Πέμπτη 15 Μαΐου 2014

ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΘΕΜΑTOΛΟΓΙΑΣ ~ ας διευκρινίσουμε τι είναι το κοινωνικό επίδομα που μοιράζεται

Καληνωρίσματα από το +yannidakis 
Το τελευταίο διάστημα η κοινωνία αποσβολωμένη παρακολουθούσε την κυβέρνηση να εξαγγέλλει μέτρα υπέρ του λαού ως μέσο επιστροφής μέρος του πλεονάσματος που για πρώτη φορά είχαμε. Εντάξει, για να μην τρελαίνεστε, διευκρινίζω το αυτονόητο: Τα λεφτά αυτά, δικά μας είναι, εμείς τα δώσαμε πολλαπλάσια και γυρνάει σε εμάς ένα πολύ κουτσουρεμένο ποσοστό τους.

Από κει και πέρα όμως έγινα μάρτυρας κάποιων πολύ αστείων σχολίων για το τι ακριβώς είναι αυτό το κοινωνικό imageμέρισμα, των “μέχρι τετρακοσίων ευρώ”. Άκουσα πως τα χρήματα αυτά δεν αρκούν για να ζήσουν μια οικογένεια. Άκουσα παροτρύνσεις να ζήσουν αυτοί με τόσα λεφτά (σ.σ. οι πολιτικοί) για να δουν σε τι φτάνουν. Άκουσα πως μας κοροϊδεύουν πετώντας μας ψίχουλα για να μην βγούμε στους δρόμους. Άκουσα πως αποτελεί προεκλογικό κόλπο για να μαζέψει ότι ψηφοφόρους μπορεί και διάφορα άλλα.


Αρχικά κρίνω σκόπιμο να διευκρινίσω πως δεν μιλάμε για τετρακόσια ευρώ, αφού τόσο είναι μόνο το επίδομα. Οι δικαιούχοι θα λάβουν ‘πακέτο’ και το κοινωνικό τιμολόγιο της ΔΕΗ και ιατροφαρμακευτική περίθαλψη και επίδομα θέρμανσης και ενδεχομένως συμμετοχή σε προγράμματα σίτισης και προτεραιότητα σε προγράμματα απασχόλησης. Άρα αντιλαμβάνεστε πως δεν μιλάμε για τετρακόσια χάρτινα αλλά για καμπόσα παραπάνω, που όμως δέχομαι πως ακόμα δε φτάνουν να ζήσουν μια οικογένεια.


Τι; Να ζήσουν μια οικογένεια είπατε; Μα, καλά… ήταν ποτέ αυτό το θέμα μας; Υπήρχε ποτέ η περίπτωση να δεχτώ να αππληρώνω φόρους εγώ που δουλεύω εφτά μέρες τη βδομάδα σα το σκύλο, για να ζω με το “έτσι θέλω” της κυβέρνησης μια δεύτερη οικογένεια πέραν της δικής μου; Ακούγομαι σκληρός όμως τις φιλανθρωπικές μου τάσεις τις κρατάω για εμένα και τις υπηρετώ με τον τρόπο που εγώ αποφασίζω…


Ποιος σας είπε ότι το κοινωνικό επίδομα έχει στόχο να ζήσει οικογένειες; Ποιος σας είπε ότι στοχεύει στο να καθησυχάσει τα ενήλικα μέλη μιας οικογένειας από το να τρώνε όλη μέρα τους δρόμους μέχρι να βρουν μια δουλειά να βγάζουν περήφανα το ψωμί τους; Το επίδομα έχει χαρακτήρα ενίσχυσης των αδύναμων. Όποιος ονειρεύεται να ζήσει με αυτό, είναι κλέφτης και ζει εις βάρος του δημόσιου χρήματος. +Yanni Spiridakis 

σχόλια; αντιρρήσεις; ερωτήσεις;
ΠΡΟΣΘΕΣΤΕ ΤΟΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟ ΣΑΣ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΣΗΜΕΡΙΝΟ ΘΕΜΑ
 Διαβάστε περισσότερα.. »

Τετάρτη 14 Μαΐου 2014

ΠΡΟΒΛΗΜATΙΣΜΟΣ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑΣ ~ ψηφίζω για την πόλη μου

Καληνωρίσματα από το +yannidakis 
Πολύ σπάνια θα δείτε εδώ στο yannidakis να διαφημίζω κάτι. Ένα προϊόν, μια ιδεολογία (σε αυτό υπάρχουν εξαιρέσεις), μια παράταξη και πάει λέγοντας. Σκεφτόμουν όμως… “τι στο καλό; Δική μου σελίδα είναι, αν δεν μπορώ να εκφραστώ ελεύθερα, σα να συζητάω με τους φίλους μου σε μια καφετέρια, ας το κλείσω να πάει στο καλό”. Έτσι, αποφάσισα να μιλήσω ανοιχτά για τις Δημοτικές εκλογές ακόμα κι αν με αυτά που θα γράψω μπορεί να προσβάλλω, να ενοχλήσω ή τέλος πάντων να κάνω άθελά μου διακρίσεις.

Βλέπετε, στις εκλογές του Δήμου Ηρακλείου δε θα χρειαστεί πολύ σκέψη για να ψηφίσω. Γεννήθηκα στο Ηράκλειο, imageμεγάλωσα στο Ηράκλειο και μετά από μια επαγγελματική και εκπαιδευτική περιπέτεια, επέστρεψα στο Ηράκλειο και σκοπεύω να μείνω εδώ ως το τέλος της ζωής μου. Με ενδιαφέρει η πολιτική και κυρίως η πρόοδος του τόπου μου, όμως ανεξάρτητα από αυτά προτιμώ να μιλήσω για γεγονότα. Και είναι γεγονός πως όταν έφυγα το 2000 από την πόλη μου άφησα ένα Ηράκλειο όπως πιθανότατα το θυμόσαστε κάποιοι από εσάς.

Όταν όμως επέστρεψα μόνιμα, αντίκρισα ένα πολύ διαφορετικό Ηράκλειο. Ένα Ηράκλειο με παραλιακή λεωφόρο που έκτοτε συνεχώς εξελίσσεται και μεταμορφώνεται σε ένα σύγχρονο κομμάτι του οδικού άξονα, του πολιτιστικού και ψυχαγωγικ
ού κυττάρου των ντόπιων και των επισκεπτών. Αγάπησα αυτήν την αλλαγή και άρχισα να ενδιαφέρομαι περισσότερο για την πόλη μου. Είδα ξαφνικά η πόλη να γεμίζει με πάρκα και πλατείες με αμέτρητες δεντροφυτεύσεις, είδα αναπλάσεις δρόμων, υπογειοποιήσεις καλωδίων και αλλαγές που προσέγγιζαν μία σύγχρονη πόλη, φιλική προς τους ντόπιους και τους τουρίστες.

Τα αποτελέσματα δεν άργησαν να έρθουν. Το Ηράκλειο είναι σταθερά τα τελευταία χρόνια μέσα στις έξυπνες πόλεις του κόσμου (και μάλιστα φέτος τέταρτο στο κόσμο και πρώτο στην Ευρώπη), έχει αναλάβει πληθώρα διοργανώσεων και επιτέλους γύρισε πίσω και κοίταξε την ιστορία του. Με μικρές παρεμβάσεις και μεγάλα έργα, ξεκίνησε την συντήρηση και ανάδειξη του σπουδαιότερου οχυρωματικού έργου της Ευρώπης που είναι τα Ενετικά τείχη περιμετρικά της πόλης τα οποία πλέον είναι υποψήφια για ένταξη στην UNESCO, όπως επίσης και μετά από δεκαετίες καθυστερήσεων το παλάτι της Κνωσού. Έργα που πλαισιώθηκαν από την –επιτέλους- παράδοση του Αρχαιολογικού Μουσείου Ηρακλείου, του δεύτερου σε επισκεψιμότητα στην Ελλάδα, με νέα κτίρια και αίθουσες!

Πολλά από αυτά που έγιναν φαντάζουν αυτονόητα. Κι όμως, κανείς δεν είχε τολμήσει να τα πραγματοποιήσει πριν από τον νυν δήμαρχο Ηρακλείου, Γιάννη Κουράκη που σαν Ηρακλειώτης και αυτός ομόρφυνε και έκανε πιο σύγχρονο το Ηράκλειο και μάλιστα σε μια εποχή που η οικονομική κρίση πάγωσε κάθε αναπτυξιακή δραστηριότητα στην Ελλάδα. Εκείνος συνέχισε όντας ο μόνος δήμος χωρίς αύξηση στα δημοτικά τέλη τα τελευταία χρόνια, ενώ αντίθετα παρουσίασε τα μεγαλύτερα ποσοστά απορρόφησης του ΕΣΠΑ και απέδειξε την δυναμική του Δήμου αφού ήταν ο μόνος Δήμος που παρουσίασε δημογραφική αύξηση την περίοδο της κρίσης!

Σήμερα ο Γιάννης Κουράκης ζητάει και πάλι την ψήφο μου. Για εμένα, ο άνθρωπος που άλλαξε την αγαπημένη μου πόλη την έχει χωρίς αμφιβολία, όμως το ψηφοδέλτιο του μπορεί να δώσει λύση σε μία μου επιφύλαξη. Την ανανέωση. Θα ήθελα κι εγώ να δώσω την ευκαιρία σε νέους ανθρώπους να προσθέσουν το όραμα και την ενέργειά τους για το καλό του τόπου μας. Και πάλι στάθηκα τυχερός γιατί στο όνομα του Κώστα Σταμούλου βρήκα τον υποψήφιο δημοτικό σύμβουλο που μπορεί να μου εγγυηθεί πως το μεγάλο έργο που ξεκίνησε στο Ηράκλειο, θα συνεχιστεί και θα εμπλουτιστεί με νέες ιδέες. Είμαι τυχερός γιατί γνωρίζω προσωπικά τον Κώστα Σταμούλο και ξέρω για την εργατικότητά και την αποτελεσματικότητά του. Ξεκίνησε από το μηδέν που εγώ ξέρω τι σημαίνει και κατάφερε να αναδειχτεί στο τοπικό του διαμέρισμα όχι μόνο εξαιτίας της εργατικότητας και του φιλότιμού του, αλλά και εξαιτίας της ικανότητάς του που αποδείχτηκε στη συμμετοχή του με έργα που σχεδιάστηκαν, δημοπρατήθηκαν και ολοκληρώθηκαν!

