. Είπε λοιπόν εις αυτόν ο Ιησούς· “πήγαινε και συ και πράττε όμοια με αυτόν. (Κανε το καλόν με αγάπην προς όλους, είτε Ιουδαίοι είναι είτε Σαμαρείται είτε φίλοι είτε εχθροί”).
Η παραβολή του Καλού Σαμαρείτη είναι μία από τις γνωστές και ευρέως διαδεδομένη σ’ ολόκληρο τον χριστιανικό κόσμο. Αν το σκεφτείτε, η ιστορία απλά διδάσκει δύο πράγματα.
  1. Αφενός το προφανές, το αυτονόητο και το εσχάτως όχι δεδομένο. Το καλό! Πόσοι από εμάς το κάνουμε; Πόσοι από εμάς, διακόπτουμε τον πιεσμένο χρόνο μας, ξεφεύγουμε από το σφιχτό πρόγραμμα μας για ένα απρόοπτο κάποιου συνανθρώπου μας; Πόσες φορές τον βοηθάμε ίσως χάνοντας κάτι από την δική μας ημέρα; Είμαι σίγουρος πως οι περισσότεροι έχουν την καλή προαίρεση να βοηθήσουν, όταν βρεθούν ενώπιο σε ένα σχετικό περιστατικό βιάζονται, έχουν ήδη καθυστερήσει ή απλά δεν προλαβαίνουν να βγουν εκτός προγράμματος. Σκεφτείτε το: Τελικά ίσως δεν κάνουμε καν το καλό! Μπορεί να μην είμαστε κακοί άνθρωποι, να μην βλάπτουμε τον άλλο, να μην ζούμε εις βάρος του, αλλά δεν κάνουμε την υπέρβαση να δώσουμε από το υστέρημα του χρόνου μας. Αυτό πόσο κοντά μας φέρνει στην αιώνια ζωή σύμφωνα με τα λεγόμενα του Κυρίου;
  2. Το δεύτερο αφορά τον δέκτη της βοήθειας. Πόσο ικανοί είμαστε στο να μην είμαστε επιλεκτικοί στην προσφορά της βοήθειας μας; Αν δούμε έναν γνωστό να ψάχνει για ταξί ενώ οδηγούμε, είναι πολύ πιθανό (αλλά όχι σίγουρο) να προσφερθούμε να τον μεταφέρουμε εμείς. Αν το ίδιο γίνει με έναν άγνωστο; Αντίστοιχα αν ένας φίλος βρεθεί τραυματισμένος τυχαία θα τον βοηθήσουμε χωρίς σκέψη. Θα κάνουμε το ίδιο και με έναν άγνωστο; Με έναν ξένο; Με έναν αποδεδειγμένα αντίπαλό μας (π.χ. φοράει τη φανέλα αντίπαλης ομάδας ή διακριτικά αντίπαλου πολιτικού κόμματος);

Ο Χριστός στην παραβολή Του, χρησιμοποίησε μία παραβολή για κάτι πάρα πολύ απλό. Μελετώντας το λίγο όμως, παρατηρήσαμε πως τελικά μάλλον τίποτα δεν είναι προφανές. Ούτε καν η στοιχειώδης καλοσύνη. +Yanni Spiridakis 
 Διαβάστε περισσότερα.. »

Κυριακή 10 Νοεμβρίου 2013

BPΑΒΕΥΣΗ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ ~ τι θα έκανες.. αν.. ;

Σας παρουσιάζω το καλύτερο άρθρο αυτής της εβδομάδας σύμφωνα με την καθαρά υποκειμενική κρίση του yannidakis. Σημειώνεται πως η βράβευση αφορά μονάχα την ενότητα ιστολογίων και για τους χώρους τους οποίους επισκέφτηκα. Παρακάτω δημοσιεύονται και τα υπόλοιπα άρθρα τα οποία ξεχώρισα μέσα στην εβδομάδα ως δευτερεύοντες διακρίσεις για λόγους ενδεχόμενης ισοπαλίας. Το ιστολόγιο που συγκεντρώνει τις περισσότερες βραβεύσεις και διακρίσεις στο τέλος κάθε μήνα βραβεύεται στην ειδική ενότητα "ΒΡΑΒΕΥΣΗ ΙΣΤΟΛΟΓΙΩΝ".

ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ:
από: Positive Thinking Greece
τίτλος: Τι θα έκανες.. αν.. ;

Από πολύ μικρή είχα πολύ έντονα μέσα μου την ανάγκη, να ζήσω όσα θέλω όσο θα είμαι νέα.. Όχι να δουλεύω σκληρά για να ζήσω μετά την σύνταξη (που επικρατούσε πολύ στην χώρα μας και τώρα όλοι το πληρώνουν ακριβά..) αλλά να δουλεύω έξυπνα, ευχάριστα και παράλληλα να ζω μια αξιοπρεπή ζωή και να κάνω τα όνειρά μου πραγματικότητα. Μπορεί να σας ακούγεται παραμυθένιο, όμως είναι πολύ εφικτό. Αρκεί να ξέρεις τι θέλεις, να κάνεις θυσίες για να χτίσεις σιγά σιγά και ταυτόχρονα να χαίρεσαι την κάθε στιγμή. Να αναθεωρείς συνεχώς και να διορθώνεις τα λάθη σου. Να πιάνεις τις ευκαιρίες,να θες συνέχεια να μαθαίνεις και κάτι,οτιδήποτε. Φυσικά και δεν εννοώ ότι μετά τα 60 δεν ζεις.. αλλά κατά την γνώμη μου καλό είναι στα 60 σου να είσαι ήδη γεμάτος από όμορφες στιγμές (και δυσκολίες που σε κάνουν πιο δυνατό) και όχι από απωθημένα. Για να είσαι περισσότερο γαλήνιος. Δεν θα ήθελα να "ξυπνήσω" ξαφνικά τότε και να πω "γιατί δεν έζησα νωρίτερα όπως ήθελα παρά μόνο με άγχος, χωρίς θάρρος;" και ακόμα πιο πολλά. (Όλα αυτά είναι καθαρά προσωπικές μου απόψεις και δεν προσβάλω κανέναν που ζει διαφορετικά)

Θα αναρωτιέστε γιατί σας τα λέω όλα αυτά.. Ένας από τους λόγους είναι το παρακάτω βίντεο..2.39 σημαντικών λεπτών. Το βρήκα στο http://vagelisstories.blogspot.gr και προσωπικά με ταρακούνησε. Χρειαζόμαστε τελικά συνεχώς υπενθυμίσεις. Κάποιες φορές ξεχνάμε τα όνειρά μας λόγω γεγονότων που προκύπτουν και κάνουν όλο και πιο δύσκολη την επιβίωσή μας. Αν τα ξεχνάμε όμως, που οδηγούμαστε; Πόσες φορές αφήνουμε τις στιγμές να περνάνε χωρίς να τις χαιρόμαστε γιατί αγωνιούμε συνεχώς για το μετά; Έχουμε συνεχώς τις ευκαιρίες να δούμε τα πράγματα πιο καθαρά..ας μην τις αφήνουμε! Για το καλό όχι μόνο του καθενός ατομικά αλλά συνολικά για την κοινωνία μας.

