Τετάρτη 25 Ιουνίου 2014

ΠΡΟΒΛΗΜAΤIΣΜΟΣ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑΣ ~ όχι άλλη γκρίνια για την εθνική ελλάδος

Καληνωρίσματα από το +yannidakis 
Δεν είχα σκοπό να γράψω ξανά για το Μουντιάλ αφού ξέρω πως οι αναγνώστες μου δεν είναι ιδιαίτερα ποδοσφαιρόφιλοι, όμως αφορμή αυτή τη βδομάδα στάθηκε η Εθνική μας Ελλάδος και μερικές συζητήσεις καφενειακού τύπου που είχα αυτές τις μέρες με αφορμή την απόδοση της στους αγώνες της αλλά και γενικά των άλλων ομάδων.


Οι… “φίλαθλοι” έλληνες ξαφνικά άρχισαν να έχουν υψηλές προσδοκίες από την Εθνική. Πίστεψαν ότι επειδή ανήκεις στις τριάντα δύο καλύτερες ομάδες του κόσμου, θα πρέπει και να περάσεις τουλάχιστον στις οχτώ καλύτερες. Έτσι όμως δεν είναι οι έλληνες; Ενθουσιάζονται εύκολα και απογοητεύονται το ίδιο. Ή του ύψους ή του βάθους δηλαδή. Μπορεί ποτέ να μην τους άρεσε η μπάλα που παίζει η εθνική, ποτέ να μην συμφώνησαν με τις επιλογές του Σάντος για την αποστολή στη Βραζιλία και ποτέ να μην συμφώνησαν με τον τρόπο που “στήνει” την ομάδα, όμως σε κάθε περίπτωση είχαν να επικρίνουν και τα αποτελέσματα. Όπως για παράδειγμα τα τρία που δεχτήκαμε από την Κολομβία. Κανείς τους δεν είδε πως η ομάδα είχε την συντριπτική πλειοψηφία της κατοχής, πως είχαμε ένα δοκάρι σε κρίσιμο σημείο του αγώνα και πως είχαμε περισσότερες ευκαιρίες από εκείνους. Κανείς δεν είπε πως τρέξαμε περισσότερο ή πως είχαμε περισσότερες μεταβιβάσεις. Κανείς δεν είπε πως οι Κολομβιανοί έπαιζαν μπροστά σε σαράντα πέντε χιλιάδες κόσμου ενώ οι έλληνες δεν ξεπερνούσαν τα πεντακόσια άτομα.


Ακόμα κι έτσι, όμως φάνηκε πως ο κόσμος δεν ξέρει από ποδόσφαιρο. Διότι σίγουρα δε θα παρακολούθησε τους άλλους αγώνες. Δεν είδε πως η Βραζιλία νίκησε στην πρεμιέρα με τη βοήθεια του ιάπωνα διαιτητή που την πήρε απ’ το χεράκι και της έδωσε ότι χρειαζόταν: πέναλτι, φάουλ σε ανύποπτες φάσεις κ.α. Κάπως έτσι ξεπληρώθηκε το χρέος της Ιαπωνίας προς την FIFA για την εμετική διαιτησία στο Μουντιάλ της Ιαπωνίας του 2002 που έφτασε την Ιαπωνίimageα όσο πιο ψηλά γινόταν… Εξάλλου όταν δεν είχε τη βοήθεια του τούρκου άρχοντα, πολύ απλά δεν κέρδισε (το Μεξικό).


Όμως και τα υπόλοιπα λατιονοαμερικάνικα φαβορί για τον Παγκόσμιο τίτλο, τι έκαναν; Η Αργεντινή έπαιξε πολύ άσχημα δείχνοντας πως έχει όλη την πολυδιαφημιζόμενη επίθεσή της σε κακή κατάσταση, η Ουρουγουάη έγινε ρεζίλι αφού έχασε ενώ είχε προηγηθεί στο ημίχρονο ενάντια ενός μετριότατου αντιπάλου και πλέον ο τίτλος είναι φανερό πως απομακρύνεται από την Λατινική Αμερική.


Οπότε πάμε στην Ευρώπη και την Παγκόσμια πρωταθλήτρια Ισπανία που επίσης προηγήθηκε και κατάντησε να δέχεται πέντε τέρματα στην πρεμιέρα της! Ο σάλος που προκλήθηκε ήταν τεράστιος μετά το εμφατικό αποτέλεσμα, σαν αυτό με το οποίο έχασε και η Πορτογαλία που είδε τον καλύτερο παίκτη του κόσμου, Κριστιάνο Ρονάλντο να μην μπορεί να παίξει απολύτως τίποτα! Σοκ λοιπόν στα μεγαθήρια και της Ευρώπης.


Η Εθνική Ελλάδος βρίσκεται αυτή τη στιγμή στην δωδέκατη θέση της βαθμολογίας της FIFA και αυτό δεν είναι αποτέλεσμα που ακούς σε εκπομπές αμφιβόλου ποιότητας. Προκύπτει απ’ τα απολύτως αξιοκρατικά κριτήρια του οργανισμού που διοργανώνει όλο το πανηγύρι… Κλείνοντας να σημειώσω πως οι παίκτες των παραπάνω χωρών αξίζουν πολλά εκατομμύρια, κάποιοι από αυτούς ξεχωριστά αξίζουν όσο όλοι μαζί οι παίκτες της Εθνικής μας κι όμως εμείς επιμένουμε να (κατα)κρίνουμε τους παίκτες μας έχοντας τις απαιτήσεις που έχουν οι φίλαθλοι της Ολλανδίας, της Γερμανίας, της Ισπανίας και της Βραζιλίας. Βλέπετε εσείς κάποια λογική σε αυτό; +Yanni Spiridakis 

σχόλια; αντιρρήσεις; ερωτήσεις;
ΠΡΟΣΘΕΣΤΕ ΤΟΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟ ΣΑΣ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΣΗΜΕΡΙΝΟ ΘΕΜΑ
 Διαβάστε περισσότερα.. »

Τρίτη 24 Ιουνίου 2014

MOΛΥΒΕΝΙΟ ΣΤΡΑΤΙΩΤΑΚΙ ΙΟΥΝΙΟΥ ~ σήμα κινδύνου

Τα όπλα των πολεμιστών είναι οι εικόνες που κουβαλάνε στην ψυχή τους από όσα αγάπησαν

σχόλια; αντιρρήσεις; ερωτήσεις;
ΠΡΟΣΘΕΣΤΕ ΤΟΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟ ΣΑΣ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΣΚΙΤΣΟ ΤΟΥ ΜΗΝΑ


 Διαβάστε περισσότερα.. »

Δευτέρα 23 Ιουνίου 2014

ΣΠΙΘΕΣ ΑΙΣIΟΔΟΞIΑΣ ΙΟΥΝΙΟΥ ~ η άλλη όψη της αποτυχίας

σε μία κοινωνία κατήφειας & παρακμής, βρίσκουμε τα εφόδια να αισιοδοξούμε

Καλησπέρα Positive People του +yannidakis!

Εδώ και καιρό προβληματίζομαι γύρω από ένα συγκεκριμένο ζήτημα, αυτό της αποτυχίας.

Κάτι που που προφανώς όλοι έχουμε ζήσει, άλλοι λιγότερες φορές, άλλοι περισσότερες και που διαφέρει στον τρόπο που το εκλαμβάνουμε. Το δεδομένο είναι η αποτυχία, γεγονός που δεν αλλάζει, μπορεί όμως να αλλάξει ο τρόπος που την αντιμετωπίζουμε.

Για αρχή θέλω να αναφερθώ σε ένα φαινόμενο που παρατηρώ παντού και πάντοτε.

Όταν κάποιος πετυχαίνει, σπεύδουν όλοι να τον συγχαρούν, να του δηλώσουν πόσο περήφανους τους έκανε. Όταν κάποιος αποτυχαίνει, όλοι σιωπούν. Φυσικά δεν αναφέρουν αν είναι περήφανοι για εκείνον, δεν του λένε μπράβο για την προσπάθεια κι ότι κάποια στιγμή θα τα καταφέρει.

Με αποτέλεσμα να γεννιούνται φόβοι, ανασφάλειες, ντροπή, αρνητικά γενικότερα στοιχεία γύρω από την αποτυχία. 

Να το εξετάσουμε διαφορετικά;

Αν είστε γονιός, θα προτιμούσατε το παιδί σας να έχει περισσότερες επιτυχίες παρά αποτυχίες, σωστά;

Κι όμως.. η επιτυχία κρύβει μεγαλύτερους κινδύνους. (ειδικά στην παιδική ηλικία)
Σου δημιουργεί το αίσθημα του "άτρωτου", ένα μπαλόνι που θα ξεφουσκώσει στο πρώτο εμπόδιο που θα συναντήσει. Ενώ οι αποτυχίες χτίζουν χαρακτήρα, σε κάνουν ουσιαστικά και όχι επιφανειακά δυνατό, σου δίνουν επιμέρους τρόπους να σκεφτείς τι δρόμους θα ακολουθήσεις.