Το αύριο στο Ηράκλειο περιλαμβάνει τη συνέχιση των μικρών παρεμβάσεων, αλλά και δύο από τα μεγαλύτερα έργα που γνώρισε ποτέ η Ελλάδα. Το Πολιτιστικό και Συνεδριακό Κέντρο του Ηρακλείου που είναι ήδη ένα βήμα πριν την ολοκλήρωσή του και του νέου αεροδρομίου Ηρακλείου που μπαίνει στην τελική φάση σχεδίασης και υλοποίησης.

Σε αυτό το αύριο θέλω να γίνω μάρτυρας και να απολαύσω την αγαπημένη μου πόλη και ότι αυτή θα μπορεί να μου προσφέρει. Γι’ αυτό θα ψηφίσω τον Γιάννη Κουράκη με την απαίτηση να συνεχίσει την μεγάλη αλλαγή του Ηρακλείου και τον Κώστα Σταμούλο που στο πλάι του θα φέρει την απαιτούμενη ανανέωση και όλη την ενέργεια που οι νέες απαιτήσεις των ηρακλειωτών έχουν ανάγκη. +Yanni Spiridakis 

σχόλια; αντιρρήσεις; ερωτήσεις;
ΠΡΟΣΘΕΣΤΕ ΤΟΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟ ΣΑΣ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΣΗΜΕΡΙΝΟ ΘΕΜΑ
 Διαβάστε περισσότερα.. »

Τρίτη 13 Μαΐου 2014

ΘΡΥΛΟΣ ΤΟΥ BATMAN ΜΑΙΟΥ ~ η επέτειος του batman :[ batman 75 :[ gotham :[ batman vs. superman :[ son of batman :[ beware the batman :[ justice league

το πρώτο ελληνικό blog για όλα τα νέα από τον Θρύλο του Batman 73 χρόνια μετά. Παρουσίαση όλων των εξελίξεων


Καληνωρίσματα από το +yannidakis 

 ΘΕΩΡΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΘΡΥΛΟ 

Η ΕΠΕΤΕΙΟΣ ΤΟΥ BATMAN
Τον Μάιο του 1939 ο Paul Finger και ο Bob Cane ξεκίνησαν να γράφουν και να σχεδιάζουν Bat-Man. Προφανώς μου είναι αδύνατο να παραθέσω μια ιστορική αναδρομή του ήρωα. Μπορώ ωστόσο να σας "συστήσω" ένα παλαιότερο δικό μου αφιέρωμα στο οποίο αποδεικνύω όχι μόνο την πολυπλοκότητα του χαρακτήρα αλλά και τον λόγο για τον οποίο ο καθένας από εμάς μπορεί να ταυτιστεί μαζί του, καθώς επίσης και τον λόγο για τον οποίο αποτελεί κάτι πολύ παραπάνω από έναν ψεύτικο χαρακτήρα στο χαρτί.
έναν ήρωα που ονομαζόταν

Φέτος, τον Μάιο του 2014 ο ήρωας συμπληρώνει 75 χρόνια ζωής και η DC αποφάσισε να τον τιμήσει με το έτος "Batman 75" που είδαμε μεν και τον προηγούμενο μήνα, αλλά αυτή τη φορά σας παρουσιάζω τον τρόπο που η εταιρεία θα τον τιμήσει. Πρόκειται για το λανσάρισμα πολλών εκδόσεων που είτε αφορούν το παρελθόν και θα επανεκδοθούν, είτε θα δημιουργηθούν αποκλειστικά για την επέτειο αυτή.

Το αποκορύφωμα θα αποτελέσει η 23η Ιουλίου οπότε και θεσπίζεται ως ημέρα Batman και
κατά την οποία θα κυκλοφορήσουν ακόμα περισσότερες συλλεκτικές εκδόσεις αλλά και άλλες δωρεάν για το κοινό. Έχει συμφωνηθεί μάλιστα κάποιες να μεταφερθούν και σε μεγάλλες βιβλιοθήκες των Ηνωμένων Πολιτειών για την κοινή χρήση στους πολίτες!

Για να τιμήσουν την επέτειο, μερικοί σπουδαίοι συντελεστές-συνεχιστές του Θρύλου, μαζεύτηκαν και σχολίασαν την εξέλιξη του ήρωα στο περασμένο ComiCon. Μπορείτε να δείτε την παρουσίαση αυτή.

Αν και στο yannidakis θα καλύπτω όλο το χρόνο τα νέα σχετικά με την επέτειο, μπορείτε να παρακολουθείτε κι εσείς την εξέλιξη της μέσα από την ειδική και επίσημη ιστοσελίδα του ήρωα.

 ΕΙΚΟΝΟΓΡΑΦΗΜΕΝΑ (COMICS) 

Batgirl 
Barbara Gordon is back as Batgirl--and she's going to have to face the city's most horrifying new villains as well as the dark secrets from her past! Gail Simone (BIRDS OF PREY) pens a new chapter in the life of one of Gotham City's finest heroes!

Put on your go-go boots and get ready to "Batusi" back to the Swingin' '60s, as DC Comics reimagines the classic Batman TV series in comics form for the first time!

A new era for The Dark Knight and Gotham City begins here from writer Scott Snyder (AMERICAN VAMPIRE, BATMAN: GATES OF GOTHAM) and artist Greg Capullo. Batman and the Bat-Family continue their quest to protect the people of Gotham--and now Bruce Wayne himself enters the game!

Battling evil with his son Damian at his side, Batman now realizes the hardest part of the job may be trying to work together! The Dynamic Duo toil as father and son in this series by the creative team behind the GREEN LANTERN CORPS--Peter Tomasi and Patrick Gleason.

New adventures of the future Batman! Terry McGinnis is back in his high tech Bat-suit, patrolling the gleaming spires of Gotham under the watchful eye of Bruce Wayne, the original Dark Knight. But balancing school, personal life and crime fighting duties may be his biggest challenge.

It's a brand new day for Terry McGinnis! Now enrolled at Neo-Gotham University, Terry struggles with his new life as a college student while maintaining Bruce Wayne's legacy as the Batman of the future. But a new school isn't the ONLY change for our hero...

The legendary Eisner Award-winning series BATMAN BLACK AND WHITE returns in a brand-new six-issue limited series featuring tales of The Dark Knight by some of comics' greatest writers and artists!

Meet Catwoman. She's addicted to the night. And addicted to Batman. But most of all, Catwoman is addicted to danger. She can't help herself, and the truth is--she doesn't want to. She's good at being bad, and very bad at being good. The feline fatale headlines her own self-titled series!

DC's flagship title re-launches for the first time ever, featuring Batman adventures from the acclaimed Tony Daniel (BATMAN R.I.P)! Bruce Wayne is back under the cape and cowl, ready to protect Gotham City from its deadly array of villains--from the Joker to Mr. Freeze to brand new masked murderers!

Not all of Gotham's heroes wear costumes. Batman may get all the credit for cleaning up the town, but Renee Montoya & Crispus Allen of the Special Crimes Unit are determined to do the job. Witness the gritty side of the GCPD from their perspective, as they solve crimes their own way.

Superman faces opponents who can battle him on equal terms. How did it come to this? This new series tells the story before DC's latest, highly anticipated videogame, from the makers of Mortal Kombat.

A new era in adventure begins as Batman Beyond joins the vaunted Justice League--just in time for their biggest adventure ever! Dustin Nguyen and Derek Fridolfs deliver an unprecedented series full of epic exploits.

Brace yourself for the all-new World's Greatest Super Heroes of Tomorrow...Today! Join Batman, Superman and the rest of the ever-expanding lineup as the Justice League fights for Earth's future! 

Comics superstars Geoff Johns (GREEN LANTERN) and Jim Lee (BATMAN: HUSH) unite for the first time to tell the bold beginning of the DC Universe's premier super team! The dawn of the age of heroes has begun! Learn how the Justice League formed and what launched them as the greatest team in the DCU!

Batman has lived many lifetimes and worn many different costumes in his 70+ years of existence. Legends of the Dark Knight focuses on classic, stand-alone tales of Batman by a unique group of talented creators with equally unique stories to tell!

Dick Grayson flies high once more as Nightwing in a series from writer Kyle Higgins (GATES OF GOTHAM)! And as he embraces his destiny, Haley's Circus (the big top where Dick once performed) returns to Gotham City--bringing with it murder, mystery and superhuman evil!

Tim Drake, Batman's former sidekick, gets back into the action when an international organization seeks to capture, kill or co-opt super-powered teenagers! He'll team up with Teen Titans like the powerhouse Wonder Girl and super-speedster Kid Flash to help take them down!

Based on the animated series! Robin, Superboy, Kid Flash and Aqualad star in this explosive issue kickstarting an all-new ongoing series! They're four young superheroes learning how to be a team...and maybe doing a bit of growing up along the way--but only just a little bit!