ΞΕΧΩΡΙΣΑΝ ΑΚΟΜΑ:
  1. Παιδεία ώρα μηδέν από Τελευταία σελίδα αριστερά

σχόλια; αντιρρήσεις; ερωτήσεις;
ΠΡΟΣΘΕΣΤΕ ΤΟΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟ ΣΑΣ ΠΑΝΩ ΣΤΗ ΒΡΑΒΕΥΣΗ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ
 Διαβάστε περισσότερα.. »

Σάββατο 9 Νοεμβρίου 2013

ΣXOΛΙΟ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ ~ νυκτερινή έφοδος ματ στην ερτ

η είδηση που στιγμάτισε τη βδομάδα που πέρασε, σχολιάζεται και προβληματίζει


 η είδηση 
Στις 4:20 τα ξημερώματα ξεκίνησε η αιφνιδιαστική επιχείρηση των ΜΑΤ στο ραδιομέγαρο της ΕΡΤ κατόπιν εισαγγελικής εντολής. Εκείνη την ώρα στο κτίριο της οδού Μεσογείων βρίσκονταν περίπου 50 πρώην εργαζόμενοι της ΕΡΤ, που περιφρουρούσαν τις εγκαταστάσεις ή έκαναν πρόγραμμα στη διαδικτυακή εκπομπή τους.
 το σχόλιο 
Είναι απίστευτο πως οι Αριστεροί που μέχρι πριν λίγους μήνες τα έβαζαν με την ΕΡΤ ως κυβερνητικό παρακλάδι της παραπλάνησης του πολίτη, στέκονται πλέον στο πλευρό των πρώτην εργαζομένων της!
Κανείς δεν θέλει να βλέπει εργαζόμενους να απολύονται, όμως γιατί στην ΕΡΤ πρέπει να αποτελούν εξαίρεση της γενικότερης κατάστασης που επικρατεί;
Κι αν όπου απολύονται άτομα, καταλαμβάνουν τον χώρο εργασίας τους παρανόμως, γιατί θα πρέπει να είμαστε αλληλέγγυοι μαζί τους; Ήρθε κάποιος από αυτούς στη μικρομεσαία επιχείρηση που δούλευα για να με βοηθήσει να κάνω κατάληψη στο μαγαζί; Τι; Είναι παράνομο; Μα... η κατάληψη ολόκληρου ραδιομεγάρου είναι νόμιμη;
Ας μην ξεχνάμε οι πρώην εργαζόμενοι μπορούσαν να κάνουν τα χαρτιά τους ώστε να προσληφθούν στον νέο φορέα που δημιουργήθηκε. Κάποιοι τα έκαναν. Κάποιοι προσλήφθηκαν κιόλας! Κάποιοι άλλοι ίσως προσληφθούν αργότερα. Όλοι οι υπόλοιποι είναι υποχείρια των συνδικαλιστών που τους πουλάνε ένα χαζό όνειρο επανάστασης!
Τώρα κάνουν εκπομπή απ' τον δρόμο. Προσωπικά... ανυπομονώ να βγουν στον αέρα τα δύο νέα τηλεοπτικά κανάλια και τα αντίστοιχα ραδιοφωνικά.
Ως τότε...
+Yanni Spiridakis 

σχόλια; αντιρρήσεις; ερωτήσεις;
ΠΡΟΣΘΕΣΤΕ ΤΟΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟ ΣΑΣ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΤΟΥ ΜΗΝΑ
 Διαβάστε περισσότερα.. »

Παρασκευή 8 Νοεμβρίου 2013

EK-ΠΑΙΔΕΥΟΝΤΑΣ ΤΟ ΑΥΡΙΟ ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ ~ διατροφή, παππούς και γιαγιά

μία μητέρα περι-γράφει πως είναι να μεγαλώνεις την αυριανή γενιά, σήμερα

Χαίρεται,
πριν από περίπου έναν μήνα είχαμε πάει σε ένα παιδικό πάρτι  Είχε αρκετά παιδάκια αλλά επικεντρώθηκα σε ένα αγοράκι περίπου 2 ετών φανερά παχουλό και η διάθεσή του για φαγητό πέρα από το συνηθισμένο. Σκεφτόμουν είναι άραγε κληρονομικό ή μήπως οι γονείς, ή οι γιαγιάδες, παππούδες που το προσέχουν του δίνουν να τρώει συνεχώς;;; Γνωριστήκαμε με την μαμά του παιδιού και μου έλεγε ότι τον προσέχουν οι γονείς της, του μαγειρεύουν εκείνοι, τον ταΐζουν εκείνοι, δεν του χαλάνε χατήρι στις διατροφικές του προτιμήσεις. 
  
Ήθελα να την ρωτήσω αν εκείνη τους εκφράζει την δυσαρέσκεια τους αλλά δεν θέλησα να μπω σε οικογενειακά μονοπάτια. Επειδή και εμένα μου προσέχει την μικρή η πεθερά μου αναγνωρίζω ότι είναι εξαιρετικά δύσκολο να πεις κάτι που θα τους στεναχωρήσει ή θα δημιουργήσει παρεξηγήσεις αφενός γιατί το κάνουν από αγάπη και αφετέρου γιατί αισθάνεσαι πολύ υποχρεωμένος απέναντι τους. Παρόλα αυτά δεν είμαι της γνώμης σε ένα τόσο φλέγον θέμα να σιωπούμε. Πρέπει να θέτουμε όρια για το τι θα τρώει το παιδί μας και να μην βολευόμαστε σε ότι του δίνει η γιαγιά και ο παππούς.

Καλό θα είναι να θέσουμε όρια το συντομότερο δυνατόν. Να ζητήσουμε από τον παππού  και την γιαγιά να μην καλοπιάνουν το παιδί μας μέσα από το φαγητό. Να μην τάζουν πράγματα στο παιδί μας χρησιμοποιώντας ως κίνητρο το φαγητό, όπως "αν φας όλο σου το φαγητό  θα σου αγοράσω και παγωτό για να φας". Ας τους ζητήσουμε η επιβράβευση προς το παιδί μας να είναι μία βόλτα με το ποδήλατο ή μια βόλτα σε έναν παιδότοπο. Ας τους εξηγήσουμε ότι το παιδί μας δεν χρειάζεται να τρώει τεράστιες ποσότητες φαγητού σαν να μην πρόκειται να ξαναδεί φαγητό και ας αφήσουμε στο παιδί το δικαίωμα να μας πει πότε εκείνο αισθάνεται ότι πεινάει.

Προσωπικά θεωρώ ότι η καλύτερη λύση είναι να μαγειρεύουμε εμείς οι γονείς για το παιδί μας. με αυτόν τον τρόπο ελαχιστοποιούμε τις πιθανότητες να αρχίσει να τρώει πατάτες τηγανιτές ή λιπαρά φαγητά. Με αυτόν τον τρόπο έχουμε έναν έλεγχο και ως προς την ποιότητα αλλά και ως προς την ποσότητα. Καλό είναι να μην το παρακάνουμε με παρατηρήσεις και να μην είμαστε υπερβολικοί. Μία λιχουδιά την εβδομάδα δεν θα προκαλέσει κακό στο παιδί μας. Αλλά για να μην ξεχνιόμαστε έρευνες δείχνουν ότι τα παιδιά που μεγαλώνουν με τους παππούδες και τις γιαγιάδες έχουν αυξημένο κίνδυνο να γίνουν παχύσαρκα. Καλή συνέχεια! +Ioanna Mpourdouvali 

σχόλια; αντιρρήσεις; ερωτήσεις;
ΠΡΟΣΘΕΣΤΕ ΤΟΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟ ΣΑΣ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΣΗΜΕΡΙΝΟ ΘΕΜΑ
 Διαβάστε περισσότερα.. »

Πέμπτη 7 Νοεμβρίου 2013

ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΘΕΜΑΤOΛOΓΙΑΣ ~ ωδή στην θλίψη

Πιστεύατε πως ένα κείμενο όλο νόημα είναι αυτό που αποτελείται από πολλές παραγράφους με σωστή επιχειρηματολογία και ανάπτυξη του θέματος αφού γραφτεί μία εντυπωσιακή εισαγωγή και ένας συμπερασματικός επίλογος; Μα καλά! Δεν ακούσατε πουθενά πως η σιωπή είναι χρυσός;

Σήμερα (αγαπητοί αναγνώστες) δε με ενδιαφέρει αν βρίσκομαι στην δουλειά και οι γύρω μου αντιλήφθηκαν πως imageτους μιλάω με το ζόρι. Δεν  με ενδιαφέρει καν αν μπήκατε στο yannidakis περιμένοντας να διαβάσετε ένα ωραίο κείμενο που θα σας προβλημάτιζε σχετικά με την θλίψη. Σήμερα, απλά τα αφήνουμε κενά και στην περίπτωση της σελίδας μου, μαύρα.