Έτσι ανακαλύπτεις πιο πολλά και ουσιώδη.
Την επόμενη φορά που θα αποτύχετε.. σκεφτείτε το καλύτερα! +Katerina Verigka 

Tomas Edison:  I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work.
Henry Ford:  Failure is simply the opportunity to begin again, this time more intelligently.

σχόλια; αντιρρήσεις; ερωτήσεις;
ΠΡΟΣΘΕΣΤΕ ΤΟΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟ ΣΑΣ
ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΣΗΜΕΡΙΝΟ ΘΕΜΑ
 Διαβάστε περισσότερα.. »

Κυριακή 22 Ιουνίου 2014

BPΑΒΕΥΣΗ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ ~ αγάπη, έρωτας ή μήπως κάτι άλλο;

Σας παρουσιάζω το καλύτερο άρθρο αυτής της εβδομάδας σύμφωνα με την καθαρά υποκειμενική κρίση του yannidakis. Σημειώνεται πως η βράβευση αφορά μονάχα την ενότητα ιστολογίων και για τους χώρους τους οποίους επισκέφτηκα. Παρακάτω δημοσιεύονται και τα υπόλοιπα άρθρα τα οποία ξεχώρισα μέσα στην εβδομάδα ως δευτερεύοντες διακρίσεις για λόγους ενδεχόμενης ισοπαλίας. Το ιστολόγιο που συγκεντρώνει τις περισσότερες βραβεύσεις και διακρίσεις στο τέλος κάθε μήνα βραβεύεται στην ειδική ενότητα "ΒΡΑΒΕΥΣΗ ΙΣΤΟΛΟΓΙΩΝ".

ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ:
από: Πυρ, γυνή, Αλεξιάννα
τίτλος: Αγάπη, έρωτας ή μήπως κάτι άλλο;

Ο έρωτας κρατάει λίγο, δύο, το πολύ τρία χρόνια. Ο έρωτας που έχει συνώνυμα το πάθος, την ένταση, την ανίκητη ευτυχία αλλά και τη ζήλεια και την κτητικότητα. Μετά έρχεται η αγάπη. Η αγάπη που έχει συνώνυμα τη συντροφικότητα αλλά και το σεξ που γίνεται βαρετό και χειροτερεύει συνεχώς. Κάπως έτσι οι σχέσεις που ξεκινούν με καρδούλες και πεταλούδες στο στομάχι καταλήγουν σε μια συνύπαρξη από συνήθεια, όπου ο άλλος είναι φίλος, τον νοιάζεσαι αλλά δεν τον ποθείς, μέχρι που κάποιος από τους δύο να βαρεθεί οριστικά και να φύγει δειλά δειλά ή ακόμα συχνότερα να του χτυπήσει ξανά ο έρωτας την πόρτα και να φύγει τρέχοντας.
          Λίγο πολύ αυτό πιστεύουν οι περισσότεροι για τις σχέσεις. Και το πιστεύουν γιατί το έχουν ζήσει. Ερωτεύτηκαν δυνατά, αμοιβαία, και μετά είδαν αυτό το υπέροχο συναίσθημα να γκρεμίζεται αναίτια και να τους αφήνει με την απορία του τι μπορεί να γεμίσει το κενό. Δεν μπορεί η αγάπη. Όχι πως η αγάπη δεν είναι υπέροχο συναίσθημα. Αλλά όπως και να το κάνουμε με το σύντροφό σου θες να είστε κάτι παραπάνω από δύο άνθρωποι που έζησαν πολλά και τώρα τους έχει μείνει μόνο η ανάμνηση και η ανάγκη φροντίδας του ενός προς τον άλλον. Θες το συναίσθημα της ευτυχίας μόνο και μόνο επειδή βρίσκεσαι με τον άλλον, επειδή σε ακουμπάει. Θες να νιώθεις πως αυτός είναι για σένα στον κόσμο κι εσύ για εκείνον. Κανένας άλλος και για κανέναν άλλο. Κι η αγάπη – η αγάπη του σε νοιάζομαι ως άνθρωπο, αλλά δεν είμαι πια ερωτευμένος- δεν στα προσφέρει όλα αυτά.
          Πρέπει να υπάρχει και κάτι άλλο. Κάτι που μπορεί να μην είναι έρωτας με την κλασική και χημική έννοια του όρου, με τις ενδορφίνες να ρέουν άφθονες στον εγκέφαλο και να μην σε αφήνουν να φας, να κοιμηθείς και να σκεφτείς οτιδήποτε διαφορετικό. Κάτι που να μην είναι όμως και σκέτη αγάπη, σκέτο δέσιμο και τίποτα παραπάνω, όπως αισθάνεσαι για τον κολλητό σου για παράδειγμα. Πρέπει να υπάρχει. Γιατί αλλιώς, οι σχέσεις με το που ξεκινούν έχουν ημερομηνία λήξης στην καλύτερη περίπτωση τα τρία χρόνια κι ύστερα μπαγιατεύουν ή σαπίζουν. Γιατί αλλιώς το ότι δύο άνθρωποι που αγαπιούνται, είναι ακόμα μαζί και θεωρούν πως έχουν μια όμορφη σχέση, είναι τυχαίο. Τυχαίο που δεν βρέθηκε στο δρόμο του ενός ή και των δύο κάποιος πειρασμός που θα του πάρει τα μυαλά και θα τον κάνει να τινάξει τα πάντα στον αέρα. Γιατί όπως και να το κάνουμε, όσο κι αν αγαπάς τον σύντροφό σου, αν έχεις πάψει να τον βλέπεις ερωτικά, είσαι ευεπίφορος όπως οποιοσδήποτε ελεύθερος, να ερωτευτείς ξανά. Μπορεί να μην συμβεί αμέσως, αλλά δεν μπορεί, κάποια στιγμή η τύχη θα τα φέρει έτσι να συναντηθείς με κάποιον που θα σε κάνει να τον ποθήσεις.
          Εκτός αν υπάρχει κάτι που μπορεί να κρατήσει ένα ζευγάρι μαζί. Συνειδητά, όχι από συνήθεια, όχι επειδή δεν βρέθηκε κάτι καλύτερο, όχι επειδή τόσα χρόνια μαζί έχουν δεθεί. Αλλά επειδή συνεχίζουν να βλέπουν στα μάτια του άλλου το ταίρι τους. Επειδή συνεχίζουν να περνούν υπέροχα όποτε είναι μαζί, να νιώθουν τυχεροί που γνωρίστηκαν, να κάνουν όνειρα, να γελούν και με τις πιο απλές και καθημερινές στιγμές όπως στην αρχή. Επειδή ακόμα θέλουν να κάνουν έρωτα όχι από βιολογική ανάγκη ή κεκτημένη ταχύτητα. Ούτε φυσικά από την αχόρταγη επιθυμία να γνωρίσουν το ξένο σώμα όπως στην αρχή. Αλλά από επιθυμία να γευτούν την πιο ιερή στιγμή τους ίσως όχι τόσο συχνά αλλά με επίγνωση πως ενώνονται με τον άνθρωπό τους, αυτόν που ξέρουν καλά αλλά δεν παύουν να θέλουν να τον ανακαλύψουν ολοένα και περισσότερο.
          Δεν ξέρω αν μπορεί να υπάρξει κάτι τέτοιο. Ευελπιστώ ότι το αναγνωρίζω πού και πού, σπάνια, σε κάποια ηλικιωμένα ζευγάρια που περπατούν χέρι χέρι με χαμόγελο ευτυχίας ή σε χρόνια παντρεμένους που βρίσκουν πάντα λίγο χρόνο να ξεκλέψουν για εκείνους, μακριά από όλους, σε κάποιο δικό τους μέρος και στις δικές τους στιγμές. Κι αν χρειάζεσαι ήδη μεγάλη τύχη για να ζήσεις τον μεγάλο αμοιβαίο έρωτα, νομίζω πως χρειάζεσαι ακόμα περισσότερη, πολύ περισσότερη για να τον ζήσεις και να τον δεις να εξελίσσεται σε αυτό το κάτι, αλάβωτος και σίγουρος.