 ΠΑΡΑΓΩΓΕΣ ΚΙΝΟΥΜΕΝΗΣ ΕΙΚΟΝΑΣ 

BATMAN 75
Αυτός ο μήνας είναι αφιερωμένος στα 75 χρόνια παρουσίας του Σκοτεινού Ιππότη κι έτσι πολλές παραγωγές είναι αφιερωμένες σε αυτήν την επέτειο, καθώς επίσης πολλές νέες δημιουργίες αφιερώθηκαν σε αυτήν.
:[ Ο Bruce Timm έφτιαξε ένα μικρό κινούμενο με τον τίτλο: "Batman: Strange Days
:{ Ο Darwyn Cooke έπραξε το ίδιο αλλά εμπνευσμένος από το Batman Beyond.
:{ Από ερασιτέχνη φίλο, λάβαμε ένα εξαιρετικό πολυμεσικό με την εξέλιξη του ήρωα.

GOTHAM
:[ Το περιμέναμε για καιρό και ήρθε να μας καταπλήξει. Τα πρώτα γυρίσματα της σειράς Gotham" ολοκληρώθηκαν, η σειρά ετοιμάζεται για το φθινόπωρο οπότε και θα προβληθεί και πλέον μένει να παρακολουθήσουμε το πρώτο trailer της σειράς που θα μας κόψει την ανάσα! Η σειρά θα προβάλλεται στις ΗΠΑ κάθε Δευτέρα στις 20:00 κάποια στιγμή τον Σεπτέμβριο. Τέλος, μόλις κυκλοφόρησαν νέες φωτογραφίες από τα γυρίσματα και τους χαρακτήρες.
"
:[ Στο μεταξύ μπορείτε να διαβάσετε μία άκρως αποκαλυπτική συνέντευξη του δημιουργού της σειράς, Below Heller ο οποίος απαντάει ξεκάθαρα σε πολύ ενδιαφέρουσες ερωτήσεις για τη σειρά. Θα την απολαύσετε όσο κι εγώ!

BATMAN vs. SUPERMAN
:[ Το περιμέναμε, το επιθυμούσαμε και συνέβη! Ο Hans Zimmer επιστρέφει στα όργανα! Ο διάσημος συνθέτης θα φτιάξει το μουσικό θέμα της ταινίας, ενώ όπως δήλωσε πριν δεχτεί έπρεπε να ξεκαθαρίσει μέσα του πως δεν προδίδει την 9χρονη εργασία του στην "The Dark Knight Trilogy", αλλά δέχεται μια πρόκληση για να φτιάξει κάτι καινούριο!
:[ Τελικά οι φήμες επιβεβαιώθηκαν και ο ηθοποιός Jason Momoa θα συμμετέχει στην ταινία με άγνωστο προς το παρόν ρόλο. Οι φήμες βέβαια τον θέλουν ως τον νέο Aquaman που οι παραγωγοί θέλουν να τον επαναφέρουν στους σοβαρούς ρόλους, όμως...
:[ Κι άλλες φήμες επιβεβαιώθηκαν καθώς ο χαρακτήρας του Cyborg θα είναι τελικά στην ταινία. Μάλιστα οι παραγωγοί ενημέρωσαν πως θα τον υποδύεται ο Ray Fisher. Η είδηση παρουσιάζει ενδιαφέρον αφού ξαφνικά βλέπουμε τα μέλη της Justice League να μαζεύονται σιγά-σιγά στην ταινία. Batman, Superman, Wonder Woman, Cyborg και πιθανότατα Aquaman θα μας εισάγουν στην ίδια την ταινία (βλ. παρακάτω).
:[ Ο σκηνοθέτης Zack Snyder έδωσε μια συνέντευξη όπου μεταξύ άλλων είπε για το πως τόλμησε να προτείνει να υπάρχει ο Batman στην επόμενη ταινία του Man Of Steel. Μίλησε για την Marvel και για πολλά ακόμα.
:[ Μόλις χθες ο Zack Snyder δημοσίευσε στο twitter του την πρώτη αληθινή φωτογραφία του νέου Batmobile από την ταινία! Απ' ότι γράφει, ίσως απόψε έχουμε και την επίσημη!!!

SON OF BATMAN
Κυκλοφόρησε η πολυαναμενόμενη ταινία κινουμένων σχεδίων "Son of Batman" η οποία παρουσιάζει την έλευση του μικρού Damian στην ζωή του Bruce και την εκπαίδευσή του. Μια σπουδαία ταινία που αξίζει να αγοράσετε και να παρακολουθήσετε. Πάρτε μια γεύση από ένα και άλλο ένα trailer.

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ NOLAN
Ο Jonathan Nolan έδωσε συνέντευξη στον Larry King στην οποία ανέφερε πως θα ήθελε να γυρίσω πίσω μετά από 20 χρόνια και να συνεχίσει την τριλογία από κάποιο άλλο πόστο. Αναφέρθηκε στην νέα διασκευή του Batman και πολλά ακόμα.

BEWARE THE BATMAN
Μετά από πολύ αναμονή και πιέσεις, η σειρά κινουμένων σχεδίων που πολλοί αγαπήσαμε αλλά θεωρήθηκε υπερβολική για παιδιά, επιστρέφει μεν για να ολοκληρώσει τον πρώτο κύκλο της, με τη διαφορά πως θα προβάλλεται στις 3 το πρωί ώρα Αμερικής!!! Στο yannidakis βέβαια θα καλύπτουμε κανονικά τα επεισόδια!

BATMAN: ASSAULT ON ARKHAM
*Νέα ταινία κινουμένων σχεδίων ετοιμάζει η DC που φέρνει πίσω από το Arkham τον Joker που αυτή τη φορά σχεδίασε το πιο υπερβολικό σχέδιο για να προκαλέσει τον Batman! Δείτε το πρώτο trailer της ταινίας που θα κυκλοφορήσει μέσα στο καλοκαίρι.

Η JUSTICE LEAGUE ΤΑΙΝΙΑ
Λίγο-πολύ το είχαμε γράψει τον προηγούμενο μήνα, όμως πλέον είναι επίσημο! Δια στόματος Greg Silverman (πρόεδρος παραγωγών της Warner Bros.) ακριβώς μετά το Batman vs. Superman θα έχουμε μία Justice League ταινία στην οποία όλοι οι ηθοποιοί θα επιστρέψουν στους ρόλους τους με σκηνοθέτη τον Zack Snyder!

 ΑΛΛΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ 

ΛΑΤΡΕΙΣ ΤΟΥ BATMAN ΣΕ ΚΩΜΩΔΙΑ
Έκανε πρεμιέρα αυτήν την εβδομάδα η ταινία "Neighbors" και μέσα σε αυτήν θα δούμε πολλές φορές να αναφέρεται ο Σκοτεινός Ιππότης αφού οι υποτιθέμενοι πρωταγωνιστές είναι λάτρεις του. Στο trailer που κυκλοφόρησε, οι δύο πρωταγωνιστές μαλώνουν αναφορικά με το ποιος ήταν ο καλύτερος ηθοποιός που υποδύθηκε τον ήρωα!!!

σχόλια; αντιρρήσεις; ερωτήσεις;
ΠΡΟΣΘΕΣΤΕ ΤΟΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟ ΣΑΣ
ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΣΗΜΕΡΙΝΟ ΘΕΜΑ
 Διαβάστε περισσότερα.. »

Δευτέρα 12 Μαΐου 2014

KYΜΑΤΙΖΟΝΤΑΣ ΣΚΕΨΕΙΣ ΜΑΙΟΥ ~ το τελευταίο αντίο

ακροβατώντας σε κύματα ρεαλισμού & ρομαντισμού, σκέψεις & συναισθήματα αποτυπώνονται σε λέξεις


το τελευταίο αντίο
Απεβίωσε προ λίγο καιρού ο διάσημος συγγραφέας Γκαμπριέλ Γκαρσία Μάρκες, ο οποίος όμως λίγο πριν το τέλος άφησε το τελευταίο του συγκλονιστικό έργο για να αποχαιρετίσει αυτόν τον κόσμο. Διαβάστε το ανατριχιαστικό του πόνημα σε αυτήν την έκτακτη δημοσίευση των "κυμάτων" που τόσο αγαπήσατε. Απολαύστε το.

Αν ο Θεός ξεχνούσε για μια στιγμή ότι είμαι μια μαριονέτα φτιαγμένη από κουρέλια και μου χάριζε ένα κομμάτι ζωή, ίσως δεν θα έλεγα όλα αυτά που σκέφτομαι, αλλά σίγουρα θα σκεφτόμουν όλα αυτά που λέω εδώ. Θα έδινα αξία στα πράγματα, όχι γι' αυτό που αξίζουν, αλλά γι' αυτό που σημαίνουν. Θα κοιμόμουν λίγο, θα ονειρευόμουν πιο πολύ, γιατί για κάθε λεπτό που κλείνουμε τα μάτια, χάνουμε εξήντα δευτερόλεπτα φως. Θα συνέχιζα όταν οι άλλοι σταματούσαν, θα ξυπνούσα όταν οι άλλοι κοιμόνταν. Θα άκουγα όταν οι άλλοι μιλούσαν και πόσο θα απολάμβανα ένα ωραίο παγωτό σοκολάτα!

Αν ο Θεός μου δώριζε ένα κομμάτι ζωή, θα ντυνόμουν λιτά, θα ξάπλωνα μπρούμυτα στον ήλιο, αφήνοντας ακάλυπτο όχι μόνο το σώμα αλλά και την ψυχή μου. Θεέ μου, αν μπορούσα, θα έγραφα το μίσος μου πάνω στον πάγο και θα περίμενα να βγει ο ήλιος. Θα ζωγράφιζα μ' ένα όνειρο του Βαν Γκογκ πάνω στα άστρα ένα ποίημα του Μπενεντέτι κι ένα τραγούδι του Σερράτ θα ήταν η σερενάτα που θα χάριζα στη σελήνη. Θα πότιζα με τα δάκρια μου τα τριαντάφυλλα, για να νοιώσω τον πόνο από τ' αγκάθια τους και το κοκκινωπό φιλί των πετάλων τους...