Και που ξέρεις; Ίσως τελικά με αυτές τις εκατό λέξεις να κατάφερα να σας προβληματίσω περισσότερο απ’ όσο συνήθως! +Yanni Spiridakis 

σχόλια; αντιρρήσεις; ερωτήσεις;
ΠΡΟΣΘΕΣΤΕ ΤΟΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟ ΣΑΣ
ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΣΗΜΕΡΙΝΟ ΘΕΜΑ
 Διαβάστε περισσότερα.. »

Τετάρτη 6 Νοεμβρίου 2013

ΠΡΟΒΛΗΜΑTIΣΜΟΣ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑΣ ~ ο πόλεμος των άκρων


Άλλοι δύο νεκροί στον πόλεμο των πολιτικών άκρων. Έγινε πάλι χαμός. Σχολίασαν οι Αριστεροί, καλύφτηκαν οι κουμουνιστές, κράτησαν αποστάσεις οι αναρχικοί, καρπώθηκαν οι εθνικιστές, πούλησαν διαφημίσεις τα μέσα και όλοι όπως κάθε πρώτη μέρα, συντονίστηκαν κάτω από τον κοινό παρανομαστή της καταδίκης της βίας!

Τι αρμονικά θα ήταν όλα αυτά αν δεν έμπαινα στο τρυπάκι να συγκρίνω και να ανακαλύψω διαφορές. Βλέπετε όταν δολοφονήθηκε ο Παύλος, πολλά κανάλια διέκοψαν το πρόγραμμα τους και μετέδιδαν συνεχόμενα εκτός ροής προγράμματος. Όταν έφυγαν τα δύο άλλα παιδιά, περιορίστηκαν στα δελτία ειδήσεων και στις ενημερωτικές εκπομπές. Αναρωτήθηκα γιατί δύο νεκροί και ένας που χαροπαλεύει είναι πιο ασήμαντοι από έναν νεκρό. Αναρωτήθηκα γιατί θα έπρεπε καν να μετριέται η σημαντικότητα ενός νεκρού νέου από τον άλλο. Γιατί να έχει διαφορά ένα γεγονός σαν αυτό.

Και ύστερα από το γεγονός, οι αντιδράσεις. Ο Παύλος έγινε λαϊκός ήρωας. Έγινε το σύμβολο της μάχης κατά του φασισμού στην Ελλάδα και το εξωτερικό. Ο θάνατος του και ο μετέπειτα συμβολισμός του, απασχόλησε τα Μέσα για πολλές μέρες μετά και δεν χρειάζεται να επεκταθώ για τον τρόπο. Κι ύστερα δύο άλλα παιδιά νεκρά, ένας να βρίσκεται στην εντατική, άλλος ένας που γλίτωσε από τύχη και δύο μοτοσικλετιστές που αναζητούνται. Οι νεκροί είναι απλά νεκροί και απλά λυπόμαστε γι’ αυτούς. Τέλος. Κανείς όμως δεν μίλησε για το ποιος τους σκότωσε. Κανείς δεν έδειξε αποφασισμένος για το ξεσκαρτάρισμα του άλλου άκρου. Αυτό της αναρχίας που οπλίζει το χέρι νέων είτε για εκδίκηση, είτε για καταστροφή.
image
Πολιτικά μηνύματα; Φυσικά! Άφθονα. Χρυσαυγίτες βουλευτές αποδεικνύονται εγκληματίες και φιλο-ναζιστές και οι γνωστοί-άγνωστοι με τις κουκούλες υποκινούνται από την ανέχεια της επιλεκτικής δημοκρατίας που ξεκίνησε το 1975. Όλοι καταδικάζουμε, αλλά το πολύ-πολύ να δούμε μερικές προσαγωγές και αυτό είναι όλο. Πότε θα αφήσουμε τους πολιτικούς να ασχολούνται με την πολιτική, τα Μέσα με τις διαφημίσεις και να απαιτήσουμε από την αστυνομία να μην ξεχνάει τον Αλέξανδρο, την Marfin, τον Παύλο, τους αστυνομικούς (που δολοφονήθηκαν εν ψυχρώ) και τους χρυσαυγίτες; Να αποδώσουν δικαιοσύνη και τιμωρίες χωρίς να ενδιαφέρονται για το κοινωνικό και ιδεολογικό γίγνεσθαι των νεκρών; Να το πω αλλιώς; Μόλις έγραψα για εφτά νεκρούς που κανείς τους δεν ήταν πάνω από τριανταέξι ετών. Κατάλαβες; +Yanni Spiridakis 

σχόλια; αντιρρήσεις; ερωτήσεις;
ΠΡΟΣΘΕΣΤΕ ΤΟΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟ ΣΑΣ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΣΗΜΕΡΙΝΟ ΘΕΜΑ
 Διαβάστε περισσότερα.. »

Τρίτη 5 Νοεμβρίου 2013

ΜOYΣΙΚΟΣ ΚΩΔΙΚΟΣ ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ ~ η οικογενειακή μου τραγωδία (family portrait)


ταξιδέψτε στον Μουσικό Κωδικό ακούγοντας το κομμάτι συγχρόνως
Ένοιωσα να σιχαίνομαι τον εαυτό μου που είμαι μικρός. Πότε θα μπορώ να μεγαλώσω και να αποφασίζω για τον εαυτό μου; Πότε θα σταματήσω να είμαι διαιτητής του πολέμου του σπιτιού μου; Στο ένα στρατόπεδο η μαμά να φωνάζει και να βρίζει και στο άλλο ο μπαμπάς να καλύπτει με τη δική του τη φωνή ακόμα και τα παρακάλια μου για να σταματήσουν. Σταχτοδοχεία αιωρούνται από τη μια πλευρά του τοίχου στην άλλη. Πιάτα σπάνε και γυαλιά παντού ολόγυρα θυμίζουν το κάποτε νοικοκυριό μας. Υποτίθεται πως έχουν στείλει για ύπνο όμως πόσο πια να κάνω το κορόιδο πιέζοντας με το μαξιλάρι τα αυτιά μου; Πως να κοιτάξω αλλού ενώ στο σαλόνι εκτυλίσσεται ο τρίτος Παγκόσμιος Πόλεμος;

Είναι τότε που αναλαμβάνω δράση, τον ρόλο του διαιτητή προσπαθώντας να τους πείσω να σταματήσουν. Τότε που παρακαλάω πως θα γίνω καλό παιδί, πως θα γίνω καλός μαθητής, πως θα σας ακούω ότι κι αν μου λέτε. Τεντώνω την φωνή μου για να γίνει πιο δυνατή απ’ την δική σας, μπαίνω ανάμεσα σας την ώρα που ο ένας προσπαθεί να χτυπήσει τον άλλο και πέφτω στα γόνατά σας για να με λυπηθείτε, να λυπηθείτε τους δικούς σας εαυτούς. Ανταλλάζω την ηρεμία σας με ότι ζητήσετε από μένα, όμως όχι… δεν φταίω εγώ. Φταίει που έχετε πιο λίγα λεφτά, που δεν έχετε πια χρόνο, φταίει που…

Και ύστερα μένετε μόνοι. Αφήνετε στο σαλόνι αποκαΐδια και ο ένας καταφεύγει στο μπαλκόνι για τσιγάρο και η άλλη κλείνεται στο δωμάτιο της για να κλαίει με τις ώρες. Κι εγώ; Εγώ στη μέση να σκέφτομαι πως είναι δυνατό να μην μπορούμε να είμαστε φυσιολογικοί. Τότε πάω στον καθένα ξεχωριστά. Τους προκαλώ να ψάξουν τι υπάρχει πίσω από τα λόγια οργής που ο ένας στον άλλο εκσφενδονίζει. Να θυμηθεί την αγάπη, τα γέλια, τα πειράγματα και τις ζεστές Κυριακές γύρω απ’ το τραπέζι. Τους προκαλώ να θυμηθούν εκείνο το σκονισμένο κάδρο με το οικογενειακό μας πορτρέτο. Εκεί που φαινόμαστε τόσο χαρούμενοι, τόσο ευτυχισμένοι. Του ζητάω να προσποιηθούμε ότι υποδυόμαστε αυτούς τους ανθρώπους του κάδρου. Είμαι τόσο αφελής που πιστεύω πως ίσως έτσι αναθερμάνουνε την αγάπη τους.