ΞΕΧΩΡΙΣΑΝ ΑΚΟΜΑ:
  1. Ο άπληστος άνθρωπος από Μιχάλης

σχόλια; αντιρρήσεις; ερωτήσεις;
ΠΡΟΣΘΕΣΤΕ ΤΟΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟ ΣΑΣ ΠΑΝΩ ΣΤΗ ΒΡΑΒΕΥΣΗ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ
 Διαβάστε περισσότερα.. »

Σάββατο 21 Ιουνίου 2014

ΣXOΛΙΟ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ ~ ο 22χρονος σατανιστής της γλυφάδας που σόκαρε το πανελλήνιο

η είδηση που στιγμάτισε τη βδομάδα που πέρασε, σχολιάζεται και προβληματίζει


 η είδηση 
Χάρη σε μια καλοοργανωμένη επιχείρηση μέσω του διαδικτύου και κυρίως του Facebook κατάφερε η ΕΛ.ΑΣ. να εντοπίσει και να συλλάβει, εν τέλει, τον 22χρονο Αλέξανδρο Παπαγεωργίου για τον αποτρόπαιο φόνο μιας 41χρονης άστεγης στη Γλυφάδα. Ο νεαρός δηλώνει αμετανόητος σατανιστής
 το σχόλιο 
Ένας σατανιστής ακούγεται από μόνος του αρκετά τρομοκρατικός. Ένας σατανιστής που σκοτώνει για τελετές και μαύρες μαγείες μας ενδιαφέρει από πολλές απόψεις. Η είδηση στιγμάτισε όσο τίποτα την κοινή γνώμη και για τις λεπτομέρειες που την συνόδευσαν και για τους συμβολισμούς περί αντίχρηστου που πάντοτε ταράζουν.
+Yanni Spiridakis 

σχόλια; αντιρρήσεις; ερωτήσεις;
ΠΡΟΣΘΕΣΤΕ ΤΟΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟ ΣΑΣ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ
 Διαβάστε περισσότερα.. »

Παρασκευή 20 Ιουνίου 2014

ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΗΣ TEΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΙΟΥΝΙΟΥ ~ google, πόσο καλά την γνωρίζουμε;

παρουσίαση νέων τεχνολογιών & η χρηστικότητα & συμβολή τους στην καθημερινότητα

Αν σας ζητήσει κάποιος να του πείτε ποιά είναι η πρώτη μηχανή αναζήτησης στο Διαδίκτυο που σας έρχεται στο μυαλό, τότε πολύ πιθανόν θα του πείτε το Google. Αν σας ρωτήσει ποιό είναι το πιο δημοφιλές λειτουργικό κινητών τηλεφώνων τότε πολύ πιθανόν να του πείτε το Android (Google). Και αν σας ρωτήσει για ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, τότε υπάρχει πολύ σοβαρή πιθανότητα να του απαντήσετε Gmail (Google). Ο Αμερικανικός κολοσσός του Διαδικτύου έχει μπει για τα καλά στη ζωή μας εδώ και αρκετά χρόνια και το μονοπώλιό του αυξάνεται μέρα με την μέρα. Με όλες αυτές τις υπηρεσίες που χρησιμοποιούμε σε καθημερινή βάση και όλη αυτή την αλληλεπίδραση, αλήθεια, πόσα ξέρει η Google για εμάς;.............



Και δεν μιλάμε για τις αποκαλύψεις του Edward Snowden οι οποίες ξεμπροστιάζουν τις μυστικές υπηρεσίες των Η.Π.Α αλλά για την απλή, καθημερινή παρακολούθηση της Google προκειμένου να δημιουργήσει ένα αξιόπιστο προφίλ για εμάς το οποίο εν συνεχεία θα πουλήσει στους διαφημιστές της. Και όταν προσφέρεις τα πάντα δωρεάν, κάπως πρέπει να βγάλεις αυτά 390 δισεκατομμύρια δολάρια (στοιχεία από το CNN)!!

Η Google σκανάρει και συλλέγει δεδομένα από εμάς με όποιον τρόπο μπορεί. Οι χρήστες της υπηρεσίας Gmail θα έχουν παρατηρήσει ότι βομβαρδίζονται από διαφημίσεις που είναι απειλητικά κοντά στο περιεχόμενο των emails που στέλνουν και τον αναζητήσεων που πραγματοποιούν. Όλα τα email μας σκανάρονται και η πληροφορία που συλλέγεται αποτελεί κομμάτι του «ηλεκτρονικού» μας προφίλ (αυτό ισχύει και για το Google chat – κομμάτι του Gmail). Το περίεργο είναι ότι όλα αυτά είναι καταγεγραμμένα στους όρους χρήσης της υπηρεσίας τους οποίους όμως κανείς μας δεν έχει ποτέ διαβάσει! Και αν είστε χρήστης του Google+ τότε οι φωτογραφίες σας, τα κείμενά σας, οι επαφές σας, όλα συγκεντρώνονται στο μαγικό φάκελο που συντηρεί για τον καθένα μας η Google.

Μήπως είστε από αυτούς που δελεάστηκαν από την ευκολία των Google Docs και Google Drive; Είναι μαγικό το να μπορείς να σώζεις αρχεία ηλεκτρονικά στο «σύννεφο» και να έχεις πρόσβαση από παντού. Μια προσεκτική ματιά στους όρους χρήσης αποκαλύπτει ότι ναι μεν τα δεδομένα σας ανήκουν αλλά το περιεχόμενό τους και τα metadata σκανάρονται, διαβάζονται και συλλέγονται.



Όσο για αυτούς που έχουν αγοράσει ένα κινητό τηλέφωνο που λειτουργεί με Android;.. καμιά αλλαγή και εδώ. Οι κλήσεις, τα μηνύματα, η τοποθεσία σας στον χάρτη αλλά και οι διαδρομές που ακολουθείτε και τα μέρη που επισκέπτεστε, όλα συκγεντρώνονται επιμελλώς και συμπληρώνουν το προφίλ σας. Το θέμα σοβαρεύει ακόμα πιο πολύ για όσους χρησιμοποιούν την υπηρεσία Google backup για το κινητό τους μιας και όλα τα δεδομένα τους αποθηκεύονται στους servers της Google και είναι διαθέσιμα ακόμα και αν διαγραφούν από την συσκευή.



Μέσα σε όλα τα παραπάνω, έρχονται να προστεθούν δεδομένα από τις αναζητήσεις μας, τις σελίδες που επισκεφτόμαστε, το χρόνο που ξοδεύουμε σε κάθε μια, τις διαφημίσεις που βλέπουμε και «κλικάρουμε», κλπ.

Η Google αποτελεί ένα γίγαντα πληροφορίας και δυστυχώς ένας τρόπος με τον οποίο βελτιώνει τις παρεχόμενες υπηρεσίες της είναι μέσω αυτής της παρακολούθησης. Φυσικά και δεν είναι η μόνη εταιρία που το κάνει αυτό, απλά είναι η μεγαλύτερη αυτή τη στιγμή και ως εκ τούτου αποτελεί εύκολο στόχο. Η όλη κατάσταση όμως αποδεικνύει πόσο ευάλωτοι είμαστε στον νέο ηλεκτρονικό κόσμο και επιβεβαιώνει ότι τίποτα στην ζωή δεν είναι τζάμπα! Όλοι μας έχουμε κρεμασμένο στο λαιμό μας ένα «ηλεκτρονικό ταμπελάκι με τιμή». Εσείς, πόσο κοστίζετε+Vassilis Anastasiadis

σχόλια; αντιρρήσεις; ερωτήσεις;
ΠΡΟΣΘΕΣΤΕ ΤΟΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟ ΣΑΣ
ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΣΗΜΕΡΙΝΟ ΘΕΜΑ
 Διαβάστε περισσότερα.. »

Πέμπτη 19 Ιουνίου 2014

ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΘΕΜAΤOΛΟΓΙΑΣ ~ η θέση της ελλάδας είναι έτσι κι αλλιώς

Καληνωρίσματα από το +yannidakis 
Προ ημερών δημοσιεύτηκε ένας χάρτης που απεικονίζει τα πιο διάσημα μέρη (κράτη) του κόσμου με κριτήριο τον αριθμό επισκέψεων τουριστών σε αυτές. Επειδή ο χάρτης αυτός μου προξένησε διφορούμενα σχόλια, αποφάσισα να τον θέσω ως προβληματισμό εδώ, στο yannidakis. Ας δούμε όμως προσεκτικά τον χάρτη πρώτα.
image
Πρέπει εξ αρχής να αναφέρουμε πως υπάρχει μια ιδιομορφία που δεν είναι εύκολο να μετρηθεί αναλογικά. Βλέπετε, οι Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής είναι μία ώρα με πολλαπλάσια έκταση και πληθυσμό από την Ελλάδα και άλλες ευρωπαϊκές χώρες. Κι όμως την ίδια ώρα η Γαλλία μια πολύ μικρότερη χώρα, ξεπερνά την Αμερική. Όμως δεν ακούγεται κάπως άδικο για την Ελλάδα να συγκρίνεται με την Αμερική; Σε κάθε περίπτωση, δεν εστιάζω εκεί.

