Τρίτη 9 Ιουλίου 2013

ΘΡΥΛΟΣ ΤΟΥ BATMAN ΙΟΥΛΙΟΥ ~ η διχασμένη προσωπικότητα του batman :[ year zero :[ κυκλοφορεί η συλλεκτική τριλογία :[ beware the batman :[ arkham origins :[ batman hello kitty

το πρώτο ελληνικό blog για όλα τα νέα από τον Θρύλο του Batman 73 χρόνια μετά. Παρουσίαση όλων των εξελίξεων


 ΘΕΩΡΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΘΡΥΛΟ 
Η ΔΙΧΑΣΜΕΝΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥ BATMAN
Όσοι παρακολουθείτε αυτήν την υποενότητα ίσως έχετε αναθεωρήσει πολλά για τον Batman. Για κάποιους γκρεμίστηκε το πρότυπο του υπέρ-ήρωα, για άλλους, καταρρίφθηκε η θεωρία του 'καλού' Bruce που θέλει να προστατεύσει τον κόσμο και σίγουρα όλοι μάθατε για έναν άνθρωπο που δεν μπορεί καθόλου να διαχειριστεί την κοινωνική του διάσταση. Οι απογοητεύσεις θα έχουν και συνέχεια τους επόμενους μήνες, οπότε σήμερα ας δούμε ένα παρεμφερές ζήτημα με αφορμή την ιστορία του "Batman: Year Zero" που κυκλοφόρησε αυτόν τον μήνα.

Ο Bruce Wayne αποφασίζει επιστρέψει στο Gotham χωρίς να αποκαλύψει στον κόσμο ότι ήρθε. Όλοι θα ενδιαφερθούν για την άφιξη του διάσημου πολυεκατομμυριούχου στην πόλη, όμως
εκείνος προτιμά να φορά μάσκες που κρύβουν την ταυτότητα του. Εντάξει, όλοι γνωρίζουμε την διπλή του ταυτότητα ως Bruce/Batman όμως γιατί όταν έχει να επιλέξει ανάμεσα στα δύο, επιλέγει πάντα τη μάσκα; Τη στολή; Επιλέγει να κρύψει την ταυτότητά του, ειδικά όταν αυτή είναι τέτοια για την οποία θα είναι περήφανος;

Πολύ φοβάμαι πως και τώρα η απάντηση είναι απογοητευτική. Ο Wayne έχει καταστρέψει τον εαυτό του και ζει σε μία αντίφαση που ξεκίνησε από την παιδική του ηλικία. Από δέκα ετών ορφανός και χωρίς συγγενείς, μεγάλωσε κρύβοντας τον πόνο και τις ανάγκες του. Έμαθε να προσποιείται έναν φυσιολογικό μαθητή, φοιτητή, κληρονόμο, ενώ ποτέ του δεν είχε την ευκαιρία να ξεπεράσει τον χαμό των γονιών του μέσα από αγάπη, από συζήτηση, από υποστήριξη. Κι έτσι... έμεινε εκεί. Παλεύοντας με μία εκκρεμότητα που ποτέ δεν έκλεισε και στην ενήλικη ηλικία του μετουσιώθηκε σε τι;

Η αλήθεια του στα συναισθήματα, τις σκέψεις και το πραγματικό "εγώ" ήταν ανέκαθεν στο πρόσωπο που έκρυβε κι έτσι ακόμα κι όταν πια ήταν ένας πλούσιος και πετυχημένος δυναμικός άντρας, είχε πια εθιστεί στην δεύτερη -κρυφή- προσωπικότητα. Μετά τα τριάντα την εξέφρασε μέσω του Batman, αλλά αυτό δεν είναι απόλυτο. Ο καθένας (μας) θα μπορούσε να την εκφράσει διαφορετικά. Είτε δημιουργικά με τη μορφή μιας τέχνης, είτε μέσω δραστηριοποιήσεις σε μία εθελοντική οργάνωση, αλλά ακόμα και καταστροφικά ή παράνομα πράττοντας εγκληματικές ενέργειες. Εσείς, τι μυστική ταυτότητα έχετε;

 ΕΙΚΟΝΟΓΡΑΦΗΜΕΝΑ (COMICS) 

Batman
*εξώφυλλο*ανάγνωση*
Από αυτόν τον μήνα ξεκινάμε με την σειρά "Batman: Year Zero" και πραγματικά ξεκινάμε συγκλονιστικό. Βρισκόμαστε έξι χρόνια μετά τον υποτιθέμενο θάνατο του Bruce Wayne (σας θυμίζει λίγο The Dark Knight Rises) ο οποίος επέστρεψε στην πόλη κρυφά όμως από όλους. Η πόλη έχει καταστραφεί από τις δράσεις μίας συμμορίας με το όνομα Red Hood η οποία χειραγωγεί επιφανείς πολίτες του Gotham για να δραστηριοποιείται ελεύθερα. Ο Bruce κάνει μεταμφιεσμένος την εμφάνιση του σώζοντας όσους αδύναμους μπορεί σε μία πόλη που δείχνει διαλυμένη.
Παράλληλα, εμφανίζεται ο θείος του Phillipe Kane (αδερφός της μάνας του) εξηγώντας του πως όσα χρόνια έλειπε ένωσε την δική του εταιρεία με αυτήν των Waynes δημιουργώντας έναν κολοσσό τον οποίο προορίζει για τον Bruce, όμως παρά την επιμονή του θείου του, εκείνος θα αρνηθεί.
Στο τέλος του επεισοδίου ο θείος του πέφτει θύμα του Edward Nigma (Riddler) που τον επικρίνει που δεν έπεισε τον Bruce και του αναθέτει τελευταία αποστολή τον θάνατο του ανιψιού του.
Στην παράλληλη ιστορία ο 19χρονος Bruce βρίσκεται στο Ρίο Ντε Τζανέιρο όπου μαθαίνει από έναν ντόπιο πως να οδηγεί με τρόπο που να ξεφεύγει από όποιον τον κυνηγάει. Αφού ο νεαρός διδασκόμενος μαθαίνει ότι χρειάζεται, προδίδει τον μέντορά του παραδίδοντας τον στην αστυνομία, τιμωρώντας τον έτσι για τα εγκλήματα που είχε κάνει στο μεταξύ!

Detective Comics
*εξώφυλλο*ανάγνωση*
Η σειρά αποτελεί την πιο ιστορική έκδοση της εταιρείας όπου πρωτοπαρουσιάστηκε ο ήρωας το 1939! Σε μία από τις πιο αυθεντικές μορφές του, ο Σκοτεινός Ιππότης βρίσκεται στο κυνήγι των διασημότερων εχθρών του.

Batman: The Dark Knight
*εξώφυλλο*ανάγνωση*
Η σειρά αυτή αποτελεί συμπληρωματική του Batman και ασχολείται με λίγο πιο παιδικές περιπέτειες που πάντα όμως σέβονται τον θρύλο του ήρωα και της μυθολογίας του.

Batman and Robin
*εξώφυλλο*ανάγνωση*
Για πρώτη φορά ο Robin είναι ο γιος του ήρωα, Damian Wayne. Στην σειρά αυτή δεν εξετάζουμε μόνο τις περιπέτειες του δίδυμου μέσα από τον πιο ατίθασο Robin που γνωρίσαμε, αλλά και τις δύσκολες σχέσεις πατέρα και γιου ειδικά μέσα από έναν πατέρα που δεν ξέρει καλά τον ρόλο του. Μαθήματα ζωής και περιπέτειες που αγγίζουν το στίγμα του προσωπικού με τον ανήλικο γιο του Bruce.

Batman Incorporated
*εξώφυλλο*ανάγνωση*
Η σειρά αυτή ασχολείται με τις δράσεις του Σκοτεινού Ιππότη και των συμμάχων του σε όλο τον κόσμο στην μάχη εναντίον του κακού. Το δίκτυο είναι ισχυρό όμως και οι εχθροί απ' όλο τον κόσμο παραμένουν εξαιρετικά επικίνδυνοι.

Nightwing
*εξώφυλλο*ανάγνωση*
Πρόκειται για την ανεξάρτητη καριέρα του πρώτου Robin, Dick Grayson. Ως Nightwing πλέον αποτελεί τον πιο πιστό σύμμαχο του Σκοτεινού Ιππότη έχοντας αντιγράψει πολλά από τα χαρακτηριστικά του. Συχνά οι περιπέτειες του ενώνονται με αυτές άλλων εικονογραφημένων σειρών.

Batgirl
*εξώφυλλο*ανάγνωση*
H Barbara Gordon και κόρη του αστυνόμου είναι ξανά το Batgirl. Η πλέον αναγνωρίσιμη και επιθυμητή Batgirl στις δικές της περιπέτειες πιο συχνά με γυναίκες εχθρούς και σε ιστορίες που συχνά συμπίπτουν με αυτές άλλων ηρώων.

Red Hood and the Outlaws
*εξώφυλλο*ανάγνωση*
Ο δεύτερος Robin, Jayson Todd έφυγε υπό την σκέπη του Batman όταν αποφάσισε πως το να αφιαρείς μία ζωή δεν είναι κόκκινη γραμμή. Ο εγκληματίας, παράνομος και επικίνδυνος Red Hood μαζί με μία παρέα παρανόμων μάχεται για το καλό με τον δικό του ιδιαίτερο τρόπο.

Batwoman
*εξώφυλλο*ανάγνωση*
Η Kate Kane είναι η νέα Batwoman. Γνωστή ως η πρώτη ομοφυλόφιλη ήρωας τα βάζει συχνά με γυναίκες κυρίως για να προστατεύσει το περιβάλλον της. Δεν έχει άμεση επαφή με τον Σκοτεινό Ιππότη, αλλά λειτουργεί σιωπηρά με το πλευρό του.

Batwing
*εξώφυλλο*ανάγνωση*
Πρόκειται για τον πρώτο ήρωα της ομάδας που βρίσκεται μόνιμα στην Αφρική και υπερασπίζεται τις εκεί περιοχές κόντρα σε μερικούς από τους πιο επικίνδυνους εχθρούς του υποκόσμου.

Birds of Prey
*εξώφυλλο*ανάγνωση*
Στο τεύχος 16 η Batgirl προσπαθεί να γνωρίσει στην υπόλοιπη ομάδα την γυναίκα talon που την έσωσε, όμως η ίδια δεν θα είναι τόσο φιλική όσο με τις υπόλοιπες.

Catwoman
*εξώφυλλο*ανάγνωση*
Η Selina Kyle αξίζει από μόνη της μία δική σειρά. Η Catwoman έχει τις δικές της περιπέτειες που αποτελούνται από κλοπές, συμμαχίες και προδοσίες με μη-έμπιστα άτομα και πολλές συναντήσεις με τον Σκοτεινό Ιππότη που παραμένουν ιδιαίτερα αισθησιακές και ενδιαφέρουσες!

Justice League
*εξώφυλλο*ανάγνωση*
Η ομάδα των ηρώων της DC αποτελεί την πιο αξιόπιστη λύση για την προστασία του πλανήτη από γήινες ή εξωγήινες απειλές. Με μπροστάρη τον Batman η ομάδα υπερασπίζεται τον άνθρωπο.

Young Justice
*εξώφυλλο*ανάγνωση*
Η νεαρή Justice League που μεταφέρεται από τα κινούμενα σχέδια στα εικονογραφημένα. Οι νεαροί ήρωες δίνουν την δική τους μάχη για την προάσπιση του καλού. Από τον θρύλο του Batman έχουμε τους, Nightwing, Robin και Batgirl

Legends of the Dark Knight
*εξώφυλλο*ανάγνωση*
Πρόκειται για εβδομαδιαία αστυνομική σειρά που βασίζεται στην πόλη του Gotham και τις ιστορίες της, ενώ μελετά στοιχεία από την κοινωνία, όπως η εγκληματικότητα και η οικονομική κρίση.

Ame-Comi Girls
*εξώφυλλο*ανάγνωση*
Πρόκειται για μία σύμπραξη ηρωίδων στις οποίες συμμετέχει η Batgirl και τις δράσεις τους άλλοτε υπέρ ή κατά της κοινωνίας. Τα τεύχη αυτά είναι εβδομαδιαία.

Injustice: Gods Among Us
*εξώφυλλο*ανάγνωση*
Η σειρά είναι εβδομαδιαία και αποτελεί τον προπομπό του ομώνυμου ηλεκτρονικού παιχνιδιού.