Ποια αγάπη; Για ποια αγάπη να ψάξω όταν μεγαλώσω; Ποια αγάπη να αναζητήσω στο μέλλον και ποια δική μου μελλοντική οικογένεια να στηρίξω στην αγάπη; Ποιο παράδειγμα έλαβα για την αγάπη που στα μάτια μου κατέρρευσε σαν χάρτινος πύργος; Θα προσπαθήσω λίγο ακόμα, το υπόσχομαι. Αν όμως δεν καταφέρω τίποτα, τότε κι εγώ θα… +Yanni Spiridakis 

σχόλια; αντιρρήσεις; ερωτήσεις;
ΠΡΟΣΘΕΣΤΕ ΤΟΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟ ΣΑΣ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΣΗΜΕΡΙΝΟ ΘΕΜΑ
 Διαβάστε περισσότερα.. »

Δευτέρα 4 Νοεμβρίου 2013

EPΩΤΗΜΑ ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ ~ τι θα κάνατε αν κερδίζατε λεφτά;



Το Ερώτημα αυτού του μήνα προέρχεται από μία προσωπική εμπειρία που έζησα και στην οποία όταν προσπάθησα να βάλω τον εαυτό μου στην θέση των πρωταγωνιστών, δεν είχα την απάντηση. Έτσι, σκέφτηκα να ρωτήσω όλους εσάς πως θα αντιδρούσατε στο παρακάτω σκηνικό.

Βρισκόμουν σε ένα πρακτορείο του ΟΠΑΠ όταν μία παρέα πέντε ατόμων που είχαν πλέον χάσει όλα τους τα λεφτά στο ΚΙΝΟ συζητούσαν για το τι νούμερα θα έβαζαν αν είχαν κι imageάλλα λεφτά. Ένας από αυτούς έβγαλε ένα ευρώ εξηγώντας πως είναι το τελευταίο του και το έδωσε σε έναν άλλο από την παρέα για να το παίξει. Εκείνος ρώτησε τον τρίτο της παρέας για μερικά νούμερα, έβαλε κι αυτός μερικά δικά του και κατέθεσαν το δελτίο, το οποίο μετά την κλήρωση κέρδισε εξακόσια σαράντα ευρώ! Όπως καταλαβαίνετε οι άνθρωποι ενθουσιάστηκαν και η πρώτη σκέψη τους ήταν να μοιράσουν το ποσό διά του πέντε, όσα και τα άτομα της παρέας. Ο άνθρωπος που είχε δώσει το ευρώ έδειξε ενοχλημένος και ένας δεύτερος από την παρέα εξήγησε πως το μισό κέρδος έπρεπε να δοθεί σε εκείνον που είχε πληρώσει το δελτίο ενώ το άλλο μισό να διαιρεθεί στους υπόλοιπους τέσσερις, όπως και έγινε. Τελικά, αυτοί οι τέσσερις έχασαν όλα τους τα λεφτά στον τζόγο και αργότερα στο παρακείμενο καφενείο.

Χάρηκα που κέρδισαν οι συγκεκριμένοι διότι κάθε μέρα ξέρω πως καταθέτουν τα… ρέστα τους στον τζόγο, όμως για μια στιγμή προσπάθησα να μπω στην θέση τους. Τι θα γινόταν αν ήμουν εκείνος που είχα δώσει το ευρώ; Θα δεχόμουν να πάρω τα μισά; Κι αν ήμουν ένας από τους υπόλοιπους τέσσερις; Θα δεχόμουν να μοιραστώ μόνο το μισό πόσο και τι θα το έκανα; Θα το σπαταλούσα σε μία βραδιά; Δεν ήμουν σίγουρος κι έτσι σκέφτηκα να δούμε μερικά επί μέρους σενάρια:
  • Το σενάριο παίρνω τα μισά και αφού συνεχίζω να τζογάρω για αρκετή ώρα, κερνάω στο καφενείο και φεύγω αφήνοντας τους άλλους να σπαταλήσουν τα περίπου εξήντα ευρώ που κέρδισαν.
  • Παίρνω τα μισά και εξηγώ πως έχω απλήρωτους λογαριασμούς και υποχρεώσεις, οπότε αποχωρώ.
  • Παίρνω τα μισά και φεύγω αγνοώντας τις όποιες υποχρεώσεις μου και προτιμώντας να κάνω ένα δώρο στον εαυτό μου ή τη γυναίκα μου.
  • Παίρνω τα μισά και τα μοιράζω σε ανθρώπους που ξέρω πως τα χρειάζονται.
  • Αποφασίζω να πάρω μόνο το μερίδιο διά του πέντε (περίπου 130€) και παίζω τζόγο ή διασκεδάζω στο καφενείο μέχρι να καταναλωθούν τα λεφτά.
  • Αποφασίζω να πάρω μόνο το μερίδιο διά του πέντε (περίπου 130€) αλλά προτιμώ να πληρώσω κάποιο λογαριασμό μου με αυτά.
  • Αποφασίζω να πάρω μόνο το μερίδιο διά του πέντε (περίπου 130€) και αγοράζω ένα δώρο σε μένα ή κάποιο αγαπημένο μου πρόσωπο.

Οι παραπάνω σκέψεις πέρασαν από το μυαλό μου και ενώ θα μπορούσαν να είναι περισσότερες οι επιλογές, εγώ αυτά σκέφτηκα! Και ενώ το ποσό είναι γελοιωδώς μικρό, σας ενημερώνω πως στην παρέα υπήρχαν σκέψεις, ενστάσεις, σχεδόν εντάσεις και παραλίγο παρεξηγήσεις, αποδεικνύοντας 
πως όντως το χρήμα φέρνει προβλήματα. Αλλά αυτά σε ότι αφορά τους πραγματικούς πρωταγωνιστές κι εμένα. Εσείς; Τι θα επιλέγατε να κάνατε εσείς σε μία τέτοια περίπτωση; Επιλέξτε την απάντηση που επιθυμείτε πάνω και δεξιά της σελίδας, πατώντας πάνω στο αντίστοιχο εικονίδιο που βλέπετε+Yanni Spiridakis 


σχόλια; αντιρρήσεις; ερωτήσεις;
ΠΡΟΣΘΕΣΤΕ ΤΟΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟ ΣΑΣ ΨΗΦΙΖΟΝΤΑΣ ΣΤΗΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ ΠΑΝΩ ΚΑΙ ΔΕΞΙΑ ΤΗΣ ΣΕΛΙΔΑΣ ΠΑΤΩΝΤΑΣ ΤΟ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟ ΕΙΚΟΝΙΔΙΟ
 Διαβάστε περισσότερα.. »

Κυριακή 3 Νοεμβρίου 2013

BPΑΒΕΥΣΗ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ ~ ο φόβος φυλάει ...την έρημο!


Σας παρουσιάζω το καλύτερο άρθρο αυτής της εβδομάδας σύμφωνα με την καθαρά υποκειμενική κρίση του yannidakis. Σημειώνεται πως η βράβευση αφορά μονάχα την ενότητα ιστολογίων και για τους χώρους τους οποίους επισκέφτηκα. Παρακάτω δημοσιεύονται και τα υπόλοιπα άρθρα τα οποία ξεχώρισα μέσα στην εβδομάδα ως δευτερεύοντες διακρίσεις για λόγους ενδεχόμενης ισοπαλίας. Το ιστολόγιο που συγκεντρώνει τις περισσότερες βραβεύσεις και διακρίσεις στο τέλος κάθε μήνα βραβεύεται στην ειδική ενότητα "ΒΡΑΒΕΥΣΗ ΙΣΤΟΛΟΓΙΩΝ".

ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ:
από: Vasia is writing...
τίτλος: Ο ΦΟΒΟΣ φυλάει ...την έρημο!

Λένε πως ο φόβος " φυλάει τα έρμα" ,σε προφυλάσσει από τις κακοτοπιές, πως είναι ένα είδος προστασίας. Ισχύει εν μέρει. Από την άλλη πλευρά , όταν είσαι φοβικός, δηλαδή όταν φοβάσαι σχεδόν τα πάντα, αποδυναμώνεσαι και παραλύεις. Στο τέλος δεν μπορείς να δράσεις και να προχωρήσεις παρακάτω σε ότι έχεις βάλει στόχο.
     Όταν ήμουν παιδί είχα πολλούς φόβους. Αρχικά φοβόμουν όλα αυτά που φοβούνται τα παιδιά, τα έντομα, τις κατσαρίδες,το πέσιμο και την απώλεια των γονιών. Και καλά τα έντομα, αλλά... η απώλεια... Ήταν μεγάλο μαρτύριο για την παιδική μου ψυχή να σκέφτομαι συνέχεια πως μπορεί να πάθει κάτι η μαμά μου. Όταν την έβλεπα να κοιμάται, ανησυχούσα, πήγαινα από πάνω της να δω αν αναπνέει. Ξέρω, τώρα φαντάζει αστείο, όμως όταν είσαι έξι χρονών είναι μαρτύριο.
    Ύστερα ήταν ο φόβος για το σκοτάδι, τα φαντάσματα, και τα κακά πνεύματα. Αργότερα,  οι φόβοι μου άρχισαν να έχουν μεγαλύτερες διαστάσεις. Φοβόμουν τις καταστροφές και τον όλεθρο. Ήταν κι ένα ντοκιμαντέρ που είχα δει για την Χιροσίμα και το Ναγκασάκι που με είχε στοιχειώσει για καιρό και με έκανε να πετάγομαι πάνω όταν άκουγα αεροπλάνο να περνάει λίγο πιο κοντά. Μπορεί να ακούγεται κι αυτό αστείο - και ναι, είναι - αλλά ο φόβος δεν έχει πάντα λογική. Ειδικά όταν είσαι μια σταλιά παιδί. Φοβόμουν λοιπόν τα αεροπλάνα!
   Επίσης φοβόμουν τις φυσικές καταστροφές , σεισμούς , και καταποντισμούς, μα πιο πολύ φοβόμουν - ωχ, τώρα πως να σας το πω και να μην γελάσετε- τα ηφαίστεια! Κάπου είδα ή διάβασα για το πως δημιουργούνται τα ηφαίστεια και παρερμήνευσα αυτές τις γνώσεις φιλτράροντας τες μέσα από το φίλτρο του φόβου. Οπότε φοβόμουν πως στα καλά καθούμενα , μπορεί να γίνει ένας σεισμός και ξεπεταχτεί ένα ηφαίστειο στη μέση του δωματίου μου! Ήμουν περίπου στην ηλικία του γιου μου όταν το φοβόμουν αυτό. Για τα σημερινά δεδομένα  αρκετά μεγάλη, για τα δεδομένα της εποχής εκείνης όμως  πολύ μικρή. Θέλετε να πείτε και ''χαζούλα'' ; Δεκτόν ! Δεν θα σας κρατήσω κακία. Ο φόβος είναι πολύ κακός σύμβουλος για τον ανθρώπινο νου έτσι κι αλλιώς.
   Περνούσαν τα χρόνια και οι φόβοι μου έφευγαν δίνοντας την θέση τους σε άλλους φόβους.  Στο γυμνάσιο ήρθε και εγκαταστάθηκε μέσα μου ο φόβος της απόρριψης και ο φόβος της αρνητικής κριτικής. Δεν μπορούσα να ακούω για το άτομο μου  κακή κουβέντα, με στοίχειωνε με προβλημάτιζε , σε σημείο ακόμη και να πέφτω σε μελαγχολία για μέρες επειδή κάποιο παιδί μπορεί να είπε για εμένα κάτι αρνητικό. Βέβαια έκανα προσπάθειες να το συζητώ με τον εαυτό μου , να πιστέψω σε μένα και να μην ψυχοπλακώνομαι κάθε φορά που δεν αρέσει η προσωπικότητα μου σε κάποιον. Παρόλα αυτά όμως , ο φόβος μου συνέχισε να υπάρχει. Και για να πω και του στραβού το δίκιο, ίσως να με βοήθησε λίγο στο να βρω τις ισορροπίες μου στο τέλος.
    Αργότερα , στο λύκειο , ήρθε ο φόβος της μοναξιάς  και συμπλήρωσε αυτόν της απόρριψης. Έκαναν καλή παρέα οι δυο τους. Εις βάρος μου βέβαια. Και σαν να μην έφταναν αυτοί, ήρθαν κι άλλοι φόβοι , κυρίως για το μέλλον. Εφηβεία, καταλαβαίνετε!  Πάρτι φοβιών γινόταν κάθε βράδυ στο μυαλό μου, κι εγώ ξενυχτούσα μαζί τους.
   Βγαίνω από το σχολείο και αρχίζει η ζωή ... Εκεί να δεις φόβοι!
Με πρωταγωνιστή , φυσικά, τον μεγαλύτερο φόβο όλων .. Του Θανάτου! ...
Μερικά ατυχή συμβάντα με θύματα νέους ανθρώπους, με τάραξαν τόσο πολύ που εγκαταστάθηκε μέσα μου για τα καλά αυτός ο φόβος. Δεν θα σας πω πολλά, θα πω μόνο πως κράτησε πολύ , πάρα πολύ , το διάστημα αυτό ! Και ήταν άσχημο. Δεν μπορούσε να ξεκολλήσει από το μυαλό μου η ιδέα πως μια μέρα θα πεθάνω. Και πως όλα όσα με χαρακτηρίζουν ως άνθρωπο θα τελειώσουν για πάντα. Και τι γίνεται μετά; που θα είμαι; τι θα γίνει; Φόβος άσχημος και σκληρός. Παγωμένος φόβος, που με έκανε να πετάγομαι τις νύχτες από τον ύπνο και να δραπετεύω από τους εφιάλτες μου.
... Στην πορεία , καταλάγιασε κι αυτός όπως κι όλοι οι άλλοι. Βλέπετε , είχα φτάσει πια στα είκοσι τρία και άρχισα να ζω τα νιάτα μου , σε όλο τους το μεγαλείο. Τα ξενύχτια, οι ερωτικές περιπέτειες κι η ζωή που κυλούσε έντονη μέσα μου με έκαναν να μην έχω και πολύ μυαλό για φόβους.
Πέρασαν κι άλλα χρόνια και βρέθηκα παντρεμένη και μαμά. Ο φόβοι αλλάζουν και πάλι. Έχουν επίκεντρο το παιδί μου. Να είναι καλά. Να είναι υγιές , τυχερό, ευτυχισμένο. Αλλά να είμαι κι εγώ καλά , για να μπορώ να του προσφέρω όλα όσα χρειάζεται. Ανησυχίες και φόβοι των γονέων. Κλασικοί φόβοι.
   Κάποια στιγμή χώρισα με τον σύζυγο και βρέθηκα μόνη με το παιδί μου. Η μαμά μου ήταν ήδη άρρωστη και γνώριζα πως θα "φύγει". Φόβος της απώλειας, κι αυτή την φορά αληθινός. Πώς θα ήταν η ζωή μου χωρίς την μαμά; Φοβόμουν πολύ την στιγμή που θα την αποχαιρετίσω για πάντα. Ώσπου την έζησα κι αυτή τη στιγμή.
  Κι έπαψα να φοβάμαι!
Όχι εξαιτίας αυτού του γεγονότος, αλλά γιατί συνειδητοποίησα πια πως ο φόβος όταν γίνεται υπερβολικός, όταν του επιτρέψεις να σε στοιχειώσει , είναι ο πιο άχρηστος ''φίλος'' που μπορείς να έχεις!  Δεν παύει ωστόσο να είναι κι αυτός ένας φίλος! Κι όταν καταλάβεις την πραγματική του σημασία στην ζωή, τότε το μόνο που μπορείς να κάνεις είναι συνθήκη ειρήνης μαζί του. Και να μην φοβάσαι πια!
    Κάθε φόβος, είναι απλώς μια μικρή προειδοποίηση ή σε κάποιες περιπτώσεις μια μικρή προετοιμασία και τίποτα παραπάνω! Είναι ένα ανθρώπινο συναίσθημα  και πρέπει να το λαμβάνουμε υπόψιν μας, όχι όμως να το αφήνουμε να μας κατακλύζει. Πολλές φορές  ο ίδιος ο φόβος μπορεί να μας βλάψει πολύ περισσότερο από το αντικείμενό του. Εμένα μου πήρε χρόνια για να το καταλάβω και πέρασα πολλές νύχτες άγρυπνες παρέα με τους φόβους μου. Το κατάλαβα όμως. Και νιώθω ευτυχής τώρα πια που μπορώ να κάνω ''πλάκα'' μαζί τους. Ακόμη και με τον ισχυρότερο εξ αυτών...
Διότι, φίλοι μου , επιβίωσα! Κι όχι από τα έντομα, τον βομβαρδισμό, το ηφαίστειο, την απόρριψη, την μοναξιά, την απώλεια, την ασθένεια, τον θάνατο... Αλλά από την καταστροφική μανία των φόβων μου! Από τα νύχια τους ξεγλίστρησα ζωντανή και πλήρης...
Ύστερα γύρισα, τους κοίταξα , τους έριξα μια κλωτσιά στο καλάμι και γέλασα μαζί τους!