Είναι γεγονός πως βλέποντας την κατάταξη της Ελλάδας, μπορούμε να σχολιάσουμε πως ίσως θα πρέπει να είμαστε ικανοποιημένοι από την δέκατη έβδομη θέση. Βρισκόμαστε μπροστά από χώρες με τεράστιο πληθυσμό και τεράστια έκταση, όπως είναι η Αυστραλία ενώ ακόμα και περιοχές με τεράστιες υποδομές που μαγνητίζουν τα τουριστικά πακέτα στις μέρες μας, βρίσκονται πίσω. Πάρτε το παράρτημα των Εμιράτων που έχουν δαπανήσει τεράστια ποσά για να φτιάξουν υπερπολυτελή ξενοδοχεία, εγκαταστάσεις, ακόμα και τεχνητά νησιά! Το να έχουν τα παλιά και ταλαιπωρημένα (εξαιρούμε το Ελευθέριος Βενιζέλος) αεροδρόμια μα, περισσότερες αφίξεις απ’ ότι εκείνα τα υπερσύγχρονα και χλιδάτα, νομίζω είναι αρκετό για να μας ικανοποιήσει.
image
Μήπως όμως δεν είναι; Παρατηρώντας ξανά τον πίνακα, διαπιστώνουμε πως μας ξεπερνά η Μαλαισία. Τι στο καλό έχει η Μαλαισία καλύτερο από την Ελλάδα; Μπορώ να γίνω ακόμα πιο προκλητικός, παρατηρώντας πως η τουρκία έχει περίπου τον διπλάσιο αριθμό επισκεπτών από εμάς. Μπορεί η τουρκία να έχει υπερδιπλάσιο νούμερο σε έκταση και πληθυσμό, όμως αλήθεια, τι έχει η τουρκία καλύτερο από εμάς; Αυτή η ερώτηση (για να σας προλάβω) γνωρίζω πως σηκώνει πολύ συζήτηση, όμως δεν είναι επί του θέματος και ειλικρινά αυτή η απογοήτευση για την τελικά ίσως άδικα χαμηλή(;) θέση μας, με οδηγεί στο τελικό μου συμπέρασμα.

Μπορεί το νούμερο δεκαεφτά να είναι καλό, όμως δεν είναι το “ταβάνι” μας. Αν η τουρκία έχει το διπλάσιο τουρισμό από την Ελλάδα και μας ξεπερνάει ακόμα και η… Μαλαισία, τότε υπάρχουν τεράστια περιθώρια βελτίωσης των υποδομών μας. Ξενοδοχεία, θεματικός τουρισμός, δραστηριότητες, διοργανώσεις, προβολή και ένα σωρό τα οποία επίσης ανήκουν σε ξεχωριστό θέμα, στα οποία έχουμε όλα τα φόντα να διακριθούμε αρκεί να εργαστούμε πάνω σε αυτά, να τα αναπτύξουμε και να επενδύσουμε πάνω σε αυτά. +Yanni Spiridakis 

σχόλια; αντιρρήσεις; ερωτήσεις;
ΠΡΟΣΘΕΣΤΕ ΤΟΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟ ΣΑΣ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΣΗΜΕΡΙΝΟ ΘΕΜΑ
 Διαβάστε περισσότερα.. »

Τετάρτη 18 Ιουνίου 2014

ΠΡOΒΛHΜΑΤΙΣΜΟΣ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑΣ ~ η δική μου άποψη για τον ανασχηματισμό που δεν έπρεπε να γίνει

Καληνωρίσματα από το +yannidakis 
Αναγκάζομαι να τοποθετηθώ πάνω στον ανασχηματισμό απλά και μόνο επειδή η επικαιρότητα το ζητάει. Η αλήθεια imageείναι πως είναι άδικο να κρίνεις κάποιον πριν καν αρχίσει το έργο που του ανατέθηκε, όμως είναι επίσης δύσκολο να μην το σχολιάσεις. Εγώ θα σταθώ στο ύψος των περιστάσεων και θα κάνω ένα σύντομο και μικρό σχόλιο πάνω σε ένα-δύο εναλλακτικά ζητήματα που προκύψανε.

Το μεγαλύτερο ζήτημα αφορούσε τον νέο υπουργό Οικονομικών. Ο κύριος Χαρδούβελης υπήρξε στέλεχος και επί εποχής Σημίτη και εποχής Παπαδήμα. Αυτό σημαίνει δύο βασικά πράγματα. Αφενός ο κύριος αυτός έβαλε την σφραγίδα του στην ένταξη της χώρας μας στο ευρώ και αφετέρου στην λύση του αδιεξόδου όταν η χρεωκοπία της Ελλάδας και η έξοδος από το ευρώ ήταν πιο επίκαιρα στις Βρυξέλλες από ποτέ. Σωτήρας; Τσιράκι της Μέρκελ; Αυτό δε θα το κρίνω εγώ…

Ο Βασίλης Κικίλιας έγινε Υπουργός Δημοσίας Τάξης. Ποιος; ο πιτσιρικάς που μέχρι πριν μερικά χρόνια έπαιζε στον Πανιώνιο. Η αστυνομία στην Ελλάδα δεν είναι μπασκέτα και το χαρτοφυλάκιο αυτό είναι ένα από τα πιο επικίνδυνα στην χώρα μας. Πως το κρίνω; Ή που ο άπειρος “πολιτικός” έχει τρελό βύσμα και πήρε τέτοιο Υπουργείο ή που κάτι ξέρουν πως πλησιάζει καμιά σφοδρή λαϊκή εξέγερση (τύπου Δεκεμβριανά) και θέλουν να “κάψουν” κανένα “μηδενικό” σαν αυτόν για να συνεχίσουν μετά.

Να κλείσω με το πιο σημαντικό κατ’ εμέ Υπουργείο. Αυτό της Παιδείας. Ο Αντρέας Λοβέρδος ήταν η καλύτερη επιλογή και η πιο υπεύθυνη. Υπόσχομαι να γράψω μία μέρα γιατί αποτελεί την πολιτική μου συμπάθεια και γιατί στηρίζω –έως τώρα- τις επιλογές του (π.χ. να φύγει απ’ το ΠΑΣΟΚ) και τις πολιτικές του. Η σοβαρότητα, η εμπειρία και η μεθοδικότητά του ταιριάζουν στις απαιτήσεις και τις ανάγκες που έχει το Παιδείας. Στα αρνητικά, ότι η κυβέρνηση αυτή έχει λιγότερο από δύο χρόνια ζωής, οπότε ο Λοβέρδος δε θα προλάβει να δείξει έργο εκεί.

Ο Βαγγελάκης παρέμεινε στον θρόνο του. Λόγω σωματικής διάπλασης δε, είναι τόσο μεγάλος που εξακολουθεί να πιάνει και το Υπουργείο Εξωτερικών και την αντιπροεδρία της κυβέρνησης. Ομάδα που κερδίζει δεν αλλάζει, σωστά..;

Μια ματιά και σε αυτούς που έφυγαν. Η φυγή του Στουρνάρα για μένα ήταν όπως τελειώνουν οι ταινίες του James Bond. Ο τύπος κάνει όλη τη βρώμικη δουλειά και όταν έρθει η ώρα να κάνει ότι έπρεπε να κάνει (ανεξαρτήτως απωλειών) την κοπανάει σαν μάγκας κυριλάτος και πίνει martini με γκόμενες σε κάποιο νησί. Εγώ γουστάρω! Το ότι έφυγε ο Παναγιωτόπουλος είναι όνειρο ζωής για μένα. Ποτέ δεν τον συμπάθησα σαν δημοσιογράφο, ποτέ δεν είδα να καταφέρνει κάτι ως πολιτικός. Ε, όσο για τον Άδωνη, λέγεται ότι του προσφέρθηκε άλλο Υπουργείο αλλά δεν το δέχτηκε. Λογικό: Ο άνθρωπος έκανε το κομμάτι του, πραγματοποίησε το όνειρο του και πλέον μπορεί να γυρίσει σπίτι του τώρα που έκανε και τέταρτο παιδάκι!

Το ενδιαφέρον στην όλη υπόθεση είναι πως οι τέσσερις στους οχτώ Υπουργούς είναι πρωτάρηδες στο κουβάλημα χαρτοφυλακίων. Εμένα αυτό με αγχώνει λίγο αλλά μάλλον τους περισσότερους από εσάς θα σας αρέσει γιατί ζητάτε αλλαγές όπως είπατε στο μήνυμα της ψήφου σας!!!