Θεέ μου, αν είχα ένα κομμάτι ζωή... Δεν θα άφηνα να περάσει ούτε μία μέρα χωρίς να πω στους ανθρώπους ότι αγαπώ, ότι τους αγαπώ. Θα έκανα κάθε άνδρα και γυναίκα να πιστέψουν ότι είναι οι αγαπητοί μου και θα ζούσα ερωτευμένος με τον έρωτα.

Στους ανθρώπους θα έδειχνα πόσο λάθος κάνουν να νομίζουν ότι παύουν να ερωτεύονται όταν γερνούν, χωρίς να καταλαβαίνουν ότι γερνούν όταν παύουν να ερωτεύονται! Στο μικρό παιδί θα έδινα φτερά, αλλά θα το άφηνα να μάθει μόνο του να πετάει. Στους γέρους θα έδειχνα ότι το θάνατο δεν τον φέρνουν τα γηρατειά αλλά η λήθη. Έμαθα τόσα πράγματα από σας, τους ανθρώπους... Έμαθα πως όλοι θέλουν να ζήσουν στην κορυφή του βουνού, χωρίς να γνωρίζουν ότι η αληθινή ευτυχία βρίσκεται στον τρόπο που κατεβαίνεις την απόκρημνη πλαγιά. Έμαθα πως όταν το νεογέννητο σφίγγει στη μικρή παλάμη του, για πρώτη φορά, το δάχτυλο του πατέρα του, το αιχμαλωτίζει για πάντα.Έμαθα πως ο άνθρωπος δικαιούται να κοιτά τον άλλον από ψηλά μόνο όταν πρέπει να τον βοηθήσει να σηκωθεί. Είναι τόσα πολλά τα πράγματα που μπόρεσα να μάθω από σας, αλλά δεν θα χρησιμεύσουν αλήθεια πολύ, γιατί όταν θα με κρατούν κλεισμένο μέσα σ' αυτή τη βαλίτσα, δυστυχώς θα πεθαίνω.

Να λες πάντα αυτό που νιώθεις και να κάνεις πάντα αυτό που σκέφτεσαι. Αν ήξερα ότι σήμερα θα ήταν η τελευταία φορά που θα σ' έβλεπα να κοιμάσαι, θα σ' αγκάλιαζα σφιχτά και θα προσευχόμουν στον Κύριο για να μπορέσω να γίνω ο φύλακας της ψυχής σου. Αν ήξερα ότι αυτή θα ήταν η τελευταία φορά που θα σ' έβλεπα να βγαίνεις απ' την πόρτα, θα σ' αγκάλιαζα και θα σού 'δινα ένα φιλί και θα σε φώναζα ξανά για να σου δώσω κι άλλα. Αν ήξερα ότι αυτή θα ήταν η τελευταία φορά που θα άκουγα τη φωνή σου, θα ηχογραφούσα κάθε σου λέξη για να μπορώ να τις ακούω ξανά και ξανά. Αν ήξερα ότι αυτές θα ήταν οι τελευταίες στιγμές που σ' έβλεπα, θα έλεγα "σ' αγαπώ" και δεν θα υπέθετα, ανόητα, ότι το ξέρεις ήδη. Υπάρχει πάντα ένα αύριο και η ζωή μας δίνει κι άλλες ευκαιρίες για να κάνουμε τα πράγματα όπως πρέπει, αλλά σε περίπτωση που κάνω λάθος και μας μένει μόνο το σήμερα, θα ΄θελα να σου πω πόσο σ' αγαπώ κι ότι ποτέ δεν θα σε ξεχάσω.

Το αύριο δεν το έχει εξασφαλίσει κανείς, είτε νέος είτε γέρος. Σήμερα μπορεί να είναι η τελευταία φορά που βλέπεις τους ανθρώπους που αγαπάς. Γι' αυτό μην περιμένεις άλλο, κάν' το σήμερα, γιατί αν το αύριο δεν έρθει ποτέ, θα μετανιώσεις σίγουρα για τη μέρα που δεν βρήκες χρόνο για ένα χαμόγελο, μια αγκαλιά, ένα φιλί και ήσουν πολύ απασχολημένος για να κάνεις πράξη μια τελευταία τους επιθυμία. Κράτα αυτούς που αγαπάς κοντά σου, πες τους ψιθυριστά πόσο πολύ τους χρειάζεσαι, αγάπα τους και φέρσου τους καλά, βρες χρόνο για να τους πεις "συγνώμη", "συγχώρεσέ με", "σε παρακαλώ", "ευχαριστώ" κι όλα τα λόγια αγάπης που ξέρεις. Κανείς δεν θα σε θυμάται για τις κρυφές σου σκέψεις. Ζήτα απ' τον Κύριο τη δύναμη και τη σοφία για να τις εκφράσεις. Δείξε στους φίλους σου τι σημαίνουν για σένα.

* η ενότητα "Ψήγματα Πνευματικότητας" αναστέλλεται προσωρινά.

σχόλια; αντιρρήσεις; ερωτήσεις;
ΠΡΟΣΘΕΣΤΕ ΤΟΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟ ΣΑΣ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΣΗΜΕΡΙΝΟ ΘΕΜΑ
 Διαβάστε περισσότερα.. »

Κυριακή 11 Μαΐου 2014

BPΑΒΕΥΣΗ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ ~ το ουσιαστικό και μοναδικό δίλημμα των εκλογών

Σας παρουσιάζω το καλύτερο άρθρο αυτής της εβδομάδας σύμφωνα με την καθαρά υποκειμενική κρίση του yannidakis. Σημειώνεται πως η βράβευση αφορά μονάχα την ενότητα ιστολογίων και για τους χώρους τους οποίους επισκέφτηκα. Παρακάτω δημοσιεύονται και τα υπόλοιπα άρθρα τα οποία ξεχώρισα μέσα στην εβδομάδα ως δευτερεύοντες διακρίσεις για λόγους ενδεχόμενης ισοπαλίας. Το ιστολόγιο που συγκεντρώνει τις περισσότερες βραβεύσεις και διακρίσεις στο τέλος κάθε μήνα βραβεύεται στην ειδική ενότητα "ΒΡΑΒΕΥΣΗ ΙΣΤΟΛΟΓΙΩΝ".

ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ:
από: Ελληνικό Καφενείο
τίτλος: Το ουσιαστικό και μοναδικό δίλημμα των εκλογών

Περάσαμε στην μάχη των διλημμάτων κατά την τελική ευθεία προς την κάλπη. Το όλον ΠΑΣΟΚ που επιχειρεί να συμπεριλάβει και την ΝΔ, δίχως την ακροδεξιά της, ή η ΝΔ που επιχειρεί να συμπεριλάβει το όλον ΠΑΣΟΚ, δίχως τον Ανδρέα Παπανδρέου και την όποια σοσιαλδημοκρατική του κληρονομιά, εμφανίζονται με το φοβικό, παρωχημένο, σουπερ-συντηρητικό και απολύτως απολιτικό και ξενέρωτο δίλημμα «σταθερότητα ή αστάθεια»!

Ο κύριος αντίπαλός τους, ΣΥΡΙΖΑ, έρχεται να αντιπαρατεθεί σε αυτό και αυτούς με το λαϊκιστικής εμπνεύσεως και .....
σημειολογικά ΠΑΣΟΚικής διαλεκτικής δίλημμα «με την Μέρκελ ή με την Ελλάδα»! Αυτό το ούτως ή άλλως προβληματικό σύνθημα θα μπορούσε να αποτελέσει το κεντρικό δίλημμα του ΣΥΡΙΖΑ κατά τις προηγούμενες εκλογές και όχι σήμερα, που πλέον η υπόθεση της ελληνικής κρίσης έλαβε σαφή οντολογική μορφή.

Αν στις προηγούμενες γενικές εκλογές ο ελληνικός λαός έπραττε αυτό που υποστήριζα, σε απολύτως στρατηγική-πραγματιστική βάση και έφερνε τον ΣΥΡΙΖΑ τότε στην κυβέρνηση, σε σημαντικό βαθμό θα είχε αποφευχθεί το κακό που δυστυχώς λίγοι έλληνες συνειδητοποιούν: η ελληνική κρίση θα είχε σε κρίσιμο μέγεθος παραμείνει ευρωπαϊκή κρίση και θα υπήρχε πίεση για να δοθεί σύντομα ευρωπαϊκή λύση, που θα αντιμετώπιζε σφαιρικά και δομικά το δημοσιονομικό και παραγωγικό πρόβλημα της Ελλάδας, αντί της διαστροφής που συμβαίνει με την ανισορροπία στα δημοσιονομικά και στο εξωτερικό ισοζύγιο να «θεραπεύεται» παραδόξως και αντι-οικονομικά με την αντικοινωνική στρατηγική πρόκλησης απορρύθμισης στην πραγματική οικονομία – μέσω της σοβαρής διαταραχής και δραματικής υποβάθμισης   στην αγορά κοινωνικών κυρίως υπηρεσιών, προϊόντων και εργασίας.