Justice League Beyond
*εξώφυλλο*ανάγνωση*
Η παρέα των ηρώων στο μέλλον σε μια εβδομαδιαία σειρά βασισμένη στο Batman Beyond.

 ΠΑΡΑΓΩΓΕΣ ΚΙΝΟΥΜΕΝΗΣ ΕΙΚΟΝΑΣ 
BEWARE THE BATMAN
*σύνδεσμος*trailer*title*logo*
η πρώτη σειρά κινουμένων σχεδίων CGI είναι γεγονός και κάνει πρεμιέρα στην αμερικανική τηλεόραση στις 13 Ιουλίου στις 10 το πρωί από το Cartoon Network. Φυσικά κάθε μήνα θα έχω ανάλυση των επεισοδίων, όμως για σήμερα σας έχω το τελικό trailer αλλά και τους τίτλους αρχής. Θα παρατηρήσετε έναν νεαρό Batman με μία στολή όπως πρέπει να είναι, αλλά και πολλές μουσικές αλλαγές που αρχικά δεν θυμίζουν σε τίποτα τον ήρωα, κάτι που δέχομαι δεδομένου πως κάνουμε μια νέα αρχή (για παιδιά) αλλά ειδικά στους τίτλους αρχής, απλά απογοητεύτηκα. Το λογότυπο της σειράς είναι εξαιρετικό και θυμίζει την παιδική σειρά μαζί με πτυχές από το παρελθόν. Περισσότερα τον επόμενο μήνα. Δείτε ωστόσο ότι σας έγραψα.

THE DARK KNIGHT TRILOGY ULTIMATE COLLECTOR'S EDITION
*σύνδεσμος*συσκευασία*περιεχόμενα*φιγούρες*
Όσοι παρακολουθούσατε την στήλη το γνωρίζατε και το περιμένατε ήδη εδώ και έναν χρόνο τώρα! Η απόλυτη συλλογή της τριλογίας, έρχεται!!! Πρόκειται για 6 Bluray ένα για κάθε ταινία, ένα με special features για καθένα από τα δύο τελευταία επεισόδια της τριλογίας και άλλο ένα με άγνωστο υλικό. Εκεί ας βάλουμε ένα ντοκιμαντέρ για την αφορμή της ταινίας με τίτλο "The Fire Rises: The Creation and Impact of The Dark Knight Trilogy", ένα με τον τρόπο που αυτή γυρίστηκε με τίτλο "Christopher Nolan & Richard Donner: A Conversation", αλλά και σκηνές σε ΙΜΑΧ από την τρίτη ταινία. Στο πακέτο θα υπάρχουν και καλλιτεχνικές απεικονίσεις των ¨κακών" της τριλογίας. Η συλλογή θα βγει σε πακέτο που θα περιέχει μινιατούρες της Mattel με τα: Tumpler, Bat-pod, The Bat και κυκλοφορεί 24 Σεπτεμβρίου με τιμή περίπου τα 100 δολάρια. Απολαύστε τις φωτογραφίες που διέρρευσαν!

ΤΕΛΟΣ ΣΕ ΣΕΝΑΡΙΑ Ο BALE
*σύνδεσμος*εικόνα*
Εμείς το ξέραμε, αλλά γιατί μας το θύμισε και μας πλήγωσε; Ο ηθοποιός Christian Bale σε σχετική ερώτηση απάντησε πως είναι εκπληκτικό ότι παρότι δεν υπήρχε στόχος δεύτερης ταινίας, κατέληξαν σε τρεις! Πρόσθεσε όμως πως η πλοκή ήταν τέτοια που η τρίτη ταινία της έδωσε ένα ιδανικό τέλος και θα ήταν απληστία κάτι περισσότερο. Ο ηθοποιός δήλωσε άγνοια για σενάρια δικής του ανάμιξης σε ταινία Justice League και είπε πως ο χαρακτήρας του Batman είναι κάτι που δίδεται από τον έναν ηθοποιό στον άλλο και θα χαρεί να δει ποιος θα είναι εκείνος που θα φορέσει τη μάσκα μετά από αυτόν.

ΤΕΛΟΣ ΣΤΗΝ LEGENDARY PICTURES
*σύνδεσμος*εικόνα*
Όπως ανακοινώθηκε η εταιρεία παραγωγής Legendary Pictures και η Warner Bros. χώρισαν κι έτσι η συμπαραγωγός της τριλογίας του Nolan βγαίνει εκτός του franchise του Batman. Αυτό σημαίνει πως η Warner Bros που έχει σταθερά τα δικαιώματα του ήρωα, θα μπορεί να κάνει ταινίες του, οι οποίες όμως έχουν πολύ υψηλό κόστος παραγωγής και αυτό σημαίνει πως ίσως όταν έρθει εκείνη η ώρα να χρειαστεί να ψάξει για συμπαραγωγό. Όπως λένε οι ειδικοί πάντως, η εξέλιξη αυτή, μπορεί να επισπεύσει μία πιθανή ταινία Batman.

THE LEGO MOVIE
*εικόνα*trailer*
Κυκλοφόρησε το trailer της ταινίας Lego στην οποία θα πρωταγωνιστεί ο Σκοτεινός Ιππότης! Η ταινία θα κυκλοφορήσει το 2014 και θα περιλαμβάνει όλους τους γνωστούς ήρωες της DC ενώ ο Batman θα έχει ειδικό ρόλο. Στην ταινία συμμετέχουν μεταξύ άλλων οι Liam Neeson, Morgan Freeman γνωστοί από την τριλογία του Nolan, ενώ την φωνή του Σκοτεινού Ιππότη κάνει ο  Will Arnett.

 ΑΛΛΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ 
BATMAN: ARKHAM ORIGINS
*σύνδεσμος*πολυμεσικό*
Αν και τους προσεχείς μήνες θα έχουμε να πούμε πολύ περισσότερα, ξεκίνησαν ήδη οι πρώτες πληροφορίες για το πολυαναμενόμενο ηλεκτρονικό παιχνίδι που θα κλείσει την συγκεκριμένη τριλογία. Αυτόν τον μήνα ας δούμε ένα πολυμεσικό με trailer και νέες εφαρμογές παίκτη.

ΦΙΓΟΥΡΕΣ
*σύνδεσμος*εικόνα*εικόνα*
Αυτόν τον μήνα η Mattel μας παρουσιάζει δύο φιγούρες από το ηλεκτρονικό παιχνίδι "Batman: Arkham Origins" που απεικονίζουν τον Batman και τον Deathstroke. Η πιστότητα είναι φυσικά τέλεια!

ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ HELLO KITTY
*σύνδεσμος*εικόνα*
Απίστευτο η βρετανική εταιρεία που κατασκευάζει το περίφημο franchise της Hello Kitty σύναψε συνεργασία με την DC Universe για την κατασκευή τριών φιγούρων με θέμα την Hello Kitty ντυμένη ως Batman, Superman, Wonder Woman. Να πως μπορείτε να φέρετε την μικρή σας κόρη κοντά στον θρύλο του Batman!!!

σχόλια; αντιρρήσεις; ερωτήσεις;
ΠΡΟΣΘΕΣΤΕ ΤΟΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟ ΣΑΣ
ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΣΗΜΕΡΙΝΟ ΘΕΜΑ
 Διαβάστε περισσότερα.. »

Δευτέρα 8 Ιουλίου 2013

ΨΗΓΜΑΤΑ ΠNEΥΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΙΟΥΛΙΟΥ ~ πως μαθαίνουμε να σεβόμαστε τον εαυτό μας από το που βρισκόμαστε

αποκωδικοποιώντας τα μηνύματα της θρησκείας προβληματιζόμαστε σε ζητήματα της κοινωνίας

από Καινή Διαθήκη: Ματθαίος 21:12 και Ιωάννη 2:13‐16
Και ο Ιησούς μπήκε στο ναό και έδιωξε όλους εκείνους που πουλούσαν και αγόραζαν στο ναό, και αναποδογύρισε τα τραπέζια των αργυραμοιβών και τους πάγκους εκείνων που πουλούσαν περιστέρια.
Πλησίαζε δε το πάσχα+ των Ιουδαίων, και ο Ιησούς ανέβηκε στην Ιερουσαλήμ.+ 14 Και βρήκε στο ναό αυτούς που πουλούσαν βόδια και πρόβατα και περιστέρια,+ και τους νομισματοπώλες στα καθίσματά τους. 15 Αφού, λοιπόν, έφτιαξε ένα μαστίγιο από σχοινιά, έδιωξε από το ναό όλους εκείνους με τα πρόβατα και τα βόδια, και σκόρπισε τα νομίσματα των αργυραμοιβών και αναποδογύρισε τα τραπέζια τους.+ 16 Και είπε σε εκείνους που πουλούσαν τα περιστέρια: «Πάρτε τα αυτά από εδώ! Μην κάνετε τον οίκο+ του Πατέρα μου οίκο εμπορίου!»

Ας μείνουμε λίγο σε αυτά τα αποσπάσματα και ας βάλουμε μια αντίστοιχη εικόνα στο μυαλό μας. Εγώ πάντως ξεκινάω από μία άλλη εικόνα. Αυτή που αντίκρισα προ ημερών περνώντας από τον Μητροπολιτικό Ναό του Αγίου Μηνά εδώ στο Ηράκλειο. Ο ναός εδώ βρίσκεται σε όλους τους τουριστικούς οδηγούς της πόλης κι έτσι καθημερινά κατακλύζεται από ξένους που μπαίνουν να θαυμάσουν το τεράστιο οικοδόμημα του Θεού. Όλοι τους –μικροί και μεγάλοι- προσέρχονται με ευλάβεια ενώ μεγάλη εντύπωση μου έκανε όταν μία κοπέλα κοιτούσε τους ντόπιους πως άναβαν κερί στο μανουάλι, πως προσκυνούσαν τις εικόνες και έκαναν τον σταυρό τους. Η κοπέλα προσπάθησε να μιμηθεί το τοπικό έθιμο της θρησκείας μας και αφού έβγαλε μερικές φωτογραφίες, περίμενε να βγει έξω από τον ναό για να συζητήσει κάτι με τον συνοδό της. Αμέσως θυμήθηκα την δική μου παρουσία στον ναό της Παναγίας των Παρισίων, μία εκκλησία στην οποία η είσοδος όχι μόνο είναι επί πληρωμή αλλά απαιτεί και υπομονή πολύς ώρας στην ουρά. Θυμάμαι να μπαίνω και να περιηγούμαι γύρω-γύρω τα πολλά προσκυνήματα με τα αγάλματα, να αγοράζω κερί που τοποθέτησα στην ειδική θήκη και να στέκομαι σε μία δοξασία από μια τοπική χορωδία που φαινόταν να κάνει πρόβα εκείνη την ώρα. Χωρίς πολλά λόγια, έμεινα, θαύμασα, φωτογράφησα, προσευχήθηκα και εξήλθα ευπρεπώς.

Αλήθεια πόσο σημαντική είναι η ευπρέπεια στο ναό; Η τάξη και ο σεβασμός; Όπως οι περισσότεροι, έτσι κι εγώ μεγάλωσα σε μία τυπική ενορία εδώ στο Ηράκλειο όπου παρατηρείται το πασίγνωστο φαινόμενο οι… πίσω σειρές να κατακλύζονται από γριούλες που έχουν “διαρκείας” στην Εκκλησία και νομίζουν πως είναι το σπίτι τους… με την κακή έννοια. Η οικειοποίηση του ναού τους επιτρέπει(;) να ψιθυρίζουν για το τι θα μαγειρέψουν το μεσημέρι, να κουτσομπολέψουν για τη νύφη τους ή την γειτόνισσα και ανά εκνευριστικά τακτά χρονικά διαστήματα να κάνουν τον σταυρό τους, ίσως ακόμα και κατακρίνοντας όσους δεν τον κάνουν εκείνη την ώρα! Είναι οι… θαμώνες που πριν ο ιερέας ολοκληρώσει την Απόλυση (με το δι’ ευχών) αναστατώνουν ολόκληρο τον ναό χαιρετώντας τις συνορίτισσες ή ακόμα και φεύγοντας για να φτιάξουν γρήγορα τον καφέ!