Ξεκαρδισμένη στα γέλια ... προχωρώ μπροστά! Κι ας έρθουν κι άλλοι φόβοι στην πορεία της ζωής, θα τους στείλω κι αυτούς, όχι στα ''έρμα'' αλλά  στην έρημο, να κάνουν παρέα μαζί με τους άλλους...

Να έχετε μια όμορφη μέρα κι ένα ακόμη πιο όμορφο Παρασκευοσαββατοκύριακο !!

Και να μην φοβάστε να ζήσετε!

Δείτε κι αυτό το βίντεο που ανακάλυψα.. είναι υπέροχο!

ΞΕΧΩΡΙΣΑΝ ΑΚΟΜΑ:
  1. Κύριε Γεωργιάδη είσαι φασίστας από Μιχάλης
  2. Αρμέγει (άνισα) τους…αρμεχτές του από αἰέν ἀριστεύειν

σχόλια; αντιρρήσεις; ερωτήσεις;
ΠΡΟΣΘΕΣΤΕ ΤΟΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟ ΣΑΣ ΠΑΝΩ ΣΤΗ ΒΡΑΒΕΥΣΗ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ
 Διαβάστε περισσότερα.. »

Σάββατο 2 Νοεμβρίου 2013

ΣXOΛΙΟ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ ~ έπεσαν να...φάνε την όμορφη δασκάλα

η είδηση που στιγμάτισε τη βδομάδα που πέρασε, σχολιάζεται και προβληματίζει


 η είδηση 
Με τα καλύτερα λόγια μιλούν συνάδελφοι και γονείς μαθητών για την καλλίγραμμη δασκάλα που έκανε εντύπωση στην παρέλαση της 28ης Οκτωβρίου. Η καταιγίδα σχολίων που ξέσπασε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης από την ομολογουμένως εντυπωσιακή παρουσία της ξανθιάς γυμνάστριας, προκάλεσε αναστάτωση στην κοινωνία.
 το σχόλιο 
Πρώτα ήταν οι κοντές φούστες των μαθητριών. Ύστερα οι αλλοδαποί που κρατούσαν την σημαία (επειδή συγκέντρωναν τον καλύτερο βαθμό στο σχολείο). Αργότερα η εξέδρα των επισήμων που μας προκαλούσε αρνητικά συναισθήματα λόγω μνημονίων κλπ. Τώρα... και οι συνοδοί!
Στη συντριπτική τους πλειοψηφία οι συνοδοί είναι οι γυμναστές του σχολείου. Επειδή έχουμε συνηθίσει τους γυμναστές των δημοσίων σχολείων μετά τα 50, λίγο πριν την σύνταξη, με πεταγμένη κοιλιά, κοντούς και γεμάτους ρυτίδες και κακό ντύσιμο, μας προκαλεί μεγάλη έκπληξη σε σημείο σκανδάλου να δούμε μία γυμνάστρια... με χαρακτηριστικά γυμνασμένης γυναίκας, δηλαδή ψηλή, περιποιημένη με ωραίο σώμα!
Ότι είναι από τις ελάχιστες ελπίδες μας, να κάνουν πράγματι γυμναστική τα παιδιά την ώρα εκείνη και όχι να βολοδέρνουν με μία μπάλα σαν σε 45λεπτο διάλειμμα, προφανώς επισκιάζεται από τα τακούνια και το στράπλες μπλουζάκι.
Τελικά πάντα θα μας πειράζει κάτι (στην παρέλαση)!
+Yanni Spiridakis 

σχόλια; αντιρρήσεις; ερωτήσεις;
ΠΡΟΣΘΕΣΤΕ ΤΟΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟ ΣΑΣ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΤΟΥ ΜΗΝΑ
 Διαβάστε περισσότερα.. »

Παρασκευή 1 Νοεμβρίου 2013

ΕΦAPΜΟΖΟΝΤΑΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ ~ βρέθηκε στ’ αλήθεια ο πρώτος εξωγήινος!

πως οι εφαρμογές της επιστήμης & της τεχνολογίας επιδρούν στην κοινωνία του σήμερα

από TA NEA Την πρώτη απόδειξη εξωγήινης ζωής υποστηρίζουν ότι βρήκαν επιστήμονες

Την απόδειξη ύπαρξης εξωγήινης ζωής στο Διάστημα υποστηρίζουν ότι ανακάλυψαν επιστήμονες του Πανεπιστημίου του Σέφιλντ, οι οποίοι έδωσαν την Παρασκευή τις εικόνες που κατέγραψε ένα ηλεκτρονικό μικροσκόπιο από οργανισμό που εντοπίστηκε στην στρατόσφαιρα.
Ο οργανισμός εντοπίστηκε από ένα επιστημονικό αερόστατο σε υψόμετρο 27 χιλιομέτρων από την επιφάνεια της Γης και αυτό, σύμφωνα με τους επιστήμονες συνιστά απόδειξη ότι δεν μπορεί να προέρχονται από τον πλανήτη μας. Πρόκειται για μικρόβια που πιθανότατα προέρχονται από αλλού, υποστήριξαν οι επιστήμονες.

«Οι περισσότεροι θα υπέθεταν ότι αυτά τα σωματίδια απλά θα είχαν παρασυρθεί στην στρατόσφαιρα από τη Γη, ωστόσο είναι γενικά αποδεκτό ότι ένας οργανισμός αυτού του μεγέθους είναι αδύνατο να φτάσει σε υψόμετρα 27 χιλιομέτρων. Η μόνη εξαίρεση είναι μια βίαιη έκρηξη ηφαιστείου, αλλά καμία τέτοια δεν καταγράφηκε κατά την τριετία των ερευνών μας», τόνισε ο καθηγητής Μίλτον Γουέινραϊτ, του τμήματος Μοριακής Βιολογίας και Βιοτεχνολογίας του πανεπιστημίου.