Εάν είχαμε «εισακουστεί» εμείς οι πραγματιστές-κονστρουκτιβιστές, που δεν επιτρέψαμε στην ιδεολογία να νοθεύσει την λογική μας, η οποία δομείτο στο πλαίσιο μιας καθαρά στρατηγικής προσέγγισης της κρίσης, υπέρ των δύο-τρίτων της ελληνικής κοινωνίας ασφαλώς, δεν θα καταλήγαμε να πέσουμε στην παγίδα: μια καθαρά ευρωπαϊκή κρίση, απόλυτα συνυφασμένη με το ευρωπαϊκό χρηματοπιστωτικό μοντέλο και προϊόν της διάρθρωσης της ευρωζώνης, να μετατραπεί βήμα-βήμα και σχεδόν αποκλειστικά σε εσωτερική κρίση της Ελλάδας. Αν είχε ο ελληνικός λαός την δυνατότητα να ακούσει ευρύτερα την πραγματιστική φωνή μας και καταλάβαινε τον ουσιαστικό λόγο που υποστηρίζαμε τον ΣΥΡΙΖΑ στις προηγούμενες εκλογές, ενώ ζητούσαμε εναγωνίως εκλογές πριν από την αναδιάρθρωση του χρέους και πριν από την δρομολόγηση της τελικής μορφής του ατομικού μηχανισμού, μέσω του οποίου το ευρωπαϊκό πρόβλημα «ελληνική χρηματοπιστωτική κρίση» έλαβε (πρόστυχα) εθνική μορφή, καθιστάμενο σχεδόν μια αμιγώς ελληνική υπόθεση… θα είχε ψηφήσει «Ελλάδα», τότε, στέλνοντας το πρόβλημα στην «Μέρκελ. Ή καθιστώντας την ίδια την «Μέρκελ» πρόβλημα, αντί αυτός να ψηφίσει «Μέρκελ» (: ΝΔ-ΠΑΣΟΚ), απαλλάσσοντας την Μέρκελ, τους συμμάχους της και το διεθνές χρηματοπιστωτικό σύστημα από το βάρος άμεσης επίλυσης του ελληνικού ζητήματος.

Ψηφίζοντας «Ελλάδα», ψήφιζες ευρωπαϊκά, ενώ ψηφίζοντας «Μέρκελ», όπως έπραξαν δυστυχώς αρκετοί, ήταν σαν να επικροτούσες το «όλοι μαζί τα φάγαμε» και σαν να αποδεχόσουν πως το πρόβλημα έπρεπε να απομονωθεί στο ελληνικό πλαίσιο και να επιλυθεί με τα PSI, την συντεταγμένη πτώχευση και την δραματική, μακρόχρονη και απολύτως διαστροφική, τόσο πολιτικά όσο και οικονομικά, διαδικασία της εσωτερικής υποτίμησης, που χαρακτήρισε την ολοκλήρωση του «ατομικού μηχανισμού διάσωσης». Το αποτέλεσμα το γνωρίζεις: «σοκ και δέος», με την εγχώρια ζήτηση στο διάστημα 2008-13 να υποχωρεί περισσότερο από 40% (και μεταξύ 2010-13 κατά 37%!!!), ενώ το  ΑΕΠ υποχώρησε κατά 30% και η ανεργία αυξήθηκε κατά 25 εκατοστιαίες μονάδες – κυμαινόμενη πλέον σε μη-διαχειρίσιμο επίπεδο! Το «σοκ» σήμανε την θανάτωση της χώρας μέσα στην μακροχρόνια ύφεση, εξαιτίας της μεθοδολογίας του «δέους»: πώς η ύφεση γίνεται μηχανισμός σταθεροποίησης του περιορισμού της ζήτησης στη θέση ευρωπαϊκών χρηματοπιστωτικών μέσων και ευρωπαϊκού προγράμματος επενδύσεων, σε συνδυασμό με σοβαρές διαρθρωτικές μεταβολές του παραγωγικού μοντέλου, που θα ενίσχυαν την ανταγωνιστικότητα της οικονομίας με σύγχρονους τεχνολογικούς και οργανωτικούς όρους!      

Αυτό ήταν το αποτέλεσμα της ψήφου του ελληνικού λαού, αγαπητέ αναγνώστη. Ψήφισε ανάποδα… παράλογα. Ο ελληνικός λαός την έπαθε από τους κυβερνώντες και την Διαπλοκή, φοβήθηκε και ψήφισε την εθνικοποίηση (ελληνοποίηση) ενός κατεξοχήν ευρωπαϊκού προβλήματος… σαν κορόιδο!  Το «πάση θυσία στο ευρώ», που αποτέλεσε το σύνθημα της λεγόμενης κεντροδεξιάς και κεντροαριστεράς στην Ελλάδα, ήταν στην ουσία ένα αντιευρωπαϊκό σύνθημα, καθώς μετέτρεπε ένα ευρωπαϊκό πρόβλημα σε ελληνικό. Η γραφή μου που, παρά τις πιέσεις ποτέ δεν προπαγάνδισε την έξοδο της Ελλάδας από την ευρωζώνη, αλλά αντίθετα έθεσε το ζήτημα του νομίσματος στις πραγματιστικές του πολιτικές διαστάσεις, ανέπτυξε μία προβληματική που υποστήριζε την αντίθετη στρατηγική από αυτήν που εγκλώβισε την ελληνική κοινωνία στο αδιέξοδο και με ταχύτατους ρυθμούς την οδήγησε στην υπανάπτυξη με σοβαρή κρίση στο κοινωνικό της μοντέλο – που εντός της λογικής της τρόικας δεν βρίσκει ασφαλώς θεραπεία. Μέρος αυτής της στρατηγικής ήταν το «χαρτί ΣΥΡΙΖΑ».

Όχι, δεν πρόκειται περί κυνισμού, αλλά περί σοβαρότητας και πραγματισμού. Εάν ο ελληνικός λαός έπαιζε το «χαρτί ΣΥΡΙΖΑ» στις προηγούμενες εκλογές, σήμερα δεν θα βρισκόταν στην δεινή θέση που επιφυλάσσει γι’ αυτόν η οντολογία της ελληνικής κρίσης, η οποία σε μεγάλο βαθμό ολοκληρώθηκε και αφορά στην απομόνωση της Ελλάδας και του ελληνικού προβλήματος, έτσι ώστε ακόμα και αν θριαμβεύσει ο ΣΥΡΙΖΑ σε αυτές τις εκλογές και σχηματίσει «μονοκομματική» κυβέρνηση, ελάχιστα θα μπορούσε να κάνει για να την μεταβάλλει (την οντολογία) υπέρ των συμφερόντων της ευρύτερης ελληνικής κοινωνίας.

Το μόνο που «παίζεται» ακόμη είναι η μεθοδολογία… και αυτό δεν είναι ασήμαντο! Με αυτήν την έννοια, καλά θα κάνει ο ελληνικός λαός να υποστηρίξει το κόμμα αυτό, αλλά θα πρέπει να γνωρίζει ότι καθυστέρησε να το κάνει και αυτό είναι εις βάρος του. Θεωρώ πως ο κυριολεκτικώς πρόστυχος και με ασυγχώρητους αστικούς όρους τρόπος, που οι κυβερνήσεις Παπανδρέου, Παπαδήμου και Σαμαρά διαχειρίστηκαν την ελληνική κρίση και η απολύτως ελεεινή – μοναδική στα σύγχρονα ευρωπαϊκά χρονικά – παραπλάνηση του ελληνικού λαού από τα μεγάλα ΜΜΕ της χώρας, πέτυχαν να απεγκλωβίσουν την «Μέρκελ» και το διεθνές χρηματοπιστωτικό σύστημα από την κρίση και να εγκλωβίσουν εκεί για πολλά χρόνια τον ελληνικό λαό. Ίσως κάποιοι να καταλαβαίνετε σήμερα γιατί αισθάνομαι τόσο βαθιά περιφρόνηση για τους κυβερνώντες και τους προπαγανδιστές τους.

Είναι αυτοί που, δια του Διοικητή της Τράπεζας της Ελλάδος κ. Γ. Προβόπουλου, έρχονται σήμερα να εκφράσουν – δίχως όμως να το αρθρώνουν ασφαλώς προεκλογικά – το ουσιαστικό και μοναδικό δίλημμα των εκλογών: επιτάχυνση και επέκταση της κοινωνικής καταστροφής στην Ελλάδα, ή αναδιάρθρωση παραγωγής και αγοράς με διάσωση της κοινωνίας; Το δίλημμα των εκλογών αφορά αντικειμενικά στην πολιτική μεθοδολογία διαχείρισης της κρίσης από εδώ και πέρα, λαμβάνοντας υπόψιν την οντολογία (της) που προανέφερα, θέτοντας απτά το ζήτημα της μορφής της ανάπτυξης για την Ελλάδα και τους όρους πραγματοποίησής της – εάν φυσικά αναφερόμαστε στο γενικό διακύβευμα της νέας μεταπολίτευσης και όχι περιορισμένα στο ευρωκοινοβούλιο.

Ο κ. Γ. Προβόπουλος μιλώντας στους Financial Times, εξέφρασε αυτό που επιχειρείται να διασκεδαστεί από το σύνθημα – δίλημμα των κυβερνώντων και του καθεστώτος της Διαπλοκής που τους στηρίζει. Αντί να επαναλάβει την σαχλαμάρα «σταθερότητα ή αστάθεια», είπε πως μετά από τόσο βαθιά κρίση, χρειάζεται ισχυρή επιχειρηματική συγκέντρωση στην οικονομία μια διαδικασία που έχει ήδη αρχίσει, αλλά όπως τόνισε πρέπει να επιταχυνθεί. Πώς θα γίνει αυτό; Μα, με την «προτροπή» του, που αποτελεί την στρατηγική της ΝΔ, του ΠΑΣΟΚ και των παραφυάδων τους, «να αφήσουν τις αδύναμες επιχειρήσεις να καταρρεύσουν και να ενθαρρύνουν τον συγκεντρωτισμό σε όλο το φάσμα της οικονομίας, για να μπορέσει να επιστρέψει η χώρα σε σταθερή ανάπτυξη»! Αυτή είναι η οδός της σταθερότητας των κυρίων Σαμαρά, Βενιζέλου, ελιών, ποταμών και τα ρέστα!