Πολύ συχνά οι ιερείς δεν αντιδρούν σε αυτήν την συμπεριφορά ενώ εννοείται πως αντιλαμβάνονται τα παραπάνω. Δεν θέλουν να προσβάλουν τους ενορίτες που χωρίς αυτούς ο ναός θα είναι μάλλον άδειος όταν δεν πρόκειται για κάποια σημαντική γιορτή. Όμως είναι αυτό που δίδαξε ο ίδιος ο Ιησούς στο χαρακτηριστικό παράδειγμα της Καινής Διαθήκης;

Ας οικειοποιηθούμε το παράδειγμα αυτό, σκεφτόμενοι το δικό μας σπίτι στο οποίο υποδεχόμαστε καλεσμένους –ακόμα κι αν αυτοί είναι άτομα του στενού μας κύκλου- και οι οποίοι αρχίζουν να πειράζουν τα προσωπικά μας είδη, να λερώνουν τους καναπέδες, να φωνάζουν μεταξύ τους ενώ ο δικός μας τόνος είναι ήπιος. Η ασέβεια προς το σπίτι μας αποτελεί ασέβεια προς τους εμάς τους ιδίους.

Η Εκκλησία είναι μία πρώτης τάξεως ευκαιρία προσευχής και διαλογισμού. Έχω γίνει μάρτυρας ενός εξαιρετικού παραδείγματος ενός άντρα περίπου σαράντα ετών να κάθεται ευλαβικά καθ’ όλη την διάρκεια της λειτουργίας και να παραμένει σκυφτός βυθισμένος στις σκέψεις και την προσευχή του και για αρκετή ώρα μετά το πέρας αυτής. Όταν ο άνθρωπος ένοιωσε έτοιμος, σηκώθηκε, έκανε τον σταυρό του και έφυγε.

Ποια είναι η συμπεριφορά που εσείς επιδεικνύετε στον ναό; Αλλά και γενικά σε ένα μέρος που απαιτείται ο σεβασμός μας; +Yanni Spiridakis 

σχόλια; αντιρρήσεις; ερωτήσεις;
ΠΡΟΣΘΕΣΤΕ ΤΟΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟ ΣΑΣ
ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΣΗΜΕΡΙΝΟ ΘΕΜΑ
 Διαβάστε περισσότερα.. »

Κυριακή 7 Ιουλίου 2013

BPΑΒΕΥΣΗ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ ~ ο αντετοκούμπο, ο παπανδρέου ο καμίνης και η άναρχη μετανάστευση

Σας παρουσιάζω το καλύτερο άρθρο αυτής της εβδομάδας σύμφωνα με την καθαρά υποκειμενική κρίση του yannidakis. Σημειώνεται πως η βράβευση αφορά μονάχα την ενότητα ιστολογίων και για τους χώρους τους οποίους επισκέφτηκα. Παρακάτω δημοσιεύονται και τα υπόλοιπα άρθρα τα οποία ξεχώρισα μέσα στην εβδομάδα ως δευτερεύοντες διακρίσεις για λόγους ενδεχόμενης ισοπαλίας. Το ιστολόγιο που συγκεντρώνει τις περισσότερες βραβεύσεις και διακρίσεις στο τέλος κάθε μήνα βραβεύεται στην ειδική ενότητα "ΒΡΑΒΕΥΣΗ ΙΣΤΟΛΟΓΙΩΝ".

ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ:
από: olympia
τίτλος: Ο Αντετοκούμπο, ο Παπανδρέου ο Καμίνης και η άναρχη μετανάστευση.
Πριν μερικά χρόνια, το ευκαιριακής σημαίας ανίκανο πνευματικά πολιτικό προσωπικό της Ελλάδος, σχεδόν χαιρόταν που γίνονταν σεισμοί στην Ελλάδα και στην Τουρκία, γιατί νόμιζε ότι η εξωτερική πολιτική που επενδύει στον σκύλο διάσωσης της ΕΜΑΚ, είναι ποιο αποτελεσματική από την διπλωματία και τον Υπουργό Εξωτερικών, δυστυχώς όμως στην πορεία αποδείχθηκε ότι ο Νταβούτογλου ήταν πιο αποτελεσματικός ως διπλωμάτης από τον σκύλο της ΕΜΑΚ πάνω στον οποίο είχε επενδύσει το ελληνικό υπουργείο Εξωτερικών.

Δεν μπορώ να ξεχάσω και τον Νταλάρα ο οποίος σχεδόν για μια εικοσαετία είχε αναλάβει την επίλυση του κυπριακού με το μπουζούκι του.

Αλλά, πως να μην θυμηθώ και τον εξευτελισμό της ελληνικής πολιτείας στην περίπτωση της Υπατίας, ο οποίος οδήγησε στα ύψη την Χρυσή Αυγή.

Τώρα μας προέκυψε ο Αντετοκούμπο, ως σημαία ευκαιρίας για να βρούμε την λύση στο μεταναστευτικό πρόβλημα της Ελλάδος.

Δεν είναι “κακός” ο Αντετοκούμπο, όπως δεν ήταν “κακός” ο Τσενάι και δεν είχε ούτε έχει πρόβλημα ο Έλληνας Πολίτης με κανέναν από τους δύο, κύριοι Καμίνη και Παπανδρέου.

Το πρόβλημα του Ελληνικού λαού είστε εσείς ως πρόσωπα και ως αρχές, που εξακολουθείτε να παράγετε πολιτική στηριζόμενοι στον Αντετοκούμπο στον Τσενάι στις κουμπαριές στα ζεμπέκικα και στον σκύλο διάσωσης σεισμοπλήκτων της ΕΜΑΚ .

Το ερώτημα παραμένει: Πόσους μετανάστες χρειάζεται η Ελλάδα; Από που θα τους εισάγει; Γιατί τους χρειάζεται; Για πόσο τους χρειάζεται; Και από ποιο τελωνείο θα μπαίνουν; Αυτά είναι τα θέματα που θα έπρεπε να σας απασχολήσουν πρώτα κύριοι και μετά βλέπουμαι και την πορεία του φίλου μας του Αντετοκούμπο στο  ΝBA.

Είναι ντροπή για ένα έθνος να επενδύει για την επίλυση των προβλημάτων του στο τυχαίο γεγονός της ανάδειξης ενός μπασκεμπολίστα.

Πραγματικά είναι ξεφτίλα.

Είναι μεγαλύτερη τελικά η αξία του σκύλου της ΕΜΑΚ από εσάς.

Σε λίγα χρόνια θα πέφτουμε πάλι από τα σύννεφα, ότι θα βλέπουμε τα αποτελέσματα της άναρχης μετανάστευσης στην Ελλάδα, εκτός και αν όπως νομίζουν οι Παπανδρέου και Καμίνης, γίνουν όλοι μπασκεμπολίστες και τους εξάγουμε στην Αμερική.

Αυτό δεν είναι κράτος, είναι μάλλον Ακαδημία μπάσκετ.

ΞΕΧΩΡΙΣΑΝ ΑΚΟΜΑ:
 Διαβάστε περισσότερα.. »

Σάββατο 6 Ιουλίου 2013

ΣXOΛΙΟ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ ~ σοκ στην ευρώπη από τις αποκαλύψεις για τις παρακολουθήσεις των αμερικανών

η είδηση που στιγμάτισε τη βδομάδα που πέρασε, σχολιάζεται απ' την νυχτερινή οπτική και προβληματίζει

 η είδηση 
Σοκαρισμένοι δηλώνουν ευρωπαίοι αξιωματούχοι από το αποκλειστικό ρεπορτάζ του γερμανικού περιοδικού Der Spiegel -που βασίζεται στις αποκαλύψεις του Εντουαρντ Σνόουντεν, πρώην υπαλλήλου της NSA- ότι οι ΗΠΑ, μέσω της NSA (Εθνική Υπηρεσία Ασφαλείας), κατασκόπευε τα γραφεία της Ευρωπαϊκής Ενωσης στις Βρυξέλλες και την ευρωπαϊκή αντιπροσωπεία στον Οργανισμό Ηνωμένων Εθνών στην Ουάσινγκτον
 το σχόλιο 
Η όλη ιστορία είναι λίγο για γέλια. Είναι σαν την "Χ" γειτονιά που ξέρει καλά πως στα στενά γίνεται διακίνηση ναρκωτικών και οι μισοί έφηβοι είναι χρήστες, αλλά μόνο όταν ένας από αυτούς πεθάνει, τότε... συγκλονίζεται η τοπική κοινωνία!
Ω! Τι υποκρισία, Θεέ μου! Σε χθεσινό δημοσίευμα της Monde διάβασα πως και η γαλλική κυβέρνηση παρακολουθεί ορισμένα πρόσωπα. Μήπως εξάλλου ξεχνάτε το σκάνδαλο με τις υποκλοπές πριν καμιά δεκαριά χρόνια στην Ελλάδα;
Αλήθεια πιστεύατε πως αν κάποιος έχει τη δυνατότητα να παρακολουθήσει τον άλλο -ειδικά σε συνθήκες ανταγωνισμού και "πολέμου των πληροφοριών"- δεν θα το κάνει; Γιατί; Εξαιτίας ενός ξεχασμένου κώδικα ηθικής;
Ας μην γελιόμαστε ρε παιδιά! Το μεγάλο ψάρι τρώει το μικρό και για να κάνει τη ζωή του πιο εύκολη... το κατασκοπεύει πρώτα.
Α! Και κάτι ακόμα: Ξέρετε τι θα γίνει εδώ, ε; Δεδομένου ότι είναι διπλωματικό επεισόδιο που θα πλήξει τις σχέσεις ΕΕ-ΗΠΑ δεν συμφέρει κανέναν, οι Αμερικανοί θα δηλώσουν ότι θα ερευνήσουν εις βάθος τις κατηγορίες αυτές και αυτό το βάθος θα είναι τόσο βαθύ που ποτέ κανείς δεν πρόκειται να ξανασχοληθεί. Εκτός αν είναι τόσο ηλίθιος και τον λένε Σνόουντεν και τώρα κινδυνεύει η ζωή του!
+Yanni Spiridakis 

σχόλια; αντιρρήσεις; ερωτήσεις;
ΠΡΟΣΘΕΣΤΕ ΤΟΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟ ΣΑΣ
ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ
 Διαβάστε περισσότερα.. »

Παρασκευή 5 Ιουλίου 2013

ΕΦAPΜΟΖΟΝΤΑΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΙΟΥΛΙΟΥ ~ βρέθηκε τρόπος να εξαφανίζονται γεγονότα

πως οι εφαρμογές της επιστήμης & της τεχνολογίας επιδρούν στην κοινωνία του σήμερα

από news 247 Ο μανδύας που τα κάνει όλα αόρατα: Εξαφανίζει τα γεγονότα, κάνοντας "τρύπες" στο φως

Ένας νέος μανδύας αορατότητας, που δημιούργησαν Αμερικανοί ερευνητές, δεν κρύβει αντικείμενα στον χώρο, αλλά κρύβει γεγονότα στον χρόνο, κάνοντας διαδοχικές "χρονικές τρύπες" στη ροή του φωτός που μεταδίδεται μέσω μιας οπτικής ίνας.

Οι επιστήμονες κατάφεραν να κρύψουν σχεδόν τα μισά δεδομένα (ποσοστό 46%) που μετέφερε το φως και ευελπιστούν ότι στο μέλλον θα βελτιώσουν κι άλλο την αποτελεσματικότητα της τεχνικής τους, η οποία στην ουσία "σβήνει" τα γεγονότα από την ιστορία, σαν να μην συνέβησαν ποτέ.

Μεταξύ άλλων δυνητικών πρακτικών εφαρμογών, ο μανδύας θα μπορούσε μελλοντικά να κάνει πολύ πιο ασφαλείς τις οπτικές τηλεπικοινωνίες και το διαδίκτυο, "εξαφανίζοντας" τα μεταφερόμενα δεδομένα και κάνοντας έτσι δύσκολη τη ζωή σε όσους θα ήθελαν να κρυφακούσουν και να υποκλέψουν στοιχεία.