Η επιστημονική ομάδα του καθηγητή Γουέινραϊτ είχε στείλει στην στρατόσφαιρα της Γης ένα ερευνητικό αερόστατο κατά τη διάρκεια της πιο πρόσφατης βροχής μετεωριτών.
«Καθώς δεν υπάρχει άλλος μηχανισμός που να μπορεί να μεταφέρει τέτοια σωματίδια στην στρατόσφαιρα, μπορούμε να συμπεράνουμε ότι αυτές η οντότητες προέρχονται από το Διάστημα. Το συμπέρασμά μας είναι ότι ζωή συνεχίζει να καταφθάνει στη Γη από το Διάστημα, ότι η ζωή δεν περιορίζεται σε αυτόν τον πλανήτη και κατά πάσα πιθανότητα δεν γεννήθηκε εδώ» προσέθεσε ενθουσιασμένος ο καθηγητής Γουέινραϊτ, ο οποίος επεσήμανε: «Αν η ζωή συνεχίζει να καταφθάνει από το Διάστημα τότε θα πρέπει να αλλάξουμε τις απόψεις μας για τη βιολογία και την εξέλιξη. Τα βιβλία θα πρέπει να ξαναγραφούν!»

Το αερόστατο ήταν εφοδιασμένο με ειδικά μικροσκόπια που κατέγραφαν εικόνες μεταξύ 22 χλμ και 27 χλμ. από την επιφάνεια της Γης. Οταν προσγειώθηκε οι επιστήμονες ανακάλυψαν ότι είχε καταγράψει ασυνήθιστες οντότητες στην στρατόσφαιρα, οι οποίες ήταν πολύ μεγάλες για να έχουν ταξιδέψει εκεί από τη Γη.

Τα αποτελέσματα των ερευνών και η υποστήριξή τους, δημοσιεύτηκαν στην επιστημονική επιθεώρηση Journal of Cosmology.
Αυτό το μήνα, θα μπορούσατε να μην διαβάσετε καν το κείμενο. Η εικόνα από μόνη της είναι αρκετή! Βλέπετε με κάθε επισημότητα τον πρώτο εξωγήινο οργανισμό και για να μην χρησιμοποιώ ξενέρωτους ορισμούς επιστήμης… βλέπετε τον πρώτο εξωγήινο!

Αυτό είναι πολύ ενδιαφέρον αν αναλογιστεί κανείς πως η εξωγήινη αυτή μορφή ζωής βρίσκεται ένα τσιγάρο δρόμο από την Γη, στην Στρατόσφαιρα! Τα νέα είναι πολύ καλά αφού τώρα ξέρουμε πως μαζί με σκόνες και πέτρες, οι μετεωρίτες μεταφέρουν στην Γη και… ζωντανούς οργανισμούς, κοινώς… εξωγήινους! Αν είστε από αυτούς που περίμεναν ο πρώτος εξωγήινος να μιλάει αγγλικά και να κουνάει τα χέρια του, τότε μην το βάζετε κάτω! Αν υπάρχουν ζωντανοί οργανισμοί εκεί έξω, είναι μαθηματικά δεδομένο πως κάπου βρίσκεται και η εξέλιξη του. Φυσικά δεν θα είναι δυνατό να ξέρουμε την μορφή της εξέλιξης του, αφού αυτή εξαρτάται και από το περιβάλλον στο οποίο αναπτύσσεται, όμως υπάρχει κάπου και ίσως μία μέρα συναντηθούμε. Αν θέλουμε…

Προφανώς οι επιστήμονες θα εξετάσουν και θα αναλύσουν τον “μικρό εξωγήινο” που βρήκαν, όμως θα είναι πολύ δύσκολο να φτάσουν σε ιδιαίτερα εντυπωσιακά αποτελέσματα των αναλύσεων αυτών. Το πρώτο βήμα πάντως έγινε. Υπάρχουν εξωγήινοι εκεί έξω και μερικοί από αυτούς αιωρούνται στην στρατόσφαιρα της Γης, κάτι που αυξάνει τις πιθανότητες να κυκλοφορούν ακόμα και… ανάμεσά μας! +Yanni Spiridakis 

 Διαβάστε περισσότερα.. »

Πέμπτη 31 Οκτωβρίου 2013

ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΑΣ ~ ταξίδι χωρίς επιστροφή στον άρη, η νέα πρόκληση της κοινωνίας μας

Βρισκόμαστε μόλις δέκα χρόνια πριν ο άνθρωπος πατήσει το πόδι του στον πλανήτη Άρη. Δεν το λέει κάποια διαστημική εταιρεία όπως η NASA, αλλά μια ιδιωτική ολλανδική εταιρεία που σκοπεύει να προβάλλει μία εκπομπή reality. Σας ακούγονται κάπως μπερδεμένα όλα αυτά;

 

Γνωρίστε το πρόγραμμα Mars One το οποίο αφορά την πρώτη αποστολή αστροναυτών στον Άρη με σκοπό την imageαποίκιση! Στο πρόγραμμα μπορείς να συμμετέχεις εσύ κι εγώ και αυτή τη στιγμή περίπου διακόσιες πενήντα χιλιάδες συμπολιτών μας απ’ όλο τον κόσμο δηλώνουν υποψήφιοι για να πάνε και να μείνουν στον Άρη! Όλες οι αιτήσεις θα μελετηθούν από ειδικούς και οι επικρατέστεροι θα συμμετέχουν σε ένα από τα γνωστά μας reality shows από το οποίο θα προκύψουν τα τελικά εικοσιτέσσερα άτομα που θα ταξιδέψουν στον Άρη για να μείνουν εκεί εφτά χρόνια.

 

Υπάρχει ένας αστερίσκος στην αποστολή, στην περιπέτεια, στην δοκιμασία αυτή. Μπορεί το ταξίδι να είναι για εφτά χρόνια και να έχουν προβλεφθεί και κατασκευαστεί όλες οι συνθήκες και τα μέσα επιστροφής πίσω στη Γη, όμως δεν πρέπει να αγνοούμε πως ποτέ ως τώρα τίποτα που πήγε στον Άρη, δεν επέστρεψε πίσω! Αυτό πρακτικά σημαίνει πως ο καθένας θα γνωρίζει εκ των προτέρων πως ίσως, ίσως ποτέ δεν γυρίσει πίσω!!! Μετά από αυτήν την παράγραφο ίσως πολλοί από εσάς που είχατε ήδη αρχίσει να το σκέπτεστε, να… το ξανασκέφτεστε. Η ιδέα δεν είναι κακή. Αν είσαι ρεμάλι χωρίς οικογένεια, δουλειά και προοπτικές, γιατί να μην κάνεις μία προσπάθεια ώστε να μείνεις στην ιστορία ως ο πρώτος που πάτησε (και έμεινε) στον Άρη;

 

Μπορεί φαινομενικά να μιλάμε για την αποθέωση της επιστήμης και της διαστημικής, όμως ουσιαστικά το όλο εγχείρημα αποτελεί ένα πολύ σοβαρό κοινωνικό ζήτημα, μία πολύ προκλητική ανθρωπιστική δοκιμασία. Πως συμβιώνουν μαζί άνθρωποι ζώντας υπό περιορισμούς σε οξυγόνο, στέγη, τροφή και γενική επιβίωση; Και πως τους επιλέγεις; Είναι καλύτερο να είναι άτομα ίδιας ιδιοσυγκρασίας ώστε να μπορούν να συνεργαστούν μεταξύ τους και να συμβιώσουν καλύτερα ή πρέπει να είναι άτομα διαφόρων κοινωνικών στρωμάτων, επιστήμονες, καλλιτέχνες, θεολόγοι, εργάτες, διανοούμενοι κλπ. ώστε με αυτόν τον τρόπο να επιτευχθεί η καλύτερη δυνατή ποικιλία ερεθισμάτων και αντιδράσεων;

Φυσικά μπορούμε να είμαστε και πιο πρακτικοί: Αξίζει τον κόπο ή μόλις μαζευτούν τα χρήματα να το ακυρώσουμε διαθέτοντας το ποσό στα ασθενή στρώματα; Ας μην ξεχνάμε πως μιλάμε για υπέρογκα ποσά που θα δαπανηθούν όχι μόνο για το ταξίδι αλλά και για την εκεί αποικία, όπως και για την αβέβαιη επιστροφή. Ένα ταξίδι που ασφαλώς μας εξάπτει την φαντασία, αλλά μήπως πρέπει παράλληλα και να μας προβληματίσει;