Η άλλη οδός, που οι ίδιοι αποκαλούν «αστάθεια», καθώς, πράγματι, θα αποσταθεροποιήσει το καθεστώς που πτώχευσε την Ελλάδα και φτωχοποιεί βίαια την ελληνική κοινωνία, αφορά στην επαναεισαγωγή του προβλήματος της ελληνικής κρίσης στο ευρωπαϊκό και διεθνές πλαίσιο που το δημιούργησε και το όρισε, καθώς και στην προγραμματική πρόταση για την δημιουργία μιας κοινωνικής οικονομίας της αγοράς με έμφαση στην παραγωγική ανασυγκρότηση και στην δραστική απομείωση του ελληνικού χρέους, έτσι ώστε η ανάπτυξη να δομηθεί μέσω της αποκέντρωσης κεφαλαίων και όχι της υπερσυγκέντρωσης, μέσω δηλαδή του ανταγωνισμού και της διάσωσης της κοινωνίας και όχι των μονοπωλίων και του αποκλεισμού των δύο τρίτων αυτής. Ας αναθεωρήσει, λοιπόν, και ο ΣΥΡΙΖΑ το κεντρικό του σύνθημα και ας εννοήσει η ηγεσία του πως πρέπει να απεγκλωβιστεί από ΠΑΣΟΚισμούς στην επικοινωνία της.

σχόλια; αντιρρήσεις; ερωτήσεις;
ΠΡΟΣΘΕΣΤΕ ΤΟΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟ ΣΑΣ ΠΑΝΩ ΣΤΗ ΒΡΑΒΕΥΣΗ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ
 Διαβάστε περισσότερα.. »

Σάββατο 10 Μαΐου 2014

ΣXOΛΙΟ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ ~ 2η στον κόσμο η ελλάδα σε καθαρές παραλίες

η είδηση που στιγμάτισε τη βδομάδα που πέρασε, σχολιάζεται και προβληματίζει


 η είδηση 
Με 408 βραβευμένες ακτές, η Ελλάδα βρίσκεται και πάλι στη δεύτερη θέση, παγκοσμίως, ανάμεσα σε 51 χώρες, καθώς σήμερα ανακοινώθηκαν από την Ελληνική Εταιρία Προστασίας της Φύσης (ΕΕΠΦ), Εθνικό Χειριστή του Διεθνούς Προγράμματος «Γαλάζιες Σημαίες» στη χώρα, οι βραβεύσεις ακτών και μαρινών με «Γαλάζια Σημαία» για το 2014.
 το σχόλιο 
Είναι πάρα πολύ σημαντικό πως παρά τα όποια προβλήματα υποδομών, εξακολουθούμε να κατέχουμε τη δεύτερη θέση που συνεπάγεται πρωτίστως με απεριόριστη διαφήμιση για την χώρα μας και μάλιστα τζάμπα!
Είναι χρέος μας να διατηρήσουμε σε καλή κατάσταση τις παραλίες μας και να είμαστε πρώτα εμείς εκείνοι που θα φροντίζουμε για αυτές.
Τώρα μάλιστα... καλό καλοκαίρι!
+Yanni Spiridakis 

σχόλια; αντιρρήσεις; ερωτήσεις;
ΠΡΟΣΘΕΣΤΕ ΤΟΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟ ΣΑΣ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ
 Διαβάστε περισσότερα.. »

Παρασκευή 9 Μαΐου 2014

EK-ΠΑΙΔΕΥΟΝΤΑΣ ΤΟ ΑΥΡΙΟ ΜΑΙΟΥ ~ χρόνια πολλά μαμά

μία μητέρα περι-γράφει πως είναι να μεγαλώνεις την αυριανή γενιά, σήμερα

Χαίρεται από το +yannidakis , 
κάθε δεύτερη Κυριακή του Μαΐου κάθε μανούλα λίγο πολύ περιμένει κάτι να δεχτεί από το παιδάκι της, ένα φιλί, ένα "σε αγαπώ", μια κάρτα, ένα λουλούδι. Πριν γίνω μαμά φρόντιζα κάτι να προσφέρω στην δική μου μητέρα εκείνη την ημέρα καθώς μέναμε και κοντά. Δεν καταλάβαινα και τόσο πολύ την σπουδαιότητα της ημέρας γιατί κάποια πράγματα τα καταλαβαίνεις μόνο αν εσύ βρεθείς στην αντίστοιχη θέση.
Μου αρέσει πολύ η διάθεση και η προθυμία που έχουν πολλοί νηπιαγωγοί αναφορικά με τη συγκεκριμένη ημέρα. Που βάζουν τα παιδιά να ζωγραφίσουν κάτι για την μαμά τους, να φτιάξουν μία κάρτα, να φυτεύσουν ένα λουλουδάκι ή ακόμα και τα πιο μεγάλα και ρομαντικά παιδιά να γράψουν ένα ποίημα. Θεωρώ ότι στην διαπαιδαγώγηση των παιδιών έχουν όλοι τον ρόλο τους. Όμως τι είναι αυτό που ανυψώνει τόσο πολύ την μητέρα στα μάτια των παιδιών;
Οι μητέρες δεχόμαστε περισσότερο εύκολα τα παιδιά μας και το τι είναι μέσα από την κοιλιά μας. Από την μέρα που μαθαίνουμε ότι θα φέρουμε έναν άνθρωπο στον κόσμο δεν παρακαλάμε για το αν θα είναι αγόρι ή κορίτσι, ούτε κάνουμε μακρινά όνειρα για το πως θα περνάμε τον χρόνο μας μαζί τους αλλά μας  ενδιαφέρει να είναι γερά παιδιά. Τις μικρές ή τις μεγάλες αταξίες τους της αντιμετωπίζουμε μεν με δυσκολία αλλά τις μεγάλες τους αποφάσεις όσο και αν μας πονάνε τις δεχόμαστε πιο εύκολα. Είμαστε δίπλα τους από το πρώτο λεπτό πριν καν χτυπήσει η καρδιά τους, ζούμε αναπνέουμε για αυτά, είμαστε αυστηρές και τους αρέσει και μας καταλαβαίνουν μόνο όταν γίνονται και τα ίδια γονείς.

Αν και τα κορίτσια θεωρητικά είναι προσκολλημένα στον μπαμπά τους η σχέση τους με την μητέρα τους γίνεται καλύτερη όταν και τα ίδια γίνουν μητέρες. Ευτυχισμένες γινόμαστε γνωρίζοντας ότι είναι καλά, με ένα τους χαμόγελο, με μια έκφραση, με ένα άγγιγμά τους, με ένα φιλί τους, με ένα σε αγαπώ, ακόμα και όταν κοιμούνται και είναι γαλήνια μας ηρεμεί.

Ένα δώρο που εύχομαι όλες οι μανούλες του κόσμου να πάρουν είναι να έχουν υγιή παιδιά. Να δώσουν πολύ αγάπη και στοργή και να πάρουν και εκείνες με την σειρά τους την μεγαλύτερη ανταμοιβή έναν σωστό άνθρωπο στην κοινωνία. Και αν διαβάσει και κάποιος μπαμπάς αυτό το άρθρο, ας παροτρύνει τα παιδιά του να πει ένα σε αγαπώ σε εκείνη, εκείνη την μέρα. Σε όλες μας αρέσει να δεχόμαστε λίγη παραπανίσια αγάπη και φροντίδα ίσως γιατί δίνουμε πολύ και έχουμε ανάγκη να γεμίζουμε τις μπαταρίες μας. Χρόνια Πολλά και στην δική μου μαμά. Καλή συνέχεια. +Ioanna Mpourdouvali 

σχόλια; αντιρρήσεις; ερωτήσεις;
ΠΡΟΣΘΕΣΤΕ ΤΟΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟ ΣΑΣ
ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΣΗΜΕΡΙΝΟ ΘΕΜΑ
 Διαβάστε περισσότερα.. »

Πέμπτη 8 Μαΐου 2014

ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΘΕMAΤΟΛΟΓΙΑΣ ~ πως μας αλλάζουν τα ταξίδια της ζωής;

Καληνωρίσματα από το +yannidakis 
Λοιπόν. Έχουμε έναν τύπο που τον λένε Christoph Rehage και αποφασίζει μια μέρα να περπατήσει την Κίνα. imageΠροσέξτε: όχι στην Κίνα, την Κίνα! Ξεκινάει λοιπόν και περπατάει. Περπατάει, πάει και παραπάει, ώσπου κάποια στιγμή βλέπει ότι έχουν περάσει ένας χρόνος ή αλλιώς, τέσσερις χιλιάδες εξακόσια σαράντα έξι χιλιόμετρα και αποφασίζει να σταματήσει. Το προνοητικό που φρόντισε να κάνει πάντως, ήταν να τραβάει τον εαυτό του φωτογραφίες καθ όλη την διάρκεια της διαδρομής ώστε όταν ολοκλήρωνε το ταξίδι του να έβλεπε την εξέλιξη των αλλαγών στο ίδιο του το πρόσωπο. Σας παραθέτω το πολυμεσικό ώστε να διαπιστώσετε κι εσείς τις αλλαγές και δεν αναφέρομαι στα γένια και τα μαλλιά που μεγάλωσαν, αλλά στο πόσο τελικά αγρίεψε το πρόσωπό του.
Ο τύπος ναι άλλαξε, όμως αυτά που μπορεί να δείξει το πολυμεσικό που μόλις παρακολουθήσατε, δεν αφορούν αυτά στα οποία θέλω να καταλήξω. Δεν ξέρω γιατί κάποιος θα αποφάσιζε να περπατάει για έναν χρόνο. Προσωπικά τον αποκαλώ χασομέρη και χαραμοφάη. Όμως ας δούμε αυτό που έκανε κάπως συμβολικά. Γιατί ένα ταξίδι πρέπει να είναι και συμβολικό.