Η τεχνική μπορεί να ενσωματωθεί ομαλά στην υπάρχουσα υποδομή τηλεπικοινωνιών
Οι ερευνητές του πανεπιστημίου Πέρντιου της Ιντιάνα, με επικεφαλής τον καθηγητή της σχολής
ηλεκτρολόγων μηχανικών και μηχανικών υπολογιστών 'Αντριου Γουάινερ και τον βοηθό του Τζόζεφ Λούκενς, που έκαναν τη σχετική δημοσίευση στο περιοδικό "Nature", σύμφωνα με το BBC και το "New Scientist", διευκρίνισαν ότι "χρειάζεται ακόμα πολλή δουλειά να γίνει, ωσότου η εν λόγω μέθοδος βρει πρακτική εφαρμογή, όμως χρησιμοποιεί τεχνολογία που μπορεί να ενσωματωθεί ομαλά στην υπάρχουσα υποδομή τηλεπικοινωνιών".

Ο πρώτος που πρότεινε να δημιουργηθεί ένας χρονικός μανδύας, ήταν το 2010 ο φυσικός Μάρτιν Μακ Κολ του Imperial College του Λονδίνου.
Πέρυσι, ερευνητές του πανεπιστημίου Κορνέλ των ΗΠΑ, με επικεφαλής τον φυσικό Αλεξάντερ Γκαέτα, ανακοίνωσαν τον πρώτο χρονικό μανδύα στον κόσμο, όμως ήταν πολύ μικρότερων δυνατοτήτων σε σχέση με τον νέο μανδύα αορατότητας.
Επίσης ο προηγούμενος χρονικός μανδύας απαιτούσε ένα πολύπλοκο λέιζερ, ενώ η νέα τεχνική χρησιμοποιεί κοινά εξαρτήματα που χρησιμοποιούνται στις εμπορικές οπτικές τηλεπικοινωνίες.

Πώς λειτουργεί η νέα τεχνολογία. Φτιάχνοντας "τρύπες" φωτός
Η νέα τεχνολογία βασίζεται στη "χειραγώγηση" του χρονισμού των παλμών του φωτός, με δεδομένο ότι το φως - που είναι ταυτόχρονα κύμα και σωματίδιο - διαδίδεται σαν τα κύματα της θάλασσας. Αν τη στιγμή που ένα κύμα ανεβαίνει, ένα άλλο κατεβαίνει και όταν συναντηθούν, αυτή η συμβολή οδηγεί στην αλληλοεξουδετέρωσή τους.
Χρησιμοποιώντας κάτι ανάλογο με το φως, οι Αμερικανοί επιστήμονες πέτυχαν να δημιουργήσουν "τρύπες" του φωτός, εξαφανίζοντας μέσα σε αυτές τα δεδομένα που μεταφέρει το φως μέσω των οπτικών ινών. Οι "χρονικές τρύπες" - δηλαδή η απόκρυψη των πληροφοριών - είναι δυνατό να επαναλαμβάνονται με συχνότητα 12,7 gigabits ανά δευτερόλεπτο, ταχύτητα κατάλληλη για εμπορικές εφαρμογές.

Ο μανδύας στην πραγματικότητα δεν χειραγωγεί τον χρόνο, αλλά τα φωτόνια, τα σωματίδια του φωτός που μεταφέρουν τα γεγονότα (τις πληροφορίες) στον χρόνο. "Φανταστείτε ότι παίρνουμε ένα τμήμα ποταμού και ωθούμε ένα μέρος του προς τα εμπρός κι ένα άλλο προς τα πίσω, έτσι ώστε να δημιουργούνται τρύπες εκεί όπου δεν υπάρχει πια καθόλου νερό…Με αυτό τον τρόπο ελέγχουμε τη ροή του φωτός, ωθώντας το εμπρός και πίσω στο χρόνο, αποφεύγοντας έτσι συμβάντα που αλλιώς θα το διατάρασσαν", δήλωσε ο Γουάινερ.

Η έρευνα χρηματοδοτήθηκε από το υπουργείο Άμυνας των ΗΠΑ. Μπορεί να βρει εφαρμογή σε θέματα στρατού
"Οι ωτακουστές δεν θα συνειδητοποιήσουν ότι το σήμα έχει καμουφλαριστεί, επειδή δεν φαίνεται καθόλου ότι κάποιο σήμα έχει σταλεί" δήλωσε ο Λούκενς. Επεσήμανε ότι είναι προφανείς οι εν δυνάμει εφαρμογές στο πεδίο του στρατού και των υπηρεσιών ασφαλείας (καθόλου τυχαία, η νέα έρευνα χρηματοδοτήθηκε από το υπουργείο 'Αμυνας των ΗΠΑ), αλλά και από μεγάλες εταιρίες που επίσης αναζητούν ύψιστη ασφάλεια στις επικοινωνίες τους.
Μέχρι τώρα η ερευνητική έμφαση είχε δοθεί στη δημιουργία μανδυών από τεχνητά "μετα-υλικά" που "ξεγελούν" το φως και εξαφανίζουν στο χώρο αντικείμενα από τα μάτια του παρατηρητή.
Σταδιακά όμως, οι μανδύες επεκτείνονται στην εξαφάνιση συμβάντων και δεδομένων στο χρόνο, χωρίς μάλιστα να απαιτούν ειδικά και εξεζητημένα υλικά.

Τελικά, το "ιερό δισκοπότηρο" θα είναι ένας ενιαίος χωροχρονικός μανδύας, που θα μπορεί να εξαφανίσει ταυτόχρονα τα αντικείμενα στο χώρο και τα συμβάντα στο χρόνο.
Όμως, σύμφωνα με τους επιστήμονες, οι δυσκολίες είναι πολύ μεγάλες και συνεπώς δεν πρόκειται να υπάρξει στο άμεσο μέλλον.

Ελπίζω να κάνατε τον κόπο να διαβάσετε το δημοσίευμα. Αν μάλιστα σας άνοιξε την όρεξη και θέλετε να διαβάσετε ολοκληρωμένη την παρουσίαση, ρίξτε της μια ματιά. Σε κάθε περίπτωση ακόμα και με λίγα λόγια μπορούμε όλοι να σταθούμε με δέος μπροστά στο συγκεκριμένο επιστημονικό επίτευγμα. Αν μπορείς να "κλέβεις" κομμάτια της ιστορίας διαγράφοντάς την, τότε τι μένει πια σε αυτόν τον κόσμο;

Προφανώς δεν είναι δυνατό να διαγραφεί ή μάλλον (για να μπούμε και στο τεχνικό ύφος) να αλληλοεξουδετερωθεί κάτι τόσο μεγάλο όσο ένας πόλεμος, όμως αν μπορείς να σβήσεις μία συνομιλία που μόλις έλαβε μέρος ή ένα οπτικό γεγονός που πιθανότατα παραλίγο να κατέγραφε μια κάμερα, τότε εκτός ότι μπορείς να βγάλεις τους αυτόπτες μάρτυρες τρελούς, μπορείς και να επέμβεις στην ιστορία!

Και όπως κάθε μήνα καταλήγουμε στο ηθικό δίλημμα της ιστορίας. Είναι εύλογο να εφαρμοστεί  μία τέτοια εφαρμογή; Η απάντηση όπως πάντα είναι υποκειμενική. Αν βοηθήσει στην αποφυγή υποκλοπών για την ασφάλεια των συνομιλιών και του απορρήτου, τότε προφανώς είναι καλοδεχούμενη. Όμως ποιος μπορεί να μας βεβαιώσει ότι δεν θα χρησιμοποιήσει και διαφορετικά; Ώστε να αποκρύψει γεγονότα από μία κατάσταση που έλαβε μέρος, να "εξαφανίσει" πειστήρια σε μία πολύκροτη δίκη ή να διαψεύσει μάρτυρες που βασίζονται σε ένα συγκεκριμένο γεγονός; Προφανώς ο δυνατός, εκείνος που έχει την εξουσία και τελικά αυτός που χρηματοδότησε την έρευνα και απέκτησε την εφαρμογή, είναι εκείνος που θα έχει και τον πρώτο λόγο ή την ευκαίρια για το πως θα την χρησιμοποιήσει.

Προ μηνών σε αυτήν την εδώ την ενότητα είχαμε δει για το πως ένας μανδύας μπορεί να εξαφανίσει τον άνθρωπο. Σήμερα βλέπουμε το πως μπορούν να εξαφανιστούν γεγονότα ή δεδομένα. Η τάση του ανθρώπου να χρηματοδοτεί έρευνες για το πως να σβήσει τα "αποτυπώματα" του αντί να δημιουργήσει, μάλλον με προβληματίζει. Εσάς; +Yanni Spiridakis 

σχόλια; αντιρρήσεις; ερωτήσεις;
ΠΡΟΣΘΕΣΤΕ ΤΟΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟ ΣΑΣ
ΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗ
 Διαβάστε περισσότερα.. »

Πέμπτη 4 Ιουλίου 2013

ΠΡΟΒΛΗΜΑTIΣΜΟΣ ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΑΣ ~ ένα μικρό παιχνίδι που θα μας σώσει πολλά λεφτά

Καληνωρίσματα. Έχετε σκεφτεί τώρα τελευταία πως έχει διαμορφωθεί ο προϋπολογισμός σας; Πόσα είναι τα έσοδα σας και πόσα τα έξοδα; Αν βγάζοντας όλα τα πάγια σε δάνεια, κάρτες, λογαριασμούς, τι πόσο μένει για να καλύψετε τα τρέχοντα έξοδα σας;

Μερικοί από τους πιο διάσημους και πιο πλούσιους ανθρώπους του πλανήτη οργάνωσαν το εγχείρημα “Live Below The Line” στο οποίο καλούνται για πέντε μέρες να imageζήσουν μόνο με περίπου ένα ευρώ ανά ημέρα! Ακόμα και για εμάς τους… μικροαστούς το στοίχημα αυτό φαίνεται χαμένο από χέρι. Μόνο σκεφτείτε την ανάγκη για τσιγάρα, νερό, φαγητό και διασκέδαση! Κι όμως κάποιοι το τόλμησαν και το κατάφεραν. Φυσικά οι άνθρωποι αυτοί γνώριζαν εξ αρχής ότι μετά την πέμπτη μέρα μπορούν να ζήσουν σε μία σουίτα ξενοδοχείο πίνοντας άφθονη σαμπάνια με χαβιάρι, όμως μήπως πολλές φορές το μήνυμα που στέλνουμε είναι αρκετό για να ευαισθητοποιήσουμε κάποια κοινωνικά στρώματα;

Επειδή το ένα ευρώ είναι ένα πραγματικά υπερβολικό νούμερο, εγώ θα έλεγα πως ένα μεγάλο μέρος του πληθυσμού καταναλώνει περίπου πέντε ευρώ ανά ημέρα σε αντικείμενα που πολύ εύκολα θα μπορούσε να αντικαταστήσει, όπως είναι τα τσιγάρα, το σουβλάκι κλπ. Εύκολα θα μπορούσε κανείς να ζήσει με μία τσίχλα και φαγητό από το σπίτι σώνοντας έτσι αυτά τα περίπου πέντε ευρώ.

Θα εκπλαγεί κανείς με το πόσο ουσιαστική οικονομία μπορεί να κάνει κάνοντας πιο σοφές επιλογές που θα χαρακτηρίζονται από εγκράτεια. Ξέρετε αυτά τα πέντε ευρώ που χρησιμοποίησα στο απόλυτα ρεαλιστικό παράδειγμα μου, είναι περίπου εκατόν πενήντα ευρώ το μήνα, ένα πόσο που είμαι βέβαιος πως μπορεί να καλύψει πολλές “τρύπες” σας.

Το έδαφος είναι πρόσφορο ώστε να πραγματοποιήσουμε τέτοιου είδους αλλαγές στην ζωή μας. Μικρές θυσίες που σε βάθος χρόνου προσφέρουν μεγάλα οφέλη. Μπορεί οι διάσημοι του “Live below the line” να στέλνουν απλά ένα μήνυμα χωρίς τελικά να στερούνται τίποτα, όμως μήπως είναι μια καλή ευκαιρία για εμάς να αξιολογήσουμε, να αποκωδικοποιήσουμε αυτό το μήνυμα και στο τέλος να εφαρμόσουμε ότι αυτό μπορεί να μας προσφέρει; +Yanni Spiridakis 

σχόλια; αντιρρήσεις; ερωτήσεις;
ΠΡΟΣΘΕΣΤΕ ΤΟΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟ ΣΑΣ
ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΣΗΜΕΡΙΝΟ ΘΕΜΑ
 Διαβάστε περισσότερα.. »

Τετάρτη 3 Ιουλίου 2013

ΠPOΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑΣ ~ μία ευρωπαϊκή αλβανία γεννιέται

Καληνωρίσματα. Πρόσφατα διεξήχθησαν στην Αλβανία οι βουλευτικές εκλογές με βασικούς μονομάχους τον Σοσιαλιστή Έντι Ράμα και τον Δημοκράτη Σαλί Μπερίσα γνωστό από την οχτάχρονη θητεία του στην κυβέρνηση της χώρας.