σχόλια; αντιρρήσεις; ερωτήσεις;
ΠΡΟΣΘΕΣΤΕ ΤΟΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟ ΣΑΣ ΚΑΙ ΑΝΑΦΕΡΕΤΕ ΑΝ ΕΣΕΙΣ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΣΥΜΜΕΤΕΧΕΤΕ ΩΣ ΥΠΨΗΦΙΟΙ
 Διαβάστε περισσότερα.. »

Τετάρτη 30 Οκτωβρίου 2013

ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑΣ ~ άρση χρηματοδότησης κομμάτων: πάει ο πρώτος, μένουν οι υπόλοιποι

Υπερψηφίστηκε τελικά στην Βουλή η αναστολή της χρηματοδότησης της Χρυσής Αυγής. Τα πρώην και νυν μεγάλα κόμματα ψήφισαν υπέρ και φυσικά η πρόταση πέρασε πολύ εύκολα. Όμως εγώ απέκτησα κάποια ερωτήματα σχετικά με το όλο θέμα καθώς νομίζω πως εξαιτίας της Χρυσής Αυγής, το βλέπουμε από εντελώς διαφορετικό πρίσμα.

 

Ας αρχίσουμε από την ειρωνεία του θέματος. Βλέπετε εξ αρχής η Χρυσή Αυγή τάχθηκε κατά της χρηματοδότησης των imageκομμάτων από το κράτος. Τότε ο λαός πίστευε πως είχε βρει έναν εκφραστή ενός δίκαιου αιτήματος. Αλήθεια πόσο δίκαιο είναι να πληρώνουμε εμείς την προεκλογική καμπάνια των κομμάτων; Χιλιάδες φυλλάδια που βρωμίζουν τους δρόμους, δεκάδες διαφημίσεις που μας εκνευρίζουν, αμέτρητα κεράσματα των πολιτικών που όμως εμείς τελικά έχουμε πληρώσει και πάει λέγοντας! Λένε –για τη Χρυσή Αυγή- πως είχε επιχειρηματίες που την χρηματοδοτούσαν και ακόμα προσπαθώ να καταλάβω που είναι το κακό. Στις Ηνωμένες Πολιτείες για παράδειγμα τα κόμματα αναζητούν σπόνσορες ή χορηγούς –αν θέλετε- για να προωθήσουν την καμπάνια της προεκλογικής τους εκστρατείας. Αυτό είναι. Όσο πιο πλούσιους φίλους έχουν, τόσο μεγαλύτερα ποσά δαπανούν. Τόσο απλά.

 

Ένα ενδιαφέρον ζήτημα που προκύπτει ωστόσο, έρχεται από την στάση των λοιπών κομμάτων. Οι “Δημοκρατικοί Έλληνες” και το “Κουμουνιστικό Κόμμα” ψήφισε παρών και αναρωτιέμαι τι σημαίνει αυτή η στάση. Σημαίνει πως:

  1. Είναι αγνώμονες και δεν έχουν άποψη για το θέμα. Δεν μπορούν να ασχοληθούν με ένα επί μέρους ζήτημα στα σοβαρά, πέρα από το να παίζουν την κασέτα με τις γνωστές λέξεις που αναμασούν σε κάθε τους τοποθέτηση;
  2. Συμφωνούν μεν, όμως πως να ψηφίσουν “υπέρ” σε μια ψηφοφορία που θα φανεί πως συμφωνούν με τον εχθρό “ΠΑΣΟΚ” και τον εχθρό “Νέα Δημοκρατία”; Είναι οι γνωστοί ‘αντί’ και αν ακόμα τους πουν ‘ζήτω ο κουμμουνισμός’ αυτοί και πάλι θα διαφωνήσουν από… ιδεολογία!
  3. Μήπως φοβούνται; Μήπως η φανατική στάση εναντίον της άκρας Δεξιάς από την κυβέρνηση στέλνει μηνύματα σε όλα τα άκρα, οπότε αναγκάζει όσους τα εκπροσωπούν να κρατήσουν στάση αναμονής προασπίζοντας έτσι τυχόν δικά τους αυριανά συμφέροντα;

Δεν ξέρω γιατί έγινε τόσος σάλος με την απόφαση αυτή. Θα ήθελα όμως να ξέρω τα χρήματα που το ελληνικό δημόσιο θα γλιτώσει από την απόφαση αυτή, που θα πάνε; Επίσης θα ήθελα να σημειώσω πως αίτημα του λαού δεν είναι μόνο η άρση χρηματοδότησης της Χρυσής Αυγής, αλλά όλων των κομμάτων. Αυτό δεν πρόκειται να γίνει ποτέ, απλά σημειώνω τι τελικά θα ευχαριστούσε τον κόσμο ολοκληρωτικά και όχι αποσπασματικά.


σχόλια; αντιρρήσεις; ερωτήσεις;
ΠΡΟΣΘΕΣΤΕ ΤΟΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟ ΣΑΣ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΣΗΜΕΡΙΝΟ ΘΕΜΑ
 Διαβάστε περισσότερα.. »

Τρίτη 29 Οκτωβρίου 2013

EPΩΤΗΜΑ ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ ~ αποτελέσματα ψηφοφορίας

Στην ψηφοφορία που μας απασχόλησε τον περασμένο μήνα, αγγίξαμε το επίκαιρο ζήτημα της βίας, του φασισμού και καθοδηγούμενοι από τις εξελίξεις καταλήγουμε στην Χρυσή Αυγή θέτοντας τον καίριο προβληματισμό του τι θα έπρεπε να γίνει με το κόμμα.

Εντύπωση προκάλεσε η ποικιλομορφία των απαντήσεων σας. Αν και δεν το περίμενα, η επικρατέστερη απάντηση συγκέντρωσε μόλις 33% αφού επικράτησε των άλλων με βραχεία κεφαλή. Έτσι, λίγο περισσότεροι χρήστες ζήτησαν να διαλυθεί τελείως το κόμμα της Χρυσής Αυγής. Από κει και πέρα όλες οι άλλες επιλογές ισοβάθμησαν με τον ίδιο αριθμό ψήφων συγκεντρώνοντας το 22%. Πρόκειται για την άποψη του να συνεχίσει να υφίσταται η Χρυσή Αυγή αλλά να στελεχώνεται με άτομα που δεν είναι εγκληματίες, να συνεχίσει να λειτουργεί ακριβώς όπως είναι σήμερα και να αποτελέσει αφορμή ώστε να παταχθεί συνολικά η βία απ’ όπου κι αν προέρχεται και όχι μόνο από κύκλους της άκρα Δεξιάς. Δυστυχώς, λίγα συμπεράσματα μπορεί κανείς να βγάλει με τα αποτελέσματα αυτά, γίνεται όμως κατανοητό πως η Χρυσή Αυγή σαν κόμμα δεν έχασε πολλές από τις δυνάμεις της. Παράλληλα ο προβληματισμός και ίσως η σύγχυση του κόσμου σχετικά με τις έννοιες της βίας, του φασισμού κλπ. δείχνει να δικαιολογείται από το μη-ξεκάθαρο αποτέλεσμα της ψηφοφορίας.

Επόμενο Ερώτημα για τον μήνα Νοέμβριο θα έχουμε την πρώτη του Δευτέρα, στις 4/11/2013 στις 12:00 στο yannidakis με ένα θέμα που ρίχνει τους τόνους και μας ζητάει να επιλέξουμε τα συστατικά μιας… καλής ημέρας!

σχόλια; αντιρρήσεις; ερωτήσεις;
ΠΡΟΣΘΕΣΤΕ ΤΟΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟ ΣΑΣ
ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΣΗΜΕΡΙΝΟ ΘΕΜΑ
 Διαβάστε περισσότερα.. »