Αναφέρομαι σε κάθε ταξίδι. Είτε αφορά την απόσταση, είτε αφορά την διάρκεια, είτε την ενέργεια. Σκεφτείτε το διάβασμα ενός βιβλίου που είναι ένα πολύ όμορφο ταξίδι. Σκεφτείτε το ταξίδι ενηλικίωσης του παιδιού σας ή την εργασιακή σας εμπειρία. Κάθε στόχος σας, κάθε διαδικασία από την οποία περνάτε, κάθε δραστηριότητα, κάθε εμπειρία, είναι όλα ταξίδια των οποίων η “διαδρομή” μας μεταβάλει και δεν αναφέρομαι στα εξωτερικά μας γνωρίσματα αλλά στις διδαχές, τα ερεθίσματα, οι γνώσεις, οι εμπειρίες και ωρίμανση που μας προσφέρουν συμπληρώνοντας τον χαρακτήρα και την προσωπικότητα μας.

Για να μην αδικήσω εντελώς τον νεαρό αυτό, θα ομολογήσω πως είμαι σίγουρος πως εκτός από την αγριάδα στο πρόσωπο, οι επιρροές που έλαβε του προσέφεραν αρκετές ακόμα αλλαγές στην προσωπικότητά του. Εσείς; Πως αλλάξατε από τα… ταξίδια σας; +Yanni Spiridakis 

σχόλια; αντιρρήσεις; ερωτήσεις;
ΠΡΟΣΘΕΣΤΕ ΤΟΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟ ΣΑΣ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΣΗΜΕΡΙΝΟ ΘΕΜΑ
 Διαβάστε περισσότερα.. »

Τετάρτη 7 Μαΐου 2014

ΠPOΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑΣ ~ ο τσίπρας πάλι με προκαλεί μέρες (προεκλογικές) που ‘ναι

Καληνωρίσματα από το +yannidakis 
Ειλικρινά σας το λέω, μέρες (προεκλογικές) που ‘ναι, είχα πει στον εαυτό μου να μην ασχοληθώ ξανά με τον Τσίπρα για να μην στιγματιστώ. Αλλά τι να κάνω που ο τύπος κάνει τη μια βλακεία πίσω απ’ την άλλη;

Πριν αρχίσω να γράφω προσπάθησα να βρω πως λέγεται αυτός που είναι ρατσιστής στους ρατσιστές. Δε βρήκα imageκάποιο όνομα, όμως ακούστε τι έκαναν στον ΣΥΡΙΖΑ. Από την Κεντρική Επιτροπή του κόμματος ενέκριναν την συμμετοχή μίας ρομά στις ευρωεκλογές, κάτι που αντιλαμβάνεστε πως αποτέλεσε μία πολύ σημαντική κίνηση για το κόμμα που έδειξε την ευαισθητοποίηση του σε θέματα μειονοτήτων. Όταν τελικά έγινε γνωστό πως η συγκεκριμένη κοπέλα είχε εργαστεί κατά του εκτουρκισμού της μειονότητας των Ρομά στη Θράκη, ο Τσίπρας παρέκαμψε την Επιτροπή του κόμματος και με το έτσι θέλω, την αφαίρεσε βάζοντας στην θέση της έναν τούρκο με νόμιμο δικαίωμα συμμετοχής στις ελληνικές εκλογές!

Πιστεύω πως θα συμφωνείτε πως η κίνηση αυτή είναι πέρα για πέρα προκλητική. Εντάξει, γνωρίζουμε τα φιλοτουρκικά φρονήματα των ανθρώπων του ΣΥΡΙΖΑ, αλλά το ότι θα “ξήλωναν” μία υποψήφια που οι ίδιοι επέλεξαν απλά και μόνο επειδή στο παρελθόν πάλεψε για την ελληνικότητα της μειονότητάς της, ε, αυτό δεν το περίμενα ούτε από τον ΣΥΡΙΖΑ και όχι επειδή εμπιστεύομαι τα φιλοεθνικά τους φρονήματα, απλά επειδή μία τέτοια κίνηση θα είχε πολιτικό κόστος. Ε, λοιπόν ούτε αυτό τους πείραξε και σκέφτομαι ποιος τους δίνει το θάρρος να νομίζουν πως είναι υπεράνω του έθνους τους; Μήπως έχουν έξωθεν στήριξη από τους αγαπημένους τους γείτονες;

Τελικά, κατέληξα να κάνω ακριβώς ότι δεν ήθελα: Να επηρεάζω την κρίση σας εν όψει των εκλογών, όμως αν πράγματι προσανατολίζεστε υπέρ του ΣΥΡΙΖΑ, ψηφίστε τον όχι απλά για να διαμαρτυρηθείτε στην κυβέρνηση. Ψηφίστε τον επειδή έχετε κάποιον σοβαρό λόγο. Έχετε κάποιο γνωστό υποψήφιο, έχετε ταυτιστεί με τις ιδέες και την πολιτική τους φιλοσοφία, όχι όμως στα τυφλά επειδή θέλετε να πάτε κόντρα στην κυβέρνηση. Σε αυτήν την περίπτωση υπάρχουν αρκετά άλλα αριστερά και δεξιά κόμματα για να στηριχτείτε. +Yanni Spiridakis 

σχόλια; αντιρρήσεις; ερωτήσεις;
ΠΡΟΣΘΕΣΤΕ ΤΟΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟ ΣΑΣ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΣΗΜΕΡΙΝΟ ΘΕΜΑ
 Διαβάστε περισσότερα.. »

Τρίτη 6 Μαΐου 2014

ΜOYΣΙΚΟΣ ΚΩΔΙΚΟΣ ΜΑΙΟΥ ~ το τέλος του παραμυθιού που δεν άρχισε καν (where have all the cowboys gone)

ταξιδέψτε στον Μουσικό Κωδικό ακούγοντας το κομμάτι συγχρόνως 
Μεγάλωσε μέσα στα παραμύθια, εκεί όπου οι ιππότες ξιφομαχούσαν για την τιμή μιας κοπέλας. Κι όταν το παραμύθι τελείωνε, παρέμενε στο όνειρο. Όταν τα χρόνια πέρασαν περίμενε να δει μια πραγματικότητα που θα εφάρμοζε το όνειρό της. Και την βρήκε σε εκείνον. Αυτόν που από την πρώτη στιγμή κατάλαβε πως θα είναι ο άντρας της ζωής της. Αυτός με τον οποίο θα περνούσε τα καλύτερα της χρόνια ως το τέλος.

Το παλιό αυτοκίνητο έτριζε στα φρένα και όταν εκείνος γυρνούσε απ’ την δουλειά ήταν βρώμικο, όμως στα μάτια της αυτό δεν φάνταζε εμπόδιο. Προκειμένου να μην πληγώνει τον εγωισμό του δεν έπλυνε ποτέ ξανά το δικό της. Τα πρώτα τους ραντεβού ήταν σε ψησταριές με παρέες που ποτέ δεν βρήκε ποτέ ενδιαφέρουσες, όμως ακόμα και η λεμονάδα που έπινε αντί για το κοκτέιλ, την ικανοποιούσε βλέποντας τον να της χαμογελά. Συμβιβάστηκε έτσι σε μια ζωή που εκείνος θα πλήρωνε τους λογαριασμούς και εκείνη θα έπλενε τα ρούχα και θα μαγείρευε.

Ποτέ δεν πρόλαβε να σκεφτεί που πήγε ο ιππότης της, ο περήφανος καβαλάρης και το ευτυχισμένος τέλος της. Συνήθισε στην ιδέα να τον βλέπει να γυρνάει σπίτι ξαπλώνοντας στον καναπέ μπροστά στην τηλεόραση, περιμένοντας το φαγητό μπροστά του. Βλέποντάς τον τόσο κουρασμένο θεωρούσε υποχρέωση να του τρίβει την πλάτη και να ικανοποιεί κάθε είδους ανάγκη του. Άλλωστε εκείνος… πλήρωνε τους λογαριασμούς.

Τα βράδια στην τηλεόραση λιγόστεψαν και πλέον τα περνούσε στο καφενείο με τους φίλους απ’ τη δουλειά. Εκείνη είχε πια όλο το χρόνο να κάνει τις δουλειές της και να μεγαλώνει τα ένα-δυο παιδιά, όσο τον περίμενε αργά το βράδυ για να ξαπλώσουν. Εκείνο το βράδυ δεν παρατήρησε το καινούριο φόρεμα που φορούσε και τότε θυμήθηκε πως ποτέ δεν είχε προσέξει τίποτα πάνω της.

Μήπως δεν ήταν αυτός ο ιππότης της; Ο καβαλάρης με το γυαλιστερό ξίφος που πάντα ονειρευόταν; Μήπως στο τέλος του παραμυθιού (της) δεν ζήσανε αυτοί καλά κι εμείς καλύτερα; +Yanni Spiridakis 

σχόλια; αντιρρήσεις; ερωτήσεις;
ΠΡΟΣΘΕΣΤΕ ΤΟΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟ ΣΑΣ AΠΟΚΩΔΙΚΟΠΟΙΩΝΤΑΣ ΚΙ ΕΣΕΙΣ ΤΟΝ ΜΟΥΣΙΚΟ ΚΩΔΙΚΟ ΤΟΥ ΜΗΝΑ
 Διαβάστε περισσότερα.. »

Δευτέρα 5 Μαΐου 2014

EPΩΤΗΜΑ ΜΑΙΟΥ ~ αποφασίζουμε πως θα ψηφίσουμε όχι τι θα ψηφίσουμε


Καληνωρίσματα από το +yannidakis
Ο Μάιος είναι μήνας εκλογών. Όσο κι αν θέλουμε να το αποφύγουμε, όσο κι αν θέλουμε να το ξεχάσουμε, όσο κι αν imageπροσπαθούμε να πείσουμε τον εαυτό μας πως δεν μας απασχολεί, οι εκλογές αυτές θα στείλουν πολλά μηνύματα για τη σχέση των ελλήνων πολιτών με την κυβέρνηση και την πολιτική. Σίγουρα θα δούμε τελικούς σε ευρωπαϊκές διοργανώσεις, θα ακούσουμε την eurovision και θα ξεκινήσουμε τις πρώτες ανοιξιάτικες βόλτες μας, όμως αυτές οι εκλογές σας υπόσχομαι πως θα μας απασχολήσουν.