Οι εκλογές είχαν όλα τα χαρακτηριστικά των εκλογικών αναμετρήσεων των τρίτων χωρών. Δολιοφθορές, καταγγελίες για νόθευση και εξαγορά μειονοτήτων, οδομαχίες, νεκρό ψηφοφόρο και γενικό ρεζιλίκι της χώρας. Γεγονότα που ανάγκασαν την ηγεσία της Ευρωπαϊκής Ένωσης να εκδώσει παράκληση για αυτοσυγκράτηση και τήρηση των δημοκρατικών θεσμών και τάξης. Όπως σε όλες τις τρίτες χώρες και οι δύο υποψήφιοι ανακοίνωναν την νίκη τους το βράδυ των εκλογών, όμως…

…ο Έντι Ράμα πήρε τελικά το χρίσμα της διακυβέρνησης της χώρας για την επόμενη τετραετία. Ο ίδιος είπε πως “η αναγέννηση νίκησε την καταστροφή” και πέρα του γκρίζου πολιτικού λόγου ή καλύτερα, της γνωστής πολιτικής παπαρολογίας, έχει ενδιαφέρον να μάθουμε τι διαφορετικό θα φέρει αυτός ο… Ράμα που θα αναγεννήσει την Αλβανία!

Η αλήθεια είναι ότι οι αλβανοί, είναι περήφανος λαός. Γνωρίζοντας πως δεν έχουν πολιτισμό ή ιστορική περηφάνια προσπαθούν να καλύψουν τα εθνικά τους κενά με εθνικό φανατισμό ή όνειρα περί “Μεγάλης Αλβανίας”! Αυτός ο λαός αγαπάει την πατρίδα του και χρειάζεται απλά καθοδήγηση, όχι φανατισμό.

Αυτήν την καθοδήγηση έρχεται –ελπίζουμε όλοι- να φέρει ο Ράμα. Πρόκειται για έναν σχετικά νέο πολιτικό που έχει ευρωπαϊκό όραμα και πρώτο του μέλημα είναι η ευρωπαϊκή προοπτική της Αλβανίας και η βελτίωση των διπλωματικών σχέσεων με άλλα κράτη. Γνωρίζοντας πως η Ευρώπη θέτει αυστηρά κριτήρια για την ένταξη στην Ένωση, αντιλαμβανόμαστε αφενός πως η Αλβανία έχει πολύ δρόμο να διανύσει και αφετέρου πως ο νέος πρωθυπουργός της ανεβάζει τον πήχη ψηλά άρα έχει και όραμα για μία σύγχρονη δημοκρατική Αλβανία με επιτέλους σωστή διπλωματία και όχι επιθετική πολιτική που συνήθως δημιουργούσε διπλωματικά επεισόδια.

Αν η Αλβανία θέλει να αλλάξει, θα το δείξει άμεσα με τον τρόπο που θα διαχειριστεί τις σχέσεις της με την Ελλάδα και την υπόλοιπη γειτονιά στα Βαλκάνια. Για τον Ράμα λένε ακόμα πως είναι και στην μαφία, εγώ ελπίζω η σοσιαλιστική του φύση να φέρει τις αλλαγές που η χώρα του έχει ανάγκη για το καλό της ευρύτερης περιοχής. +Yanni Spiridakis 

σχόλια; αντιρρήσεις; ερωτήσεις;
ΠΡΟΣΘΕΣΤΕ ΤΟΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟ ΣΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΑΛΒΑΝΙΚΟ ΑΥΡΙΟ
 Διαβάστε περισσότερα.. »

Τρίτη 2 Ιουλίου 2013

ΜOYΣΙΚΟΣ ΚΩΔΙΚΟΣ ΙΟΥΛΙΟΥ ~ έτσι θα κερδίσεις στην ζωή (survival)

ταξιδέψτε στον Μουσικό Κωδικό ακούγοντας το κομμάτι συγχρόνως
Ο αγώνας ξεκίνησε πριν ξεκινήσει. Μια διαρκής προετοιμασία για κάτι που ίσως να μοιάζει και αδύνατο. Έχεις αρχίσει κάτι κόντρα σ’ όλα; Κάτι για το οποίο σε αποπήραν; Σε αμφισβητούσαν; Σου παρουσίασαν όλα τα δεδομένα και κατέληξαν πως είναι όλα εναντίον σου; Πως δεν είχες πιθανότητες; Και τότε γέλασες. Πείσμωσες. Γιατί να ασχοληθείς με πιθανότητες; Άλλωστε ποτέ δεν ήσουν καλός στα μαθηματικά.

Και τότε θυμήθηκες πως έχεις έναν αγώνα. Η ίδια η ζωή είναι αγώνας. Όμως δεν υπάρχουν στροφές ή πλάγιοι δρόμοι. Δεν υπάρχει όπισθεν, γιατί η νίκη είναι μονόδρομος. Αν έβαλες τον στόχο σου, τότε δεν δέχεσαι την ήττα. Η προσπάθεια σου θα είναι φωτισμένη με τόση λαμπρότητα που θα αφυπνίσει τους άλλους. Θα τραβήξεις μπροστά γιατί το πείσμα και η πίστη σου δίνει τη δύναμη να κάνεις ότι χρειαστεί. Σε οδηγεί να αποκαλύψεις μία δύναμη που κανείς (ούτε εσύ;) δεν πίστευε πως κρύβεις μέσα σου!

Αρκεί να έχεις πίστη στον στόχο σου. Για εσένα που θέλησες να τολμήσεις να ανοίξεις την δική σου δουλειά, για εσένα που θέλησες να φύγεις στο εξωτερικό χωρίς εφόδια για τη νέα σου ζωή, για εσένα που αποφάσισες να κάνεις οικογένεια σε τέτοιες εποχές. Εσύ που προτίμησες να μείνεις σε μία χώρα χωρίς προοπτικές, εσύ που αποφάσισες να ακολουθήσεις το όνειρο σου στην τέχνη ή τον αθλητισμό. Επέλεξες να ζήσεις την καλύτερη ζωή που η υγεία και το σώμα σου επέτρεψε, ακόμα κι αν οι γιατροί στο νοσοκομείο σου εξηγούσαν πιθανότητες και περιορισμούς. Εσύ που δεν νοιάστηκε αν ο άλλος ήταν καλύτερος, δυνατότερος, υγιέστερος, ισχυρότερος ή πιο πλούσιος.

Προετοιμάσου να δώσεις τον αγώνα σου σα να είναι ο τελευταίος! Θα μείνεις ζωντανός και θα πάρεις την εκδίκηση σου για όλα όσα άκουσες. Ποτέ δεν θα τα παρατήσεις και δεν θα απογοητευτείς στις πρώτες δυσκολίες. Αρκεί να πιστέψεις πως θα κερδίσεις. Να φωνάξεις πως “Θα κερδίσω”! Στην μάχη της ζωής, στην μάχη της επιβίωσης πρέπει να κερδίσεις. Και τώρα ο βαθμός δυσκολίας είναι μεγαλύτερος. Οπότε η νίκη θα αξίζει περισσότερο. Γιατί το βλέπω μέσα σου… Είσαι νικητής! +Yanni Spiridakis 

σχόλια; αντιρρήσεις; ερωτήσεις;
ΠΡΟΣΘΕΣΤΕ ΤΟΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟ ΣΑΣ
ΣΤΟ ΝΕΟ ΜΟΥΣΙΚΟ ΚΩΔΙΚΟ
 Διαβάστε περισσότερα.. »

Δευτέρα 1 Ιουλίου 2013

EPΩΤΗΜΑ ΙΟΥΛΙΟΥ ~ έτσι περνάμε καλά αυτό το καλοκαίρι

Καληνωρίσματα. Νομίζω πως είναι καλή εποχή να ρίξουμε λίγο τους ρυθμούς λόγω καλοκαιριού. Βλέπετε, το θερμόμετρο έχει ανέβει για τα καλά και όταν δουλεύεις μεσημέρια και Κυριακές (μάλιστα) το μυαλό σου παίζει άσχημα παιχνίδια. Ξέρεις ότι δεν θα έπρεπε να βρίσκεσαι στο γραφείο, αλλά κάπου… αλλού.

Ας εξετάσουμε αυτόν τον μήνα, αυτό το… αλλού! Το ότι είμαι κάτοικος Ηρακλείου όπου η θάλασσα είναι προκλητικά κοντά, δεν σημαίνει πως όλοι οι δρόμοι οδηγούν στην παραλία. Πόσο μάλλον όταν βρίσκεται κανείς στην Αθήνα ή σε κάποια περιοχή όπου χρειάζεται αρκετός δρόμος προς την κοντινότερη παραλία. Πραγματικά, οι επιλογές για να ξεφύγει κανείς από τον βασανιστικό ήλιο και το τσιμέντο της πόλης ή την καθημερινότητα, είναι αρκετές και ενδιαφέρουσες και παράλληλα όχι και τόσο προφανείς. Ας δούμε μερικές από αυτές:
  1. η Παραλία. Τα πράγματα είναι απλά. Αν κάνει ζέστη, έχεις χρόνο και όρεξη, πας στην κοντινότερη (και όχι μόνο) παραλία και κάνεις το μπανάκι σου.
    θετικά: το μπάνιο στην θάλασσα είναι υγεία, θωρακίζει τον οργανισμό, όπως και η προσεκτική ηλιοθεραπεία. Κατά γενική ομολογία ο άνθρωπος χαλαρώνει και διασκεδάζει.
    αρνητικά: Πρέπει να αλλάζεις, να πας στην παραλία, να περιμένεις να στεγνώσεις και μετά να πας για μπάνιο στην μπανιέρα, ενώ ένα αίσθημα σωματικής κούρασης σε καταβάλει συνήθως.
  2. η Καφετέρια. Αν έχεις λίγο χρόνο, πετάξου στην κοντινότερη καφετέρια που πληροί μερικές προϋποθέσεις, όπως η θέα στη θάλασσα ή η σκιά από δέντρα και καθαρό οξυγόνο.
    θετικά: δεν χρειάζεσαι προετοιμασία. Απλά πας! Είναι η κατεξοχήν καταλληλότερη ευκαιρία για να μιλήσεις με τους φίλους σου και να σχολιάσεις τα… τεκταινόμενα. Μπορείς πάντα να απολαύσεις δροσερά ποτά!
    αρνητικά: ο καφές ποτέ δεν κοστίζει 3,5€. Προσωπικά αν συμβεί να μην μ’ αρέσει η μουσική, ξενερώνω. Κι αν πάλι ο κόσμος στα διπλανά τραπέζια δεν μ’ αρέσει, πάλι ξενερώνω! Πάλι καφετέρια; Αυτό δεν το κάνουμε και το χειμώνα;
  3. η Εκδρομή. Αν έχεις πολύ χρόνο και καλή παρέα, ήρθε η ώρα να αφήσεις την πόλη. Επέλεξε έναν ωραίο προορισμό και μην χάνεις χρόνο!
    θετικά: Εκδρομή δεν σημαίνει απαραίτητα μία παραλία κάπου πιο… πέρα. Μπορείς κάλλιστα να φτάσεις σε έναν ορεινό προορισμό όπου θα απολαύσεις την δροσιά του βουνού και του πράσινου.
    αρνητικά: Που να τρέχεις τώρα; Ακριβή η βενζίνη ίσως και χάσιμο χρόνου, άσε που όπως και να το κάνουμε η θάλασσα είναι ο καλύτερος προορισμός και σίγουρα αυτή δεν απέχει και πολύ μακριά.
  4. το Μπαλκόνι. Όλα καλά κι όλα ωραία, αν όμως το μπαλκόνι έχει τέντα και ίσως και λίγη θέα, τότε γιατί να μην χαλαρώσεις στο σπίτι σου-σπιτάκι σου;
    θετικά: πουθενά σαν το σπίτι. το πιο οικονομικό μέρος και αν διαμορφώσεις τον χώρο κατάλληλα, μπορεί να γίνει το στέκι όλης της παρέας!
    αρνητικά: πάλι σπίτι; Στο σπίτι δεν ήσουν κλεισμένος όλο το χειμώνα; Σίγουρα κι εκεί η ζέστη θα σε χτυπάει αλύπητα οπότε γιατί να βασανίσεις κι άλλο τον εαυτό σου;
Η επιλογή είναι δική σας. Έχετε λίγο χρόνο, λίγα λεφτά και λίγη καλή παρέα. Αποφασίστε πως θα περάσετε επιλέγοντας την αντίστοιχη απάντηση από την ψηφοφορία πάνω και δεξιά (πατώντας το εικονίδιο που βλέπετε) και γράψτε περισσότερες λεπτομέρειες στον χώρο των σχολίων ή προτείνετε κι άλλες εναλλακτικές+Yanni Spiridakis 