Ολοκληρώνω τον σύντομο(;) προβληματισμό μου επαναλαμβάνοντας γενικά αυτό που ανέφερα πριν. Η κυβέρνηση αυτή έχει λιγότερο από δύο χρόνια ζωής. Χρονικό διάστημα που δε νομίζω πως επαρκεί για να αλλάξει κάτι δραματικά. Άλλωστε ξέχασα να σας πω πως εγώ διαφωνώ με αυτήν την ριζική αλλαγή στην κυβέρνηση. Αν ο κόσμος θέλει άλλη κυβέρνηση, να ψηφίσει στις βουλευτικές εκλογές. Έως τότε… αναμένουμε εν καιρώ! +Yanni Spiridakis 

σχόλια; αντιρρήσεις; ερωτήσεις;
ΠΡΟΣΘΕΣΤΕ ΤΟΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟ ΣΑΣ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΣΗΜΕΡΙΝΟ ΘΕΜΑ
 Διαβάστε περισσότερα.. »

Τρίτη 17 Ιουνίου 2014

KIΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΙΚΑ ΜΟΝΟΠΑΤΙΑ ΙΟΥΝΙΟΥ ~ στο κυνηγι της ευτυχίας

αποκωδικοποιώντας τα κοινωνικά μηνύματα στις δημιουργίες της 7ης τέχνης

Παραγωγή: 2006
ΣκηνοθεσίαGabriele Muccino
Βασικοί ΧαρακτήρεςWill Smith, Thandie Newton, Jaden Smith
Περιγραφή: Στην δεκαετία του ΄80 ο Chris Gardner ένας πωλητής ιατρικών μηχανημάτων παρατημένος απο την γυναίκα του προσπαθεί να επιβιώσει παρέα με τον μικρό του γιο. Ο Chris για αρκετό καιρό δεν μπορεί να ανταποκριθεί  στα δεδομένα της δουλειάς του  καθώς η μοίρα του τα φέρνει ανάποδα όμως είναι υποχρεωμένος να ζει συνεχώς με στόχο το κυνήγι της ευτυχίας.


Καλωσορίζω τους σινεφίλ του +yannidakis 
Για τον μήνα Ιούνιο διάλεξα μία σχετικά παλιά αλλά πάντα διαχρονικά συγκινητική και σπουδαία ταινία να σας παρουσιάσω. Δεν σας κρύβω ότι την ταινία ¨Το κυνήγι της ευτυχίας¨ πέρασαν χρόνια μέχρι να μπορέσω να την παρακολουθήσω κι αυτό γιατί τη θεωρούσα μία πολύ ¨βαριά¨ ταινία. Και όντως είναι αρκετά συγκινητική καθώς μας περιγράφει την ζοφερή πραγματικότητα ενός ανθρώπου με το παιδί του, σε απόγνωση που προσπαθήσει να επιβιώσει έχοντας φτάσει ουσιαστικά να είναι επί ξύλου κρεμάμενος.

Ας περάσουμε όμως να πούμε λίγα λόγια για την ταινία. Στην ταινία μας λοιπόν ο Chris (Will Smith) είναι ένας πλανόδιος πωλητής ιατρικών μηχανημάτων της εποχής και προσπαθεί να τα βγάλει πέρα. Οι δυσκολίες της ζωής του μεγαλώνουν όταν η γυναίκα του τους παρατάει, αυτόν και το μικρό τους γιο και σαν να μην έφτανε αυτό παύει να του αποφέρει χρήματα η δουλειά του και όπως ήταν φυσικό επειδή δεν είχε χρήματα να πληρώνει το ενοίκιο είναι υποχρεωμένος να ζήσει με το γιο του άστεγος σε συνθήκες εξαθλίωσης. Όμως η ζωή δεν τελειώνει εκεί για τον Chris ο οποίος παρά τις ατελείωτες δυσκολίες προσπαθεί ξανά να βρει το δρόμο της ευτυχίας με οδηγό την επιμονή και την καλοσύνη του.

Η ζωή του Chris από μόνη της είναι ένα δίδαγμα για όλους μας για το πόσο χαμηλά μπορεί να φτάσει κάποιος από τη μια στιγμή στην άλλη. Οι δυσκολίες της δουλειάς του τον έκαναν να φτάσει πάτο και χωρίς να έχει το παραμικρό στήριγμα και μαζί με τον γιο του να ζουν εξαθλιωμένοι ζώντας στους δρόμους και σε δωμάτια στέγασης άπορων. Παρόλα αυτά οι προσπάθειες του ήταν αδιάκοπες γιατί όπως όλοι μας κι αυτός ήθελε κάτι καλύτερο για αυτόν και για τον γιο του. Επιπλέον ποτέ δεν έπαψε να έχει καλοσύνη και παρόλο που ζούσαν δύσκολα όταν του είχε ζητήσει το πρώην αφεντικό του 5 δολάρια για να πληρώσει το ταξί του  (επειδή δεν κρατούσε ψηλά πάνω του) αυτός του έδωσε κι ας ήξερε ότι ήταν τα τελευταία και δεν θα είχε λεφτά για να φάει κάτι εκείνο το βράδυ.

Ζούμε σε εποχές που νιώθουμε κι εμείς αρκετά πιεσμένοι όπως ο Chris κυνηγώντας την ευτυχία μας σε ένα καλύτερο αύριο γιαυτό και η παραπάνω ταινία είναι απόλυτα επίκαιρη. Σας προτείνω λοιπόν να την δείτε όσοι δεν την έχετε δει και τις εντυπώσεις σας από όσους την είδαν. +daskalakis michael
 

σχόλια; αντιρρήσεις; ερωτήσεις;
ΠΡΟΣΘΕΣΤΕ ΤΟΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟ ΣΑΣ ΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΤΑΙΝΙΑ ΤΟΥ ΜΗΝΑ
 Διαβάστε περισσότερα.. »

Δευτέρα 16 Ιουνίου 2014

ΙΣTOΡΙΚΑ ΜΥΣΤΗΡΙΑ ΙΟΥΝΙΟΥ ~ η κιβωτός του νώε που βρήκαμε ή βρίσκουμε

πίσω από το φυσικά προφανές, διεισδύουμε σε ανεξήγητα παραφυσικά μυστήρια της ιστορίας

Όταν η θρησκεία συγκρούεται με την ιστορία και την επιστήμη, υπάρχει πάντοτε πολύ και ενδιαφέρον υλικό να εξερευνήσεις. Ένα από τα πιο ενδιαφέροντα παραδείγματα είναι η μυστηριώδης ύπαρξη της Κιβωτού του Νώε. Δεχόμαστε εξ αρχής πως μπορεί να υπάρχει μια τεράστια μερίδα ανθρώπων που απλά δεν πιστεύουν στην ύπαρξή της εφόσον μάλιστα αναφέρεται μόνο στην Παλαιά Διαθήκη. Οι αρνητικοί σε αυτό το κομμάτι της θρησκευτικής ιστορίας μπορεί να δέχονται την Κιβωτό όχι όμως και την πλήρη περιγραφή που παίρνουμε στο ιερό βιβλίο. Ίσως υπήρχαν ζώα, αλλά πως ξέρουμε ότι υπήρχαν όλα τα ζώα κλπ.

Η μεγαλύτερη πρόκληση του σήμερα είναι να αποδείξουμε πως η Κιβωτός υπήρξε. Και δεν το λέω εγώ αλλά δεκάδες ιστορικοί και ερευνητές που επί χρόνια αναζητούν ενδείξεις ύπαρξης υπολειμμάτων του κουφαριού της Κιβωτού. Θεωρητικά δεν πρέπει να υπάρχουν αφού μία ξύλινη κατασκευή δεν μπορεί να έχει παραμείνει για δεκάδες χιλιάδες χρόνια. Όμως στην όλη έρευνα υπάρχει μια αρχή, αφού μαθαίνουμε πως η Κιβωτός σταμάτησε στο σημερινό όρος Αρατάτ. Αυτό μας λέει πως αν μία τόσο τεράστια κατασκευή καρφώθηκε στην κορυφή ενός βουνού είναι πιθανό να υπάρχουν υπολείμματα του ξύλου και αυτό ακριβώς αυτό ισχυρίζονται ερευνητές που με βάση την εικόνα που βλέπετε από τον δορυφόρο και ίχνη ξύλου που εντόπισαν στο σημείο αυτό με ηλικία περίπου τεσσάρων χιλιάδων οχτακοσίων χρόνων, υπάρχουν πολλές πιθανότητες να έχουμε πράγματι το σημείο στο οποίο τελείωσε το ταξίδι της η Κιβωτός του Νώε!

Ωστόσο οι θεωρίες για το σημείο εντοπισμού συνεχίζονται και δείχνουν όχι μόνο πιθανά σημεία, αλλά προπαντός αποδεικνύουν την δεδομένη θέληση του ανθρώπου να αποδείξει κάτι για το οποίο σίγουρα δε θα αλλάξει κάτι στην ιστορία εκτός του ότι απλά θα την επιβεβαιώσει. Ακόμα και αν βρήκαμε ή βρίσκαμε την Κιβωτό, όσοι δεν πιστεύουν την ιστορία της δε θα πειστούν. Κατά τη γνώμη μου δεν είναι ούτε θέμα πίστης ούτε θέμα επιβεβαίωσης της πίστης. Όλα είναι θέμα έρευνας και έλξης των ιστορικών μυστηρίων

σχόλια; αντιρρήσεις; ερωτήσεις;
ΠΡΟΣΘΕΣΤΕ ΤΟΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟ ΣΑΣ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΣΗΜΕΡΙΝΟ ΘΕΜΑ
 Διαβάστε περισσότερα.. »

Κυριακή 15 Ιουνίου 2014

BPΑΒΕΥΣΗ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ ~ το πασοκ τώρα δικαιώνεται

Σας παρουσιάζω το καλύτερο άρθρο αυτής της εβδομάδας σύμφωνα με την καθαρά υποκειμενική κρίση του yannidakis. Σημειώνεται πως η βράβευση αφορά μονάχα την ενότητα ιστολογίων και για τους χώρους τους οποίους επισκέφτηκα. Παρακάτω δημοσιεύονται και τα υπόλοιπα άρθρα τα οποία ξεχώρισα μέσα στην εβδομάδα ως δευτερεύοντες διακρίσεις για λόγους ενδεχόμενης ισοπαλίας. Το ιστολόγιο που συγκεντρώνει τις περισσότερες βραβεύσεις και διακρίσεις στο τέλος κάθε μήνα βραβεύεται στην ειδική ενότητα "ΒΡΑΒΕΥΣΗ ΙΣΤΟΛΟΓΙΩΝ".

ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ:
από: πολύφημος 2.0
τίτλος: Το ΠΑΣΟΚ τώρα δικαιώνεται

Με μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκε ο ανασχηματισμός 2014, με τον Βαγγέλη Βενιζέλο να μην κάνει τελικά την έκπληξη, κρατώντας στη θέση του πρωθυπουργού τον Αντώνη Σαμαρά.
Αίσθηση προκάλεσε το γεγονός ότι το μόνιμο πάνελ της Ανατροπής του Γιάννη Πρετεντέρη επιτέλους δικαιώθηκε, καθώς υπουργοποιήθηκαν όλοι τους εκτός από τον Γρηγόρη Ψαριανό. Στην επόμενη μάλιστα δημοσκόπηση της εκπομπής ο κόσμος θα δώσει ένα 80% στην άποψη ότι ο Μάκης Βορίδης θα είναι ο πρώτος υπουργούς Υγείας που θα ανασταίνει νεκρούς και θα γιατρεύει με ένα άγγιγμα τις καούρες στο στομάχι.
Η νέα κυβερνητική εκπρόσωπος Σοφία Βούλτεψη θα έχει πλέον την ευκαιρία να μας εξηγήσει τι εννοούσε όταν αποκαλούσε τον νέο υπουργό οικονομικών μας, Γκίκα Χαρδούβελη, “εθελόδουλο” και “μαζοχιστή”, καθώς και τις απόψεις της ότι ο ΣΥΡΙΖΑ τρομάζει τα 20 εκατ. τουρίστες και πως δεχόμαστε ήδη άοπλη εισβολή των Τούρκων με τους μετανάστες στο Αγαθονήσι.
Ο Βασίλης Κικίλιας θα αναλάβει τη διοίκηση των ΜΑΤ από τα μέσα. Μάλιστα, ράβει ήδη ειδική στολή στο μπόι του για να βλέπει από κοντά όλα όσα έως τώρα του έδειχναν μόνο από την τηλεόραση κι εκείνος τα καμάρωνε στο τουίτερ.
Ειδικές περιπτώσεις είναι και οι Αργύρης Ντινόπουλος και Γεράσιμος Γιακουμάτος. Η προώθηση τους στα Υπουργεία Εσωτερικών και Ανάπτυξης αποδεικνύει πως όποιος τσιρίζει στις τηλεοράσεις και μισεί τους πάντες, θα πάει πολύ μπροστά στη ζωή του.
Ο Μάκης Βορίδης ανέλαβε τη θέση του Άδωνι Γεωργιάδη στο Υγείας· ένα υπουργείο το οποίο είδε να το διοικούν Λοβέρδος-Γεωργιάδης-Βορίδης και όπου να ‘ναι αναμένει την έλευση του Γιόσεφ Μένγκελε.
Κανένας δεν αμφέβαλε ότι άνθρωπος του Σημίτη θα είναι ο επόμενο υπουργός Οικονομικών. Βασικά όλοι οι άνθρωποι του Σημίτη θα είναι οι επόμενοι υπουργοί Οικονομικών. Πιθανότατα μάλιστα να υπάρχει κι ένα υπόγειο όπου μαζεύουν τους νέους ανθρώπους του, για να τους εκπαιδεύσουν κατάλληλα ούτως ώστε μια μέρα να γίνουν κι εκείνοι υπουργοί Οικονομικών.
Ο Ανδρέας Παπανδρέου λέγεται ότι δεν πήγαινε μία τον Σημίτη. Τον θεωρούσε επικίνδυνο για το ΠΑΣΟΚ και όποτε τον έβλεπε να ανεβαίνει, του έδινε μία και τον έστελνε πίσω. Τελικά ο Ανδρέας Παπανδρέου απέτυχε ακόμη και σε αυτό. Ο Κώστας Σημίτης έχει σπάσει κάθε ρεκόρ, αφού κυβερνά αδιάκοπα την Ελλάδα από το 1996.
Γενικά μιλώντας, αυτός ο ανασχηματισμός είναι ότι πιο όμορφο έχουμε δει ποτέ. Τα τηλεοπτικά πάνελ δεν θα έχουν πλέον κανένα ενδιαφέρον, καθώς όλη η πλάκα έχει μαζευτεί στα υπουργικά γραφεία. Δυστυχώς, από τη μεγαλύτερη επιθεώρηση όλων των εποχών λείπει ο Άδωνις Γεωργιάδης, όμως είναι βέβαιο ότι οι ψεκασμένοι της Β’ Αθηνών θα προσφέρουν άφθονο γέλιο όταν θα νομοθετούν λέγοντας πως ο Σόιμπλε είναι πράκτορας του ΣΥΡΙΖΑ.
Ο Αντώνης Σαμαράς φρόντισε να μην αφήσει κανένα παραμονεμένο, εκτός ίσως από τον εαυτό του. Κάτι βαραίνει τον πρωθυπουργό μας, ο οποίος -όπως μας λένε όλα τα έγκυρα κανάλια που του γλύφουν τα αρχίδια- κάθε τρεις και λίγο βγαίνει μόνος του με τα πόδια και κάνει το γύρο του τετραγώνου στο Μαξίμου, παραμιλώντας. Αν μάλιστα θέλουμε να βγάλουμε τα πραγματικά συμπεράσματα μέσω της γλώσσας του σώματος του, τότε όταν τον είδαμε όλοι το απόγευμα της ημέρας του ανασχηματισμού να κρεμιέται από τα κάγκελα του Μεγάρου Μαξίμου τάχα μου για να μιλήσει στους δημοσιογράφους καταλάβαμε ότι τους παρακαλούσε να τον πάρει κάποιος στο σπίτι του μέχρι να βγάλει πλαστό διαβατήριο και να το σκάσει από τη χώρα. Μακριά από τον Βενιζέλο.
(Εδώ και μέρες οι βουλευτές του κλώτσου και του μπάτσου από ΑΝΕΛ, ΔΗΜΑΡ και Ανεξάρτητους, μπαίνουν ήδη στο κόλπο για την εκλογή Προέδρου της Δημοκρατίας. Η ιστορία βγάζει μάτι, όμως όλα εκείνα τα γατάκια που είναι ικανοποιημένα με μια υπόσχεση καλό θα είναι να πάρουν μαθήματα από τον ειδικό, Ανδρέα Λοβέρδο. Δεν είναι δα και λίγο να τους αναγκάζεις να σε κανουν υπουργό για ένα “ναι”)

ΞΕΧΩΡΙΣΑΝ ΑΚΟΜΑ:
  1. Να θέσουμε όρους για την προσέγγιση της Αλβανίας προς την Ε.Ε. από Αντίβαρο
  2. Βραζιλία: Μουντιάλ με φόντο τη φτώχεια και τις ανισότητες από Prensa Rebelde
  3. Μουντιάλ 2014 – Βραζιλία από πιτσιρίκος

σχόλια; αντιρρήσεις; ερωτήσεις;
ΠΡΟΣΘΕΣΤΕ ΤΟΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟ ΣΑΣ ΠΑΝΩ ΣΤΗ ΒΡΑΒΕΥΣΗ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ
 Διαβάστε περισσότερα.. »

Σάββατο 14 Ιουνίου 2014

ΣXOΛΙΟ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ ~ χωρίς προβλήματα η προπόνηση