Καταρχάς να ξεκαθαρίσω πως αναφέρομαι στις εκλογές της τοπικής αυτοδιοίκησης. Αυτές που θα ανακηρύξουν τον επόμενο Δήμαρχο και Περιφερειάρχη του τόπου μας. Αυτόν που για χρόνια ψηφίζαμε ανάλογα με το ποιανού κόμματος εκπρόσωπος ήτανε. Φέτος για πρώτη φορά έχουμε πολλούς υποψήφιους που δεν έθεσαν υποψηφιότητα με την στήριξη κάποιας πολιτικής παράταξης κι έτσι… μόνοι και ανεξάρτητοι θα διεκδικήσουν την ψήφο μας.
Το ερώτημα αυτό το μήνα είναι το τι θα κάνουμε εμείς με αυτούς ή μάλλον με αυτήν την ριμάδα την ψήφο που πρέπει να καταλάβουμε πως είναι το μεγάλο μας δημοκρατικό όπλο. Πως θα την χρησιμοποιήσουμε και με τι κριτήρια θα την αξιοποιήσουμε. Το Ερώτημα αυτού του μήνα δεν εξετάζει το ποιον θα ψηφίσετε –άλλωστε δεν πρόκειται για δημοσκόπηση- αλλά το πως θα τον ψηφίσετε!
  • Δεν θα ψηφίσεις καθόλου. Πες λόγω αδιαφορίας. Πες λόγω διαμαρτυρίας. Πες εξαιτίας της αναποφασιστικότητάς σου που προβλέπεις πως θα σε νικήσει στην μάχη της επιλογής υποψηφίου.
  • Θα ψηφίσεις με κομματικά κριτήρια. Θα επιλέξεις τον υποψήφιο εκείνο που εκπροσωπεί καλύτερα τα τρέχοντα πολιτικά σου κριτήρια. Αν είσαι φιλοκυβερνητικός τότε ίσως θες να πας με υποψήφιο που κατεβάζει η κυβέρνηση. Αν πάλι θες να διαμαρτυρηθείς, θα επιλέξεις αριστερούς υποψηφίους κλπ.
  • Θα ψηφίσεις με βάση τοπικά κριτήρια. Μπορεί ο υποψήφιος να παρουσίασε ένα πλάνο που εκτιμάς ότι θα βοηθήσει την πόλη ή το χωριό σου. Μπορεί να μίλησε για πάρκα ή για χαμηλότερα δημοτικά τέλη. Μπορεί βρε αδερφέ να θαυμάζεις το έως τώρα έργο του.
  • Θα ψηφίσεις με βάση τις γνωριμίες σου. Τους ανθρώπους που γνωρίζεις προσωπικά ή γνωρίζεις μέσω γνωστών και που μπορείς να προσεγγίσεις για μια προσωπική σου υπόθεση πιο εύκολα (αν δεν το έχεις κάνει ήδη, λαμβάνοντας μιαν υπόσχεση σαν απάντηση).

Να σε προειδοποιήσω για κάτι αγαπητέ αναγνώστη. Το βράδυ των εκλογών, προτίμησε να δεις τις φάσεις του τελικού του Champions League (διεξάγεται το προηγούμενο βράδυ) ή κάνε μια βόλτα, διότι εκείνη την ημέρα οι τηλεοπτικοί σταθμοί θα ερμηνεύουν το αποτέλεσμα λες και όλα αφορούν την κυβέρνηση και τα μηνύματα του εκλογικού σώματος σ’ αυτή. Κανείς δε θα έχει διαβάσει το yannidakis για να αντιληφθεί πως κάθε ψήφος δε θα έχει κομματικό χαρακτήρα και άρα κάθε σχετικό συμπέρασμα θα είναι λανθασμένο.


Γι’ αυτό απαιτώ συμμετοχή. Από το εικονίδιο του πτυσσόμενου μενού στα δεξιά με το αντίστοιχο σύμβολο, ψηφίστε ποιο θα είναι το δικό σας κριτήριο πριν τις κάλπες και δώστε απάντηση σε όλους αυτούς που θα προτρέξουν βγάζοντας συμπεράσματα εκ των γενικών αποτελεσμάτων+Yanni Spiridakis 

σχόλια; αντιρρήσεις; ερωτήσεις;
ΠΡΟΣΘΕΣΤΕ ΤΟΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟ ΣΑΣ ΨΗΦΙΖΟΝΤΑΣ ΣΤΗΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ ΠΑΝΩ ΚΑΙ ΔΕΞΙΑ ΤΗΣ ΣΕΛΙΔΑΣ ΠΑΤΩΝΤΑΣ ΤΟ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟ ΕΙΚΟΝΙΔΙΟ
 Διαβάστε περισσότερα.. »

Κυριακή 4 Μαΐου 2014

BPΑΒΕΥΣΗ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ ~ εργατική πρωτομαγιά..

Σας παρουσιάζω το καλύτερο άρθρο αυτής της εβδομάδας σύμφωνα με την καθαρά υποκειμενική κρίση του yannidakis. Σημειώνεται πως η βράβευση αφορά μονάχα την ενότητα ιστολογίων και για τους χώρους τους οποίους επισκέφτηκα. Παρακάτω δημοσιεύονται και τα υπόλοιπα άρθρα τα οποία ξεχώρισα μέσα στην εβδομάδα ως δευτερεύοντες διακρίσεις για λόγους ενδεχόμενης ισοπαλίας. Το ιστολόγιο που συγκεντρώνει τις περισσότερες βραβεύσεις και διακρίσεις στο τέλος κάθε μήνα βραβεύεται στην ειδική ενότητα "ΒΡΑΒΕΥΣΗ ΙΣΤΟΛΟΓΙΩΝ".

ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ:
από: Η θάλασσα των ονείρων μου
τίτλος: Εργατική Πρωτομαγιά..

Ποιος το πίστευε πως μετά από τόσους αγώνες και αιματοχυσίες εργατών, θα βρισκόμασταν εν έτη 2014 -παρακαλώ!- και αντί να σκεφτόμαστε ένα καλύτερο σήμερα, ένα καλύτερο αύριο για τα παιδιά μας, παλεύουμε για χειρότερες συνθήκες; Παλεύουμε για να αποδείξουμε πως η Ελλάδα είναι μια καλή Ευρωπαϊκή χώρα..
Εκείνοι οι άνθρωποι διεκδίκησαν το 8ωρο, θέλησαν καλύτερες συνθήκες εργασίας, έχυσαν το αίμα τους για μια ζωή με περισσότερα προνόμια..

Πότε θα μάθουμε πως αν είμαστε όλοι μαζί ως σύνολο, αυτό είναι η δύναμη μας;
Εμείς οι άνθρωποι τι κάνουμε; Παλεύουμε ή αύριο θα πάμε να ψήσουμε, ελπίζοντας πως η ψήφος που θα ρίξουμε σε λίγες μέρες θα κάνει την διαφορά, θα φέρει την αλλαγή;
Ποια αλλαγή και κουταμάρες; Όταν...
- Υπάρχουν άνθρωποι που δουλεύουν σε νυχτερινή εργασία για 10 ώρες και τους πληρώνουν με 10 ευρώ;
- Υπάρχουν νέα παιδιά, στην πιο παραγωγική και κρίσιμη περίοδο της ζωής τους, τα οποία δεν μπορούν να στεριώσουν μια εργασία.. μην μιλήσω για τη σκέψη να δημιουργήσουν μια νέα οικογένεια..
- Υπάρχει τόση λαμογιά και ψευτιά στις συνεργασίες..
- Υπάρχει τόση ανευθυνότητα και εκμετάλλευση στο χώρο της εργασίας..
- Υπάρχει τόσος φασισμός τριγύρω και η Δημοκρατία δεν μπορεί να ανθίσει..
....
Βαρέθηκα τόσα πρόσωπα τριγύρω να προσπαθούν να με πείσουν πως θα κάνουν τον κόσμο μου, τον κόσμο μας, τα χώματα που βρίσκομαι καλύτερα.. Που πάμε; Και αφού βλέπουμε την καταστροφή στην οποία οδεύουμε, γιατί δεν κάνουμε τίποτα και είμαστε όλοι βολεμένοι;

Και ιδού το ερώτημα... ποιος θα φέρει την Άνοιξη;

Θα κλείσω την σημερινή ανάρτηση με μια όμορφη φωτογραφία από τις φημισμένες γνωστές κερασιές του Σικάγο-το οποίο αποτελεί μια πόλη σταθμό για τον αγώνα-, με την ελπίδα πως κάποια μέρα θα δούμε αυτή την Ανάταση της ζωής μας να ανθίζει, όπως αυτές οι πανέμορφες κερασιές...

~Καλό μήνα με άνθη κερασιάς και καλό αγώνα!~

ΞΕΧΩΡΙΣΑΝ ΑΚΟΜΑ:
  1. Δεν μάς αξίζει ο θυμός αγάπη μου από Ο Κλόουν
  2. Όταν φοβάσαι να αλλάξεις... από Πυρ, γυνή, Αλεξιάννα

σχόλια; αντιρρήσεις; ερωτήσεις;
ΠΡΟΣΘΕΣΤΕ ΤΟΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟ ΣΑΣ ΠΑΝΩ ΣΤΗ ΒΡΑΒΕΥΣΗ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ
 Διαβάστε περισσότερα.. »