σχόλια; αντιρρήσεις; ερωτήσεις;
ΠΡΟΣΘΕΣΤΕ ΤΟΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟ ΣΑΣ
ΚΑΙ ΑΠΑΝΤΗΣΤΕ ΣΤΗΝ ΕΡΩΤΗΣΗ ΤΟΥ ΜΗΝΑ ΕΠΙΛΕΓΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ ΠΑΝΩ ΚΑΙ ΔΕΞΙΑ ΤΗΣ ΣΕΛΙΔΑΣ
 Διαβάστε περισσότερα.. »

Κυριακή 30 Ιουνίου 2013

BPΑΒΕΥΣΗ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ ~ πιο αρσενικό πεθαίνεις

Σας παρουσιάζω το καλύτερο άρθρο αυτής της εβδομάδας σύμφωνα με την καθαρά υποκειμενική κρίση του yannidakis. Σημειώνεται πως η βράβευση αφορά μονάχα την ενότητα ιστολογίων και για τους χώρους τους οποίους επισκέφτηκα. Παρακάτω δημοσιεύονται και τα υπόλοιπα άρθρα τα οποία ξεχώρισα μέσα στην εβδομάδα ως δευτερεύοντες διακρίσεις για λόγους ενδεχόμενης ισοπαλίας. Το ιστολόγιο που συγκεντρώνει τις περισσότερες βραβεύσεις και διακρίσεις στο τέλος κάθε μήνα βραβεύεται στην ειδική ενότητα "ΒΡΑΒΕΥΣΗ ΙΣΤΟΛΟΓΙΩΝ".

ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ:
από: A Player's Blog
τίτλος: Πιο αρσενικό… πεθαίνεις!!!
Καλά το ότι πολλοί άντρες έχουν ξεφύγει κάπως, είναι αλήθεια. Αλλά όσο περνάει ο καιρός, ξεφεύγουν όλο και περισσότερο.

Η αρχή ήταν το γυμναστήριο, το οποίο κάπου άρχισε να ξεφεύγει με τον καιρό. Ξεκινήσαμε να αδυνατίσουμε, μετά να σφίξουμε κάπως, μετά να “φουσκώσουμε” και λίγο για να δείχνουμε και πιο αρρενωποί, ενώ πλέων αν δεν “τουμπανιάσεις” (και δεν γεμίσεις τατουάζ) δεν είσαι ωραίος. Αν πας σε κάποια παραλία (που είναι “must”), σίγουρα θα παρατηρήσεις ότι οι περισσότεροι είναι “πρησμένοι”.
Με τον καιρό κατάλαβαν (όσοι έκαναν βάρη για να γίνουν αρεστοί στο αντίθετο φύλο) ότι το σώμα δεν κόλλαγε τις γυναίκες επάνω τους και άρχισαν να εφευρίσκουν άλλους τρόπους για να γίνουν ωραίοι ώστε να πέφτουν επιτέλους οι γυναίκες στην αγκαλιά τους. Έτσι σιγά-σιγά άρχισαν και οι ίδιοι να προσέχουν την εμφάνιση τους παραπάνω από τις γυναίκες και κάπως έτσι γεννήθηκε και ο όρος metrosexual.

Το απόλυτο αρσενικό…
Σύμφωνα με το Wikipedia (ή καλύτερα με τον “πατέρα” του όρου, Μαρκ Σίμπσον), ο όρος αυτός σημαίνει:
Μετροσέξουαλ, ο νεαρός άνδρας με υψηλό διαθέσιμο εισόδημα, που ζει ή εργάζεται στην πόλη (γιατί εκεί βρίσκονται τα καλύτερα καταστήματα), είναι ίσως η πιο πολλά υποσχόμενη καταναλωτική αγορά της δεκαετίας. Κατά τη δεκαετία του ’80, τον έβρισκες μόνο σε περιοδικά μόδας όπως το GQ, στις τηλεοπτικές διαφημίσεις για τα τζιν Levi’s ή σε gay bar. Κατά τη δεκαετία του ’90, βρίσκεται παντού και πηγαίνει για ψώνια.
Τελικά όσο περνάει ο καιρός, οι άντρες έχουν αρχίσει να απομακρύνονται από την φύση τους. Εντάξει όχι όλοι, δεν λέω αυτό, αλλά πάρα πολλοί δυστυχώς και δεν αναφέρομαι στους gay.
Η βιομηχανία, που παλιότερα έβγαζε προϊόντα αποκλειστικά για τις γυναίκες, τσίμπησε και είδε μια επιπλέον πηγή εσόδων και έτσι άρχισε να βγάζει και σχετικά προϊόντα για άντρες. Θυμάμαι κάποια στιγμή μου είπε κάποιος ότι γνώριζε άτομα που έκαναν χρήση makeup για άντρες και το θεώρησα ότι το έλεγε για πλάκα. Τελικά, μόνο πλάκα δεν έκανε.

Από σχετική είδηση:
Οι αμερικανοί καταναλωτές ξόδεψαν πάνω από 3,8 δισεκατομμύρια ευρώ σε προϊόντα περιποίησης ανδρών πέρσι, ενώ πάνω από τα μισά προορίζονταν για την περιποίηση του δέρματος και τον καλλωπισμό, σύμφωνα με την εταιρία δεδομένων αγοράς Euromonitor International (το 1997, συγκριτικά, το ποσό που ξοδεύτηκε ανερχόταν στα 1,8 δισεκατομμύρια ευρώ).
Αν όλο το παιχνίδι του να βρει κάποιος ταίρι, το παιχνίδι του τραγουδιού, του χορού και τελικά όλης της ανθρώπινης ύπαρξης έχει να κάνει με τη δύναμη και την αποπλάνηση, γιατί οι άνδρες να μην έχουν πρόσβαση σε όλα τα εργαλεία που θα μπορούσαν με κρυφό τρόπο να τους κάνουν πιο ελκυστικούς, πιο υγιείς και γενικά πιο πετυχημένους; (Βέβαια η χρήση των λέξεων πρέπει να είναι πολύ προσεκτική όταν μιλάμε για το «ισχυρό» φύλο, γιατί η λέξη «περιποίηση» είναι προτιμότερη από τους άνδρες από τις λέξεις «μακιγιάρισμα» ή «καλλωπισμός»). Είναι, φυσικά, απορίας άξιο γιατί πήρε στους άνδρες τόσο χρόνο να μπουν στο παιχνίδι, ειδικά αν σκεφτεί κανείς ότι τα στίγματα και τα σπυράκια δεν κάνουν διάκριση στους ανθρώπους και το φύλο.
«Ο κόσμος έχει αλλάξει σημαντικά όσον αφορά στο πώς φροντίζουν οι άντρες τον εαυτό τους. Πιστεύω πως οι άντρες πλέον περνούν περισσότερο χρόνο μπροστά στον καθρέπτη απ’ ό,τι οι γυναίκες» λέει ο μακιγιέρ John S.
Και μετά υπάρχουν αυτοί οι ηθοποιοί και τα μοντέλα που θεωρούνται προπύργια τεστοστερόνης. Όπως χαρακτηριστικά αναφέρει η μακιγέρ Natalia Bruschi «οι άντρες ηθοποιοί δεν θέλουν να ξέρει ο κόσμος πως χρησιμοποιούν μακιγιάζ». Η ίδια η Natalia φτιάχνει τα μαλλιά και τα πρόσωπα σημαντικών προσωπικοτήτων του θεάματος, όπως ο Leonardo DiCaprio, ο Ben Affleck, ο Daniel Craig, όταν είναι να εμφανιστούν σε events με πολύ κόσμο.
Όσοι σχολίασαν τη συνέντευξη επαίνεσαν μεν την αυτοπεποίθησή του, αλλά κάποιες έγραψαν ότι θα ένιωθαν άβολα με έναν σύντροφο που θα περιποιούνταν τον εαυτό του περισσότερο από εκείνες. Κάποια αναγνώστρια έγραψε «δεν θα είχα πρόβλημα να καλύψει ένα σπυράκι, αλλά έχω το δικαίωμα να είμαι έστω κατά τα ήμισυ ρηχή κι επιφανειακή στη θεώρησή μου για ορισμένα πράγματα για τα οποία οι άνδρες είναι επιφανειακοί. Η χρήση foundation, μολυβιού χειλιών και ρουζ είναι η σταγόνα που ξεχειλίζει το ποτήρι».
Τι γίνετε τελικά; Αντί να μαθαίνουν οι άντρες να’ναι άντρες, αρχίζουν και γίνονται περισσότερο θηλυπρεπείς; Η κοινωνία καθώς επίσης το διαδίκτυο και οι υπολογιστές (όχι πάντα, εννοείται) και φυσικά οι “μαμάδες”, έχουν κάψει πολλούς άντρες και τους έχουν κάνει κάπως πιο μαλθακούς. Και αν ας πούμε ότι οι μισοί άντρες είναι μαλθακοί και από τους υπόλοιπους μισούς, το ένα τρίτο καλλωπίζεται, βγάλε και τους gay, τότε τι μένει τελικά; Να αρχίσουν οι γυναίκες να βγάζουν @@ και να γίνουν οι άντρες σε μια σχέση;
Δεν λέω να μην προσέχει κάποιος την εμφάνιση του ή να μην περιποιείται, αλλά όχι και σε τέτοιο βαθμό. Αν αυτοί οι άντρες αφιέρωναν τον μισό τους χρόνο από την περιποίηση τους στο να βελτιώσουν το θάρρος/θράσος τους, πιστεύω ότι θα είχαν μακράν καλύτερα αποτελέσματα με τις γυναίκες, αν το κάνουν για να αρέσουν στις γυναίκες φυσικά…

ΞΕΧΩΡΙΣΑΝ ΑΚΟΜΑ:
  1. Facebook: Το άγχος των γονιών από Gova Stileto
  2. Οι Έλληνες έχουν τους ηγέτες που τους αξίζουν από πιτσιρίκος
  3. ΘΕΛΩ ΝΑ ΓΙΝΩ ΑΡΙΣΤΕΡΟΣ !!! από Φιλελεύθερος

σχόλια; αντιρρήσεις; ερωτήσεις;
ΠΡΟΣΘΕΣΤΕ ΤΟΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟ ΣΑΣ
ΠΑΝΩ ΣΤHN ΒΡΑΒΕΥΣΗ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ
 Διαβάστε περισσότερα.. »

Σάββατο 29 Ιουνίου 2013

ΣXOΛΙΟ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ ~ ο άδικος αποκλεισμός του πασ γιάννινα από τα νούμερα

η είδηση που στιγμάτισε τη βδομάδα που πέρασε, σχολιάζεται απ' την νυχτερινή οπτική και προβληματίζει

 η είδηση 
The UEFA Club Financial Control Body, following a meeting of its adjudicatory chamber, decided not to admit PAS Giannina FC and Panathinaikos FC to the 2013/14 UEFA Europa League. PAS Giannina FC, who were entitled to enter the 2013/14 UEFA Europa League on sporting merit, and Panathinaikos FC, who as the next best-placed club would be first considered to replace PAS Giannina FC, have both been refused the admission to this season’s competition.
 το σχόλιο 
Τα πράγματα είναι απλά. Αν δεν έχεις τα κριτήρια, αποκλείεσαι. Δεν έχει σημασία αν έχεις διασυνδέσεις στην κυβέρνηση ή αν έχεις βαριά φανέλα. Είναι απλά και ψυχρά μαθηματικά.
Στ' αλήθεια όμως δεν είναι κρίμα; Ο κόπος μιας ολόκληρης χρονιάς, η μεγαλύτερη διάκριση στην ιστορία των Ιωαννίνων και να αποκλείονται τόσα όνειρα και φιλοδοξίες πάνω σε μία απόφαση βασισμένη σε αριθμούς; Είναι κρίμα όμως το κρίμα είναι των ιθυνόντων. Αυτούς πρέπει να κυνηγήσει ο κόσμος που δεν κατάφερε να καμαρώσει την ομάδα του από τα αλώνια (της Β' Εθνικής πριν λίγα χρόνια) στα σαλόνια της Ευρώπης.
Και τώρα... Ξάνθη! Μία ομάδα που πάλεψε αλλά πως να το κάνουμε, δεν ήταν η θέση της φέτος εκεί. Σε κάθε περίπτωση φυσικά θα της ευχηθούμε καλή επιτυχία, σωστά;
+Yanni Spiridakis 

σχόλια; αντιρρήσεις; ερωτήσεις;
ΠΡΟΣΘΕΣΤΕ ΤΟΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟ ΣΑΣ
ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ
 Διαβάστε περισσότερα.. »

Παρασκευή 28 Ιουνίου 2013

ANΘΡΩΠΙΝΑ ΒΙΩΜΑΤΑ ΙΟΥΝΙΟΥ ~ όταν τα παιδιά κλέβουν!