η είδηση που στιγμάτισε τη βδομάδα που πέρασε, σχολιάζεται και προβληματίζει


 η είδηση 
Η Εθνική ομάδα πραγματοποίησε την τελευταία της προπόνηση πριν πετάξει για το Μπέλο Οριζόντε. Όλοι είναι στην διάθεση του Σάντος
 το σχόλιο 
Αφήνω τον ανασχηματισμό για τον προσεχή "Προβληματισμό Επικαιρότητας" την Τετάρτη και περνάω στα πιο... ενδιαφέροντα της Εθνικής μας και το Μουντιάλ. Σήμερα λοιπόν η Ελλαδάρα θα δώσει την πρώτη της παράσταση ενάντια της Κολομβίας και εκτός ότι είμαι αισιόδοξος ότι δεν θα ηττηθούμε, περιμένω να συνεχίζει η γιορτή που ξεκίνησε την Πέμπτη και -δεν ξέρω για σας αλλά- κάνει τα απογεύματα και τα βράδια μου πιο ήρεμα και διασκεδαστικά.
Σας αρέσει ή όχι το ποδόσφαιρο, η γιορτή ξεκίνησε και όλοι μπορούν να συμμετέχουν με τον τρόπο τους!
Καλή επιτυχία στα παιδιά μας απόψε. Ας μας κάνουν (τουλάχιστον αυτά) περήφανους!
+Yanni Spiridakis 

σχόλια; αντιρρήσεις; ερωτήσεις;
ΠΡΟΣΘΕΣΤΕ ΤΟΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟ ΣΑΣ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ
 Διαβάστε περισσότερα.. »

Παρασκευή 13 Ιουνίου 2014

EK-ΠΑΙΔΕΥΟΝΤΑΣ ΤΟ ΑΥΡΙΟ ΙΟΥΝΙΟΥ ~ κλείνουν τα σχολεία

μία μητέρα περι-γράφει πως είναι να μεγαλώνεις την αυριανή γενιά, σήμερα

Χαίρεται! Μετά από εννέα περίπου μήνες ήρθε σήμερα η μεγάλη ώρα για τα παιδιά αλλά και για τους γονείς. Αναφέρομαι φυσικά στο κλείσιμο των σχολείων. Ήρθε η μεγάλη στιγμή που τα παιδιά θα νιώσουν μια έντονη ελευθερία. Δεν θα έχουν πρωινό ξύπνημα, δεν θα έχουν διάβασμα, δεν θα έχουν φροντιστήρια, δεν θα έχουν ξένες γλώσσες και τόσα και τόσα ακόμα που τα κάνουν όλη την χρονιά να τρέχουν. Μαζί όμως με την χαρά των παιδιών αρχίζει μια καινούργια αγωνία για τους γονείς.

Που και με ποιον θα είναι τα παιδιά τους όσο εκείνοι εργάζονται; Πώς θα τα απασχολήσουν δημιουργικά και όχι συνεχώς μπροστά από τον υπολογιστή ή την τηλεόραση; Πώς θα τα ικανοποιήσουν αυτό το καλοκαιρινό τρίμηνο και φυσικά ας μην ξεχνάμε μέσα σε περίοδο κρίσης μπορούν να προσφέρουν στα παιδιά τους κ δραστηριότητες μιας και όλο τον χειμώνα λίγο πολύ όλα τα παιδιά κάνουν μια ξένη γλώσσα και κάνουν μια δραστηριότητα είτε ποδόσφαιρο για τα αγόρια είτε μπαλέτο ή χορό για τα κορίτσια; 

 Μια καλή και πολύ οικονομική λύση είναι τα παιδιά το καλοκαίρι να περνούν τον χρόνο του μαζί με τις γιαγιάδες και τους παππούδες. Τα τυχερά παιδιά που πάνε στο παραθαλάσσιο χωριό και κάνουν καθημερινά τα μπάνια τους και άλλα παιδιά που ναι μεν δεν έχουν θάλασσα τα χωριά τους αλλά όμως βρίσκονται κοντά στην φύση κοντά στα ποτάμια, κάνουν πεζοπορία σε όμορφα ορεινά μέρη. Αυτά τα παιδιά είναι τυχερά όχι μόνο γιατί ξεφεύγουν από το καυσαέριο της πόλης, του έντονου ρυθμού της ζωής των γονιών τους αλλά και γιατί δημιουργούν μια όμορφη σχέση με τους προγόνους τους. Και ενώ στην αρχή φαντάζει δύσκολο κοντά στα τέλη Αυγούστου στεναχωριούνται που θα τους αποχαιρετήσουν. Υπάρχουν όμως και παιδιά που δεν έχουν αυτή την δυνατότητα να φύγουν σε κάποιο χωριό για το καλοκαίρι. Σε αυτήν την περίπτωση έχουν εφευρεθεί οι κατασκηνώσεις. Τα παιδιά πηγαίνουν εκεί αναλόγως την ηλικία τους, κάθονται από μία εβδομάδα μέχρι και έναν μήνα με κάποιες επισκέψεις μες στην εβδομάδα από τους γονείς τους. Περνούν όμορφα, ποιοτικά απασχολούνται δημιουργικά, γίνονται υπεύθυνα μιας και αναλαμβάνουν υποχρεώσεις που οι μαμάδες δεν τα αφήνουν να αναλάβουν στο σπίτι τους, πειθαρχούνται, κάνουν καινούργιες φιλίες και τόσα ακόμη θετικά που μπορούν να προκύψουν. Σε συζητήσεις με μαμάδες που έχουν κορίτσια είναι πιο διστακτικές να τις στείλουν σε κάποια κατασκήνωση.

Όπως και αν έχει μια όμορφη καλοκαιρινή περίοδος ξεκινά. Την Παρασκευή θα χτυπήσει για τελευταία φορά το κουδούνι και τα παιδάκια όπως και οι γεωργοί θα θερίσουν ότι έσπειραν μέσα σε αυτούς τους εννέα μήνες. Αυτά τα παιδιά στα μάτια μου είναι ήρωες. Πρωινό ξύπνημα, διάβασμα, αγωνίες, αντιπαραθέσεις με τους γονείς σε περιπτώσεις κακής απόδοσης, προσπάθεια να ανήκουν σε μια παρέα, μεγάλος βαθμός δυσκολίας σε όσα μαθαίνουν και τόσα και τόσα ακόμα. Εύχομαι σε αυτά τα παιδιά να περάσουν όμορφα, να χαρούν την κάθε μέρα, να διαβάσουν λογοτεχνικά βιβλία ή ότι άλλο τα ευχαριστεί και να έχουν στην σκέψη τους ότι οι γονείς τους θα ήθελαν να κάνουν τα πάντα για αυτά και αν δεν μπορούν να τα ικανοποιήσουν να ξέρουν ότι ούτε και οι ίδιοι είναι ευχαριστημένοι. Καλό μας μεσημέρι.! +Ioanna Mpourdouvali 

σχόλια; αντιρρήσεις; ερωτήσεις;
ΠΡΟΣΘΕΣΤΕ ΤΟΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟ ΣΑΣ
ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΣΗΜΕΡΙΝΟ ΘΕΜΑ
 Διαβάστε περισσότερα.. »

Πέμπτη 12 Ιουνίου 2014

ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΘΕΜΑΤOΛOΓΙΑΣ ~ ξεκινάει η παγκόσμια γιορτή που δεν είναι για όλους

Καληνωρίσματα από το +yannidakis 
Σήμερα ότι κι αν κάνεις, όποιος κι αν είσαι, όπου κι αν βρίσκεσαι, ξέρεις ότι όλοι οι δρόμοι οδηγούν στην Βραζιλία. Η χώρα στην οποία “ανήκει” το ποδόσφαιρο, ανοίγει τις πόρτες της για να υποδεχτεί ομάδες, φιλάθλους και ανθρώπους κάθε ιδιότητας από κάθε περιοχή του πλανήτη. Για εμάς τους ποδοσφαιρόφιλους αποτελεί μία τεράστια γιορτή που θα μας συντροφεύει για έναν και πλέον μήνα αρχής γενομένης από την σημερινή τελετουργική πρεμιέρα.

Για κάποιους άλλους όμως, τα πράγματα θα είναι διαφορετικά. Όχι, δεν αναφέρομαι στις γυναίκες μας που θα μας imageχάσουν και μάταια θα προσπαθούν να κερδίσουν το ενδιαφέρον μας, αλλά στους ίδιους τους κατοίκους της Βραζιλίας. Εδώ και μήνες οι ντόπιοι διαδηλώνουν κατά της διοργάνωσης και κατά των έργων που γίνονται κατά την προετοιμασία. Αμέτρητες απεργίες και σοβαρά επεισόδια έχουν επισκιάσει την προσμονή του κόσμου για την έναρξη του Παγκοσμίου Κυπέλου Ποδοσφαίρου. Της μεγαλύτερης διοργάνωσης του πλανήτη μετά τους Ολυμπιακούς Αγώνες. Οι άνθρωποι εκεί έχουν να αντιμετωπίσουν νέους φόρους που εισπράττονται για να βγουν εις πέρας τα απαραίτητα για τη διοργάνωση έργα, ενώ ο κόσμος σε πολλές περιπτώσεις ζει υπό άθλιες συνθήκες. Εξάλλου σύμφωνα με καταγγελίες του κόσμου και εκτιμήσεις των ειδικών, οι απλοί πολίτες δεν πρόκειται να κερδίσουν κάτι από την διοργάνωση, είτε αυτό λέγεται αύξηση του τουρισμού, είτε νέες υποδομές.