μαθήματα από καθημερινές ιστορίες ανθρώπων που άλλαξαν τις ζωές τους

Γεια σας και σήμερα αγαπητοί φίλοι..Έχει τύχει πολλές φορές να ακούσω γονείς να παραπονιούνται ότι το παιδί τους έκλεψε κάτι από κάποιο άλλο παιδί ή ότι έκρυψε στην τσέπη του κάποιο προϊόν από ένα μαγαζί που επισκέφτηκαν. Γιατί όμως συμβαίνει αυτό και τι μπορεί να σημαίνει;

Πρώτα από όλα θα πρέπει να αναφέρω ότι τα παιδιά μικρής ηλικίας δεν μπορούν να ξεχωρίσουν την έννοια «κλέβω» από την έννοια «παίρνω». Στα παιδιά ηλικίας 3-4 χρόνων, η φαντασία και η πραγματικότητα είναι κάτι συγκεχυμένο και όχι φανερά διαχωρισμένο. Δεν καταλαβαίνει τη διαφορά μεταξύ του «δικό μου» και «δικό σου» και δεν γνωρίζει την αξία των χρημάτων ή των διάφορων πραγμάτων, τα οποία καμιά φορά βρίσκει και τα κάνει δικά του, συνεπώς δυσκολεύεται να αντισταθεί στον πειρασμό του να πάρει κάτι που το επιθυμεί πολύ. Τα παιδιά αρχίζουν να κατανοούν την έννοια της ιδιοκτησίας από τα τρία τους χρόνια μέχρι τα έξι τους.  Η κλοπή είναι μια ανέντιμη πράξη και η εντιμότητα είναι κάτι που πρέπει να μαθαίνεται. Είναι σημαντικό με αφορμή αυτά τα γεγονότα να εξηγήσουμε στο παιδί μας την έννοια της ιδιοκτησίας. Στην ηλικία 4-10 χρόνων, τα παιδιά ακολουθούν σταδιακά τους κανόνες. Νωρίτερα δεν μπορούν να τους καταλάβουν και να συνειδητοποιήσουν γιατί οι κανόνες είναι απαραίτητοι. Επιπρόσθετα η αυτοκυριαρχία τους είναι πολύ αδύναμη για να συγκρατήσουν τις επιθυμίες τους.  Από την ηλικία των εφτά χρόνων και μετά μπορούν να καταλάβουν τον άλλον και να έρθουν στη θέση του. 

Στα νήπια είναι μια πράξη άγνοιας, στα παιδιά τριών έως πέντε ετών είναι πράξη δανεισμού, στα μεγαλύτερα παιδιά είναι μια πράξη που γίνεται συνειδητά. 

Οι λόγοι που ωθούν ένα παιδί να κλέψει ποικίλλουν. Υπάρχουν παιδιά που κλέβουν γιατί θέλουν να αποκτήσουν κάτι που τους αρέσει πολύ και δεν έχουν την δυνατότητα να το έχουν με άλλο τρόπο. Άλλα πάλι παιδιά κλέβουν για να εκδικηθούν εκείνους που τους έχουν θυμώσει ή εκείνους που τους έχουν περιφρονήσει. Σ’ αυτή την περίπτωση συναντάμε τα παιδιά που κλέβουν τους γονείς τους και τους φίλους τους. Έχουμε και την κατηγορία εκείνων των παιδιών που έχουν κλέψει ελάχιστες φορές στην ζωή τους απλά για να δοκιμάσουν και αυτή την εμπειρία και να δουν πως είναι.

Τι κάνουμε λοιπόν όταν αντιληφθούμε πως το παιδί μας κλέβει;

Αρχικά βάζουμε όρια. Όταν το παιδί έχει μάθει να αποκτά ό, τι θελήσει, χωρίς καμιά άρνηση, γίνεται κακομαθημένο. Μαθαίνουμε στο παιδί μας το λάθος και το σωστό. Ανάλογα, λοιπόν, με την ηλικία του, βρίσκουμε τους κατάλληλους τρόπους να του εξηγήσουμε ότι ζούμε σε ομάδες όπου ισχύουν συγκεκριμένοι κανόνες, άρα ο καθένας δεν μπορεί να κάνει ό,τι θέλει. Προσπαθούμε να εξερευνήσουμε τους λόγους που οδήγησαν το παιδί στο να πάρει κάτι που δεν του ανήκει και τέλος αποφεύγουμε κηρύγματα και υπερβολές του τύπου «Εμείς δεν είχαμε ποτέ κλέφτες στην οικογένειά μας» ή «Μας ντρόπιασες»! +entita matsinska 

σχόλια; αντιρρήσεις; ερωτήσεις;
ΠΡΟΣΘΕΣΤΕ ΤΟΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟ ΣΑΣ
ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΣΗΜΕΡΙΝΟ ΘΕΜΑ
 Διαβάστε περισσότερα.. »

Πέμπτη 27 Ιουνίου 2013

EPΩΤΗΜΑ IΟΥΝΙΟΥ ~ παρουσίαση αποτελεσμάτων ψηφοφορίας

Καληνωρίσματα. Τον μήνα που μας αποχαιρετά σε λίγες μέρες ασχοληθήκαμε με ένα πιο ελαφρύ ζήτημα που αφορά τους Ολυμπιακούς Αγώνες και συγκεκριμένα το άθλημα το οποίο θα πρέπει να συμπεριληφθεί στο πρόγραμμα των μεθεπόμενων αγώνων. Υποψήφια ήταν η πάλη, το baseball και το squash, το καθένα με την δική τους ιδιαιτερότητα για να είναι ικανό να ενταχθεί στο Ολυμπιακό πρόγραμμα.
image
Εκ των αποτελεσμάτων μπορεί κανείς να πει πως έχουμε έναν ξεκάθαρο νικητή. Πιο συγκεκριμένα, η πάλη με 45% κατέλαβε την πρώτη θέση στις προτιμήσεις σας. Λογικό αφού είναι ένα άθλημα με προέλευση την Ελλάδα και από την πρώτη μέρα υπήρξε μόνιμο Ολυμπιακό άθλημα μέχρι που αφαιρέθηκε από τους επόμενους. Από 27% συγκέντρωσε και το baseball/softball και το squash τα οποία είναι άγνωστα αθλήματα για τους φιλάθλους της Ελλάδας, ωστόσο δεν πρέπει να ξεχνάμε πως στο baseball διαθέτουμε μία αξιέπαινη εθνική ομάδα που έχει διακριθεί. Το squash ομολογώ πως το γνώρισα κι εγώ κατά τη συγγραφή του Ερωτήματος. Μένει να δούμε αν η Διεθνής Ολυμπιακή Επιτροπή θα ανακηρύξει την πάλη ως έκτακτο άθλημα του προγράμματος των Ολυμπιακών Αγώνων του 2020.
Επόμενο Ερώτημα θα έχουμε την πρωτομηνιά, που είναι και Δευτέρα, 1η Ιουλίου στις 12:00 στο yannidakis με ένα άκρως καλοκαιρινό θέμα. +Yanni Spiridakis 

σχόλια; αντιρρήσεις; ερωτήσεις;
ΠΡΟΣΘΕΣΤΕ ΤΟΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟ ΣΑΣ
ΠΑΝΩ ΣΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ
 Διαβάστε περισσότερα.. »

Τετάρτη 26 Ιουνίου 2013

ΠΡΟΒΛHMΑΤΙΣΜΟΣ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑΣ ~ ο κουβέλης άφησε την πίτα ολόκληρη και τον σκύλο χορτάτο

Καληνωρίσματα. Εδώ και μερικές ημέρες η κυβέρνηση από τρικομματική έγινε –πως το λένε;- δικομματική και μόνο η Νέα Δημοκρατία και το Πα.Σο.Κ. θα κυβερνάνε τον τόπο. Όχι ότι αυτό είναι το σημερινό μας θέμα, αφού ξεχνάτε πως πάνω από σαράντα χρόνια και πάλι αυτή μας κυβερνάνε; Ο σκοπός είναι να καταλάβουμε γιατί αποσύρθηκε η Δημοκρατική Αριστερά από την κυβέρνηση και τι συνέπειες θα έχει αυτό για την χώρα και για το ίδιο το κόμμα.

Όσοι ασχολούνται λίγο με τα πολιτικά θα γνωρίζουν πως το ερωτικό τρίο δέχτηκε μεγάλο πλήγμα όταν ο εραστής Σαμαράς αποφάσισε να “τρέξει” τον αντιρατσιστικό νόμο που κατά κάποιον τρόπο προσέβαλε την ιδεολογία των αριστερών. Η αγάπη έγινε μίσος και ο Κουβέλης έψαχνε απεγνωσμένα(;) μία καλή αφορμή για να γίνει και πάλι σόλο. Και την βρήκε! Ο Δεξιός Σαμαράς έκλεισε την ΕΡΤ για να την αναδιαρθρώσει με τον πιο… Δεξιό τρόπο κι έτσι το διαζύγιο επήλθε.

Και ο έτερος εραστής; Με ποιον από τους δύο θα κατασταλάξει ερωτικά; Μα φυσικά με τον δυνατό, τον έχον την εξουσία, εκείνον με τον οποίο μπορεί να έχει προοπτικές. Ποιες ιδεολογίες και ποιο σκεπτικό μπορούν να σταθούν ικανά εμπρός στην προοπτική της εξουσίας; Τι κι αν είχε δηλώσει πως τυχόν έξοδος του Κουβέλη από την κυβέρνηση συνεργασία θα σήμαινε αναγκαστική έξοδο και του ιδίου; Πάνε αυτά. Ο Κουβέλης αποχώρησε μόνος. Έζησε το όνειρο της κυβέρνησης, της εξουσίας, αλλά τουλάχιστον αποχώρησε με ψηλά το κεφάλι, μη ξεπερνώντας την γραμμή πέρα από την οποία το κόμμα του θα δεχόταν πλήγμα στην ιδεολογία του. Και τι μένει; Μερικοί βουλευτές του που δεν συμμερίζονται την πρωτοβουλία της αποχώρησης και η αγωνία για το αν η προβολή όλους αυτούς τους μήνες κατάφερε να του εξασφαλίσει δημοτικότητα, να το κάνει μεγάλο κόμμα. Γιατί αν ναι, όλα καλά. Αν όχι όμως, τότε η Δημοκρατική Αριστερά είναι αναγκασμένη σε αφανισμό. Συμπέρασμα; Ο Κουβέλης έφυγε με ψηλά το κεφάλι. Δεν ξέρω αν συμφωνώ που το έκανε για μία έτσι κι αλλιώς μισητή ΕΡΤ και όχι για μια πραγματικά σοβαρή εμπλοκή, αλλά του αναγνωρίζω ότι το έκανε με κύρος.

Αν η κυβέρνηση ζει, ζει! Έχει ακόμα τον Κουβέλη να την στηρίζει τουλάχιστον στα νομοθετήματα που θα συμφωνεί, καθώς με αυτόν τον τρόπο αποποιείται και του πολιτικού βάρος που θα είχε αν έριχνε την κυβέρνηση. Θα ψηφίζει όπως ψήφιζε, εκτός από νόμους που γελοιοποιούν την δημοκρατία. Αυτό είπε ο άνθρωπος. Θα συμμετέχει κανονικά με το “υπέρ” του στο κυβερνητικό έργο, χωρίς όμως να έχει πια την στάμπα του “κακού που μας κυβερνάει”.

Όλο αυτό μου θυμίζει κάπως την πίτα ολόκληρη και τον σκύλο χορτάτο που τελικά μάλλον που γίνεται. Βγάζω το καπέλο στον Κουβέλη που κάποτε χλεύαζα και τώρα σηκώνω τα χέρια ψηλά για την κίνηση του στην σκακιέρα της πολιτικής. +Yanni Spiridakis 

σχόλια; αντιρρήσεις; ερωτήσεις;
ΠΡΟΣΘΕΣΤΕ ΤΟΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟ ΣΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΠΩΣ ΚΡΙΝΕΤΕ ΤΗΝ ΑΠΟΧΩΡΗΣΗ ΚΟΥΒΕΛΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ
 Διαβάστε περισσότερα.. »

Τρίτη 25 Ιουνίου 2013

MYΘΟΣ ΙΟΥΝΙΟΥ ~ το χρονικό μιας αυτοκτονίας της κρίσης

Μια φορά σε έναν καιρό οι πρώτες ακτίνες του ηλίου δεν φάνηκαν για τα καλά ποτέ. Το νέφος που μετέφερε στην ατμόσφαιρα ο νοτιάς δεν έκρυβε μόνο το ηλιοβασίλεμα, αλλά προσέδιδε μία μελαγχολική –σχεδόν άρρωστη- χροιά σε μία ημέρα που έτσι κι αλλιώς δεν θα είχε κάποιο ιδιαίτερο χαρακτηριστικό.

Ο νεαρός άντρας έκλεισε την πόρτα της πολυκατοικίας με το πόδι του έχοντας τα χέρια του γεμάτα από τσάντες, χαρτοφύλακα και έναν θερμό του καφέ. Δεν ήσουν σίγουρος για το αν το βλέμμα του ήταν σκυθρωπό κάτω από τα γυαλιά ηλίου ή απλά προσπαθούσε να καλυφτεί από την καταχνιά του νοτιά. Ο νέος μπήκε γρήγορα σε ένα βρώμικο αυτοκίνητο και έφυγε βιαστικός αφού χώθηκε ξεδιάντροπα στην κεντρική λεωφόρο.

Σε λίγα λεπτά βρισκόταν έξω από ένα γυάλινο γραφείο. Έριξε μια κλεφτή ματιά στο αυτοκίνητο του είτε για να βεβαιωθεί ότι το είχε κλειδώσει είτε για να καμαρώσει για την θέση ακριβώς έξω από το γραφείο, που είχε βρει για να σταθμεύσει και αμέσως πέρασε την πόρτα καλημερίζοντας την Νίκη στην υποδοχή. Πάω στοίχημα πως αν τον ρωτούσες τι φορούσε η Νίκη δεν θα ήξερε να σου απαντήσει παρότι την είχε δει πριν μερικά δευτερόλεπτα. Ας είναι. Εκείνος συνέχισε μέχρι που μπήκε σε μία μεγάλη αίθουσα η οποία ήταν γεμάτη από γραφεία που χωριζόντουσαν από πλαστικά χωρίσματα. Στο κάθε γραφείο έβλεπες μία οθόνη, ένα πληκτρολόγιο και μπροστά μία καρέκλα. Στο δικό του γραφείο όμως η παραφωνία ήταν ένας λευκός φάκελος σκισμένος στην άκρη του. Ο νεαρός έκατσε στην καρέκλα του αγνοώντας αν κάποιος συνάδελφος του είχε φτάσει κι εκείνος νωρίτερα για να τον χαιρετήσει. Άνοιξε την οθόνη του υπολογιστή, πάτησε μερικές φορές το πλήκτρο του ποντικιού και ύστερα έμεινε να κοιτάει την οθόνη.

Αν ήσουν η οθόνη(!) θα είχες ήδη παρατηρήσει πως οι κόρες του είχαν διασταλεί και πως δεν κοιτούσε εσένα. Το βλέμμα του ήταν αχανές και οι μύες του έδειχναν να αδρανούν σε τέτοιο σημείο που για λίγο θα μπορούσε να πέσει από την καρέκλα. Σιγά-σιγά το γραφείο άρχισε να γεμίζει με νέους και νέες που έπαιρναν την θέση τους στην μεγάλη αίθουσα. Κάποιοι που τον προσπερνούσαν μονολογούσαν ένα ξερό “γεια” αλλά εκείνος θα ορκιζόμουν ότι δεν άκουσε κανένα από αυτά. Μόνο ενός νεαρού το τράνταγμα ήταν ικανό να τον επαναφέρει από τον εκνευριστικό λήθαργο. Δεν ήταν παρά ένα δυνατό χτύπημα στην πλάτη αντί για καλημέρα. Ο νεαρός όντως συνήλθε και άρχισε να ανασκουμπώνεται όμως πριν προλάβει να συγκεντρωθεί στην οθόνη του υπολογιστή του, αποφάσισε να σηκώσει το θερμό και να ρουφήξει μια γουλιά. Δεν έδειχνε να την απολαμβάνει και το βλέμμα του αυτή τη φορά στράφηκε λίγο πιο αριστερά, όπου είχε τοποθετήσει τον λευκό φάκελο. Τώρα έδειξε περισσότερο ενδιαφέρον! Έβγαλε προσεκτικά από μέσα του μία λευκή κόλλα την ξεδίπλωσε επιμελώς και άνοιξε το συρτάρι από κάτω βγάζοντας μία χοντρή πινέζα. Καρφίτσωσε το χαρτί στην πινέζα και κατόπιν προσπάθησε απότομα να την καρφώσει στο κέντρο της οθόνης του υπολογιστή. Η πινέζα δεν κάρφωσε κι έτσι με το ένα του χέρι κράτησε αντίσταση στην οθόνη που δεχόταν πίεση από την πινέζα που έσπρωχνε το άλλο χέρι. Η οθόνη δεν άντεξε. Σκίστηκε στην κεντρική γωνία ώσπου στερεώθηκε επαρκώς η πινέζα με το χαρτί. Ο νεαρός δεν χαμογέλασε ακριβώς αλλά μπορείς να δεις ότι είχε ικανοποιηθεί. Κατόπιν αυτού αποχώρησε με περισσή ψυχραιμία από τον χώρο. Εστιάζοντας στην… κρεμασμένη κόλλα ξεχώριζες μεταξύ άλλων: “[…]με τη νέα μείωση ο μισθός θα ανέρχεται στα 346€ το μήνα[…]”.

Ο νέος αποχώρησε από το γραφείο αφού πρώτα έσφιξε με το χέρι του το μάγουλο της Νίκης. Έκανε να μπει στο αμάξι του, αλλά το ξανασκέφτηκε και έφυγε προς τα δυτικά όπου στο επόμενο τετράγωνο βρισκόταν ένα μικρό πάρκο. Ο νέος μπήκε μέσα χαμογέλασε με τα παιδάκια που έπαιζαν υπό το βλέμμα των γιαγιάδων και δανείστηκε τον πυροσβεστήρα που ήταν δίπλα από το καλαθάκι με τα σκουπίδια. Έχοντας ανά χείρα τον πυροσβεστήρα επέστρεψε στο αυτοκίνητό του. Τον απασφάλισε και άρχισε να ψεκάζει τον ειδικό αφρό πάνω στο τζάμι. Αφού άδειασε το περισσότερο, άρχισε να το χτυπάει με δύναμη πάνω στο μπροστινό τζάμι του αυτοκινήτου μέχρι που αυτό έσπασε. Τότε άφησε τον πυροσβεστήρα και έφυγε προς άγνωστη κατεύθυνση με τα πόδια.

Από τον ιδρώτα στο μέτωπο φαινόταν ότι περπατούσε για ώρα. Περνώντας από ένα μεγάλο σούπερ-μάρκετ μπήκε μέσα και έφτασε ως το ράφι με τα ποτά. Επέλεξε ένα ακριβό ενεργειακό ποτό και το άνοιξε επί τόπου ξεκινώντας να το πίνει. Ύστερα πήρε ένα μεγάλο κουτί από κάποια ιδιαίτερα μπισκότα και μετά έκανε να φύγει από το κατάστημα.
- “Με συγχωρείτε κύριε. Να πληρώσετε” είπε δυνατά η ταμίας.
- “Έλα τώρα. Με ξέρεις. Με έβλεπες για χρόνια σχεδόν κάθε μέρα. Άσε με να τα πάρω αυτά και δε θα τα λυπηθείς. Πλήρωσε τα από την τσέπη σου και θα δεις ότι δεν θα μετανιώσεις. Έχεις τον λόγο μου” της απάντησε ήρεμα και περιέργως πολύ πειστικά. Τόσο που η κοπέλα γύρισε στο ταμείο της και πλήρωσε τα προϊόντα από το δικό της πορτοφόλι.

Ο νέος συνέχισε πίνοντας τις τελευταίες γουλιές από το ενεργειακό ποτό και έχοντας παραμάσχαλα τη συσκευασία με τα μπισκότα, ώσπου έφτασε έξω από μια πολυκατοικία. Χτύπησε ένα κουδούνι και σύντομα βρισκόταν στον πρώτο όροφο. Μία κυρία του άνοιξε ρωτώντας τον με απορία γιατί ήταν εκεί. Εκείνος της έδωσε τα μπισκότα προκαλώντας της εμφανέστατα μια ευχάριστη έκπληξη, την φίλησε στο μέτωπο και έφυγε χωρίς να της πει τίποτα.

Αλλάζοντας μερικούς δρόμους ο πρωταγωνιστής μας συνέχισε φτάνοντας σε ένα μεγάλο προαύλιο σχολείου. Εκείνη την ώρα τα πιτσιρίκια του σχολείου είχαν διάλειμμα και ο νεαρός άντρας μπόρεσε εύκολα να εντοπίσει ένα συγκεκριμένο παιδάκι. Το χάζεψε μέχρι που το τέλος του διαλείμματος έφτασε και ύστερα έφυγε.

Ο νεαρός άντρας εμφανώς κατάκοπος πλησίασε έναν ιδιαίτερα πολυσύχναστο δρόμο και μπήκε σε ένα μεγάλο κτίριο που φιλοξενούσε επαγγελματικά γραφεία. Σε ένα από αυτά, κάπου στον δέκατο όροφο, μπήκε μέσα και αφού έψαξε για λίγο βρήκε μία κοπέλα η οποία αιφνιδιάστηκε βλέποντάς τον. Σαν πρώτη αντίδραση, άρχισε να τον παρακαλεί ψιθυριστά να μην την εκθέσει μπροστά στους συναδέλφους της. Εκείνος της ζήτησε να ηρεμήσει κάνοντας την γνωστή κίνηση με τα δύο χέρια προς τα κάτω, την πλησίασε, την φίλησε στο μέτωπο και της είπε: "δεν στο υπόσχομαι”. Ύστερα γύρισε και πλησίασε το παράθυρο που ‘έβλεπε’ σε ολόκληρη την πόλη. Το άνοιξε και χωρίς καμία κίνηση, πήδηξε στο κενό.
απάντησε: “

Από εκείνο το σημείο ως το πεζοδρόμιο μεσολάβησαν περίπου είκοσι δευτερόλεπτα. Χρόνος αρκετός για να μετανιώσει, να συγχωρέσει, να αναθεωρήσει, να θυμηθεί, να νοσταλγήσει, να καρδιοχτυπήσει, να αναπολήσει, να οργιστεί, να διασκεδάσει, να σκεφτεί, να ελπίσει.

σχόλια; αντιρρήσεις; ερωτήσεις;
ΠΡΟΣΘΕΣΤΕ ΤΟΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟ ΣΑΣ
ΠΑΝΩ ΣΤΟΝ ΜΥΘΟ ΤΟΥ ΜΗΝΑ
 Διαβάστε περισσότερα.. »