Δεν μπορώ παρά να συγκρίνω τα όσα γίνονται εκεί με την προετοιμασία της Ελλάδας για τους Ολυμπιακούς Αγώνες. Μπορούμε να πούμε πως πριν το 2004 ζήσαμε παρόμοια (αλλά σε καμιά περίπτωση ίδια) σκηνικά, όμως η εικόνα της Ελλάδας τη στιγμή της έναρξης των αγώνων ήταν όχι απλά άψογη… τέλεια! Τα έργα ήταν έτοιμα, ο κόσμος υποδέχτηκε πολύ ζεστά αθλητές και τουρίστες και συμμετείχε ενεργά στην άψογη διοργάνωση που τελικά άφησε τους πάντες άναυδους δεδομένων των όσων ακουγόντουσαν περί καθυστερήσεων. Η επόμενη μέρα θα μπορούσε να ήταν πολύ καλύτερη για την Ελλάδα. Δεν ήταν. Και μένω εκεί.

Στη Βραζιλία η γιορτή πολύ φοβάμαι πως θα περιοριστεί μόνο στα κατά τόπους γήπεδα της χώρας. Ήδη οι τουρίστες-επισκέπτες-φίλαθλοι από το εξωτερικό, έχουν λάβει αυστηρές προειδοποιήσεις από πράκτορες και πρεσβείες να είναι προσεκτικοί υπό τον φόβο των κλοπών, βιασμών, κακοποιήσεων και άλλων παράνομων δραστηριοτήτων. Πόσο καλά πέρασαν οι τουρίστες το 2004 στην Ελλάδα; Καμία σχέση…
Ευτυχώς για την πλειοψηφία του κόσμου, δηλαδή εμάς που θα τη βγάζουμε ως το πρωί στην τηλεόραση βλέποντας τη imageματσάρα Ισημερινός-Ονδούρα, η γιορτή θα είναι όπως την φανταζόμαστε. Πολύ μπάλα, μπάλα, μπάλα, μπάλα και ενδιάμεσα; Μπύρες, πίτσες, διαφημίσεις αυτοκινήτων και έτοιμων φαγητών, όλες εμπνευσμένες από το ποδόσφαιρο και πριν ή μετά τους αγώνες εκπομπές με μοναδικό θέμα, το ποδόσφαιρο. Θα είμαστε αναπαυτικά στον καναπέ μας ή στο στέκι μας και το μόνο μας άγχος θα είναι ο αγώνας που ποντάραμε στο στοίχημα και φυσικά η πορεία της Εθνικής μας στη διοργάνωση, ένα άγχος που ελπίζω να ζήσουμε πάνω από τρεις φορές… Για εμάς αυτό είναι γιορτή και θα γιορτάζουμε για περίπου δώδεκα ώρες την ημέρα με διάρκεια ενός μήνα! Καλά να περάσουμε και καλή επιτυχία στην Εθνική μας! +Yanni Spiridakis 

σχόλια; αντιρρήσεις; ερωτήσεις;
ΠΡΟΣΘΕΣΤΕ ΤΟΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟ ΣΑΣ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΣΗΜΕΡΙΝΟ ΘΕΜΑ
 Διαβάστε περισσότερα.. »

Τετάρτη 11 Ιουνίου 2014

ΠΡOBΛΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑΣ ~ ρωσία εναντίον αμερικής στον νέο ψυχρό πόλεμο

Καληνωρίσματα από το +yannidakis 
Ας θυμηθούμε το πολιτικό σκέλος του πλανήτη πριν μερικά χρόνια. Η Αμερικανική υπερδύναμη που έκανε κουμάντο παντού και οι υπόλοιποι να ακολουθούν. Δύο ιστορικά γεγονότα άλλαξαν αυτήν την μακάβρια ρουτίνα. Η έλευση της κρίσης έπληξε ανεπανόρθωτα την αμερικανική οικονομία (και πολιτική) συμπαρασύροντας όλες τις οικονομίες της Δύσης. Στην αντίπερα όχθη, ένας πρόεδρος με το όνομα Βλαδίμηρος Πούτιν έμελλε να μετατρέψει την λαβωμένη Ρωσία σε μία εκ νέου υπερδύναμη.
Οι διαφορετικές αυτές πορείες που ακολούθησαν τα δύο κράτη θα είχαν και συνέπειες. Και οι συνέπειες είχαν σαφές πολιτικό υπόβαθρο από τις ιστορικές και διαχρονικές κόντρες ρώσων και αμερικανών στους τελευταίους αιώνες. Η γνωστή αυτή κόντρα αναδύθηκε εκ νέου με τα νέα σημερινά δεδομένα.
Πως;
Πάμε πολύ λίγο πίσω, όταν ο Ομπάμα άρχισε να ξύνει την πολιτιστική πληγή των ρώσων που ήταν τα (μη) δικαιώματα των ομοφυλόφιλων. Ο αμερικανός πρόεδρος άρχισε να συναντιέται με μέλη ρώσικων οργανώσεων για την ισότητα και να αναδεικνύει το πρόβλημα διεθνώς εκθέτοντας την πολιτική Ρωσία. Ο Πούτιν ήταν άμεσος. Έδωσε άσυλο στον προδότη, πληροφοριοδότη, υπάλληλο της αμερικανικής κυβέρνησης, Έντουαρντ Σνόουντεν και τα αίματα άναψαν.
Οι δύο χώρες κοντραρίστηκαν σε επίπεδο διπλωματίας στην κρίση της Συρίας. Ομπάμα και Πούτιν υποστήριζαν imageδιαφορετικές πλευρές των εμπλεκόμενων στον εμφύλιο και το αποτέλεσμα λίγο έλλειψε να πυροδοτήσει γενικότερη σύρραξη. Η τονωτική ελπίδα βελτίωσης των σχέσεων των δύο χωρών ήρθε όταν -τελικά- ο Ομπάμα επέτρεψε στην αθλητική ομοσπονδία της χώρας να συμμετέχει κανονικά στους χειμερινούς Ολυμπιακούς Αγώνες του Σότσι της Ρωσίας.
Τίποτα όμως δεν είχε τελειώσει, αφού σύντομα κατέφτασε η κρίση στην Ουκρανία. Οι ρώσοι έτσι ή αλλιώς κατάφεραν να αντιδράσουν στην κατάληψη της εξουσίας από τους αντάρτες και (έτσι ή αλλιώς…) πήραν με το μέρος τους ολόκληρες περιφέρειες της έως τώρα ουκρανικής επικράτειας. Σε ένα ζήτημα που είναι προφανές πως αφορά τα εσωτερικά της Ουκρανίας, άντε και της Ρωσίας που ήταν η άμεσα εμπλεκόμενη χώρα και ενδεχομένως και της Ευρωπαϊκής Ένωσης λόγω των σχέσεων με την Ουκρανία, οι ΗΠΑ αποφάσισαν να εκμεταλλευτούν τις προσβάσεις τους λόγω της τελευταίας και να αναμιχθούν στην κρίση με βασικό μέλημα να εναντιωθούν και να κοντραριστούν με την Ρωσία. Το αστείο είναι πως άρχισαν να επιβάλλουν κυρώσεις εναντίον του ρωσικού κράτους λες και μιλάμε για κανένα διαπλανητικό διαιτητή. Κυρώσεις βέβαια που πέρασαν στον βρόντο αφού όταν απειλήθηκαν συμφωνίες για την ενέργεια (φυσικό αέριο) η Ρωσία δεν έχασε χρόνο και έκλεισε νέες με την αγορά της Κίνας… Όταν αυτές οι… κυρώσεις έπληξαν την εικόνα της Ρωσίας, ο Πούτιν απείλησε πως θα διώξει τους αμερικανούς αστροναύτες απ’ τον Διεθνή Διαστημικό Σταθμό, το μόνο κομμάτι στο σύμπαν όπου αμερικανοί και ρώσοι συμβιώνουν και συνεργάζονται αρμονικά, με έναν μικρό-μεγάλο αστερίσκο: ο Σταθμός εκεί πάνω, ανήκει στη Ρωσία!
Ποιος έχει το πάνω χέρι ή μάλλον ποιος θα κερδίσει από αυτόν τον νέο γύρο αντιπαλότητας που ευτυχώς προς το παρόν αφορά την διπλωματία και την οικονομία (και όχι στρατό, Θεός φυλάξει) θα φανεί εν καιρώ από τα νέα επεισόδια της κόντρας και από το πως η ιστορία θα αποφασίσει να κρίνει. Έως τότε, κουράγιο! +Yanni Spiridakis 

σχόλια; αντιρρήσεις; ερωτήσεις;
ΠΡΟΣΘΕΣΤΕ ΤΟΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟ ΣΑΣ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΣΗΜΕΡΙΝΟ ΘΕΜΑ
 Διαβάστε περισσότερα.. »